Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 24 сәуірдегі № 83 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 27 мамырда № 2436 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдедегі № 211 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 27.07.2015 № 211 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Маңғыстау облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Е.Ж. Есбергенов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.А. Шөжеғұловқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы, бірақ "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі А. Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"
      "Маңғыстау облысының
      дін істері басқармасы"
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      Е.Ж. Есбергенов
      24 сәуір 2014 жыл

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуір
№ 83 қаулысымен бекітілген

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі –көрсетілетін қызметті алушы) Маңғыстау облысының әкімдігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру "Маңғыстау облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – басқарма) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі – діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан алуы мемлекеттік қызмет көрсету үшін рәсімдерді (іс-қимылдарды) алуына негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) құжаттарды қабылдау және облыс әкіміне жолдау;
      2) бұрыштама қою және құжаттарды басқармаға жіберу;
      3) басқарманың басшысымен келіп түскен құжаттарды қарау және басқарманың жауапты орындаушысын анықтау;
      4) құжаттарды қарау және басқарманың жауапты орындаушысымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ресімдеу;
      5) басқарманың басшысымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне бұрыштама қою;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қою;
      7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жолдау.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      2) басқарманың басшысы;
      3) басқарманың жауапты орындаушысы;
      4) облыс әкімі.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) басқарма кеңсесінің қызметкері тізбесі Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды, тіркеуді жүзеге асырады, бұдан кейін облыс әкіміне қарауға жолдайды (30 минут);
      Құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттардың қабылданғанын растау болып табылады.
      2) облыс әкімі бұрыштама қояды және басқарманың басшысына қарауға жолдайды (1 жұмыс күні ішінде);
      3) басқарманың басшысы келіп түскен құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды (1 жұмыс күні ішінде);
      4) басқарманың жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының келіп түскен құжаттарын қарайды, тексереді және мәліметтерді зерделейді (23 күнтізбелік күн ішінде), мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды, басқарманың басшысына жолдайды;
      5) басқарманың басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне бұрыштама қояды және облыс әкіміне қол қоюға жолдайды (1 жұмыс күні ішінде);
      6) облыс әкімі мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды (3 жұмыс күн ішінде);
      7) басқарма кеңсесінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (1 жұмыс күн ішінде).
      8. Осы "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымшаға сәйкес рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы блок-схемасымен сүйемелденеді.
      

  "Діни әдебиетті және діни
мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни мақсаттағы
заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы

      


  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуір
№ 83 қаулысымен бекітілген

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Маңғыстау облысының әкімдігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру "Маңғыстау облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – басқарма) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі – Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік немесе стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан алуы мемлекеттік қызмет көрсету үшін рәсімдерді (іс-қимылдарды) алуына негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) құжаттарды қабылдау және облыс әкіміне жолдау;
      2) бұрыштама қою және құжаттарды басқармаға жіберу;
      3) басқарманың басшысымен келіп түскен құжаттарды қарау және басқарманың жауапты орындаушысын анықтау;
      4) құжаттарды қарау және басқарманың жауапты орындаушысымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ресімдеу;
      5) басқарманың басшысымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне бұрыштама қою;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қою;
      7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жолдау.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      2) басқарманың басшысы;
      3) басқарманың жауапты орындаушысы;
      4) облыс әкімі.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) басқарма кеңсесінің қызметкері тізбесі Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды, тіркеуді жүзеге асырады, бұдан кейін облыс әкіміне қарауға жолдайды (30 минут);
      Құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттардың қабылданғанын растау болып табылады.
      2) облыс әкімі бұрыштама қояды және басқарманың басшысына қарауға жолдайды (1 жұмыс күні ішінде);
      3) басқарманың басшысы келіп түскен құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды (1 жұмыс күні ішінде);
      4) басқарманың жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының келіп түскен құжаттарын қарайды, тексереді және мәліметтерді зерделейді (23 күнтізбелік күн ішінде), мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды, басқарманың басшысына жолдайды;
      5) басқарманың басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне бұрыштама қояды және облыс әкіміне қол қоюға жолдайды (1 жұмыс күні ішінде);
      6) облыс әкімі мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды (3 жұмыс күн ішінде);
      7) басқарма кеңсесінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (1 жұмыс күн ішінде).
      8. Осы "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымшаға сәйкес рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы блок-схемасымен сүйемелденеді.

  "Миссионерлік қызметті жүзеге
асыратын тұлғаларды тіркеуді
және қайта тіркеуді жүргізу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы

      
      


  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуір
№ 83 қаулысымен бекітілген

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) заңды тұлғаларға (бұдан әрі –көрсетілетін қызметті алушы) Маңғыстау облысының әкімдігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру "Маңғыстау облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – басқарма) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі – діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу-хат не Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан алуы мемлекеттік қызмет көрсету үшін рәсімдерді (іс-қимылдарды) алуына негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) құжаттарды қабылдау және облыс әкіміне жолдау;
      2) бұрыштама қою және құжаттарды басқармаға жіберу;
      3) басқарманың басшысымен келіп түскен құжаттарды қарау және басқарманың жауапты орындаушысын анықтау;
      4) құжаттарды қарау және басқарманың жауапты орындаушысымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ресімдеу;
      5) басқарманың басшысымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне бұрыштама қою;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қою;
      7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жолдау.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      2) басқарманың басшысы;
      3) басқарманың жауапты орындаушысы;
      4) облыс әкімі.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) басқарма кеңсесінің қызметкері тізбесі Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды, тіркеуді жүзеге асырады, бұдан кейін облыс әкіміне қарауға жолдайды (30 минут);
      Құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттардың қабылданғанын растау болып табылады.
      2) облыс әкімі бұрыштама қояды және басқарманың басшысына қарауға жолдайды (1 жұмыс күні ішінде);
      3) басқарманың басшысы келіп түскен құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды (1 жұмыс күні ішінде);
      4) басқарманың жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының келіп түскен құжаттарын қарайды, тексереді және мәліметтерді зерделейді (23 күнтізбелік күн ішінде), мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды, басқарманың басшысына жолдайды;
      5) басқарманың басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне бұрыштама қояды және облыс әкіміне қол қоюға жолдайды (1 жұмыс күні ішінде);
      6) облыс әкімі мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды (3 жұмыс күн ішінде);
      7) басқарма кеңсесінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (1 жұмыс күн ішінде).
      8. Осы "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымшаға сәйкес рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы блок-схемасымен сүйемелденеді.
      

  "Діни іс-шараларды өткізуге арналған
үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы

      
      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Мангистауской области от 24 апреля 2014 года № 83. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 27 мая 2014 года № 2436. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 27 июля 2015 года № 211

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 27.07.2015 № 211(вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)";
      2) регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения";
      3) регламент государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность".
      2. Государственному учреждению "Управление по делам религий Мангистауской области" (Есбергенов Е.Ж.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Чужегулова А. А.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года №137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".
      Аким области А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАНО"
      Руководитель государственного
      учреждения "Управление по делам
      религий Мангистауской области"
      Есбергенов Е.Ж.
      24 апрель 2014 года

  Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 24 апрель 2014 года № 83

Регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее – государственная услуга) оказывается физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) акиматом Мангистауской области (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются государственным учреждением "Управление по делам религий Мангистауской области" (далее – управление).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем документов согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт) от услугополучателя.
      5. Процедуры (действия) входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов и направление акиму области;
      2) наложение резолюции и передача документов управлению;
      3) рассмотрение поступивших документов руководителем управления и определение ответственного исполнителя управления;
      4) рассмотрение документов и оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем управления;
      5) визирование результата оказания государственной услуги руководителем управления;
      6) подписание результата оказания государственной услуги;
      7) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии управления;
      2) руководитель управления;
      3) ответственный исполнитель управления;
      4) аким области.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя;
      1) сотрудник канцелярии управления принимает документы, перечень которых установлен в пункте 9 Стандарта, осуществляет регистрацию, после чего направляет акиму области для рассмотрения (30 минут).
      Подтверждением принятия пакета документов от услугополучателя, является копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы.
      2) аким области налагает резолюцию и передает руководителю управления для рассмотрения (в течение 1 рабочего дня);
      3) руководитель управления ознакамливается с поступившими документами и определяет ответственного исполнителя управления (в течение 1 рабочего дня);
      4) ответственный исполнитель управления рассматривает поступившие документы услугополучателя, проверяет и изучает данные (в течении 23 календарных дней), готовит результат оказания государственной услуги, направляет руководителю управления;
      5) руководитель управления визирует результат оказания государственной услуги и направляет акиму области на подпись (в течение 1 рабочего дня);
      6) аким области подписывает результат оказания государственной услуги (в течение 3 рабочих дней);
      7) сотрудник канцелярии управления выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (в течение 1 рабочего дня).
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее - Регламент).
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес процессов государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Постановление дополнено пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений для
распространения религиозной литературы
и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения"

