Тұрғын үй инспекциясы туралы үлгі ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 241 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 30 наурызда № 10571 тіркелді.

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 10-2-бабының 10-5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 02.02.2024 № 42 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Тұрғын үй инспекциясы туралы үлгі ереже қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері және жер ресурстарын басқару комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. "Тұрғын үй инспекциясы туралы үлгі ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі төрағасының 2011 жылғы 21 желтоқсандағы № 514 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 19 қантарда № 7387 болып тіркелген, 2012 жылғы 14 сәуірдегі № 102-103 (26921-26922) "Казахстанская правда" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Е. Досаев

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 20 наурыздағы
№ 241 бұйрығымен
бекітілген

Тұрғын үй инспекциясы туралы үлгі ереже

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 20.03.2020 № 154 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 02.02.2024 № 42 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй инспекциясы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – тұрғын үй инспекциясы) елді мекендердің шекаралары шегінде тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде мемлекеттік бақылауды және елді мекендердің шекаралары шегінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуын мемлекеттік қадағалауды жүзеге асыру үшін заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып табылады.

      Тұрғын үй инспекторы "Азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 39-бабы 3-тармағының 7) тармақшасына сәйкес мемлекеттік инспектор функцияларын жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесінің лауазымды адамы болып табылады.

      2. Тұрғын үй инспекциясы республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергiлiктi атқарушы органының 20__ жылғы "__" __________ № ______ қаулысымен құрылды.

      3. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ тұрғын үй инспекциясына қатысты коммуналдық меншік құқығы субъектісінің функциясын жүзеге асыратын орган облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органы (тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілері және елді мекендердің шекаралары шегінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуын мемлекеттік қадағалау болған кезде) (бұдан әрі – құрылтайшы) болып табылады.

      4. Тұрғын үй инспекциясының толық атауы:

      мемлекеттік тілде – "Тұрғын үй инспекциясы" мемлекеттік мекемесі;

      орыс тілінде – Государственное учреждение "Жилищная инспекция".

      Тұрғын үй инспекциясы:

      республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімдігі деңгейінде – Тұрғын үй инспекциясы басқармасы түрінде;

      аудан, облыстық маңызы бар қала әкімдігі деңгейінде (тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілері және елді мекендердің шекаралары шегінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуын мемлекеттік қадағалау болған кезде) –Тұрғын үй бөлімдері түрінде құрылады.

      5. Тұрғын үй инспекциясының құрылымы мен шекті штат санын "Жергiлiктi атқарушы органдардың штат санының лимиттерiн бекiтудiң кейбiр мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 15 желтоқсандағы № 1324 қаулысымен бекітілген олардың штат санының лимиті шегінде жергілікті атқарушы органдар белгілейді.

      Тұрғын үй инспекциясы басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ заңды тұлғаның құрылтайшысы (қатысушы) бола алмайды.

      6. "Тұрғын үй инспекциясы" мемлекеттік мекемесінің орналасқан жері: ________________________.

2-тарау. Тұрғын үй инспекциясының заңдық мәртебесі

      7. Тұрғын үй инспекциясы мемлекеттік тіркеуден өткен сәттен бастап құрылды деп саналады және заңды тұлға құқығын иеленеді.

      8. Тұрғын үй инспекциясының Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрі және өз атауы мемлекеттік тілде жазылған мөртаңбалары, сондай-ақ банктерде шоттары болады.

      9. Тұрғын үй инспекциясы өз міндеттемелері бойынша өзінің иелігіндегі ақшаға жауапты болады.

      10. Тұрғын үй инспекциясының азаматтық-құқықтық мәмілелері Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерде міндетті тіркеуден өткеннен кейін күшіне енді.

3-тарау. Тұрғын үй инспекциясының міндеттері, функциялары мен өкілеттіктері

      11. Тұрғын үй инспекциясының міндеті елді мекендердің шекаралары шегіндегі әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде:

      тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау саласында мемлекеттік бақылау;

      өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуын мемлекеттік қадағалау болып табылады.

