Су ресурстарын пайдалануды реттеу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрінің 2014 жылғы 1 шілдедегі № 246-ө бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 1 тамызда № 9664 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 8 шілдедегі № 19-1/615 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 08.07.2015 № 19-1/615 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2)-тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген:

      1) "Арнайы су пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін регламенті осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес;

      2) "Экономика салаларында су тұтынудың және су бұрудың үлестік нормаларын келісу" мемлекеттік көрсетілетін регламенті осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. Биологиялық және су ресурстары департаменті Балық шаруашылығы комитетімен және Орман және аңшылық шаруашылығы комитетімен бірлесіп заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде осы бұйрықтың мемлекеттік тіркеуден өтуін;

      2) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде оның мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауға жіберуді;

      3) бұйрықты мемлекеттік тіркеуден кейін он күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде "Әділет" ақпараттық құқықтық жүйеге жариялау үшін қағаз және электронды тасығыш арқылы бұйрықтың көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне жолдануын;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Қоршаған орта және су ресурстары министрлігінің жетекшілік етуші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.


Министр

Н. Қаппаров



  Қазақстан Республикасы
  Қоршаған орта және су
  ресурстары министрінің
  2014 жылғы 1 шілдедегі
  № 246-Ө бұйрығына
  1 қосымша

"Арнайы су пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Арнайы су пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген "Арнайы су пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының негізінде Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігі Су ресурстары комитетінің Су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі бассейндік инспекциялары көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметке өтініштер қабылдау және нәтижелерін беру қызметті берушілердің кеңсесі жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру нысаны: қағаз.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі – қағаз түрінде арнайы су пайдалануға рұқсат (бұдан әрі – рұқсат).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге қағаз немесе электронды тәсілмен жолданған өтініш пен қоса тіркелген құжаттардың (бұдан әрі – өтініш) бар болуы мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің құрамына енетін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру;

      2) өтінішті көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына жолдауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты қызметкерді (бұдан әрі – орындаушы) анықтауы;

      4) келіп түскен құжаттарды орындаушының қарауы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдеуі;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа қол қоюы;

      6) көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты жолдауы.

      6. Мына рәсімдерді (әрекеттерді) орындай бастауға негіз болатын мемлекеттік көрсетілетін қызмет жөніндегі рәсімдердің (әрекеттердің) нәтижелері:

      кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      ұсынылған құжаттардың толымдылығы мен шынайылығы;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен қол қойылады және мөрмен расталады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің орындаушысы.

      8. Қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің арасындағы рәсімдердің (әрекеттердің) кезектілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күн ішінде алынған құжаттарды тіркеуден өткізеді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жібереді, бұл ретте, өтініштің оң жақ төменгі бұрышына түскен күні мен кіріс нөмірі көрсетілген мемлекеттік тілдегі тіркеу мөртаңбасы қойылады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына нұсқаумен жібереді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысы құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күн ішінде оларды қарайды және орындаушыны айқындайды.

      4) орындаушы құжаттар түскен күннен бастап көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды, рұқсат жобасын әзірлейді, оны тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысымен келіседі және содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді (16 (он алты) жұмыс күні ішінде, ал шағын кәсіпкерлік субъктілері үшін 4 (төрт) жұмыс күні ішінде);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күн ішінде рұқсатқа қол қояды;

      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін 1 (бір) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының мекенжайына пошта арқылы жібереді.

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасау тәртібінің сипаттамасы осы "Арнайы су пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымшаға сәйкес блок-схемада келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзара іс-қимыл және
ақпараттық жүйені пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіншілігі қарастырылмаған.

      11.Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының "электронды үкімет" веб-порталы арқылы жүгіну мүмкіншілігі қарастырылмаған.


  "Арнайы су пайдалануға рұқсат
  беру" мемлекеттік көрсетілетін
  қызмет регламентіне
  қосымша

Көрсетілетін қызмет беруші арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-қимылдың блок-схемасы


      Қазақстан Республикасы

      Қоршаған орта және су

      ресурстары министрінің

      2014 жылғы 1 шілдедегі

      № 246-Ө бұйрығына

      2 қосымша

"Экономика салаларында су тұтынудың және су бұрудың үлестік нормаларын келісу"
мемлекеттік көрсетілетін регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Экономика салаларында су тұтынудың және су бұрудың үлестік нормаларын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген "Арнайы су пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының негізінде Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігінің Су ресурстары комитеті көрсетеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметке өтініштер қабылдау және нәтижелерін беру қызметті берушілердің кеңсесі жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру нысаны: қағаз.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі – қағаз түрінде экономика салаларында су тұтынудың және су бұрудың үлестік нормаларын келісу (бұдан әрі – келісу).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге қағаз немесе электронды тәсілмен жолданған өтініш пен қоса тіркелген құжаттардың (бұдан әрі – өтініш) бар болуы мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің құрамына енетін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеуі және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруі;

      2) өтінішті көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына жолдауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты қызметкерді (бұдан әрі – орындаушы) айқындауы;

      4) орындаушының түскен құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің тиісті су ресурстарын пайдалануды реттеу және қорғау жөніндегі бассейндік инспекцияға (бұдан әрі – бассейндік инспекция) жіберуі;

      5) бассейндік инспекцияның түскен құжаттарды қарауы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдеуі;

      6) орындаушының түскен құжаттарды қарауы, бассейндік инспекцияның қорытындысымен танысу және келісуді ресімдеу;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа қол қоюы;

      8) көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты жолдауы.

      6. Мына рәсімдерді (әрекеттерді) орындай бастауға негіз болатын мемлекеттік көрсетілетін қызмет жөніндегі рәсімдердің (әрекеттердің) нәтижелері:

      кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      ұсынылған құжаттардың толымдылығы мен шынайылығы;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен қол қойылады және мөрмен расталады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің орындаушысы.

      8. Қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің арасындағы рәсімдердің (әрекеттердің) кезектілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күн ішінде алынған құжаттарды тіркеуден өткізеді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жібереді, бұл ретте, өтініштің оң жақ төменгі бұрышына түскен күні мен кіріс нөмірі көрсетілген мемлекеттік тілдегі тіркеу мөртаңбасы қойылады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысына нұсқаумен жібереді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысы құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күн ішінде оларды қарайды және орындаушыны айқындайды;

      4) орындаушы:

      құжаттар түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күн ішінде қорытынды әзірлеу үшін тиісті бассейндік инспекцияға жолдайды;

      (он үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және бассейндік инспекцияның қорытындысын қарайды, бассейндік инспекцияның қорытындысын ескере отырып келісу жобасын әзірлейді, және содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күн ішінде келісуге қол қояды;

      6) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін 1 (бір) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының мекенжайына пошта арқылы жібереді.

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасау тәртібінің сипаттамасы осы "Экономика салаларында су тұтынудың және су бұрудың үлестік нормаларын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымшаға сәйкес блок-схемада келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзара іс-қимыл және
ақпараттық жүйені пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіншілігі қарастырылмаған.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының "электронды үкімет" веб-порталы арқылы жүгіну мүмкіншілігі қарастырылмаған.


  "Арнайы су пайдалануға рұқсат
  беру" мемлекеттіккөрсетілетін
  қызмет регламентіне
  қосымша

Көрсетілетін қызмет беруші арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-қимылдың блок-схемасы


Об утверждении регламентов государственных услуг в области регулирования использования водных ресурсов

Приказ Министра окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан от 1 июля 2014 года № 246-Ө. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 августа 2014 года № 9664. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 8 июля 2015 года № 19-1/615

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 08.07.2015 № 19-1/615 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги «Выдача разрешения на специальное водопользование» согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) регламент государственной услуги «Согласование удельных норм водопотребления и водоотведения в отраслях экономики» согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Департаменту водных и биологических ресурсов совместно с Комитетом по водным ресурсам в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) направление на официальное опубликование настоящего приказа в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан в средствах массовой информации;
      3) направление копии приказа на бумажном и электронном носителе на официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» в срок не превышающий десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      4) опубликование настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан Нысанбаева Е.Н.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Министр

Н. Каппаров


Приложение 1
к приказу Министра
окружающей
среды и водных ресурсов
Республики Казахстан
от 1 июля 2014 года № 246-Ө

Регламент государственной услуги
«Выдача разрешения на специальное водопользование»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача разрешения на специальное водопользование» (далее – государственная услуга) оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача разрешения на специальное водопользование», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 (далее – Стандарт) бассейновыми инспекциями по регулированию использования и охраны водных ресурсов Комитета по водным ресурсам Министерства окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателей.
      2. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – разрешение на специальное водопользование (далее – разрешение) в бумажном виде.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя с прилагаемыми документами (далее – заявление), поданного услугодателю бумажным способом.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      1) регистрация заявления в канцелярии услугодателя и передача руководителю услугодателя;
      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя и направление руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;
      3) определение руководителем соответствующего структурного подразделения услугодателя ответственного сотрудника (далее – исполнитель);
      4) рассмотрение исполнителем поступивших документов и оформление результата оказания государственной услуги;
      5) подписание разрешения руководителем услугодателя;
      6) направление разрешения услугополучателю.
      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      зарегистрированное заявление с входящим номером;
      полнота и достоверность представленных документов;
      документ подписанный руководством услугодателя и заверенный печатью.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель соответствующего структурного подразделения услугодателя;
      4) исполнитель соответствующего структурного подразделения услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня поступления документов, проводит регистрацию полученных документов, и передает на рассмотрение руководителю услугодателя, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера;
      2) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня поступления документов отписывает их руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;
      3) руководитель соответствующего структурного подразделения услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня поступления документов рассматривает их и определяет исполнителя;
      3) исполнитель со дня поступления документов, рассматривает заявления услугополучателя, готовит проект разрешения, согласовывает его с руководителем соответствующего структурного подразделения и затем направляет на подписание руководителю услугодателя (в течение 16 (шестнадцати) рабочих дней а для субъектов малого предпринимательства в течение 4 (четырех) рабочих дней);
      4) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает разрешение;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня направляет результат оказания государственной услуги через почту на адрес услугополучателя.
      9. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги приведено в блок-схеме согласно приложению к настоящему Регламенту государственной услуги «Выдача разрешения на специальное водопользование».
 

4. Описание порядка взаимодействия и использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центр обслуживания населения и (или) к иным услугодателям.
      11. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через веб-портал «электронного правительства».
 


Приложение
к регламенту государственной
услуги «Выдача разрешения на
специальное водопользование»

Блок-схема функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя


 


Приложение 2
к приказу Министра
окружающей среды и водных
ресурсов Республики Казахстан
от 1 июля 2014 года № 246-Ө

Регламент государственной услуги
«Согласование удельных норм водопотребления и водоотведения в отраслях экономики»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Согласование удельных норм водопотребления и водоотведения в отраслях экономики» (далее – государственная услуга) оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Согласование удельных норм водопотребления и водоотведения в отраслях экономики», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 (далее – Стандарт) Комитетом по водным ресурсам Министерства окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателей.
      2. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: согласование удельных норм водопотребления и водоотведения в отраслях экономики (далее – согласование) в бумажном виде.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя с прилагаемыми документами (далее – заявление), поданного услугодателю бумажным способом.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      1) регистрация заявления в канцелярии услугодателя и передача руководителю услугодателя;
      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя и направление руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;
      3) определение руководителем соответствующего структурного подразделения услугодателя ответственного сотрудника (далее – исполнитель);
      4) направление исполнителем поступивших документов в соответствующую бассейновую инспекцию по регулированию использования и охраны водных ресурсов услугодателя (далее – бассейновая инспекция);
      5) рассмотрение бассейновой инспекцией поступивших материалов и подготовка заключения;
      6) рассмотрение исполнителем поступивших документов, ознакомление с заключением бассейновой инспекции и оформление согласования;
      7) подписание согласования руководителем услугодателя;
      8) направление согласования услугополучателю.
      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      зарегистрированное заявление с входящим номером;
      полнота и достоверность представленных документов;
      документ подписанный руководством услугодателя и заверенный печатью.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель соответствующего структурного подразделения услугодателя;
      4) исполнитель соответствующего структурного подразделения услугодателя;
      5) бассейновая инспекция.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня поступления документов, проводит регистрацию полученных документов, и передает на рассмотрение руководителю услугодателя, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера;
      2) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня поступления документов отписывает их руководителю соответствующего структурного подразделения услугодателя;
      3) руководитель соответствующего структурного подразделения услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня поступления документов рассматривает их и определяет исполнителя;
      4) исполнитель:
      в течение 3 (трех) рабочих дней со дня поступления документов направляет их в соответствующую бассейновую инспекцию для подготовки заключения;
      в течение 13 (тринадцати) рабочих дней рассматривает документы услугополучателя и заключение бассейновой инспекции, готовит проект согласования с учетом заключения бассейновой инспекции, согласовывает его с руководителем соответствующего структурного подразделения и затем направляет на подписание руководителю услугодателя;
      5) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает согласование;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня направляет согласование через почту на адрес услугополучателя.
      9. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги приведено в блок-схеме согласно приложению к настоящему Регламенту государственной услуги «Выдача разрешения на специальное водопользование».
 

4. Описание порядка взаимодействия и использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центр обслуживания населения и (или) к иным услугодателям.
      11. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через веб-портал «электронного правительства».
 


Приложение
к регламенту государственной
услуги «Согласование удельных
норм водопотребления и
водоотведения в отраслях
экономики»

Блок-схема функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя