"Атырау облысы аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 20 наурыздағы № 72 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 25 сәуірде № 2895 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 29 мамырдағы № 167 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 29.05.2015 № 167 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі:
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес Атырау облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес "Атырау облысы аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ш.Ж. Мұқанға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысының қолданысқа енгізілуінен бұрын емес.
 

Облыс әкімі
 
 

Б. Ізмұхамбетов
 
 



Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы "20" наурыздағы
№ 72 қаулысына қосымша
Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы "20" наурыздағы
№ 72 қаулысымен бекiтiлген

"Атырау облысы аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Атырау облысы аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Атырау облысы Ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы;
      2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және xалыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – Орталық) арқылы;
      3) www.egov.kz "электронды қ үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – Атырау облысының аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      Анықтаманы қағаз жеткізгіште алуға өтініш берілген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызмет берушінің уәкілетті адамының қолымен және мөрмен расталады.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті алушы қағаз жеткізгіште арыз немесе электронды құжат түрінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес сұраныс береді немесе көрсетілетін қызметті алушының электронды цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында сұраныс береді.
      5. Мемлекеттік қызметтің көрсетілу кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері келіп түскен құжаттарды тіркейді және 30 (отыз) минут ішінде басшыға жолдайды;
      2) басшы келіп түскен құжаттармен танысады және 1 (бір) сағат ішінде маманға орындау үшін жолдайды;
      3) маман келіп түскен құжаттарды қарап, мемлекеттік қызметтің нәтижесін дайындайды және басшыға қол қоюға 9 (тоғыз) жұмыс күнінің ішінде жолдайды;
      4) басшы мемлекеттік қызметтің нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне 30 (отыз) минут ішінде жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 1 (бір) күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға немесе Орталықтың қағаз тасушысына көрсетілетін қызметті алушыға ұсыну үшін береді.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      басшы;
      маман.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада берілген.
 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Орталық арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері мемлекеттік қызметті Орталықтың ақпараттық жүйелері (бұдан әрі - АЖ) арқылы қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл тәртібінің диаграммасы) осы регламентке 2-қосымшада келтірілген:
      1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы Атырау облысының аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы арызды толтырады және Орталықтың қызметкері қажетті құжаттарды береді;
      2-үдеріс – Орталық қызметкері келіп түскен құжаттарды тіркейді және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы көрсетілетін қызметті алушыға қолхат береді (орталыққа жүгінген күні қызмет көрсетудің ең ұзақ уақыты - он бес минуттан көп емес);
      өтініштің қабылданған нөмірі мен күні;
      сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды ресімдеу үшін өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының, оның өкілінің толық аты-жөні және олардың байланыс телефондары.
      3-үдеріс – Орталық қызметкері жинақтаушы секторға 1 (бір) сағат ішінде құжаттарды береді;
      4-үдеріс – Жинақтаушы сектор құжаттарды жинап, тізілім жасақтайды және құжаттарды Орталықтың қағаз тасушысы арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (1 (бір) күн ішінде);
      5-үдеріс – Орталықтың қағаз тасушысы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне құжаттарды береді (1 (бір) күн ішінде):
      6-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші Орталықтан құжаттарды алғаннан кейін регламенттің 5 тармағында көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдеріне өтеді (он жұмыс күні ішінде);
      7-үдеріс – Орталықтың қағаз тасушысы мемлекеттік қызметтің нәтижесін жинақтаушы секторға береді (1 (бір) күн ішінде);
      8-үдеріс – жинақтаушы сектор мемлекеттік қызметтің нәтижесін Орталықтың қызметкеріне береді (30 (отыз) минут ішінде);
      9-үдеріс – Орталық қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді (1 (бір) күн ішінде)
      9. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтің нәтижесін алу үшін Орталыққа өтініште көрсетілген күні барады (кезекте тұрудың ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минуттан көп емес).
      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Орталық қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді.
      10. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезеңдері (мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген):
      1) тұтынушы жеке сәйкестендіру нөмірі және (немесе) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН/БСН) және парольдің көмегімен порталда тіркелуді (порталда тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылуды) жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс – қызмет алу үшін тұтынушының ЖСН/БСН және паролін порталға енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт – порталда тіркелген тұтынушы туралы деректердің тұпнұсқалылығын ЖСН/БСН және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны порталмен қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салудың нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, тұтынушының нысанды (деректер енгізу) толтыруы, Стандартта көрсетілген электронды түрде қажетті құжаттардың көшірмелерін сұрау салудың нысанына бекіту, сондай-ақ тұтынушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі мен шақыртылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы қызмет көрсетуші өңдеу үшін "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзінің (бұдан әрі - ЭҮӨШ) автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі-АЖО) жіберу;
      9) 6-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3-шарт - қызмет берушінің тұтынушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7-үдеріс – тұтынушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушының порталмен қалыптастырылған қызмет қорытындысын (электрондық құжат нысанындағы анықтама) алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің қызметкері ЭЦҚ қолдану арқылы қалыптастырылады.
      11. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранысының орындалуы мәртебесін тексеру әдісі: порталда "Қызметті алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ қызмет берушіге хабарласқан кезде.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қажетті ақпарат пен кеңесті call-орталықтан (1414) телефоны арқылы алуға болады.
      13. Атырау облысы аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.
      Ескерту. Регламент 13-тармақпен толықтырылды - Атырау облыстық әкімдігінің 29.08.2014 № 254 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
 


"Атырау облысы аумағында таралатын
шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын
есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің іс-қимыл тәртібін сипаттау


 


"Атырау облысы аумағында таралатын
шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын
есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

Орталықтың АЖ арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы


 


"Атырау облысы аумағында таралатын
шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын
есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 3-қосымша

      Көрсетілетін мемлекеттік қызметті ЭҮП арқылы көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы


 


"Атырау облысы аумағында таралатын
шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын
есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Атырау облысы аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу"

      Ескерту. Регламент 4-қосымшамен толықтырылды - Атырау облыстық әкімдігінің 29.08.2014 № 254 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
 


 

            *ҚФБ - құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қимылдары;
 


 

Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области"

Постановление Атырауского областного маслихата от 20 марта 2014 года № 72. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 25 апреля 2014 года № 2895. Утратило силу постановлением Атырауского областного маслихата от 29 мая 2015 года № 167

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      Сноска. Утратило силу постановлением Атырауского областного маслихата от 29.05.2015 № 167 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии c пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области", согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Мукан Ш.Ж. – заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации"
 

Аким области
 
 

Б. Измухамбетов
 
 



Приложение к постановлению
акимата Атырауской области
от 20 марта 2014 года № 72
Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 20 марта 2014 года № 72

Регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области"
1 Общие положения

      1. Государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление внутренней политики Атырауской области" (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя;
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      В случае обращения за получением справки на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель подает заявление на бумажном носителе, согласно по форме приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации" (далее - Стандарт), или запрос в форме электронного документа удостоверенного электронной цифровой подписью услугополучателя (далее - ЭЦП).
      5. Этапы оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя регистрирует поступившие документы и передает руководителю в течение 30 (тридцати) минут;
      2) руководитель ознакомливается с поступившими документами и отправляет специалисту на исполнение в течение 1 (одного) часа;
      3) специалист рассматривает поступившие документы, готовит результат государственной услуги и направляет на подпись руководителю в течение 9 (девяти) рабочих дней;
      4) руководитель подписывает результат государственной услуги и направляет работнику канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут;
      5) работник канцелярии услугодателя регистрирует и передает результат государственной услуги услугополучателю либо курьеру Центра для выдачи услугополучателю в течении 1 (одного) дня.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги задействованы следущие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      работник канцелярии услугодателя:
      руководитель;
      специалист.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Этапы оказания государственной услуги через Центр (диаграмма порядка функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через информационных систем (далее - ИС) Центра приведена в приложении 2 к настоящему регламенту):
      процесс 1 – услугополучатель заполняет заявление для постановки на учет иностранного периодического издания, распростроняемого на территории Атырауской области и передает соответствующие документы работнику Центра;
      процесс 2 – инспектор Центра регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов с указанием (максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в день обращения в центре – не более пятнадцати минут);
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя и их контактные телефоны.
      процесс 3 – работник Центра передает документы в накопительный сектор в течение 1 (одного) часа;
      процесс 4 – накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и передает документы услугодателю через курьера Центра (в течение 1 (одного) дня);
      процесс 5 – курьер Центра передает документы в канцелярию услугодателя (в течения дня);
      процесс 6 – услугодатель после получения документов с Центра проходит этапы оказания государственной услуги, указаные в пункте 5 регламента и передает курьеру центра (в течение десяти рабочих дней);
      процесс 7 – курьер Центра передает результат государственной услуги в накопительный сектор (в течение 1 (одного) дня);
      процесс 8 – накопительный сектор передает результат государственной услуги инспектору Центра (в течение 30 минут);
      процесс 9 – инспектор Центра выдает услугополучателю результат государственной услуги (в течение дня).
      9. Услугополучатель для получения результата государственной услуги обращается в Центр в день выдачи указанной в запросе (максимально допустимое время ожидания в очереди в течение 15 (пятнадцати) минут.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, работник Центра отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме согласно приложению 2 к Стандарту.
      10. Этапы оказания государственной услуги через портал (диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через Портал приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту):
      1) потребитель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера и (или) бизнес-идентификационного номера (далее - ИИН/БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на портал);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портал для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в Стандарте, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) региональный шлюз "электронного правительства" (далее - РШЭП) для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (справка в форме электронного документа), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      11. Способ проверки потребителем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      12. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).
      13. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области" приведен в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 13 в соответствии с постановлением акимата Атырауской области от 29.08.2014 N 254 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1 к регламенту
государственной услуги "Учет
иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории Атырауской области"

Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги


 


Приложение 2 к регламенту
государственной услуги "Учет
иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории Атырауской области"

Диаграмма функциональной взаимодействия при оказании государственной услуги через ИС Центра


 


Приложение 3 к регламенту
государственной услуги "Учет
иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории Атырауской области"

Диаграмма функциональной взаимодействия при оказании государственной услуги через ПЭП


 


Приложение 4 к регламенту
государственной услуги "Учет
иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории Атырауской области"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Атырауской области"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 4 в соответствии с постановлением акимата Атырауской области от 29.08.2014 N 254 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 

            *СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала "электронного правительства.