Жер қатынастары саласындағы мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы Сырым ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 11 наурыздағы № 42 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы әділет департаментінде 2013 жылғы 12 сәуірде № 3245 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Сырым ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 27 мамырдағы № 80 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Сырым ауданы әкімдігінің 27.05.2013 № 80 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған жер қатынастары саласындағы мемлекеттік қызмет регламенттері бекітілсін:
      1) "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      4) "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет регламенті.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Т. Төреғалиевке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                      Р. Сапарғалиев

2013 жылғы 11 наурыздағы № 42
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Мемлекет жеке меншікке сататын
нақты жер учаскелерінің кадастрлық
(бағалау) құнын бекіту"
мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес дайындалды.
      2. "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Сырым аудандық жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" № 1392 қаулысы негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      5. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің www.auzr.kz интернет-ресурсында, уәкілетті органның стенділерінде және бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде жарияланады.
      Уәкілетті органның мекен-жайы: Индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, № 13, телефоны: 8(71134)31114, электрондық мекен-жайы: akim_sirim@mail.ru.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы бекiтілген жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құны актісі немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 3 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күнделікті, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін көрсетіледі, демалыс күндері (сенбі, жексенбі) және мереке күндері. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады;
      11. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органның ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту орындары, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер, өтініш бланкілері бар тағандар орналастырылады, физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар (пандус, лифт) көзделген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету
үдерiсiндегi iс-әрекет (өзара
iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Уәкілетті орган мемлекеттік қызметті алушыға Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:
      1) сұраудың нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      14. Бекiтілген жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құны актісі мемлекеттік қызметті алушының жеке өзінің қатысуымен немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға беріледі.
      15. Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның жауапты маманы;
      2) уәкілетті органның басшысы.
      17. Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 2 қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттiк қызметтер көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларында қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Мемлекет жеке меншікке сататын
нақты жер учаскелерінің кадастрлық
(бағалау) құнын бекіту"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің)
орындау мерзімін көрсете отырып,
әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің
(рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен
реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

№ іс-әрекет (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Уәкілетті органның жауапты маманы

ҚФБ-2
Уәкілетті органның басшысы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттар қабылдау, журналда тіркеу және құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

№ 1 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою және уәкілетті органның жауапты маманына жіберу
 

№ 2 іс-әрекет

Жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құны актісі немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты уәкілетті органның басшысына қол қоюға дайындау және жіберу

№ 3 іс-әрекет

Жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құны актісін немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 3 жұмыс күні

"Мемлекет жеке меншікке сататын
нақты жер учаскелерінің кадастрлық
(бағалау) құнын бекіту"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісінде әкімшілік әрекеттердің
логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

2013 жылғы 11 наурыздағы № 42
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі
жерге орналастыру жобаларын бекiту"
мемлекеттiк қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес дайындалды.
      2. "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Сырым аудандық жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" № 1392 қаулысы негізінде жүзеге асырылады (бұдан әрі - Стандарт).
      5. Мемлекеттік қызмет жөніндегі ақпарат Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің www.auzr.kz интернет-ресурсында, уәкілетті органның стенділерінде орналастырылады және бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде жарияланады.
      Уәкілетті органның мекен-жайы: Индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, № 13, телефоны: 8(71134)31114, электрондық мекен-жайы: akim_sirim@mail.ru.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы жер учаскесін қалыптастыру жөніндегі бекiтілген жерге орналастыру жобасы (бұдан әрі – жерге орналастыру жобасы) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 7 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күнделікті, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін көрсетіледі, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері.Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырады.
      11. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органның ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту орындары, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер, өтініш бланкілері бар тағандар орналастырылады, физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар (пандус, лифт) көзделген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету
үдерiсiндегi iс-әрекет (өзара
iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Уәкілетті орган мемлекеттік қызметті алушыға Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:
      1) сұраудың нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      14. Бекiтілген жерге орналастыру жобасын қызмет алушының жеке өзіне не сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға беріледі.
      15. Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның жауапты маманы;
      2) уәкілетті органның басшысы.
      17. Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 2 қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттiк қызметтер көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларында қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Жер учаскелерін қалыптастыру жөнінде
жерге орналастыру жобаларын бекiту"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің)
орындау мерзімін көрсете отырып,
әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің
(рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен
реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

№ іс-әрекет (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Уәкілетті органның жауапты маманы

ҚФБ-2
Уәкілетті органның басшысы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттар қабылдау, журналда тіркеу және құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

№ 1 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою және уәкілетті органның жауапты маманына жіберу
 

№ 2 іс-әрекет

Жерге орналастыру жобасын немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты уәкілетті органның басшысына қол қоюға дайындау және жіберу

№ 3 іс-әрекет

Жерге орналастыру жобасын немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 7 жұмыс күні

"Жер учаскелерін қалыптастыру жөнінде
жерге орналастыру жобаларын бекiту"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісінде әкімшілік әрекеттердің
логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

2013 жылғы 11 наурыздағы № 42
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Жер учаскесінің нысаналы
мақсатын өзгертуге шешім беру"
мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес дайындалды.
      2. "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Сырым ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" № 1392 қаулысы негізінде жүзеге асырылады (бұдан әрі - Стандарт).
      5. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің www.auzr.kz интернет-ресурсында, жергілікті атқарушы органның стенділерінде және бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде жарияланады.
      Уәкілетті органның мекен-жайы: Индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, 8 үй, телефоны: 8(71134)31108, электрондық мекен-жайы: akim_sirim@mail.ru.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы жер учаскесінің пайдалану мақсатын өзгертуге шешім (бұдан әрі – шешім) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 37 күнтізбелік күн;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күнделікті, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін көрсетіледі, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органның ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту орындары, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер, өтініш бланкілері бар тағандар орналастырылады, физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар (пандус, лифт) көзделген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету
үдерiсiндегi iс-әрекет (өзара
iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Уәкілетті органның кеңсесінің қызметкерімен мемлекеттік қызметті алушыға Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      14. Шешім мемлекеттік қызметті алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға беріледі.
      15. Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның жауапты маманы;
      2) уәкілетті органның басшысы.
      17. Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 2 қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттiк қызметтер көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларында қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Жер учаскесінің нысаналы
мақсатын өзгертуге шешім беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің)
орындау мерзімін көрсете отырып,
әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің
(рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен
реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

№ іс-әрекет (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Уәкілетті органның жауапты маманы

ҚФБ-2
Уәкілетті органның басшысы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттар қабылдау

№ 1 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою және уәкілетті органның жауапты маманына жіберу
 

№ 2 іс-әрекет

Шешімі немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты уәкілетті органның басшысына қол қоюға дайындау және жіберу

№ 3 іс-әрекет

Шешімін немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 37 күнтізбелік күн

"Жер учаскесінің нысаналы
мақсатын өзгертуге шешім беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісінде әкімшілік әрекеттердің
логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

 

2013 жылғы 11 наурыздағы № 42
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін
жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттiк қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес дайындалды.
      2. "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) жер учаскесінің орналасқан жері бойынша "Сырым ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексі және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" № 1392 қаулысы негізінде жүзеге асырылады (бұдан әрі - Стандарт).
      5. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің www.auzr.kz интернет-ресурсында, жергілікті атқарушы органның стенділерінде және бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде жарияланады.
      Уәкілетті органның мекен-жайы: Индекс 090900, Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, 8 үй, телефоны: 8(71134)31108, электрондық мекен-жайы: akim_sirim@mail.ru.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру (бұдан әрі – рұқсат) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 10 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минуттан аспайды;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күнделікті, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін көрсетіледі, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органның ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту орындары, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер, өтініш бланкілері бар тағандар орналастырылады, физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар (пандус, лифт) көзделген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету
үдерiсiндегi iс-әрекет (өзара
iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Уәкілетті органның кеңсесінің қызметкерімен мемлекеттік қызметті алушыға Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      14.Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.
      15. Рұқсат қағазы мемлекеттік қызметті алушының жеке өзіне не сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға беріледі.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның жауапты маманы;
      2) уәкілетті органның басшысы.
      17. Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 2 қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттiк қызметтер көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларында қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу
үшін жер учаскелерін
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің)
орындау мерзімін көрсете отырып,
әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің
(рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен
реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

