"Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 22 шілдедегі № 356 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 22 тамызда № 5040 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 16-бабының 3-тармағына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

Әкімдіктің        
2014 жылғы 22 шілдедегі 
№ 356 қаулысымен     
бекітілген        

"Техникалық және кәсіптік, орта білімнен
кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнына құжаттар қабылдау туралы қолхат.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме еркін нысандағы өтінішті және "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 31 мамырдағы № 599 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттардың (бұдан әрі - құжаттар топтамасы) қабылдануы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхат береді, 5 минуттан аспайды.
      Рәсімнің нәтижесі - құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхатты беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды, тиісті бұрыштаманы қояды, 5 минуттан аспайды;
      Рәсімнің нәтижесі - көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, 3 минуттан аспайды.
      Рәсімнің нәтижесі - мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 2 минуттан аспайды;
      Рәсімнің нәтижесі - мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызмет берушінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді, 3 минуттан аспайды.
      Рәсімнің нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің берілген нәтижесі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхатты беруді жүзеге асырады, 5 минуттан аспайды.
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды, 2 минуттан аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды және шешім қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 3 минуттан аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді, 2 минуттан аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді, 3 минуттан аспайды.
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) өту блок-схемасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      8. "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ
мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және "электрондық үкіметінің" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

"Техникалық және кәсіптік, орта        
білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға   
құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін 
қызмет регламентіне 1-қосымша         

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып,
әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) өту блок-схемасы

"Техникалық және кәсіптік, орта        
білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға   
құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін 
қызмет регламентіне 2-қосымша         

"Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі
білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік
қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования"

Постановление акимата Костанайской области от 22 июля 2014 года № 356. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 22 августа 2014 года № 5040. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги "Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

Утвержден        
постановлением акимата 
от 22 июля 2014 года  
№ 356          

Регламент государственной услуги
"Прием документов в организации технического
и профессионального, послесреднего образования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального послесреднего образования (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - расписка о приеме документов в учебное заведение технического и профессионального, послесреднего образования.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является принятие услугодателем заявления о приеме в произвольной форме и документов, указанных в пункте 9 Стандарта государственной услуги "Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 мая 2014 года № 599 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования" (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя осуществляет прием пакета документов, представленных услугополучателем, их регистрацию и выдает расписку о приеме пакета документов, не более 5 минут.
      Результат процедуры - выдача расписки о приеме пакета документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу, не более 2 минут.
      Результат процедуры – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, не более 3 минут.
      Результат процедуры – проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги, не более 2 минут;
      Результат процедуры - подписанный результат оказания государственной услуги;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги, не более 3 минут.
      Результат процедуры – выданный результат оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) в процессе оказания
государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя осуществляет прием пакета документов, их регистрацию и выдачу расписки услугополучателю о приеме пакета документов, не более 5 минут.
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя, не более 2 минут.
      3) отвественный исполнитель услугодателя изучает пакет документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя для принятия решения, не более 3 минут;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги и передает сотруднику услугодателя, не более 2 минут;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, не более 3 минут.
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      8. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования" указан в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия
с центром обслуживания населения и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. Государственная услуга через республиканское государственное учреждение на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и веб-портал "электронного правительства" не оказывается.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги      
"Прием документов в организации технического  
и профессионального, послесреднего образования"

Блок-схема, прохождения каждого действия (процедуры)
с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2 к регламенту государственной      
услуги "Прием документов в организации технического 
и профессионального, послесреднего образования"  

Справочник бизнес-процессов
оказания государственной услуги "Прием
документов в организации технического и профессионального,
послесреднего образования"