"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 07 сәуірдегі N 81 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 14 мамырда N 3327 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 17 қарашадағы N 303 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 17.11.2015 N 303 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы" 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983, "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулыларына сәйкес, Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысының қолданысқа енгізілуінен бұрын емес.

Облыс әкімі
Б. Сапарбаев

      

  Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы " 07 " сәуірдегі
№ 81 қаулысымен бекітілген

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсетілетін қызмет берушісі аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) болып табылады. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және xалыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО) арқылы;
      2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама). Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.
      Көрсетілетін қызметті алушы қағаз жеткізгіштегі хабарламаны алу үшін жүгінген жағдайда хабарлама электронды нысанда ресімделеді, басып шығарылады және ХҚО-ның уәкілетті тұлғасының қолымен және мөрімен расталады.
      Портал арқылы жүгінгенген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетіне" жіберіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді бастауға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысымен бекітілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының(бұдан әрі – стандарт) 9-тармағында белгіленген құжаттар тізбесін ұсыну негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнiң құрамына кiретiн iс-қимылдың мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1-ші іс-қимыл - өтінішті және стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдау. Жазбаша келісім алу. "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) сұрау салу. Құжаттар қабылданғаны туралы қолхат беру. Орындалу ұзақтығы – 15 минуттан аспайды;
      1-ші шарт - көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық пакетін ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері стандартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2-ші іс-қимыл – құжаттар пакетін ХҚО-дан көрсетілетін қызметті берушінің маманынажолдау. Орындалу ұзақтығы – 7 сағат 45 минут;
      3-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы ХҚО-дан қабылданған құжаттар пакетін тексереді, ХҚО-ның ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ХҚО АЖ) тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 минуттан аспайды;
      4-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысы (бұдан әрі - Ереже) негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшеріне есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      5-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы хабарламаны қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      6-шы іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      7-ші іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      8-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚО-ға жолдайды. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      9-шы іс-қимыл – ХҚО қызметкері көрсетілетін қызмет берушіден келіп түскен құжаттарды қабылдайды. Орындалу ұзақтығы – 15 минуттан аспайды;
      10-шы іс-қимыл – ХҚО қызметкері көрсетілетін қызмет алушыға хабарламаны береді. Орындалу ұзақтығы – 1 минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі ХҚО-ға, сондай-ақ порталға өтініш берген кезде құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап 10 күнтізбелік күн.
      Құжаттар пакетін ХҚО-ға тапсыру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір күн бұрын ұсынады.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi құжаттар қоса берілген тіркелген өтініш болып табылады, ол 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi құжаттар пакетін ХҚО-дан көрсетілетін қызметті берушіге тапсыру болып табылады, ол 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi құжаттарды қабылдау және тіркеу болып табылады, ол 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi тұрғын үй көмегінің мөлшерін есептеу жүргізу болып табылады, ол 5-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi хабарламаны қалыптастыру болып табылады, ол 6-шы іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтіңнәтижесi құжаттар пакетін және хабарламаны қол қою үшін тапсыру болып табылады, ол 7-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 7-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi қол қойылғаннан кейін құжаттар пакеті мен хабарламаны беру болып табылады, ол 8-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 8-ші іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi көрсетілетін қызметті беруші маманының дайын нәтижені ХҚО-ға жолдауы болып табылады, ол 9-шы іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 9-шы іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi ХҚО қызметкерінің көрсетілетін қызмет берушіден құжаттарды қабылдауы болып табылады, ол 10-шы іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 10-шы іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттiк қызметтің нәтижесi мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің нәтижесiн көрсетілетін қызмет алушыға беруболып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет процесiне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесi:
      1) уәкілетті тұлға - көрсетілетін қызмет берушінің басшысы;
      2) көрсетілетін қызмет берушінің маманы.
      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн қажеттi iс-қимылдардың сипаттамасы:
      1-ші іс-қимыл - көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) өтінішті және стандартта белгіленген құжаттар тізбесін ХҚО-ға ұсынады. ХҚО-ның қызметкері мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады. ХҚО-ның қызметкері құжаттардың түпнұсқаларының шынайылығын ЗТ МДҚ-дан ұсынылған мәліметтермен салыстырып тексереді, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады. ХҚО қызметкері мыналарды көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді: құжаттың нөмірі мен қабылданған күні; сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі; қоса берілген құжаттардың саны мен атауы; мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні (уақыты) мен құжаттарды беру орны; құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты; көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушының байланыс деректері (бұдан әрі – қолхат). Орындалу ұзақтығы - 15 минут;
      1-ші шарт - көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық пакетін ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері стандартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2-ші іс-қимыл – ХҚО қызметкері құжаттар пакетін мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды. Орындалу ұзақтығы – 7 сағат 45 минут;
      3-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы ХҚО-дан қабылданған құжаттар пакетін тексереді, ХҚО АЖ-да тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      4-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Ереженің негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшеріне есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      5-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы хабарламаны қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      6-шы іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      7-ші іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      8-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ХҚО-ға жолдайды.Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      9-шы іс-қимыл – ХҚО қызметкері көрсетілетін қызмет берушіден келіп түскен құжаттарды қабылдайды. Орындалу ұзақтығы – 15 минуттан аспайды;
      10-шы іс-қимыл – ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны береді.Орындалу ұзақтығы – 1 минут.
      Іс-қимылдардың реттiлiгiн сипаттау, осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес, әрбiр iс-қимылды өту блок-схемасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушылар (не сенімхат бойынша олардың өкілдері) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ХҚО–ға жүгінеді және стандарттың 9-тармағында белгіленген тізбеге сәйкес құжаттар ұсынады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің сұрауын дайындау және жолдау тәртібі:
      1) ХҚО қызметкерінің тұтынушының деректерін ХҚО АЖ енгізуі;
      2) ЖТ МДҚ-дан тұтынушының деректерін тексеруге сұрау салу;
      3) ХҚО қызметкерінің тұтынушыда жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасы болған жағдайда жеке тұлға жөнінде деректерді қолмен енгізуі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің сұрауын жолдауға уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымды тұлғалар:
      көрсетілетін қызмет берушінің маманы.
      ХҚО қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының сұрауын ХҚО-ның біріктірілген АЖ-да тiркеу және өңдеу кезiндегi iс-қимылдары осы Регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара iс-әрекеттесу диаграммасында көрсетілген.
      ХҚО-мен өзара iс-қимылдың, оның iшiнде мемлекеттiк қызметтердi көрсету мәселелерi бойынша көрсетілетін қызмет берушiлердiң сұрауларын қалыптастыру және жолдау рәсiмiнің реттiлiгi мен мерзiмдерi:
      1-ші іс-қимыл - көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) өтінішті және стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттар тізбесін ХҚО-ға ұсынады. ХҚО қызметкері мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады. ХҚО-ның қызметкері құжаттардың түпнұсқаларының шынайылығын ЖТ МДҚ-дан ұсынылған мәліметтермен салыстырып тексереді, содан кейін түпнұсқалардыкөрсетілетін қызметті алушыға қайтарады. ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      1-ші шарт - көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық пакетін ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері стандартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2-ші іс-қимыл – ХҚО қызметкері құжаттар пакетін көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсету үшін жолдайды. Орындалу ұзақтығы – 7 сағат 45 минут;
      3-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы ХҚО-дан қабылданған құжаттар пакетін тексереді, ХҚО АЖ-да тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      4-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Ереженің негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшеріне есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      5-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы хабарлама қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      6-шы іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      7-ші іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      8-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік көрсетілетін қызметнәтижесін ХҚО-ға жолдайды.Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      9-шы іс-қимыл – ХҚО қызметкері көрсетілетін қызмет берушіден келіп түскен құжаттарды тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      10-шы іс-қимыл – ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны береді.Орындалу ұзақтығы – 1 минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі ХҚО-ға құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап 10 күнтізбелік күн.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуүшін қажетті іс-қимылдардың сипаттамасы:
      1-ші іс-қимыл - көрсетілетін қызметті алушы порталға ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында сұрау жолдайды. Стандарттың 9-тармағы 1) тармақшасында көрсетілген мәліметтер сканерленген түрде электрондық сұрауға бекітіледі. Көрсетілетін қызметті берушінің маманы электрондық құжаттарды ЖТ МДҚ-дан ұсынылған мәліметтермен салыстырып тексереді, қабылданған электрондық құжаттар пакетін тексереді, ХҚО АЖ-да тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 минуттан аспайды;
      2-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы Ереженің негізінде тұрғын үй көмегінің мөлшерін есептеу жүргізеді. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      3-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы хабарламаны қалыптастырады. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      4-ші іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қою үшін беру. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күні;
      5-ші іс-қимыл – құжаттар пакетін және хабарламаны қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызмет берушінің басшысынан көрсетілетін қызметті берушінің маманына беру. Орындалу ұзақтығы – 15 минут;
      6-шы іс-қимыл – хабарламаны көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетке" жіберу. Орындалу ұзақтығы – 1 минут.
      Порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - 10 күнтізбелік күн.
      11. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде көрсетiлген қызмет берушi мен көрсетiлген қызмет алушының жүгiну және iс-қимылдарының реттiлiгi тәртiбi осы Регламентке 3 қосымшаға сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара iс-әрекеттесу диаграммасында көрсетілген.

  "Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
1 қосымша

ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегііс-қимылдардың
реттiлiгiн сипаттау блок-схемасы

      


      *көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық пакетін ұсынбаған жағдайда

 
"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
2 қосымша

ХҚО арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезіндегі функционалдық
өзара iс-қимылдың диаграммасы

      


 
"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
көрсетілетін мемлекеттік
қызмет регламентіне
3 қосымша

Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезіндегі
функционалдық өзара iс-қимылдың диаграммасы

      


Кесте. Шартты белгілер

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 07 апреля 2014 года N 81. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 14 мая 2014 года N 3327. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 17 ноября 2015 года N 303

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 17.11.2015 N 303 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 18 сентября 2013 года № 983 "Об утверждении реестра государственных услуг", от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства".

Аким области
Б. Сапарбаев

      

  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от " 07 " апреля 2014 года № 81

Регламент
государственной услуги "Назначение жилищной помощи"
1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Назначение жилищной помощи" (далее – государственная услуга) являются отделы занятости и социальных программ районов, городов областного значения (далее – услугодатель). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о назначении жилищной помощи (далее – уведомление). Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугополучателя за получением уведомления на бумажном носителе уведомление оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица ЦОНа.
      При обращении через портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является представление перечня документов, установленного пунктом 9 стандарта государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 (далее – стандарт).
      5. Содержание действий, входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 - прием заявления и документов, установленных пунктом 9 стандарта. Получение письменного согласия. Запрос в Государственную базу данных "Физические лица" (далее - ГБД ФЛ). Выдача расписки о приеме документов. Длительность выполнения - 15 минут;
      условие 1 - в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению к стандарту;
      действие 2 - передача пакета документов из ЦОНа специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 7 часов 45 минут;
      действие 3 - специалист услугодателя проверяет принятый из ЦОНа пакет документов, регистрирует в информационной системе ЦОН (далее - ИС ЦОН). Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 4 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" (далее - Правила). Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 5 - специалист услугодателя формирует уведомление. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 6 - передача пакета документов и уведомления руководителю услугодателя для подписания. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 7 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 8 - специалист услугодателя отправляет результат государственной услуги в ЦОН. Длительность выполнения -1 рабочий день;
      действие 9 – работник ЦОНа принимает поступившие от услугодателя документы. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 10 – работник ЦОНа выдает уведомление услугополучателю. Длительность выполнения - 1 минута.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов в ЦОН, а также при обращении на портал - 10 календарных дней.
      День сдачи пакета документов в ЦОН не входит в срок оказания государственной услуги, при этом услугодатель предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги.
      6. Результатом оказания государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является зарегистрированное заявление с документами, которое служит основанием для начала выполнения действия 2.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача пакета документов из ЦОНа услугодателю, что служит основанием для начала выполнения действия 3.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов и регистрация, что служит основанием для начала выполнения действия 4.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является произведение расчета размера жилищной помощи, что служит основанием для начала выполнения действия 5.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является формирование уведомления, что служит основанием для начала выполнения действия 6.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 6, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача пакета документов и уведомления для подписания, что служит основанием для начала выполнения действия 7.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 7, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача пакета документов и уведомления после подписания, что служит основанием для начала выполнения действия 8.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 8, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является отправка готового результата специалистом услугодателя в ЦОН, что служит основанием для начала выполнения действия 9.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 9, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов работником ЦОНа от услугодателя, что служит основанием для начала выполнения действия 10.
      Результатом оказания государственной услуги по действию 10, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача результата государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) уполномоченное лицо - руководитель услугодателя;
      2) специалист услугодателя.
      8. Описание действий, необходимых для оказания государственной услуги:
      действие 1 - услугополучатель (либо его представитель по доверенности) подает в ЦОН заявление и перечень документов, установленный стандартом. Работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан. Работник ЦОНа сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из ГБД ФЛ, после чего возвращает оригиналы услугополучателю. Работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме документов с указанием: номера и даты приема документа; вида запрашиваемой государственной услуги; количества и названия приложенных документов; даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов; фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы; фамилии, имени, отчества, контактных данных услугополучателя (далее – расписка). Длительность выполнения - 15 минут;
      условие 1 - в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению к стандарту;
      действие 2 - работник ЦОНа отправляет пакет документов услугодателю для оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 7 часов 45 минут;
      действие 3 - специалист услугодателя проверяет принятый из ЦОНа пакет документов, регистрирует в ИС ЦОН. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 4 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании Правил. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 5 - специалист услугодателя формирует уведомление. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 6 - передача пакета документов и уведомления руководителю услугодателя для подписания. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 7 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения -15 минут;
      действие 8 - специалист услугодателя отправляет результат государственной услуги в ЦОН. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 9 - работник ЦОНа принимает поступившие от услугодателя документы. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 10- работник ЦОНа выдает уведомление услугополучателю. Длительность выполнения - 1 минута.
      Описание последовательности действий указано в блок-схеме прохождения каждого действия, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. Услугополучатели (либо их представители по доверенности) для получения государственной услуги обращаются в ЦОН и предоставляют документы, согласно перечню установленному пунктом 9 стандарта.
      Порядок подготовки и направления запроса услугодателя:
      1) ввод работником ЦОНа данных потребителя в ИС ЦОН;
      2) запрос на проверку данных потребителя из ГБД ФЛ;
      3) ввод работником ЦОНа данных о физическом лице вручную, при наличии у потребителя оригинала документа, удостоверяющего личность.
      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателя:
      специалист услугодателя.
      Действия работника ЦОНа при регистрации и обработке запроса услугополучателя в интегрированной ИС ЦОН указаны в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Последовательность и сроки взаимодействия с ЦОН, в том числе процедуры формирования и направления запросов услугодателей по вопросам оказания государственных услуг:
      действие 1 - услугополучатель (либо его представитель по доверенности) подает в ЦОН заявление и перечень документов, установленный пунктом 9 стандарта. Работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан. Работник ЦОНа сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из ГБД ФЛ, после чего возвращает оригиналы услугополучателю. Работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме документов. Длительность выполнения - не более 15 минут;
      условие 1 - в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов, по форме, согласно приложению к стандарту;
      действие 2 - работник ЦОНа отправляет пакет документов услугодателю для оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 7 часов 45 минут;
      действие 3 - специалист услугодателя проверяет принятый из ЦОНа пакет документов, регистрирует в ИС ЦОН. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 4 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании Правил. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 5 - специалист услугодателя формирует уведомление. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 6 - передача пакета документов и уведомления руководителю услугодателя для подписания. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 7 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 8 - специалист услугодателя отправляет результат государственной услуги в ЦОН. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 9 - работник ЦОНа фиксирует поступившие от услугодателя документы. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 10- работник ЦОНа выдает уведомление услугополучателю. Длительность выполнения - 1 минута.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов в ЦОН - 10 календарных дней.
      10. Описание действий, необходимых для оказания государственной услуги через портал:
      действие 1 - услугополучатель направляет запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП на портал. Сведения, указанные в подпункте 1) пункта 9 стандарта, в сканированном виде прикрепляются к электронному запросу. Специалист услугодателя сверяет электронные документы со сведениями, предоставленными из ГБД ФЛ, проверяет принятый электронный пакет документов, регистрирует в ИС ЦОН. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 2 - специалист услугодателя производит расчет размера жилищной помощи на основании Правил. Длительность - 1 рабочий день;
      действие 3 - специалист услугодателя формирует уведомление. Длительность выполнения - 1 рабочий день;
      действие 4 - передача пакета документов и уведомления руководителю услугодателя для подписания. Длительность выполнения – не более 1 рабочий день;
      действие 5 - передача пакета документов и уведомления от руководителя услугодателя после подписания к специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 15 минут;
      действие 6 - отправка уведомления в "личный кабинет" услугополучателя. Длительность выполнения - 1 минута.
      Срок оказания государственной услуги при обращении на портал - 10 календарных дней.
      11. Порядок обращения и последовательности действий услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

Блок-схема описания последовательности действий при оказании
государственной услуги через ЦОН

      


      * в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта.

 
Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через ЦОН

      


  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через портал

      


      


Таблица. Условные обозначения в диаграммах