№ іс-әрекет (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Уәкілетті органның жауапты маманы

ҚФБ-2
Уәкілетті органның басшысы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттар қабылдау

№ 1 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою және уәкілетті органның жауапты маманына жіберу
 

№ 2 іс-әрекет

Рұқсат немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты уәкілетті органның басшысына қол қоюға дайындау және жіберу

№ 3 іс-әрекет

Рұқсат немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 10 жұмыс күні

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу
үшін жер учаскелерін
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісінде әкімшілік әрекеттердің
логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере земельных отношений

Постановление акимата Сырымского района Западно-Казахстанской области от 11 марта 2013 года № 42. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 12 апреля 2013 года № 3245. Утратило силу постановлением акимата Сырымского района Западно-Казахстанской области от 27 мая 2013 года № 80

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Сырымского района Западно-Казахстанской области от 27.05.2013 № 80

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в сфере земельных отношений:
      1) Регламент государственной услуги "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством";
      2) Регламент государственной услуги "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков";
      3) Регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка".
      4) Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ";
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Т. Турегалиева.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким области                     Р. Сапаргалиев

Утвержден
постановлением акимата района
от 11 марта 2013 года № 42

Регламент
государственной услуги
"Утверждение кадастровой (оценочной)
стоимости конкретных земельных
участков, продаваемых в частную
собственность государством"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Сырымский районный отдел земельных отношений" (далее – уполномоченный орган).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года и постановления Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года № 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее – Стандарт).
      5. Информация о государственной услуге располагается на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами www.auzr.kz, на стендах уполномоченного органа и опубликовывается в средствах массовой информации на государственном и русском языках.
      Адрес центра: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, № 13, телефон: 8(71134)31114, электронный адрес: arkim_sirim@mail.ru.
      6. Результатом оказания государственной услуги является утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка на бумажном носителе или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа, в письменном виде.
      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта – 3 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа, ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков, стойки с бланками заявлений, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями (пандусы, лифты).

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуг представляет документы, определенных в пункте 11 Стандарта.
      13. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 Стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      14. Утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка выдается при личном посещении получателю государственной услуги, либо по доверенности уполномоченному лицу.
      15. В предоставлении государственной услуги отказывается в случае не предоставления получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 16 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) ответственный специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Утверждение кадастровой (оценочной)
стоимости конкретных земельных
участков, продаваемых в частную
собственность государством"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Ответственный специалист уполномоченного органа

СФЕ-2
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1

Прием документов, регистрация в журнале и выдача расписки о приеме документов

Действие № 1

Подписание и передача ответственному специалисту уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Действие № 2

Подготовка и направление на подпись руководителю уполномоченного органа акта кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Действие № 3

Выдача получателю государственной услуги акта кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Сроки оказания государственной услуги:
с момента сдачи получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта – 3 рабочих дня

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Утверждение кадастровой (оценочной)
стоимости конкретных земельных
участков, продаваемых в частную
собственность государством"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ

Утвержден
постановлением акимата района
от 11 марта 2013 года № 42

Регламент
государственной услуги
"Утверждение землеустроительных проектов
по формированию земельных участков"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Сырымский районный отдел земельных отношений" (далее – уполномоченный орган).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года и постановления Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года № 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее – Стандарт).
      5. Информация о государственной услуге располагается на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами www.auzr.kz, на стендах уполномоченного органа и опубликовывается в средствах массовой информации на государственном и русском языках.
      Адрес центра: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, № 13, телефон: 8(71134)31114, электронный адрес: arkim_sirim@mail.ru.
      6. Результатом оказания государственной услуги является утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка на бумажном носителе или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа, в письменном виде.
      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта – 7 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа, ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков, стойки с бланками заявлений, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями (пандусы, лифты).

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуг представляет документы, определенных в пункте 11 Стандарта.
      13. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 Стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      14. Утвержденный землеустроительный проект выдается при личном посещении получателю государственной услуги, либо по доверенности уполномоченному лицу.
      15. В предоставлении государственной услуги отказывается в случае не предоставления получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 16 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) ответственный специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Утверждение землеустроительных
проектов по формированию
земельных участков"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Ответственный специалист уполномоченного органа

СФЕ-2
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1

Прием документов, регистрация в журнале и выдача расписки о приеме документов

Действие № 1

Подписание и передача ответственному специалисту уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Действие № 2

Подготовка и направление на подпись руководителю уполномоченного органа землеустроительного проекта или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Действие № 3

Выдача получателю государственной услуги землеустроительного проекта или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Сроки оказания государственной услуги:
с момента сдачи получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта – 7 рабочих дней

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Утверждение землеустроительных
проектов по формированию
земельных участков"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ

Утвержден
постановлением акимата района
от 11 марта 2013 года № 42

Регламент
государственной услуги
"Выдача решения на изменение целевого
назначения земельного участка"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Аппарат акима Сырымского района" (далее – уполномоченный орган).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года и  постановления Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года № 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее – Стандарт).
      5. Информация о государственной услуге располагается на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами www.auzr.kz, на стендах уполномоченного органа и опубликовывается в средствах массовой информации на государственном и русском языках.
      Адрес центра: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, дом 8, телефон: 8(71134)31108, электронный адрес: arkim_sirim@mail.ru.
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка (далее – решение) на бумажном носителе или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа, в письменном виде.
      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта – 37 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа, ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков, стойки с бланками заявлений, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями (пандусы, лифты).

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуг представляет документы, определенных в пункте 11 Стандарта.
      13. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 Стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      14. Утвержденный землеустроительный проект выдается при личном посещении получателю государственной услуги, либо по доверенности уполномоченному лицу.
      15. В предоставлении государственной услуги отказывается в случае не предоставления получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 16 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) ответственный специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения на изменение
целевого назначения
земельного участка"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Ответственный специалист уполномоченного органа

СФЕ-2
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1

Прием документов

Действие № 1

Подписание и передача ответственному специалисту уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Действие № 2

Подготовка и направление на подпись руководителю уполномоченного органа решения либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Действие № 3

Выдача получателю государственной услуги решения или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Сроки оказания государственной услуги:
с момента сдачи получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта – 37 календарных дней

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения на изменение
целевого назначения
земельного участка"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ

Утвержден
постановлением акимата района
от 11 марта 2013 года № 42

Регламент
государственной услуги
"Выдача разрешения на использование
земельного участка для изыскательских работ"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Аппарат акима Сырымского района" (далее – уполномоченный орган).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года и постановления Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года № 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее – Стандарт).
      5. Информация о государственной услуге располагается на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами www.auzr.kz, на стендах уполномоченного органа и опубликовывается в средствах массовой информации на государственном и русском языках.
      Адрес центра: Индекс 090900, Западно-Казахстанская область, Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, дом 8, телефон: 8(71134)31108, электронный адрес: arkim_sirim@mail.ru.
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ (далее – разрешение) на бумажном носителе или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа, в письменном виде.
      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта – 10 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа, ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков, стойки с бланками заявлений, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями (пандусы, лифты).

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуг представляет документы, определенных в пункте 11 Стандарта.
      13. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 Стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      14. Утвержденный землеустроительный проект выдается при личном посещении получателю государственной услуги, либо по доверенности уполномоченному лицу.
      15. В предоставлении государственной услуги отказывается в случае не предоставления получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 16 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) ответственный специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
использование земельного участка
для изыскательских работ"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Ответственный специалист уполномоченного органа

СФЕ-2
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1

Прием документов

Действие № 1

Подписание и передача ответственному специалисту уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Действие № 2

Подготовка и направление на подпись руководителю уполномоченного органа разрешения либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Действие № 3

Выдача получателю государственной услуги разрешения или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа

Сроки оказания государственной услуги:
с момента сдачи получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта – 10 рабочих дней

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
использование земельного участка
для изыскательских работ"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