Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 17/03 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 20 мамырда № 2647 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2015 жылғы 25 тамыздағы № 49/05 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 25.08.2015 № 49/05 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 05 наурыздағы "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" № 185  қаулысына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қарағанды облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Әбдішев

Қарағанды облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 сәуірдегі
№ 17/03 қаулысымен
Бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 05 наурыздағы "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі - Стандарт) № 185 қаулысына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызметтер қала (аудан) әкімдігінің уәкілетті органдары - тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдерімен және облыстың қалалары мен аудандарының тұрғын үй қатынастары бөлімдерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші, уәкілетті органдар) көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет балама негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетіледі (бұдан әрі – Орталық) немесе "электрондық үкіметтің" веб-порталы: көрсетілетін қызметті алушыда электрондық цифрлы қолтаңбасы бар болған жағдайда (ЭЦҚ) www.egov.kz (бұдан әрі - портал).
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің үлгісі: электрондық, қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер жеке тұлғаларға Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 6768697172 және 74 баптары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 26 маусымдағы "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою қағидаларын бекіту туралы" № 856 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не осы мемлекеттік қызмет Регламентінің 15-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      6. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық
бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті
берушінің іс-қимыл тәртібі

      7. Орталық немесе порталдағы сұранысқа өтініш беру мемлекеттік қызмет көрсету бойынша үрдісті бастауға арналған негіз болып табылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінің құрамына енетін әрбір рәсімдер (әрекет) мазмұны, олардың орындалу реттілігі және рәсімдер нәтижелері осы Регламенттің 1 қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық
бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті
берушінің өзара іс-қимыл тәртібі

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде келесі құрылымдық бөлімшелер қатысады:
      1) Орталық;
      2) уәкілетті органның бөлім маманы;
      3) уәкілетті орган басшысы;
      4) тұрғын үй комиссиясы.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыдан өтініш түскен сәттен және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету реттілігі:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттармен бірге Орталыққа не болмаса портал арқылы өтініш береді;
      2) Орталық құжаттарды қабылдауды, осы Регламенттің 14-тармағына сәйкестігін тексеруді, тіркеуді, қабылдағаны туралы қолхат беруді жүзеге асырып, қабылданған құжаттарды уәкілетті органға тапсырады;
      3) порталда – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алатын күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі.
      4) уәкілетті орган Орталық не портал арқылы түскенқұжаттарды тіркеп, қарастыруды іске асырады;
      5) уәкілетті орган жергілікті атқарушы орган жанындағы тұрғын үй комиссиясы отырысының хаттамасын дайындайды;
      6) тұрғын үй комиссиясы іс материалдарын қарастырады;
      7) уәкілетті орган хабарламаны не болмаса бас тарту туралы дәлелді жауапты рәсімдейді, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін Орталыққа не портал арқылы жолдайды;
      8) Орталық көрсетілетін қызметті алушыға хабарлама не болмаса бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      11. Процедуралар реттілігін сипаттай отырып, әрбір процедураның ұзақтығын көрсету жолымен әрбір әрекеттің өткізілу блок-сызбасы осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі

      12. Көрсетілетін қызметті алушымен құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдері:
      1) порталға – отыз күнтізбелік күн ішінде;
      2) Орталыққа - күнтізбелік отыз күн ішінде (көрсетілетін қызметті алу үшін құжаттарды қабылдаған күні мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзіміне кірмейді, бұл орайда, уәкілетті орган мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімі аяқталуға бір күн қалғанда мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсынады).
      2) Орталықтағы қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 15 минутты құрайды.
      13. Орталық қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттармен бірге өтінішті қабылдайды (15 минуттан артық емес) және көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (жұмыс күні ішінде).
      14. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) Орталыққа:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жергілікті атқарушы органның өтініш берушіде және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерінде осы елді мекенде коммуналдық тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйдің бар немесе жоқ екенін тексеруіне келісімін көрсете отырып, есепке қою туралы өтініш;
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат немесе паспорт (көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы ұсынылады);
      некеге тұру (бұзу) (2008 жылғы 1 маусымға дейін), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы (2007 жылғы 13 тамызға дейін), балалардың тууы туралы куәліктердің (2007 жылғы 13 тамызға дейін) көшірмелері;
      халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына жататын азаматтар (жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды және мүгедек балаларды қоспағанда) өтініш жасаудың алдында соңғы он екі ай ішінде отбасының әрбір мүшесіне шаққандағы табысы туралы анықтаманы қосымша ұсынады;
      мемлекеттiк қызметшiлер, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерi, әскери қызметшiлер, арнаулы мемлекеттік органдардың қызметкерлері және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдар жұмыс орнынан (қызметтен) анықтаманы қосымша ұсынады. Ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер Қазақстан Республикасының Үкіметі берген, олардың мәртебесін растайтын құжаттарды ұсынады;
      жалғыз тұрғын үйі авариялық жағдайда деп танылған азаматтар жергілікті атқарушы органның тиісті анықтамасын ұсынады;
      отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмеген немесе жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатқан немесе отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаған жағдайда өтініш берушілер тиісті уәкілетті органның анықтамасын қосымша ұсынады.
      Жеке басын куәландыратын құжаттардың, некеге немесе некені бұзу туралы (2008 жылғы 1 шілдеден кейін), қайтыс болу туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), балалардың тууы туралы куәліктің (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), Қазақстан Республикасы бойынша меншік құқығында тұрғын үйдің бар немесе жоқ екені туралы анықтамалардың, мекенжай анықтамаларының, басқа адамдарды көрсетілетін қызметті алушының отбасы мүшелері деп тану туралы сот шешімінің, көрсетілетін қызметті алушының немесе оның отбасы мүшелерінің халықтың әлеуметтік осал топтарына жататынын растайтын құжаттардың мәліметтерін Орталық қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Орталықтың қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын, ақпараттық жүйелерде қамтылған мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мерзімде қызметтің нәтижесін алуға келмеген жағдайда, Орталық бір ай бойы оның сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентінің 4-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтауға береді.
      Көрсетілетін қызметті алушы дайын құжаттарды алуға Орталыққа бір ай өткеннен кейін өтініш берген кезде Орталық бір жұмыс күнінің ішінде көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салады. Көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күнінің ішінде дайын құжаттарды Орталыққа жолдайды, одан кейін Орталық дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға береді;
      2) порталда:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау;
      некеге тұру (бұзу) (2008 жылғы 1 маусымға дейін), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы (2007 жылғы 13 тамызға дейін), балалардың тууы туралы куәліктің (2007 жылғы 13 тамызға дейін) электрондық көшірмесі;
      мемлекеттiк қызметшiлер санатына жататын азаматтардың, бюджеттiк ұйымдар қызметкерлерiнің, әскери қызметшiлердің, арнаулы мемлекеттік органдар қызметкерлерінің және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдардың жұмыс орнынан (қызметтен) анықтаманың электрондық көшірмесі. Ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер Қазақстан Республикасының Үкіметі берген, олардың мәртебесін растайтын құжаттың электрондық көшірмесін ұсынады;
      жалғыз тұрғын үйі авариялық жағдайда деп танылған азаматтар үшін үйдің авариялық жай-күйі туралы қорытындының электрондық көшірмесі (уәкілетті лицензиаттар береді);
      отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмеген немесе жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатқан немесе отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушылар тиісті уәкілетті органның анықтамасының электрондық көшірмесін қосымша ұсынады;
      оралмандар сияқты халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына жататын азаматтар; экологиялық зілзалалар, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар салдарынан тұрғын үйінен айырылған адамдар; мемлекеттік немесе қоғамдық міндеттерін, әскери қызметін атқару кезінде, ғарыш кеңістігіне ұшуға дайындық немесе оны жүзеге асыру, адам өмірін құтқару кезінде, құқық тәртібін қорғау кезінде қаза тапқан (қайтыс болған) адамдардың отбасылары; өтініш берушінің (отбасының) халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына жататынын растайтын құжаттың электрондық көшірмесін қосымша ұсынады.
      Жеке басын куәландыратын құжаттардың, некеге тұру немесе некені бұзу туралы (2008 жылғы 1 шілдеден кейін), қайтыс болу туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), балалардың тууы туралы куәліктің (2013 жылғы 13 тамыздан кейін), Қазақстан Республикасы бойынша меншік құқығында тұрғын үйдің бар немесе жоқ екені туралы анықтамалардың, мекенжай анықтамаларының, басқа адамдарды көрсетілетін қызметті алушының отбасы мүшелері деп тану туралы сот шешімінің, көрсетілетін қызметті алушының немесе оның отбасы мүшелерінің халықтың әлеуметтік осал топтарына жататынын растайтын құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      15. Егер азаматтың соңғы бес жылдың iшiнде өз тұрғын үй жағдайларын қасақана нашарлатуы салдарынан мынадай:
      1) тұрғын үй-жайын ауыстыру;
      2) жалғыз тұрғын үйi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған ұзақ мерзiмдi жеңiлдiктi тұрғын үй кредитi бойынша сатып алынған, кепiл берушiнiң – Қазақстан Республикасы азаматының ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша мiндеттемелерін орындауға қабiлетi болмаған жағдайда оның тұрғын үйін жергiлiктi атқарушы орган сатып алған жағдайлардан басқа, Қазақстан Республикасының қандай да бiр елдi мекенiнде орналасуына қарамастан, өзiне меншiк құқығымен тиесiлi, тұру үшiн жарамды тұрғын үйдi иелiгiнен шығару;
      3) өз кiнәсiнен тұрғын үйдiң бұзылуы немесе бүлiнуi;
      4) тұрған кезiнде оның мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж болмаған кезде тұрғын үйден кету;
      5) жұбайынан, кәмелетке толмаған және еңбекке жарамсыз балаларынан, сондай-ақ еңбекке жарамсыз ата-аналарынан басқа адамдарды тұрғызу жолымен мұқтажға айналғаны белгіленсе, мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тартылады.
      16. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік қызмет Регламентінің 14 тармағына сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда Орталықтың қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      17. Орталықта дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру қолхат негізінде ондағы көрсетілген мерзімде күн сайын "терезе" арқылы Орталық қызметкерімен жүзеге асырылады.
      Порталда дайын құжаттарды беру "жеке кабинетке" автоматты түрде не болмаса көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының расталған ЭЦҚ-мен көрсетілетін қызметті алушының электронды поштасына (өтініште көрсетілген кезде) жолдау жолымен жүзеге асырылады.
      18. "Электрондық үкімет" порталы арқылы (бұдан әрі – ЭҮП) қадамдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі - ЭМҚ) көрсеткен кезде функционалдық әрекеттің № 1 диаграммасы) 6–қосымшада келтірілген:
      1) қызметті алушы ЖСН немесе пароль көмегімен ЭҮП-да тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс – ЭМҚ алу үшін тұтынушының ЖСН және парольді енгізуі (авторлау үдерісі);
      3) 1 шарт – ЖСН және пароль арқылы ЭҮП-да тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2 үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-да авторлаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, ЭМҚ көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу), сұрау салу нысанына электрондық нысандағы қажетті құжаттар көшірмесі бекітіледі, сондай-ақ тұтынушының сұрау салуды (қол қою) куәландыру үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және кейін қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде жоқ болуын тексеру, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің сай болуы (сұрау салу нысанында көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында);
      7) 4 үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын ЭМҚ-да бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5 үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы ЭМҚ көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және Қызмет көрсетушінің өңдеуі үшін "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орны (ЭҮӨШ АЖО) арқылы электрондық құжатты (сұрау салуды) жіберуі;
      9) 6 үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3 шарт – Қызметті көрсетушінің осы Регламенттің 14 тармағында көрсетілген, қоса берілген құжаттарға сәйкестігін және ЭМҚ көрсету үшін негіздермен тексеруі (өңдеуі);
      11) 7 үдеріс - тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 үдеріс – тұтынушының ЭҮӨШ АЖО қалыптастырған ЭМҚ нәтижесін алу (электрондық құжат нысанындағы хабарлама). Электрондық құжат Қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасады.
      19. ХҚО АЖ арқылы қадамдық әрекеттері мен шешімдері (ЭМҚ көрсеткен кезде функционалдық әрекеттің № 2 диаграммасы) осы Регламентке 7–қосымшада келтірілген:
      1) 1 үдеріс – ЭМҚ көрсету үшін (авторлау үдерісі) логин және парольді ХҚО АЖ АЖО Орталық операторына енгізу;
      2) 2 үдеріс – осы Регламентте көрсетілген ЭМҚ-ны Орталық операторының таңдауы, ЭМҚ көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және Орталық операторының тұтынушының, сондай-ақ тұтынушының өкілінің сенімхаты бойынша деректерін енгізуі, (нотариалды куәландырылған сенімхат, басқа куәландырылған сенімхаттар бар болғанда – сенімхат деректері толтырылмайды);
      3) 3 үдеріс – ЭҮШ арқылы ЖТ ММБ-да тұтынушының деректері туралы, сондай – ақ БНАЖ-ға – тұтынушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      4) 1 шарт – ЖТ ММБ-да тұтынушы деректерінің бар болуын тексеру;
      5) 4 үдеріс – ЖТ ММБ-да тұтынушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхаты бойынша өкілі деректерінің жоқ болуына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5 үдеріс – Орталық операторымен қағаз түрінде құжаттың бар болуын белгілеу және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканерлеу бөлігінде сұрау салу нысанын толтыру, оларды сұрау салу нысанына тіркеу және ЭМҚ көрсетуге толтырылған (енгізілген деректер) сұрау салу нысанына ЭҮК көмегімен куәландыру;
      7) 6 үдеріс – ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға Орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатын (тұтынушының сұрау салуы) жіберуі;
      8) 7 үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеуі;
      9) 2 шарт – Қызметті көрсетушінің осы Регламенттің 14 тармағында көрсетілген, қоса берілген құжаттарға сәйкестігін және ЭМҚ көрсету үшін негіздермен тексеруі (өңдеуі);
      10) 8 үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұрау салынатын ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 9 үдеріс – тұтынушының Орталық операторы арқылы ЭҮӨШ АЖО-да қалыптасқан ЭМҚ нәтижесін алуы (электрондық құжат нысанындағы хабарлама).

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету процессінің құрамына
енетін әрбір рәсімнің мазмұны, олардың орындалу
реттілігі мен рәсіпдер нәтижесі

Әрекет (барысы, жұмыс ағынының) №

1

2

3

Уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

Уәкілетті орган маманы

Әрекет атаулары және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, ұсынылған құжаттарды тексеру

Тізілімді құрайды

Құжаттарды қабылдау, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асыру, тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Журналда тіркеу және мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беру

Уәкілетті органға құжаттарды жіберу

Бұрыштама қою үшін уәкілетті орган басшысына құжаттарды жіберу

Орындау мерзімдері

15 минут

1 жұмыс күні ішінде кемінде 2 рет

15 минут

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі үдерістің (барысының, жұмыс ағының) әрекеттері

Әрекет (барысы, жұмыс ағынының) №

5

5

6

Уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары

Уәкілетті орган басшысы

Уәкілетті орган маманы

Тұрғын үй комиссиясы

Әрекет (үдеріс, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Хат-хабармен танысу

Тұрғын үй комиссиясының қарастыруына құжаттарды өңдеу және дайындау

Тұрғын үй комиссиясының хаттамасына қол қою

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Бұрыштама қою, құжаттарды жауапты орындаушының орындауына тапсыру

Тұрғын үй комиссиясы шешім жобасын енгізу


Орындау мерзімдері

1 жұмыс күні

5 жұмыс күні

7 күнтізбелік күн

Келесі әрекеттің нөмірі

5

6

7

Негізгі үдерістің (барыстың, жұмыс ағының) әрекеттері

Әрекет (барысы, жұмыс ағынының) №

7

8

9

10

Уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

Әрекет (үдеріс, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Хабарламаны немесе есепке қоюға бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу

Хабарламаға немесе есепке қоюға бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе есепке қоюға бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу. Хабарламаны немесе есепке қоюға бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа не болмаса Порталға тапсыру

Хабарламаны немесе есепке қоюға бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызмет алушыға беру

Орындау мерзімдері

5 күнтізбелік күн

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі

11

12

13


"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Құрылымдық бөлімшелер арасындағы әрекеттердің
реттілігін көрсететін сызба

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

"________ қаласының (ауданының) тұрғын
үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар
көлігі және автомобиль жолдары бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің (Қарағанды
қаласының тұрғын үй қатынастары бөлімі)
басшысы _______________________________
(тегі, аты-жөні)     
_______________________________________
мекенжайы бойынша тұратын     
азамат(ша) ____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты) 

Өтініш

      Мені мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үй/жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй алу үшін есепке қоюды сұраймын.
      Менде және менімен тұрақты тұратын отбасы мүшелерінде осы елді мекенде тұрақты пайдалануда коммуналдық тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйдің бар немесе жоқ екенін тексеруге қарсы емеспін.

Қосымша: ________________________
                                       ______________________________
                                                (күні, қолы)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Талап етілмеген құжаттарды уәкілетті органға жіберу тізілімі

Уәкілетті орган: __________________________________________

ХҚО РМК бөлімшесінің атауы: _____________________________

Тізілімді қалыптастыру уақыты:_____________________________

Сәйкестендіруші

Көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә.

Көрсетілетін қызметтің атауы

Қабылданған күні

Жоспарланған берілетін күні

Берілетін құжаттардың тізбесі

1

2

3

4

5

6

7















Барлығы: _________

Тапсырған ___________/ ___________/ Қабылдады __________ /___________
        (жауапты адамның Т.А.Ә.)             (жауапты адамның Т.А.Ә)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламентіне
5-қосымша

(Аты, әкесінің аты, тегі (бар болса) (бұдан әрі - АӘТ)
___________________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан
бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Халыққа қызмет көрсету орталығы" РМК филиалының №__ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттік қызметтің атауы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне сәйкес көрсетілсін) құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты бас тартады, атап айтқанда:
      Жоқ құжаттардың атауы:

Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      Т.А.Ә. (Орталық қызметкері)                              (қолы)

Орындаушы: Т.А.Ә. _____________________

Телефоны ____________

Алдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті алушының қолы

20 __ жылғы "___" _________

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламентіне
6-қосымша

ЭҮП арқылы ЭМҚ көрсету кезінде функционалды
өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет регламентіне
7-қосымша

АЖ ХҚКО арқылы ЭМҚ көрсету кезінде функционалды
өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

Шартты белгілер

Об утверждении регламента государственной услуги в сфере жилищно-коммунального хозяйства

Постановление акимата Карагандинской области от 11 апреля 2014 года № 17/03. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 20 мая 2014 года № 2647. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 25 августа 2015 года № 49/05

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 25.08.2015 № 49/05 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Карагандинской области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Б. Абдишев

Утвержден
постановлением
акимата Карагандинской области
от 11 апреля 2014 года
№ 17/03

Регламент государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также принятие местными
исполнительными органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (Далее Регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (Далее Стандарт).
      2.. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом акимата города (района) - отделами жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог и отделами жилищных отношений городов и районов области (далее – услугодатели, уполномоченные органы).
      Государственная услуга оказывается на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – Центр) или веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее - портал) при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (ЭЦП).
      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      4. Государственная услуга предоставляется физическим лицам на основании статей 6768697172 и 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановления Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2012 года № 856 "Об утверждении Правил постановки на учет граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      5. Результат оказания государственной услуги – уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее – уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 15 настоящего Регламента государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Порядок действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является подача заявления в Центр или запроса на портал.
      8. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, последовательность их выполнения и результат процедуры приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.

3. Порядок взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      9. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:
      1) Центр;
      2) специалист отдела уполномоченного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа;
      4) жилищная комиссия.
      10. Последовательность оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление вместе с необходимым пакетом документов в Центр либо через портал;
      2) Центр осуществляет прием документов, проверку на соответствие пункту 14 настоящего Регламента, регистрацию, выдачу расписки о приеме и передает документы в уполномоченный орган;
      3) через портал – в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата оказания государственной услуги.
      4) уполномоченный орган осуществляет регистрацию, рассмотрение представленных документов из Центра либо через портал;
      5) уполномоченный орган подготавливает протокола заседания жилищной комиссии при местном исполнительном органе;
      6) жилищная комиссия рассматривает материалы дела;
      7) уполномоченный орган оформляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе, направляет результат оказания государственной услуги в Центр либо через портал;
      8) Центр выдает получателю государственной услуги уведомление либо мотивированный ответ об отказе.
      11. Блок-схема прохождения каждого действия с указанием длительности каждой процедуры, с описанием последовательности процедур, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Порядок взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      12. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги документов:
      1) на портал – в течение тридцати календарных дней;
      2) в Центр - в течение тридцати календарных дней (день приема документов для получения государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги, при этом, уполномоченный орган предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов в Центре составляет не более 15 минут.
      13. Сотрудник Центра принимает от услугополучателя заявление с документами (не более 15 минут) и направляет услугодателю (в течении рабочего дня).
      14. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      1) в Центр:
      заявление о постановке на учет с указанием согласия на проверку местным исполнительным органом наличия или отсутствия у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда по форме, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту государственной услуги;
      документ, удостоверяющий личность либо паспорт услугополучателя (оригинал представляется для идентификации личности услугополучателя);
      копии свидетельства о заключении (расторжении) брака (до 1 июня 2008 года), о смерти членов семьи (до 13 августа 2007 года), о рождении детей (до 13 августа 2007 года);
      граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения (за исключением детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов), дополнительно представляют сведения о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи;
      граждане, относящиеся к категории государственных служащих, работники бюджетных организаций, военнослужащие, сотрудники специальных государственных органов и лица, занимающие государственные выборные должности, дополнительно представляют справку с места работы (службы). Кандидаты в космонавты, космонавты представляют документ, подтверждающий их статус, который присваивается Правительством Республики Казахстан;
      гражданами, единственное жилище которых признано аварийным, представляется соответствующая справка местного исполнительного органа;
      в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей, либо когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным, заявители дополнительно представляют справку соответствующего уполномоченного органа.
      Сведения документов, удостоверяющих личность, свидетельства о заключении или расторжении брака (после 1 июня 2008 года), о смерти (после 13 августа 2007 года), о рождении детей (после 13 августа 2007 года), справки о наличии или отсутствии жилища (по Республике Казахстан), принадлежащего им на праве собственности, адресной справки, решение суда о признании других лиц членами семьи услугополучателя, документов, подтверждающих принадлежность услугополучателя либо членов его семьи к социально уязвимым слоям населения, работник Центра получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.
      Работник Центра получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      В случаях, если услугополучатель не обратился за результатом государственной услуги в указанный в ней срок, Центра обеспечивает его хранение в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения, согласно приложению 4 к настоящему Регламенту государственной услуги.
      При обращении услугополучателя в Центр за получением готовых документов по истечении одного месяца, Центр в течение одного рабочего дня делает запрос услугодателю. Услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Центр, после чего Центр выдает готовые документы услугополучателю;
      2) на портал:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      электронную копию свидетельства о заключении (расторжении) брака (до 1 июня 2008 года), о смерти членов семьи (до 13 августа 2007 года) о рождении детей (до 13 августа 2007 года);
      электронную копию справки с места работы (службы) граждан, относящиеся к категории государственных служащих, работников бюджетных организаций, военнослужащих, сотрудникам специальных государственных органов и лиц, занимающих государственные выборные должности. Кандидаты в космонавты, космонавты предоставляют электронную копию документа, подтверждающего их статус, который присваивается Правительством Республики Казахстан;
      электронная копия заключения об аварийном состоянии дома (выдается уполномоченными лицензиатами) для граждан, единственное жилище которых признано аварийным;
      в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей, либо когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным, услугополучатели дополнительно представляют электронную копию справки соответствующего уполномоченного органа;
      граждане, относящиеся к таким социально уязвимым слоям населения, как оралманы; лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера; семьи лиц, погибших (умерших) при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, подготовке или осуществлении полета в космическое пространство, спасании человеческой жизни, охране правопорядка, дополнительно предоставляют электронную копию документа, подтверждающего принадлежность заявителя (семьи) к социально уязвимым слоям населения.
      Сведения документов, удостоверяющих личность, свидетельство о заключении или расторжении брака (после 1 июня 2008 года), о смерти (после 13 августа 2007 года), о рождении детей (после 13 августа 2007 года), справки о наличии или отсутствии жилища, принадлежащего им на праве собственности, адресная справка, решение суда о признании других лиц членами семьи услугополучателя, сведения документов, подтверждающих принадлежность услугополучателя либо членов его семьи к социально уязвимым слоям населения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.
      15. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги является установление, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      1) обмена жилого помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось, кроме случаев, когда жилище приобретено местным исполнительным органом при неспособности залогодателя – гражданина Республики Казахстан, единственное жилище которого приобреталось по долгосрочным льготным жилищным кредитам, полученным в соответствии с законодательством Республики Казахстан, исполнять обязательства по ипотечному жилищному займу;
      3) разрушения или порчи жилища по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.
      16. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно пункту 14 настоящей государственной услуги, работник Центра отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 5 к настоящему Регламенту государственной услуги.
      17. В Центре выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      На портале выдача готовых документов осуществляется путем автоматической отправки в "личный кабинет" либо на электронную почту (при указании в заявлении) получателя государственной услуги, заверенных ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      18. Пошаговые действия и решения через веб-портал "Электронное правительство" (далее ПЭП) приведены в приложении 6 (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги (далее – ЭГУ):
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения ЭГУ;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем ЭГУ, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания ЭГУ и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания ЭГУ посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированное рабочее место регионального шлюза "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) для обработки Услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) Услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в пункте 14 настоящего Регламента и основаниям для оказания ЭГУ;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата ЭГУ (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица Услугодателя.
      19. Пошаговые действия и решения через ИС ЦОН (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании ЭГУ) приведены в приложении 7 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания ЭГУ;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра ЭГУ, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания ЭГУ и ввод оператором Центра данных потребителя, а также данных по доверенности представителя потребителя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ, данных представителя по доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ, данных представителя по доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, представленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание ЭГУ;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через далее – ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) Услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в пункте 14 настоящего Регламента и основаниям для оказания ЭГУ;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем через оператора Центра результата ЭГУ (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Содержание каждой процедуры,
входящей в состав процесса оказания государственной услуги, последовательность их выполнения и результат процедуры

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Ответственные лица уполномоченных органов

Работник
Центра

Работник
Центра

Специалист уполномоченного органа

Наименование действий и их описание

Прием документов, проверка представленных документов

Составление реестра

Прием документов, осуществление проверки полноты документов, регистрация

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация в журнале и выдача расписки получателю государственной услуги

Отправка документов в уполномоченный орган

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции

Сроки исполнения

15 минут

Не менее 2 раз в течение 1 рабочего дня

15 минут

Номер следующего действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

Ответственные лица уполномоченных органов

Руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Жилищная комиссия

Наименование действий и их описание

Ознакомление с корреспонденцией

Обрабатывает и подготавливает документы на рассмотрение жилищной комиссии

Подписание протокола жилищной комиссии

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Наложение резолюции, передача документов на исполнение ответственному лицу

Внесение проекта решения жилищной комиссии


Сроки исполнения

1 рабочий день

5 рабочих дней

7 календарных дней

Номер следующего действия

5

6

7

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

10

Ответственные лица уполномоченных органов

Специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

Наименование действий и их описание

Оформление уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе. Передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в Центр или на Портал

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе получателю государственной услуги

Сроки исполнения

5 календарных дней

1 рабочий день

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня

Номер следующего действия

11

12

13


Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Схема, отражающая последовательность действий между
структурными подразделениями

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Руководителю
государственного учреждения
"Отдел жилищно-коммунального хозяйства,
пассажирского транспорта и автомобильных
дорог города (района) _________________"

(Отдел жилищных отношений г. Караганды)
________________________________________
фамилия, инициалы          
от гражданина (ки) _____________________
(фамилия, имя, отчество)
________________________________________
проживающего (ей) по адресу:   
________________________________________

Заявление

      Прошу Вас поставить меня на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда/жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Не возражаю против проверки наличия или отсутствия у меня и постоянно проживающих со мной членов семьи в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда.

Приложение: _________________
                                        _____________________________
                                               (дата, подпись)

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Реестр отправки невостребованных документов
в уполномоченный орган

Уполномоченный орган: _______________________________________________
Наименование подразделения РГП ЦОН __________________________________
Время формирования реестра: _________________________________________

Идентификатор

ФИО услугополучателя

Наименование, предоставляемой услуги

Дата приема

Планируемая дата выдачи

Перечень, передаваемых документов






















Всего:__________

Сдал ____________ /____________/   Принял ____________ /____________/
      (ФИО ответственного лица)           (ФИО ответственного лица)

Приложение 5
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

(Фамилия, имя, отчество (при наличии) (далее – ФИО),
_________________________________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка
об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел № ____ филиала РГП "Центр обслуживания населения" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии с регламентом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному регламенту государственной услуги, а именно:
      Наименование отсутствующих документов:

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      ФИО (работника Центра)                         (подпись)

Исполнитель: Ф.И.О._______________________
Телефон __________________________________
Получил: Ф.И.О. / подпись услугополучателя
"___" _________ 20 __ год

Приложение 6
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании ЭГУ через ПЭП

Приложение 7
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища гражданам
нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании ЭГУ через ИС ЦОН

Условные обозначения: