"Туристiк ақпаратты, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм объектiлерi және туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 шілдедегі № 322 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 5 тамыздағы № 4969 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" 2001 жылғы 13 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Туристiк ақпаратты, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм объектiлерi және туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2.Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

Әкімдіктің      
2014 жылғы 8 шілдедегі 
№ 322 қаулысымен бекітілген

"Туристiк ақпаратты, оның iшiнде
туристiк әлеует, туризм объектiлерi және
туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар
туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Туристiк ақпаратты, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм объектiлерi және туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы ("Қостанай облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және индустриалдық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны - қағаз жүзінде.
      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесі - туристiк ақпаратты, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм объектiлерi және туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру.
      Мемлекеттiк қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны – қағаз жүзінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 192 "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Туристiк ақпаратты, оның iшiнде туристiк әлеует, туризм объектiлерi және туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт)  қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтініші болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан өтінішті қабылдайды, өтініштің қабылданғаны туралы талон береді, 20 минут.
      Өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау және тиісті бұрыштама қою үшін береді, 3 сағат.
      Рәсімнің нәтижесі – қабылдау күнін, құжатты қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін көрсете отырып, өтініштің қабылданғаны туралы талон беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, 3 сағат.
      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы.
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өтінішті қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, 3 жұмыс күні.
      Рәсімнің нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасымен танысады және оған қол қояды, 1 жұмыс күні.
      Рәсімнің нәтижесі – қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі.
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 20 минут.
      Рәсімнің нәтижесі - мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері өтінішті қабылдауды жүзеге асырады, қабылдау күнін, тегі мен аты-жөнін көрсете отырып, өтініштің қабылданғаны туралы талон береді, 20 минут;
      өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау және тиісті бұрыштама қою үшін береді, 3 сағат;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, өтінішті жауапты орындаушыға береді, 3 сағат;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өтінішті қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, оны қарау және шешім қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 3 жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, оны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне береді, 1 жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруді жүзеге асырады, 20 минут.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің блок-схемасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарын толық сипаттау осы Регламенттің 2-қосымшасыда сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында қөрсетіледі.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану
тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

"Туристiк ақпаратты, оның
iшiнде туристiк әлеует,
туризм объектiлерi және
туристiк қызметтi жүзеге
асыратын тұлғалар туралы
ақпарат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет  
регламентіне 1-қосымша 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың)
ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық
бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы
рәсімдердің (іс-қимылдардың)
реттілігінің блок-схемасы

"Туристiк ақпаратты, оның
iшiнде туристiк әлеует,
туризм объектiлерi және
туристiк қызметтi жүзеге
асыратын тұлғалар туралы
ақпарат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет  
регламентіне 2-қосымша 

"Туристiк ақпаратты, оның iшiнде
туристiк әлеует, туризм объектiлерi және
туристiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар
туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"

Постановление акимата Костанайской области от 8 июля 2014 года № 322. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 5 августа 2014 года № 4969. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 13 июня 2001 года "О туристской деятельности в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

Утвержден       
постановлением акимата
от 8 июля 2014 года № 322

Регламент государственной услуги
"Предоставление туристской информации,
в том числе о туристском потенциале,
объектах туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственное учреждение "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития акимата Костанайской области") (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - туристская информация, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий
структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя согласно приложению к Стандарту государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 192 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма" (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает заявление от услугополучателя, выдает талон о принятии заявления, 20 минут.
      Передает заявление руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и наложения соответствующей визы, 3 часа.
      Результат процедуры – выдача талона о принятии заявления с указанием даты принятия, фамилии и инициалов лица принявшего документ;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу, 3 часа.
      Результат процедуры – виза руководителя услугодателя.
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает заявление, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, 3 рабочих дня.
      Результат процедуры – проект результата оказания государственной услуги.
      4) руководитель услугодателя ознакамливается с проектом результата оказания государственной услуги и подписывает его, 1 рабочий день.
      Результат процедуры – подписанный результат оказания государственной услуги.
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 20 минут.
      Результат процедуры - выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия
структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием заявления, выдает талон о принятии заявления с указанием даты принятия, фамилии и инициалов, 20 минут;
      передает заявление руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и наложения соответствующей визы, 3 часа;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу, передает заявление ответственному исполнителю, 3 часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает заявление, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, передает для рассмотрения и принятия решения руководителю услугодателя, 3 рабочих дня;
      4) руководитель услугодателя принимает решение, подписывает проект результата оказания государственной услуги, передает его сотруднику канцелярии услугодателя, 1 рабочий день;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результата оказания государственной услуги услугополучателю, 20 минут.
      8. Блок-схема последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с
центром обслуживания населения и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. Государственная услуга через филиал республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и веб-портал "электронного правительства" не оказывается.

Приложение 1       
к регламенту государственной
услуги "Предоставление  
туристской информации, в том
числе о туристском потенциале,
объектах туризма и лицах, 
осуществляющих туристскую 
деятельность"      

Блок-схема последовательности
процедур (действий) между структурными
подразделениями (работниками) с указанием
длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2       
к регламенту государственной
услуги "Предоставление  
туристской информации, в том
числе о туристском потенциале,
объектах туризма и лицах, 
осуществляющих туристскую 
деятельность"      

Справочник бизнес-процессов оказания
государственной услуги "Предоставление
туристской информации, в том числе о
туристском потенциале, объектах туризма и
лицах, осуществляющих туристскую деятельность"