Автомобиль көлігі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 07 қазандағы № 253 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 14 қарашада № 2521 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 414 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 31.12.2015 № 414 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).


      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық   (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) «Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру»   мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Маңғыстау облысының жолаушылар көлігі және автомобиль   жолдары басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Ө.С. Бисақаев) осы қаулының «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің   интернет-ресурсында орналасуын  қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары С.Т. Алдашевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен   бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Облыс әкімі                             А. Айдарбаев
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»
      «Маңғыстау облысы бойынша
      көліктік бақылау инспекциясы»
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      Б.Б. Нұралиев
      07 қазан 2014 жыл
 


      «Маңғыстау облысының жолаушылар
      көлігі және автомобиль жолдары басқармасы»
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      Ө.С. Бисақаев
      07 қазан 2014 жыл



Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 07 қазан
№ 253 қаулысымен бекітілген
 
 

«Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау бойынша қызметпен айналысу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензия телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Маңғыстау облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініштерді қабылдау:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалдары (бұдан әрі – ХҚО) арқылы;
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру ХҚО арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқалары не мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін  беруден бас  тарту туралы жазбаша дәлелді жауап қағаз және (немесе) электрондық түрде.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін негіздеме қызмет берушімен көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) мемлекеттік қызметті көрсету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылдың 26 наурызындағы № 265 қаулысымен бекітілген «Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау бойынша қызметпен айналысу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензия телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағында көрсетілген қажет етілетін құжаттарды немесе электрондық сұранысты қабылдауы болып табылады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны:
      1) құжаттардың көрсетілетін қызметті  берушінің кеңсесінде тіркелуі;
      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы, жауапты орындаушыны анықтауы;
      3) құжаттарды жауапты орындаушының қарауы, оларды Маңғыстау облысы бойынша көліктік бақылау инспекциясына (бұдан әрі – Инспекция) жолдауы;
      4) құжаттардың Инспекцияда қаралуы, көрсетілетін қызметті берушіге лицензия алды бақылау актісінің жолдануы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілу нәтижесінің жобасын дайындауы;
      6) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілу нәтижесіне қол қоюы;
      7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілу нәтижесінің көрсетілетін қызметті алушыға жолдануы.

      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара iс-қимыл тәртiбiнің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесіне қатысатын, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      4) Инспекция.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдайды және журналда тіркейді, көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қызметті алушының құжаттарын қарайды, жауапты орындаушыны анықтайды және құжаттарды қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады және оларды «Лицензиялау туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы № 214 Заңының 42-бабының 5–тармағына және 49-1-бабының 3-тармағына сай, қызметті алушының біліктілік талаптарына сәйкес келуіне лицензия алды бақылау өткізу үшін лицензияларды бергенге дейін Инспекцияға жолдайды (лицензияны қайта ресімдеуге және лицензияның түпнұсқаларын беруге арналған құжаттарды қоспағанда) – 2 (екі) жұмыс күні;
      4) Инспекция мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің ұсынған сауалының негізінде лицензияларды және (немесе) лицензияларға қосымшаларды бергенге дейін қызметті алушының біліктілік талаптарға сәйкес келетіндігіне тексерілетін субъектіге бару арқылы бақылаудың басқа нысаны тәртібінде жүзеге асырылатын, тексеріс жүргізеді, соның нәтижесінде қызметті алушының біліктілік талаптарға сәйкес келетіндігі немесе сәйкес келмейтіндігі жөнінде шешім қабылданады. Тексеруге құжаттарды ұсынумен расталмайтын біліктілік талаптары, сондай-ақ ұсынылған құжаттардың дұрыстығы жатады және қызметті алушының талап етілетін талаптарға сәйкес келетіндігі немесе келмейтіндігі жөнінде көрсетілетін қызметті берушіге жауап (лицензия алдындағы бақылау актісі) жолданады – 10 (он) жұмыс күні;
      5) лицензияны беру кезінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы лицензия алдындағы бақылау актісіне сәйкес, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындайды – 1 (бір) жұмыс күні;
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындайды - 8 (сегіз) жұмыс күні;
      лицензиялардың телнұсқаларын беру кезінде қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындайды – 3 (үш) сағат;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің басшысы лицензияға (қайта ресімделген, лицензиялардың көшірмесіне) не болмаса мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту жөнінде дәлелді жауапқа қол қояды – 30 минут;
      7) мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері ХҚКО-ның қызметкеріне немесе ЭҮП арқылы қызметті алушының «жеке кабинетіне» электрондық нысанда көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді – 15 (он бес) минут.
      8. Рәсімдердің (іс–қимылдардың) реттілігін сипаттау осы «Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішілік қалааралық) және халықаралық тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензиялардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі - Регламент) 1-қосымшаға сәйкес сипатталады.
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісінде ХҚО-мен және (немесе) өзге де қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің,  сондай-ақ  ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажет құжаттарды ХҚО ұсынады.
      ХҚО қызметкері құжаттардың түпнұсқаларының дұрыстығын мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерімен ұсынылған мәліметтермен салыстырады, одан кейін түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      10. Көрсетілетін қызметті алушымен не сенімхат бойынша оның өкілімен барлық қажетті құжаттар ХҚО арқылы тапсырылған  кезде төмендегі мәліметтердің көрсетілуімен тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхат беріледі:
      құжатты қабылдау күні мен нөмірі;
      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы;
      қоса берілген құжаттардың атауы мен саны;
      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні (уақыты) мен құжаттарды беру орны;
      құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке тұлғалар үшін) немесе атауы (заңды тұлғалар үшін), қызметті алушының байланыс мәліметтері.
      Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру туралы хабарламаны алғаннан кейін, жеке өзі келгенде және жеке басын куәландыратын құжатты, тауарлық-материалдық құндылықтарды алуға арналған белгіленген нысандағы сенімхатты және «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы төлем жасалған жағдайды қоспағанда төлем құжатын ұсынған кезде тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхаттың негізінде, онда көрсетілген мерзімде жүзеге асырылады.
      11. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      12. ХҚО жүгіну тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес графикалық түрде келтірілген.
      13. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға ЭҮП арқылы электрондық сұрау салу берілген кезде көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алатын күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрінеді.
      ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін электрондық сұрау салу берген кезде көрсетілетін кызметті алушының ЭҮП «жеке кабинетіне» белгіленген мерзімде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі жолданады.
      14. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің  іс-қимылдарының) кезеңділігі мен өтініш тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП тіркеуді көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын, өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 процесс – ЭЦҚ тіркеу куәлігін көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет–браузеріне бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП көрсетілетін қызметті алушымен парольді енгізу (авторизация процесі) процесі;
      3) 1 шарт – ЭҮП жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН/БСН) логині мен паролі арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы жөніндегі деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП қалыптастыру;
      5) 3 процесс – осы Регламентте көрсетілген «Е–лицензиялау» мемлекеттік деректер қорының ақпараттық жүйесіндегі (бұдан әрі –  «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ) қызметті көрсетілетін қызметті алушының таңдауы, экранға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге сұрау салу үшін нысанды шығару және көрсетілетін қызметті алушымен нысанды   оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұрау салу нысанына қажет құжаттарды электрондық түрде тіркей отырып толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4 процесс – ЭҮТШ мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақысын төлеу, содан кейін бұл ақпарат «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ-не түседі;
      7) 2 шарт – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін төлеу фактісін «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ тексеру;
      8) 5 процесс – «Е–лицензиялау» МДБ АЖ мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсеткені үшін төлемнің жоқ болуына байланысты сұрау  салынған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3 шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін ЭҮП және тізімде кері шақырып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің жоқ болуын, сондай-ақ ЭЦҚ тіркеу куәліктерінде көрсетілген ЖСН/БСН және салынған сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;
      11) 7 процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге салынған сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қоюы);
      13) 9 процесс – «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) тіркеу және «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ салынған сұрауды өңдеу;
      14) 4 шарт – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемелерге сәйкестілігін тексеру;
      15) 10 процесс – «Е – лицензиялау» МДҚ АЖ көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11 процесс – көрсетілетін қызметті алушымен ЭҮП қалыптастырылған (электрондық лицензия, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқалары, не мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап қағаз және (немесе) электрондық түрде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап) көрсетілетін қызмет нәтижесін алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолданумен қалыптасады.
      15. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен және (немесе) Орталықпен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.


«Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша
 
 

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы
 
 


 
 

      Ескертпе: аббревиатураларды ажыратып жазу:
      ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік
 
 

«Жолаушыларды облысаралықтқалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет  регламентіне
2-қосымша
 
 

ХҚО хабарласу тәртібінің сипаттамасы



 
 

«Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша
 
 

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ЭҮП арқылы көрсеткен кездегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы
 

Шартты белгілер:

«Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк
қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын
автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халы
аралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты
тасымалдау жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
4-қосымша
 

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы
 


 

Шартты белгілер:
 

 
 
 


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 07 қазан
№ 253 қаулысымен бекітілген
 
 

«Халықаралық  техникалық  байқау сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Маңғыстау облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы»  мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініштерді қабылдау:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалдары (бұдан әрі – ХҚО);
      2) «электрондық үкіметтің» веб–порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру ХҚО арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – халықаралық техникалық байқау сертификаты (бұдан әрі – халықаралық сертификат) қағаз түрінде не мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап қағаз және (немесе) электрондық түрде.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастаудың негіздемесі болып көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 наурыздағы № 265 қаулысымен бекітілген «Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 – тармағында көрсетілген, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге қажет етілетін құжаттарды қабылдауы болып табылады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны:
      1) құжаттардың көрсетілетін қызметті  берушінің кеңсесінде  тіркелуі;
      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы;
      3) құжаттарды көрсетілетін қызметті  берушінің бөлім басшысының қарауы;
      4) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының қарауы және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін рәсімдеуі;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесіне қол қоюы;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілу нәтижесінің көрсетілетін қызметті алушыға жолдануы.

      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара iс-қимыл тәртiбiнің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесіне қатысатын, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды  қабылдайды және журналда тіркейді, көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысына жолдайды - 1 (бір) жұмыс күні;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына орындауға береді - 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды, мемлекеттік  көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің  басшысына қол қоюға жолдайды – 2 (екі) жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілу нәтижесіне қол қояды – 15 минут;
      6) көрсетілетін қызметті  беруші кеңсесінің қызметкері ХҚО немесе ЭҮП көрсетілетін қызметтің көрсетілу нәтижесін  жолдайды – 15 минут.
      8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс–қимылдардың) реттілігін сипаттау осы «Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламентіне (бұдан әрі - Регламент) 1-қосымшаға сәйкес блок–сызбамен сүйемелденеді.
      4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі Стандарттың 9 – тармағында көрсетілген қажет құжаттарды ХҚО ұсынады.
      ХҚО қызметкері құжаттардың түпнұсқаларының дұрыстығын мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерімен ұсынылған мәліметтермен салыстырады, одан кейін түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      10. Көрсетілетін қызметті алушымен не сенімхат бойынша оның өкілімен барлық қажетті құжаттар ХҚО арқылы тапсырылған  кезде төмендегі мәліметтердің көрсетілуімен тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхат беріледі:
      құжатты қабылдау күні мен нөмірі;
      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы;
      қоса берілген құжаттардың атауы мен саны;
      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні (уақыты) мен құжаттарды беру орны;
      құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке тұлғалар үшін) немесе атауы (заңды тұлғалар үшін), қызметті алушының байланыс мәліметтері.
      Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру туралы хабарламаны алғаннан кейін, жеке өзі келгенде және жеке басын куәландыратын құжатты, тауарлық-материалдық құндылықтарды алуға арналған белгіленген нысандағы сенімхатты және «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі - ЭҮТШ) арқылы төлем жасалған жағдайды қоспағанда төлем құжатын ұсынған кезде тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхаттың негізінде, онда көрсетілген мерзімде жүзеге асырылады.
      11. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 – тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      12. ХҚО жүгіну тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес графикалық түрде келтірілген.
      13. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға ЭҮП арқылы электрондық сұрау салу берілген кезде көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алатын күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрінеді.
      ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін электрондық сұрау салу берген кезде көрсетілетін кызметті алушының ЭҮП «жеке кабинетіне» белгіленген мерзімде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі жолданады.
      14. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі мен жүгіну тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП тіркеуді көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет–браузерінде сақталатын, өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 процесс – ЭЦҚ тіркеу куәлігін көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет–браузеріне бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП көрсетілетін қызметті алушымен парольді енгізу (авторизация процесі) процесі;
      3) 1 шарт – ЭҮП жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН/БСН) логині мен паролі арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы жөніндегі деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП қалыптастыру;
      5) 3 процесс – осы Регламентте көрсетілген «Е–лицензиялау» мемлекеттік деректер қорының ақпараттық жүйесіндегі (бұдан әрі –  «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ) қызметті көрсетілетін қызметті алушының таңдауы, экранға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге сұрау салу үшін нысанды шығару және көрсетілетін қызметті алушымен нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұрау салу нысанына қажет құжаттарды электрондық түрде тіркей отырып толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4 процесс – ЭҮТШ  мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақысын төлеу, содан кейін бұл ақпарат «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ түседі;
      7) 2 шарт – мемлекеттік көрсетілетін қызметт көрсету үшін төлеу фактісін «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ тексеру;
      8) 5 процесс – «Е–лицензиялау» МДБ АЖ мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсеткені үшін төлемнің жоқ болуына байланысты сұрау салынған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3 шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін ЭҮП және тізімде кері шақырып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің жоқ болуын, сондай-ақ ЭЦҚ тіркеу куәліктерінде көрсетілген ЖСН/БСН және салынған сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;
      11) 7 процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге салынған сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қоюы);
      13) 9 процесс – «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) тіркеу және «Е–лицензиялау» МДҚ АЖ салынған сұрауды өңдеу;
      14) 4 шарт – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және халықаралық сертификатты немесе халықаралық сертификаттың телнұсқасын беру үшін негіздемелерге сәйкестілігін тексеру;
      15) 10 процесс – «Е – лицензиялау» МДҚ АЖ көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11 процесс – көрсетілетін қызметті алушымен ЭҮП қалыптастырылған (қағаз жүзіндегі халықаралық техникалық байқау сертификаты не болмаса қағаз және (немесе) электронды түрде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап) көрсетілетін қызмет нәтижесін алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолданумен қалыптасады.
      15. ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы Регламентке 3-қосымшада көрсетілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен және (немесе) ХҚО-мен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.


«Халықаралық  техникалық байқау сертификатын беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша
 
 

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы
 


 
 

      Ескертпе: аббревиатураларды ажыратып жазу:
      ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік
 
 

«Халықаралық  техникалық  байқау
сертификатын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша
 
 

ХҚО хабарласу тәртібінің сипаттамасы


 
 

«Халықаралық  техникалық  байқау
сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша
 
 

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ЭҮП арқылы көрсеткен кездегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы
 
 

Шартты белгілер:
 


«Халықаралық  техникалық  байқау
сертификатын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
4-қосымша
 
 

Мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы
 


 

Шартты белгілер:


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта

Постановление акимата Мангистауской области от 07 октября 2014 года № 253. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 14 ноября 2014 года № 2521. Утратило силу - постановлением акимата Мангистауской области от 31 декабря 2015 года № 414

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 31.12.2015 № 414(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).


      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении»;
      2) регламент государственной услуги «Выдача международного сертификата технического осмотра».
      2. Государственному учреждению «Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Мангистауской области» (Бисакаев У.С.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Алдашева С.Т.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области                            А.Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»
      руководитель государственного
      учреждения «Инспекция транспортная
      контроля по Мангистауской области»
      Нуралиев Б.Б.
      07 октябрь 2014 года
 
 

      руководитель государственного учреждения
      «Управление пассажирского транспорта и
      автомобильных дорог Мангистауской области»
      Бисакаев У.С.
      07 октябрь 2014 года
 


Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 07 октябрь 2014 года № 253
 
 

Регламент государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Мангистауской области» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений на получение государственной услуги осуществляется через:
      1) филиалы республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      2) веб-портал «электронного правительства» (далее – ПЭП).
      Выдача результатов государственной услуги осуществляется через ЦОН.
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия, переоформление, дубликаты лицензии для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении либо письменный мотивированный отказ в выдаче результата оказания государственной услуги в бумажном и (или) электронном виде.

      2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности), указанных в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 марта 2014 года № 265 (далее – Стандарт) или электронного запроса услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) регистрация документов в канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя, определение ответственного исполнителя;
      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя, направление их в Инспекцию транспортного контроля по Мангистауской области (далее – Инспекция);
      4) рассмотрение документов Инспекцией, направление акта предлицензионного контроля услугодателю;
      5) подготовка ответственным исполнителем услугодателя проекта результата оказания государственной услуги;
      6) подписание проекта результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;
      7) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю.

      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) Инспекция.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы в журнале, передает на рассмотрение руководителю услугодателя – 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя, определяет ответственного исполнителя и направляет документы на рассмотрение ответственному исполнителю услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      3) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты представленных документов и направляет их в соответствии с пунктом 5 статьи 42 и пунктом 3 статьи 49-1 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года № 214 «О лицензировании» в Инспекцию для проведения предлицензионного контроля на соответствие услугополучателя квалификационным требованиям до выдачи лицензии (за исключением документов на переоформление лицензии и выдачи дубликата лицензии) – 2 (два) рабочих дня;
      4) Инспекция на основании запроса услугодателя производит проверку на соответствие услугополучателя квалификационным требованиям до выдачи лицензии и (или) приложении к лицензии осуществляемая в порядке иной формы контроля с посещением проверяемого субъекта, по результатам которого принимается решение о соответствии или несоответствии услугополучателя квалификационным требованиям. Проверке подлежат квалификационные требования, которые не подтверждаются представлением документов, а также достоверность представленных документов и направляется ответ (акт предлицензионного контроля) услугодателю о соответствии или несоответствии услугополучателя предъявляемым требованиям – 10 (десять) рабочих дней;
      5) при выдаче лицензии ответственный исполнитель услугодателя в соответствии с актом предлицензионного контроля подготавливает результат оказания государственной услуги – 1 (один) рабочий день;
      при переоформлении лицензии ответственный исполнитель услугодателя подготавливает результат оказания государственной услуги – 8 (восемь) рабочих дней;
      при выдаче дубликатов лицензии ответственный исполнитель услугодателя подготавливает результат оказания государственной услуги – 3 (три) часа;
      6) руководитель услугодателя подписывает лицензию (переоформленную лицензию, дубликат лицензии) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 30 минут;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает сотруднику ЦОНа либо через ПЭП услугополучателю в «личный кабинет» в электронной форме, подписанный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя результат оказания государственной услуги - 15 (пятнадцать) минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении» (далее - Регламент).

      4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения услуги услугополучатель либо его представитель по доверенности представляет в ЦОН необходимые документы согласно пункта 9 Стандарта.
      Работник ЦОНа сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      10. При подаче услугополучателем либо его представителем по доверенности всех необходимых документов в ЦОН выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема документа;
      наименования запрашиваемой государственной услуги;
      названия и количества приложенных документов;
      даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;
      фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.
      Выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю осуществляется на основании расписки о приеме документов, указанный в ней срок после получения уведомления о выдаче результата оказания государственной услуги, при личном посещении и по предъявлению документа, удостоверяющего личность, доверенности на получение товароматериальных ценностей установленной формы и платежного документа, за исключением случаев оплаты через платежный шлюз «электронного правительства» (далее – ПШЭП).
      11. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному в пункте 9 Стандарта, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 3 к Стандарту.
      12. Описание порядка обращения в ЦОН приведено в графической форме согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      13. При подаче электронного запроса для получения государственной услуги через ПЭП в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      При подаче электронного запроса для получения государственной услуги посредством ПЭП услугополучателю в «личный кабинет» на ПЭП в установленные сроки направляется результат оказания государственной услуги.
      14. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через ПЭП:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин индивидуального идентификационного номера/бизнес идентификационного номера (далее – ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование на ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги в информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – ИС ГБД «Е – лицензирование»), указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата государственной услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание государственной услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги (электронная лицензия, переоформление, дубликаты лицензии, мотивированный ответ об отказе в выдаче результата оказания государственной услуги), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      15. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ПЭП приведены диаграммой согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      16. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) ЦОНом и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему Регламенту.



Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для
занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров
автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,межрайонном
(междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, также
регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в
международном сообщении»



 

      Примечание: расшифровка аббревиатур:
      СФЕ – структурно-функциональная единица



Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров
автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,
межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном
сообщениях, также регулярной перевозке пассажиров автобусами,
микроавтобусами в международном сообщении»
 

Описание порядка обращения в ЦОН
 


 
 

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров
автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,
межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном
сообщениях, также регулярной перевозке пассажиров автобусами,
микроавтобусами в международном сообщении»
 
 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ПЭП
 

 

Условные обозначения:
 


Приложение 4
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
для занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров
автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,
межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном
сообщениях, также регулярной перевозке пассажиров автобусами,
микроавтобусами в международном сообщении»
 
 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
 


 

Условные обозначения:

 
 

Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 07 октябрь 2014 года № 253
 
 

Регламент государственной услуги
«Выдача международного сертификата технического осмотра» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача международного сертификата технического осмотра» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Мангистауской области» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений на получение государственной услуги осуществляется через:
      1) филиалы республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      2) веб-портал «электронного правительства» (далее – ПЭП).
      Выдача результатов государственной услуги осуществляется через ЦОН.
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – международный сертификат технического осмотра (далее – международный сертификат) в бумажном виде либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в бумажном и (или) электронном виде.

      2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности), предусмотренных в пункте 9 стандарта государственной услуги «Выдача международного сертификата технического осмотра», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 марта 2014 года № 265 (далее – Стандарт), необходимых для оказания государственной услуги.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) регистрация документов в канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя;
      3) рассмотрение документов руководителем отдела услугодателя;
      4) рассмотрение документов и оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем услугодателя;
      5) подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;
      6) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю.

      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы в журнале, передает на рассмотрение руководителю услугодателя – 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя и направляет их руководителю отдела услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      3) руководитель отдела услугодателя рассматривает документы услугополучателя и передает их на исполнение ответственному исполнителю услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя, подготавливает результат оказания государственной услуги и направляет на подписание руководителю услугодателя - 2 (два) рабочих дня;
      5) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги - 15 минут;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя направляет в ЦОН или на ПЭП результат оказания государственной услуги – 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действия) между структурными подразделениями (работниками) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача международного сертификата технического осмотра» (далее – Регламент).

      4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения услуги услугополучатель либо его представитель по доверенности представляет в ЦОН необходимые документы согласно пункта 9 Стандарта.
      Работник ЦОНа сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      10. При подаче услугополучателем либо его представителем по доверенности всех необходимых документов через ЦОН выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема документа;
      наименования запрашиваемой государственной услуги;
      названия и количества приложенных документов;
      даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;
      фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.
      Выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю осуществляется на основании расписки о приеме документов, указанный в ней срок после получения уведомления о выдаче результата оказания государственной услуги, при личном посещении и по предъявлению документа, удостоверяющего личность, доверенности на получение товароматериальных ценностей установленной формы и платежного документа, за исключением случаев оплаты через платежный шлюз «электронного правительства» (далее –ПШЭП).
      11. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному в пункте 9 Стандарта, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 3 к Стандарту.
      12. Описание порядка обращения в ЦОН приведено в графической форме согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      13. При подаче электронного запроса для получения государственной услуги через ПЭП в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата оказания государственной услуги.
      При подаче электронного запроса для получения государственной услуги посредством ПЭП услугополучателю в «личный кабинет» на ПЭП в установленные сроки направляется результат оказания государственной услуги.
      14. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через ПЭП:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин индивидуального идентификационного номера/бизнес идентификационного номера (далее - ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 - формирование на ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги в информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее - ИС ГБД «Е – лицензирование»), указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата государственной услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание государственной услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государствнной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи международного сертификата или дубликата международного сертификата;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (международный сертификат технического осмотра в бумажном виде либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в бумажном и (или) электронном виде), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      15. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги приведена диаграммой согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      16. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) ЦОНом и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему Регламенту.
 
 

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача международного сертификата
технического осмотра»
 
 

Описание последовательности процедур (действий)

 
 

      Примечание: расшифровка аббревиатур:
      СФЕ – структурно-функциональная единица



Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача международного сертификата
технического осмотра»
 
 

Описание порядка обращения в ЦОН
 
 


 
 

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача международного сертификата
технического осмотра»
 
 

Диаграмма функционального взаимодействия в оказании государственной услуги через ПЭП
 


 
 

Условные обозначения:
 


 
 

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
«Выдача международного сертификата технического осмотра»
 
 
 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
 
 

Условные обозначения: