"Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 22 сәуірдегі № 77 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2014 жылғы 20 мамырда № 3536 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 22 қыркүйектегі № 272 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 22.09.2015 № 272 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын және "Автомобиль жолдары саласындағы мемлекеттік қызметтерді көрсету туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 7 ақпандағы № 64 қаулысын басшылыққа ала отырып Батыс Қазақстан облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің бірінші орынбасары С. Ж. Шапкеновке жүктелсін.
      3. Осы қаулы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 7 ақпандағы № 64 "Автомобиль жолдары саласындағы мемлекеттік қызметтерді көрсету туралы" қаулысы қолданысқа енгізілгеннен кейін, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Н. Ноғаев

  2014 жылғы 22 сәуірдегі № 77
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы және "Автомобиль жолдары саласында мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 7 ақпандағы № 64 қаулысымен бекітілген "Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының негізінде (бұдан әрі - Стандарт) сәулет және қала құрылысы автомобиль жолдары саласында қызметті жүзеге асыратын облыстың, аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) заңды және жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетеді.
      2. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.e.gov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге не ХҚО-ға құжаттардың топтамасын тапсырған, сондай-ақ порталға жүгінген сәттен бастап – 5 (бес) жұмыс күні ішінде;
      2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелердегі жеке басын куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді ХҚО қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік қызметті көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттың мәліметтерін портал арқылы немесе уәкілетті адамдардың ЭЦҚ-сымен куәландыратын электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызметті көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі арқылы алады.
      Көрсетілетін қызметті беруші және ХҚО қызметкері мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші немесе ХҚО қызметкері түпнұсқаларды көшірмелерімен немесе электрондық түрдегі көшірмелерімен салыстырады, содан кейін түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      7. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден бастап сағат 14.30-ға дейін түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден сағат 18.30-ға дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, кезек тәртібімен жүзеге асырылады;
      2) ХҚО – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейін.
      Қабылдау және нәтижелерді беру жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электрондық" тәртіппен жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезек брондалуы мүмкін.
      3) порталда – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда).
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі- елді мекендерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат (бұдан әрі - рұқсат) немесе облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға паспорт (бұдан әрі – паспорт) беру немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіп негізінде мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап (бұдан әрі - бас тарту туралы дәлелді жауап) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті өтінішін (құжаттар топтамасы) (бұдан әрі – өтініш) көрсетілетін қызметті берушінің қабылдауы негіз болып табылады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналында тіркейді және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қарауына енгізеді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және оларды көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасары өтініштің ұсынылған талаптарға сәйкес келуін төрт сағат ішінде қарайды және көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысына жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысы өтініштің ұсынылған талаптарға сәйкес келуін төрт сағат ішінде қарайды және көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің қызметкеріне орындауға береді;
      Көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарағаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің қызметкері үш жұмыс күні ішінде ХҚО ақпараттық жүйесіне не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы немесе порталға көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сымен куәландырылған қағаз түрінде немесе электрондық құжат түріндегі рұқсатты немесе паспортты, немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлері жұмылдырылған:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасары;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері.
      12. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері өтінішті кіріс хат-хабарларды тіркеу журналында тіркейді және оның көшірмесіне кіріс құжатының белгісін қою арқылы өтінішті қабылдағанын растайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қарауына енгізеді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарына жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасары көрсетілетін қызметті алушының өтінішін төрт сағат ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуін қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысына жібереді;
      4) көрсетілген қызметті берушінің бөлімінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін төрт сағат ішінде ұсынылған талаптарға сәйкес келуіне қарайды және көрсетілетін қызмет берушінің бөлімінің қызметкеріне орындауға береді;
      Көрсетілетін қызмет берушінің бөлімінің қызметкері үш жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өтінішін және өзге құжаттарын қарағаннан кейін, ХҚО ақпараттық жүйесі немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы немесе порталға қағаз түрінде не көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сымен куәландыратын электрондық құжат түрінде рұқсат немесе паспорт, не бас тарту туралы дәлелді жауап жолдайды.
      13. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелермен (қызметкерлермен) орындалатын әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы "Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет регламентінің (бұдан әрі - Регламент) 1 қосымшасына сәйкес блок- схемасында келтірілген.

4. ХҚО және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      14. ХҚО құжаттарды тапсырған кезде ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мыналарды көрсете отырып тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді:
      1) сұрау салуды қабылдау нөмірі мен күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамының не ХҚО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке тұлғалар үшін) немесе атауы (заңды тұлғалар үшін), байланыс деректері көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ХҚО рәсімдерінің (іс-қимылдардың) кезеңділігі және ұзақтығы:
      1) ХҚО қызметкері 15 минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және өзге құжаттарын тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға ХҚО қызметкерінің ЭЦҚ-сымен куәландырылған ақпараттық жүйе арқылы электрондық құжат нысанындағы құжаттардың көшірмесін жолдайды;
      2) ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушы жүгінген сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ХҚО арқылы ақпараттық жүйелердің қызметтік өзара іс-қимыл диаграммасы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      17. Құжаттар топтамасын ХҚО тапсыру үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      ХҚО көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      18. ХҚО құжаттарды қабылдау операциялық залда "электрондық" кезек тәртібінде жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезек брондалуы болады.
      19. Портал арқылы электрондық сұрау салу кезінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салуды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі.
      20. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      21. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің қызметтік өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3 қосымшасында келтірілген.
      22. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, ХҚО және (немесе) оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 2-тарауына сәйкес жүзеге асырылады.
      23. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың), көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдары реттілігін сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау осы регламентке 4-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Қаулы 23 - тармақпен толықтырылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 25.11.2014 № 310 қаулысымен.

  "Облыстық және аудандық маңызы бар,
сондай-ақ елді мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль жолдарының
бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектісін орналастыруға
рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне
1 қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық
бөлімшелермен (қызметкерлермен) орындалатын әрбір рәсімдердің
(іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау блок-схемасы

      


  "Облыстық және аудандық маңызы бар,
сондай-ақ елді мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль жолдарының
бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектісін орналастыруға
рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ХҚО арқылы ақпараттық жүйелердің
қызметтік өзара іс-қимыл диаграммасы

      


  "Облыстық және аудандық маңызы бар,
сондай-ақ елді мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль жолдарының
бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектісін орналастыруға
рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне
3 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің
қызметтік өзара іс-қимыл диаграммасы

      


  "Облыстық және аудандық маңызы бар,
сондай-ақ елді мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль жолдарының
бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектісін орналастыруға
рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет Регламентіне
4 қосымша

"Облыстық және аудандық маңызы бар,
сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы
автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы
(көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      Ескерту. Қаулы 4 - қосымшамен толықтырылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 25.11.2014 № 310 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 22 апреля 2014 года № 77. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 20 мая 2014 года № 3536. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 22 сентября 2015 года № 272

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 22.09.2015 № 272 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).
      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республики Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2014 года № 64 "О вопросах оказания государственных услуг в сфере автомобильных дорог" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Западно-Казахстанской области Шапкенова С. Ж.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2014 года № 64 "О вопросах оказания государственных услуг в сфере автомобильных дорог".
      Аким области Н. Ногаев

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской
области от 22 апреля 2014 года № 77

Регламент государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы
в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и
районного значения, а также в населенных пунктах"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах" (далее – государственная услуга) оказывается структурными подразделениями местных исполнительных органов области, районов, города областного значения осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства, автомобильных дорог (далее – услугодатель), на основании статьи 10 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "Об автомобильных дорогах" и Стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2014 года № 64 "О вопросах оказания государственных услуг в сфере автомобильных дорог" (далее - Стандарт) юридическим и физическим лицам (далее - услугополучатель).
      2. Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) республиканское государственное предприятие "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz или веб-портал "Е-лицензирование": www.elicense.kz (далее – портал).
      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      4. Срок оказания государственной услуги с момента:
      1) сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю либо в ЦОН, а так же при обращении на портал – в течение 5 (пяти) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди для сдачи пакета документов – 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 минут.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги указаны в пункте 9 Стандарта.
      Сведения о документе, удостоверяющим личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, о государственной регистрации индивидуального предпринимателя, содержащиеся в государственных информационных системах сотрудник ЦОНа получает из соответствующих государственных информационных систем посредством информационной системы мониторинга оказания государственных услуг в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченных лиц государственных органов.
      Сведения документа, удостоверяющего личность услугополучателя, услугодатель получает из соответствующих государственных систем посредством портала или через информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц.
      Услугодатель и сотрудник ЦОН получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      При приеме документов работник канцелярии услугодателя или ЦОНа сверяет подлинность оригиналов с копиями или воспроизведенными электронными копиями документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      7. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) ЦОНа – с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Прием и выдача результатов осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала;
      3) Портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      8. Результат оказания государственной услуги - разрешение на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в населенных пунктах (далее - разрешение) или паспорт на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения (далее – паспорт), либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям установленным законодательством Республики Казахстан (далее - мотивированный отказ).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      9. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления (пакет документов) (далее – заявление) услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги.
      10. Процедуры (действия) процесса оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя в течении пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции, и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течении одного рабочего дня рассматривает заявление услугополучателя, и отписывает их заместителю руководителя услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя в течении четырех часов рассматривает заявление на соответствие предъявленным требованиям и отписывает руководителю отдела услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя в течение четырех часов рассматривает заявление на соответствие предъявленным требованиям, и передает на исполнение работнику отдела услугодателя;
      После рассмотрения заявления услугополучателя в течение трех рабочих дней работник отдела услугодателя направляет в информационную систему ЦОН, либо через канцелярию услугодателя, или на портал разрешение или паспорт, либо мотивированный отказ в бумажном виде либо в виде электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      11. В процессе оказания государственной услуги задействованы сотрудники услугодателя:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя;
      5) работник отдела услугодателя.
      12. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями услугодателя:
      1) работник канцелярии услугодателя в течении пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и подтверждает принятие заявления отметкой на его копий входящей корреспонденции и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течении одного рабочего дня рассматривает заявление услугополучателя и направляет их заместителю руководителя услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя в течении четырех часов рассматривает заявление услугополучателя, необходимые для оказания государственной услуги, и направляет руководителю отдела услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя рассматривает в течении четырех часов заявление на соответствие предъявленным требованиям, и передает на исполнение работнику отдела услугодателя;
      После рассмотрения в течении трех рабочих дней заявления и иных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, работник отдела услугодателя направляет в информационную систему ЦОН, либо через канцелярию услугодателя, или на портал разрешение или паспорт, либо мотивированный отказ в бумажном виде либо в виде электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугодателя.
      13. Описание последовательности процедур (действия) структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в блок-схеме согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги "Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах" (далее - Регламент).

4. Описание порядка взаимодействия с ЦОН и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      14. При сдаче документов в ЦОН, работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества должностного лица услугодателя либо работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.
      15. Последовательность и длительность процедур (действий) ЦОН при оказании государственной услуги:
      1) работник ЦОН в течении 15 минут производит регистрацию заявления и иных документов услугополучателя, необходимые для оказания государственной услуги, и направляет услугодателю в форме электронных копий документов посредством информационной системы, удостоверенных ЭЦП работника ЦОН;
      2) работник ЦОНа с момента обращения услугополучателя в течении пяти рабочих дней выдает результат государственной услуги услугополучателю.
      16. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через ЦОН, задействованных в оказании государственной услуги приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      17. Максимальное допустимое время ожидания для сдачи пакета документов в ЦОН – 15 минут.
      Максимальное допустимое время обслуживания услугополучателя в ЦОН – 15 минут.
      18. В ЦОН прием документов осуществляется в операционном зале в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.
      19. При подаче электронного запроса посредством портала в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      20. Выдача результата оказания государственной услуги направляется услугодателем услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      21. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через портал, задействованных в оказании государственной услуги приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      22. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, ЦОН и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг осуществляется согласно главы 2 Стандарта.
      23. Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.
      Сноска. Постановление дополнено пунктом 23 в соответствии с постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 25.11.2014 № 310.

  Приложение 1
к Регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение
объектов наружной (визуальной)
рекламы в полосе отвода
автомобильных дорог общего пользования
областного и районного значения,
а также в населенных пунктах"

Блок-схема описания последовательности процедур
(действии) структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности
каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к Регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение
объектов наружной (визуальной)
рекламы в полосе отвода
автомобильных дорог общего пользования
областного и районного значения,
а также в населенных пунктах"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через ЦОН, задействованных в оказании государственной услуги

      


  Приложение 3
к Регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение
объектов наружной (визуальной)
рекламы в полосе отвода
автомобильных дорог общего пользования
областного и районного значения,
а также в населенных пунктах"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через портал, задействованных в оказании государственной услуги

      


  Приложение 4
к Регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение
объектов наружной (визуальной)
рекламы в полосе отвода
автомобильных дорог общего пользования
областного и районного значения,
а также в населенных пунктах"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы
в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и
районного значения, а также в населенных пунктах"

      Сноска. Постановление дополнено приложением 4 в соответствии с постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 25.11.2014 № 310 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).