      12. Тұрғын үй инспекциясының негізгі функциясы елді мекендердің шекаралары шегінде тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау салаларындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде бақылау субъектілеріне қатысты мемлекеттiк бақылау, сондай-ақ елді мекендердің шекаралары шегінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қадағалау субъектілеріне қатысты қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуына мемлекеттік қадағалау болып табылады.

      13. Тұрғын үй инспекциясының негізгі өкілеттіктеріне:

      1) көппәтерлі тұрғын үйдің ортақ мүлкін мемлекеттік техникалық зерттеп-қарауды ұйымдастыру;

      2) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеу жүргізудің тізбесін, кезеңдерін және кезектілігін айқындау;

      3) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеу жүргізуге арналған шығыстар сметасын келісу;

      4) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеу бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысу;

      5) осы Заңның және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 19 ақпандағы № 108 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № № 10528 болып тіркелген) Кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстау жөніндегі қағидалардың бұзылуын жою және әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар жасау жөнінде орындау нұсқамаларынын (ұсынымдар) шығару;

      6) пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелері өтініш берген кезде кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстау жөніндегі есептің болуына тексеру жүргізу жатады;

      7) Пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелері арасында осы баптың 1-тармағында айқындалған кондоминиум объектісін басқару нысанын таңдау туралы келісімге қол жеткізілмеген кезде, сондай-ақ осы баптың 3-тармағында айқындалған мүмкіндік пайдаланылған болса, тұрғын үй инспекциясы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тұрғын үй инспекциясының көппәтерлі тұрғын үйдің кондоминиум объектісін басқару жөніндегі уақытша басқарушы компанияны айқындау және тағайындау қағидаларына сәйкес уақытша басқарушы компанияны айқындайды және бір жылға дейінгі мерзімге тағайындайды;

      8) тұрғын үй қорына түгендеу жүргізуді дербес не ұйымдарды тарта отырып қамтамасыз ету;

      9) Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 31 наурыздағы № 172 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20245 болып тіркелген) (бұдан әрі - Қағидалар) ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидаларына сәйкес қорытынды мәліметтерді толтыра отырып, жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алуды жүзеге асыру;

      10) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де мәселелер.

      14. Тұрғын үй инспекциясы өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес:

      1) пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар меншік иелерінің кондоминиум нысанын басқару нысанын таңдау рәсімінің сақтауына, ағымдағы және жинақ шоттарын ашуына;

      2) объектіде және көппәтерлі тұрғын үйдің маңындағы аумақта пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінің ортақ мүлкін қолдану, күтіп ұстау, пайдалану және жөндеу тәртібінің сақталуына;

      3) көппәтерлі тұрғын үйлерде (тұрғын ғимараттарда) үйге ортақ жылу, энергия, газ және су ресурстарын есепке алу аспаптарының болуы;

      4) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкінің және оның инженерлік жабдықтарының техникалық жай-күйіне, құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы қолданыстағы нормативтік-техникалық және жобалау құжаттарына сәйкес оны күтіп-ұстау және жөндеу бойынша жұмыстарды уақтылы орындалуына;

      5) көппәтерлі тұрғын үйді маусымдық пайдалануға дайындау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыруға;

      6) анықталған бұзушылықтарды жою бойынша қабылданған шешімдер мен нұсқамалардың орындалуына;

      7) жергілікті бюджет қаражаты есебінен кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге жобалау ұйымын анықтауға және жобалау-сметалық құжаттаманы дайындауға конкурс өткізуге;

      8) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлері бойынша орындалған жұмыстардың сапасына;

      9) елді мекеннің шекарасы шегінде тұрмыстық және коммуналдық-тұрмыстық тұтынушылардың газбен жабдықтау жүйелерінің тұрмыстық баллондары мен объектілерін қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуына мемлекеттік бақылау функцияларын жүзеге асырады;

      10) электрондық нысанда ақпаратты қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу Қағидаларында көрсетілген талаптарға сәйкес ақпарат беруді;

      15. Тұрғын үй инспекциясы өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес қауіпті техникалық құрылғыларды, атап айтқанда 0,07 мегаПаскальдан астам қысыммен және (немесе) 115 Цельсий градустан астам судың қайнау температурасы кезінде (жылумен жабдықтау ұйымдары) жұмыс істейтін бу және су жылыту қазандықтарын, 0,07 мегаПаскальдан астам қысыммен жұмыс істейтін ыдыстарды, жүк көтергіш механизмдерді, эскалаторларды, аспалы жолдарды, фуникулерлерді, әлеуметтік инфрақұрылым объектілеріндегі лифтілерді, траволаторларды, мүмкіндіктері шектеулі адамдарға (мүгедектігі бар адамдарға) арналған көтергіштерді қауіпсіз пайдалануға мемлекеттік қадағалауды жүзеге асырады.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 06.09.2022 № 492 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      16. Тұрғын үй инспекциясы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінің қауіпті техникалық құрылғыларын есепке қоюды және есептен шығаруды жүзеге асырады.

      17. Тұрғын үй инспекциясы елді мекендердің шекаралары шегінде тұрғын үй қорын басқару, газ және газбен жабдықтау саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде мемлекеттік бақылауды, сондай елді мекендердің шекаралары шегінде өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарының сақталуын мемлекеттік қадағалауды жүзеге асыру кезінде:

      1) жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында:

      мемлекеттік бақылау және мемлекеттік қадағалау объектілері мен субъектілері туралы;

      тексеру кестелері және олардың нәтижелері туралы;

      анықталған кемшіліктер туралы, сондай-ақ әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінде қауіпті техникалық құрылғыларды қауіпсіз пайдалану талаптарын сақтау туралы жасалған актілер мен шығарылған нұсқамалар туралы;

      2) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған жинау және сақтаудың ақпараттық жүйесінде:

      елді мекен шегінде құрылған мүлік иелері бірлестіктерінің және қарапайым серіктестіктердің тізілімін қалыптастыру және енгізу;

      тұрғын үй қорына түгендеу жүргізу;

      қорытынды мәліметтерді толтыра отырып, жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алу.

      18. Тұрғын үй инспекциясы кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін, көппәтерлі тұрғын үйдің үй жанындағы жер учаскесін күтіп-ұстау сапасын бақылау және коммуналдық қызметтерді ұсыну бойынша нормативтік және әдістемелік құжаттарды дайындауға қатысады, сондай-ақ бақыланатын объектілердің иелеріне, көппәтерлі тұрғын үйлерді, әлеуметтік инфрақұрылым объектілерін басқаруды және күтіп-ұстауды жүзеге асыратын кәсіпорындарға, ұйымдарға немесе азаматтарға, оның ішінде жеке және заңды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процесстік кодексіне сәйкес келіп түскен өтініштер бойынша консультациялық көмек көрсетеді.

      19. Тұрғын үй инспекциясы "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес кондоминиум объектісін мемлекеттік тіркеу үшін құжаттарды ұсынады, сондай-ақ жиналыстың шешімі негізінде пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінен тиісті өтініш түскен жағдайда кондоминиум объектісіне техникалық паспорттарды және шығыстарды дайындауды және өтеуді қамтамасыз етеді.

      20. Кәсіпкерлік субъектілерін тексеру және профилактикалық бақылау Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес, ал пәтерлерді, тұрғын емес үй-жайларды тексеру "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      21. Тұрғын үй инспекциясына жарғыда (ережеде) бекітілген оның қызметінің мәні мен мақсаттарына жауап бермейтін қызметті жүзеге асыруына, сондай-ақ мәмілелер жасауға жол берілмейді.

4-тарау. Тұрғын үй инспекциясын басқару

      22. Тұрғын үй инспекциясына жалпы басқаруды құрылтайшы жүзеге асырады.

      23. Құрылтайшы мынадай функцияларды жүзеге асырады.

