"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 11 қаңтардағы N 6 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 14 ақпанда N 2178 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 22 мамырдағы N 128 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 22.05.2013 N 128 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса беріліп отырған «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызметтін регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы әкімінің орынбасары А.Т.Ысқақовқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Қ. Қасенов

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев
      2013 жылғы 11 қаңтар

Солтүстік Қазақстан облысы
Тимирязев ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 11 желтоқсандығы № 6
қаулысымен бекітілген

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - электрондық мемлекеттік қызмет) «Тимирязев ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган/ қызмет беруші), халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы (бұдан әрі – Орталық) сондай-ақ Өтініш берушінің электрондық цифрлы қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда www.e.gov.kz. «электрондық үкімет» (бұдан әрі – ЭҮП) веб-порталы не баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі - Орталық) арқылы көрсетіледі.
      Шалғай елді мекен тұрғындарына мемлекеттік қызметтің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында Мобильдік орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет  Регламентінде(бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар мен қысқартулар қолданылады:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе(бұдан әрі - АЖ);
      3) бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе – нотариалдық қызметті және әділет органдары мен нотариалдық палатаның өзара әрекеттесуін автоматтандыруға арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі - БНАЖ);
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      5) «Жеке тұлға» мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруге ендіру мақсатында автоматтандырылған жинау, сақтау және ақпаратты өңдеу, жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құрастыруға және олар туралы өзекті және сенімді ақпараттарды Қазақстан Республикасындағы заңнамаларына сәйкес және мемлекеттік басқару органдарына және олардың өкілеттілігі аясында басқа субъектілерге беруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      6) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктері және ведомстволары (бұдан әрі – ХҚКО АЖ) арқылы халыққа қызмет ұсыну процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      7) құрылымдық–функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ ) – бұл қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе уәкілетті органдардың құрылымдық бөлімшелер тізбесі;
      8) пайдаланушы - өзіне қажетті электрондық ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект (тұтынушы, қызмет беруші);
      9) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлы қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      10) мемлекеттік қызметті алушы – Стандарттың 6-тармағында көрсетілген Қазақстан Республикасының азаматтары;
      11) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлы түрде ұсынылған және электрондық цифрлы қолтаңбамен (ЭЦҚ) берілген құжат;
      13) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қолжетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      14) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – электрондық қызметті жүзеге асыру аясында «электрондық әкімдіктің» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған «электрондық үкімет» шлюзінің жүйе бөлігі (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      15) «электрондық үкімет» шлюзі - электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе(бұдан әрі – ЭҮШ);
      16) электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі - ЭCҚ) - электрондық цифрлы қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлы таңбалардың жиынтығы.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген ЭҮП (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграмма) арқылы қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен ЭҮП-на тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – ЭҮП-да қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушымен ЖСН-нің және парольдің енгізілуі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген мемлекеттік қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын ЭҮП-да тексеру;
      4) 2-үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұраныс салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу), осы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электронды түрде қажетті құжаттардың көшірмесін сұраныстың нысанына тіркеу, сондай-ақ сұранысты куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін мемлекеттік қызметті алушының таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭЦҚ–нің тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және кері шақыртылған тіркеу куәлігінің тізімінде жоқтығын, сондай –ақ ЖСН (сұраныста көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ дұрыстығының расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсету үшін сұранысты куәландыру және қызмет берушімен өңдеу жүргізу үшін ЭҮӨШ АЖО-да ЭҮШ арқылы электрондық құжатты (сұранысты) жолдау;
