Құрылыс саласындағы мемлекеттiк қызмет көрсету регламенттерiн бекiту туралы

Батыс Қазақстан облысы Сырым ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 11 наурыздағы № 38 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы әділет департаментінде 2013 жылғы 11 сәуірде № 3242 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Сырым ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 27 мамырдағы № 80 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Сырым ауданы әкімдігінің 27.05.2013 № 80 қаулысымен

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған құрылыс саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету регламенттері бекітілсін:
      1) "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекен-жайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті;
      2) "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Т. Төреғалиевке жүктелсін.

      Аудан әкімі                      Р. Сапарғалиев

2013 жылғы 11 наурыздағы № 38
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасы аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекен-жайын анықтау
жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекен-жайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi (бұдан әрi – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекен-жайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Сырым аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтердің автоматтандырылуын және халыққа қызмет көрсету орталықтары қызметтерінің үйлестірілуін бақылау жөніндегі комитетінің "Халыққа қызмет көрсету" Республикалық мемлекеттік кәсіпорны "Батыс Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" филиалының Сырым аудандық бөлімі (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 23 қаңтардағы Заңының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылдың 31 тамыздағы № 1128 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекен-жайын анықтау жөнінде анықтама беру" Стандартының негізінде жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат www.ads.gov.kz мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық icтерi агенттiгiнің интернет-ресурсындағы, www.con.gov.kz мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының интернет-ресурсында, уәкілетті органның және орталықтың үй-жайларында орналасқан ресми ақпарат көздерінде және стенділерде орналастырылады.
      Уәкілетті органның мекен-жайы: индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Мендалиев көшесі, 14 үй, телефоны: 8(71134)31343, 31353.
      Орталықтың мекен-жайы: индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, 11/2, телефоны: 8(71134)31447.
      6. Мемлекеттік қызмет заңды және жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Қағаз жеткізгіште мекен-жайдың тіркеу коды көрсетілген жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайы туралы анықтама беру (бұдан әрі – анықтама) не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі:
      1) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап:
      3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің мекен-жайын нақтылау кезінде;
      7 (жеті) жұмыс күн ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне бару және мекен-жайдың тіркеу кодын көрсетіп, оны "Мекен-жай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою кезінде жүргізіледі.
      Электрондық сұрау салу көзделмеген.
      2) құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 20 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      10. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін.
      Орталықтың жұмыс кестесі: жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбіден сенбіні қоса алғанда, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліссіз. Орталықта қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы броньдауға болады.
      11. Мемлекеттік қызмет объект орналасқан жердегі орталықтың ғимаратында көрсетіледі, онда мүмкіндігі шектеулі мемлекеттік қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар қарастырылған. Залда күтуге және құжаттарды толтыруға арналған орындар орналастырылған, анықтама бюросы, күтуге арналған орындықтар орналастырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісіндегі іс-әрекетінің (өзара
іс-қимылының) тәртібінің сипаттамасы

      12. Мемлекеттік қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні, уақыты мен орны;
      5) уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және оның байланыс телефоны;
      6) мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      14. Мемлекеттік қызметті алушыға Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекен-жайын анықтау жөнінде дайын анықтаманы беруді "терезелер" арқылы қолхатта көрсетілген мерзім негізінде орталықтың инспекторы жүзеге асырады.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды алуға мерзімінде келмеген жағдайда, орталық оларды 1 (бір) ай сақтауды қамтамасыз етеді.
      15. Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      16. Мемлекеттiк қызметтi көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) орталық инспекторы;
      2) уәкілетті органның қызметкері;
      3) уәкілетті органның басшысы.
      17. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi (ресiмдердi) орындау мерзiмi көрсетіліп, әрбiр ҚФБ бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (ресiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара iс-әрекеттердiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы Регламенттiң 1 қосымшасында көрсетiлген.
      18. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететiн схема осы Регламенттiң 2 қосымшасында көрсетiлген.

4. Мемлекеттік қызметтер көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген жауапкершілік жүктеледі.

