Өнәркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2014 жылғы 29 сәуірдегі № 141 және Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы 5 мамырдағы 127/ОД бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 13 маусымда № 9516 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 29 маусымдағы № 527 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 8 шілдедегі № 317 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 29.06.2016 № 527 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 08.07.2016 № 317 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Мыналар:
      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері;
      2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Өнеркәсіп комитеті осы бірлескен бұйрық талаптарыныңа зерделенуін және орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Өнеркәсіп комитеті (Б.Ә. Қасымбеков) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оны күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;
      3) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсін.
      4. «Өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң орынбасары - Индустрия және жаңа технологиялар министрiнiң 2012 жылғы 28 қарашадағы № 426 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрiнiң 2012 жылғы 5 желтоқсандағы № 325 бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8204 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2013 жылғы 9 ақпандағы № 64 (28003) санында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар бірінші вице-министрі А.П. Рауға жүктелсін.
      6. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасы               Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрінің орынбасары -     Өңірлік даму министрі
      Қазақстан Республикасының
      Индустрия және жаңа
      технологиялар министрі
      ________________ Ә. Исекешев         _____________ Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы Премьер -
Министрінің орынбасары –   
Қазақстан Республикасының   
Индустрия және жаңа технологиялар
министрінің 2014 жылғы 29 сәуірдегі
№ 141  және Қазақстан Республикасының
Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы
5 мамырдағы № 127/ОД   
бірлескен бұйрығына    
1-қосымша          

Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия
өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану,
мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық),
магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi
құбырларын пайдалану бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке
кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

      1. Осы Өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі - Өлшемдер) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленген.
      2. Осы Өлшемдерде мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
      2) тексерілетін субъектілер – қызметіне бақылау және қадағалау жүзеге асырылатын жеке тұлғалар, заңды тұлғалар, оның ішінде мемлекеттік органдар, заңды тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері.
      3. Өнеркәсіп саласындағы тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану Өлшемдері:
      1) бақылау субъектілерінің жүзеге асыратын қызмет түріне байланысты тәуекелдердің маңыздылығына негізделген объективтік;
      2) тексерулер нәтижелері бойынша анықталған бақылау субъектілерінің лицензиялау саласындағы заңнаманы бұзушылыққа жол беруіне байланысты анықталатын субъективтік болып бөлінеді.
      4. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына бастапқы жатқызу объективтік өлшемдер ескере отырып, жүзеге асырылады.
      5. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына одан кейінгі жатқызу субъективтік өлшемдер ескере отырып, жүзеге асырылады.
      6. Өнеркәсіп саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемдерін ескере отырып тексерілетін, тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану жөніндегі өнеркәсіп саласындағы субъектілер тәуекелдің орташа дәрежесіне жатқызылады.
      7. Бақылау субъектілерінің бұдан кейінгі тәуекел топтарына бөлінуі Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.
      8. Осы Өлшемдердің қосымшасына сәйкес тәуекел өлшемдері бойынша балдар жалпы жиынтық қорытындыны анықтау үшін қосылады.
      9. Жиынтық қорытынды нәтижелері тексерілетін субъектілерді тиісті тәуекел дәрежелері бойынша бөлу үшін мынадай тәртіпте пайдаланылады:
      1) жоғарғы тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 10 және одан жоғары балл жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      2) орташа тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 3-тен 9 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      3) елеусіз тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 0-ден 2 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      4) тәуекелдің жоғарғы дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа және төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
      5) тәуекелдің орташа дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің елеусіз дәрежесіне ауыстырылады;
      6) тәуекелдің орташа және елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері анағұрлым жоғарғы және анағұрлым төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
      7) тәуекелдің елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа дәрежесіне ауыстырылады.
      10. Тексерілетін субъектілерге бір тәуекел тобы ішінде жоспарлы тексеру өткізу үшін іріктеу мынадай қағидат бойынша жүзеге асырылады:
      1) анағұрлым үлкен тексерілмеген кезең;
      2) жинаған балдарының анағұрлым үлкен саны.

Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау,
өндіру), мұнай-химия, химия    
өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және
(немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу
өндірістерін жобалау (технологиялық),
магистральдық газ құбырларын, мұнай
құбырларын, мұнай өнiмдерi    
құбырларын пайдалану бойынша  
өнеркәсіп саласындағы жеке   
кәсіпкерлік тәуекел дәрежесін 
бағалау өлшемдеріне       
қосымша               

Тәуекел өлшемдері бойынша балдар

Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

Балдар

1

2

3

Тау-кен өндiрiстерiн жобалау (технологиялық)


Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: тау-кен өндiрiстерiн жобалау үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы

10


Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

7

Қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда) өндiрудi жобалау

1

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда) өндiрудi жобалау үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы

10

2

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

7

Қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын әзірлеу жобаларын және технологиялық регламенттердi жасау

1

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: тау-кен өндiрiстерiн жобалау үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы

10

2

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

7

Тау-кен өндiрiстерiн пайдалану

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: тау-кен өндiрiстерiн пайдалану үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3



еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3



метрологиялық бақылауды

3



маркшейдерлік жұмыстарды

3



қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда), өндiру

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда) өндiру үшiн – инженерлiк

10



құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы


3

Мыналарды:




машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3



еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3



метрологиялық бақылауды

3



маркшейдерлік жұмыстарды

3



қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Ашық және жер асты тәсiлдерiмен қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын ашу және әзiрлеу

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ашық және жер асты тәсiлдерiмен қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын ашу және әзiрлеу үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3


еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3


метрологиялық бақылауды

3


маркшейдерлік жұмыстарды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Кен орындарында технологиялық жұмыстарды жүргiзу

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: кен орындарында технологиялық жұмыстарды жүргiзу үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3


еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3


метрологиялық бақылауды

3


маркшейдерлік жұмыстарды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Пайдалы қазбаларды өндiру үшiн жару жұмыстарын жүргiзу

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: пайдалы қазбаларды өндiру үшiн жарылыс жұмыстарын жүргiзу үшiн:
1) лицензия немесе жарылғыш заттармен жұмыс жасауға лицензиясы бар мамандандырылған ұйыммен жасалған шарт;
2) ұңғымаларды бұрғылауға арналған бұрғылау станогы болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3


еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3


метрологиялық бақылауды

3


маркшейдерлік жұмыстарды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен

3


қызметтердің болмауы


4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Кенiштер мен шахталарды жабу бойынша жою жұмыстары

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: кенiштер мен шахталарды жабу бойынша жою жұмыстары үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3


еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3


метрологиялық бақылауды

3


маркшейдерлік жұмыстарды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Ұңғымаларды жер астында және күрделi жөндеу; жабдықтар мен агрегаттарды бөлшектеу; ұңғымалар көтергiшiн орнату

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ұңғымаларды жер астында және күрделi жөндеу; жабдықтар мен агрегаттарды бөлшектеу; ұңғымалар көтергiшiн орнату үшiн – тиiстi технологиялық жабдықтардың болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3


еңбек қауіпсіздігін бақылауды



метрологиялық бақылауды

3


маркшейдерлік жұмыстарды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Ұңғымаларды жөндеуден кейiн сынау

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ұңғымаларды жөндеуден кейiн сынау үшiн – тиiстi технологиялық жабдықтардың болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3


еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3


метрологиялық бақылауды

3


маркшейдерлік жұмыстарды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Ұңғымаларды жуу, цементтеу, байқаудан өткізу және игеру

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ұңғымаларды жуу, цементтеу, байқаудан өткізу және игеру үшiн – тиiстi технологиялық жабдықтардың болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды

3


пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi



еңбек қауіпсіздігін бақылауды

3


метрологиялық бақылауды

3


маркшейдерлік жұмыстарды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

10

Химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық)

1

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы

10

2

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы

7

Химия өндiрiстерiн пайдалану

1

Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы

2

2

Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: химия өндiрiстерiн пайдалану үшiн:
1) тетiктер, технологиялық желiлер, шикiзатты дайындау, қайта өңдеу қондырғылары, шикiзатты, дайын өнiмдердi, жарылыс өрт қауiптi, улы күштi әсер ететiн заттарды сақтау үшiн арнайы жабдықталған қоймалар, үй-жайлар және сыйымдылықтар, меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде;
2) өнiмнiң стандарттарға, нормалар мен техникалық шарттарға сәйкестiгiн бақылау бойынша аккредиттелген зертхананың болмауы

10

3

Мыналарды:



машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi

3

1

2

3


еңбек қауіпсіздігін бақылауды



метрологиялық бақылауды

3


технологиялық процесті сақтауды және берілген сападағы өнімнің шығарылуын сақтауды

3


қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы

3

4

Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы.

10

Қазақстан Республикасы Премьер -
Министрінің орынбасары –   
Қазақстан Республикасының   
Индустрия және жаңа технологиялар
министрінің 2014 жылғы 29 сәуірдегі
№ 141  және Қазақстан Республикасының
Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы
5 мамырдағы № 127/ОД   
бірлескен бұйрығына    
2-қосымша          

Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi
және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары
болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған
түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу
жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және
қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп
саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемдері

      1. Осы Өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік саясындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі - Өлшемдер) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленген.
      2. Осы өлшемдерде мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
      2) тексерілетін субъектілер – қызметіне бақылау және қадағалау жүзеге асырылатын жеке тұлғалар, заңды тұлғалар, оның ішінде мемлекеттік органдар, заңды тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері.
      3. Өнеркәсіп саласындағы заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша Өлшемдері:
      1) бақылау субъектілерінің жүзеге асыратын қызмет түрлеріне байланысты тәуекелдердің маңыздылығына негізделген объективтік;
      2) тексерулер нәтижелері бойынша анықталған бақылау субъектілерінің лицензиялау саласындағы заңнаманы бұзушылыққа жол беруіне байланысты анықталатын субъективтік болып бөлінеді;
      4. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына бастапқы жатқызу объективтік өлшемдер ескеріле отырып, жүзеге асырылады.
      5. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына одан кейінгі жатқызу субъективтік өлшемдер ескеріле отырып, жүзеге асырылады.
      6. Өнеркәсіп саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемдерін ескере отырып тексерілетін, заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп саласындағы субъектілер тәуекелдің орташа дәрежесіне жатқызылады.
      7. Бақылау субъектілерінің бұдан кейінгі тәуекел топтарына бөлінуі Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.
      8. Осы Өлшемдердің қосымшасына сәйкес тәуекел өлшемдері бойынша балдар жалпы жиынтық қорытындыны анықтау үшін қосылады.
      9. Жиынтық қорытынды нәтижелері тексерілетін субъектілерді тиісті тәуекел дәрежелері бойынша бөлу үшін мынадай тәртіпте пайдаланылады:
      1) жоғары тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 17 және одан жоғары балл жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      2) орташа тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 9-дан 16 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      3) елеусіз тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 0-ден 8 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      4) тәуекелдің жоғары дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа және төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
      5) тәуекелдің орташа дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
      6) тәуекелдің орташа және елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері анағұрлым жоғарғы және анағұрлым төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
      7) тәуекелдің елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа дәрежесіне ауыстырылады.
      10. Тексерілетін субъектілерге бір тәуекел тобы ішінде жоспарлы тексеру өткізу үшін іріктеу мынадай қағидат бойынша жүзеге асырылады:
      1) анағұрлым үлкен тексерілмеген кезең;
      2) жинаған балдарының анағұрлым үлкен саны.

Заңды тұлғалардың өз өндірісі барысында  
және құрамында түстi және (немесе) қара   
металл сынықтары және (немесе) қалдықтары   
болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде
пайда болған түстi және қара металл сынықтары   
мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда,
заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары
мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi
және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп  
саласындағы жеке кәсіпкерлік тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемдеріне қосымша         

Тәуекел өлшемдері бойынша балдар

Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

Баллдар

1

2

3

Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi

1

Мамандандырылған жеке меншiк құқығындағы қоршалған өндiрiстiк базамен қамтитын мыналардың болмауы:



оттегi және пропаны бар баллондарды сақтауға арналған орынның

2

қара және түстi металдардың сынықтары мен қалдықтарын және қорытпаларды топтары, түрлерi, маркалары мен сұрыптары бойынша бөлiп сақтауға арналған контейнерлердi немесе алаңдардың

2

түстi және қара металдардың сынықтары мен қалдықтарын жинауға (дайындауға), сақтауға және қайта өңдеуге арналған жабық үй-жайды не асфальтталған немесе қатты жамылғылы орынның

2

сынықтар мен қалдықтарды сұрыптауға, кесуге және пакеттеуге арналған жабдығы мен құралдары бар арнайы алаңдарды немесе өндiрiстiк үй-жайлардың

2

өрт сөндiру құралдарымен жарақтандырылған түстi және қара металдардың жарылу қаупi бар сынықтарына арналған қойманың

17

жұмысшы персоналды орналастыруға арналған қызметтік үй-жайдың

1

белгiленген тәртiппен тiркелген кемiнде 50 %-ы электромагниттiк шайбалармен не грейферлiк қапсырулармен жарақталуы тиiс жүк көтергiштiгi кемiнде 5 тонна стационарлық немесе ұтқыр жеке меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздегі жүк көтергiш жабдықтың

3

қара металдардың сынығын отпен кесуге арналған жабдықты, оның iшiнде қысыммен жұмыс iстейтiн ыдыстардың

2

қара металдардың жеңiл салмақты сынығын пакеттеуге арналған

2

престердi, гидроқайшыларды, жоңқаны сұрыптауға және ұсақтауға арналған қондырғылардың


олардың салыстырып тексерiлгенi туралы сертификаты бар өлшем құралдарының (автомобиль немесе темiр жол таразыларын және басқа да өлшем құралдарын)

1

салыстырып тексерiлгенi туралы сертификаты бар қара және түстi металдардың сынықтары мен қалдықтары радиациясының деңгейiн өлшеуге арналған дозиметрлiк немесе радиометрлiк жабдықтың болмауы

9

2

қара және түстi металдардың сынықтары мен қалдықтарын тасымалдау үшiн жеке меншiк құқығындағы немесе өзге заңды негіздегі (жүк) автокөлiктің болмауы

2

3

мынадай мөлшерлерде: түстi металдардың сынықтарымен және қалдықтарымен жұмыс iстеу үшiн - кемiнде 400 шаршы метр; қара металдардың сынықтарымен және қалдықтарымен жұмыс iстеу үшiн - кемiнде 1000 шаршы метр автокөлiк үшiн кiреберiс жолдары бар және/немесе кiреберiс темiр жол тұйықтары бар жеке меншiк немесе жалға алу құқығындағы жер учаскесi не оның үлесi болмауы

3

4

заңды тұлғаның басшысы бекiткен түстi және қара металдардың сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, қайта өңдеу және сату жөнiндегi нұсқаулықтың болмауы

2

5

пайдаланылатын жабдықпен жұмыс iстеу үшiн арнайы даярлықтан өткен бiлiктi персоналдың (краншылар, престеушiлер, газбен кесушiлер, пиротехниктер, дозиметршiлер) болмауы

17

Мамандандырылған өндiрiстiк базадан өзге жерде аумақтық орналасқан жеке меншік немесе жалға алу құқығындағы, қоршалған қабылдау пунктiн ашқан жағдайда:

1

қоршаудың болмауы

1

2

қолма-қол ақшамен жұмысқа ыңғайланған (сейф немесе арнайы жабдықталған касса, байланыс құралдары, фискальдық жады бар бақылау-кассалық аппарат) үй-жайдың болмауы

2

3

олардың салыстырып тексерiлгенi туралы сертификаты бар өлшем құралдарының (автомобиль немесе темiр жол таразыларын және басқа да өлшем құралдары) болмауы

1

4

қабылдау пунктiнiң заңды тұлғаға тиесiлiлiгi, лицензия нөмiрi, жұмыс режимi көрсетiлген маңдайшаның болмауы

1

5

кемiнде 200 шаршы метр алаңның болмауы.

2


Об утверждении критериев оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области промышленности

Совместный приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 29 апреля 2014 года № 141 и Министра регионального развития Республики Казахстан от 5 мая 2014 года № 127/ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 июня 2014 года № 9516. Утратил силу совместным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 июня 2016 года № 527 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 8 июля 2016 года № 317

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 29.06.2016 № 527 и Министра национальной экономики РК от 08.07.2016 № 317 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

       В соответствии с пунктом 4 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области промышленности по проектированию (технологическое) и (или) эксплуатации горных (разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических, химических производств, проектирование (технологическое) нефтегазоперерабатывающих производств, эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) Критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области промышленности по сбору (заготовки), хранению, переработки и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Комитету промышленности Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан обеспечить изучение и выполнение требований настоящего совместного приказа.
      3. Комитету промышленности Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан (Касымбеков Б.А.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан.
      4. Признать утратившим силу совместный приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 28 ноября 2012 года № 426 и Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 5 декабря 2012 года № 325 «Об утверждении критериев оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области промышленности» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8204, опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 9 февраля 2013 года № 50-51 (27324-27325).
      5. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на первого вице-министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан Рау А.П.
      6. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Заместитель Премьер-Министра Республики Казахстан – Министр индустрии и новых технологий
Республики Казахстан

_________________ А. Исекешев

Министр регионального
развития
Республики Казахстан

________________ Б. Жамишев

Приложение 1        
к совместному приказу   
Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан -   
Министра индустрии и новых  
технологий Республики Казахстан
от 29 апреля 2014 года № 141 
и Министра регионального   
развития Республики Казахстан
от 5 мая 2014 года № 127/ОД

Критерии оценки степени риска
в сфере частного предпринимательства в области промышленности
по проектированию (технологическое) и (или) эксплуатации
горных(разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических,
химических производств, проектирование (технологическое)
нефтегазоперерабатывающих производств, эксплуатация
магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области промышленности (далее - Критерии) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан».
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) риск - вероятность причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;
      2) проверяемые субъекты - физические лица, юридические лица, в том числе государственные органы, филиалы и представительства юридических лиц, за деятельностью которых осуществляются контроль и надзор.
      3. Критерии в области промышленности по проектированию (технологическое) и (или) эксплуатации горных (разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических, химических производств, проектирование (технологическое) нефтегазоперерабатывающих производств, эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов подразделяются на:
      1) объективные, основанные на значимости рисков, в зависимости от осуществляемого вида деятельности субъектов контроля;
      2) субъективные, определяемые в зависимости от допущенных субъектами контроля нарушений законодательства в области промышленности, выявленных по результатам проверок.
      4. Первичное отнесение субъектов контроля к группам риска осуществляется с учетом объективных критериев.
      5. Последующее отнесение субъектов контроля к группам риска осуществляется с учетом субъективных критериев.
      6. Проверяемые субъекты с учетом объективных критериев оценки степени риска в области промышленности по проектированию (технологическое) и (или) эксплуатации горных (разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических, химических производств, проектирование (технологическое) нефтегазоперерабатывающих производств, эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов относятся к средней степени риска.
      7. Последующее распределение проверяемых субъектов по группам риска осуществляется согласно приложению к настоящим Критериям.
      8. Баллы по критериям риска суммируются для определения общего суммарного итога согласно приложению к настоящему критериям.
      9. Результаты суммарного итога используются для распределения проверяемых субъектов по соответствующим степеням риска, в следующем порядке:
      1) к группе высокого риска относятся субъекты контроля, набравшие по итогам проверок от 10 и более баллов;
      2) к группе среднего риска относятся субъекты контроля, набравшие по итогам проверок от 3 и до 9 баллов включительно;
      3) к группе незначительного риска относятся субъекты контроля, набравшие по итогам проверок от 0 до 2 баллов включительно;
      4) субъекты контроля высокой степени риска переносятся в среднюю и незначительную степени риска;
      5) субъекты контроля средней степени риска переносятся в незначительную степень риска;
      6) субъекты контроля средней и незначительной степени риска переносятся в более высокую и более низкую степени риска;
      7) субъекты контроля незначительной степени риска переносятся в среднюю степень риска.
      10. Отбор проверяемых субъектов на проведение плановой проверки внутри одной группы риска осуществляется по принципу:
      1) наибольшему не проверенному периоду;
      2) наибольшему количеству набранных баллов.

Приложение             
к Критериям оценки степени    
риска в сфере частного     
предпринимательства в области   
промышленности по проектированию 
(технологическое) и (или)     
эксплуатации горных (разведка,   
добыча полезных ископаемых),    
нефтехимических, химических производств,
проектирование (технологическое) 
нефтегазоперерабатывающих производств,
эксплуатация магистральных газопроводов,
нефтепроводов, нефтепродуктопроводов 

                          Баллы по критериям риска


Критерии оценки степени рисков

Баллы

1

2

3

для проектирования (технологических) горных производств

1

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: лицензионного программного обеспечения для проектирования, электронно-вычислительных машин, специальных средств оргтехники (принтеры, копировальная техника, плоттеры и иное оборудование)

10

2

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

7

проектирование добычи твердых полезных ископаемых (за исключением общераспространенных полезных ископаемых)

1

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: лицензионного программного обеспечения для проектирования, электронно-вычислительных машин, специальных средств оргтехники (принтеры, копировальная техника, плоттеры и иное оборудование)

10

2

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду

7

1

2

3


деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет


составление проектов и технологических регламентов на разработку месторождений твердых полезных ископаемых

1

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: лицензионного программного обеспечения для проектирования, электронно-вычислительных машин, специальных средств оргтехники (принтеры, копировальная техника, плоттеры и иное оборудование)

10

2

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

7

эксплуатация горных производств

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: инженерных сооружений, машин, механизмов, инструментов, спецтранспорта, оборудования, измерительного оборудования и контролируемого технологического процесса

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

добыча твердых полезных ископаемых (за исключением общераспространенных полезных ископаемых)

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: инженерных сооружений, машин, механизмов, инструментов, спецтранспорта, оборудования, измерительного оборудования и контролируемого технологического процесса

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

вскрытие и разработка месторождений твердых полезных ископаемых открытым и подземным способами

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: инженерных сооружений, машин, механизмов, инструментов, спецтранспорта, оборудования, измерительного оборудования и контролируемого технологического процесса

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

ведение технологических работ на месторождениях

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: инженерных сооружений, машин, механизмов, инструментов, спецтранспорта, оборудования, измерительного оборудования и контролируемого технологического процесса

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

производство взрывных работ для добычи полезных ископаемых

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: для производства взрывных работ для добычи полезных ископаемых:
1) лицензии либо договора со специализированной организацией, имеющей лицензию на работу со взрывчатыми веществами;
2) бурового станка для бурения скважин

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

ликвидационные работы по закрытию рудников и шахт

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: инженерных сооружений, машин, механизмов, инструментов, спецтранспорта, оборудования, измерительного оборудования и контролируемого технологического процесса

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

подземный и капитальный ремонт скважин; демонтаж оборудования и агрегатов; установка подъемника скважин

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие:
для подземного и капитального ремонта скважин; демонтажа оборудования и агрегатов; установки подъемника скважин - соответствующего технологического оборудования

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

испытания после ремонта скважин

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие:
для испытания после ремонта скважин - соответствующего технологического оборудования

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4


Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду

10


деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет


промывка, цементация, опробование и освоение скважин

1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие:
для промывки, цементации, опробования и освоения скважин - соответствующего технологического оборудования

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


маркшейдерские работы

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

10

проектирование (технологическое) химических производств

1

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие: - лицензионного программного обеспечения для проектирования, электронно-вычислительных машин, специальных средств оргтехники (принтеры, копировальная техника, плоттеры и иное оборудование)

10

2

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет

7


эксплуатация химических производств


1

Отсутствие технологического регламента выполнения лицензируемых видов и подвидов деятельности (работ)

2

2

Отсутствие производственной базы (здания, помещения) на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности и включать наличие:
для эксплуатации химических производств:
1) механизмов, технологических линий, установок подготовки, переработки сырья, специально оборудованных складов, помещений и емкостей для хранения сырья, готовой продукции, взрывопожароопасных, ядовитых сильнодействующих веществ, на праве собственности или иных законных основаниях;
2) аккредитованной лаборатории по контролю соответствия продукции стандартам, нормам и техническим условиям

10

3

Отсутствие ответственных лиц или служб, обеспечивающих:



эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования

3


контроль безопасности труда

3


метрологический контроль

3


соблюдение технологического процесса и выпуск продукции заданного качества

3


охрану окружающей среды

3

4

Отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню (для технических руководителей - высшее техническое образование, для специалистов - минимум среднее специальное образование в соответствующей сфере), и наличия опыта практической работы по лицензируемому подвиду деятельности в соответствующей отрасли для технических руководителей - не менее 3 лет.

10

Приложение 2        
к совместному приказу   
Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан -   
Министра индустрии и новых  
технологий Республики Казахстан
от 29 апреля 2014 года № 141 
и Министра регионального   
развития Республики Казахстан
от 5 мая 2014 года № 127/ОД

Критерии оценки степени риска
в сфере частного предпринимательства в области промышленности
по сбору (заготовка), хранению, переработки и реализации
юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов,
за исключением деятельности по реализации лома и отходов
цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в
ходе собственного производства и в результате приобретения
имущественного комплекса, в составе которого находились лом и
(или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области промышленности (далее - Критерии) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан».
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) риск - вероятность причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;
      2) проверяемые субъекты - физические лица, юридические лица, в том числе государственные органы, филиалы и представительства юридических лиц, за деятельностью которых осуществляются контроль и надзор.
      3. Критерии в области промышленности по сбору (заготовка), хранению, переработки и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам подразделяются на:
      1) объективные, основанные на значимости рисков, в зависимости от осуществляемого вида деятельности субъектов контроля;
      2) субъективные, определяемые в зависимости от допущенных субъектами контроля нарушений законодательства в области промышленности, выявленных по результатам проверок.
      4. Первичное отнесение субъектов контроля к группам риска осуществляется с учетом объективных критериев.
      5. Последующее отнесение субъектов контроля к группам риска осуществляется с учетом субъективных критериев.
      6. Проверяемые субъекты с учетом объективных критериев оценки степени риска в области промышленности по сбору (заготовка), хранению, переработки и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам относятся к средней степени риска.
      7. Последующее распределение проверяемых субъектов по группам риска осуществляется согласно приложению к Критериям оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области промышленности по сбору (заготовка), хранению, переработки и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам.
      8. Баллы по критериям риска суммируются для определения общего суммарного итога согласно приложению к настоящему критериям.
      9. Результаты суммарного итога используются для распределения проверяемых субъектов по соответствующим степеням риска, в следующем порядке:
      1) к группе высокого риска относятся субъекты контроля, набравшие по итогам проверок от 17 и более баллов;
      2) к группе среднего риска относятся субъекты контроля, набравшие по итогам проверок от 9 и до 16 баллов включительно;
      3) к группе незначительного риска относятся субъекты контроля, набравшие по итогам проверок от 0 до 8 баллов включительно;
      4) субъекты контроля высокой степени риска переносятся в среднюю и незначительную степени риска;
      5) субъекты контроля средней степени риска переносятся в незначительную степень риска;
      6) субъекты контроля средней и незначительной степени риска переносятся в более высокую и более низкую степени риска;
      7) субъекты контроля незначительной степени риска переносятся в среднюю степень риска.
      10. Отбор проверяемых субъектов на проведение плановой проверки внутри одной группы риска осуществляется по принципу:
      1) наибольшему не проверенному периоду;
      2) наибольшему количеству набранных баллов.

Приложение           
к Критериям оценки степени   
риска в сфере частного    
предпринимательства в области  
промышленности по сбору (заготовка),
хранению, переработки и реализации
юридическими лицами лома    
и отходов цветных и черных металлов,
за исключением деятельности    
по реализации лома и отходов  
цветных и черных металлов,   
образовавшихся у юридических лиц 
в ходе собственного производства 
и в результате приобретения    
имущественного комплекса,    
в составе которого находились  
лом и (или) отходы цветных и  
(или) черных металлов, лицензиатам

                        Баллы по критериям риска

Критерии оценки степени рисков

Балл

1

2

3

Сбор (заготовка), хранение, переработка и реализация юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам

1

Отсутствие специализированной производственной базы на праве собственности, огороженной и включающей:



Отсутствие места для хранения баллонов с кислородом и пропаном

2


Отсутствие контейнера, короба или площадки для раздельного хранения лома и отходов черных и цветных металлов и сплавов по группам, видам, маркам и сортам

2


Отсутствие закрытого помещения либо заасфальтированного или имеющее твердое покрытие место для сбора (заготовки), хранения и переработки лома и отходов цветных и черных металлов

2


Отсутствие специальной площадки или производственного помещения с оборудованием и инструментами для сортировки, резки и пакетирования лома и отходов цветных и черных металлов

2


Отсутствие хранилища для взрывоопасного лома и отходов цветных и черных металлов, оснащенное средствами пожаротушения

17


Отсутствие служебного помещения для размещения работающего персонала

1



Отсутствие стационарного или мобильного грузоподъемного оборудования, а также приспособления, по грузоподъемности соответствующее технологическому процессу для проведения данных работ, утвержденному на предприятии, и имеющее соответствующие разрешительные документы на их эксплуатацию;

3



Отсутствие оборудования, соответствующего технологическому процессу на предприятии для резки, разделки лома цветных и черных металлов, а также пресс и/или гидроножницы для переработки лома цветных и черных металлов

2


Отсутствие средства измерений (автомобильных или железнодорожных весов и других средств измерений) с сертификатами об их поверке

1


Отсутствие дозиметрического или радиометрического оборудования для измерения уровня радиации лома и отходов цветных и черных металлов с сертификатами об их поверке

9

2

Отсутствие автотранспорта (грузового), находящегося в аренде или на любом законном основании, для перевозки лома и отходов цветных и черных металлов

2

3

Отсутствие земельного участка либо его доли с подъездными путями для автотранспорта и/или подъездными железнодорожными путями-тупиками на праве собственности или аренды следующих размеров:
для работы с ломом и отходами цветных металлов - не менее 400 квадратных метров;
для работы с ломом и отходами черных металлов - не менее 1000 квадратных метров

3

4

Отсутствие квалифицированного персонала для работы на применяемом оборудовании в соответствии с технологическим процессом по переработке цветных и черных металлов на предприятии

17

5

Для открытия приемного пункта, являющегося частью специализированной производственной базы юридического лица или его филиала, территориально расположенного в ином месте региона по месту регистрации юридического лица или филиала, осуществляющего деятельность по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации лома и отходов цветных и черных металлов, требуется наличие:



Отсутствие помещения, приспособленного для работы с наличными деньгами (сейф или специально оборудованная касса, средства связи, контрольно-кассовый аппарат с фискальной памятью)

2


Отсутствие весового хозяйства, внесенного в реестр государственной системы обеспечения единства измерений, имеющего действующий сертификат о поверке

1


Отсутствие вывески с указанием принадлежности приемного пункта юридическому лицу, номера и даты выдачи лицензии, режима работы

1


Отсутствие площади не менее 200 квадратных метров.

2