"Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 20 қазандағы № 517 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 13 қарашада № 5150 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов
 

Әкімдіктің          
2014 жылғы 20 қазандағы   
№ 517 қаулысымен бекітілген 

"Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдары (Қостанай облысы әкімдігі денсаулық сақтау басқармасының "Қостанай медициналық колледжі" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Құжаттар топтамасын қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк қызметті көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттар.
      Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 562 "Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) ұсына отырып, көрсетілетін қызметті алушының өтініші болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) біліктілікті арттыру бөлімшесінің (бұдан әрі - БАБ) хатшы-іс жүргізушісі құжаттар топтамасын қабылдауды жүзеге асырады. Жеке куәліктің түпнұсқасымен салыстыруды жүргізеді, салыстырудан кейін түпнұсқаны көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады. Қабылданған құжаттар топтамасын БАБ зертханашысына береді, 30 (отыз) минуттан аспайды.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – құжаттар топтамасын қабылдау, жеке куәліктің түпнұсқасымен салыстыру және қабылданған құжаттар топтамасын БАБ зертханашысына беру;
      2) БАБ зертханашысы ұсынылған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді және оны қол қоюға көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді, 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеу және қол қоюға жіберу;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және БАБ зертханашысына береді, 4 (төрт) жұмыс күнінен аспайды.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қол қоюы;
      4) БАБ зертханашысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін береді, 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды.
      Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеу және көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) БАБ хатшы-іс жүргізушісі;
      2) БАБ зертханашысы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) БАБ хатшы-іс жүргізушісі құжаттар топтамасын қабылдауды жүзеге асырады. Жеке куәліктің түпнұсқасымен салыстыруды жүргізеді, салыстырудан кейін түпнұсқаны көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады. Қабылданған құжаттар топтамасын БАБ зертханашысына береді, 30 (отыз) минуттан аспайды.
      2) БАБ зертханашысы ұсынылған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді және оны қол қоюға көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді, 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды.
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және БАБ зертханашысына береді, 4 (төрт) жұмыс күнінен аспайды.
      4) БАБ зертханашысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін береді, 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілетін қызметті берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсетілмейді.

"Денсаулық сақтау саласының кадрларын 
даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін 
арттыру және қайта даярлау туралы 
құжаттарды беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет регламентіне 
1-қосымша 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы

"Денсаулық сақтау саласының кадрларын 
даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін 
арттыру және қайта даярлау туралы 
құжаттарды беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет регламентіне 
2-қосымша 

"Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения"

Постановление акимата Костанайской области от 20 октября 2014 года № 517. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 13 ноября 2014 года № 5150. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов
 

Утвержден        
постановлением акимата 
от 20 октября 2014 года 
№ 517          

Регламент государственной услуги
"Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения" (далее - государственная услуга) оказывается научными организациями и организациями образования в области здравоохранения (коммунальное государственное казенное предприятие "Костанайский медицинский колледж" Управления здравоохранения акимата Костанайской области) (далее – услугодатель).
      Прием пакета документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – документы о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя с представлением пакета документов (далее - пакет документов), указанных в пункте 9 Стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 мая 2014 года № 562 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения" (далее - Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) секретарь-делопроизводитель отделения повышения квалификации (далее – ОПК) осуществляет прием пакета документов. Производит сверку с оригиналом удостоверения личности, после сверки оригинал возвращает услугополучателю. Принятый пакет документов передает лаборанту ОПК, не более 30 (тридцати) минут.
      Результат процедуры (действия) – прием пакета документов, сверка с оригиналом удостоверения личности и передача принятого пакета документов лаборанту ОПК;
      2) лаборант ОПК рассматривает пакет документов, оформляет результат оказания государственной услуги и направляет его на подписание руководителю услугодателя, не более 3 (трех) рабочих дней.
      Результат процедуры (действия) – оформление результата оказания государственной услуги и направление на подписание;
      3) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги и передает лаборанту ОПК, не более 4 (четырех) рабочих дней.
      Результат процедуры (действия) – подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги;
      4) лаборант ОПК регистрирует результат оказания государственной услуги и выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, не более 2 (двух) рабочих дней.
      Результат процедуры (действия) – регистрация результата оказания государственной услуги и выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) секретарь-делопроизводитель ОПК;
      2) лаборант ОПК;
      3) руководитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) секретарь-делопроизводитель ОПК осуществляет прием пакета документов. Производит сверку с оригиналом удостоверения личности, после сверки оригинал возвращает услугополучателю. Принятый пакет документов передает лаборанту ОПК, не более 30 (тридцати) минут.
      2) лаборант ОПК рассматривает пакет документов, оформляет результат оказания государственной услуги и направляет его на подписание руководителю услугодателя, не более 3 (трех) рабочих дней.
      3) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги и передает лаборанту ОПК, не более 4 (четырех) рабочих дней.
      4) лаборант ОПК регистрирует результат оказания государственной услуги и выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, не более 2 (двух) рабочих дней.
      8. Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к Регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга через филиал республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и веб-портал "электронного правительства" не оказывается.

Приложение 1 
к регламенту государственной услуги 
"Выдача документов о прохождении 
подготовки, повышении 
квалификации и переподготовке 
кадров отрасли здравоохранения" 

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2 
к регламенту государственной услуги 
"Выдача документов о прохождении 
подготовки, повышении 
квалификации и переподготовке 
кадров отрасли здравоохранения" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения"