Туризм, дене тәрбиесі және спорт саласында облыс туризм, дене тәрбиесі және спорт басқармасы көрсететін мемлекеттік қызметтер көрсету регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2013 жылғы 28 қаңтардағы N 27/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 26 ақпанда N 3447 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 10 сәуірдегі N 104/4 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 10.04.2014 N 104/4 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 27 шiлдедегi "Қазақстан Республикасы Спорт және дене шынықтыру iстерi агенттiгi, дене шынықтыру және спорт саласындағы жергiлiктi атқарушы органдар көрсететiн мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы" N 981 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 тамыздағы "Туризм саласындағы мемлекеттiк қызметтердiң стандарттарын бекiту туралы" N 1099 қаулысына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Спорт құрылыстарына санаттар беру";
      2) "Cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi спорттық разряд, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi" cпорттық разрядтары мен санаттарын беру";
      3) "Туристiк ақпарат, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм объектiлерi және туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметтер көрсету регламенттері бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А.А. Өрсариевке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Е. Арын

Павлодар облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 қаңтардағы
N 27/1 қаулысымен   
бекітілді        

"Спорт құрылыстарына санаттар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде келесі ұғымдар пайдаланылады:
      тұтынушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      басқарма – "Павлодар облысының туризм, дене тәрбиесі және спорт басқармасы" мемлекеттік мекемесі;
      регламент – "Спорт құрылыстарына санаттар беру" мемлекеттік қызметі бойынша ішкі тәртіпті реттейтін нормативтік құқықтық акті;
      ХҚКО – Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы, оның бөлімдері және бөлімшелері;
      орындаушы - міндеттеріне спорт құрылыстарына бірінші, екінші және үшінші санаттар беру бойынша құжаттарды ресiмдеу кіретін басқарма маманы.

2. Жалпы ережелер

      2. "Спорт құрылыстарына санаттар беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) басқармамен ХҚКО арқылы көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 2 желтоқсандағы "Дене шынықтыру және спорт туралы" Заңы 23-бабының 17)-тармақшасының, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 15-2-бабының, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңының 29-бабының, Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрлігінің 2011 жылғы 14 сәуірдегі "Спорт ғимараттарын пайдалану ережелерін бекіту туралы" N 02-02-18/59 бұйрығының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 27 шілдедегі N 981 қаулысымен бекітілген мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі қағаз тасығыштағы Стандарттың 4-қосымшасына сәйкес спорт ғимаратына паспорттың үлгілік нысанында көрсетілген санатты беру (бұдан әрі – Паспорт) не болмаса электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Басқарма мен ХҚКО-ның орналасқан жері мен жұмыс кестелері туралы ақпарат Стандарттың 23-қосымшаларында көрсетілген.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат Стандарттың 4-тармағында көрсетілген дерекнамаларда қолжетімді.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің барысы туралы ақпаратты басқарманың www.utfks-pvl.gov.kz интернет-ресурсынан, мемлекеттік қызмет көрсету жерлеріндегі стендтерден, сондай-ақ басқарманың 8(7182) 61-93-38 телефоны бойынша алуға болады.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту негіздемесі Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін алушымен өтініш берілген сәттен бастап мемлекет қызмет нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1-кезең – ХҚКО қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі;
      2-кезең – ХҚКО жинақтау бөлімі қызметкерінің тіркелген құжаттарды басқармаға жіберуі;
      3-кезең - басқарманың кеңсе қызметкерінің құжаттарды тіркеуі, басқарма басшылығының қарауына жіберуі;
      4-кезең - басқарма басшылығының құжаттарды қарауы және оларға бұрыштама қоюы;
      5-кезең – орындаушының құжаттарды қарауы, паспорттың немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап жобасын әзірлеуі;
      6-кезең – басқарма басшылығының паспортқа немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапқа қол қоюы;
      7-кезең – орындаушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жолдауы;
      8-кезең – ХҚКО қызметкерінің тұтынушыға паспортты немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапты беруі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттар тапсырылған кезде тұтынушыға Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мәліметтерге сәйкес қабылдау туралы қолхат беріледі.
      12. Тұтынушы мемлекеттік қызмет алу үшін ХҚКО-ға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) ХҚКО қызметкері;
      2) ХҚКО жинақтау бөлімінің қызметкері;
      3) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      4) басқарма басшылығы;
      5) басқарма орындаушысы.
      14. Әрбір әкімшілік әрекеттің орындалу мерзімі көрсетіле отырып әр ҚФБ әкімшілік әрекеттің бірізділігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде және ҚФБ әкімшілік әрекетінің ой-түйіндік тәртібі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Басқарма басшылығы қабылданатын шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) немесе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің орындалмауына жауапты болып табылады.
      17. Басқарма басшылығы, бұқаралық-дене тәрбиесі жұмысы бөлімінің бастығы және маманы тұтынушымен ұсынылған құжаттардың сақталуына Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте жауап береді.

