Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 27 наурыздағы № 275 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 27 сәуірде № 10805 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2020 жылғы 27 мамырдағы № 43 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 27.05.2020 № 43 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 20.06.2016 № 270 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1-тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 20.06.2016 № 270 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Өңірлік саясат және жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министрінің міндетін атқарушы М. Құсайынов


  Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 27 наурыздағы
№ 275 бұйрығымен
бекітілген

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

      Ескерту. Стандарттың жаңа редакцияда – ҚР Ұлттық экономика министрінің 07.12.2017 № 396 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының ауылдық аумақтарды дамыту саласындағы уәкілетті органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған немесе олар Мемлекеттік корпорациядан түскен сәттен бастап:

      көтерме жәрдемақы төлеу – 27 (жиырма жеті) жұмыс күні ішінде;

      тұрғын үй сатып алу немесе салуға бюджеттік кредит беру – 47 (қырық жеті) жұмыс күні ішінде.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір тәуліктен кешіктірмей жеткізуді қамтамасыз етеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті алушының құжаттарды тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты көрсетілетін қызметті берушіде – 30 минут, Мемлекеттік корпорацияда – 20 минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз жүзінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтiк қолдау шараларын көрсету туралы келісім (бұдан әрі – Келісім) жасасу немесе "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының (бұдан әрі – Заң) 19-1 тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде – көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге (мекенжайы және байланыс деректері көрсетілген) Келісім жасасу үшін жүгінуі қажет екені туралы хабарлама немесе Заңның 19-1 тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе есепке және кезектілікке қою туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз жүзінде.

      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      2) Мемлекеттік корпорацияның – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Мемлекеттік қызмет жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібінде көрсетіледі, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы электрондық кезекті броньдауға болады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы немесе нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушіге:

      1) көтерме жәрдемақы алған кезде:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      тұрғылықты жерінен тиісті елді мекенде тұратындығын растайтын мекенжай анықтамасы (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      2) көтерме жәрдемақыны және тұрғын үй сатып алуға бюджеттік кредит алған кезде:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      сатып алынатын жылжымайтын мүлікті бағалау актісі;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      тұрғылықты жерінен тиісті елді мекенде тұратындығын растайтын мекенжай анықтамасы (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      аталған ауылдық елді мекенде маманның, оның жұбайының және балаларының жылжымайтын мүлкінің болмауы (болуы) туралы анықтама (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      3) көтерме жәрдемақы және тұрғын үй салуға бюджеттік кредит алған кезде:

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      тұрғылықты жерінен тиісті елді мекенде тұратындығын растайтын мекенжай анықтамасы (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      аталған ауылдық елді мекенде маманның, оның жұбайының және балаларының жылжымайтын мүлкінің болмауы (болуы) туралы анықтама (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер болмаған жағдайда);

      маманның атына тұрғын үй салу үшін берілген жер учаскесін пайдалану құқығына акт;

      кепілге қойылған мүлікті бағалау актісі;

      кепілге қойылған мүлікті сақтандыру шарты;

      берілетін кредит мөлшерінен асатын тұрғын үй құрылысы бөлігін бірлесіп қаржыландыруға жазбаша келісім;

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) көтерме жәрдемақы алған кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      2) көтерме жәрдемақыны және тұрғын үй сатып алуға бюджеттік кредит алған кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      сатып алатын жылжымайтын мүлікті бағалау актісі;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (2008 жылға дейін некеге тұрған жағдайда);

      3) көтерме жәрдемақы және тұрғын үй салуға бюджеттік кредит алған кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      жаңа жұмыс орны бойынша кадр қызметi растаған еңбек кiтапшасының көшiрмесi;

      бiлiмi туралы дипломның көшiрмесi;

      көші-қон қызметінен алдыңғы тіркелген жері туралы мәліметтер;

      неке туралы куәліктің көшірмесі (некеде тұрған мамандар үшін) (2008 жылға дейін некеге тұрған жағдайда);

      маманның атына тұрғын үй салу үшін берілген жер учаскесін пайдалану құқығына акт;

      кепілге қойылған мүлікті бағалау актісі;

      кепілге қойылған мүлікті сақтандыру шарты;

      берілетін кредит мөлшерінен асатын тұрғын үй құрылысы бөлігін бірлесіп қаржыландыруға жазбаша келісім.

