"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 4 желтоқсандағы N 71 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 11 сәуірде N 2229 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 мамырдағы N 168 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.05.2013 N 168 қаулысымен

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы оны алғаш ресми жариялаған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі      С. Ескендіров

Солтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің
2013 жылғы 4 наурыздағы
№71 қаулысымен
бекітілді

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметін (бұдан әрі - қызмет) «Солтүстік Қазақстан облысының мұрағаттар мен құжаттамалар басқармасы» мемлекеттік мекемесі, облыстың, қалалардың, аудандардың мемлекеттік мұрағаттары және олардың бөлімшелері (бұдан әрі – қызмет беруші), халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы (бұдан әрі – Орталықтар/ХҚКО), сондай-ақ «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі -ЭҮП) арқылы көрсетеді.
      2. Қызмет «Ақпарат және мұрағат iсi саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» (бұдан әрі - қызмет) мемлекеттік қызмет Стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      3. Қызметтің автоматтандырылу деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте қолданылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпараттарды сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, беру және жіберуге арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      3) бизнес-сәйкестендіру нөмірі, ортақ кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал мен өкілеттілік) және жеке кәсіпкерге қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - БСН);
      4) БНАЖ – Бірыңғай нотариалдық ақпарат жүйесі;
      5) жеке сәйкестендіру нөмірі – бірегей нөмір, жеке тұлғаға, соның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асырушы жеке кәсіпкерге қалыптастырылады (бұдан әрі -ЖСН);
      6) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы - ақпаратты автоматтандырылған түрде жинақтау, сақтау және өңдеуге және олар туралы өзекті әрі шынайы мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа субъектілерге өздерінің құзыреті мен Қазақстан Республикасы заңнамаларына сәйкес беретін, Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді ендіру мақсатымен жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЖТ МДБ);
      7) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы - ақпаратты автоматтандырылған түрде жинақтау, сақтау және өңдеуге және олар туралы өзекті әрі шынайы мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа субъектілерге өздерінің құзыреті мен Қазақстан Республикасы заңнамаларына сәйкес беретін Қазақстан Республикасындағы заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді ендіру мақсатымен жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЗТ МДБ);
      8) Қазақстан Республикасындағы халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – Қазақстан Республикасы халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға), сонымен қатар тиісті министрліктер мен ведомстволардың қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ХҚО АЖ);
      9) құрылымдық-функционалдық бірліктер - мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мекемелері немесе басқа ұйымдардың тізімі, қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ақпараттық жүйелер;
      10) пайдаланушы (тұтынушы, қызмет беруші) - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      11) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      12) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;
      14) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      15) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      16) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – электрондық қызметті іске асыру шегіндегі «электрондық әкімдік» ақпараттық жүйесін ықпалдастыруға арналған «электрондық үкімет» шлюзінің шағын жүйесі (бұдан әрі - ЭҮӨШ);
      17) «электрондық үкімет» шлюзі – электрондық қызметтерді жүзеге асыру шеңберінде «электрондық үкіметтің» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮШ);
      18) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгертілмегенін растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет көрсетуші қызметінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-ші қосымшасында, ЭҮП (мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) тұтынушы ЭҮП-да ЖСН/БСН және парольдің көмегімен тіркеледі (тіркелмеген ЭҮП тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс– ЭҮП-да қызметті алу үшін тұтынушының ЖСН/БСН мен парольды (авторландыру үдерісі) енгізуі;
      3) 1-шарт – ЭҮП ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы мәліметтердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызмет түрін таңдау, экранға қызмет көрсету үшін нысанның шығарылуы және құрылымы мен форматтық талаптарды есепке ала отырып, тұтынушының нысанды толтыруы (мәліметтерді енгізу), сұрау формасына Стандарттың 11-тармағында көрсетілген, қажетті құжаттардың көшірмелерін электронды түрде қосу, оған қоса тұтынушының сұрауын растау үшін (қол қою) ЭЦҚ тіркелген куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұрауда көрсетілген және ЖСН/БСН арасында, ЭЦҚ куәлігінде көрсетілген ЖСН-дар арасында), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі мен ЭҮП кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын тексеру;
      7) 4-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрап отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ бойынша қызмет көрсету үшін сұрауды растау және электрондық құжатты (сұрауды) қызмет көрсетушінің ЭҮӨШ АЖО ЭҮШ арқылы жіберуі;
      9) 6-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3-шарт – тұтынушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 11-тармағында көрсетілгенге сәйкестігі және қызмет көрсетуге негіз болатынын қызмет көрсетушінің тексеруі (өңдеуі);
      11) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарындағы заң бұзушылықтарға байланысты сұрап отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушының ЭҮӨШ АЖО қалыптастырылған қызметінің қорытындысын алуы (мұрағаттық анықтаманың электронды түрде даярлығы туралы хабарлама). Электрондық құжат қызмет көрсетушінің өкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолданумен қылыптастырылады.
      7. Қызмет көрсетушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2-ші қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО қызмет көрсетушінің қызметкерінің ЖСН/БСН мен парольды (авторландыру үдерісі) қызмет көрсету үшін енгізуі;
      2) 2-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сұрау формасын экранға шығару және қызмет көрсетуші қызметкерінің тұтынушы деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖТ МДБ ЗТ МДБ тұтынушы деректері туралы сұрау жіберуі;
      4) 1-шарт – тұтынушы деректерінің ЖТ МДБ/ЗТ МДБ болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – тұтынушы деректерінің ЖТ МДБ/ЗТ МДБ болмауына байланысты деректер алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің қағаз түріндегі құжаттардың және қызмет көрсетуге ЭЦҚ арқылы толтырылған формалы куәліктің болуы туралы белгі бөлігіндегі сұрау формасын толтыруы;
      7) 6-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      8) 2-шарт – қызмет көрсетушінің қоса берілген құжаттардың Стандарттың 11-тармағында көрсетілгендерге сәйкестігін және қызмет көрсетуге негіз болатынын тексеруі (өңдеуі);
      9) 7-үдеріс – тұтынушы құжаттарында заң бұзушылықтардың болуына байланысты сұралып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – тұтынушының ЭҮӨШ АЖО қалыптастырылған қызмет қорытындысын алуы (мұрағаттық анықтама). Электрондық құжат қызмет көрсетушінің өкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдануымен қалыптастырылады.
      8. ХҚО арқылы қызмет көрсетушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың (№3 диаграммасы) осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторы АЖО ХҚКО АЖ қызмет көрсету үшін логин мен пароль (авторландыру үдерісі) енгізуі;
      2) 2-үдеріс – Орталық/ХҚКО операторының Стандарттың 11-тармағында осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау нысанын шығаруы және Орталық операторының алушының деректерін, оған қоса алушы өкілінің сенім хаты бойынша деректерді енгізуі (нотариалды түрде расталған сенім хаты, басқа расталған сенім хат болғанда – бұл сенімхаттар толтырылмайды);
      3) 1-шарт - АЖО ХҚКО АЖ алушының деректері болуын тексеру;
      4) 3-үдеріс – алушының мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты АЖО ХҚКО АЖ авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 4-үдеріс – Орталық операторының алушы ұсынған құжаттардың қағаз жүзінде және сканерленген құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұрау формасын толтыруы, оларды сұрау формасына тіркеуі және қызмет көрсетуге арналған толтырылған сұрау формасын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы растауы.
      6) 5-үдеріс- ЭҮӨШ АЖО-ға ЭҮШ арқылы Орталық операторының ЭЦҚ расталған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрауы) жіберу;
      7) 6-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      8) 2-шарт – қызмет көрсетушінің алушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 11-тармағында көрсетілгендерге сәйкестігін және қызмет көрсетуге негіз болатынын тексеруі (өңдеуі);
      9) 7-үдеріс – алушының құжаттарындағы заң бұзушылықтарға байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – алушының Орталық операторы арқылы қызмет қорытындысын (мұрағат анықтамасын) алуы.
      9. Қызмет көрсету үшін сұрау формасын толтыру бойынша әрекеттерді сипаттау:
      1) ЭҮП, ЭҮӨШ АЖО, ХҚО АЖ ену үшін пайдаланушының ЖСН/БСН, логині мен паролін енгізуі;
      2) Осы Регламентте көрсетілген қызметтерді таңдау;
      3) «Online қызметін тапсыру» тетігінің көмегімен қызмет тапсыру;
      4) сұрауды толтыру және қажетті құжаттарды электронды түрде тіркеу:
      Пайдаланушының ЭҮП, ЭҮӨШ АЖО, ХҚО АЖ пайдаланушыны тіркеу нәтижесі бойынша ЖСН/БСН автоматты түрде таңдалады;
      пайдаланушы «сұрауды жіберу» тетігінің көмегімен сұрауды растауға (қол қою) ауысуды жүзеге асырады;
      5) пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) сұрауды растау (қол қою) – пайдаланушы «қол қою» тетігінің көмегімен ЭЦҚ сұрауды растауды (қол қоюды) жүзеге асырады, содан соң ЭҮӨШ АЖО өңдеуге жіберіледі;
      7) ЭҮӨШ АЖО-да сұрауды өңдеу;
      8) пайдаланушының дисплей экранына келесі ақпарат шығарылады:
      ЖСН/БСН; сұрау нөмірі; қызмет түрі; сұрау мәртебесі; қызмет көрсету мерзімі;
      «мәртебесін жаңарту» тетігі арқылы пайдаланушыға сұрауды өңдеу нәтижесін қарап шығу мүмкіндігі беріледі;
      ЭҮП жауап алған кезде «нәтижені қарау» тетігі пайда болады.
      10. Сұрауды өңдегеннен кейін алушыға сұрауды өңдеу нәтижесін қарау мүмкіндігі келесі түрде беріледі:
      «ашу» тетігін басқаннан кейін – сұрау нәтижесі дисплей экранына шығарылады;
      «сақтау» тетігін басқаннан кейін – сұрау нәтижесі сұраушы ұсынған Adobe Acrobat форматындағы магниттік тасымалдаушыға сақталады.
      11. Мемлекеттік электронды қызметті көрсету тәртібі бойынша қажетті ақпаратты call-орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФЕ тізбесі:
      Қызмет беруші;
      Орталық операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ АЖО;
      ХҚО АЖ;
      ЖТ МДБ/ЗТ МДБ;
      БНАЖ.
      13. Әр іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетілген, іс-қимылдар (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 2-қосымшасында, олардың сипаттамаларына сәйкес іс-қимылдардың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар берілген.
      15. Осы Регламенттің 3-қосымшасында, электрондық мемлекеттік қызметті (шығыс құжат) көрсетудің нәтижесі оларға сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері хабарландыру нысанымен қоса ұсынылған.
      16. Осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті алушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны бойынша өлшенеді.
      17. Мемлекеттік қызметті алушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты санцияландырылмаған түрде алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты санкциясыз өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпаратты және ресурстарды санкциясыз ұстаудан қорғау).
      18. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғада ЖСН/БСН болуы;
      3) ЭҮП авторландыру;
      4) тұтынушыда ЭЦҚ болуы.

