"Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2014 жылғы 04 сәуірдегі N 536 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 мамырда N 4662 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 13 қарашадағы N 759 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облыстық әкімдігінің 13.11.2014 N 759 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қызылорда облысы әкімінің орынбасары А.Ш. Әлназароваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ "Мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы N 183 қаулысы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.

Қызылорда облысы
 
әкімінің міндетін атқарушы
Н. Әлібаев

      

  Қызылорда облысы әкімдігінің
2014 жылғы "04" сәуірдегі
N 536 қаулысымен бекітілген

"Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Қызмет берушiнің атауы: "Қызылорда облысының мұрағаттар мен құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесі, облыстық, қалалық, аудандық мемлекеттік мұрағаттар және облыс мемлекеттік мұрағатының филиалы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) Қызылорда облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы, оның бөлімдері мен бөлімшелері (бұдан әрі – Орталық);
      3) "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіде - мұрағаттық анықтамаларды беру (бұдан әрі - анықтама);
      2) Орталықта – мұрағаттық анықтамаларды беру (бұдан әрі - анықтама);
      3) порталда – мұрағаттық анықтамалардың дайын екені туралы хабарлама.
      4. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) көрсетілетін қызметті берушіге, Орталыққа немесе портал арқылы еркін нысанда толтырылған өтініш ұсынуы.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 05 наурыздағы N 183 қаулысымен бекітілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - стандарт) 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады;
      2) кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (он бес минуттан аспайды);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және орындаушыға жолдайды (он бес минуттан аспайды);
      4) орындаушы анықтаманы дайындап, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (он екі күнтізбелік күн ішінде);
      екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты бес жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін күнтізбелік 25 күннен аспайтын мерзімге ұзарта алады, бұл туралы құжаттар тіркелген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) хабарланады;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы анықтамаға қол қояды және кеңсе қызметкеріне жолдайды (он бес минуттан аспайды);
      6) кеңсе қызметкері анықтаманы тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) береді (он бес минуттан аспайды).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) орындаушы;
      4) Орталық қызметкері;
      5) Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері.
      8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) реттілігі мен ұзақтығы көрсетілген рәсімдер (іс-қимылдар) сипаттамасы осы регламенттің 1–қосымшасында келтірілген.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Қызметті Орталық арқылы көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы (не оның сенімхат бойынша өкілі) Орталыққа стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады;
      2) Орталық қызметкері құжаттарды тіркейді, түпнұсқалар мен құжаттардың электронды көшірмелерінің шынайылығын тексереді, түпнұсқаларды қайтарып береді және көрсетілетін қызметті алушыға (не оның сенімхат бойынша өкіліне) құжаттардың қабылданғаны туралы және
      өтініштің нөмірі мен қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беретін күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары туралы мәліметтерді көрсете отырып, қолхат береді, көрсетілетін қызметті алушы (не оның сенімхат бойынша өкілі) стандартта көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, құжаттарды қабылдаудан бас тартады және стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қолхат береді (он бес минуттан аспайды).
      Орталық қызметкері мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының (не оның сенімхат бойынша өкілінің) жазбаша келісімін алады.
      3) Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге қайта жолдайды (бір жұмыс күн ішінде, мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді);
      4) Орталық құжаттарды көрсетілген қызметті берушіге жолдағаннан кейін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы осы регламенттің 5-тармағының 2-5 тармақшаларына сәйкес жүзеге асырылады (он екі күнтізбелік күн ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері анықтаманы тіркеп, Орталыққа жолдайды (бір жұмыс күн ішінде);
      6) Орталық қызметкері анықтаманы тіркеп, көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) береді (он бес минуттан аспайды).
      11. Қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) "электрондық үкіметтің" порталында (бұдан әрі – портал) тіркелуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық өтініш пен стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды жолдайды;
      2) орындаушы электрондық өтініш пен құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) "жеке кабинетіне" құжаттардың қабылданғаны және қызмет нәтижесін алу күні көрсетілген хабарлама-есеп жолданады (он бес минуттан аспайды);
      3) электрондық өтініш пен құжаттарды қабылдағаннан кейін мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары осы регламенттің 5-тармағының 2-5 тармақшаларына сәйкес жүзеге асырылады;
      4) орындаушы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) "жеке кабинетіне" жолдайды (он бес минуттан аспайды).
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      12. Көрсетілетін қызметті беруші мен Орталық басшылары (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге жауапты тұлғалар болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапкершілікте болады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүргізіледі.
      14. Қызмет көрсету жөнінде ақпарат алуға, сондай-ақ, оның сапасын бағалау (оның ішінде шағымдану) қажет болған жағдайда ақпарат алу үшін байланыс телефондарының нөмірі: 8 (7242) 263913, бірыңғай байланыс-орталығы: (1414).

  "Мұрағаттық анықтамалар беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

1
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағыны) нөмірі
1
2
3
4
5
2
Құрылымдық бөлімшелердің атауы
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Орындаушы
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
3
Іс-әрекеттердің (процестің, операция рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
құжаттарды тіркейді
құжаттарды қарайды
анықтама дайындайды
анықтамаға қол қояды
анықтаманы тіркейді
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады
құжаттарды орындаушыға жолдайды
анықтаманы көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады
анықтаманы кеңсе қызметкеріне жолдайды
анықтаманы көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) береді
5
Орындау мерзімі
15 минуттан аспайды
15 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде, екі немесе одан да көп ұйымдардың құжаттарын зерделеу, сонымен қатар 5 жылдан асатын кезеңді қарау қажет болса – 25 күнтізбелік күн ішінде, бұл туралы қызмет алушыға құжат тіркелген күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде хабарланады
15 минуттан аспайды
15 минуттан аспайды

      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) Орталыққа жүгінген кезде:

1
Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағыны) нөмірі
1
2
3
4
5
6
7
8
2
Құрылымдық бөлімшелердің атауы
Орталық қызметкері
Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Орындаушы
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
Орталық қызметкері
3
Іс-әрекеттердің (процестің, операцияның рәсімнің) атауы және олардың сипаттамасы
құжаттарды тіркейді
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге қайта жолдайды
құжаттарды тіркейді
құжаттарды қарайды
анықтаманы дайындайды
анықтамаға қол қояды
анықтаманы тіркейді
анықтаманы тіркейді
4
Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) құжаттардың қабылданғаны немесе қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады
орындаушыға жолдайды
анықтаманы көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады
анықтаманы кеңсе қызметкеріне жолдайды
анықтаманы Орталыққа жолдайды
анықтаманы көрсетілетін қызметті алушыға
(не сенімхат бойынша оның өкіліне) береді
5
Орындалу мерзімі
15 минуттан аспайды
1 жұмыс күні ішінде
(мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді)
15 минуттан аспайды
15 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде, екі немесе одан да көп ұйымдардың құжаттарын зерделеу, сонымен қатар 5 жылдан асатын кезеңді қарау қажет болса – 25 күнтізбелік күн ішінде, бұл туралы қызмет алушыға құжат тіркелген күнінен бастап 3 жұмыс күні ішінде хабарланады
15 минуттан аспайды
1 жұмыс күні ішінде
15 минуттан аспайды

  "Мұрағаттық анықтамалар беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) жүру реттілігі сипаттамасының блок схемасы
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
      


      
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) қызметті берушіге жүгінген кезде:
      


  "Мұрағаттық анықтамалар беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы
      Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) портал арқылы жүгінген кезде:
      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление Кызылординского областного акимата от 04 апреля 2014 года N 536. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 12 мая 2014 года N 4662. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 13 ноября 2014 года N 759

      Сноска. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 13.11.2014 N 759 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача архивных справок".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Кызылординской области Альназарову А.Ш.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года N 183 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела".

Исполняющий обязанности акима
 
Кызылординской области
Н. Алибаев

      

  Утвержден
постановлением акимата Кызылординской области
от "04" апреля 2014 года N 536

Регламент государственной услуги "Выдача архивных справок"
1. Общие положения

      1. Наименование услугодателя: государственное учреждение "Управление архивов и документации Кызылординской области", областной, городской и районные государственные архивы и филиал областного государственного архива (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя;
      2) филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Кызылординской области, его отделы и отделения (далее – Центр);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      1) у услугодателя – выдача архивных справок (далее - справка);
      2) в Центре – выдача архивных справок (далее - справка);
      3) на портале – уведомление о готовности архивных справок.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: предоставление услугополучателем (либо его представителем по доверенности) услугодателю, в Центр либо через портал заявления в произвольной форме.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет услугодателю документы, согласно пункта 9 стандарта государственной услуги "Выдача архивных справок" (далее - стандарт), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 05 марта 2014 года N 183;
      2) сотрудник канцелярии регистрирует и предоставляет документы руководителю услугодателя (не более пятнадцати минут);
      3) руководитель услугодателя рассматривает и направляет документы исполнителю (не более пятнадцати минут);
      4) исполнитель подготавливает и предоставляет справку руководителю услугодателя (в течение двенадцати календарных дней);
      в случаях, когда для оказания государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за пять лет, срок оказания государственной услуги продлевается услугодателем не более чем до двадцати пяти календарных дней, о чем сообщается услугополучателю в течение трех рабочих дней со дня регистрации документов;
      5) руководитель услугодателя подписывает справку и направляет сотруднику канцелярии (не более пятнадцати минут);
      6) сотрудник канцелярии регистрирует и выдает справку услугополучателю (либо его представителю по доверенности) (не более пятнадцати минут).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников), услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) исполнитель;
      4) работник накопительного отдела Центра;
      5) работник Центра.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      9. Описание последовательности процедур (действий) приведено в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании услуги через Центр:
      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет в Центр документы согласно пункта 9 стандарта;
      2) работник Центра регистрирует документы, сверяет подлинность оригиналов с воспроизведенными электронными копиями документов, возвращает оригиналы и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) расписку о приеме документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя, и их контактные телефоны, в случае предоставления услугополучателем (либо его представителем по доверенности) неполного пакета документов по перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, отказывает в приеме документов и выдает расписку по форме, согласно приложению 2 к стандарту (не более пятнадцати минут);
      работник Центра получает у услугополучателя (либо его представителя по доверенности) письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;
      3) работник накопительного отдела Центра перенаправляет документы услугодателю (в течение одного рабочего дня, не входит в срок оказания государственной услуги);
      4) после направления документов Центром услугодателю, действия структурных подразделений услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с подпунктами 2-5 пункта 6 настоящего регламента;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет справку в Центр (в течение одного рабочего дня);
      6) работник Центра регистрирует и выдает справку услугополучателю (либо его представителю по доверенности) (не более пятнадцати минут).
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании услуг через портал:
      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) регистрируется на портале "электронного правительства" (далее - портал) и направляет электронное заявление, удостоверенное электронной цифровой подписью услугополучателя (далее - ЭЦП) и документы согласно пункта 9 стандарта;
      2) исполнитель принимает электронное заявление и документы, в "личный кабинет" услугополучателя (либо его представителя по доверенности) направляется уведомление-отчет о принятии запроса с указанием даты получения результата государственной услуги (не более пятнадцати минут);
      3) после принятия электронного заявления и документов действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с подпунктами 2-5 пункта 5 настоящего регламента;
      4) исполнитель регистрирует и отправляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя (либо его представителя по доверенности) (не более пятнадцати минут).
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      12. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководители услугодателя и Центра (далее – должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      13. Обжалование действий (бездействий) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 3 стандарта.
      14. Номер контактного телефона для получения информации об услуге, а также в случае необходимости оценки (в том числе обжалования) их качества: 8 (7242) 263913, единого контакт-центра: (1414)

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача архивных справок"

      Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)
      При обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю:

1
Номер действия (хода, потока работы)
1
2
3
4
5
2
Наименование структурных подразделений
Сотрудник канцелярии
Руководитель услугодателя
Исполнитель
Руководитель услугодателя
Сотрудник
канцелярии
3
Название действий (процесса, процедуры, операции) и их описание
регистрирует документы
рассматривает документы
подготавливает справку
подписывает справку
регистрирует справку
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
представляет документы руководителю услугодателя
направляет документы исполнителю
представляет справку руководителю услугодателя
направляет справку сотруднику канцелярии
выдает справку услугополучателю (либо его представителю по доверенности)
5
Срок исполнения
не более 15 минут
не более 15 минут
в течение 12 календарных дней, при необходимости изучения документов двух и более организаций, а также периода более чем за пять лет – в течение 25 календарных дней, об этом сообщается услугополучателю в течение 3 рабочих дней со дня регистрации документов
не более 15 минут
не более 15 минут

      Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)
      При обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) в Центр:

1
Номер действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
5
6
7
8
2
Наименование структурных подразделений
Работник Центра
Работник накопительного отдела Центра
Сотрудник канцелярии услугодателя
Руководитель услугодателя
Исполнитель
Руководитель услугодателя
 
Сотрудник канцелярии услугодателя
Работник Центра
3
Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание
регистрирует документы
перенаправляет документы услугодателю
регистрирует документы
рассматривает документы
подготавливает справку
подписывает справку
регистрирует справку
регистрирует справку
4
Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распорядительное решение)
выдает услугополуча
телю (либо его представителю по доверенности) расписку о приеме либо об отказе в приеме документов
предоставляет документы руководителю услугодателя
направляет исполнителю
предоставляет справку руководителю услугодателя
направляет справку сотруднику канцелярии
направляет справку в Центр
выдает справку услугополучателю (либо его представителю по доверенности)
5
Сроки исполнения
не более 15 минут
в течение 1 рабочего дня (не входит в срок оказания государственной услуги)
не более 15 минут
не более 15 минут
в течение 12 календарных дней, при необходимости изучения документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 лет – в течение 25 календарных дней,
об этом услугополучателю сообщается в течение 3 рабочих дней со дня регистрации документов
не более 15 минут
в течение 1 рабочего дня
не более 15 минут

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача архивных справок"

      Блок-схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)
      При обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю:
      


      Блок-схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)
      При обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности ) в Центр:
      


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача архивных справок"

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме
      При обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) через портал: