"Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 11 маусымдағы N 187 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 8 шілдеде N 2845 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 309 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 309 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 2013 жылғы 15 сәуірдегі 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан облысының
әкімі
Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 маусымдағы № 187 қаулысымен
бекітілді

"Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Солтүстік Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы).
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушімен;
      2) "Солтүстік Қазақстан облысы бойынша Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалымен (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.e.gov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – облыс аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтамасы (бұдан әрі - анықтама).
      Анықтаманы ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті қағаз тасығышта алуға өтініш берілген жағдайда, анықтама электрондық форматта рәсімделеді, басылып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының мөрімен және қолымен расталады.
      4. Анықтаманы ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекеттер тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі үдерістің (әрекеттің) басталуына негіз "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 қаулысымен бекітілген (бұдан әрі - Стандарт) "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініші және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттары (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) не көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұратуы болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінің құрамына енетін әрбір үдерістің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші қызметкері көрсетілетін қызметті алушымен немесе ХҚО-мен ұсынылатын құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті беруші тіркеу туралы белгісімен құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетілген (қызмет берушіге өтініш берген кезде) өтініш көшірмесін беруді, не ұсынылған құжаттарды алынған құжаттар тізіміне белгілеуді (көрсетілетін қызметті берушіге ХҚО арқылы өтініш берген кезде) жүзеге асырады (15 минут). Құжаттар топтамасын бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут).
      Нәтижесі – тіркеу туралы белгісімен құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының өтініш көшірмесі, не ұсынылған құжаттарды алу туралы құжаттар тізіміндегі белгі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты атқарушыны анықтайды, тиісті бұрыштама қояды (2 сағат).
      Нәтижесі – қызмет беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты атқарушысы құжаттар топтамасын ұсынылған талаптарға сәйкестігін қарайды және анықтама жобасын дайындайды (көрсетілетін қызмет беруші немесе портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткен жағдайда 8 жұмыс күнінде, ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткен жағдайда 7 жұмыс күнінде).
      Нәтижесі – анықтама жобасы;
      4) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы шешім қабылдайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды (1 жұмыс күні).
      Нәтижесі – қол қойылған анықтама;
      5) көрсетілетін қызмет берушінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (15 минут) немесе оны ХҚО-ға жібереді, не көрсетілетін қызмет алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкіл тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат түрінде бағыттайды (4 сағат).
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға анықтаманың берілуі, ХҚО-ға жіберілуі не көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" бағытталуы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне мыналар қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушысы.
      8._Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы үдерістер (әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы, әрбір үдерістің (әрекеттің) ұзақтылығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасының тіркелуі туралы өтініш көшірмесін беруді жүзеге асырғаннан кейін (15 минут) құжаттар топтамасын бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және тиісті бұрыштамамен бірге көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушысына береді (2 сағат);
      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушысы құжаттар топтамасын зерделейді анықтама жобасын шешім қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, (ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткен жағдайда 7 жұмыс күнінде) немесе (көрсетілетін қызметті беруші немесе портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткен жағдайда 8 жұмыс күнінде);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тиісті шешім қабылдайды да, анықтаманы көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді, (1 жұмыс күні);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері анықтаманы көрсетілетін қызметті алушыға береді (15 минут) немесе оны ХҚО-ға жібереді, не көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" бағыттайды (4 сағат);

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекеті тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы

      9. ХҚО-ға өтініш беру тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті беруші сұратуының өңделу ұзақтылығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет алу үшін ХҚО-ға барады;
      2) ХҚО қызметкері өтініштің дұрыс толтырылғандығын, құжаттар топтамасының толықтығын тексереді (5 минут);
      Көрсетілетін қызметті алушымен толық емес құжаттар топтамасы берілген жағдайда, ХҚО қызметкері өтінішті қабылдамайды және осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес (1,5 минут) нысаны бойынша құжаттардың қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      3) Өтініш дұрыс толтырылып және толық құжаттар топтамасы ұсынылған жағдайда, ХҚО қызметкері "Халыққа қызмет көрсету орталығы үшін интегралданған ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ХҚО ИАЖ) өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға мыналарды белгілей келе тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатты береді:
      сұратуды қабылдау күні және нөмірі;
      сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;
      қоса жіберілген құжаттардың саны және атауы;
      құжаттардың берілу күні (уақыты) және орны;
      құжаттарды рәсімдеуге өтінішті қабылдаған көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды тұлғасының немесе ХҚО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      тегі, аты, әкесінің аты (жеке тұлғалар үшін) немесе көрсетілетін қызмет алушының байланыс мәліметтерінің атауы (заңды тұлғалар үшін).
      4) Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмеген болса, ХҚО қызметкерлері ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады (5 минут);
      5) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оларды көрсетілетін қызметті алушыға курьерлік немесе басқа да бұл байланысқа уәкіл қызметтер арқылы жолдайды (1 жұмыс күнінде);
      6) ХҚО қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға анықтаманы береді (15 минут);
      Құжаттарды қабылдау және анықтаманы беру "электрондық" кезек түрінде жүзеге асырылады, жылдам қызмет көрсетусіз, "электрондық үкімет" веб-порталының жабдықтары арқылы электрондық кезекті броньдауы мүмкін.
      Көрсетілетін қызметті алушыға анықтаманы беру қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде, өзі барып қолтаңба қою арқылы және жеке басын немесе сенімхатты куәландыратын құжаттарды көрсеткен жағдайда ХҚО қызметкерлерімен "кедергісіз қызмет көрсету" арқылы жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуді портал арқылы көрсеткен кезде көрсетілетін қызметті беруші және көрсетілетін қызметті алушының өтініш беру тәртібінің және үдерістерінің (әрекеттерінің) реттілік сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелуді және авторландыруды жүзеге асырады;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, электрондық сұрату жолдарын толтыруы және құжаттар топтамасын қоса жіберуі;
      3) электрондық сұратуды электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру;
      4) электрондық сұратудың көрсетілетін қызметті берушімен өңделуі (тексеру, тіркеу);
      5) көрсетілетін қызметті алушымен электрондық сұратудың мәртебесі және мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіндегі мемлекеттік көрсетілетін қызмет тізімінен алуы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" ЭЦҚ-мен қол қойылған анықтаманы электрондық құжат нысанында жолдауы;
      7)көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алушының тарихынан алуы.
      Көрсетілетін ХҚО Портал және қызметті берушімен арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процесінің анықтамалығы осы регламенттің қосымшасында көрсетілген.

  "Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таралатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Солтүстік Қазақстан облысының аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестің анықтамалығы
А. ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету барысында

      


Б. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету барысында

      


В. Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі арқылы мемлекеттік қызмет көрсету барысында

      


      Белгілену және қысқару шарттары:


- мемлекеттік қызмет көрсетуді бастау немесе аяқтау


- қызмет алушы үрдісінің (әрекетінің) немесе ҚФБ атауы


- таңдау нұсқасы


- келесі үрдіске (әрекетке) көшу

      

Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 11 июня 2014 года N 187. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 8 июля 2014 года N 2845. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20 августа 2015 года N 309

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20.08.2015 N 309 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е. Султанов

  Утвержден
постановлением акимата
Северо-Казахстанской области
от 11 июня 2014 года № 187

Регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление внутренней политики Северо-Казахстанской области" (далее - услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются:
      1) _услугодателем;
      2) филиалом Республиканское государственное предприятие "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области" (далее – ЦОН);
      3) через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области (далее - справка).
      Форма предоставления справки: электронная и (или) бумажная.
      В случае обращения за получением государственной услуги на бумажном носителе, справка оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
      4. Форма предоставления справки: электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5._Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации" (далее - Стандарт) и соответствующих документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов) либо электронный запрос услугополучателя.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя осуществляет прием пакета документов, представленных услугополучателем либо ЦОНом, их регистрацию и осуществляет выдачу копии заявления с отметкой о регистрации у услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов (при обращении к услугодателю), либо отмечает в реестре передаваемых документов получение документов (при обращении к услугодателю через ЦОН) (15 минут). Передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы (15 минут).
      Результат - копия заявления услугополучателя с отметкой о регистрации, с указанием даты и времени приема пакета документов либо отметка о получении документов в реестре передаваемых документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу (2 часа).
      Результат - виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает пакет документов на соответствие предъявляемым требованиям и подготавливает проект справки (8 рабочих дней - при оказании государственной услуги услугодателем или через портал, 7 рабочих дней - при оказании государственной услуги через ЦОН).
      Результат - проект справки;
      4) руководство услугодателя принимает решение и подписывает проект справки (1 рабочий день).
      Результат - подписанная справка;
      5) сотрудник услугодателя выдает справку услугополучателю (15 минут) или передает его в ЦОН, либо направляет в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа подписанного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя (4 часа);
      Результат – выданная справка услугополучателю или передача справки в ЦОН либо направление в "личный кабинет" услугополучателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделении (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8._Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками), длительность каждой процедуры (действия):
      1) Ғсотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации и выдачи услугополучателю копии заявления о регистрации пакета документов (15 минут) передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы (15 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и передает с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя (2 часа);
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов передает проект справки руководителю услугодателя для принятия решения, (7 рабочих дней - при оказании государственной услуги через ЦОН) либо (8 рабочих дней - при оказании государственной услуги услугодателем или через портал);
      4) руководитель услугодателя принимает соответствующее решение, передает справку сотруднику услугодателя, (1 рабочий день);
      5) сотрудник услугодателя выдает справку услугополучателю (15 минут) или передает его в ЦОН, либо направляет в "личный кабинет" услугополучателя, (4 часа).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугодателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН;
      2) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявлений, полноту пакета документов, (5 минут);
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, (1,5 минуты) согласно приложению 2 к Стандарту.
      3) В случае правильности заполнения заявлений и предоставления полного пакета документов работник ЦОНа регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН) и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества должностного лица услугодателя либо работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.
      4) работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан (5 минут);
      5) работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь (1 рабочий день);
      6) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает справку услугополучателю (15 минут);
      Прием документов и выдача справки осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".
      Выдача справки услугополучателю осуществляется работником ЦОН посредством "безбарьерного обслуживания" на основании расписки, в указанный в ней срок, при личном посещении под роспись и по предъявлению документа, удостоверяющего личность или доверенности.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию и авторизацию на портале;
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление пакета документов;
      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем;
      5) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг личного кабинета услугополучателя;
      6) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя справки в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;
      7) получение услугополучателем справки в истории получения.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через ЦОН, Портал и Услугодателя представлена в приложении к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории области, города
республиканского значения, столицы"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Северо-Казахстанской области"
А. При оказании государственной услуги через ЦОН

      


Б. При оказании государственной услуги через портал

      


В. При оказании государственной услуги через канцелярию услугодателя

      


      Условные обозначения:


- начало или завершение оказания государственной услуги


- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или) СФЕ


- вариант выбора


- переход к следующей процедуре (действию)