Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 3 шілдедегі № А-6/281 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 тамызда № 4308 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 14 қыркүйектегі № А-9/428 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 14.09.2015 № А-9/428 (ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабындағы 3-тармағына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) «Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) «Ағаш кесу және орман билетін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің бірінші орынбасары Р.Қ.Әкімовке жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күн аяқталған соң, алайда «Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігі көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiнiң күшi жойылды деп тану туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысының қолданысқа енгізілгенінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

С.Кулагин


Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы «3» шілдедегі
№ А-6/281 қаулысымен
бекітілді

«Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жер асты суларын пайдалануға уәкілетті лауазымды адам қол қойған қағаз түріндегі рұқсат.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген «Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағында көрсетілген ақпарат қамтылған еркін үлгідегі өтінішті ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінішті қабылдауды, оны тіркеуді іске асырады – 15 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға тіркелген өтініштің көшірмесі (кіріс нөмірін; тіркеу күнін көрсете отырып) беріледі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы өтінішпен танысады және бұрыштама қояды – 1 сағат. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді және рұқсатты дайындауды іске асырады – 29 күнтізбелік күн. Нәтижесі – рұқсаттың жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы рұқсатпен танысады – 1 сағат. Нәтижесі – рұқсатқа қол қою;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді – 15 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды бұрыштама қою үшін басшылыққа жолдайды – 20 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы ұсынылған құжаттарды тексеру үшін жауапты орындаушыға жібереді – 1 сағат;
      3) жауапты орындаушы рұқсатты қол қою үшін басшылыққа жібереді – 20 минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы рұқсатты беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді – 1 сағат;
      5) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты береді – 15 минут.
      8. Рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемасымен сүйемелденеді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) ретінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.


«Жерүсті су объектілері жоқ,
бірақ ауызсу сапасындағы
жерасты суларының жеткілікті
қоры бар аумақтарда ауызсу
және шаруашылық-тұрмыстық
сумен жабдықтауға байланысы
жоқ мақсаттар үшін ауызсу
сапасындағы жерасты суларын
пайдалануға рұқсат беру»
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
1-қосымша

Рәсімдер (іс-қимылдар) кезеңділігін сипаттау блок-сызбасы


«Жерүсті су объектілері жоқ,
бірақ ауызсу сапасындағы
жерасты суларының жеткілікті
қоры бар аумақтарда ауызсу
және шаруашылық-тұрмыстық
сумен жабдықтауға байланысы
жоқ мақсаттар үшін ауызсу
сапасындағы жерасты суларын
пайдалануға рұқсат беру»
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
2-қосымша

«Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы «3» шілдедегі
№ А-6/281 қаулысымен
бекітілді

«Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - су объектісін оқшау немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы облыстардың жергілікті атқарушы органдары шешімінің және (немесе) конкурс нәтижесі туралы конкурстық комиссияның хаттамасы негізінде берілген облыстардың жергілікті атқарушы органдары мен конкурстың жеңімпазы арасындағы су объектісін оқшау немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы қағаз түріндегі шарт.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген «Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) конкурстық комиссияның хатшысы конкурстық өтінімді қабылдауды іске асырады – хабарландыруды орналастырған күнінен бастап 30 жұмыс күні ішінде. Нәтижесі – журналда тіркеу;
      2) конкурстық комиссия конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашады – 2 жұмыс күні. Нәтижесі – конверттерді ашу хаттамасы;
      3) конкурстық комиссияның хатшысы конверттерді ашу хаттамасын конкурсты ұйымдастырушының интернет-ресурсында орналастырады – 2 жұмыс күні. Нәтижесі – конверттерді ашу хаттамасын конкурсты ұйымдастырушының интернет-ресурсында орналастыруы;
      4) конкурстық комиссия конкурс қорытындыларын шығарады – 10 жұмыс күні. Нәтижесі – конкурс қорытындылары туралы хаттама;
      5) конкурстық комиссияның хатшысы конкурс қорытындылары туралы хаттаманың көшірмесін конкурсқа қатысушыларға және жергілікті атқарушы органға (бұдан әрі – ЖАО) жібереді – 1 жұмыс күні. Нәтижесі – хатқа қосымша хаттама;
      6) ЖАО конкурс қорытындылары туралы хаттамамен танысады және су объектілерін оқшау немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы облыс әкімдігінің қаулысын қабылдайды – 5 жұмыс күні. Нәтижесі – облыс әкімдігінің қаулысы;
      7) конкурстық комиссияның хатшысы облыс әкімдігі қаулысының негізінде су объектісін оқшау немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шарт (бұдан әрі - шарт) дайындайды – 10 жұмыс күні. Нәтижесі – шарттың жобасы;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы шартпен танысады және қол қояды – 1 сағат. Нәтижесі – шартқа қол қою;
      9) конкурстық комиссияның хатшысы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді – 30 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) конкурстық комиссияның хатшысы;
      2) конкурстық комиссия;
      3) жергілікті атқарушы орган;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) конкурстық комиссияның хатшысы конкурстық комиссияға өтінімді жолдайды – хабарландыруды орналастырған күнінен бастап 31 жұмыс күніне;
      2) конкурстық комиссия конкурстық комиссияның хатшысына конверттерді ашу хаттамасын конкурсты ұйымдастырушының интернет-ресурсында орналастыру үшін жібереді – 20 минут;
      3) конкурстық комиссияның хатшысы конверттерді ашу хаттамасын конкурсты ұйымдастырушының интернет-ресурсында орналастырады – 2 жұмыс күні;
      4) конкурстық комиссия конкурс қорытындылары туралы хаттаманы конкурстық комиссияның хатшысына жібереді – 20 минут;
      5) конкурстық комиссияның хатшысы конкурсқа қатысушыларға және ЖАО шешім қабылдауы үшін конкурс қорытындылары туралы хаттаманың көшірмесін жібереді – 1 жұмыс күні;
      6) ЖАО облыс әкімдігінің қаулысын конкурстық комиссияның хатшысына жібереді – 20 минут;
      7) конкурстық комиссияның хатшысы шарттың жобасын қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына жолдайды – 20 минут;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы қолы қойылған шартты конкурстық комиссияның хатшысына көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін жібереді – 1 сағат;
      9) конкурстық комиссияның хатшысы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді – 30 минут.
      8. Рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемасымен сүйемелденеді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) ретінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.


«Су объектілерін конкурстық
негізде оқшауланған немесе
бірлесіп пайдалануға беру»
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
1-қосымша

Рәсімдер (іс-қимылдар) кезеңділігін сипаттау блок-сызбасы


«Су объектілерін конкурстық
негізде оқшауланған немесе
бірлесіп пайдалануға беру»
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
2-қосымша

«Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы «3» шілдедегі
№ А-6/281 қаулысымен
бекітілді

«Ағаш кесу және орман билетін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Ағаш кесу және орман билетін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мемлекеттік орман иеленушілер болып табылатын Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы орман шаруашылығының мемлекеттік мекемелерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде (ағаш кесу және орман билеттерінің бланктері).
      3. Қағаз нысанында ағаш кесу және (немесе) орман билетін беру мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген «Ағаш кесу және орман билетін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтылығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінішті қабылдауды, оны тіркеуді іске асырады – 15 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға тіркелген өтініштің көшірмесі (кіріс нөмірін, тіркеу күнін көрсете отырып) беріледі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы өтінішпен танысады және бұрыштама қояды – 1 сағат. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) жауапты орындаушы ағаш кесу және (немесе) орман билетін дайындауды іске асырады – 2 (екі) жұмыс күні ішінде. Нәтижесі – дайын ағаш кесу және (немесе) орман билеті;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттармен танысады – 1 сағат. Нәтижесі – ағаш кесу және (немесе) орман билетіне қол қою;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға ағаш кесу және (немесе) орман билетін береді – 15 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінішті бұрыштама қою үшін басшылыққа жібереді – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы өтінішке бұрыштама қойып жауапты орындаушыға жібереді – 1 сағат;
      3) жауапты орындаушы ағаш кесу және (немесе) орман билетін қол қоюға басшылыққа жібереді – 15 минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы қолы қойылған ағаш кесу және (немесе) орман билетін мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру үшін кеңсесіне жібереді – 1 сағат;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі тұтынушыға дайын мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді – 15 минут.
      8. Рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемасымен сүйемелденеді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) ретінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.


«Ағаш кесу және орман билетін
беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Рәсімдер (іс-қимылдар) кезенділігін сипаттау блок-сызбасы


«Ағаш кесу және орман билетін
беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

«Ағаш кесу және орман билетін беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Акмолинской области от 3 июля 2014 года № А-6/281. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 12 августа 2014 года № 4308. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 14 сентября 2015 года № А-9/428

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 14.09.2015 № А-9/428 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества»;
      2) регламент государственной услуги «Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе»;
      3) регламент государственной услуги «Выдача лесорубочного и лесного билета».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Акмолинской области Акимова Р.К.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие по истечению 10 календарных дней после дня его официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан, внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстана».

      Аким области

С.Кулагин


Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от «3» июля 2014 года
№ А-6/281

Регламент государственной услуги «Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Акмолинской области» (далее – услугодатель).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – разрешение на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества, в бумажном виде за подписью уполномоченного должностного лица.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет заявление в произвольной форме, содержащее информацию, указанную в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявления, его регистрацию – 15 минут. Результат – услугополучателю выдается копия зарегистрированного заявления (с указанием входящего номера; даты регистрации);
      2) руководство услугодателя ознакамливается с заявлением и накладывает резолюцию – 1 час. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты представленных документов и подготовку разрешения – 29 календарных дней. Результат – проект разрешения;
      4) руководство услугодателя ознакамливается с разрешением – 1 час. Результат – подписание разрешения;
      5) канцелярия услугодателя выдает результат оказания государственной услуги – 15 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы руководству для наложения резолюции – 20 минут;
      2) руководство услугодателя отправляет представленные документы ответственному исполнителю для проверки – 1 час;
      3) ответственный исполнитель передает разрешение руководству услугодателя для подписания – 20 минут;
      4) руководство услугодателя направляет разрешение в канцелярию услугодателя для выдачи – 1 час;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю разрешение – 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги «Выдача разрешения на
использование подземных вод
питьевого качества для целей,
не связанных с питьевым
и хозяйственно-бытовым
водоснабжением на
территориях, где отсутствуют
поверхностные водные объекты,
но имеются достаточные запасы
подземных вод питьевого
качества»

Блок-схема описания последовательности процедур (действий)


Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги «Выдача разрешения
на использование подземных
вод питьевого качества для
целей, не связанных с питьевым
и хозяйственно-бытовым
водоснабжением на
территориях, где отсутствуют
поверхностные водные объекты,
но имеются достаточные запасы
подземных вод питьевого
качества»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
«Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества»


Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от «3» июля 2014 года


№ А-6/281

Регламент государственной услуги
«Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Акмолинской области» (далее – услугодатель).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – договор о представлении водного объекта в обособленное или совместное пользование между местным исполнительным органом области и победителем конкурса в бумажном виде на основании решения местного исполнительного органа области о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование и (или) протокола конкурсной комиссии об итогах конкурса.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель подает документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) секретарь конкурсной комиссии осуществляет прием конкурсной заявки – в течение 30 рабочих дней со дня размещения объявления. Результат – регистрация в журнале;
      2) конкурсная комиссия вскрывает конверты с конкурсными заявками – 2 рабочих дня. Результат – протокол вскрытия конвертов;
      3) секретарь конкурсной комиссии размещает на интернет-ресурсе организатора конкурса протокол вскрытия конверта – 2 рабочих дня. Результат – размещение на интернет-ресурсе организатора конкурса протокол вскрытия конверта;
      4) конкурсная комиссия подводит итоги конкурса – 10 рабочих дней. Результат – протокол об итогах конкурса;
      5) секретарь конкурсной комиссии направляет участникам конкурса и в местный исполнительный орган (далее – МИО) копию протокола об итогах конкурса – 1 рабочий день. Результат – письмо с приложением протокола;
      6) МИО ознакамливается с протоколом итогов и принимает постановление акимата области о представлении водного объекта в обособленное или совместное пользование – 5 рабочих дней. Результат – постановление акимата области;
      7) секретарь конкурсной комиссии на основании постановления акимата области подготавливает договор о представлении водного объекта в обособленное или совместное пользование (далее – договор) – 10 рабочих дней. Результат – проект договора;
      8) руководство услугодателя ознакамливается с договором и подписывает – 1 час. Результат – подписание договора;
      9) секретарь конкурсной комиссии выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги – 30 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) секретарь конкурсной комиссии;
      2) конкурсная комиссия;
      3) местный исполнительный орган;
      4) руководство услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) секретарь конкурсной комиссии направляет заявку конкурсной комиссии – на 31 рабочий день со дня размещения объявления;
      2) конкурсная комиссия направляет протокол вскрытия конвертов секретарю конкурсной комиссии для размещения на интернет-ресурсе организатора конкурса – 20 минут;
      3) секретарь конкурсной комиссии размещает на интернет-ресурсе организатора конкурса протокол вскрытия конверта – 2 рабочих дня;
      4) конкурсная комиссия направляет секретарю конкурсной комиссии протокол об итогах конкурса – 20 минут;
      5) секретарь конкурсной комиссии направляет участникам конкурса и в МИО копию протокола итогов для принятия решения – 1 рабочий день;
      6) МИО направляет постановление акимата области секретарю конкурсной комиссии – 20 минут;
      7) секретарь конкурсной комиссии направляет проект договора руководству услугодателя для подписания – 20 минут;
      8) руководство услугодателя направляет секретарю конкурсной комиссии подписанный договор для выдачи услугополучателю – 1 час;
      9) секретарь конкурсной комиссии выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги – 30 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги «Предоставление водных
объектов в обособленное или
совместное пользование
на конкурсной основе»

Блок-схема описания последовательности процедур (действий)


Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги «Предоставление водных
объектов в обособленное или
совместное пользование на
конкурсной основе»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
«Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе»


Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от «3» июля 2014 года
№ А-6/281

Регламент государственной услуги «Выдача лесорубочного и лесного билета»

1. Общие положения.

      1. Государственная услуга «Выдача лесорубочного и лесного билета» (далее – государственная услуга) оказывается государственными лесовладельцами – государственными учреждениями лесного хозяйства Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Акмолинской области (далее - услугодатель).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная и (или) бумажная (бланки лесорубочных и лесных билетов).
      3. Результатом предоставленной государственной услуги является выдача лесорубочного и (или) лесного билета в бумажной форме.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Выдача лесорубочного и лесного билета», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявления, его регистрацию – 15 минут. Результат – услугополучателю выдается копия зарегистрированного заявления (с указанием входящего номера, даты регистрации);
      2) руководство услугодателя ознакамливается с заявлением и накладывает резолюцию – 1 час. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель осуществляет подготовку лесорубочного и (или) лесного билета – в течение 2 (двух) рабочих дней. Результат – готовый лесорубочный и (или) лесной билет;
      4) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 1 час. Результат – подписание лесорубочного и (или) лесного билета;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю лесорубочный и (или) лесной билет – 15 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет заявление руководству для наложения резолюции – 15 минут;
      2) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет заявление ответственному исполнителю – 1 час;
      3) ответственный исполнитель направляет лесорубочный и (или) лесной билет на подпись руководству услугодателя – 15 минут;
      4) руководство услугодателя направляет подписанный лесорубочный и (или) лесной билет в канцелярию для выдачи результата государственной услуги услугополучателю – 1 час;
      5) канцелярия услугодателя выдает готовый результат государственной услуги потребителю – 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги «Выдача лесорубочного
и лесного билета»

Блок-схема описания последовательности процедур (действий)


Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги «Выдача лесорубочного
и лесного билета»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача лесорубочного и лесного билета»