"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 маусымдағы № 221 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 11 тамызда N 2905 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 309 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 309 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
Е.Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2014 жылғы
30 маусымдағы № 221
қаулысымен бекітілді

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жеке қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке тұлғаларға не олардың уәкілетті өкілдеріне (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетіледі.
      2. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру былай жүзеге асырылады:
      1) көрсетілетін қызметті берушімен;
      2) "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы.
      3) осы регламенттің 2-қосымшасында және www.con.gov.kz сайтында көрсетілген мекенжайлар бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – орталық) арқылы.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мыналар болып табылады:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) орталыққа өтініш беру кезде – жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама);
      2) ЭҮП арқылы өтініш кезде – көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанындағы анықтама, ол көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) іс-әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      Көрсетілетін қызметті берушіге өтініш кезде мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-әрекеттердің) басталуы үшін негізі - осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушімен өтінішті қабылдау болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына мынадай рәсімдер (іс-әрекеттер) кіреді:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан не оның уәкілетті өкілінен осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті және жеке басын куәландыратын құжатының түпнұсқасын (сәйкестендіру үшін) қабылдайды, өтінішті тіркейді және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:
      сұранымды қабылдау нөмірі және күні;
      сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны және атаулары;
      мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беру күні (уақыты) және орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда);
      көрсетілетін қызметті алушының немесе оның уәкілетті өкілінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      Өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қюо үшін береді 5 (бес) минут;
      Іс-әрекет нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру.
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды және тиісті бұрыштаманы қояды 5 (бес) минут;
      Іс-әрекет нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы.
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтаманы ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын береді 10 (он) минут;
      Іс-әрекет нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қолын қояды 5 (бес) минут;
      Іс-әрекет нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою.
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтаманы) береді 5 (бес) минут.
      Іс-әрекет нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      7. Әр рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметшілердің) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) кезектілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдаған соң, оларды тіркейді және қолхат береді, өтінішті басшыға бұрыштама қою үшін береді 5 (бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және оны тиісті бұрыштамамен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді 5 (бес) минут;
      3) жауапты орындаушы жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтаманы ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын береді 10 (он) минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тиісті шешім қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді 5 (бес) минут;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді 5 (бес) минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-әрекеттерінің анықтамасы 4 нақты регламенттің қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекет тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы.

      8. Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызметті көрсеткен кезде өзара әрекет тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның уәкілетті өкілі осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті және жеке басын (жеке басын сәйкестендіру үшін) куәландыратын құжатының түпнұсқасын, егер басқасы Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылмаса, орталықпен ұсынған нысан бойынша заңмен қорғалатын құпиясы бар ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісімін ұсынады 5 (бес) минут;
      2) орталық қызметкері құжаттардың түпнұсқасының түпнұсқалығын, мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынған мәліметтермен салыстырып тексереді, осыдан кейін тұпнұсқалады көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады және тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді (5 (бес) минут);
      3) орталық қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға не оның уәкілетті өкіліне мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді 10 (он) минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-әрекеттерінің анықтамасы 5 нақты регламенттің қосымшасында көрсетілген.
      9. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткен кезде өзара әрекет тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіні жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) арқылы порталда тіркеу (қуаттау);
      2) көрсетілетін қызметті берушімен электрондық мемлекеттік қызметті таңдау, электрондық сұранымның қажетті торларын толтыру және құжаттар топтамасын тіркеу;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін электрондық сұранымды куәландыру;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің электрондық сұранымын әзірлеу (тексеру, тіркеу);
      5) көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті алу тарихында электрондық сұранымның мәртебесі мен мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті алушымен алу;
      6) көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жіберу;
      7) көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінің мемлекеттік қызметін алу тарихында көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік қызмет нәтижесін 15 (он бес) минуттан аспайтын уақыт ішінде алу.
      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-әрекеттерінің анықтамасы 6 нақты регламенттің қосымшасында көрсетілген.

  "Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсететін Солтүстік Қазақстан облысының, аудандардың және Петропавл қаласының жергілікті атқарушы органдарының мекенжайлары

Уәкілетті органдардың атауы
Заңды мекенжайы
Байланыс телефоны
Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі
Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58
8 (7152) 46-36-35 (кеңсе), факс: 8 (7152) 46-36-35
Петропавл қаласының әкімдігі
Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 23
8 -7152-46-92-31, 46-23-93
Айыртау ауданының әкімдігі
Айыртау ауданы, Саумалкөл ауылы, Шоқан Уәлиханов көшесі,
44
тел.: 8 (71533) 2-11-02, 2-16-66, факс: 2-11-02, 2-16-66
Ақжар ауданының әкімдігі
Ақжар ауданы, Талшық ауылы, Целинная көшесі, 15
тел.: 8 (71546) 2-14-41, 2-12-67, факс: 2-11-24,2-17-98
Аққайың ауданының әкімдігі
Аққайың ауданы, Смирнов ауылы, Народная көшесі, 50
тел.: 8 (71532) 2-12-64, факс: 2-12-77,2-11-75
Есіл ауданының әкімдігі
Есіл ауданы, Явленка ауылы, Ленин көшесі, 20
тел.: 8 (71543) 2-15-01, 2-11-67, факс: 2-15-01, 2-11-65
Жамбыл ауданының әкімдігі
Жамбыл ауданы, Преснов ауылы, Дружба көшесі, 10
тел.: 8 (71544) 2-12-32, 2-12-06, факс: 2-12-33, 2-15-62
Мағжан Жұмабаев ауданының әкімдігі
Мағжан Жұмабаев ауданы, Булаев қаласы, Юбилейная көшесі, 56
тел.: 8 (71531) 2-15-57, 2-00-10, факс: 2-01-26, 2-13-88
Қызылжар ауданының әкімдігі
Қызылжар ауданы, Бескөл ауылы, Гагарин көшесі, 11
тел.: 8 (71538) 2-12-01, 2-11-70, факс: 2-12-01, 2-29-06
Мамлют ауданының әкімдігі
Мамлют ауданы, Мамлют қаласы, Сәбит Мұқанов көшесі, 12
тел.: 8 (71541) 2-15-90, 2-19-75, факс: 2-17-88, 2-19-75
Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның әкімдігі
Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, Новоишимское ауылы, Абылайхан көшесі, 28
тел.: 8 (71535) 2-13-07, 2-16-36, факс: 2-11-48, 2-13-71
Тайынша ауданының әкімдігі
Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі,197
тел.: 8 (71536) 2-16-65, 2-14-70, факс: 2-16-65, 2-11-54
Тимирязев ауданының әкімдігі
Тимирязев ауданы, Тимирязев ауылы, Шоқан Уәлиханов көшесі, 1
тел.: 8 (71537) 2-00-03, 2-15-33, факс 2-00-03, 2-14-74
Уәлиханов ауданының әкімдігі
Уәлиханов ауданы, Кішкенекөл ауылы, Шоқан Уәлиханов көшесі, 85
тел.: 8 (71542) 2-12-44, 2-18-21, факс: 2-17-84, 2-12-71
Шал ақын ауданының әкімдігі
Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Победа көшесі, 35
тел.: 8 (71534) 2-12-41, 2-03-84, факс: 2-12-48, 2-07-16