      1) тұрғын үй инспекциясына мүлікті бекітіп береді;

      2) тұрғын үй инспекциясын жеке қаржыландыру жоспарын бекітеді;

      3) тұрғын үй инспекциясына берілген мүлікті сақтауға бақылауды жүзеге асырады;

      4) тұрғын үй инспекциясының ережесін (жарғысын) бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;

      5) тұрғын үй инспекциясының құрылымын, оны қалыптастыру тәртібін және тұрғын үй инспекциясы органының өкілеттігі мерзімін, тұрғын үй инспекциясының шешім қабылдау тәртібін белгілейді;

      6) тұрғын үй инспекциясы басшысының құқықтарын, міндеттерін және жауапкершілігін, оны атқарып отырған лауазымнан босату негіздерін белгілейді;

      7) мемлекеттік орган болып табылатын мемлекеттік мекемелерді қоспағанда, тұрғын үй инспекциясының құрылымын және шекті штат санын бекітеді;

      8) тұрғын үй инспекциясы басшысының ұсынымы бойынша оның орынбасарын (орынбасарларын) қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      9) жылдық қаржылық есепті бекітеді;

      10) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті құрылтайшысының келісімі бойынша тұрғын үй инспекциясына берілген немесе олардың жеке шаруашылық қызметінің нәтижесінде сатып алынған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуді жүзеге асырады;

      11) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның келісімі бойынша республикалық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды жүзеге асырады (жергілікті атқарушы орган коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату туралы шешім қабылдайды).

      24. Тұрғын үй инспекциясының басшысын республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың әкімі қызметке тағайындады және қызметтен босатады.

      25. Тұрғын үй инспекциясының басшысы тұрғын үй инспекциясының жұмысын ұйымдастырады, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың әкіміне тікелей бағынады және тұрғын үй инспекциясына жүктелген міндеттерді орындау және олардың өз функцияларын жүзеге асыру үшін дербес жауапты болады.

      26. Тұрғын үй инспекциясы қызметін жүзеге асырған кезде тұрғын үй инспекциясының басшысы:

      1) тұрғын үй инспекциясының атынан сенімхатсыз әрекет етеді;

      2) мемлекеттік органдарда тұрғын үй инспекциясының мүддесін білдіреді;

      3) шарттар жасасады;

      4) сенімхаттар береді;

      5) тұрғын үй инспекциясының іссапарлар, тағылымдамалар, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік жоғарғы оқу орындарында оқыту және қызметкерлердің біліктілігін арттырудың басқа да түрлері бойынша тәртіп пен жоспарларды бекітеді;

      6) банк шоттарын ашады;

      7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады;

      8) республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың әкімі тағайындаған қызметкерлерді қоспағанда, тұрғын үй инспекциясының қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;

      9) тұрғын үй инспекциясының қызметкерлерін көтермелеу шараларын қабылдайды және тәртіптік жаза қолданады;

      10) өзінің орынбасарының (орынбасарларының) және тұрғын үй инспекциясының өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін белгілейді.

      27. Тұрғын үй инспекциясының әрбір инспекторында жеке мөртаңбасы болады.

5-тарау. Тұрғын үй инспекциясының мүлкін құру тәртібі

      28. Тұрғын үй инспекциясының мүлкін заңды тұлғаның активтері құрайды, оның құны өзінің балансында көрсетіледі. Тұрғын үй инспекциясының мүлкі:

      1) оған құрылтайшы берген мүлік;

      2) өз қызметі нәтижесінде сатып алған мүлік;

      3) "Мемлекеттік мүлік туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптасады.

      29. Тұрғын үй инспекциясы мемлекеттік коммуналдық меншік болып табылады және жедел басқару құқығында оған тиесілі.

      30. Тұрғын үй инспекциясы өзіне бекітіліп берілген мүлікті және өзіне смета бойынша бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті иеліктен шығармайды немесе оған өзгеше әдіспен билік ете алмайды.

      31. Тұрғын үй инспекциясының қызметі республикалық маңызы бар қала, астана, аудан, облыстық маңызы бар қала әкімдігінің бюджетінен қаржыландырылады (шығыстар сметасы).

      32. Тұрғын үй инспекциясы бухгалтерлік есеп жүргізеді және Қазақстан Республикасының бухгалтерлік және бюджеттік есеп, қаржы және бюджеттік есеп беру саласындағы заңнамаға сәйкес есеп береді.

      33. Тұрғын үй инспекциясының қаржы-шаруашылық қызметін тексеруді және ревизия жүргізуді құрылтайшы жүзеге асырады.

6-тарау. Тұрғын үй инспекциясының жұмыс режимі

      34. Тұрғын үй инспекциясының жұмыс уақыты жергілікті атқарушы органдардың жұмыс режиміне сәйкес анықталады.

7-тарау. Тұрғын үй инспекциясының құрылтай құжатына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      35. Тұрғын үй инспекциясының құрылтай құжатына өзгерістер мен толықтырулар енгізу құрылтайшының шешімі бойынша жүргізіледі.

      36. Тұрғын үй инспекциясының құрылтай құжатына енгізілген өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес тіркеледі.

8-тарау. Тұрғын үй инспекциясын қайта ұйымдастыру және тарату

      37. Тұрғын үй инспекциясын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Типового положения о жилищной инспекции

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 марта 2015 года № 241. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 марта 2015 года № 10571.

      В соответствии с подпунктом 10-5) статьи 10-2 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях", ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула – в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 02.02.2024 № 42 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемое Типовое положение о жилищной инспекции согласно приложению.

      2. Комитету по делам строительства, жилищно-коммунального хозяйства и управления земельными ресурсами Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Признать утратившим силу Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 21 декабря 2011 года № 514 "Об утверждении Типового положения о жилищной инспекции" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 19 января 2012 года № 7387, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 14 апреля 2012 года № 102-103 (26921-26922).

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр

Е. Досаев


  Утверждено
приказом Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 20 марта 2015 года № 241

Типовое положение о жилищной инспекции

      Сноска. Типовое положение - в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 20.03.2020 № 154 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); с изменениями, внесенными приказом Министра промышленности и строительства РК от 02.02.2024 № 42 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Жилищная инспекция" (далее - жилищная инспекция) является некоммерческой организацией, обладающей статусом юридического лица, для осуществления государственного контроля в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в сферах управления жилищным фондом, газа и газоснабжения и государственного надзора в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в области промышленной безопасности за соблюдением требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств.

      Жилищный инспектор является должностным лицом структурного подразделения местного исполнительного органа, осуществляющий функции государственного инспектора, в соответствии с подпунктом 7) пункта 3 статьи 39 Закона Республики Казахстан "О гражданской защите" от 11 апреля 2014 года.

      2. Жилищная инспекция создана постановлением местного исполнительного органа города республиканского значения, столицы, района, города областного значения от "___" _________ _____ года №_____.

      3. Уполномоченным органом соответствующей отрасли, а также органом осуществляющим по отношению к нему функции субъекта права в отношении жилищной инспекции является местный исполнительный орган города республиканского значения, столицы, района, города областного значения (при наличии на соответствующей административно-территориальной единице объектов социальной инфраструктуры в сферах управления жилищным фондом, газа и газоснабжения и государственного надзора в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в области промышленной безопасности за соблюдением требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств) (далее - учредитель).

      4. Полное наименование жилищной инспекции:

      на государственном языке – "Тұрғын үй инспекциясы" мемлекеттік мекемесі;

      на русском языке - Государственное учреждение "Жилищная инспекция";

      Жилищная инспекция создается:

      на уровне акимата города республиканского значения, столицы - в виде Управления жилищной инспекции;

      на уровне акимата района, города областного значения - в виде Отдела жилищной инспекции либо в виде сектора в отделе ЖКХ (при наличии на соответствующей административно-территориальной единице объектов социальной инфраструктуры в сферах управления жилищным фондом, газа и газоснабжения и государственного надзора в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в области промышленной безопасности за соблюдением требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств).

      5. Структура и предельная штатная численность жилищной инспекции устанавливаются местными исполнительными органами в пределах лимита их штатной численности, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 декабря 2004 года № 1324 "О некоторых вопросах утверждения лимитов штатной численности местных исполнительных органов".

      Жилищная инспекция не создает, а также не выступает учредителем (участником) другого юридического лица.

      6. Местонахождение государственного учреждения "Жилищная инспекция": _________________.

Глава 2. Юридический статус жилищной инспекции

      7. Жилищная инспекция считается созданной и приобретает права юридического лица с момента ее государственной регистрации.

      8. Жилищная инспекция имеет печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки, а также счета в банках второго уровня.

      9. Жилищная инспекция отвечает по своим обязательствам, находящимся в ее распоряжении деньгами.

      10. Гражданско-правовые сделки жилищной инспекции вступают в силу после их обязательной регистрации в территориальных подразделениях казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.

Глава 3. Задачи, функции и полномочия жилищной инспекции

      11. Задачей жилищной инспекции на объектах социальной инфраструктуры в пределах границ населенных пунктов является:

      государственный контроль в сферах управления жилищным фондом, газа и газоснабжения;

      государственный надзор в области промышленной безопасности за соблюдением требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств.

      12. Основной функцией жилищной инспекции является государственный контроль в отношении субъектов контроля в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в сферах управления жилищным фондом, газа и газоснабжения, а также государственный надзор в отношении субъектов надзора в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в области промышленной безопасности за соблюдением требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств.

      13. Основными полномочиями жилищной инспекции являются:

      1) организации государственного технического обследования многоквартирного жилого дома;

      2) определению перечня, периодов и очередности проведения капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума;

      3) согласованию сметы расходов на проведение капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума;

      4) принятию участия в комиссиях по приемке выполненных работ по капитальному ремонту общего имущества объекта кондоминиума;

      5) вынесению обязательных для исполнения предписаний (представлений) по устранению нарушений настоящего Закона и правил по управлению объектом кондоминиума и содержанию общего имущества объекта кондоминиума, утвержденные приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 февраля 2015 года № 108 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10528) и составлению протоколов об административных правонарушениях;

      6) проведению проверки наличия отчета по управлению объектом кондоминиума и содержанию общего имущества объекта кондоминиума при обращении собственников квартир, нежилых помещений;

      7) определению и назначению временной управляющей компании.

      определению и назначению временной управляющей компании сроком до одного года в соответствии с правилами определения и назначения жилищной инспекцией временной управляющей компании по управлению объектом кондоминиума;

      8) обеспечение проведения инвентаризации жилищного фонда самостоятельно либо с привлечением организаций;

      9) осуществление учета функционирующих многоквартирных жилых домов с заполнением итоговых сведений в соответствии с правилами формирования, обработки, а также централизованного сбора и хранения информации в электронной форме, в том числе функционирования объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства утвержденных приказом исполняющего обязанности. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 31 марта 2020 года № 172 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 20245) (далее - Правила);

      10) иные вопросы, предусмотренные законами Республики Казахстан.

      14. Жилищная инспекция в соответствии с возложенными на нее полномочиями осуществляет следующие функции государственного контроля за:

      1) соблюдением процедуры избрания формы управления объектом кондоминиума собственниками квартир, нежилых помещений, открытием текущего и сберегательного счетов;

      2) соблюдением порядка использования, содержания, эксплуатации и ремонта общего имущества собственников квартир, нежилого помещения в объекте и территорий прилегающей к многоквартирному жилому дому;

      3) наличием в многоквартирных жилых домах (жилых зданиях) общедомовых приборов учета тепло-, энерго-, газо- и водоресурсов;

      4) техническим состоянием общего имущества объекта кондоминиума и его инженерного оборудования, своевременным выполнением работ по его содержанию и ремонту в соответствии с действующими нормативно-техническими и проектными документами в области строительства и жилищно-коммунального хозяйства;

      5) осуществлением мероприятий по подготовке многоквартирного жилого дома к сезонной эксплуатации;

      6) выполнением принятых решений и предписаний по устранению выявленных нарушений;

      7) проведением конкурса на определение проектной организации и изготовление проектно-сметной документации на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума за счет средств местного бюджета;

      8) качеством работ, выполненных по отдельным видам капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума;

      9) соблюдением требований безопасной эксплуатации бытовых баллонов и объектов систем газоснабжения бытовых и коммунально-бытовых потребителей в пределах границ населенного пункта.