"Спорт құрылыстарына санаттар беру" 
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша              

1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысы, ағымы) әрекеттері

1

2

3

4

5

6

1

Әрекеттің (барысының, жұмыс ағымының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

ҚФБ 1

ҚФБ 2

ҚФБ 3

ҚФБ 4

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Тіркелген құжаттарды басқармаға жіберу

Құжаттарды тіркеу, басқарма басшылығының қарауына жіберу

Құжаттарды қарау және бұрыштама қою

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Тіркеу мөртабаны қойылған өтініш көшірмесін беру

Құжаттарды тіркеу

Құжаттарды қарау

Бұрыштама

5

Орындалу мерзімі

20 минуттан артық емес

1 күн ішінде

1 күн ішінде

1 күн ішінде

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

кестенің жалғасы

7 8 9 10

5

6

7

8

ҚФБ 5

ҚФБ 4

ҚФБ 5

ҚФБ 1

Құжаттарды қарау, паспортты немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапты әзірлеу

Паспортқа немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапқа қол қою

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жіберу

Тұтынушыға паспорты немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапты беру

Паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап жобасы

Паспортқа немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапқа қол қою

Нәтижесін ХҚКО-ға жіберу

Паспорты немесе бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапты беру

1 күн ішінде

1 күн ішінде

1 күн ішінде

20 минуттан артық емес

6

7

8

9

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы)

ҚФБ 1

ҚФБ 2

ҚФБ 3

ҚФБ 4

ҚФБ 5

Н-1 - әрекеті Құжаттарды қабылдау және тіркеу (20 минуттан артық емес)

Н-2 - әрекеті Тіркелген құжаттарды басқармаға жіберу (1 күн ішінде)

Н-3 - әрекеті Құжаттарды тіркеу, басқарма басшылығының қарауына жіберу (1 күн ішінде)

Н-4 - әрекеті Құжаттарды қарау және оларға бұрыштама қою (1 күн ішінде)

Н-5 - әрекеті Құжаттарды қарау, паспорттың жобасын әзірлеу (1 күн ішінде)

Н-8 - әрекеті Паспортты беру (20 минуттан артық емес)



Н-6 - әрекеті Паспортқа қол қою (1 күн ішінде)

Н-7 - әрекеті Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жіберу (1 күн ішінде)

3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Альтернативті үдеріс

Альтернативті үдеріс (жұмысы барысы, ағымы)

ҚФБ 1

ҚФБ 2

ҚФБ 3

ҚФБ 4

ҚФБ 5

А-1 - әрекеті Құжаттарды қабылдау және тіркеу (20 минуттан артық емес)

А-2 - әрекеті Тіркелген құжаттарды басқармаға жіберу (1 күн ішінде)

А-3 - әрекеті Құжаттарды тіркеу, басқарма басшылығының қарауына жіберу (1 күн ішінде)

А-4 - әрекеті Құжаттарды қарау және оларға бұрыштама қою (1 күн ішінде)

А-5 - әрекеті Құжатты қарау, бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап жобас ын әзірлеу (1 күн ішінде)

А-8 - әрекеті Бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапты беру (20 минуттан артық емес)



А-6 - әрекеті Бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапқа қол қою (1 күн ішінде)

А-7 - әрекеті Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жіберу (1 күн ішінде)

"Спорт құрылыстарына санаттар беру" 
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша              

Функционалдық өзара әрекет сызбасы

Павлодар облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 қаңтардағы
N 27/1 қаулысымен   
бекітілді        

"Cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi спорттық разряд,
бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты
жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi бiрiншi санатты
нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi
бiрiншi санатты әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi"
cпорттық разрядтары мен санаттарын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде келесі ұғымдар пайдаланылады:
      тұтынушы – жаттықтырушылар, әдіскерлер, нұсқаушылар, спортшылар мен спорт бойынша төрешілер;
      басқарма – "Павлодар облысының туризм, дене тәрбиесі және спорт басқармасы" мемлекеттік мекемесі;
      регламент – "Cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi спорттық разряд, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi" cпорттық разрядтары мен санаттарын беру" мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ішкі тәртіпті реттейтін нормативтік құқықтық акті;
      комиссия – спорттық дәрежелер мен спорт бойынша төрешілік санаттар беру жөніндегі мәселелерді алқалық қарастыру үшін басқармада құрылған консультативтік-кеңестік орган;
      квалификациялық комиссия – дене шынықтыру және спорт ұйымдарының қызметкерлеріне: бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты әдiскер санаттарын беру үшін басқармада құрылған консультативтік-кеңестік орган;
      ХҚКО – Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы, оның бөлімдері және бөлімшелері;
      орындаушы - cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi спорттық разряд, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi cпорттық разрядтары мен санаттарын беру бойынша құжаттарды ресiмдеу жөніндегі міндеттер кіретін басқарма қызметкері.

2. Жалпы ережелер

      2. "Cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi спорттық разряд, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi" cпорттық разрядтары мен санаттарын беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – Мемлекеттік қызмет) басқарма ХҚКО арқылы көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметтің шалғайдағы елді мекендердің тұрғындарына қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттік қызметті мобильді орталықтар арқылы көрсетуге жол беріледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 2 желтоқсандағы "Дене шынықтыру және спорт туралы" Заңы 22-1-бабының 234 және 5-тармақтары, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 15-2-бабы, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңының 29-бабы, Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 5 наурыздағы "Дене шынықтыру және спорт саласында азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу мен шарттарының ережесін, сондай-ақ Жаттықтырушыларға, әдіскерлерге, нұсқаушыларға біліктілік санаттарын беру ережесін бекіту туралы" N 02-02-18/29 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрі міндетін атқарушының 2008 жылғы 22 тамыздағы "Спорттық атақтар мен разрядтар және спорт бойынша төреші санаттарын берудің ережесін бекіту туралы" N 01-08/142 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 27 шілдедегі N 981 қаулысымен бекітілген "Cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi спорттық разряд, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi" cпорттық разрядтары мен санаттарын беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі (бұдан әрі – бұйрық) 5 жыл мерзімге қағазды жеткізгіште спорттық санат немесе дәреже беру туралы бұйрықтың үзіндісін немесе электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Басқарма мен ХҚКО-ның мекенжайы мен жұмыс кестесі туралы ақпарат Стандарттың 12- қосымшасында көрсетілген.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы толық ақпаратты Стандарттың 4-тармағында көрсетілген көздерден қол жеткізуге болады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету барысы туралы ақпаратты басқарманың www.utfks-pvl.gov.kz интернет-ресурсынан, мемлекеттік қызмет көрсетілетін орындардың стендтерінен, сондай-ақ басқармаға 8(7182) 61-91-53 телефоны бойынша алуға болады.
      8. Мемлекеттік қызметтің көрсетілу мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызметтер алу үшін тұтынушы өтініш берген сәттен бастап және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері берілгенге дейін мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-кезең – ХҚКО қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі;
      2-кезең – ХҚКО жинақтау бөлімі қызметкерінің тіркелген құжаттарды басқармаға жіберуі;
      3-кезең – басқарма кеңсесі қызметкерлерінің құжаттарды тіркеуі, басқарма басшылығына қарауға жіберуі;
      4-кезең – құжаттарды басқарма басшылығының қарауы және бұрыштама қоюуы;
      5-кезең – басқарма орындаушысының құжаттардың қарауы, құжаттарды комиссияның немесе квалификациялық комиссияның қарауына жіберуі;
      6-кезең – құжаттарды комиссияның немесе квалификациялық комиссиясының қарауы, хаттамалық шешім қабылдауы;
      7-кезең – хаттамалық шешім негізінде басқарма орындаушысының бұйрық жобасын немесе бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты дайындауы;
      8-кезең – басқарма басшысының бұйрыққа немесе бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапқа қол қоюы;
      9-кезең – басқарма орындаушысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жіберуі;
      10-кезең – ХҚКО қызметкерінің тұтынушыға бұйрықты немесе бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты беруі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет
(өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттар тапсырылған кезде тұтынушыға Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мәліметтерге сәйкес қабылдау туралы қолхат беріледі.
      12. Қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ХҚКО-ға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) ХҚКО-ның қызметкері;
      2) ХҚКО-ның жинақтау бөлімінің қызметкері;
      3) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      4) басқарма басшысы;
      5) басқарма орындаушысы;
      6) комиссия немесе квалификациялау комиссиясы.
      14. Әрбір әкімшілік әрекеттің (үрдістің) орындалу мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік әрекеттің (үрдісінің) бірізділігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаты осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ үрдесінде әкімшілік әрекетінің ой-түйіндік тәртібі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қабылданатын шешімдер, әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін немесе мерзімдерінің бұзылуына басқарма басшысы жауапты болып табылады.
      17. Басқарма басшылығы, басқарманың спорт бөлімінің маманы, сондай-ақ төраға атынан комиссия немесе квалификациялау комиссиясы Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте тұтынушы ұсынған құжаттардың және заттардың сақталуына жауап береді.

"Cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi   
спорттық разряд, бiлiктiлiгi жоғары  
және орта деңгейдегi бiрiншi санатты 
жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi
бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi
жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты
әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi"
cпорттық разрядтары мен санаттарын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша                

1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағымының) іс-әрекеттері

1

2

3

4

5

6

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ-ның атауы

1-ҚФБ

2-ҚФБ

3-ҚФБ

4-ҚФБ

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Тіркелген құжаттарды басқармаға жіберу

Құжаттарды тіркеу, басқарма басшылығының қарауына жіберу

Құжаттарды қарау және бұрыштама қою

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Тіркеу мөртабаны қойылған көшірмені беру

Құжаттарды тіркеу

Құжаттарды қарау

Бұрыштама

5

Орындалу мерзімі

20 минуттан артық емес

1 күн ішінде

1 күн ішінде

3 күн ішінде

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

1

2

3

4

кестенің жалғасы

7 8 9 10 11 12

5

6

7

8

9

10

5-ҚФБ

6-ҚФБ

5-ҚФБ

4-ҚФБ

5-ҚФБ

1-ҚФБ

Құжаттарды қарау, комиссияның немесе квалификациялау комиссиясының қарауына құжаттарды жіберу

Құжаттарды қарау, хаттамалық шешім қабылдау

Хаттамалық шешім негізінде бұйрықтың жобасын немесе дәлелді бас тартуды әзірлеу

Бұйрыққа немесе дәлелді бас тартуға қол қою

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жіберу

Тұтынушыға бұйрықты немесе дәлелді бас тартуды беру

Құжаттарды комиссияның қарауына жіберу

Хаттамалық шешім

Бұйрықтың немесе дәлелді

Бұйрыққа немесе дәлелді

Нәтижесін ХҚКО жіберу

Бұйрықты немесе дәлелді



жазбаша бас тарту жобасы

жазбаша бас тартуға қол қою


жазбаша бас тартуды беру

14 күн ішінде

3 күн ішінде

3 күн ішінде

3 күн ішінде

1 күн ішінде

20 минуттан артық емес

5

6

7

8

9

10

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы)

1-ҚФБ

2-ҚФБ

3-ҚФБ

4-ҚФБ

5-ҚФБ

6-ҚФБ

Н-1 - әрекет Құжаттарды қабылдау және тіркеу (20 минуттан артық емес)

Н-2 - әрекет Тіркелген құжаттарды басқармаға жіберу (1 күн ішінде)

Н-3 - әрекет Құжаттарды тіркеу, басқарма басшылығының қарауына жіберу (1 күн ішінде)