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений для
распространения религиозной литературы
и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения"

      Сноска. Постановление дополнено приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      
      

  Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 24 апреля 2014 года № 83
 

Регламент государственной услуги
"Выдача решения о согласовании расположения помещений
для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее – государственная услуга) оказывается юридическим лицам (далее – услугополучатель) акиматом Мангистауской области (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются государственным учреждением "Управление по делам религий Мангистауской области" (далее – управление).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – письмо-согласование о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем документов согласно пункту 9 Стандарта от услугополучателя.
      5. Процедуры (действия) входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов и направление акиму области;
      2) наложение резолюции и передача документов управлению;
      3) рассмотрение поступивших документов руководителем управления и определение ответственного исполнителя управления;
      4) рассмотрение документов и оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем управления;
      5) визирование результата оказания государственной услуги руководителем управления;
      6) подписание результата оказания государственной услуги;
      7) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии управления;
      2) руководитель управления;
      3) ответственный исполнитель управления;
      4) аким области.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя;
      1) сотрудник канцелярии управления принимает документы, перечень которых установлен в пункте 9 Стандарта, осуществляет регистрацию, после чего направляет акиму области для рассмотрения ( 30 минут).
      Подтверждением принятия пакета документов от услугополучателя, является копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы.
      2) аким области налагает резолюцию и передает руководителю управления для рассмотрения (в течение 1 рабочего дня);
      3) руководитель управления ознакамливается с поступившими документами и определяет ответственного исполнителя управления (в течение 1 рабочего дня);
      4) ответственный исполнитель управления рассматривает поступившие документы услугополучателя, проверяет и изучает данные (в течении 23 календарных дней), готовит результат оказания государственной услуги, направляет руководителю управления;
      5) руководитель управления визирует результат оказания государственной услуги и направляет акиму области на подпись (в течение 1 рабочего дня);
      6) аким области подписывает результат оказания государственной услуги (в течение 3 рабочих дней);
      7) сотрудник канцелярии управления выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (в течение 1 рабочего дня).
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее - Регламент).
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес процессов государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Постановление дополнено пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных
мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)"
 

      
      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о согласовании
расположения помещений для проведения
религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)"
 

      Сноска. Постановление дополнено приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      
      

  Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 24 апреля 2014 года № 83
 

Регламент государственной услуги
"Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее – государственная услуга) оказывается физическим лицам (далее – услугополучатель) акиматом Мангистауской области (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются государственным учреждением "Управление по делам религий Мангистауской области" (далее – управление).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем документов согласно пункту 9 Стандарта от услугополучателя.
      5. Процедуры (действия) входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов и направление акиму области;
      2) наложение резолюции и передача документов управлению;
      3) рассмотрение поступивших документов руководителем управления и определение ответственного исполнителя управления;
      4) рассмотрение документов и оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем управления;
      5) визирование результата оказания государственной услуги руководителем управления;
      6) подписание результата оказания государственной услуги;
      7) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии управления;
      2) руководитель управления;
      3) ответственный исполнитель управления;
      4) аким области.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя;
      1) сотрудник канцелярии управления принимает документы, перечень которых установлен в пункте 9 Стандарта, осуществляет регистрацию, после чего направляет акиму области для рассмотрения (30 минут).
      Подтверждением принятия пакета документов от услугополучателя, является копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы.
      2) аким области налагает резолюцию и передает руководителю управления для рассмотрения (в течение 1 рабочего дня);
      3) руководитель управления ознакамливается с поступившими документами и определяет ответственного исполнителя управления (в течение 1 рабочего дня);
      4) ответственный исполнитель управления рассматривает поступившие документы услугополучателя, проверяет и изучает данные (в течении 23 календарных дней), готовит результат оказания государственной услуги, направляет руководителю управления;
      5) руководитель управления визирует результат оказания государственной услуги и направляет акиму области на подпись (в течение 1 рабочего дня);
      6) аким области подписывает результат оказания государственной услуги (в течение 3 рабочих дней);
      7) сотрудник канцелярии управления выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (в течение 1 рабочего дня).
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее - Регламент).
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес процессов государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Постановление дополнено пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Проведение регистрации и перерегистрации
лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"
 

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Проведение регистрации и перерегистрации
лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"

      Сноска. Постановление дополнено приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 30.10.2014 № 268(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).