      10) предоставление информации согласно требованиям, указанным в правилах формирования, обработки, а также централизованного сбора и хранения информации в электронной форме, в том числе функционирования объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства;

      15. Жилищная инспекция в соответствии с возложенными на нее полномочиями осуществляет государственный надзора за безопасной эксплуатацией опасных технических устройств, а именно, паровых и водогрейных котлов, работающие под давлением более 0,07 мегаПаскаля и (или) при температуре нагрева воды более 115 градусов Цельсия (организации теплоснабжения), сосуды, работающие под давлением более 0,07 мегаПаскаля, грузоподъемные механизмы, эскалаторы, канатные дороги, фуникулеры, лифты, траволаторы, подъемники для лиц с ограниченными возможностями (лиц с инвалидностью) на объектах социальной инфраструктуры.

      Сноска. Пункт 15 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 06.09.2022 № 492 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. Жилищная инспекция осуществляет постановку на учет и снятие с учета опасных технических устройств объектов социальной инфраструктуры.

      17. Жилищная инспекция при осуществлении государственного контроля в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в сферах управления жилищным фондом, газа и газоснабжения, а также государственного надзора в отношении субъектов надзора в пределах границ населенных пунктов на объектах социальной инфраструктуры в области промышленной безопасности за соблюдением требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств обеспечивает прозрачность своей деятельности путем размещения на интернет ресурсе местного исполнительного органа:

      1) на интернет ресурсе местного исполнительного органа:

      информацию об объектах и субъектах государственного контроля и государственного надзора;

      о графиках проверок и их результатах;

      о выявленных недостатках, а также о составленных актах и вынесенных предписаниях о соблюдении требований безопасной эксплуатации опасных технических устройств на объектах социальной инфраструктуры;

      2) в информационной системе централизованного сбора и хранения электронных информационных ресурсов в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства:

      формирование и введение реестра образованных объединений собственников имущества и простых товариществ в пределах населенного пункта;

      проведение инвентаризации жилищного фонда;

      учет функционирующих многоквартирных жилых домов с заполнением итоговых сведений.

      18. Жилищная инспекция принимает участие в подготовке нормативных и методических документов по контролю качества содержания общего имущества объекта кондоминиума, придомового земельного участка многоквартирного жилого дома и предоставлению коммунальных услуг, а также оказывает консультационную помощь владельцам подконтрольных объектов, предприятиям, организациям или гражданам, осуществляющим управление и содержание многоквартирных жилых домов, объектов социальной инфраструктуры, в том числе физическим и юридическим лицам по обращениям, поступившим в соответствии с Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан.

      19. Жилищная инспекция представляет документы для государственной регистрации объекта кондоминиума в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственной регистрации прав на недвижимое имущество", а также обеспечивает изготовление и возмещение расходов по изготовлению технических паспортов на объект кондоминиума и в случае поступления соответствующего обращения от собственников квартир, нежилых помещений на основании решения собрания.

      20. Проверки и профилактический контроль субъектов предпринимательства осуществляются в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан, а обследование квартир, нежилых помещений в соответствии с Законом Республики Казахстан "О жилищных отношениях".

      21. Не допускается осуществление жилищной инспекцией деятельности, а также совершение сделок, не отвечающих предмету и целям ее деятельности, закрепленным в уставе (положении).

Глава 4. Управление жилищной инспекцией

      22. Общее управление жилищной инспекцией осуществляет учредитель.

      23. Учредитель осуществляет следующие функции:

      1) закрепляет за жилищной инспекцией имущество;

      2) утверждает индивидуальный план финансирования жилищной инспекции;

      3) осуществляет контроль за сохранностью имущества жилищной инспекции;

      4) утверждает положение (устав) жилищной инспекции, внесение в него изменений и дополнений;

      5) определяет структуру, порядок формирования и срок полномочий органов управления жилищной инспекции, порядок принятия жилищной инспекцией решений;

      6) определяет права, обязанности и ответственность руководителя жилищной инспекции, основания освобождения его от занимаемой должности;

      7) утверждает структуру и предельную штатную численность жилищной инспекции, за исключением государственных учреждений, являющихся государственными органами;

      8) по представлению руководителя жилищной инспекции назначает на должность и освобождает от должности его заместителя (заместителей);

      9) утверждает годовую финансовую отчетность;

      10) по согласованию учредителя уполномоченный орган по государственному имуществу на изъятие или перераспределение имущества, переданного жилищной инспекции или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      11) по согласованию с уполномоченным органом по государственному имуществу осуществляет реорганизацию и ликвидацию республиканского государственного учреждения (местный исполнительный орган принимает решение о реорганизации и ликвидации коммунального государственного учреждения).

      24. Руководитель жилищной инспекции назначается на должность и освобождается от должности акимом города республиканского значения, столицы, района, города областного значения.

      25. Руководитель жилищной инспекции организует и руководит работой жилищной инспекцией, непосредственно подчиняется акиму города республиканского значения, столицы, района, города областного значения и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на жилищную инспекцию задач и осуществление им своих функций.

      26. При осуществлении деятельности жилищной инспекции руководитель жилищной инспекции:

      1) без доверенности действует от имени жилищной инспекции;

      2) представляет интересы жилищной инспекции в государственных органах, иных организациях;

      3) заключает договоры;

      4) выдает доверенности;

      5) утверждает порядок и планы жилищной инспекции по командировкам, стажировкам, обучению сотрудников в казахстанских и зарубежных учебных центрах и иным видам повышения квалификации сотрудников;

      6) открывает банковские счета;

      7) издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников;

      8) принимает на работу и увольняет с работы сотрудников жилищной инспекции, кроме сотрудников, назначаемых акимом города республиканского значения, столицы, района, города областного значения;

      9) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников жилищной инспекции;

      10) определяет обязанности и круг полномочий своего заместителя (заместителей) и иных руководящих сотрудников жилищной инспекции.

      27. Каждый инспектор жилищной инспекции имеет личный штамп.

Глава 5. Порядок образования имущества жилищной инспекции

      28. Имущество жилищной инспекции составляют активы юридического лица, стоимость которых отражается на его балансе. Имущество жилищной инспекции формируется за счет:

      1) имущества, переданного ему учредителем;

      2) имущества приобретенного в результате собственной деятельности;

      3) иных источников, не запрещенных Законом Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе".

      29. Имущество жилищной инспекции является государственной коммунальной собственностью и принадлежит ей на праве оперативного управления.

      30. Жилищная инспекция не отчуждает и не распоряжается иным способом, закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по смете.

      31. Деятельность жилищной инспекции финансируется из местного бюджета акимата города республиканского значения, столицы, района, города областного значения (сметы расходов).

      32. Жилищная инспекция ведет бухгалтерский учет и представляет отчетность в соответствии с законодательством Республики Казахстан в сфере бухгалтерского и бюджетного учета, финансовой и бюджетной отчетности.

      33. Проверка и ревизия финансово-хозяйственной деятельности жилищной инспекции осуществляется учредителем.

Глава 6. Режим работы жилищной инспекции

      34. Время работы жилищной инспекции определяется в соответствии с режимом работы местных исполнительных органов.

Глава 7. Порядок внесения изменений и дополнений в учредительные документы жилищной инспекции

      35. Внесение изменений и дополнений в учредительные документы жилищной инспекции производится по решению учредителя.

      36. Внесенные изменения и дополнения в учредительные документы жилищной инспекции регистрируются в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.

Глава 8. Условия реорганизации и ликвидации жилищной инспекции

      37. Реорганизация и ликвидация жилищной инспекции осуществляется в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.