Техникалық және кәсіптік білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2014 жылғы 4 маусымдағы № 182 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 27 маусымда № 3960 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 29 мамырдағы № 181 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 29.05.2015 № 181 қаулысымен (қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңы 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 "Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Нұрқатоваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 

Облыс әкімі

А.Мұхамбетов


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 4 маусымдағы
№ 182 қаулысымен
бекітілді

"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.
      3. Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – стандарт) стандартына 1-қосымшаға сәйкес жатақхана беру туралы жолдама мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз жүзінде.
 

2.Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекет ету (өзара әрекеттестік) тәртібін сипаттау

      4 Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (әрекетінің) бастау үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімнің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекетінің) мазмұны және нәтижесі:
      1) қызмет алушы қызмет берушіге қажетті құжаттарды қоса отырып, стандартқа 2-қосымшаға сәйкес белгіленген үлгіде өтініш береді (15 минуттан артық емес).
      2) қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдап, тексеріп, тіркеп және қызмет беруші ұйымының алқалы органына тапсырады. Құжаттар толық тапсырылмаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады (1 жұмыс күнінен артық емес);
      3) қызметті берушінің алқалы органы келіп түскен құжаттарды қарайды және мемлекеттік қызмет көрсету туралы шешім қабылдайды немесе мемлекеттік ызмет көрсетуден дәлелді бас тарту туралы жауап дайындайды (5 жұмыс күнінен артық емес);
      4) қызметті берушінің жауапты орындаушысы алқалы орган қанағаттандырарлық шешім қабылдаған кезде құжаттарды қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді (2 жұмыс күнінен артық емес);
      5) қызметті берушінің басшысы жолдамаға қол қояды немесе дәлелді бас тарту туралы жауап дайындайды (1 жұмыс күнінен артық емес);
      6) қызметті берушінің жауапты орындаушысы қызмет алушыға мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді (1 жұмыс күнінен артық емес).
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын мемлекеттік қызметті көрсетуші құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      2) қызметті берушінің алқалы органы;
      3) қызметті берушінің басшысы.
      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (әрекеттерінің) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1–қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (әрекеттерінің) ретін, көрсетілген қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекет қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілген қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
 


"Техникалық және кәсіптік білім беру
ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (әрекеттерінің) реттілігін сипаттау блок-схемасы


 


"Техникалық және кәсіптік білім беру
ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 4 маусымдағы
№ 182 қаулысымен
бекітілді

"Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ұғымдар

      1. "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті кәсіптік және техниклық білім беру ұйымдарымен көрсетіледі (әрі қарай – қызмет беруші).
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініш кабылдау және нәтижесін беру техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының негізінде немесе Қазақстан Республикасы байланыс және ақпарат Агенттігінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорын (әрі қарай - ХҚО) арқылы жүзеге асады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесі қағаз түрінде білім туралы құжаттардың телнұсқаларын ұсыну (әрі қарай – телнұсқа) болып табылады.
 

2. Қызмет беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет тәртібінің сипаттамасы

      4. Қызмет берушіге немесе ХҚО–на жолыққан кезде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 Қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" Стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1–қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі әрекетті бастауға негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету барысына кіретін әрбір тәртібінің мазмұны (әрекетінің) және нәтижесі:
      1) мемлекеттік қызмет алушының Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап қызмет берушінің кеңсе қызметкері оларды қабылдап, тіркейді (15 минут ішінде).
      Нәтиже – қызмет берушінің басшысына қарар қою үшін жолданады;
      2) қызмет берушінің басшысы құжаттармен танысып, маман таңдайды және мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызмет беруші жауапты орындаушыға жолдайды (1 күнтізбелік күн ішінде).
      Нәтиже – мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызмет беруші жауапты орындаушыға қажетті құжаттарды жолдайды;
      3) жауапты орындаушы құжаттардың толық екендігін тексеріп, телнұсқа дайындайды, басшысының қолын қойдырып қызмет алушыға телнұсқаны береді (29 күнтізбелік күннен кешіктірмей).
      Нәтиже – қызмет алушыға телнұсқаны беру.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекеттестік тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында араласатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) тізімі:
      1) қызмет берушінің басшысы;
      2) қызмет берушінің жауапты орындаушысы;
      3) қызмет берушінің кеңсе қызметкері.
      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлерінің) арасындағы рәсім (әрекеттерінің) тізбектілігінің сипаттамасы әрбір тәртіптің (әрекетінің) ұзақтылығын көрсете отыра осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес блок–схемада көрсетілген.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара әрекет тәртібін, мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде сипаттау

      8. ХҚО жүгіну тәртібін, әр үдерістің көрсету ұзақтығын сипаттау:
      1) қызмет алушы мемлекеттік қызмет Стандарттың 9–тармағында көрсетілген өтінішті және қажетті құжаттарды ХҚО инспекторына тапсырады, ХҚКО инспекторы 15 (он бес) минут ішінде құжаттарды қабылдайды және 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде ХҚО жинақтаушы бөліміне қызмет берушіге жіберу үшін жолдайды;
      2) қызмет берушінің кеңсе маманы алынған құжаттарды 15 (он бес) минут ішінде тіркейді және қызмет берушінің басшылығына бұрыштама қоюға жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 10 (он) минут ішінде кіріс құжаттарымен танысады және қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      4) қызмет берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды 29 (жиырма тоғыз) күнтізбелік күн ішінде қарайды, құжаттардың толықтылығын тексереді, телнұсқаны дайындайды, басшыға қол койдырады және телнұсқаны ХҚО қағаз тасушысына береді.
      5) ХҚО инспекторы 15 (он бес) минут ішінде телнұсқаны қызмет алушыға береді.
      9. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы әрбір рәсімнің (әрекетінің) ұзақтығын көрсете отырып, сонымен қатар басқа да қызмет берушілер және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталығы арасындағы рәсімдердің (әрекеттерінің) реттілігін сипаттау осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттің 2–қосымшасына сәйкес блок–схемасымен сүйемелденеді.
      10. Мемлекеттік қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттестігі мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі (әрекетінің) осы Регламенттің 3–қосымшасына сәйкес рәсімдер реттілігі сипаттамасы бизнес–үдерістер анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процесс анықтамалығы мемлекеттік кызмет берушінің интернет–ресурсында орналастырылған.
 


"Кәсіптік және техникалық білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру"
Мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-Қосымша

Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлерінің) арасында әрбір тәртіптің ұзақтылығы көрсетілген рәсім (әрекеттерінің) тізбектілігінің (әрекетінің) блок–схемасы


 


"Кәсіптік және техникалық білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Рәсімнің (әрекетінің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (әрекеттерінің) реттілігін сипаттау блок–схемасы


 


"Кәсіптік және техникалық білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру"
Мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3-Қосымша

"Кәсіптік және техникалық білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес–процестерінің анықтамалығы


 

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования

Постановление акимата Актюбинской области от 4 июня 2014 года № 182. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 27 июня 2014 года № 3960. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 29 мая 2015 года № 181

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 29.05.2015 № 181 (порядок введения в действие см. п. 5).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования";
      2) регламент государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании".
      2. Государственному учреждению "Управление образования Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нуркатову С.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 

Аким области

А.Мухамбетов


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 4 июня 2014 года
№ 182

Регламент государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования, имеющими общежития (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги по предоставлению общежития является направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования" утвержденному Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее – стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
 

2. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложению 2 к стандарту.
      5. Содержание каждой процедуры (действия) входящей в состав процесса оказанию государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) услугополучатель подает услугодателю заявление установленного образца согласно приложению 2 к Стандарту с приложением необходимых документов (не более 15 минут);
      2) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет прием, проверку, регистрацию документов и предоставляет коллегиальному органу услугодателя. В случае не полного пакета документов отказывает в оказании государственной услуги (не более 1 рабочего дня);
      3) коллегиальный орган услугодателя рассматривает поступившие документы и принимает решение в предоставлении государственной услуги либо предоставляет мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (не более 5 рабочих дней);
      4) ответственный исполнитель услугодателя при положительном решении коллегиального органа, направляет документы руководителю услугодателя для подписания (не более 2 рабочих дней);
      5) руководитель услугодателя подписывает направление либо мотивированный ответ об отказе (не более 1 рабочего дня);
      6) ответственный исполнитель услугодателя выдает результат государственной услуги услугополучателю (не более 1 рабочего дня).
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель услугодателя;
      2) коллегиальный орган услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процесе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
 


Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Предоставление общежития обучающимся
в организациях технического и
профессионального образования"

Блок-схема
Описание последовательности процедур (действий) структурными подразделениями (работниками)


 


Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Предоставление общежития обучающимся
в организациях технического и
профессионального образования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги


 


 


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 4 июня 2014 года
№ 182

Регламент государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании" оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется на базе учебного заведения технического и профессионального образования или через Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Агентства Республики Казахстан по связи и информации (далее – ЦОН).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача дубликата документа о техническом и профессиональном образовании (далее – дубликат) на бумажном носителе.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги при обращении к услугодателю или в ЦОН является заявление согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании" утвержденный Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия) и его результат, входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии услугодателя с момента подачи необходимых документов услугополучателем указанных в пункте 9 Стандарта осуществляет прием и их регистрацию (в течении 15 минут).
      Результат – направляет документы на резолюцию руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги (в течении 1 календарного дня).
      Результат – направляет необходимые документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты документов, подготавливает дубликат, подписывает у руководителя и производит выдачу дубликата услугополучателю (не позднее 29 календарных дней).
      Результат – выдает дубликат услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководство услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя.
      3) специалист канцелярии услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращений в ЦОН с указанием длительности каждой процедуры:
      1) услугополучатель подает заявление и необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта инспектору ЦОН, инспектор ЦОН в течении 15 (пятнадцать) минут осуществляет прием документов и направляет в накопительный отдел ЦОН для передачи услугодателю в течении 2 (двух) календарных дней;
      2) специалист канцелярии услугодателя в течении 15 (пятнадцать) минут регистрирует полученные документы и направляет на резолюцию руководству услугодателя;
      3) руководство услугодателя в течении 10 (десять) минут ознакамливается с входящими документами и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя не позднее 29 (двадцать девять) календарных дней рассматривает поступившие документы, осуществляет проверку полноты документов, подготавливает дубликат, подписывает у руководителя и передает дубликат курьеру ЦОН;
      5) инспектор ЦОН в течении 15 (пятнадцать) минут выдает дубликат услугополучателю.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия), а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения отражается в блок-схеме согласно приложения 2 к настоящему регламенту государственной услуги.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действия), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложения 3 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя.
 


Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Выдача дубликатов документов о техническом и
профессиональном образовании"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


 


Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Выдача дубликатов документов о техническом и
профессиональном образовании"

Блок–схема
Описание последовательности процедур (действий), между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


 


Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
"Выдача дубликатов документов о техническом и
профессиональном образовании"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача дубликата документов о техническом и профессиональном образовании"