      9) 6-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3-шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген, мемлекеттік қызметті алушымен қоса берілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсету үшін негіздемені қызмет берушімен тексерілуі (өңделуі);
      11) 7-үдеріс - мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электронды құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қолданумен қалыптастырылады.
      7. Осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген қызмет берушінің (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің №2 диаграмма) адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) 1-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің қызмет көрсету үшін ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) ЭҮӨШ АЖО-ға енгізуі;
      2) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және қызмет беруші қызметкерімен мемлекеттік қызметті алушы деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – мемлекеттік қызметті алушының деректері туралы ЖТ МДБ ЭҮШ арқылы сұранысты жолдау;
      4) 1-шарт - ЖТ МДБ мемлекеттік қызметті алушы деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - ЖТ МДБ мемлекеттік қызметті алушы деректерінің жоқтығына байланысты деректерді алуға мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет беруші қызметкердің мемлекеттік қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраныс нысанын толтыруы және сканерлеуі, қызмет көрсетуге сұраныс ЭҮП толтырылған нысан (енгізілген деректер) арқылы куәландыру және оларды сұраныстың нысанына тігу;
      7) 6-үдеріс – электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-ға тіркеу;
      8) 2-шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген, қоса берілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсету үшін негіздемені қызмет берушімен тексерілуі (өңделуі);
      9) 7-үдеріс - мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс - мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электронды құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қолданумен қалыптастырылады.
      8. Осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген Орталық (қызмет көрсету кезінде функционалдық әрекеттесудің № 3 диаграмма) арқылы қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторының қызмет көрсету үшін логин мен парольді (авторизациялау процесі) Орталық АЖ АЖО-ға енгізуі;
      2) 2-үдеріс – Орталық операторымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және Орталық операторымен мемлекеттік қызмет алушы деректерін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет алушы өкілінің сенімхаты бойынша деректерін (сенімхат нотариалдық расталған кезінде, сенімхат басқаша расталса - сенімхат деректері толтырылмайды) енгізуі;
      3) 3-үдеріс – мемлекеттік қызмет алушының деректері туралы ЖТ МДБ ЭҮШ арқылы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет алушы өкілінің сенімхаты деректері туралы – БНАЖ сұранысты жолдау;
      4) 1-шарт - ЖТ МДБ мемлекеттік қызмет алушы деректерінің, БНАЖ сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - ЖТ МДБ мемлекеттік қызмет алушы деректерінің, БНАЖ сенімхат деректерінің жоқтығына байланысты деректерді алуға мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – Орталық операторы мемлекеттік қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраныс нысанын толтыруы және сканерлеуі, қызмет көрсетуге сұраныс ЭҮП толтырылған нысан (енгізілген деректер) арқылы куәландыру және оларды сұраныстың нысанына тігу;
      7) 6-үдеріс – (мемлекеттік қызмет алушының сұранысы) ЭҮӨШ АЖО-да ЭҮП арқылы Орталық операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты жіберу;
      8) 7-үдеріс - электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-ға тіркеу;
      9) 2-шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген, мемлекеттік қызмет алушымен қоса берілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсету үшін негіздемені қызмет берушімен тексерілуі (өңделуі);
      10) 8-үдеріс - мемлекеттік қызмет алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс - мемлекеттік қызмет алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап) Орталық операторы арқылы алуы.
      9. Қызмет көрсету үшін сұраныс пен жауапты толтыру нысаны «Е-лицензирование» www.elicense.kz. веб-порталында көрсетілген.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұраныстың орындалу мәртебесін алушымен тексеру тәсілі: «электрондық үкімет» порталында «Қызметті алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ УО/Орталыққа жүгінген кезде.
      11. Қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
      1) қызмет берушінің қызметкері;
      2) Орталық қызметкері.
      13. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер, қызметтер, операциялар) бір ізділігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Олардың сипаттамасына сәйкес іс-әрекеттердің логикалық бір ізділігі арасындағы өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. Мемлекеттік қызметті алушыға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсетікіштерімен өлшенеді.
      16. Мемлекеттік қызметті алушымен қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпия (рұқсат етілмеген ақпаратты алудан сақтау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсат етілмеген өзгертуден сақтау);
      3) қол жетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсат етілмеген кемітуден сақтау);
      17. Қызмет көрсетудің техникалық жағдайы:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғаның ЖСН-нің болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) тұтынушының ЭЦҚ болуы.

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне 1-қосымша

1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФЕ-нің іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Мемлекеттік қызметті алушы

ЭҮП

Мемлекеттік қызметті алушы

ЭҮП

Мемлекеттік қызметті алушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП авторизацияланады

Мемлекеттік қызметті алушы деректерінде бұзушылық-тардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастырады

Қызметті таңдайды және сұраныстың деректерін қалыптастырады, ЭҮП мемлекеттік қызметті алушының таңдауы

ЭҮП мемлекеттік қызметті алушы деректерінде бұзушылық-тардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастырады

Мемлекеттік қызметті алушының ЭҮП арқылы куәландыру (қол қою) және сұранысты ЭҮӨШ АЖО жіберу

Құжатты тіркеу

Мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылық-тардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Мемлекеттік қызметті алушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім)

Сұранысты сәтті қалып тастырғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұранысты бағыттау

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұранысты бағыттау

Өтінішке нөмір берумен сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатын бейнелеу

5

Орындау мерзімдері

30 секунд - 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минут

1 минут

30 секунд

15 минут

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 – егер мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болса;

3 – егер авторизация сәтті өтсе

-

4 - егер мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болса;

5 – егер бұзушылықтар болмаса

-

-

7 - егер мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болса;

8 - егер бұзушылықтар болмаса

-

-

2 кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФЕ-нің іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қызмет берушінің қызметкері

Қызмет берушінің қызметкері

Қызмет берушінің қызметкері

ЖТ МДБ

Қызмет берушінің қызметкері

Қызмет берушінің қызметкері

Қызмет берушінің қызметкері

Қызмет берушінің қызметкері

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

ЖСН және пароль арқылы ЭҮӨШ АЖО авторизация ланады

Қызмет беруші қызметкерінің қызметті таңдауы

Мемлекеттік қызметті алушының деректері туралы сұранысты ЖТ МДБ-ға жолдау

ЖТ МДБ-да деректердің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру

Сканерлен құжаттарды тіркеумен және ЭЦҚ куәландырумен сұраныс нысанын толтыру

ЭҮӨШ АЖО-да құжатты тіркеу

Мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылық- тардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастырады

Мемлекеттік қызметті алушыныңқызмет нәтижесін алуы

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру- өкімдік шешім)

Қолхат

Сұранысты сәтті қалыптастыр-ғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұранысты бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұранысты бағыттау

Өтінішке нөмір берумен сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесі – хабарламаны қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

10-15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10-15 секунд

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

-

-

4 - егер бұзушылықтар болса;

5 – егер бұзушылықтар болмаса

-

6

4 - егер бұзушылықтар болса;

5 – егер бұзушылықтар болмаса

-

-

3 кесте. ХҚКО арқылы ҚФЕ-нің іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

ЖТ МДБ, БНАЖ

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

3

Іс-әрекеттің

(процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Логин және пароль бойынша Орталық операторы авторизацияланады

Қызметті таңдайды және сұраныстың деректерін қалыптастырады

Сұранысты ЖТ МДБ, БНАЖ жолдау

Мемлекеттік қызметті алушының деректерінің жоқтығына байланысты алушының деректерін алуға мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастырады

Қажетті құжаттармен және ЭЦҚ куәландырумен сұраныс нысанына тіркеумен сұранысты толтыру

ЭҮӨШ АЖО-да ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) құжатты жолдау

Құжатты тіркеу

Мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылық- тардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Мемлекеттік қызметті алушының қызмет нәтиже сін алуы

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қолхат

Сұранысты сәтті қалыптастырғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұранысты бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұранысты сәтті қалыптастырғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұранысты бағыттау

Өтінішке нөмір берумен сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесі – хабарламаны қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

30 секунд – 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минут

1 минут

1 минут

30 секунд – 1 минут

15 минут

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4 - егер мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылық-тар болса; 5 – егер бұзушылық-тар болмаса

-

-

-

7 - егер бұзушы-лықтар болса;

5 – егер бұзушы- лықтар болмаса

-


«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету Регламентіне 2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 2 диаграммасы

Орталық АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 3 диаграммасы

Бастапқы хабарлама

Соңғы хабарлама

Аралық хабарлама

Соңғы қарапайым оқиғалар

Қате

Ақпараттық жүйе

Процесс

Шарт

Басқару ағыны

Хабарлама ағыны

Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне 3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі

____________________________________________________________
      (қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 11 января 2013 года N 6. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 14 февраля 2013 года N 2178. Утратило силу постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 22 мая 2013 года N 128

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 22.05.2013 N 128

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат Тимирязевского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Тимирязевского района Северо-Казахстанской области Искакова А.Т.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                К. Касенов

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев
      11 января 2012 г.

Утвержден
постановлением акимата
Тимирязевского района
Северо-Казахстанской области
от 11 января 2013 года № 6

Регламент электронной государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района» (далее – уполномоченный орган/услугодатель), а также на альтернативной основе через центр обслуживания населения (далее - Центр) или веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz (далее - ПЭП), при условии наличия у заявителя электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отделенных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через Мобильные центры.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. В настоящем Регламенте «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее - Регламент) используются следующие понятия и сокращения:
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      3) единая нотариальная информационная система – это аппаратно–программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее – ЕНИС);
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      5) государственная база данных «Физические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      6) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее - ИС Центр);
      7) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      10) получатель государственной услуги – граждане Республики Казахстан, указанные в пункте 6 Стандарта;
      11) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      12) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      13) веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      14) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      15) шлюз «электронного правительства» - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      16) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель государственной услуги осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей государственной услуги на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем государственной услуги ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе государственной услуги через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных получателя государственной услуги;
      5) процесс 3 – выбор получателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем государственной услуги формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем государственной услуги регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя государственной услуги;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП получателя государственной услуги и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      12) процесс 8 – получение получателем государственной услуги результата услуги (уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин в форме электронного документа), сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя государственной услуги;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя государственной услуги;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем государственной услуги, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания услуги;
      9) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      10) процесс 8 – получение получателем государственной услуги результата услуги (уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия через Центр (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - ввод оператора Центра в АРМ ИС Центр логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и оператором Центра данных получателя государственной услуги, а также данных по доверенности представителя получателя государственной услуги (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя государственной услуги, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя государственной услуги;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, представленных получателем государственной услуги, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса получателя государственной услуги) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      11) процесс 9 – получение получателем государственной услуги через оператора Центра результата услуги (уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин в форме электронного документа в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП.
      9. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в УО/Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) сотрудник услугодателя;
      2) сотрудник Центра.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания услуги получателям государственной услуги измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям государственной услуги:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

Приложение 1 к Регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Получатель государственной услуги

ПЭП

Получатель государственной услуги

ПЭП

Получатель государственной услуги

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя государственной услуги

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором получателя государственной услуги ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя государственной услуги ЭЦП

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя государственной услуги и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги

Получение получателем государственной услуги результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30 секунд – 1 минута

1 минута

30 секунд

15 минут

6

Номер следующего действия

2 - если есть нарушения в данных получателя государственной услуги; 3- если авторизация прошла успешно

-

4 – если есть нарушения в данных получателя государственной услуги; 5 – если нарушений нет

-

-

7 – если есть нарушения в данных получателя государственной услуги; 8- если нарушений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник услугодателя

Сотрудник услугодателя

Сотрудник услугодателя

ГБД ФЛ

Сотрудник услугодателя

Сотрудник услугода-теля

Сотрудник услугодателя

Сотрудник услугода-теля

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ РШЭП через ИИН и пароль

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ

Формирование сообщения об отсутствии данных ГБД ФЛ

Заполнение формы запроса с прикреплением сканированных документов и удостоверением ЭЦП

Регистрация документа в АРМ РШЭП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги

Получение получателем государственной услуги результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги - уведомления

5

Сроки исполнения

10-15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10-15 секунд

6

Номер следующего действия

-

-

4 – если есть нарушения; 5 – если нарушений нет

-

6

7- если есть нарушения; 8- если нарушений нет

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через Центр

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник Центра

Сотрудник Центра

Сотрудник Центра

ГБД ФЛ, ЕНИС

Сотрудник Центра

Сотрудник Центра

Сотрудник Центра

Сотрудник Центра

Сотрудник Центра

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя государственной услуги

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги

Получение получателем государственной услуги результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги - уведомления

5

Сроки исполнения

30 секунд - 1 минута

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минута

1 минута

1 минута

30 секунд – 1 минута

15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4 – если есть нарушения в данных получателя государственной услуги; 5 – если нарушений нет

-

-

-

7 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

-

-

Приложение 2 к Регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ИС Центр

      Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

Информационная система

Процесс

Условие

Поток управления

Поток сообщений

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

Приложение 3 к Регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
      (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.