"Қазақстан Республикасы аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекен-жайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету
регламентіне
1 қосымшасы

Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi
(ресiмдердi) орындау мерзiмi көрсетіліп,
әрбiр ҚФБ бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң
(ресiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара
iс-әрекеттердiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы

№ іс-әрекет (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Орталық инспекторы

ҚФБ-2
Уәкілетті органның қызметкері

ҚФБ-3
Уәкілетті органның басшысы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау, құжаттарды салыстыру, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беру

№ 1 іс-әрекет

Орталық қоса берілген құжаттармен бірге өтінішті қабылдау

№ 1 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою және уәкілетті органның қызметкеріне жіберу

№ 2 іс-әрекет

Құжаттар сәйкес келген кезде қоса берілген құжаттармен бірге өтінішті уәкілетті органға жібереді
 
 

№ 2 іс-әрекет

Анықтаманы не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті органның басшысына қол қоюға дайындау және жіберу

№ 3 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет алушыға уәкілетті органнан алынған анықтаманы не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

№ 3 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі орталыққа жіберу

Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі:
1) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап:
3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау кезінде;
7 (жеті) жұмыс күн ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне бару және мекенжайдың тіркеу кодын көрсетіп, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою кезінде жүргізіледі.
Электрондық сұрау салу көзделмеген.
2) құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 20 минуттан аспайды;
3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
Орталық уәкілетті органға құжаттарды жеткізуді және одан кері алуды осы өтініштер қабылданған күні кемінде 2 рет жүзеге асырады.
Уәкілетті органнан орындалған құжаттар қолхатта көрсетілген мерзімнің аяқталуына бір күн қалғанда орталыққа түсуге тиіс.

"Қазақстан Республикасы аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекен-жайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету
регламентіне
2 қосымшасы

Мемлекеттiк қызметтi көрсету
үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң
логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететiн схема

2013 жылғы 11 наурыздағы № 38
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi (бұдан әрi – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Сырым ауданының сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтердің автоматтандырылуын және халыққа қызмет көрсету орталықтары қызметтерінің үйлестірілуін бақылау жөніндегі комитетінің "Халыққа қызмет көрсету" Республикалық мемлекеттік кәсіпорны "Батыс Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" филиалының Сырым аудандық бөлімі (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңына және "Объектілерді салу үшін бастапқы материалдарды (деректерді) және рұқсат беретін құжаттарды ресімдеу мен беру тәртібін оңайлату жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 6 мамырдағы № 425 қаулысымен бекітілген Құрылыс объектілерін жобалау үшін бастапқы материалдарды (деректерді) ресімдеу және беру ережесіне және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылдың 31 тамыздағы № 1128 қаулысымен бекітілген "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" стандарты негізінде жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат www.ads.gov.kz мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық icтерi агенттiгiнің интернет-ресурсында, www.con.gov.kz мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының интернет-ресурсында, уәкілетті органның және орталықтың үй-жайларында орналасқан ресми ақпарат көздерінде және стенділерде орналастырылады.
      Уәкілетті органның мекен-жайы: индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Мендалиев көшесі, 14 үй, телефоны: 8(71134)31343, 31353.
      Орталықтың мекен-жайы: индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, 11/2, телефоны: 8(71134)31447.
      6. Мемлекеттік қызмет заңды және жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Қағаз жеткізгіште тіркеу коды көрсетілген, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) техникалық шарттардың міндетті қосымшасы бар сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама беру (бұдан әрі – анықтама) не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға өтініш берген кезде:
      1) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде;
      2) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап мынадай құрылыс объектілері үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде:
      электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбыржолдар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге темір жолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары;
      3) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 30 минуттан аспайды;
      4) құжаттарды алу кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 30 минуттан аспайды;
      Электрондық сұрау салу көзделмеген.
      Мемлекеттік қызметті алушы орталыққа өтініш берген кезде:
      1) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап мынадай құрылыс объектілері үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді):
      электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбыржолдар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге темір жолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары;
      3) құжаттарды алу кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 20 минуттан аспайды;
      4) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      5) қажетті құжаттарды алу кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 20 минуттан аспайды;
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін.
      Орталықтың жұмыс кестесі: жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбіден сенбіні қоса алғанда, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліссіз.
      Орталықта қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы броньдауға болады.
      11. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы тұрып жатқан немесе тіркелген жердегі уәкілетті органның және орталықтың ғимаратында көрсетіледі, онда мүмкіндігі шектеулі мемлекеттік қызмет алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар қарастырылған. Залда күтуге және құжаттарды толтыруға арналған орындар орналастырылған, анықтама бюросы, күтуге арналған орындықтар орналастырылады.
      Мемлекеттік қызмет алушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасына талдау жүргізу, жұмысты одан әрі жалғастыру үшін қоғамдық пікірді зерделеу үшін уәкілетті органда және орталықта жеке және заңды тұлғаларға арналған шағымдар мен ұсыныстар кітабы жүргізіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісіндегі іс-әрекетінің (өзара
іс-қимылының) тәртібінің сипаттамасы

      12. Мемлекеттік қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Құжаттарды қабылдау:
      1) уәкілетті органда кеңсе арқылы;
      2) орталықта "кедергісіз қызмет көрсету" арқылы жүзеге асырылады, онда қызметтің мақсаты және атқаратын функциялары туралы ақпарат орналастырылады, сондай-ақ орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      14. Мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) уәкілетті органға құжат тапсырған кезде:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған уәкілетті орган кеңсесі қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі;
      2) орталыққа құжат тапсырған кезде:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушы тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      15. Мемлекеттік қызметті алушыға дайын болған сәулет-жоспарлау тапсырмасын беруді уәкілетті органның лауазымды адамы немесе орталық қызметкері "терезелер" арқылы онда көрсетілген мерзімде қолхат негізінде жүзеге асырады.
      Егер мемлекеттік қызметті құжаттарды алуға мерзімінде келмеген жағдайда, орталық оларды 3 (үш) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оларды уәкілетті органға өткізеді.
      16. Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      17. Мемлекеттiк қызметтi көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) орталық инспекторы;
      2) уәкілетті органның қызметкері;
      3) уәкілетті органның басшысы.
      18. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi (ресiмдердi) орындау мерзiмi көрсетіліп, әрбiр ҚФБ бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (ресiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара iс-әрекеттердiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы Регламенттiң 1 қосымшасында көрсетiлген.
      19. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететiн схема осы Регламенттiң 2 қосымшасында көрсетiлген.

4. Мемлекеттік қызметтер көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      20. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген жауапкершілік жүктеледі.

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету
регламентіне
1 қосымшасы

Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi
(ресiмдердi) орындау мерзiмi көрсетіліп,
әрбiр ҚФБ бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң
(ресiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара
iс-әрекеттердiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы

№ іс-әрекет (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Орталық инспекторы

ҚФБ-2
Уәкілетті органның қызметкері

ҚФБ-3
Уәкілетті органның басшысы

№ 1 іс-әрекет

Арызды және құжаттарды қабылдау, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беру

№ 1 іс-әрекет

Арызды және құжаттарды қабылдау, тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы  қолхат беру

№ 1 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою және уәкілетті органның қызметкеріне жіберу

№ 2 іс-әрекет

Құжаттарды уәкілетті органға жібереді
 
 

№ 2 іс-әрекет

Анықтаманы не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті органның басшысына қол қоюға дайындау және жіберу

№ 3 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет алушыға уәкілетті органнан алынған анықтаманы не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

№ 3 іс-әрекет

Орталыққа жіберу немесе мемлекеттік қызмет алушыға анықтаманы не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі:
мемлекеттік қызметті алушы орталыққа өтініш берген кезде:
1) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
2) Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап мынадай құрылыс объектілері үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді):
электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар;
қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбыржолдар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
қызмет көрсету объектілерімен бірге темір жолдар;
көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары;

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету
регламентіне
2 қосымшасы

Мемлекеттiк қызметтi көрсету
үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң
логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететiн схема

Об утверждении регламентов оказания государственных услуг в сфере строительства

Постановление акимата Сырымского района Западно-Казахстанской области от 11 марта 2013 года № 38. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 11 апреля 2013 года № 3242. Утратило силу постановлением акимата Сырымского района Западно-Казахстанской области от 27 мая 2013 года № 80

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Сырымского района Западно-Казахстанской области от 27.05.2013 № 80

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в сфере строительства:
      1) Регламент оказания государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан";
      2) Регламент оказания государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания";
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня официального опубликования.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Т. Турегалиева.     

      Аким района                      Р. Сапаргалиев

Утверждено
постановлением акимата района
от 11 марта 2013 года № 38

Регламент
оказания государственной услуги
"Выдача справки по определению
адреса объектов недвижимости
на территории Республики Казахстан"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Сырымский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства" (далее – уполномоченный орган) через отдел Сырымского района Филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Западно-Казахстанской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Стандарта государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1128 (далее – Стандарт).
      5. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства по адресу www.ads.gov.kz, на интернет-ресурсе Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан по адресу www.con.gov.kz, в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях уполномоченного органа и центра.
      Адрес уполномоченного органа: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Мендалиева, дом 14, телефон 8(71134)31343, 31353.
      Адрес центра: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, 11/2, телефон: 8(71134)31447.
      6. Государственная услуга оказывается юридическим и физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки по изменению, присвоению, упразднению, уточнению адресов объекта недвижимости с указанием регистрационного кода адреса на бумажном носителе (далее - справка) либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта:
      в течение 3 (трех) (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) рабочих дней – при уточнении адреса объекта недвижимости;
      в течение 7 (семи) (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) рабочих дней – при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса.
      Подача электронного запроса не предусмотрена.
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди получателя государственной услуги при сдаче документов - не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживание получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, - не более 20 минут.
      9. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа: ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресение) и праздничных дней.
      График работы центра: ежедневно с понедельника по субботу включительно, кроме воскресенья и праздничных дней, с 9.00 до 19.00 часов без перерыва на обед. В центре прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При желании получателя государственной услуги возможно "бронирование" электронной очереди посредством веб–портала "электронного правительства".
      11. Государственная услуга оказывается в здании центра по месту расположения объекта, где предусмотрены условия для обслуживания получателя государственной услуги с ограниченными возможностями. В зале расположены места для ожидания и заполнения документов располагаются справочное бюро, кресла для ожидания.

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты, времени и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны;
      6) фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      14. Выдача получателю государственной услуги готовой справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан осуществляется работником центра посредством "окон" на основании расписки в указанный в ней срок.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за получением документов в срок, центр обеспечивает их хранение в течение 1 (одного) месяца.
      15. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор центра;
      2) сотрудник уполномоченного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
оказания государственной услуги
"Выдача справки по определению
адреса объектов недвижимости на
территории Республики Казахстан"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Инспектор центра

СФЕ-2
Сотрудник уполномоченного органа

СФЕ-3
Руководителю уполномоченного органа

Действие № 1

Прием документов, сверка документов, выдача расписки о приеме соответствующих документов

Действие № 1

Прием заявления с прилагаемыми документами с центра

Действие № 1

Подписание и передача сотруднику уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Действие № 2

При соответствии документов центром направляется заявление с прилагаемыми документами в уполномоченный орган

Действие № 2

Подготовка и направление руководителю уполномоченного органа на подписание справку либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Действие № 3

Выдача получателю государственной услуги полученного от уполномоченного органа справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Действие № 3

Направление в центр результата об оказании государственной услуги

Сроки оказания государственной услуги:
1) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта:
в течение 3 (трех) (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) рабочих дней – при уточнении адреса объекта недвижимости;
в течение 7 (семи) (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) рабочих дней – при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса.
Подача электронного запроса не предусмотрена.
2) максимально допустимое время ожидания в очереди получателя государственной услуги при сдаче документов - не более 20 минут;
3) максимально допустимое время обслуживание получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, - не более 20 минут.
Доставка в уполномоченный орган и обратно центром осуществляется не менее 2-х раз в день приема данных заявлений.
Исполненные документы из уполномоченного органа должны поступать в центр за день до истечения срока выдачи указанного в расписке.

Приложение 2
к регламенту
оказания государственной услуги
"Выдача справки по определению
адреса объектов недвижимости на
территории Республики Казахстан"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ

Утверждено
постановлением акимата района
от 11 марта 2013 года № 38

Регламент
оказания государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Сырымский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства" (далее – уполномоченный орган) и через отдел Сырымского района Филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Западно-Казахстанской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" и Правил оформления и выдачи исходных материалов (данных) для проектирования объектов строительства утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 мая 2008 года № 425 "О некоторых мерах по упрощению порядка оформления и выдачи исходных материалов (данных) и разрешительных документов для строительства объектов" и Стандарта государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1128.
      5. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства по адресу www.ads.gov.kz, на интернет-ресурсе Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан по адресу www.con.gov.kz, в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях уполномоченного органа и центра.
      Адрес уполномоченного органа: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Мендалиева, дом 14, телефон 8(71134)31343, 31353.
      Адрес центра: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, 11/2, телефон: 8(71134)31447.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), с указанием регистрационного кода на бумажном носителе (далее – справка), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      при обращении получателя государственной услуги в уполномоченный орган:
      1) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта - в течение 8 (восьми) рабочих дней;
      2) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта - в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней для следующих объектов строительства:
      производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более 30 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении необходимых документов - не более 30 минут.
      Подача электронного запроса не предусмотрена.
      При обращении получателя государственной услуги в центр:
      1) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта - в течение 8 (восьми) рабочих дней (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта - в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней для следующих объектов строительства (день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги):
      производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию;
      горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более 20 минут.
      4) максимально допустимое время обслуживание получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, - не более 20 минут;
      5) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении необходимых документов - не более 20 минут.
      9. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа: ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресение) и праздничных дней.
      График работы центра: ежедневно с понедельника по субботу включительно, кроме воскресенья и праздничных дней, с 9.00 до 19.00 часов без перерыва на обед.
      В центре прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При желании получателя государственной услуги возможно "бронирование" электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".
      11. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа или центра по месту проживания или регистрации получателя государственной услуги, где предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями. В зале расположены места для ожидания и заполнения документов располагаются справочное бюро, кресла для ожидания.
      В целях проведения анализа по качеству оказания государственной услуги получателям государственной услуги, изучения общественного мнения для дальнейшего совершенствования работы, в уполномоченном органе или центре ведется книга жалоб и предложений для физических и юридических лиц.

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. Прием документов осуществляется:
      1) в уполномоченном органе через канцелярию;
      2) в центре посредством "безбарьерного обслуживания", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях, а также указываются фамилия, имя, отчество и должность работника центра.
      14. Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) при сдаче документов в Уполномоченный орган:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества сотрудника канцелярии Уполномоченного органа, принявшего заявление на оформление документов.
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      2) при сдаче документов в центр:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      15. Выдача получателю государственной услуги готового архитектурно-планировочного задания осуществляется сотрудником уполномоченного органа или инспектором центра посредством "окон" на основании расписки в указанный в ней срок.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за получением документов в срок, центр обеспечивает их хранение в течение 3 (трех) месяцев, после чего передает их в уполномоченный орган.
      16. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.
      17. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор центра;
      2) сотрудник уполномоченного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа.
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      20. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
оказания государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Инспектор центра

СФЕ-2
Сотрудник уполномоченного органа

СФЕ-3
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1

Прием заявления и документов, выдача расписки о приеме соответствующих документов

Действие № 1

Прием заявления и документов, выдача расписки о приеме соответствующих документов

Действие № 1

Подписание и передача сотруднику уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Действие № 2

Передача документов в уполномоченный орган

Действие № 2

Подготовка и направление руководителю уполномоченного органа на подписание справку либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Действие № 3

Выдача получателю государственной услуги полученного от уполномоченного органа справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Действие № 3

Направление в центр или выдача получателю государственной услуги справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Сроки оказания государственной услуги:
при обращении получателя государственной услуги в уполномоченный орган или центр:
1) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта - в течение 8 (восьми) рабочих дней;
2) с момента подачи документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта - в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней для следующих объектов строительства:
производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
железные дороги с объектами их обслуживания;
автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки.

Приложение 2
к регламенту
оказания государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