"ІІ, ІІІ және ІV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 12 сәуірдегі № 135 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 15 мамырда № 2728 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 21 маусымдағы № 238 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013.06.21 № 238 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 2737-баптарына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "ІІ, ІІІ және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Ғ.И. Дүйсембаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Ізмұхамбетов

"Келісілді"

Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация министрі                 А. Жұмағалиев

12.04.2013 ж.

Облыс әкімдігінің    
2013 жылғы 12 сәуірдегі № 135
қаулысына қосымша    

Облыс әкімдігінің    
2013 жылғы 12 сәуірдегі № 135
қаулысымен бекітілген 

"II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
Жалпы ережелер

      1. "II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – қызмет) Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасымен (бұдан әрі – Басқарма), орналасқан мекен-жайы: Атырау қаласы, Әйтеке-би көшесі, 77, телефоны: 8 (7122) 32 55 09, сондай-ақ "электрондық үкімет": www.e.gov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы арқылы (бұдан әрі - портал) көрсетіледі.
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 8 тамыздағы № 1033 "Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігі және жергілікті атқарушы органдар көрсететін қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі – Стандарт).
      3. Қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы "II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) қолданылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі - заңды тұлғаға (филиал мен өкілдікке) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - БСН);
      3) "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ – "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерекқоры ақпараттық жүйесі;
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі - жеке тұлға, оның ішінде өзіндік кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      5) ЖТ МДҚ - "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқоры;
      6) ЗТ МДҚ - "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқоры;
      7) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) - электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мекемелері немесе басқа ұйымдардың тізбесі;
      8) мемлекеттік электрондық қызмет - ақпараттық технологияларды пайдаланумен, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) пайдаланушы - өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланушы субъект;
      10) транзакциялық қызмет көрсету - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөнінде қызмет көрсету;
      11) тұтынушы - электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға;
      12) электрондық құжат - өзіндегі ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) "электрондық үкіметтің" веб-порталы - нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      14) "электрондық үкіметтің" шлюзі - электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮШ);
      15) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрі - ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасында ЭҮП арқылы адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы өзара іс-қимылдың функционалдық № 1 диаграммасы) келтірілген:
      1) тұтынушы компьютердің интернет-браузерінде сақталған өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-да тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП-ға тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс - компьютер интернет-браузеріне тұтынушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін тіркеуі, мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-ға тұтынушы паролін енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт - ЭҮП-де логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2-үдеріс - тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы ЭҮП хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетілген "Е-Лицензиялау" МДҚ АЖ-де тұтынушының қызметті таңдауы, экранға қызмет көрсету үшін өтініш формасын шығару және форматтық талаптарды және оның құрылымын ескере отырып, қажетті құжаттарды сұрау салу нысанына электронды түрде тіркелумен тұтынушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу);
      6) 4-үдеріс – сұранысты бекіту (қол қою) үшін тұтынушы ЭЦҚ-ға тіркеу куәлігін таңдайды;
      7) 2-шарт – ЭҮП-де ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тізімде тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сұраныста көрсетілген (ЖСН/БСН) мәліметінің және ЭЦҚ тіркеу куәлігінің тізімінде көрсетілген (ЖСН/БСН) деректердің сәйкестігін тексеру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқасының расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ көмегімен қызмет көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыруы (қол қоюы);
      10) 7-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де сұранысты өңдеу;
      11) 3-шарт – Басқарманың біліктілік талаптарға және қорытынды беру негіздеріне тұтынушының сәйкестігін тексеруі;
      12) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-үдеріс – тұтынушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де қалыптастырған қызмет нәтижесін (II, III және IV санат объектілеріне "келісіледі/келісілмейді" нәтижесімен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысы не қағаз тасығышта не электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электрондық құжат Басқарма бастығының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      7. Басқарма арқылы адымдық әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсету барысындағы өзара іс-қимылдың функционалдық № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін Басқарма қызметкері "Е-Лицензиялау" МДҚ АЖ логині мен паролін енгізеді (авторландыру үдерісі);
      2) 1-шарт – логин және паролі арқылы "Е-Лицензиялау" МДҚ АЖ-де Басқарма қызметкерінің тіркелгендігі туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де Басқарма қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – Басқарма қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және Басқарма қызметкерінің тұтынушы деректерін енгізуі;
      5) 4-үдеріс - ЖТ МДҚ-ға, ЗТ МДҚ-ға ЭҮШ арқылы тұтынушының деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      6) 2-шарт - ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ-де тұтынушы деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс - ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ-де тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – сұрау салу нысанының құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгі бөлігін толтыру және Басқарма қызметкерінің тұтынушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және оларды сұрау салу нысанына тіркеуі;
      9) 7-үдеріс – "Е-Лицензиялау" МДҚ АЖ-де сұрау салуды тіркеу және "Е-Лицензиялау" МДҚ АЖ-де қызметті өңдеу;
      10) 3-шарт – Басқармамен біліктілік талаптарына және рұқсат беру негіздеріне тұтынушының сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс – тұтынушының ЭҮП-те қалыптастырған электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (II, III және IV санат объектілеріне "келісіледі/келісілмейді" нәтижесімен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысы не қағаз тасығышта не электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электрондық құжат Басқарма бастығының ЭЦҚ-сын пайдаланумен қалыптастырылады.
      8. Қызметке сұрау салуды толтыру және қызметке жауап нысаны порталда көрсетілген.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу мәртебесін тұтынушының тексеру амалдары: "электрондық үкімет" порталында "қызмет алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ Басқармаға өтініш білдірген кезде.
      10. Қызметті көрсету бойынша қажетті ақпаратты және кеңесті Call-орталығының (1414) ақысыз телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      11. Қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) "Е-Лицензиялау" МДҚ АЖ;
      3) ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ;
      4) Тұтынушы;
      5) Басқарма.
      12. Әр қимылдың орындалу мерзімі көрсетілген әрекеттер (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Сипаттамасына сәйкес әрекеттердің (қызмет көрсету үдерісінде) қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Қызмет көрсету нәтижесінің нысандары осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      15. Тұтынушыларға көрсетілген қызмет нәтижесінің сапалық және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің "сапа" және "қолжетімділік" көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны осы Регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.
      16. Тұтынушыға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты заңсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды заңсыз ұстаудан қорғау).
      17. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) рұқсат берілетін тұлғаның ЖСН/БСН-ының болуы;
      3) ЭҮП-те авторландыру;
      4) пайдаланушының ЭЦҚ-сының болуы.

"II, III және IV санат объектілеріне  
мемлекеттік экологиялық сараптама   
қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 1-қосымша 

Әр қимылдың орындалу мерзімі көрсетілген әрекеттер (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы
1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы

1

Әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

ЭҮП

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

3

Әрекет атауы (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) және олардың сипаттамасы

Тұтынушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне тіркеу

Тұтынушының деректерінде орын алған бұзушылықтармен байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастырады

Қызметті таңдайды және қажетті құжаттарды электрондық түрде тіркеумен сұрау салу деректерін қалыптастырады

Куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ-ны таңдауы

Тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ көмегімен сұрау салуды куәландыру (қол қою)

"Е-лицензиялау" АЖ МДҚ-да электронды құжатты (тұтынушы сұрау салуын) тіркеу және "Е-лицензиялау" АЖ МДҚ-да сұрау салуды өңдеу

"Е-лицензиялау" АЖ МДҚ-да тұтынушы деректерінде орын алған бұзушылықтардың болуымен байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электронды құжат (қорытынды)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Сұрау салу қалыптастырылғаны туралы хабарламаны көрсету

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салудың сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны көрсету

Сұрау салуды бағдарғылау

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салуды бағдарғылау

Өтінімге нөмір беріп жүйеде сұрау салуды тіркеу

Сұрау салынған электронды мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қорытынды

5

Орындау мерзімі

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

10-15 сек

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

-

қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап: 1) алдын ала сараптама үшін құжаттаманың мемлекеттік экологиялық сараптамаға келіп түскен күнінен бастап бес жұмыс күнінен артық емес мерзімде; 2) алдын ала сараптамадан өткендер – бір айдан артық емес; 3) қайталама мемлекеттік экологиялық сараптама өткізу үшін – он жұмыс күнінен артық емес.

6

Келесі әрекет нөмірі

Тұтынушы деректерінде бұзушылықтар болса - 2; егер авторландыру сәтті өтсе - 3

-

4

Егер ЭЦҚ-да қателік болса - 7; ЭЦҚ-да қате болмаса - 8

-

-

Тұтынушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі - 10

-

-

2-Кесте. Басқарма арқылы ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы

1

Әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Басқарма

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

Басқарма

ЗТ МДҚ/ЖТ МДҚ

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

Басқарма

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

3

Әрекет № ( үдерістің, рәсімдеудің, операцияның)  атауы және олардың сипаттамасы

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да авторландырылады

Деректерде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастырады

Басқарма қызметкерінің қызметті таңдауы

ЗТ МДҚ, ЖТ МДҚ-ға  тұтынушы деректерін тексеруге сұрау салуды жолдау

Деректерде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Құжаттарды тіркеу арқылы сұрау салу нысанын толтыру

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ –де электрондық құжатты тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де  қызметті өңдеу

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың  болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (қорытынды)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық -басшылық ету шешімі)

Сұрау салуды сәтті қалыптастырғаны туралы хабарламаны көрсету

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салуды  сәтті қалыптастырғаны туралы хабарламаны көрсету

Сұрау салуды бағдарғылау

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салуды  сәтті қалыптастырғаны туралы хабарламаны көрсету

Өтінімге нөмір беріп жүйеде сұрау салуды тіркеу

Сұрау салынған  электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қорытынды

5

Орындалу мерзімдері

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

1,5 мин

10–15 сек

1,5 мин

-

Қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап: 1) алдын ала сараптама үшін құжаттаманың мемлекеттік экологиялық сараптамаға келіп түскен күнінен бастап бес жұмыс күнінен артық емес мерзімде; 2) алдын ала сараптама-дан өткендер – бір айдан артық емес; 3) қайталама мемлекеттік экологиялық сараптама өткізу үшін – он жұмыс күнінен артық емес

6

Келесі әрекет нөмірі

Қызмет беруші қызметкерінің "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ логин және паролі деректерінің түпнұсқалығын тексеру - 2

4

Егер тұтынушы деректерінде бұзушылықтар болса - 5; егер авторландыру сәтті өтсе - 6

-

-

Егер "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-де сұрау салу бойынша деректер болмаса – 8; егер сұрау салу бойынша деректер табылса - 9

-

-

"II, III және IV санат объектілеріне 
мемлекеттік экологиялық сараптама  
қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 2-қосымша 

Сипаттамаларына сәйкес әрекеттердің қисынды дәйектігінің (қызмет көрсету үдерісінде) арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар.
ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл № 1 диаграммасы

Басқарма арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл № 2 диаграммасы

Шартты белгілер

"II, III және IV санат объектілеріне 
мемлекеттік экологиялық сараптама  
қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 3-қосымша

1. Оң жауаптың шығыс нысаны (қосымшаларымен)

2. Теріс жауаптың шығыс нысаны

"II, III және IV санат объектілеріне  
мемлекеттік экологиялық сараптама   
қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 4-қосымша 

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің "сапа" және "қолжетімділік" көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама
____________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов ІІ, ІІІ и ІV категорий"

Постановление областного акимата Атырауской области от 12 апреля 2013 года № 135. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 15 мая 2013 года № 2728. Утратило силу - постановлением областного акимата Атырауской области от 21 июня 2013 года № 238

      Сноска. Утратило силу - постановлением областного акимата Атырауской области от 21.06.2013 № 238.
      В соответствии со статьями 2737 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Дюсембаева Г.И. - первого заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Б. Измухамбетов

"Согласовано"

Министр транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан                             А. Жумагалиев
12.04.2013 г.

