"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 166 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 8 шілдеде № 2264 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 3 маусымдағы № 123 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 03.06.2015 № 123 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына, "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Е. Манжуовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2014 жылғы "28" мамыр
№ 166 қаулысымен бекітілген

"Тұрғын үй көмегiн тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй көмегiн тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      Сондай-ақ мемлекеттік қызмет баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – халыққа қызмет көрсету орталығы) арқылы көрсетіледі.
      1) www.egov.kz "Электронды үкімет" порталы арқылы (бұдан әрі – портал).
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – халыққа қызмет көрсету орталығы);
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұрғын үй көмегін тағайындау туралы қағаз жеткізгіштегі хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау.

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 11 наурыздағы № 217 қаулысымен бекітілген "Халыққа әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі - стандарт) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес қызмет көрсету бойынша рәсімді бастауға көрсетілетін қызметті берушіге, Халыққа қызмет көрсету орталықтарына немесе порталға көрсетілетін қызмет алушының өтініші негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге, халыққа қызмет көрсету орталығына құжаттардың топтамасын тапсырған сәттен бастап – 10 (он) жұмыс күні ішінде;
      Халыққа қызмет көрсету орталығына құжаттардың топтамасын тапсырған күн, мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, сонымен қатар көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші жауапты мемлекеттік қызмет бітуге бір күн қалғанда беруі тиіс;
      2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама).

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау.

      7. Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде:
      1) Халыққа қызмет көрсету орталығында – тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі:
      нөмірі мен қабылданған күні көрсетілген құжат;
      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттардың берілетін күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      2) портал – қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті көрсету үшін қабылданған сұраулар туралы мемлекеттік қызмет нәтижесін алған күнімен статусы көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге, ауылдық округ әкіміне не халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығына:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат немесе паспорт (көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы ұсынылады);
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаның 1, 5, 6, 7-тармақтарында, 8-тармағының 2) тармақшасында және 10-тармағында көрсетілген отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматының) жиынтық табысын есептеу тәртібін тұрғын үй қатынастары саласындағы уәкілетті орган айқындайды;
      тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарнаның мөлшері туралы шот;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шот;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот.
      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын 2-қосымшаның 2, 3, 4-тармақтарында, 8-тармағының 1) тармақшасында және 9-тармағында көрсетілген отбасының табысын, азаматтардың мекенжайын растайтын құжаттардың, тұрғын үйге тіркелген құқықтар туралы құжаттардың мәліметтерін Халыққа қызмет көрсету орталығының қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының электронды цифрлық қолымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Халыққа қызмет көрсету орталығының қызметкері мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мерзімде қызметтің нәтижесін алуға келмеген жағдайда, халыққа қызмет көрсету орталығы бір ай бойы оның сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтауға береді.
      Көрсетілетін қызметті алушы дайын құжаттарды алуға Халыққа қызмет көрсету орталығына бір ай өткеннен кейін өтініш берген кезде ХҚО бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салады. Көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды Халыққа қызмет көрсету орталығына жібереді, одан кейін Халыққа қызмет көрсету орталығы дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға береді;
      порталда:
      көрсетілетін қызметті алушының электронды цифрлық қолымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаның 1, 5, 6, 7-тармақтарында, 8-тармағының 2) тармақшасында және 10-тармағында көрсетілген отбасының табысын растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері;
      тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарнаның мөлшері туралы шоттың электрондық көшірмесі;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттың электрондық көшірмесі;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шоттың электрондық көшірмесі немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шоттың электрондық көшірмесі.
      9. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) www.e.gov.kz "электронды үкімет" веб-порталымен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      10. Қабылдау алдын-ала жазылусыз және шұғыл қызмет көрсету, "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады. Қалауы бойынша портал арқылы электронды кезекті сақтап қоюға болады.
      11. Орталық инспекторы уәкілетті органнан келіп түскен нәтижені сол күні тұтынушыға береді.

  Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы
28 мамырындағы № 166 қаулысымен
"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет

      


      


Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Жамбылской области от 28 мая 2014 года № 166. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 8 июля 2014 года № 2264. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 3 июня 2015 года № 123

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 03.06.2015 № 123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи".
      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление координации занятости и социальных программ акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе Акимата Жамбылской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Е. Манжуова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
от "28" мая 2014 года № 166

Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Назначение жилищной помощи" предоставляется (далее – государственная услуга) отделами занятости и социальных программ районов, города областного значения (далее – уполномоченный орган).
      Также государственная услуга предоставляется через центры обслуживания населения на альтернативной основе (далее – центр обслуживания населения).
      1) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя;
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр обслуживания населения);
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее - услугополучатели).
      3. Результатом оказываемой государственной услуги, является уведомление о назначении жилищной помощи (далее – уведомление) либо мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры является обращение потребителя в уполномоченный орган, в Центр обслуживания населения или на портал "электронного правительства" с заявлением в соответствии стандарта государственных услуг "Об утверждении стандартов оказания государственных услуг в сфере социальной защиты населения" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 марта 2014 года № 217.
      5. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов в Центр обслуживания населения, а также при обращении на портал – 10 (десять) календарных дней.
      День сдачи пакета документов в Центр обслуживания населения не входит в срок оказания государственной услуги, при этом услугодатель предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги;
      2) максимальное допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимальное допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.
      6. Результат оказания государственной услуги – уведомление о назначении жилищной помощи (далее – уведомление).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. При подаче услугополучателем всех необходимых документов:
      1) в центре обслуживания населения - выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема документа;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;
      фамилии, имени, отчества, контактных данных услугополучателя;
      2) через портал – в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      8. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      1) в центре обслуживания населения:
      заявление по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги;
      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (оригинал представляется для идентификации личности услугополучателя);
      документы, подтверждающие доходы семьи, указанные в пунктах 1, 5, 6, 7, подпункте 2) пункта 8 и пункте 10 приложения 2 к стандарту государственной услуги. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом.
      Сведения документов, удостоверяющих личность услугополучателя, документов, подтверждающих доходы семьи, указанные в пунктах 2, 3, 4, подпункте 1) пункта 8 и пункте 9 приложения 2 к стандарту государственной услуги, местожительства граждан, о зарегистрированных правах на жилище, работник центра обслуживания населения получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных данных, удостоверенных электронной цифровой подписью уполномоченных лиц государственных органов.
      Работник центра обслуживания населения получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      В случаях, если услугополучатель не обратился за результатом государственной услуги в указанный в ней срок, центр обслуживания населения обеспечивает его хранение в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения по реестру по форме, согласно приложению 3 к стандарту государственной услуги.
      При обращении услугополучателя в центр обслуживания населения за получением готовых документов по истечении одного месяца, центр обслуживания населения в течение одного рабочего дня делает запрос услугодателю. Услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в центр обслуживания населения, после чего центр обслуживания населения выдает готовые документы услугополучателю;
      2) на портал:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенный электронной цифровой печатью услугополучателя.
      электронные копии документов, подтверждающих доходы семьи указанные в пунктах 1, 5, 6, 7, подпункте 2) пункта 8 и пункте 10 приложения 2 к стандарту государственной услуги;
      электронную копию счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      электронную копию счета на потребление коммунальных услуг;
      электронную копию квитанции-счета за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      электронную копию счета о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленного местным исполнительным органом.
      9. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, работником центра обслуживания населения выдается расписка об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 4 к стандарту государственной услуги.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz в процессе оказания государственной услуги

      10. Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала.
      11. Инспектор центра выдает потребителю результат оказания государственной услуги в день поступления результатов из уполномоченного органа.

  Приложение к регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной помощи"
утвержденного постановлением акимата
Жамбылской области № 166 от 28 мая 2014 года

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"