"Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігінің Тіл комитеті" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет министрінің м.а. 2014 жылғы 19 мамырдағы № 41 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 28 мамырда № 9474 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2014 жылғы 14 қазандағы № 36 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мәдениет және спорт министрінің 2014.10.14 № 36 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігінің Тіл комитеті» мемлекеттік мекемесінің ережесі бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Тіл комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық оның алғаш рет ресми жарияланғаннан күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің
      міндетін атқарушы                             А.Бөрібаев

Қазақстан Республикасы 
Мәдениет министрінің м.а.
2014 жылғы 19 мамырдағы 
№ 41 бұйрығымен бекітілген

«Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігінің
Тіл комитеті» мемлекеттік мекемесі туралы
Ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігінің Тіл комитеті мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Комитет) өзіне жүктелген функцияларды іске асыратын Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігінің (бұдан әрі - Министрлік) ведомствосы болып табылады.
      Комитеттің негізгі міндеттері мемлекеттік саясатты және тілдерді дамыту саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру болып табылады.
      2. Комитет өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерін, өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.
      3. Комитет мемлекеттік мекеменің ұйымдастырушылық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оқшауланған мүлкі, мемлекеттік тілде өз атауы жазылған мөрі мен мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ заңнамаға сәйкес қазынашылық органдарында есеп шоттары бар.
      Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      Комитеттің, егер оған заңнамаға сәйкес уәкілеттігі болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.
      4. Комитет өз құзыретіндегі мәселелер бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Төрағаның немесе оны ауыстырушы тұлғаның бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      5. Комитеттің құрылымы мен штат саны Қазақстан Республикасы Мәдениет министрінің келісімі бойынша Министрліктің жауапты хатшысымен бекітіледі.
      6. Комитеттің заңды мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор көшесі, № 8-үй, «Министрліктер үйі» ғимараты, 15-кіреберіс.
      7. Комитеттің толық атауы – «Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігінің Тіл комитеті» мемлекеттік мекемесі.
      8. Осы Ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.
      9. Комитеттің қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.
      Комитетке өзінің функциясы болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Комитетке Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқы берілсе, онда мұндай қызметтен түскен кірістер бюджеттің кірісіне жолданады.
      10. Комитет Министрліктің қарамағындағы тіл дамыту саласындағы республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнын басқаруды іске асыратын орган болып табылады:
      1) «Шайсұлтан Шаяхметов атындағы Тілдерді дамытудың республикалық үйлестіру-әдістемелік орталығы» Республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны.

2. Комитеттің функциялары

      11. Комитет қолданыстағы заңнамаға және оған жүктелген міндеттерге сәйкес мыналарды жүзеге асырады:
      1) тіл саясаты, шетелде тұратын отандастарды қолдау салаларындағы мемлекеттік және салалық (секторалдық) бағдарламаларды іске асыру;
      2) тіл саясаты бойынша Министрліктің стратегиялық жоспарларына, мемлекеттік және салалық (секторалдық) бағдарламаларға ұсыныстар енгізу;
      3) Қазақстан Республикасында мемлекеттік тілдің жан-жақты дамуын қамтамасыз ету, оның халықаралық беделін нығайту;
      4) тілдерді дамыту саласындағы біртұтас мемлекеттік саясатты іске асыру қызметі бойынша ақпараттық, әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру;
      5) Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы Республикалық терминология және ономастика комиссияларының, Мемлекеттік тіл саясатын одан әрі жетілдіру жөніндегі комиссияның қызметін қамтамасыз ету, жергілікті атқарушы органдар жанындағы ономастика комиссияларының жұмысын үйлестіру;
      6) ведомстволық бағыныстағы ұйымдарды құру, қайта ұйымдастыру және тарату жөнінде Министрлікке ұсыныстар енгізу;
      7) ведомстволық бағыныстағы ұйымдардың қызметіне басшылықты жүзеге асыру;
      8) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ведомстволық бағыныстағы ұйымдардың құрылтай құжаттарына толықтырулар мен өзгерістер енгізу;
      9) республикалық бюджеттік бағдарламаларды іске асыру;
      10) мемлекеттік сатып алу саласындағы қызметті жүзеге асыру;
      11) орталық және облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарында Қазақстан Республикасының тіл туралы заңнамасының сақталуын бақылау;
      12) Қазақстан Республикасының тіл туралы заңнамасымен белгіленген талаптарды бұзушылықтарды жою туралы ұсынымдар беру;
      13) Қазақстан Республикасының тіл туралы заңнамасының бұзылуына кінәлі лауазымды тұлғаларға тәртіптік жаза шараларын қолдану туралы тиісті органдарға ұсыныстар енгізу;
      14) мемлекеттік және салалық (секторалдық) бағдарламаларды іске асыру бойынша қоғамдық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
      15) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ведомстволық статистикалық есептіліктің, тексеру парақтарының нысандарын, тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін, жыл сайынғы тексеру жоспарларын әзірлеу және бекіту жөнінде ұсыныстар енгізу;
      16) осы Ережеде, Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiнде көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру.
      12. Комитеттің өзіне жүктелген міндеттерді іске асыру және өз функцияларын жүзеге асыру үшін заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) өзінің құзыреті шегінде құқықтық актілер шығаруға;
      2) мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан қажетті ақпарат пен материалдарды сұратуға және алуға;
      3) тілдерді дамыту саласында нормативтік құқықтық актілер әзірлеу бойынша ұсыныстар енгізуге;
      4) Комитеттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша семинарлар, конференциялар, дөңгелек үстелдер, байқаулар және өзге де іс-шаралар өткізуге;
      5) жетекшілік ететін қызмет бағыттары бойынша консультативтік-кеңесші органдар (жұмыс топтарын, комиссиялар, кеңестер) құруға;
      6) ведомстволық бағынысты ұйымдарға қатысты мемлекеттік басқару органы болуға;
      7) жеке және заңды тұлғалар тіл туралы заңнаманың талаптарын орындамаған жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және негіздерде сотқа шағымдануға;
      8) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген басқа да құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

3. Комитеттің қызметін ұйымдастыру

      13. Комитетті Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Мәдениет министрі қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Төраға басқарады.
      14. Төрағаның Министрліктің Жауапты хатшысының келісімі бойынша Қазақстан Республикасы Мәдениет министрі қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын екі орынбасары болады.
      15. Комитет төрағасы Комитетке жалпы басшылық етуді жүзеге асырады және Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін дербес жауапкершілікте болады.
      16. Комитет төрағасы:
      1) өзінің орынбасарлары мен Комитеттің құрылымдық бөлімшелері басшыларының өкілеттіктерін және міндеттерін айқындайды;
      2) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымдық тұлғалардың құзыретіне жатқызылған қызметкерлерден басқа, Комитет қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      3) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымдық тұлғалардың құзыретіне жатқызылған қызметкерлерден басқа, Комитет қызметкерлерінің іссапарға жіберу, еңбек демалысын беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, ынталандыру, үстемақы төлеу және сыйақы беру, сондай-ақ тәртіптік жауапкершіліке тарту мәселелерін шешеді;
      4) жетекшілік ететін вице-министр мен Министрдің келісімдері бойынша ведомстоваға бағынысты ұйымдардың басшылары және олардың орынбасарларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      5) өз құзыреті шегінде Комитеттің, ведомстволық бағыныстағы ұйымдардың қызметкерлері үшін орындалуы міндетті бұйрықтар шығарады, нұсқаулар жасайды;
      6) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда қолданыстағы заңнамаға сәйкес Комитетті білдіреді;
      7) Комитеттің құрылымдық бөлімшелерінің ережелерін бекітеді;
      8) Комитет жұмысының регламентін бекіту туралы ұсыныс енгізеді;
      9) Комитетте сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекетке бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар қабылдағаны үшін дербес жауапкершілікте болады;
      10) республикалық бюджеттік бағдарламаларды іске асыру және мемлекеттік сатып алу бағытындағы қызметтерді жүзеге асыруда дербес жауапкершілікте болады;
      11) өз құзыретіне жататын өзге де мәселелер бойынша шешімдер қабылдайды.
      17. Төраға болмаған жағдайда Комитет қызметінің жалпы басшылығы мен Комитетке жүктелген міндеттер және функцияларды орындауға дербес жауапкершілікте болу Төраға орынбасарларының біріне жүктеледі.
      18. Комитеттің консультациялық кеңесші орган болып табылатын алқасы болуы мүмкін. Алқаның сандық және жеке құрамын жетекшілік ететін вице – министрдің келісімімен Төраға бекітеді.
      19. Комитет қызметін ұйымдастырудың өзге мәселелері, оның қызметін қамтамасыз ететін лауазымды тұлғалардың құқықтары мен міндеттері, құрылымдық бөлімшелердің құзыреттілігі мен уәкілеттілігі Министрліктің, Комитеттің жұмыс регламенттерімен, Комитеттің құрылымдық бөлімшелерінің ережелерімен белгіленеді.