  "Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтарының мекенжайлары

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы
Заңды мекенжайы
Байланыс телефоны
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Петропавл қаласы, Әуезов көшесі, 157
8 (7152) 33-12-57
Петропавл қаласының "Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорынның № 1 филиалы
Қазақстан Конституциясы көшесі, 72
8 (7152) 33-02-26
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Айыртау ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Айыртау ауданы, Саумалкөл ауылы, Озерная көшесі, 4
8 (71533) 2-01-84
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Ақжар ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Ақжар ауданы, Талшық ауылы, Победа көшесі, 67
8 (71546) 2-21-08
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Аққайың ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Аққайың ауданы, Смирново ауылы, Труд көшесі, 11
8 (71532) 2-25-86
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Есіл ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Есіл ауданы, Явленка ауылы, Ленин көшесі, 6
8 (71543) 2-20-03
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Жамбыл ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Жамбыл ауданы, Пресновка ауылы, Горький көшесі, 10
8 (71544) 2-29-16
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Ғабит Мүсірепов атындағы ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Ғабит Мүсірепов атындағы ауданы, Новоишимка ауылы, Ленин көшесі, 7
8 (71535) 2-22-19
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Қызылжар ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Қызылжар ауданы, Бескөл ауылы, Институтская көшесі, 1
8 (71538) 2-17-46
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Мағжан Жұмабаев ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Мағжан Жұмабаев ауданы, Булаев қаласы, Юбилейная көшесі, 62
8 (71531) 2-03-76
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Мамлют ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Мамлют ауданы, Мамлют қаласы, Сәбит Мұқанов көшесі, 11
8 (71541) 2-27-48
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Тайынша ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі
208
8 (71536) 2-36-03
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Тимирязев ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Тимирязев ауданы, Тимирязев ауылы, Уәлиханов көшесі, 17
8 (71537) 2-03-02
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Уәлиханов ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Уәлиханов ауданы, Кішкенекөл ауылы, Уәлиханов көшесі, 80
8 (71542) 2-28-11
"Солтүстік Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" Шал ақын ауданының республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалы
Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Желтоқсан көшесі, 31
8 (71534) 2-73-90

  "Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 3-қосымша

            Өтініш

      Мен,_______________________________________________________________
       (Т.А.Ә., төлқұжат деректері (жеке басын куәландыратын құжаты болған жағдайда)
      __________________________________________________________________
       жеке куәлігінің деректері және жеке тұлғаның тұрғылықты жері)
      ___________________________________________________________________
      _______________________________________________________ атынан әрекет
       (сенімхат бойынша әрекет еткен жағдайда уәкілетті өкіл толтырады)
      ететін ____________________________________________________ негізінде
       (өкілеттілікті куәландыратын құжаттың деректемелері)
      маған жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беруді сұраймын.
      Сұранымды орындау / қарау нәтижесі: ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      Тексерілді: күні ______________ 20__ ж.
      ___________________________________________________________________
       (маманның Т.А.Ә., қолы)

  "Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 4-қосымша

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы а) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы

      


  "Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 5-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


  "Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 6-қосымша

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы б) ЭҮП арқылы

      


      Шартты белгілер:
      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 30 июня 2014 года № 221. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 11 августа 2014 года № 2905. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20 августа 2015 года N 309

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20.08.2015 N 309 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е.Султанов

  Утвержден постановлением акимата
Северо-Казахстанской области
от 30 июня 2014 года № 221

Регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"
1. Общие положения

      1.Государственная услуга "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Северо-Казахстанской области, районов, городов областного значения (далее - услугодатель), согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      Государственная услуга оказывается физическим лицам либо их уполномоченным представителям (далее – услугополучатель).
      2. Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется:
      1) услугодателем;
      2) через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – ПЭП);
      3) через центры обслуживания населения (далее – центр) по адресам, указанным на сайте www.con.gov.kz и в приложении 2 к настоящему регламенту.
      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      4. Результатом оказания государственной услуги является:
      1) при обращении к услугодателю и (или) в центр - справка о наличии личного подсобного хозяйства (далее – справка);
      2) при обращении через ПЭП – справка в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя, которая направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги при обращении к услугодателю является принятие услугодателем заявления по форме согласно приложению 3 к настоящему регламенту.
      5. В состав процесса оказания государственной услуги входят следующие процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает от услугополучателя либо его уполномоченного представителя заявление по форме согласно приложению 3 к настоящему регламенту и оригинал документа, удостоверяющего личность (для идентификации), осуществляет регистрацию заявления и выдает расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи результатов государственной услуги;
      фамилии, имени, отчества (при наличии) работника, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества (при наличии) услугополучателя или его уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      Передает заявление руководителю услугодателя, для наложения визы 5 (пять) минут.
      Результат действия – выдача услугополучателю расписки о приеме документов.
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя и налагает соответствующую визу 5 (пять) минут.
      Результат действия – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя оформляет справку о наличии личного подсобного хозяйства и передает проект результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя 10 (десять) минут;
      Результат действия – проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги 5 (пять) минут;
      Результат действия – подпись результата оказания государственной услуги;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги (справку о наличии личного подсобного хозяйства) 5 (пять) минут.
      Результат действия – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после приема документов, их регистрации и выдачи расписки, передает заявление руководителю для наложения визы 5 (пять) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и передает с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя 5 (пять) минут;
      3) ответственный исполнитель оформляет справку о наличии подсобного хозяйства и передает проект результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя 10 (десять) минут;
      4) руководитель услугодателя принимает соответствующее решение и передает результат оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя 5 (пять) минут;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результата государственной услуги услугополучателю 5 (пять) минут.
      6) Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении 4 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги.

      8. Порядок взаимодействий при оказании государственной услуги через центр обслуживания населения:
      1) услугополучатель либо его уполномоченный представитель предоставляет заявление по форме согласно приложению 3 к настоящему регламенту и оригинал документа, удостоверяющего личность (для идентификации личности), а также письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, по форме, представленной центром, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан 5 (пять) минут;
      2) сотрудник центра сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, представленными из информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю и выдает расписку о приеме соответствующих документов 5 (пять) минут;
      3) сотрудник центра выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю либо его уполномоченному представителю 10 (десять) минут.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении 5 к настоящему регламенту.
      9. Порядок взаимодействий при оказании государственной услуги через ПЭП:
      1) регистрация (авторизация) услугополучателя на портале посредством индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН);
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение необходимых полей электронного запроса и прикрепление пакета документов;
      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем;
      5) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг "личного кабинета" услугополучателя;
      6) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;
      7) получение услугополучателем результата государственной услуги в истории получения государственных услуг личного кабинета услугополучателя в срок не более 15 (пятнадцати) минут.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении 6 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"

Местные исполнительные органы Северо-Казахстанкой области, районы и город Петропавловск, оказывающих государственную услугу

Наименование уполномоченных органов
Юридический адрес
Контактный телефон
Акимат Северо-Казахстанской области
город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58.
8 (7152) 46-36-35 (канцелярия) факс: 8 (7152) 46-36-35
Акимат города Петропавловска
город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 23.
8 -7152-46-92-31, 46-23-93
Акимат Айыртауского района
Айыртауский район, село Саумалколь, улица Шокана Уалиханова, 44.
8 (71533) 2-11-02, 2-16-66, факс: 2-11-02, 2-16-66
Акимат Акжарского района
Акжарский район, село Талшик, улица Целинная, 15.
8 (71546) 2-14-41, 2-12-67, факс: 2-11-24,2-17-98
Акимат Аккайынского района
Аккайынский район, село Смирново, улица Народная, 50.
8 (71532) 2-12-64, факс: 2-12-77,2-11-75
Акимат Есильского района
Есильский район, село Явленка, улица Ленина, 20.
8 (71543) 2-15-01, 2-11-67, факс: 2-15-01, 2-11-65
Акимат Жамбылского района
Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 10.
8 (71544) 2-12-32, 2-12-06, факс: 2-12-33, 2-15-62
Акимат района Магжана Жумабаева
район Магжана. Жумабаева, город Булаево, улица Юбилейная, 56.
8 (71531) 2-15-57, 2-00-10, факс: 2-01-26, 2-13-88
Акимат Кызылжарского района
Кызылжарский район, аул Бесколь, улица Гагарина, 11.
8 (71538) 2-12-01, 2-11-70, факс: 2-12-01, 2-29-06
Акимат Мамлютского района
Мамлютский район, город Мамлютка, улица Сабита Муканова, 12.
8 (71541) 2-15-90, 2-19-75, факс: 2-17-88, 2-19-75
Акимат района имени Габита Мусрепова
район имени Габита Мусрепова, село Новоишимское, улица Абылайхана, 28.
8 (71535) 2-13-07, 2-16-36, факс: 2-11-48, 2-13-71
Акимат Тайыншинского района
Тайыншинский район, город Тайынша, улица Конституции Казахстана, 197.
8 (71536) 2-16-65, 2-14-70, факс: 2-16-65, 2-11-54
Акимат Тимирязевского района
Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Шокана Уалиханова, 1.
8 (71537) 2-00-03, 2-15-33, факс 2-00-03, 2-14-74
Акимат Уалихановского района
Уалихановский район,
село Кишкенеколь, улица Уалиханова, 85.
8 (71542) 2-12-44, 2-18-21, факс: 2-17-84, 2-12-71
Акимат района Шал акына
район Шал акына, город Сергеевка, улица Победы, 35.
8 (71534) 2-12-41, 2-03-84, факс: 2-12-48, 2-07-16

  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги "Выдача
справок о наличии личного
подсобного хозяйства"

Перечень центров обслуживания населения по оказанию государственной услуги

Наименование центра обслуживания населения
Юридический адрес
Контактный телефон
Филиал республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области"
город Петропавловск, улица Ауэзова, 157
8 (7152) 33-12-57
Филиал № 1 республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области" города Петропавловска
улица Конституции Казахстана, 72
8 (7152) 33-02-26
Филиал Айыртауского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения
по Северо-Казахстанской
области"
Айыртауский район, село Саумалколь, улица Озерная, 4
8 (71533) 2-01-84
Филиал Акжарского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской
области"
Акжарский район, село Талшик, улица Победы, 67
8 (71546) 2-21-08
Филиал Аккайынского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения
по Северо-Казахстанской
области"
Аккайынский район, село Смирново, улица Труда, 11
8 (71532) 2-25-86
Филиал Есильского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения
по Северо- Казахстанской
области"
Есильский район, село Явленка, улица Ленина, 6
8 (71543) 2-20-03
Филиал Жамбылского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения
по Северо-Казахстанской
области"
Жамбылский район, село Пресновка, улица Горького, 10
8 (71544) 2-29-16
Филиал района имени Габита Мусрепова республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области" по району
район имени Габита Мусрепова, село Новоишимское, улица Ленина, 7
8 (71535) 2-22-19
Филиал Кызылжарского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области"
Кызылжарский район, аул Бесколь, улица Институтская, 1
8 (71538) 2-17-46
Филиал района Магжана Жумабаева республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения
по Северо-Казахстанской
области"
район Магжана Жумабаева, город Булаево, улица Юбилейная, 62
8 (71531) 2-03-76
Филиал Мамлютского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения
по Северо-Казахстанской
области"
Мамлютский район, город Мамлютка, улица Сабита Муканова, 11
8 (71541) 2-27-48
Филиал Тайыншинского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения
по Северо-Казахстанской
области"
Тайыншинский район, город Тайынша, улица Конституции Казахстана, 208
8 (71536) 2-36-03
Филиал Тимирязевского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области"
Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 17
8 (71537) 2-03-02
Филиал Уалихановского района республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области"
Уалихановский район, село Кишкенеколь, улица Уалиханова, 80
8 (71542) 2-28-11
Филиал района Шал акына республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Северо-Казахстанской области"
район Шал акына, город Сергеевка, улица Желтоксана, 31
8 (71534) 2-73-90

  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
Личного подсобного хозяйства"

            Заявление

       Я,_____________________________________________________________
       (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе,
       удостоверяющем личность)
      ____________________________________________________________________
      (данные удостоверения личности и место жительства физического лица)
      ____________________________________________________________________
      Действующий от имени
      ____________________________________________________________________
       (заполняется уполномоченным представителем в случае действия по доверенности)
      на основании
      ____________________________________________________________________
       (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)
       Прошу предоставить мне справку о наличии личного подсобного хозяйства
      Результат выполнения/рассмотрения запроса:
      ____________________________________________________________________
      ____________________________________________________________________
      Проверено: дата ______________ 20__ год
      ____________________________________________________________________
       (фамилия и инициалы, подпись специалиста)

  Приложение 4 к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" а) через канцелярию услугодателя

      


  Приложение 5 к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" через центр обслуживания населения

      


  Приложение 6 к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" б) через ПЭП

      


      Условные обозначения: