"Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2014 жылғы 3 сәуірдегі № 15/04 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 6 мамырда № 2625 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдедегі № 41/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 27.07.2015 № 41/01 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 қаулысына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қарағанды облысы әкімдігінің "Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы" 2012 жылғы 28 желтоқсандағы № 66/23 қаулысының күші жойылды деп танылсын (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2181 нөмірімен тіркелген, 2013 жылғы 2 наурызда "Орталық Қазақстан" № 33-34 (21460), "Индустриальная Караганда" № 26-27 (21359-21360) газеттерінде жарияланған).
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қарағанды облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, алайда Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 қаулысы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.

      Қарағанды облысының әкімі                  Б. Әбдішев

Қарағанды облысы әкімдігінің
2014 жылғы 03 сәуірдегі
№ 15/04 қаулысымен
бекітілді

"Қарағанды облысы аумағында таратылатын
шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мемлекеттік мекеме – "Қарағанды облысының ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – Орталық) және көрсетілетін қызметті алушыда электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда "электронды үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы арқылы көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама.
      Анықтаманы қағаз жеткізгіште алуға өтініш берілген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызмет берушінің уәкілетті адамының қолымен және мөрмен расталады.
      4. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беруге арналған жүйе;
      2) БНАЖ – Бірыңғай нотариалды ақпараттық жүйе;
      3) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН) - бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) - жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      5) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқоры (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) – ақпараттарды автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіргішін енгізу мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құру және Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес және құзыреті аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе;
      6) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқоры (бұдан әрі – ЗТ МДҚ)– ақпараттарды автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіргішін енгізу мақсатында бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құруға және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және құзыреті аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе;
      7) көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар;
      8) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚО АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер және ведомствалар арқылы халыққа (заңды және жеке тұлғаға) қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      9) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) мемлекеттік органдардың, мекемелер немесе басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізімі және қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ақпараттық жүйе;
      10) мемлекеттік көрсетілетін қызмет – көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша жеке тәртіппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі;
      11) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      12) электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) "электрондық үкiметтiң" веб - порталы (бұдан әрi - ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе;
      14) "электрондық үкімет" өңірлік шлюзы (бұдан әрі - ЭҮӨШ) – электронды қызметті жүзеге асыру шеңберінде "электронды үкімет" ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған "электронды үкімет" шлюзының қосалқы жүйесі;
      15) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) – электрондық көрсетілетін қызметті іске асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      16) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттауды

      5. Іс-қимыл (рәсімдер, функциялар, операциялар) тәртібінің мәтіндік кестелік сипаттамасы әр іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетіле отырып, осы Регламенттің 1-қосымшасында берілген.
      ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы (көрсетілетін қызметті беруші) ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-қа тіркелуді іске асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушының (көрсетілетін қызметті берушінің) ЭҮП-қа ЖСН/БСН және парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт - ЖСН/БСН және пароль арқылы ЭҮП-да тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дәйектілігін тексеру;
      4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-дың авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетілген қызметті көрсетілетін қызметті алушының (көрсетілетін қызметті берушінің) таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраным нысаны экранға шығарылады және көрсетілетін қызметті алушы (көрсетілетін қызметті берушінің) нысанды оның құрылымдық және пішіндік талаптарын ескере отырып толтырады (мәлімет енгізеді), сондай-ақ сұранымды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 2-шарт - ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және тіркеу куәліктері кері қайтарылғандар (жойылғандар) тізімінде жоқтығын, сондай-ақ, сәйкестендіру деректерінің (сұранымда көрсетілген ЖСН/БСН және тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұраған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы сұранымды куәландыру және электронды құжатты (сұранымды) көрсетілетін қызметті беруші өңдеу үшін ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЭҮӨШ АРМ-ға жіберу;
      9) 6-үдеріс – электронды құжатты ЭҮӨШ АРМ-ға тіркеу;
      10) 3-шарт - көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың деректері туралы, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелгені (қайта тіркелгені) туралы мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік органдардың уәкілетті адамдарының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық деректер нысанында алады;
      11) 7-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік ақпараттық жүйелерде мәліметтерінің болмауына байланысты сұратқан қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-пен қалыптастырылған қызмет қорытындысын (электронды құжат нысанындағы анықтама) алуы. Электронды құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдану арқылы құрылады.
      6. Орталықтың АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 3-қосымшасында берілген:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторының қызмет көрсету үшін ХҚО АЖ АЖО-ге логин мен парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға сұрату нысанын шығаруы және Орталық операторының көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерін, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің мәліметтерін енгізуі (нотариалды куәландырылған сенімхат болған кезде, сенімхат басқаша куәландырылған жағдайда ол сенімхат толтырылмайды);
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушы мәліметтері туралы сұранымды ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-ға, сондай-ақ БНАЖ-ға – көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхаты мәліметтері туралы жіберу;
      4) 1-шарт - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің, БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің бар болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да, сенімхат мәліметтерінің БНАЖ-да болмауына байланысты мәліметтерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – Орталық операторының сұраным нысанының қағаз нұсқасындағы құжаттардың бар болуы туралы белгілеу бөлігін толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы берген құжаттарды сканерлеп, оларды сұраным нысанына қыстыру және қызмет көрсетуге сұранымтың толтырылған нысанын (енгізілген мәліметтерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – Орталық операторының ЭЦҚ-мен расталған (қолы қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранымын) ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ге жіберу;
      8) 7-үдеріс – электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-ге тіркеу;
      9) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы қоса тіркеген Стандартта көрсетілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсетуге негіздеме болатынын тексеруі (өңдеуі);
      10) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратқан қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының Орталық операторы арқылы қызмет қорытындысын (анықтама) алуы.
      7. Осы Регламенттің 5-қосымшасында көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін электронды мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нұсқасы берілген. Электронды мемлекеттік қызметті ЭҮП арқылы алған жағдайда электронды мемлекеттік қызметке сұранымның экрандық нұсқасы www.egov.kz "электронды үкімет" веб-порталында берілген.
      8. Көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: "электрондық үкімет" порталының "Қызметті алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну кезінде.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қажетті ақпаратты және консультацияны колл – орталықтың 1414 телефоны бойынша алуға болады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттауды

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) ЭҮП;
      3) ЭҮШ;
      4) ЭҮӨШ;
      5) ЭҮӨШ АЖО;
      6) ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ;
      7) БНАЖ.
      11. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      12. Іс-қимылдың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінде) қисынды дәйектілігі мен оның сипаттамасы арасындағы сәйкестікті көрсететін өзара байланыс диаграммасы осы Регламенттің 23-қосымшаларында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет
көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттауды

      13. Орталық арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушімен өзара іс-қимыл мемлекеттік қызмет көрсетуді мониторингілеудің ақпараттық жүйесін қолдана отырып іске асырылады.
      14. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен Орталықтың жұмыс кестесіне сәйкес көрсетіледі, көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті ЭҮП арқылы тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда) "брондауға" болады.
      15. Көрсетілетін қызметті алушы Орталыққа өтініш берген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі: осы регламенттің 5-қосымшасына сәйкес өтініш, жеке басын куәландыратын құжат (көрсетілетін қызметті алушыны сәйкестендіру үшін қажет).
      16. Орталық қызметкері құжаттарды қабылдаған кезде төлнұсқалардың түпнұсқалылығын құжаттардың басып шығарылған электронды көшірмелерімен салыстырып тексереді, одан кейін төлнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың деректері туралы, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелгені (қайта тіркелгені) туралы мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік органдардың уәкілетті адамдарының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық деректер нысанында алады.
      17. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмеген болса, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Орталық қызметкерлері ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын мәліметтерді пайдалануға Орталық ұсынған нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      18. Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды Орталық арқылы тапсырған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат өтініштің қабылданғанын растау болып табылады, онда мыналар көрсетіледі: өтініштің қабылданған нөмірі мен күні, сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атауы, құжаттарды беру күні (уақыты) және орны, құжаттарды ресімдеу үшін өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушының, оның өкілінің толық аты-жөні және олардың байланыс телефондары.
      19. Орталықта көрсетілетін қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді жеке куәлігін көрсеткеннен кейін (не нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкілінің) Орталық қызметкері қолхат негізінде жүзеге асырады.
      20. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Орталық қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді.
      21. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) Орталыққа, көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап, сондай-ақ ЭҮП-ға өтініш берген кезде – 10 (он) жұмыс күні;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілетін ең көп уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең көп уақыты – 15 (он бес) минут.
      22. Орталық АЖ арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатыстырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық іс-қимылы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      23. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің және көрсетілетін қызметті алушының өтініш беру тәртібінің, рәсімдерінің (іс-қимылының) реттілігі сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      24. Регламенттің 6-қосымшасында экрандық нысан келтірілген, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі соған сәйкес берілуі тиіс.

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып,
іс-қимылдың (рәсімдер, функциялар, операциялар)
жалғаспалығын мәтіндік кестелік сипаттау

      1-Кесте. ЭҮП арқылы іс-қимылды сипаттау

1

Іс-қимылдың (барысы, жұмыс ағыны) №

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Көрсетілетін қызметті алушы

ЭҮП

Көрсетілетін қызметті алушы

ЭҮП

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП-да авторланады

көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің бұрмаланғандығына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

қызметті таңдайды және ЭЦҚ көрсетілетін қызметті алушыны таңдаумен сұранымның мәліметтерін қалыптастырады;

ЭЦҚ көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің бұрмаланғандығына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

4

Аяқтау нысаны (ұйымдастыру-өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Сұранымды сәтті қалыптастырғаны туралы хабарландыруды бейнелеу

Сұраған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранымды бағыттау

Сұраған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

30 секунд

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2 - көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда; 3 – егер авторлау сәтті өткен жағдайда

4 - көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда; 5 - бұрмалаушылық болмаған жағдайда

      кестенің жалғасы

1

Іс-қимылдың (барысы, жұмыс ағыны) №

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Көрсетілетін қызметті алушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы сұранымды растау (қол қою) және ЭҮӨШ АЖО-ге жіберу

Құжатты тіркеу

көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің бұрмаланғандығына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

Көрсетілетін қызметті алушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқтау нысаны (ұйымдастыру-өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Сұранымды бағыттау

Өтінішке нөмір бере отырып сұранымды тіркеу

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатын бейнелеу

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

1 минут

30 секунд

10 жұмыс күні

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

-

7 - көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда; 8 - бұрмалаушылық болмаған жағдайда

-

      2-Кесте. ХҚО арқылы іс-қимылды сипаттау

1

Іс-қимылдың (барысы, жұмыс ағыны) №

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

ХҚО АЖ АЖО

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ, БНАЖ

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Орталық операторы логин және пароль бойынша авторлайды

Қызметті таңдайды және сұранымның мәліметтерін қалыптастырады

Сұранымды ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ, БНАЖ-ге жіберу

Көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастырады

4

Аяқтау нысаны (ұйымдастыру-өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Өтінішке нөмір бере отырып жүйеде сұранымды тіркеу

Сұранымды сәтті қалыптастырғаны туралы ескертуді бейнелеу

Сұранымды бағыттау

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 мин

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2

3

4 - көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда; 5 - бұрмалаушылық болмаған жағдайда

-

      кестенің жалғасы

1

5

6

7

8

9

2

Орталық операторы

Орталық операторы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Сұраным нысанына қажетті құжаттарды тіркей отырып сұранымды толтыру және ЭЦҚ растау

ЭЦҚ-мен расталған (қол қойылған) құжатты ЭҮӨШ АЖО-ге жіберу

Құжатты тіркеу

Көрсетілетін қызметті алушы құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұралан қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Көрсетілетін қызметті алушының қызмет нәтижесін алуы

4

Сұранымды сәтті қалыптастырғаны туралы ескертуді бейнелеу

Сұранымды бағыттау

Өтінішке нөмір бере отырып сұранымды тіркеу

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін-анықтаманы қалыптастыру

5

30 сек – 1 мин

1 минут

1 минут

30 сек – 1 минут

10 жұмыс күн

6

-

-

8 - егер бұзушылықтар болса, 9 - егер бұзушылықтар болмаса

-

-

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
функционалдық іс-қимылының № 1 диаграммасы

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Орталық АЖ арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
функционалдық іс-қимылының № 2 диаграммасы

Шартты белгілер:

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

(көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,
әкесінің аты (бұдан әрі – Т.А.Ә.)
немесе көрсетілетін қызметті алушы
ұйымының атауы)
___________________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы
қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15
cәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын
басшылыққа ала отырып, "Халыққа қызмет көрсету орталығы" РМК
филиалының № ___ бөлімі (мекенжайын көрсету керек) Сіздің мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың
толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет
көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауын көрсету керек) құжаттарды
қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:
      Жоқ құжаттардың атауы:
      1) ___________________________________________________________;
      2) ___________________________________________________________;

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден екі данада жасалды.

      (ХҚО қызметкерінің) Т.А.Ә. (қолы)

Телефоны ______________________________________________________

Алдым: көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә./қолы

20 __ жылғы "___" ____________

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нысаны

________________________________________
(анықтаманы берген органның толық атауы)
____________________________________________
(анықтаманы беретін орган басшысының Т.А.Ә.)

Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдiк
мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы
өтініш

      Қазақстан Республикасында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз
басылымын есепке алуды сұраймын.
      Таратушының деректері:
_____________________________________________________________________
      (ұйымдық-құқықтық нысанын көрсете отырып, дара кәсіпкердің/заңды тұлғаның атауы)
_____________________________________________________________________
            (ЖСН/БСН, СТН, тіркеу құжатының нөмірі мен берілген күні)
_____________________________________________________________________
      (тіркелген жері, нақты мекенжайы, байланыс телефондары, электрондық почтасы)

Р/с

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары атауларының тізбесі

Шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының таралу аумағы

Таратылатын шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының тiлi (тiлдерi)

Негiзгi тақырыптық бағыттығы

Шығу жиілігі

Таратылатын даналарының болжамды саны

1.







2.







      Қосымшалар:
      1. ___________________________
      2. ___________________________

Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпия мәліметтерді
пайдалануға келісемін.

Бірінші басшының/дара кәсіпкердің қолы

МО 20 __ жылғы "___" __________

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
6-қосымша

Шығыс құжаттың нысаны

_____________________________
(таратушыға анықтама берілген   
жергiлiктi атқарушы органның атауы)

Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдiк
мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы
анықтама

№ _____________
(тiркеу нөмiрi)

      Осы анықтама Қазақстан Республикасының "Бұқаралық ақпарат
құралдары туралы" Заңына сәйкес
____________________________________________________________ берілген
(таратушының атауы және оның ұйымдастыру-құқықтық нысаны)
және шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарын 20 __ ж. "___" _________
бастап есепке алынғанын растайды.

Р/с №

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары атауларының тізбесі

Шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының таралу аумағы

Таратылатын шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының тiлi (тiлдерi)

Негiзгi тақырыптық бағыттығы

Шығу жиілігі

Таратылатын даналарының болжамды саны

1.







2.







Осы анықтама 20 ___ ж."___" ________ дейiн жарамды.

Ішкі саясат басқармасының басшысы                             ТАӘ

МО 20 __ жылғы "___" __________

Шығыс құжаттың (бас тарту) нысаны

Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдiк
мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алудан
БАС ТАРТУ

      1) ҚР Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі № 843 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алуды іске асыру ережесінің 6-тармағында қарастырылған барлық қажетті құжаттар ұсынылмаған;
      2) өтініште құжаттардағы ақпарат толық емес немесе сенімді емес көрсетілген;
      3) шетелдік мерзімді баспасөз материалдарында конституциялық құрылысты күштеп өзгертуге, Қазақстан Республикасының тұтастығын бұзуға, мемлекет қауіпсiздiгіне нұқсан келтiруге, соғысқа, әлеуметтік, тектiк-топтық, дiни, нәсілдiк, ұлттық және рулық басымдыққа, қатыгездікке, зорлық-зомбылыққа және порнографияға табынушылыққа үгіттеу немесе насихаттаудың болуы;
      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты қызметтің осы түрімен айналысуға тыйым салатын сот шешімінің болуы;
      5) шетелдік мерзімді баспасөз материалдар өніміне қатысты олардың Қазақстан Республикасының аумағында таралуына тыйым салу туралы сот шешімі бар.
      Осыған байланысты шетелдік мерзімді баспасөз материалдарын

Р/с №

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары атауларының тізбесі

Шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының таралу аумағы

Таратылатын шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының тiлi (тiлдерi)

Негiзгi тақырыптық бағыттығы

Шығу жиілігі

Таратылатын даналарының болжамды саны

1.







2.







      есепке алу мүмкін емес.

Ішкі саясат басқармасының басшысы                               ТАӘ

МО 20 __ ж. "___"___________

Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области"

Постановление акимата Карагандинской области от 3 апреля 2014 года № 15/04. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 6 мая 2014 года № 2625. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 27 июля 2015 года № 41/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 27.07.2015 № 41/01 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации" акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области".
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Карагандинской области от 28 декабря 2012 года № 66/23 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 2181, опубликовано 2 марта 2013 года в газетах "Орталық Қазақстан" № 33-34 (21460), "Индустриальная Караганда" № 26-27 (21359-21360)).
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Карагандинской области.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие Постановления Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации".

      Аким Карагандинской области                Б. Абдишев

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 03 апреля 2014 года
№ 15/04

Регламент государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Карагандинской области"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением – ГУ "Управление внутренней политики Карагандинской области" (далее - услугодатель), через центры обслуживания населения (далее - Центр), и веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz. (далее - ПЭП) при условии наличия у услугополучателя электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области.
      В случае обращения за получением справки на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
      4. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система (далее - ИС) - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      2) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система;
      3) бизнес - идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      4) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      5) государственная база данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      6) государственная база данных "Юридические лица" (далее – ГБД ЮЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      7) услугополучатель - физические и юридические лица, за исключением центральных государственных органов, загранучреждений Республики Казахстан, местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов;
      8) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан (далее – ИС ЦОН) - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      9) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      10) государственная услуга - одна из форм реализации отдельных государственных функций, осуществляемых в индивидуальном порядке по обращению услугополучателей и направленных на реализацию их прав, свобод и законных интересов, предоставление им соответствующих материальных или нематериальных благ;
      11) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      13) веб-портал "электронного правительства" (далее - ПЭП) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным услугам, оказываемым в электронной форме;
      14) региональный шлюз "электронного правительства" (далее – РШЭП) – подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг;
      15) шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;
      16) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      5. Текстовое табличное описание порядка действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании государственной услуги через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель (услугодатель) осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем (услугодателем) ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем (услугодателем) услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем (услугодателем) формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – получение услугодателем данных документа, удостоверяющего личность услугополучателя, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных данных, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с отсутствием данных услугополучателя в государственных информационных системах;
      12) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (справка в форме электронного документа), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ИС Центра при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных услугополучателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя услугополучателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 9 – получение услугополучателем через оператора Центра результата услуги (справка).
      7. В приложении 5 к настоящему Регламенту приведена экранная форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемая услугополучателю. Экранная форма запроса на электронную государственную услугу в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП представлена на веб-портале "электронного правительства" www.e.gov.kz.
      8. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      9. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону колл–центра: 1414.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      10. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) услугодатель;
      2) ПЭП;
      3) ШЭП;
      4) РШЭП;
      5) АРМ РШЭП;
      6) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) ЕНИС.
      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      12. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложениях 23 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром
обслуживания населения и (или) иными услугодателями,
а также порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      13. При оказании государственной услуги через Центр взаимодействие с услугодателем осуществляется с использованием информационной системы мониторинга оказания государственных услуг.
      14. Государственная услуга оказывается согласно графику работы Центра в порядке электронной очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания; при желании услугополучателя, возможно "бронирование" электронной очереди посредством ПЭП круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      15. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя в Центр: заявление согласно приложению 5 к настоящему Регламенту, документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации услугополучателя).
      16. При приеме документов работник Центра сверяет подлинность оригиналов с воспроизведенными электронными копиями документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      Сведения о данных документа, удостоверяющего личность услугополучателя, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник услугодателя получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных данных, удостоверенных электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченных лиц государственных органов.
      17. Работники Центра получают письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, по форме, представленной Центром, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      18. При сдаче услугополучателем всех необходимых документов через Центр подтверждением принятия заявления является расписка о приеме соответствующих документов с указанием: номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и название приложенных документов, даты (времени) и места выдачи документов, фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов, фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя и их контактные телефоны.
      19. В Центре выдача готовых документов услугополучателю осуществляется его работником на основании расписки, при предъявлении удостоверения личности (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).
      20. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов работник Центра отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме согласно приложению 4 к настоящему Регламенту государственной услуги.
      21. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, в Центр, а также при обращении на ПЭП – 10 (десять) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.
      22. Функциональное взаимодействие информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ИС Центра приведено в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      23. Описание порядка обращения, последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через ПЭП приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      24. В приложении 6 к Регламенту приведены экранные формы, в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания государственной услуги.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Текстовое табличное описание последовательности
действий (процедур, функций, операций) с указанием
срока выполнения каждого действия

      Таблица 1. Описание действий посредством ПЭП

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугополучатель

ПЭП

Услугополучатель

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором услугополучателя ЭЦП.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных ЭЦП услугополучателя

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршрутизация запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных услугополучателя; 3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных услугополучателя; 5 – если нарушений нет

-

      продолжение таблицы

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Услугополучатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя

Получение услугополучателем результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Маршрутизация запроса.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

1 минута

30 сек

10 рабочих дней

6

Номер следующего действия

-

7 - если есть нарушения в данных услугополучателя; 8 – если нарушений нет

-

-

      Таблица 2. Описание действий посредством Центра

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутизация запроса.

Формирование мотивированного отказа.

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных услугополучателя; 5 – если нарушений нет

-

      продолжение таблицы

1

5

6

7

8

9

2

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Заполнение запроса с прикрепление к форме запроса необходимых документов и удостоверенние ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя

Получение услугополучателем результата услуги

4

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Формирование результата услуги-справки

5

30 сек – 1 минута

1 минута

1 минута

30 сек – 1 минута

10 рабочих дней

6

-

-

8 - если есть нарушения; 9 - если нарушений нет

-

-

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через ПЭП

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через ИС Центра

Условные обозначения:

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

_____________________________________
(Фамилия, имя, при наличии отчество,
либо наименование организации 
услугополучателя)    

_____________________________________
(адрес услугополучателя)     

Расписка
об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан
от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел № ________
филиала РГП "Центр обслуживания населения" (указать адрес) отказывает
в приеме документов на оказание государственной услуги (указать
наименование государственной услуги в соответствии со стандартом
государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета
документов согласно перечню, предусмотренному стандартом
государственной услуги, а именно:
      Наименование отсутствующих документов:
      1) ________________________________________;
      2) ________________________________________;
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для
каждой стороны.

      Ф.И.О (работника ЦОН)                          (подпись)

Телефон __________

Получил: Ф.И.О./подпись услугополучателя

"___" _________ 20__ год

Приложение 5
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Экранная Форма заявления

      ______________________________________
      (полное наименование органа, выдающего справку)
      ______________________________________
      (Ф.И.О руководителя органа, выдающего справку)

Заявление

      Прошу Вас поставить на учет иностранные периодические печатные
издания, распространяемые в Республике Казахстан.
      Данные распространителя:
_____________________________________________________________________
      (наименование индивидуального предпринимателя/юридического лица с указанием
                       организационно-правовой формы)
_____________________________________________________________________
            (ИИН/БИН, РНН, номер и дата выдачи регистрационного документа)
_____________________________________________________________________
      (место регистрации, фактический адрес, контактные телефоны, электронная почта)

№ п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      Приложения: 1. __________________
                  2. __________________

      Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую
законом тайну, содержащихся в информационных системах подпись первого
руководителя/индивидуального предпринимателя

      МП "___"___________ 20 __ г.

Приложение 6
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Форма выходного документа

Справка
об учете иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Карагандинской области

№ _____________________
(регистрационный номер)

      Настоящая справка выдана в соответствии с Законом Республики
Казахстан "О средствах массовой информации"
_____________________________________________________________________
(наименование распространителя и его организационно-правовая форма)
и подтверждает постановку на учет иностранных периодических печатных
изданий с "___" ________ 20 ___ года.

№ п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      Данная справка действительна до "___" ________ 20 ___ года

      Руководитель Управления внутренней политики             ФИО

      МП "___"___________ 20 __ г.

Форма выходного документа (отказа)

Отказ
в учете иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Карагандинской области

      1) не представлены все необходимые документы, предусмотренные в пункте 6 Правил осуществления учета иностранных периодических печатных изданий, распространяемых в Республике Казахстан, утвержденных Постановлением Правительства РК № 843 от 29 июля 2002 года;
      2) в заявлении указана не полная или недостоверная информация в документах;
      3) материалы иностранных периодических печатных изданий содержат пропаганду или агитацию насильственного изменения конституционного строя, нарушения целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства, войны, социального, сословного, религиозного, расового, национального и родового превосходства, культа жестокости, насилия и порнографии;
      4) в отношении распространителя имеется решение суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;
      5) в отношении продукции иностранных периодических печатных изданий имеется решение суда о наложении запрета на их распространение на территории Республики Казахстан.
      6) В связи с этим постановка на учет иностранных периодических печатных изданий:

№ п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      не представляется возможной.

      Руководитель Управления внутренней политики             ФИО

      МП "___"___________ 20 __ г.