Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы мемлекеттік қызметшілерімен шағым беру Ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2014 жылғы 11 желтоқсандағы № 57 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылы 20 қаңтарда № 10109 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2019 жылғы 28 мамырдағы № 113 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 28.05.2019 № 113 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік қызмет туралы" Заңының 29-бабы 2-тармағына және Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 31 желтоқсандағы № 321 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне тәртіптік жаза қолдану Ережесінің 65-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы мемлекеттік қызметшілерімен шағым беру Ережесі бекітілсін.

      2. "Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы мемлекеттік қызметшілерімен шағым беру Ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының 2013 жылғы 25 желтоқсандағы № 06-7/188 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 9096 тіркелген, 2014 жылғы 8-ақпандағы № 27 (28251) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлық профилактикасы департаменті (Ә.А. Көмекбаев) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен оны ресми жариялауды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Төраға

Қ. Қожамжаров


  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас
жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі
төрағасының 2014 жылғы 11 желтоқсандағы
№ 57 бұйрығымен бекітілді

Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың
іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы
мемлекеттік қызметшілерімен шағым беру
Ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы мемлекеттік қызметшілерімен шағым беру Ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 29-бабының, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 31 желтоқсандағы № 321 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне тәртіптік жаза қолдану қағидаларының 65-тармағының талаптарын іске асыру мақсатында әзірленген.

      2. Ереже мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы мемлекеттік қызметшілерімен (бұдан әрі - қызметші) жоғары тұрған мемлекеттік органдарға, жоғары тұрған лауазымды адамдарға, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органға (бұдан әрі - уәкілетті орган) шағым беру тәртібін белгілейді.

2. Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы мемлекеттік қызметшілерімен шағым беру тәртібі және мерзімі

      3. Қызметші мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне жоғары тұрған мемлекеттік органдарға, жоғары тұрған лауазымды адамдарға, уәкілетті органға шағым береді, егерде:

      1) қызметші оған қолданылған тәртіптік жазамен келіспегенде;

      2) қызметшінің құқығы, бостандығы және заңмен қорғалатын мүдделері бұзылса;

      3) қызметші мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың бұзылуымен тәртіптік жауапқа тартылса.

      4. Қызметшінің өтінішінде оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), почталық мекен-жайы көрсетіледі, өтінішке қызметші қол қоюы не ол электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылуға тиіс.

      Шағым жасалған кезде іс-әрекетіне шағым жасалып отырған мемлекеттік органның атауы, лауазымды адамдардың тегі және аты-жөні, өтініш жасау себептері мен талаптары көрсетіледі.

      5. Жоғары тұрған мемлекеттік органға, жоғары тұрған лауазымды адамға, уәкілетті органға қызметшінің өтініші Қазақстан Республикасының "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Заңымен белгіленген тәртіпте қарастырылады.

      6. Қызметші жоғары тұрған мемлекеттік органға, жоғары тұрған лауазымды адамға, уәкілетті органға берген өтінішін сол өтініш бойынша шешім қабылданғанға дейін өзінің жазбаша арызы негізінде кері қайтарып ала алады. Осы Ереженің 8-тармағымен белгіленген мерзімі сақталған жағдайда кері қайтарып алынған шағым қызметшіні қайта шағым беру құқығынан айырмайды.

      7. Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды тұлғалардың іс-әрекеттеріне жоғары тұрған мемлекеттік органға, жоғары тұрған лауазымды адамға, уәкілетті органға қызметшіге оны тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы шешім қабылданғаны туралы белгілі болған кезден бастап, бір айдан кешіктірілмей шағым беріледі.

      Шағым беру мерзімінің өтіп кетуі мемлекеттік органға немесе лауазымды тұлғаға шағымды қараудан бас тартуға негіз болып табылмайды. Шағым беру мерзімінің өтіп кету себептері шағымды мәні бойынша қарау кезінде анықталады және шағымды қанағаттандырудан бас тартуға негіздердің бірі болып шығуы мүмкін.

3. Мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың
іс-әрекеттеріне мен шешімдеріне тәртіптік жауапқа тартылушы
қызметшілердің шағымын қарау тәртібі және мерзімі

      8. Қызметшінің жоғары тұрған мемлекеттік органға, жоғары тұрған лауазымды адамға, уәкілетті органға берген шағымы мемлекеттік органға немесе лауазымды адамға келіп түскен күнінен бастап күнтізбелік он бес күн ішінде қаралады.

      Қосымша зерделеу немесе тексеру жүргізу қажет болған жағдайларда, қарау мерзімі күнтізбелік отыз күннен аспайтын мерзімге ұзартылады, бұл туралы қарау мерзімі ұзартылған күннен бастап күнтізбелік үш күн ішінде өтініш берушіге хабарланады.

      9. Жоғары тұрған мемлекеттік органдар, жоғары тұрған лауазымды адамдар, уәкілетті орган өз құзыреті шегінде:

      1) шағымды объективті, жан-жақты әрі уақтылы, қажет болған жағдайда қызметшінің қатысуымен қарауды қамтамасыз етеді;

      2) қызметшінің бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды;

      3) шағым қарау нәтижелері мен қабылданған шаралар туралы қызметшіге хабарлайды.

      10. Шағымды қарау нәтижелері бойынша мынадай шешімдердің бірі қабылданады:

      1) қызметшінің шағымын толық немесе ішінара қанағаттандыру туралы;

      2) осындай шешім қабылдауды негіздей отырып, қызметшінің шағымын қанағаттандырудан бас тарту туралы;

      3) қызметшінің шағымының мәні бойынша түсінік беру туралы;

      4) қызметшінің шағымының қарауды тоқтату туралы.

      11. Жоғары тұрған мемлекеттік органмен, жоғары тұрған лауазымды адаммен, уәкілетті органмен қабылданған шешіммен келіспеген жағдайда қызметші сол шешімді сотқа шағымдануға құқығы бар.

Об утверждении Правил обжалования действий и решений государственных органов или должностных лиц государственными служащими, привлекаемыми к дисциплинарной ответственности

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 11 декабря 2014 года № 57. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 января 2015 года № 10109. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 28 мая 2019 года № 113 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы и противодействию коррупции от 28.05.2019 № 113 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан "О государственной службе" и пунктом 65 Правил наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 31 декабря 1999 года № 321, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила обжалования действий и решений государственных органов или должностных лиц государственными служащими, привлекаемыми к дисциплинарной ответственности.

      2. Признать утратившим силу приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 25 декабря 2013 года № 06-7/188 "Об утверждении Правил обжалования действий и решений государственных органов или должностных лиц государственными служащими, привлекаемыми к дисциплинарной ответственности (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9096, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 8 февраля 2014 года № 27 (27648).

      3. Департаменту государственной службы и профилактики коррупции Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции (Комекбаев А.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Председатель

К. Кожамжаров


  Утверждены
приказом Председателя Агентства
Республики Казахстан по делам
государственной службы и
противодействию коррупции
от 11 декабря 2014 года № 57

Правила
обжалования действий и решений государственных
органов или должностных лиц государственными служащими, привлекаемыми к дисциплинарной ответственности
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила обжалования действий и решений государственных органов или должностных лиц государственными служащими, привлекаемыми к дисциплинарной ответственности (далее - Правила), разработаны в целях реализации требований статьи 29 Закона Республики Казахстан "О государственной службе", а также пункта 65 Правил наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих Республики Казахстан, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 31 декабря 1999 года № 321.

      2. Правила определяют порядок обжалования действий и решений государственных органов или должностных лиц государственными служащими (далее - служащий), привлекаемыми к дисциплинарной ответственности в вышестоящие государственные органы, вышестоящему должностному лицу, уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции (далее - уполномоченный орган).

2. Порядок и сроки обжалования действий и решений государственных органов или должностных лиц служащими, привлекаемыми к дисциплинарной ответственности

      3. Служащий обжалует действия и решения государственных органов или должностных лиц в вышестоящие государственные органы, вышестоящему должностному лицу, в уполномоченный орган, если:

      1) служащий не согласен с наложенным на него дисциплинарным взысканием;

      2) нарушены права, свободы и охраняемые законом интересы служащего;

      3) служащий привлечен к дисциплинарной ответственности с нарушением законодательства о государственной службе.

      4. В обращении служащего указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, жалоба должна быть подписано служащим либо заверено электронной цифровой подписью.

      При подаче жалобы указываются наименование государственного органа, фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия обжалуются, мотивы обращения и требования.

      5. Обращение служащего в вышестоящий государственный орган, вышестоящему должностному лицу, уполномоченный орган рассматривается в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц".

      6. Служащий, подавший жалобу в вышестоящий государственный орган, вышестоящему должностному лицу, уполномоченный орган до принятия решения по этой жалобе может ее отозвать на основании своего письменного заявления. Отзыв жалобы служащего не лишает его права на подачу повторной жалобы при условии соблюдения сроков, установленных пунктом 8 настоящих Правил.

      7. Жалоба на действия и решения государственных органов или должностных лиц подается в вышестоящие государственные органы, вышестоящему должностному лицу, уполномоченному органу не позднее одного месяца с момента, когда служащему стало известно о принятии решения о привлечении служащего к дисциплинарной ответственности.

      Пропущенный для обжалования срок не является основанием для государственного органа или должностного лица к отказу в рассмотрении жалобы. Причины пропуска срока выясняются при рассмотрении жалобы по существу и могут являться одним из оснований к отказу в удовлетворении жалобы.

3. Порядок и сроки рассмотрения жалобы служащего привлекаемого к дисциплинарной ответственности на действия и решения государственных органов или должностных лиц

      8. Жалоба служащего в вышестоящий государственный орган, вышестоящему должностному лицу, уполномоченный орган рассматривается в срок не позднее пятнадцати календарных дней со дня поступления в государственный орган или должностному лицу.

      В тех случаях, когда необходимо проведение дополнительного изучения или проверки, срок рассмотрения продлевается не более чем на тридцать календарных дней, о чем сообщается заявителю в течение трех календарных дней со дня продления срока рассмотрения.

      9. Вышестоящие государственные органы, вышестоящие должностные лица, уполномоченный орган в пределах своей компетенции:

      1) обеспечивают объективное, всестороннее и своевременное рассмотрение жалобы, в случае необходимости - с участием служащего;

      2) принимают меры, направленные на восстановление нарушенных прав и свобод служащего;

      3) информируют служащего о результатах рассмотрения его жалобы и принятых мерах.

      10. По результатам рассмотрения жалобы служащего принимается одно из следующих решений:

      1) о полном или частичном удовлетворении жалобы служащего;

      2) об отказе в удовлетворении жалобы служащего с обоснованием принятия такого решения;

      3) о даче разъяснения по существу жалобы служащего;

      4) о прекращении рассмотрения жалобы служащего.

      11. В случае несогласия с принятым решением вышестоящего государственного органа, вышестоящего должностного лица, уполномоченного органа, служащий имеет право обжаловать решение в суде.