«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
1–қосымша

1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау

1

Әрекет (жұмыс-
тар барысы-
ның, ағыны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтыну-
шы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮП

3

Әрекет-
тің (үдеріс-
тің, рәсім-
нің, опера-
цияның) атауы және олардың сипат-
тамасы

ЭҮП ЖСН/БСН мен пароль бойынша автор-
ланады

Тұтынушы деректерінде қате болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тырады

Тұтынушы-
ның ЭЦҚ таңдауына қызметті таңдайды және сұрау деректе-
рін қалыптас-
тырады

Тұтынушы ЭЦҚ деректе-
рінде қателер болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастырады

Тұтыну-
шы ЭЦҚ арқылы растау (қол қою) және сұрауды ЭҮӨШ АЖО жолдау

Құжатты тіркеу

Тұтынушы құжат-
тарында қате болуына байла-
нысты бас тарту туралы хабар-
лама қалып-
тастыру

Мұрағат-
тық анықта-
маның элек-
трондық құжат түрінде даярлығы туралы хабар-
лама

Тұтыну-
шының қызмет қорытын-
дысын алуы

4

Аяқтау нысаны (дерек-
тер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Сұраудың сәтті қалып-
тасты-
рылғаны туралы хабар-
ламаны көрсету

Сұралған электронды мемлекет-
тік қызмет-
тен бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тыру

Сұрауды бағыттау

Сұралған электрон-
дық мемлекет-
тік қызметке бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тыру

Сұрауды бағыт-
тау

Өтінішке нөмір берумен сұрауды тіркеу

Негіз-
делген бас тартуды қалыптастыру

Элек-
трондық құжаттың анық-
тамасын қалып-
тастыру

Шығыс құжатты көрсету

5

Орындау мерзім-
дері

30 секунд-1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд -1 минут

1 минут

15 күн

30 секунд

6

Келесі әрекет-
тің нөмірі

2-тұты-
нушы дерек-
терінде қате болса;
3-автор-
лау сәтті өтті

-

4-тұты-
нушы дерек-
терінде қате болса;
5-егер қате болмаса

-

-

7-тұты-
нушы дерек-
терінде қате болса;
8-қате болмаса

-

-

-

 

2 кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ

Қызмет көрсету-
ші

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭҮӨШ АЖОна ЖСН/БСН мен пароль бойынша авторланады

Қызмет көрсетуші қызметке-
рінің қызметті таңдауы

ЭҮШ/ ЭҮӨШ арқылы тұтынушы деректері туралы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ хабарлама жіберу

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ деректер жоқтығы туралы хабарлама қалыптас-
тыру

Сұрау формасын сканер-
ленген құжат-
тарды тіркеу-
мен және ЭЦҚ растау-
мен толтыру

Құжат-
ты тіркеу

Тұтынушы құжат-
тарында қате болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тырады

Мұрағат-
тық анықта-
маны қалып-
тастыру және тұтыну-
шыға мемле-
кеттік қызмет нәтиже-
сін беру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Өтінішке нөмір берумен сұрауды жүйеге тіркеу

Сұраудың сәтті қалыптас-
қаны туралы хабарламаны көрсету

Сұрауды бағыттау. Тұтынушы деректе-
рінің болуын тексеру

Негіз-
делген бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тыру

Сұрауды бағыттау

Өті-
нішке нөмір беру-
мен сұрау-
ды тіркеу

Негіздел-
ген бас тартуды қалыптас-
тыру

Қызмет нәтиже-
сін қалып-
тастыру (мұра-
ғаттық анықта-
ма)

5

Орындау мерзімдері

10-15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

15 күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

-

4-тұтынушы деректе-
рінде қате болса;
5 егер қате болмаса

-

6

7-тұтынушы деректерінде қате болса;
8-қате болмаса

-

Мемле-
кеттік қызмет нәтиже-
сін алғанға дейінгі ең көп уақыт 20 минуттан артық емес

 

3 кесте. ХКҚО арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау

1

Әрекет (жұмыс-
тар барысы-
ның, ағыны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

АЖО ХҚКО АЖ

Орталық операторы

АЖО ХҚКО АЖ

Орталық
операторы

Орталық опера-
торы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ХҚКО

3

Әрекет-
тің (үдеріс-
тің, рәсім-
нің, опера-
цияның) атауы және олардың сипат-
тамасы

Орталық опера-
торы логин мен пароль арқылы автор-
ланады

Қызметті таңдайды және сұрау деректерін қалыптастырады

Тұтынушы дерек-
терінің болмауына байланыс-
ты деректер алу мүмкін-
дігі жоқтығы туралы хабарла-
ма қалыптас-
тыру

Сұрау формасына қажетті құжат-
тарды тіркеумен және ЭЦҚ растаумен сұрауды толтыру

ЭЦҚ растал-
ған (қол қойыл-
ған) құжатты жолдау

Құжатты тіркеу

Тұтыну-
шының құжат-
тарында қателер болуына байланыс-
ты қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тыру

Тұтыну-
шының қызмет нәти-
жесін алуы

Тұтыну-
шының Орталық опера-
торы арқылы қызмет нәтиже-
сін алуы

4

Аяқтау нысаны (дерек-
тер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Өтінішке нөмір берумен сұрауды жүйеге тіркеу

Сұраудың сәтті қалыптас-
тырылғаны туралы хабарла-
маны көрсету

Негіз-
делген бас тартуды қалыптас-
тыру

Сұраудың сәтті қалыптас-
тырылғаны туралы хабарлама көрсету

Сұрауды бағыттау
Элек-
трондық құжатты ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау

Өтінішке нөмір берумен сұрауды тіркеу

Негіз-
делген бас тартуды қалып-
тастыру

Қызмет нәти-
жесін қалып-
тастыру (мұра-
ғаттық анық-
таманы)

Негіз-
делген жауапты қалып-
тастыру (мұра-
ғаттық анық-
тама)

5

Орындау мерзім-
дері

30 секунд-1 минут

30 секунд

1,5 минут

30 секунд - 1 минут

1 минут

1 минут

15 күн

Мемле-
кеттік қызмет нәтиже-
сін алғанға дейінгі ең көп уақыт 20 минуттан артық емес

6

Келесі әрекет-
тің нөмірі

2

3

-

-

-

8-тұты-
нушы дерек-
терінде қате болса;
9-қате болмаса

-

-

-

 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті
көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы


 

Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы


Шартты белгілер

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету сауалнама-өтінішінің нысаны


«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметіне оң жауаптың шығыс нысаны


«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызметіне теріс жауаптың шығу нысаны

      Ескертпе:
      Хабарландыру өтінішті орындау мәртебесінің өзгеруіне қарай жеткізіледі.
      Хабарландыру мәтінімен еркін жол ЭҮП жеке кабинетінде «Ескертпелер» бөлімінде көрсетіледі, сондай-ақ ХҚКО АЖ тапсырылады.
      Теріс жауаптың шығу нысаны еркін нысанда хат түрінде бас тартуды негіздеу мәтінімен ұсынылады.


«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

«Сапа» және «қолжетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны

____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 4 марта 2013 года N 71. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 11 апреля 2013 года N 2229. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 27 мая 2013 года N 168

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 27.05.2013 N 168

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области                   С. Ескендиров
 

Утвержден
постановлением акимата
Северо-Казахстанской области
от 4 марта 2013 года №71

Регламент
электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»
1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача архивных справок» (далее — услуга) оказывается государственным учреждением «Управление архивов и документации Северо-Казахстанской области», государственными архивами областей, городов, районов и их филиалами (далее – услугодатель), через центры обслуживания населения (далее – Центры/ЦОН), а также через веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz. (далее – ПЭП).
      2. Услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок» (далее — услуга), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации и архивного дела» (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      3) бизнес–идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      4) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система;
      5) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      6) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      7) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      8) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      9) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      10) пользователь – субъект (потребитель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      13) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      14) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      16) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      17) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      18) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной
государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в пункте 11 Стандарта и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа), сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП/РШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в пункте 11 Стандарта и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (архивной справки) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 3) функционального взаимодействия при оказании услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра/ЦОНа услуги, указанных в  пункте 11 Стандарта настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности данные доверенности не заполняются);
      3) условие 1 – проверка наличия данных получателя в АРМ ИС ЦОН
      4) процесс 3 – формирование АРМ ИС ЦОН сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 4 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      6) процесс 5 - направление электронного документа (запроса получателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в пункте 11 Стандарта и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      10) процесс 8 –получение получателем через оператора Центра результата услуги (архивной справки).
      9. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания услуги:
      1) ввод пользователем ИИН/БИН, логина и пароля для входа в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      2) выбор услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ услуги с помощью кнопки «Заказать услугу online»;
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде:
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      пользователь с помощью кнопки «отправить запрос» осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП пользователем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – пользователь с помощью кнопки «подписать» осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в АРМ РШЭП;
      7) обработка запроса в АРМ РШЭП;
      8) у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН/БИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки «обновить статус» пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка «просмотр результата».
      10. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      Услугодатель;
      Оператор Центра;
      ПЭП;
      ШЭП;
      АРМ РШЭП;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      ЕНИС.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Представленные формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления представлены в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      16. Результаты оказания услуги потребителям измеряются по форме анкеты для определения показателей качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Потреби-
тель

ПЭП

Потреби-
тель

ПЭП

Потреби-
тель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

ПЭП

3

Наименование
действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори-
зуется на ПЭП по ИИН/БИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющи-
мися наруше-
ниями в данных потреби-
теля

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором потреби-
теля ЭЦП.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющи-
мися наруше-
ниями в данных потреби-
теля ЭЦП

Удостове-
рение (подписа-
ние) посред-
ством ЭЦП потреби-
теля и направле-
ние запроса в АРМ РШЭП

Регис-
трация докумен-
та

Формиро-
вание сообщения об отказе в связи с имеющи-
мися наруше-
ниями в докумен-
тах потреби-
теля

Уведом-
ление о готов-
ности архивной справки в форме электрон-
ного документа

Получе-
ние потре-
бителем резуль-
тата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организацион-
но–распоряди-
тельное решение)

Отобра-
жение уведом-
ления об успешном формиро-
вании запроса.

Формиро-
вание сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге.

Маршрути-
зация запроса.
Заполнение потреби-
телем формы с учетом ее структуры и форматных требова-
ний прикреп-
ление к запросу необходи-
мой копии документов в электрон-
ном виде

Формиро-
вание сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге

Маршрути-
зация запроса

Регис-
трация запроса с присво-
ением номера заявле-
нию.

Формиро-
вание мотивиро-
ванного отказа

Формиро-
вание справки электрон-
ного документа

Отобра-
жение выход-
ного докумен-
та

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минута

1 минута

15 дней

30 секунд

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных потреби-
теля; 3–если автори-
зация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных потреби-
теля; 5–если нарушений нет

-

-

7 - если есть наруше-
ния в данных потреби-
теля; 8 –если наруше-
ний нет

-

-

-

 

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

11

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

22

Наименова-
ние СФЕ

Услуго-
датель

Услуго-
датель

Услуго-
датель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Услуго-
датель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

33

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизу-
ется на АРМ РШЭП через ИИН/БИН и пароля

Выбор сотруд-
ником услуго-
дателя услуги

Направле-
ние запроса о данных потреби-
теля через ШЭП/РШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирова-
ние сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Заполне-
ние формы запроса с прикре-
плением сканиро-
ванных докумен-
тов и удосто-
верением ЭЦП

Регистра-
ция документа

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Формирование архивной справки и выдача потребителю результата государст-
венной услуги

44

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Регистра
-ция запроса в системе с присвое-
нием номера заявлению

Отобра-
жение уведом-
ления об успешном формировании запроса

Маршрути-
зация запроса
Проверка наличия данных потреби-
теля

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа

Маршру-
тизация запроса

Регистра-
ция запроса с присво-
ением номера заявлению

Формирование мотивирован-
ного отказа

Формирование результата услуги (архивной справки)

55

Сроки исполнения

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

15 дней

66

Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения; 5 – если нарушений нет

-

6

7– если есть нарушения; 8–если нарушений нет

-

Максимально допустимое время ожидания до получения результата государ-
ственной услуги не 20 минут

 

Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименова-
ние СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

ЦОН

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори-
зуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формиру-
ет данные запроса

Формирует сообщение о невозмож-
ности получения данных в связи с отсут-
ствием данных потреби-
теля

Заполне-
ние запроса с прикреп-
лением к форме запроса необходи-
мых докумен-
тов и удосто-
верение ЭЦП

Направ-
ление документа удосто-
веренного (подпи-
санного) ЭЦП

Регис-
трация документа

Формиро-
вание сообщения об отказе в услуге в связи с имеющи-
мися наруше-
ниями в докумен-
тах потреби-
теля

Получение получа-
телем резуль-
тата услуги

Получение получате-
лем через оператора Центра результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Регистра-
ция запроса в системе с присвое-
нием номера заявлению

Отобра-
жение уведом-
ления об успешном формиро-
вании запроса

Формиро-
вание мотиви-
рованного отказа

Отобра-
жение уведом-
ления об успешном формиро-
вании запроса

Маршру-
тизация запроса
Направ-
ление электрон-
ного документа через ШЭП в АРМ РШЭП

Регис-
трация запроса с присвое-
нием номера заявлению

Формиро-
вание мотиви-
рованного отказа

Формиро-
вание резуль-
тата услуги- (архивной справки)

Формиро-
вание мотивиро
-ванного ответа- (архивная справка)

5

Сроки исполнения

30 секунд– 1 минута

30 секунд

1,5 минут

30 секунд – 1 минута

1 минута

1 минут

15 дней

Максималь-
но допустимое время ожидания до получения резуль-
тата государ-
ственной услуги не 20 минут

6

Номер следующего действия

2

3

-

-

-

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

-

-

-

 

Приложение 2
к Регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП


 

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

 

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ИС ЦОН


 

Условные обозначения:

Приложение 3
к Регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма
анкеты-заявления на электронную государственную услугу


 

Выходная форма
положительного ответа на электронную государственную услугу
"Выдача архивных справок"

 

Выходная форма
отрицательного ответа на электронную государственную услугу
"Выдача архивных справки»

Приложение 4
к Регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.