Приложение         
к постановлению акимата области
от 12 апреля 2013 года № 135 

Утвержден          
постановлением акимата области
от 12 апреля 2013 года № 135

Регламент электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий"
1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий" (далее – услуга) предоставляется Управлением природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области (далее - Управление), расположенного по адресу: г. Атырау, ул. Айтеке-би, 77, телефон: 8 (7122) 32 55 09, а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" по адресу: www.elicense.kz. (далее – портал).
      2. Услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 августа 2012 года № 1033 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды, оказываемых Министерством охраны окружающей среды Республики Казахстан и местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий" (далее – Регламент):
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) бизнес-идентификационный номер - уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) ИС ГБД "Е-лицензирование" – информационная система государственной базы данных "Е-лицензирование";
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      5) ГБДФЛ – государственная база данных "Физические лица";
      6) ГБД ЮЛ - государственная база данных "Юридические лица";
      7) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      10) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      11) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      12) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      13) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам, оказываемым в электронной форме (далее – ПЭП);
      14) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      15) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера потребителя (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера регистрационного свидетельства ЭЦП потребителя, процесс ввода потребителем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование", указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – для утверждения заявления (подпись) потребитель выбирает регистрационное свидетельство на ЭЦП;
      7) условие 2 – проверка срока регистрационного свидетельства ЭЦП в ПЭП и отсутствия регистрационного свидетельства в отозванных списке (утративший силу), а также проверка соответствия указанных в запросе данных (ИИН/БИН) и (ИИН/БИН) указанных в списке регистрационного свидетельства ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса потребителя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      11) условие 3 – проверка Управлением соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (заключения государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий с выводом "согласовывается/не согласовывается", либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе либо в форме электронного документа), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП начальника Управления.
      7. Пошаговые действия и решения через Управление (диаграмма № 2) функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником Управления логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике Управления через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника Управления;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником Управления услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником Управления данных потребителя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником Управления необходимых документов, предоставленных потребителем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 – проверка Управлением соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (заключения государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий с выводом "согласовывается/не согласовывается", либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе либо в форме электронного документа) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП начальника Управления.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на портале.
      9. Способ проверки потребителем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в Управление.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) ПЭП;
      2) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      3) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      4) Потребитель;
      5) Управление.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Формы результата оказания услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности. Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность" приведена в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому выдается заключение;
      3) авторизация на ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.

Приложение 1 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для объектов
II, III и IV категорий"    

Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия
Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

ПЭП

ИС ГБД "Е-лицензирование"

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера регистрационного свидетельства ЭЦП  потребителя

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя

Удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП

Регистрация  электронного документа, заявления (запроса потребителя)  в ИС "Е-лицензирование" и обработка запроса в  ИС "Е-лицензирование"

Формирование  сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС "Е-лицензирование"

Электронный документ (заключение)

4

Форма завершения (данные, документ организационнораспорядительное решение)

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Заключение

5

Сроки исполнения

10–15 сек

20 сек

1,5 мин

10–15 сек

10–15 сек

1,5 мин

1,5 мин

-

с момента сдачи необходимых документов: 1) не более пяти рабочих дней со дня поступления документации на государственную экологическую экспертизу для предварительной экспертизы; 2) прошедших предварительную экспертизу, - не более одного месяца; 3) для проведения повторной государственной экологической экспертизы - не более десяти рабочих дней.

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных потребителя; 3–если авторизация прошла успешно

4

7– если в ЭЦП ошибка, 8 – если ЭЦП без ошибки

-

-

10-проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через Управление

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

Управление

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Управление

ГБД ЮЛ/ ГБД ФЛ

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Управление

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником управления услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Электронный документ  (заключение)

4

Форма завершения(данные, документ, организацион но–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Заключение

5

Сроки исполнения

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

1,5 мин

10–15 сек

1,5 мин

-

с момента сдачи необходимых документов: 1) не более пяти рабочих дней со дня поступления документации на государственную экологическую экспертизу для предварительной экспертизы; 2) прошедших предварительную экспертизу - не более одного месяца; 3) для проведения повторной государственной экологической экспертизы - не более десяти рабочих дней.

6

Номер следующего действия

2 - Проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5– если есть нарушения в данных потребителя; 6 – если авторизация прошла успешно

-

-

8– если в ИС ГБД "Е-лицензирование" отсутствуют данные по запросу, 9 – если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для объектов
II, III и IV категорий"    

Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями
Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через Управление

Условные обозначения:

Приложение 3 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для объектов
II, III и IV категорий"    

1. Выходная форма положительного ответа (с Приложениями)

1. Выходная форма отрицательного ответа

Приложение 4 к Регламенту    
электронной государственной услуги
"Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для объектов
II, III и IV категорий"    

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"
____________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.