Н-4 - әрекет Құжаттарды қарау және оларға бұрыштама қою (3 күн ішінде)

Н-5 - әрекет Құжаттарды қарау, комиссияның немесе квалификациялау комиссиясының қарауына құжаттарды жіберу (14 күн ішінде)

Н-6 - әрекет Құжаттарды қарау, хаттамалық шешім қабылдау (3 күн ішінде)




Н-8 - әрекет Бұйрыққа қол қою (3 күн ішінде)

Н-7 - әрекет Хаттамалық шешім негізінде бұйрықтың жобасын әзірлеу (3 күн ішінде


Н-10 - әрекет Бұйрықты беру (20 минуттан артық емес)




Н-9 - әрекет Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жіберу (1 күн ішінде)


3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Альтернативті үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы)

1-ҚФБ

2-ҚФБ

3-ҚФБ

4-ҚФБ

5-ҚФБ

6-ҚФБ

А-1 - әрекет Құжаттарды қабылдау және тіркеу (20 минуттан артық емес)

А-2 - әрекет Тіркелген құжаттарды басқармаға жіберу (1 күн ішінде)

А-3 - әрекет Құжаттарды тіркеу, басқарма басшылығының қарауына жіберу (1 күн ішінде)

А-4 - әрекет Құжаттарды қарау және оларға бұрыштама қою (3 күн ішінде)

А-5 - әрекет Құжаттарды қарау, комиссияның немесе квалификациялау комиссиясының қарауына құжаттарды жіберу (14 күн ішінде)

А-6 - әрекет Құжаттарды қарау, хаттамалық шешім қабылдау (3 күн ішінде)




А-8 - әрекет Бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапқа қол қою (3 күн ішінде)

А-7 - әрекет Хаттамалық шешім негізінде бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауаптың жобасын әзірлеу (3 күн ішінде)


А-10 - әрекет Бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап беру (20 минуттан артық емес)




А-9 - әрекет Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-ға жіберу (1 күн ішінде)


"Cпорт шеберлiгiне үмiткер, бiрiншi   
спорттық разряд, бiлiктiлiгi жоғары  
және орта деңгейдегi бiрiншi санатты 
жаттықтырушы, бiлiктiлiгi жоғары деңгейдегi
бiрiншi санатты нұсқаушы-спортшы, бiлiктiлiгi
жоғары және орта деңгейдегi бiрiншi санатты
әдiскер, бiрiншi санатты спорт төрешiсi"
cпорттық разрядтары мен санаттарын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша               

Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы

Павлодар облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 қаңтардағы
N 27/1 қаулысымен   
бекітілді        

"Туристiк ақпарат, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм
объектiлерi және туристiк қызметтi жүзеге асыратын
тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі ұғымдар пайдаланылады:
      туризм - ұзақтықты жиырма төрт сағаттан бастап бiр жылға дейін немесе уақытша болу елінде (орнында) ақы төленетiн қызметімен байланыспаған мақсатта жиырма төрт сағаттан аз, бiрақ түнеуімен жеке тұлғалардың саяхаты;
      туристiк қызмет - туристік қызметтерді көрсету жөніндегі жеке және заңды тұлғалардың кәсiпкерлiк қызметі;
      тұтынушы - мемлекеттiк қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      басқарма – "Павлодар облысының туризм, дене тәрбиесi және спорт басқармасы" мемлекеттiк мекемесі;
      регламент – "Туристiк ақпарат, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм объектілері және туристiк қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттiк қызметі бойынша iшкi тәртіпті реттейтiн нормативтiк құқықтық акті;
      құрылымдық-функционалдық бiрлiктер - мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар (бұдан әрі - ҚФБ).

2. Жалпы ережелері

      2. "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) басқармамен көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 маусымдағы "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Заңы 12-бабының 12)-тармақшасы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 тамыздағы N 1099 қаулысымен бекітілген мемлекеттік қызмет  стандарты(бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы қағаз тасығыштағы ақпарат (бұдан әрі - ақпарат) болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Басқарманың орналасқан жері мен жұмыс кестесі туралы ақпарат Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысы туралы ақпаратты басқарманың www.utfks-pvl.gov.kz. интернет-ресурсында, мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стендтерде, сондай-ақ басқарманың 8(7182) 61-93-65 телефоны бойынша алуға болады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш алған сәттен бастап және мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-ші кезең – кеңсе маманының өтініштер мен құжаттарды қабылдауы, тіркеуі, басқарма басшылығының қарауына тапсыруы;
      2-ші кезең - басқарма басшылығының өтінішті қарауы, тиісті бұрыштама қоюы;
      3-ші кезең – туристік қызметті дамыту бөлімінің маманымен ұсынылған құжаттардың қаралуы, тиісті ақпараттың ресімделуі;
      4-ші кезең – басқарма басшылығының ақпаратқа қол қоюы;
      5-ші кезең – ақпаратты мөрмен бекіту, кеңсе маманымен ақпараттың берілуі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы басқармаға жазбаша сұраумен жүгінеді.
      11. Өтініш еркін нысанда қалыптастырылады.
      12. Құжаттарды қабылдау басқарманың кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      13. Құжаттардың тапсырылғанын растау тіркеу (мөртабан және кіріс нөмірі, күні) болып табылады. Өтініш беруші үшін қабылданғаны туралы белгі қойылған көшірме беріледі.
      14. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілі – жеке бару не почта арқылы.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсетуді уақытша тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін негіздер жоқ.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі ҚФБ қатысады:
      1) кеңсе маманы;
      2) басқарма басшылығы;
      3) туристік қызметті дамыту бөлімінің маманы.
      17. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетіле отырып әр ҚФБ әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) бірізділігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      18. ҚФБ әкімшілік әрекетінің ой-түйіндік тәртібі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Басқарма басшылығы қабылданатын шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) немесе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің орындалмауына жауапты болып табылады.

"Туристiк ақпарат, оның iшiнде туристiк
әлеует, туризм объектiлерi және туристiк
қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы
ақпарат беру" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне         
1-қосымша               

1-кесте. ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағымының) әрекеті

1

2

3

4

5

6

7

Әрекеттің  N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

1-ҚФБ

2-ҚФБ

3-ҚФБ

2-ҚФБ

1-ҚФБ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініштер мен құжаттарды қабылдау, тіркеу, басқарма басшылығының қарауына тапсыру

Өтінішті қарау, тиісті бұрыштаманы қою

Ұсынылған құжаттарды қарау, тиісті ақпаратты ресімдеу

Ақпаратқа қол қою

Ақпаратты мөрмен растау, ақпаратты беру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру өкімдік шешім)

Тіркеу мөртабаны бар өтініш көшірмесін беру

Бұрыштама

Ақпарат дайындау

Ақпаратқа қол қою

Ақпарат беру

5

Орындау мерзімі

30 минуттан артық емес

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

30 минуттан артық емес

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы)

1-ҚФБ

2-ҚФБ

3-ҚФБ

Н-1 әрекеті Өтініштер мен құжаттарды қабылдау, тіркеу, басқарма басшылығының қарауына тапсыру (30 минуттан артық емес)

Н-2 әрекеті Орындаушыны анықтау (1 жұмыс күні ішінде)

Н-3 әрекеті Ұсынылған құжаттарды қарау, тиісті ақпаратты ресімдеу (1 жұмыс күні ішінде)

Н-5 әрекеті Ақпаратты мөрмен растау, ақпаратты беру (30 минуттан артық емес)

Н-4 әрекеті Ақпаратқа қол қою (1 жұмыс күні ішінде)


"Туристiк ақпарат, оның iшiнде туристiк
әлеует, туризм объектiлерi және туристiк
қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы
ақпарат беру" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне         
2-қосымша               

Функционалдық өзара әрекеттер сызбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых управлением туризма, физической культуры и спорта области в сфере туризма, физической культуры и спорта

Постановление акимата Павлодарской области от 28 января 2013 года N 27/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 26 февраля 2013 года N 3447. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 10 апреля 2014 года N 104/4

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 10.04. 2014 N 104/4.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 июля 2012 года N 981 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по делам спорта и физической культуры, местными исполнительными органами в сфере физической культуры и спорта", постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2012 года N 1099 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Присвоение категорий спортивным сооружениям";
      2) "Присвоение спортивных разрядов и категорий: кандидат в мастера спорта, первый спортивный разряд, тренер высшего и среднего уровня квалификации первой категории, инструктор-спортсмен высшего уровня квалификации первой категории, методист высшего и среднего уровня квалификации первой категории, судья по спорту первой категории";
      3) "Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Орсариева А.А.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Е. Арын

Утвержден    
постановлением акимата
Павлодарской области
от 28 января 2013 года N 27/1

Регламент государственной услуги
"Присвоение категорий спортивным сооружениям"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги используются следующие понятия:
      потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается государственная услуга;
      управление – государственное учреждение "Управление туризма, физической культуры и спорта Павлодарской области";
      регламент – нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге "Присвоение категорий спортивным сооружениям";
      ЦОН – филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области, его отделы и отделения;
      исполнитель – специалист управления, в обязанности которого входит оформление документов по присвоению первой, второй и третьей категорий спортивным сооружениям.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Присвоение категории спортивным сооружениям" (далее – государственная услуга) оказывается управлением через ЦОН.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 17) статьи 23 Закона Республики Казахстан от 2 декабря 1999 года "О физической культуре и спорте", статьи 15-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", приказа Министерства туризма и спорта Республики Казахстан "Об утверждении Правил использования спортивных сооружений" от 14 апреля 2011 года N 02-02-18/59 и стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 июля 2012 года N 981 (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является присвоение категории спортивному сооружению, указанной в типовой форме паспорта согласно приложению 4 Стандарта на бумажном носителе (далее – паспорт), либо мотивированный письменный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информация о местах нахождения и графиках работы управления и ЦОН указана в приложениях 23 к Стандарту.
      7. Полная информация о порядке оказания государственной услуги доступна в источниках, указанных в пункте 4 Стандарта.
      Информацию о порядке оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги можно получить на интернет-ресурсе управления: www.utfks-pvl.gov.kz, стендах в местах оказания государственной услуги, а также обратившись в управление по телефону: 8(7182) 61-93-38.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента подачи заявления получателем для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1 этап – прием и регистрация документов сотрудником ЦОНа;
      2 этап – направление зарегистрированных документов сотрудником накопительного отдела ЦОНа в управление;
      3 этап – регистрация документов сотрудником канцелярии управления, направление на рассмотрение руководству управления;
      4 этап – рассмотрение руководством управления документов и наложение резолюции;
      5-й этап - рассмотрение документов исполнителем, подготовка проекта паспорта либо мотивированного письменного ответа об отказе;
      6-й этап - подписание руководством управления паспорта либо мотивированного письменного ответа об отказе;
      7-й этап - направление исполнителем результата оказания государственной услуги в ЦОН;
      8-й этап - выдача сотрудником ЦОНа потребителю паспорта либо мотивированного письменного ответа об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействий)
в процессе оказания государственной услуги

      11. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается расписка о приеме сведений, указанных в пункте 14 Стандарта.
      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет в ЦОН документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) сотрудник ЦОНа;
      2) сотрудник накопительного отдела ЦОНа;
      3) сотрудник канцелярии управления;
      4) руководство управления;
      5) исполнитель управления.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Ответственным за принимаемые решения, действия (бездействие) или срыв сроков предоставления государственной услуги является руководство управления.
      17. Руководство управления, начальник и специалист отдела физкультурно-массовой работы управления несут ответственность за сохранность представленных документов потребителя в порядке, предусмотренным законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Присвоение категорий     
спортивным сооружениям"  

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Направление зарегистрированных документов в управление

Регистрация документов, направление на рассмотрение руководству управления

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача копии заявления со штампом регистрации

Регистрация документов

Рассмотрение документов

5

Сроки исполнения

не более 20 минут

в течение 1 дня

в течение 1 дня

6

Номер следующего действия

2

3

4

продолжение таблицы

6

7

8

9

10

4

5

6

7

8

СФЕ 4

СФЕ 5

СФЕ 4

СФЕ 5

СФЕ 1

Рассмотрение документов и наложение резолюции

Рассмотрение документов, подготовка паспорта либо мотивированного письменного ответа об отказе

Подписание паспорта либо мотивированного письменного ответа об отказе

Направление результата оказания государственной услуги в ЦОН

Выдача потребителю приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе

Резолюция

Проект паспорта либо мотивированного письменного ответа об отказе

Подписание приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе

Направление результата в ЦОН

Выдача приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе

в течение 1 дня

в течение 1 дня

в течение 1 дня

в течение 1 дня

не более 20 минут

5

6

7

8

9

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

СФЕ 4

СФЕ 5

Действие О-1 Прием и регистрация документов (не более 20 минут)

Действие О-2 Направление зарегистрированных документов в управление (в течение 1 дня)

Действие О-3 Регистрация документов, направление на рассмотрение руководству управления (в течение 1 дня)

Действие О-4 Рассмотрение документов и наложение резолюции (в течение 1 дня)

Действие О-5 Рассмотрение документов, подготовка проекта паспорта (в течение 1 дня)

Действие О-8 Выдача паспорта (не более 20 минут)



Действие О-6 Подписание паспорта (в течение 1 дня)

Действие О-7 Направление результата оказания государственной услуги в ЦОН (в течение 1 дня)

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

СФЕ 4

СФЕ 5

Действие А-1 Прием и регистрация документов (не более 20 минут)

Действие А-2 Направление зарегистрированных документов в управление (в течение 1 дня)

Действие А-3 Регистрация документов, направление на рассмотрение руководству управления (в течение 1 дня)

Действие А-4 Рассмотрение документов и наложение резолюции (в течение 1 дня)

Действие А-5 Рассмотрение документов, подготовка проекта мотивированного письменного ответа об отказе (в течение 1 дня)

Действие А-8 Выдача мотивированного письменного ответа об отказе (не более 20 минут)



Действие А-6 Подписание мотивированного письменного ответа об отказе (в течение 1 дня)

Действие А-7 Направление результата оказания государственной услуги в ЦОН (в течение 1 дня)

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Присвоение категорий     
спортивным сооружениям"   

Схема функционального взаимодействия

Утвержден      
постановлением акимата
Павлодарской области
от 28 января 2013 года N 27/1

Регламент государственной услуги "Присвоение спортивных
разрядов и категорий: кандидат в мастера спорта, первый
спортивный разряд, тренер высшего и среднего уровня
квалификации первой категории, инструктор-спортсмен высшего
уровня квалификации первой категории, методист высшего и
среднего уровня квалификации первой категории,
судья по спорту первой категории"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги используются следующие понятия:
      потребитель – тренеры, методисты, инструкторы, спортсмены и судьи по спорту;
      управление - государственное учреждение "Управление туризма, физической культуры и спорта Павлодарской области";
      регламент - нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге "Присвоение спортивных разрядов и категорий: кандидат в мастера спорта, первый спортивный разряд, тренер высшего и среднего уровня квалификации первой категории, инструктор-спортсмен высшего уровня квалификации первой категории, методист высшего и среднего уровня квалификации первой категории, судья по спорту первой категории";
      комиссия – консультативно-совещательный орган, созданный в управлении, для коллегиального рассмотрения вопросов по присвоению спортивных разрядов и судейских категорий по спорту;
      квалификационная комиссия – консультативно-совещательный орган, созданный в управлении, для присвоения работникам организаций физической культуры и спорта категорий: тренер высшего и среднего уровней квалификации первой категории, инструктор-спортсмен высшего уровня квалификации первой категории, методист высшего и среднего уровней квалификации первой категории;
      ЦОН – филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области, его отделы и отделения;
      исполнитель – специалист управления, в обязанности которого входит оформление документов по присвоению спортивных разрядов и категорий: кандидат в мастера спорта, первый спортивный разряд, тренер высшего и среднего уровня квалификации первой категории, инструктор-спортсмен высшего уровня квалификации первой категории, методист высшего и среднего уровня квалификации первой категории, судья по спорту первой категории.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Присвоение спортивных разрядов и категорий: кандидат в мастера спорта, первый спортивный разряд, тренер высшего и среднего уровня квалификации первой категории, инструктор-спортсмен высшего уровня квалификации первой категории, методист высшего и среднего уровня квалификации первой категории, судья по спорту первой категории" (далее - государственная услуга) оказывается управлением через ЦОН.
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через мобильные центры.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании пунктов 234 и 5 статьи 22-1 Закона Республики Казахстан от 2 декабря 1999 года "О физической культуре и спорте", статьи 15-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", приказа и.о. Министра туризма и спорта Республики Казахстан от 5 марта 2011 года N 02-02-18/29 "Об утверждении Правил проведения и условий аттестации гражданских служащих в сфере физической культуры и спорта, а также Правил присвоения квалификационных категорий тренерам, методистам, инструкторам", приказа и.о. Министра туризма и спорта Республики Казахстан от 22 августа 2008 года N 01-08/142 "Об утверждении Правил присвоения спортивных званий, разрядов и судейских категорий по спорту", стандарта государственной услуги "Присвоение спортивных разрядов и категорий: кандидат в мастера спорта, первый спортивный разряд, тренер высшего и среднего уровня квалификации первой категории, инструктор-спортсмен высшего уровня квалификации первой категории, методист высшего и среднего уровня квалификации первой категории, судья по спорту первой категории", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 июля 2012 года N 981 (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача выписки из приказа о присвоении спортивного разряда или категории сроком на 5 лет на бумажном носителе (далее – приказ) либо мотивированный письменный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информация о месте нахождения и графике работы управления и ЦОН указана в приложениях 12 к Стандарту.
      7. Полная информация о порядке оказания государственной услуги доступна в источниках, указанных в пункте 4 Стандарта.
      Информацию о порядке оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги можно получить на интернет-ресурсе управления: www.utfks-pvl.gov.kz, стендах в местах оказания государственной услуги, а также обратившись в управление по телефону 8(7182) 61-91-53.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента подачи заявления потребителем для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1 этап – прием и регистрация документов сотрудником ЦОНа;
      2 этап – направление зарегистрированных документов сотрудником накопительного отдела ЦОНа в управление;
      3 этап – регистрация документов сотрудником канцелярии управления, направление на рассмотрение руководству управления;
      4 этап – рассмотрение руководством управления документов и наложение резолюции;
      5 этап – рассмотрение исполнителем управления документов, предоставление документов на рассмотрение комиссии либо квалификационной комиссии;
      6 этап – рассмотрение комиссией либо квалификационной комиссией документов, принятие протокольного решения;
      7 этап – подготовка исполнителем управления на основании протокольного решения проекта приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе;
      8 этап – подписание руководством управления приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе;
      9 этап – направление исполнителем управления результата оказания государственной услуги в ЦОН;
      10 этап – выдача сотрудником ЦОНа потребителю приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов со сведениями, указанными в пункте 14 Стандарта.
      12. Для получения государственной услуги получатель предъявляет в ЦОН документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) сотрудник ЦОН;
      2) сотрудник накопительного отдела ЦОНа;
      3) сотрудник канцелярии управления;
      4) руководство управления;
      5) исполнитель управления;
      6) комиссия либо квалификационная комиссия.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Ответственным за принимаемые решения, действия (бездействие) или срыв сроков предоставления государственной услуги является руководитель управления.
      17. Руководство управления, специалист отдела спорта управления, а также комиссия либо квалификационная комиссия в лице председателя несут ответственность за сохранность представленных документов и предметов потребителя в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Присвоение спортивных разрядов и
категорий: кандидат в мастера спорта,
первый спортивный разряд, тренер
высшего и среднего уровня квалификации
первой категории, инструктор-спортсмен
высшего уровня квалификации первой
категории, методист высшего и среднего
уровня квалификации первой категории,
судья по спорту первой категории"

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

СФЕ 4

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Направление зарегистрированных документов в управление

Регистрация документов, направление на рассмотрение руководству управления

Рассмотрение документов и наложение резолюции

4

Форма завершения

Выдача копии

Регистрация

Рассмотрение документов

Резолюция


(данные, документ, организационно-распорядительное решение)

заявления со штампом регистрации

документов



5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

В течение 1 дня

В течение 1 дня

В течение 3 дней

6

Номер следующего действия

1

2

3

4

продолжение таблицы

7

8

9

10

11

12

5

6

7

8

9

10

СФЕ 5

СФЕ 6

СФЕ 5

СФЕ 4

СФЕ 5

СФЕ 1

Рассмотрение документов, предоставление документов на рассмотрение комиссии либо квалификационной комиссии

Рассмотрение документов, принятие протокольного решения

Подготовка на основании протокольного решения проекта приказа либо отказа

Подписание приказа либо отказа

Направление результата оказания государственной услуги в ЦОН

Выдача потребителю приказа либо отказа

Направление документов на рассмотрение комиссии

Протокольное решение

Проект приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе

Подписание приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе

Направление результата в ЦОН

Выдача приказа либо мотивированного письменного ответа об отказе

В течение 14 дней

В течение 3 дней

В течение 3 дней

В течение 3 дней

В течение 1 дня

Не более 20 минут

5

6

7

8

9

10

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

СФЕ 4

СФЕ 5

СФЕ 6

Действие О-1 Прием и регистрация документов (не более 20 минут)

Действие О-2 Направление зарегистрированных документов в управление (в течение 1 дня)

Действие О-3 Регистрация документов, направление на рассмотрение руководству управления (в течение 1 дня)

Действие О-4 Рассмотрение документов и наложение резолюции (в течение 3 дней)

Действие О-5 Рассмотрение документов, предоставление документов на рассмотрение комиссии либо квалификационной комиссии (в течение 14 дней)

Действие О-6 Рассмотрение документов, принятие протокольного решения (в течение 3 дней)




Действие О-8 Подписание приказа (в течение 3 дней)

Действие О-7 Подготовка на основании протокольного решения проекта приказа (в течение 3 дней)


Действие О-10 Выдача приказа (не более 20 минут)




Действие О-9 Направление результата оказания государственной услуги в ЦОН (в течение 1 дня)


Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

СФЕ 4

СФЕ 5

СФЕ 6

Действие А-1 Прием и регистрация документов (не более 20 минут)

Действие А-2 Направление зарегистрированных документов в управление (в течение 1 дня)

Действие А-3 Регистрация документов, направление на рассмотрение руководству управления (в течение 1 дня)

Действие А-4 Рассмотрение документов и наложение резолюции (в течение 3 дней)

Действие А-5 Рассмотрение документов, предоставление документов на рассмотрение комиссии либо квалификационной комиссии (в течение 14 дней)

Действие А-6 Рассмотрение документов, принятие протокольного решения (в течение 3 дней)




Действие А-8 Подписание мотивированного письменного ответа об отказе (в течение 3 дней)

Действие А-7 Подготовка на основании протокольного решения проекта мотивированного письменного ответа об отказе (в течение 3 дней)


Действие А-10 Выдача мотивированного письменного ответа об отказе (не более 20 минут)




Действие А-9 Направление результата оказания государственной услуги в ЦОН (в течение 1 дня)


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Присвоение спортивных разрядов и
категорий: кандидат в мастера спорта,
первый спортивный разряд, тренер
высшего и среднего уровня квалификации
первой категории, инструктор-спортсмен
высшего уровня квалификации первой
категории, методист высшего и среднего
уровня квалификации первой категории,
судья по спорту первой категории"

Схема функционального взаимодействия

Утвержден     
постановлением акимата
Павлодарской области
от 28 января 2013 года N 27/1

Регламент государственной услуги "Представление туристской
информации, в том числе о туристском потенциале, объектах
туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      туризм – путешествие физических лиц продолжительностью от двадцати четырех часов до одного года либо меньше двадцати четырех часов, но с ночевкой в целях, не связанных с оплачиваемой деятельностью в стране (месте) временного пребывания;
      туристская деятельность – предпринимательская деятельность физических или юридических лиц по предоставлению туристских услуг;
      потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается государственная услуга;
      управление – государственное учреждение "Управление туризма, физической культуры и спорта Павлодарской области";
      регламент – нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге "Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность";
      структурно-функциональные единицы – должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги (далее – СФЕ).

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Представление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (далее – государственная услуга) оказывается управлением.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 12) статьи 12 Закона Республики Казахстан от 13 июня 2001 года "О туристской деятельности в Республике Казахстан", стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2012 года N 1099 (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказания государственной услуги является туристская информация, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность, на бумажном носителе (далее - информация).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информация о месте нахождения и графике работы управления указана в приложении 1 к Стандарту.
      7. Информацию о порядке оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги можно получить на интернет-ресурсе управления: www.utfks-pvl.gov.kz, стендах в местах оказания государственной услуги, а также обратившись в управление по телефону: 8(7182) 61-93-65.
      8. Сроки предоставления государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1-й этап – прием, регистрация заявления и документов специалистом канцелярии, передача на рассмотрение руководству управления;
      2-й этап – рассмотрение заявления руководством управления, наложение соответствующей резолюции;
      3-й этап – рассмотрение представленных документов специалистом отдела развития туристской деятельности, оформление соответствующей информации;
      4-й этап – подписание руководством управления информации;
      5-й этап – заверение информации печатью, выдача информации специалистом канцелярии.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги потребитель обращается с письменным запросом в управление.
      11. Обращение формируется в произвольной форме.
      12. Прием документов осуществляется через канцелярию управления.
      13. Подтверждением сдачи документов является регистрация (штамп и входящий номер, дата). Для заявителя снимается копия, на которой проставляется отметка о принятии.
      14. Способ доставки результата оказания услуги – личное посещение либо по почте.
      15. Оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в представлении государственной услуги не существует.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие СФЕ:
      1) специалист канцелярии;
      2) руководство управления;
      3) специалист отдела развития туристской деятельности.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) указано в приложении 1 к настоящему регламенту.
      18. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. Ответственным за принимаемые решения, действия (бездействие) или срыв сроков предоставления государственной услуги является руководство управления.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Представление туристской информации,
в том числе о туристском потенциале,
объектах туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность"   

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

СФЕ 2

СФЕ 1

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация заявления и документов, передача на рассмотрение руководству управления

Рассмотрение заявления, наложение соответствующей резолюции

Рассмотрение представленных документов, оформление соответствующей информации

Подписание информации

Заверение информации печатью, выдача информации

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача копии заявления со штампом регистрации

Резолюция

Подготовка информации

Подписание информации

Выдача информации

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня

Не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

СФЕ 1

СФЕ 2

СФЕ 3

Действие О-1 Прием, регистрация заявления и документов, передача на рассмотрение руководству управления (не более 30 минут)

Действие О-2 Определение исполнителя (в течение 1 рабочего дня)

Действие О-3 Рассмотрение представленных документов, оформление соответствующей информации (в течение 1 рабочего дня)

Действие О-5 Заверение информации печатью, выдача информации (не более 30 минут)

Действие О-4 Подписание информации (в течение 1 рабочего дня)


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Представление туристской информации,
в том числе о туристском потенциале,
объектах туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность"   

Схема функционального взаимодействия