"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 22 мамырдағы N 2/387 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 29 мамырда N 1052 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 23 акпандағы № 1/54 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 23.02.2016 № 1/54 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі "Автомобиль көлігі туралы", 1996 жылғы 15 шілдедегі "Жол жүрісі қауіпсіздігі туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 наурыздағы № 265 "Автомобиль көлігі саласында мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері туралы" қаулысын басшылыққа ала отырып, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Алматы қаласы Жолаушылар көлігі басқармасы осы қаулыны Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Ю. Ильинге жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Алматы қаласының әкімі
А. Есімов

      

  Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы "22" мамырдағы № 2/387
қаулысымен бекітілген

"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 наурыздағы № 265 қаулысымен бекітілген "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленді.
      2. "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы қаласы Жолаушылар көлігі басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:
      1) Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - ХҚО).
      2) "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сұрау салу рәсімделген тілге байланысты мемлекеттік немесе орыс тілінде жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі – қағаз түрінде Халықаралық техникалық байқау сертификатын (бұдан әрі – халықаралық сертификат) немесе қағаз және (немесе) электрондық түрде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандарттың 7 тармағына сәйкес ақылы негізде көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілген
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтінішті және Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды алу мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастауға негіз болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-әрекеттер):
      1) ХҚО қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі және көрсетілген қызметті берушінің маманына құжаттарды беруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ХҚО қызметкеріне беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілген
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманы.
      9. Көрсетілген қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-әрекеттер) кезеңділігінің, рәсімдер ұзақтығының сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар келіп түскен соң көрсетілетін қызметті берушінің Электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінде тіркеуді жүзеге асырады, Стандарттың 4 тармағымен белгіленген мерзімге сәйкес бақылауға қояды және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қарауға береді. Рәсімнің ұзақтығы – 5 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қарарға сәйкес мемлекеттік қызметті алушының өтінішін маманға орындау үшін береді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді. Рәсімнің ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      4) ұсынылған құжаттарды тексеріп, талдау жасағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді. Рәсімнің ұзақтығы – 15 минут;
      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдегеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді, көрсетілетін қызметті берушінің елтаңбалы мөрі қойылады. Рәсімнің ұзақтығы – 15 минут;
      6) мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесі ХҚО қызметкеріне тізілімге сәйкес қол қойылып беріледі. Рәсімнің ұзақтығы – 10 минут.
      Көрсетілген қызметті беруші қызметкерлерінің арасындағы өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасындағы кестеге сәйкес берілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және көрсетілетін
қызметті берушімен өзара іс-қимыл жасау тәртібін, сондай-ақ
мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді
қолдану тәртібінің сипаттамасы

      10. Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруді - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеделдетілген қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібімен көрсетіледі, электрондық кезекті портал арқылы броньдауға болады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Стандарттың 4 тармағында белгіленген және көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды ХҚО-ға немесе порталға өткізген сәттен бастап (құжаттарды ХҚО-да қабылдауды есепке алмағанда, қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қызметті көрсету мерзімінің аяқталуына бір күн қалғанда береді):
      - халықаралық техникалық байқау сертификатын беру – 2 (екі) жұмыс күнінің ішінде;
      - мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауапты беру – 1 (бір) жұмыс күннің ішінде жүзеге асырылады;
      ХҚО-ға құжаттардың топтамасын өткізген кезде кезекте күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      Мемлекеттік қызметті ХҚО арқылы көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті алушыға:
      1) сұрау салудың нөмірі мен қабылдаған күні;
      2) сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған ХҚО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушының уәкілетті өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондарын көрсете отырып, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      Көрсетілетін қызмет алушының жеке басын куәландыратын, жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметтерін және мемлекеттік ақпараттық жүйелердегі құжаттарды ХҚО-ның қызметтері портал немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік органдардың уәкілетті лауазымды тұлғаларының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында алады.
      ХҚО қызметкері құжаттардың түпнұсқаларының мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен алынған мәліметтермен түпнұсқалығын салыстырып тексереді, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Қажетті құжаттардың тізбесі Стандарттың 9 тармағында көрсетілген.
      Көрсетілген қызметті алушы Стандарттың 9 тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын берген жағдайда ХҚО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысы туралы ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша бірыңғай байланыс-орталығының 1414 телефоны арқылы беріледі.
      Функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес кесте түрінде көрсетілген.
      12. Дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беруді жеке куәлікті көрсеткен жағдайда қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде ХҚО-ның қызметкері жүзеге асырады.
      13. Көрсетілетін қызмет берушінің Портал арқылы қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ парольдің көмегімен Порталда тіркеуді жүзеге асырады (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс – қызметті алу үшін Порталда көрсетілетін қызметті алушының логинді және парольді енгізу үдерісі (автоландыру үдерісі);
      3) 1 шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы Порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты Порталда авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу), сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуға қол қою үшін электрондық цифрлық қолтаңбаның (бұдан әрі – ЭЦҚ) Стандарттың 9 тармағында көрсетілген тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 шарт - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімі және Порталда алынып қойған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) тексеру;
      7) 4 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦК-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) көрсетілетін қызметті беруші сұрау салуды өңдеу үшін "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзының (бұдан әрі – ЭҮӨШ АЖО) автоматтандырылған жұмыс орнына жіберу;
      9) 3 шарт – көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9 тармағында және қызмет көрсету негіздемесінде көрсетілетін қызметті алушының қоса берілген құжаттарын тексеруі;
      10) 6 үдеріс – Порталда қалыптастырылған қызмет көрсету нәтижесін алу (электрондық құжат нысанындағы хабарлама). Электрондық көрсетілетін құжат қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдаланумен қалыптастырылады.
      14. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Портал арқылы көрсету барысында жұмысқа тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3 қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 4 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес- процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Регламент 15-тармақпен толықтырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2015.24.02 № 1/123 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  "Халықаралық техникалық
байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Көрсетілген қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) арасында рәсімдер (іс-әрекеттер)
кезеңділігінің сипаттамасы

      


      


  "Халықаралық техникалық
байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

Функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      


  "Халықаралық техникалық
байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3 қосымша

Мемлекеттік қызметті Портал арқылы көрсету барысында
жұмысқа тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимыл диаграммасы

      


  "Халықаралық техникалық
байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
4 қосымша

      Ескерту. 4 қосымшамен толықтырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2015.24.02 № 1/123 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача международного сертифаката технического осмотра"

Постановление акимата города Алматы от 22 мая 2014 года N 2/387. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 29 мая 2014 года за N 1052. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 23 февраля 2016 года № 1/54

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 23.02.2016 № 1/54.
       В соответствии с Законами Республики Казахстан от 4 июля 2003 года "Об автомобильном транспорте", от 15 июля 1996 года "О безопасности дорожного движения", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", руководствуясь постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 марта 2014 года № 265 "О вопросах оказания государственных услуг в сфере автомобильного транспорта", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра".
      2. Управлению пассажирского транспорта города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Ю. Ильина.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким города Алматы
А. Есимов

      

  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 22 мая 2014 года № 2/387

Регламент государственной услуги
"Выдача международного сертификата
технического осмотра"
1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра" разработан на основании Стандарта государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 марта 2014 года № 265 (далее - Стандарт).
      2. Государственная услуга "Выдача международного сертификата технического осмотра" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление пассажирского транспорта города Алматы" (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) Центры обслуживания населения (далее - ЦОН).
      2) веб-портал "электронного правительства" (далее – Портал).
      Оказание государственной услуги осуществляется на государственном или русском языках, в зависимости от языка, на котором был оформлен запрос.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги – является выдача международных сертификатов технического осмотра (далее – международный сертификат) в бумажном виде либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в бумажном и (или) электронном виде.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      5. Государственная услуга оказывается на платной основе соответствии с пунктом 7 Стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов работником ЦОНа и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги работнику ЦОНа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя, длительность процедур:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 Стандарта и передает на рассмотрение руководителю услугодателя. Длительность процедуры – 5 минут;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту для исполнения;
      3) специалист услугодателя проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта. Длительность процедуры – 1 рабочий день;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги. Длительность процедуры – 15 минут;
      5) после оформления результата оказания государственной услуги специалист услугодателя передает на подпись руководителю услугодателя соответствующие документы и ставится гербовая печать услугодателя. Длительность процедуры – 15 минут;
      6) готовый результат оказания государственной услуги передается работнику ЦОНа согласно реестра под роспись. Длительность процедуры – 10 минут;
      Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в таблице согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с ЦОН и услугодателем,
а также порядка использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      10. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется в ЦОНе - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.
      11. Сроки оказания государственной услуги установлены пунктом 4 Стандарта и с момента сдачи документов услугополучателем в ЦОН (без учета приема документов в ЦОН, при этом услугодатель представляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания услуги) либо на портал:
      - выдача международного сертификата технического осмотра осуществляется – в течение 2 (двух) рабочих дней;
      - выдача письменного мотивированного отказа о предоставлении государственной услуги осуществляется – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      Максимальное допустимое время ожидания в очереди при сдаче пакета документов в ЦОН – 15 минут.
      При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги через ЦОН услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и название приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества работника ЦОНа, принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя услугополучателя и их контактных телефонов.
      Сведения документов, удостоверяющего личность услугополучателя, удостоверяющего личность уполномоченного представителя физического лица и документы, содержащиеся в государственных информационных системах, работник ЦОНа получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала или через информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписи уполномоченных лиц государственных органов.
      Работник ЦОНа сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, представленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      Перечень необходимых документов указан в пункте 9 Стандарта.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к Стандарту.
      Информацию по вопросам оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги предоставляется по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.
      Диаграмма функционального взаимодействия приведена в таблице согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      12. Выдача готовых документов услугополучателю осуществляется работником ЦОНа на основании расписки, в указанный в ней срок, при предъявлении документа, удостоверяющего личность.
      13. Пошаговые действия и решения услугодателя через Портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес-идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 6 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный Порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      14. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал, приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      15. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работник) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес – процессов оказания государственной услуги согласно приложение 4 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 15 в соответствии с постановлением акимата города Алматы от 24.02.2015 № 1/123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"По выдаче международного
сертификата технического осмотра"

Описание последовательности процедур
(действий) между структурными подразделениями
(работниками) услугодателя

      


      


  Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"По выдаче международного
сертификата технического осмотра"

Диаграмма функционального взаимодействия

      


  Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
"По выдаче международного
сертификата технического осмотра"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных
систем, задействованных при оказании государственной
услуги через Портал

      


  Приложение № 4
к регламенту государственной
услуги "Выдача международного
сертификата технического осмотра"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 4 в соответствии с постановлением акимата города Алматы от 24.02.2015 № 1/123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача международного сертификата технического
осмотра" (наименование государственной услуги)