Алматы қаласында көрсетілетін "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 4 тамыздағы N 3/646 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 тамызда N 1081 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 10 ақпандағы № 1/48 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 10.02.2016 № 1/48 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 6 маусымдағы № 623 "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Алматы қаласы Кәсіпкерлік, индустриалды-инновациялық даму және ауыл шаруашылығы басқармасы осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді, оны бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауды және Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Е. Шормановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Алматы қаласының әкімі
А. Есімов

      

 
Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 4 тамыздағы № 3/646
қаулысымен бекітілген

"Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі
зерхтаналарды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 6 маусымдағы № 623 қаулысымен бекітілген "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.
      "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Алматы қаласы, Республика алаңы, 4, 216 бөлме, телефон: 8(727)271-66-90, 272-23-08 мекенжайы бойынша "Алматы қаласы ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі арқылы Алматы қаласының әкімдігі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Ескерту. 1 тармақ Алматы қаласының әкімдігінің қаулысымен 13.04.2015 №2/232 енген өзгерістермен(алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)
      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы, сондай-ақ www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті лауазымды адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы аттестаттау туралы куәлікті беру болып табылады.
      Көрсетілетін қызметті берушіге куәлікті қағаз жеткізгіште алуға өтініш берген жағдайда, аттестаттау туралы куәлік электронды форматта ресімделеді, басып шығарылады, мөрмен расталады және оған көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды.
      Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 4 Стандартта көрсетілген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі іс-қимылдың басталуы үшін негіздеме болып табылады:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде - Стандарттың қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      2) порталға жүгінген кезде - көрсетілетін қызметті берушінің электрондық сұрауы.
      Сонымен қатар өтінішке немесе электрондық сұрауға Стандарттың 9 тармағында көрсетілген тізбе бойынша құжаттар қоса беріледі.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңесі маманының құжаттарды қабылдауы және өтініштерді тіркеуі – 30 минут. Көрсетілетін қызметті берушіге тиісті құжаттардың толық көлемде қабылдағандығы туралы қолхатты және тіркеу нәтижесін беру және көрсетілетін жауапты орындаушыны белгілеу үшін басшылыққа жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады – 30 минут. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді – 1 жұмыс күн ішінде. Нәтижесі – аттестаттау туралы куәлікті дайындау;
      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне беру.
      Көрсетілетін қызметті берушінің құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 20 жұмыс күнінен артық емес.
      Құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты - 30 минуттан артық емес.
      Қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 минуттан артық емес.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      6. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасында әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігін сипаттау осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес блок-схемамен ілестіріледі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      7. Портал арқылы көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық іс-қимылдары және шешімдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің, сондай-ақ парольдің көмегімен Порталда тіркеуді жүзеге асырады (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының қызметтерді алу үшін Порталда жеке сәйкестендіру нөмірін / бизнес - сәйкестендіру нөмірін, және парольді (авторизациялау үдерісі) енгізу үдерісі;
      3) 1 шарт - жеке сәйкестендіру нөмірі / бизнес - сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын Порталда тексеру;
      4) 2 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзылыстарға байланысты Порталдың авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу), Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттардың қажетті көшірмелерін электрондық түрде сұрау нысанына бекіту, сондай-ақ сұрауды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 шарт - порталда электрондық-цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрауда көрсетілген сәйкестендіру нөмірі / бизнес - сәйкестендіру нөмірі арасында, және электрондық-цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі / бизнес - сәйкестендіру нөмірі арасында) сәйкестігін тексеру;
      7) 4 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолтаңбасының дұрыстығы расталмауына байланысты сұралып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауы) көрсетілетін қызметті алушының сұрауын өңдеу үшін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына жіберу;
      9) 3 шарт - көрсетілетін қызметті берушінің Стандартта көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы қоса берген құжаттарды және қызметтерді көрсету үшін негіздерді сәйкестік тұрғысында тексеруі;
      10) 6 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бар бұзылыстарға байланысты сұралып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының Портал қалыптастырған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық-цифрлық қолтаңбасын пайдалана отырып қалыптастырылады.
      8. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының сипаттамасы осы Регламенттің 3 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 24.11.2014 № 4/963 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

 
"Тұқымның сапасына сараптама
жасау жөніндегі зертханаларды
аттестатау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
1 қосымша

Рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігін сипаттаудың
блок-схемасы

      


 
"Тұқымның сапасына сараптама
жасау жөніндегі зертханаларды
аттестатау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
2 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      


 
"Тұқымның сапасына сараптама
жасау жөніндегі зертханаларды
аттестаттау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 3 қосымша

"Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 24.11.2014 № 4/963 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету
      


      
      


      
      "Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік қызметін ЭҮП арқылы көрсету
      


      
      


      

Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян", оказываемой в городе Алматы

Постановление акимата города Алматы от 4 августа 2014 года № 3/646. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 28 августа 2014 года за № 1081. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 10 февраля 2016 года № 1/48

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 10.02.2016 № 1/48.
      В соответствии Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 623 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян".
      2. Управлению предпринимательства, индустриально-инновационного развития и сельского хозяйства города Алматы обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Е. Шорманова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким города Алматы
А. Есимов

      

 
Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 4 августа 2014 года № 3/646

Регламент государственной услуги
"Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"
1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" разработан на основании Стандарта государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 623 (далее – Стандарт).
      Государственная услуга "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" (далее – государственная услуга) оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства города Алматы" (далее – услугодатель) по адресу: город Алматы, площадь Республики, 4, кабинет 216, телефон: 8(727)271-66-90, 272-23-08.
      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя, а также через веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата города Алматы от 13.04.2015 № 2/232 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      Результатом оказываемой государственной услуги является выдача свидетельства об аттестации в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью уполномоченного должностного лица услугодателя.
      В случае обращения к услугодателю за получением свидетельства на бумажном носителе, свидетельство об аттестации оформляется в электронном формате, распечатывается, заверяется печатью и подписывается руководителем услугодателя.
      Государственная услуга оказывается бесплатно.
      Сроки оказания государственных услуг указана в пункте 4 Стандарта.

2. Описание порядка действии структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      3. Основанием для начала действий по оказанию государственной услуги является:
      1) при обращении к услугодателю – заявление по форме согласно приложению к Стандарту;
      2) при обращении на портал – электронный запрос услугополучателя.
      При этом к заявлению или электронному запросу прикладываются документы по перечню, указанному в пункте 9 Стандарта.
      4. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием специалистом канцелярии услугодателя документов и регистрация заявления – 30 минут. Результат - регистрация и выдача расписки о приеме соответствующих документов в полном объеме услугополучателю и направление руководству для определения ответственного исполнителя;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 30 минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту предоставленных документов – не более 1 рабочий день. Результат – подготовка свидетельства об аттестации;
      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.
      С момента сдачи пакета документов услугополучателем, а также при обращении на портал – не более 20 (двадцати) рабочих дней.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – не более 30 (тридцати) минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – не более 15 (пятнадцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      5. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      6. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок - схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через Портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера, а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 - процесс ввода услугополучателем индивидуального идентификационного номера/бизнес-идентификационного номера, и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер и пароль;
      4) процесс 2 - формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 - выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 - проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между идентификационным номером/бизнес-идентификационным номером указанным в запросе, и индивидуальным идентификационным номером/бизнес-идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронно-цифровой подписи);
      7) процесс 4 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности электронно-цифровой подписи услугополучателя;
      8) процесс 5 - направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронно-цифровой подписью услугополучателя, через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 - проверка услугодателем на соответствие приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуг;
      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного Порталом. Электронный документ формируется с использованием электронно-цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.
      8. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через Портал приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата города Алматы от 24.11.2014 № 4/963 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

 
Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Аттестация лабораторий по
экспертизе качества семян"

Блок-схема
описание последовательности процедур (действий)

      


 
Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Аттестация лабораторий по
экспертизе качества семян"

Диаграмма функционального взаимодействия при
оказании государственной услуги через Портал

      


 
Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Аттестация
лабораторий по экспертизе
качества семян"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением акимата города Алматы от 24.11.2014 № 4/963 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).
      Оказание государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю
      


      
      


      
      Оказание государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" через ПЭП