2015 жылы әскерге шақыру учаскесіне азаматтарды тіркеу туралы

Қарағанды облысы Шахтинск қаласының әкімінің 2014 жылғы 31 қазандағы № 2 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 3 желтоқсанда № 2838 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», 2012 жылғы 16 ақпандағы «Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы» Заңдарына сәйкес, ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. 2015 жылдың қаңтарынан наурызына дейін тіркелетін жылы он жеті жасқа толатын еркек жынысты азаматтарды әскерге шақыру учаскесіне тіркеу ұйымдастырылсын және қамтамасыз етілсін.
      2. Осы шешімнің 1 тармағында көрсетілген азаматтарды әскерге шақыру учаскесіне тіркеуге алуды өткізу қорытындысы туралы ақпарат 2015 жылдың 7 сәуіріне дейінгі мерзімде ұсынылсын.
      3. Осы шешімінің орындалуын бақылау Шахтинск қаласы әкімі орынбасарының міндетін атқарушы Е. С. Галиевке жүктелсін.
      4. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Қала әкімі

А. Аглиулин

О приписке граждан к призывному участку в 2015 году

Решение акима города Шахтинска Карагандинской области от 31 октября 2014 года № 2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 3 декабря 2014 года № 2838

      В соответствии с Законами Республики Казахстан «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» от 23 января 2001 года, «О воинской службе и статусе военнослужащих» от 16 февраля 2012 года, РЕШИЛ:
      1. С января по март 2015 года организовать и обеспечить приписку граждан мужского пола, которым в год приписки исполняется семнадцать лет.
      2. Информацию об итогах проведения приписки граждан, указанных в пункте 1 настоящего решения предоставить в срок до 7 апреля 2015 года.
      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на исполняющего обязанности заместителя акима города Шахтинск Галиева Е. С.
      4. Настоящее решение вводится в действие со дня первого официального опубликования.
 
 

      Аким города

А. Аглиулин