4. Комитеттің мүлкі

      20. Комитеттің жедел басқару құқығындағы оқшауланған мүлкі бар.
      Комитет мүлкі оған мемлекет берген мүліктің есебінен, сондай-ақ құны Комитеттің теңгерімінде көрсетілетін өзге де мүліктерден қалыптасады.
      21. Комитетке бекітіліп берілген мүлік республикалық меншікке жатады.
      22. Комитеттің өзіне бекітілген мүлікті, Қазақстан Республикасы заңдарында өзгеше белгіленбесе, өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған басқа да жолмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Комитета по языкам Министерства культуры Республики Казахстан"

Приказ и.о. Министра культуры Республики Казахстан от 19 мая 2014 года № 41. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 мая 2014 года № 9474. Утратил силу приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 14 октября 2014 года № 36

      Сноска. Утратил силу приказом Министра культуры и спорта РК от 14.10.2014 № 36 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения «Комитет по языкам Министерства культуры Республики Казахстан».
      2. Комитету по языкам Министерства культуры Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) размещение настоящего приказа на интернет – ресурсе Министерства культуры Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий
      обязанности Министра                       А. Бурибаев

Утверждено      
приказом       
и.о. Министра культуры
Республики Казахстан 
от 19 мая 2014 года № 41

Положение государственного учреждения
«Комитет по языкам Министерства культуры Республики Казахстан»

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение «Комитет по языкам Министерства культуры Республики Казахстан» (далее – Комитет) является ведомством Министерства культуры Республики Казахстан (далее – Министерство), осуществляющим возложенные на него функции.
      Основными задачами Комитета являются реализация государственной политики и осуществление контроля в области развития языков.
      2. Комитет в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет обособленное имущество, печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством счета в органах казначейства.
      Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если он уполномочен на это в соответствии с законодательством.
      4. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами Председателя или лица, его замещающего.
      5. Структура и штатная численность Комитета утверждается ответственным секретарем Министерства по согласованию с Министром культуры Республики Казахстан.
      6. Юридический адрес Комитета: 010000, город Астана, район Есиль, ул. Орынбор, дом № 8, здание «Дом Министерств», 15 подъезд.
      7. Полное наименование Комитета - государственное учреждение «Комитет по языкам Министерства культуры Республики Казахстан».
      8. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.
      9. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета.
      Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Комитета.
      Если Комитету законодательными актами Республики Казахстан предоставлено право осуществлять деятельность, приносящую доходы, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход бюджета.
      10. Комитет является органом, осуществляющим управление республиканским государственным казенным предприятием в области развития языков, находящийся в ведении Министерства:
      1) Республиканское государственное казенное предприятие «Республиканский координационно-методический центр развития языков имени Шайсултана Шаяхметова».

2. Функции Комитета

      11. Комитет в соответствии с действующим законодательством и возложенным на него задачами осуществляет следующие функции:
      1) реализация государственных и отраслевых (секторальных) программ в областях языковой политики, поддержки соотечественников, проживающих за рубежом;
      2) внесение предложений в стратегические планы Министерства, государственные и отраслевые (секторальные) программы в областях языковой политики;
      3) обеспечение всемерного развития государственного языка в Республике Казахстан, укрепление его международного авторитета;
      4) организация информационного, методического обеспечения деятельности по реализации единой государственной политики в сфере развития языков;
      5) обеспечение деятельности терминологической и ономастической комиссий, Комиссии по дальнейшему совершенствованию государственной языковой политики при Правительстве Республики Казахстан, координация работы ономастических комиссий при местных исполнительных органах;
      6) внесение предложений в Министерство по созданию, реорганизации и ликвидации подведомственных организаций;
      7) осуществление руководства деятельностью подведомственных организаций;
      8) внесение изменений и дополнений в учредительные документы подведомственных организаций в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      9) реализация республиканских бюджетных программ;
      10) осуществление деятельности в сфере государственных закупок;
      11) контроль за соблюдением законодательства Республики Казахстан о языках в центральных и местных исполнительных органах областей, города республиканского значения, столицы;
      12) выдача рекомендаций об устранении нарушений требований, установленных законодательством Республики Казахстан о языках;
      13) внесение предложений в соответствующие органы о применении мер дисциплинарного взыскания к должностным лицам, виновным в нарушении законодательства Республики Казахстан о языках.
      14) осуществление взаимодействия с общественными организациями по реализации государственной и отраслевых (секторальных) программ;
      15) внесение предложений по разработке и утверждению форм ведомственной статистической отчетности, проверочных листов, критериев оценки степени риска, ежегодных планов проверок в соответствии с Законом Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      16) осуществление иных полномочий, предусмотренных настоящим Положением, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан.
      12. Комитет для реализации возложенных на него задач и осуществления своих функций имеет право в установленном законодательством порядке:
      1) издавать правовые акты в пределах своей компетенции;
      2) запрашивать и получать от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;
      3) вносить предложения по разработке нормативных правовых актов в области развития языков;
      4) проводить совещания, семинары, конференции, круглые столы, конкурсы и иные мероприятия по вопросам, входящим в компетенцию Комитета;
      5) создавать консультативно-совещательные органы (рабочие группы, комиссии, советы) по курируемым направлениям деятельности;
      6) выступать органом государственного управления в отношении подведомственных организаций;
      7) обращаться в суд в случаях невыполнения физическими и юридическими лицами законодательства о языках в порядке и на основаниях, установленных законодательством Республики Казахстан;
      8) осуществлять иные права, предусмотренные законодательными актами Республики Казахстан.

3. Организация деятельности Комитета

      13. Комитет возглавляет Председатель, назначаемый на должность и освобождаемый от должности в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан Министром культуры Республики Казахстан.
      14. Председатель имеет двух заместителей, назначаемых на должность и освобождаемых от должности Министром культуры Республики Казахстан по согласованию с Ответственным секретарем Министерства.
      15. Председатель Комитета осуществляет общее руководство деятельностью Комитета и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих функций.
      16. Председатель Комитета:
      1) определяет обязанности и полномочия своих заместителей и руководителей структурных подразделений Комитета;
      2) назначает на должности и освобождает от должностей работников Комитета, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;
      3) решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения, выплаты надбавок и премирования, а также привлечения к дисциплинарной ответственности работников Комитета, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;
      4) по согласованию с курирующим вице-министром и Министром назначает на должности и освобождает от должностей руководителей подведомственных организаций и их заместителей;
      5) в пределах своей компетенции издает приказы, дает указания, обязательные для исполнения работниками Комитета, подведомственных организаций;
      6) представляет Комитет в государственных органах и иных организациях в соответствии с действующим законодательством;
      7) утверждает положения структурных подразделений Комитета;
      8) вносит предложения по утверждению регламента работы Комитета;
      9) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Комитете и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;
      10) несет персональную ответственность за реализацию республиканских бюджетных программ и осуществление деятельности в сфере государственных закупок;
      11) принимает решения по другим вопросам, относящимся к его компетенции.
      17. В период отсутствия Председателя на одного из его заместителей возлагается общее руководство деятельностью Комитета и несение персональной ответственности за выполнение возложенных на Комитет задач и функций.
      18. Комитет может иметь коллегию, которая является консультативно-совещательным органом. Численный и персональный состав коллегии утверждается Председателем по согласованию с курирующим вице-министром.
      19. Иные вопросы организации деятельности Комитета, права и обязанности должностных лиц, компетенция и полномочия структурных подразделений, обеспечивающих его деятельность, устанавливаются регламентами работы Министерства, Комитета и положениями структурных подразделений Комитета.

4. Имущество Комитета

      20. Комитет имеет на праве оперативного управления обособленное имущество.
      Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему государством, а также иного имущества, стоимость которых отражается в балансе Комитета.
      21. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской собственности.
      22. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом, если иное не установлено законами Республики Казахстан.

5. Реорганизация и ликвидация Комитета

      23. Реорганизация и ликвидация Комитета осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.