      Құжаттар салыстырып тексеру үшін төлнұсқада және көшірмелерімен ұсынылады, содан кейін құжаттардың төлнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға өтініш берілген күні қайтарылады.

      Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), пошталық мекенжайы, телефон нөмірі, өтініш берген күні көрсетілген және өтінішті қабылдаған адамның қолы қойылған қолхат көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдауды растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы, неке туралы куәлік (2008 жылға дейін некеге тұрған жағдайда), көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамасы, аталған ауылдық елді мекенде маманның, оның жұбайының және балаларының жылжымайтын мүлкінің болмауы (болуы) туралы анықтаманың мәліметтерін Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері және көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзы арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттарды қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыратын құжат (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілінің) ұсынылған кезде тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация нәтиженің бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң жүгінген жағдайда Мемлекеттік корпорацияның сұранымы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін дайын құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші немесе Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат (бұдан әрі – Қолхат) береді.

      Қолхат Тараптардың әрқайсысы үшін бір данадан екі данада жасалады.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын және (немесе) оларда қамтылған деректерді (мәліметтерді) дұрыс және (немесе) толық ұсынбаған, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушы "Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы" 2005 жылғы 8 шiлдедегi Қазақстан Республикасының Заңының 18-бабы 8-тармағының талаптарына сәйкес келмеген жағдайда көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуден бас тартылған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарағаннан кейін үш жұмыс күні ішінде әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуден бас тарту туралы:

      маманға (егер көрсетілетін қызметті алушы құжаттарын көрсетілетін қызметті берушіге тапсырса);

      Мемлекеттік корпорацияға (егер көрсетілетін қызметті алушы құжаттарын Мемлекеттік корпорация арқылы тапсырса) дәлелді жауап жолдайды.

      Мемлекеттік қызмет көрсету үшін бюджет қаражаты жетіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті алуға үміткерлер қатарынан көрсетілетін қызметті алушылардың өтініш берген күні бойынша кезектілікті қалыптастырады.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) олардың жұмыскерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті берушінің, Министрлік басшысының атына не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша тиісті жергілікті атқарушы органның атына беріледі.

      Шағым жазбаша нысанда жасалады. Шағымда тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), пошталық мекенжайы, телефон нөмірі, шағымды берген күні көрсетіледі және шағым берген адамның қолы қойылады.

      Шағым жазбаша нысанда почта бойынша, "электрондық үкімет" веб порталы арқылы (бұдан әрі – портал) не жұмыс күндері кеңсе арқылы қолма-қол қабылданады.

      Қолма-қол, сол сияқты поштамен келіп түскен шағымның қабылданғанын растау оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушыға оның шағымының қабылданғандығын растау туралы шағымның көшірмесіне кіріс нөмірі, күні, шағымды қабылдаған адамның тегі және аты-жөнінің бірінші әріптері, тиісті кеңсенің байланыс телефоны көрсетілген мөртабан қойылады.

      Шағымды қарау нәтижелері туралы көрсетілетін қызметті алушыға жазбаша түрде пошта арқылы хабарланады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алуға болады.

      Шағым портал арқылы жіберілген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинеттен" өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті өңдеуі (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылып тұрады.

      Мемлекеттік корпорация жұмыскерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Мемлекеттік корпорацияның басшысына осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар және телефондар бойынша жолданады.

      Мемлекеттік корпорацияға қолма-қол, сол сияқты почтамен түскен шағымның қабылданғанын растау оны тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады) болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес сотқа жүгіну құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

      12. Заңнамада белгіленген тәртіппен өзіне өзі қызмет көрсетуді, өз бетімен қозғалуды, бағдаралуды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін кызметті алушыларға мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығына жүгіну арқылы тұрғылықты жері бойынша шығумен жүргізеді.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Министрліктің www.economy.gov.kz интернет-ресурсында, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімінің "Өңірлік саясат саласындағы мемлекеттік қызметтер" кіші бөлімінде;

      2) Мемлекеттік корпорацияның www.gov4c.kz интернет-ресурсында орналасқан.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.economy.gov.kz, Бірыңғай байланыс орталығы – 1414, 8 800 080 7777.

  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
мамандарына әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымша
  Нысан

Ауылдық елдi мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға әлеуметтiк қолдау шараларын көрсету туралы келісім

      Елдi мекен _________ 20 ___ жылғы "__" __________

      Бұдан әрі "Әкiмшi" деп аталатын "__________________" мемлекеттiк мекемесi атынан басшы ________________________________ бiр тараптан, бұдан әрi "Алушы" деп аталатын әлеуметтiк көмек алушы _________________________, екінші тараптан және бұдан әрi "Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент)" деп аталатын ____________________________ үшiншi тараптан төмендегiлер туралы осы Өзара мiндеттемелер келiсiмiн жасасты:

1. Келiсiмнiң мәні

      Тараптар өзара жауапкершiлiктi және келiсiмдi ескере отырып, ешқандай тараптан мәжбүр етiлмей тараптар толық көлемде орындауы тиiс мiндеттемелер қабылдайды, атап айтқанда:

      1.1 Әкiмшi, ________________________________ мәслихатының (20 ___ жылғы "__" _______ №_____) шешiмiнiң негiзiнде өзiне мынадай:

      1) _____________________________________ теңге мөлшерiнде көтерме жәрдемақы;

      2) ___ жыл мерзiмге ___________________________________ теңге сомасында тұрғын үй сатып алуға/салуға бюджеттiк кредит түріндегi әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну мiндеттемелерін қабылдайды.

      1.2 Алушы өзiне жоғарыда көрсетiлген әлеуметтiк қолдау шараларын алған кезде ___________ ауылдық елдi мекенiнде орналасқан (денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт, агроөнеркәсіптік кешен) ұйымында кемiнде үш жыл қызмет iстеуге мiндеттемелер қабылдайды.

      1.3 Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент) өзiне тапсырма шарты негiзiнде әкiмшiнiң атынан және оның есебiнен және оның нұсқауларына сәйкес бюджеттiк кредит беруге байланысты белгiлi бiр тапсырмаларды орындауға мiндеттеме қабылдайды.

2. Тараптардың құқықтары мен мiндеттерi

      2.1 Әкiмшi:

      1) алушыдан осы Келiсiмге сәйкес өзiне алған мiндеттемелердi адал және тиiсiнше орындауды талап етуге құқылы.

      2.2 Әкiмшi:

      1) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiгiнiң қаулысы қабылданғаннан кейiн он жұмыс күнi iшiнде және осы Келiсiм негiзiнде көтерме жәрдемақысының тағайындалған сомасын алушының жеке есеп шотына аударуға мiндеттi.

      2.3 Алушының:

      1) қажеттi құжаттарды тапсыру кезiнде әлеуметтiк қолдау шараларын ерiктi түрде таңдауға;

      2) үш жылдық мерзiм өткенге дейiн, өндiрiстiк жағдайларға немесе әкiмшiлiктiң бастамасына байланысты басқа ауылдық елдi мекендерге (немесе бір ауылдық елді мекеннің шегінде) жұмысқа ауысқан кезде, қосымша келісім бойынша міндеттемелер қабылдай отырып, алынған әлеуметтiк қолдау шараларына құқығын сақтауға құқығы бар.

      2.4 Алушы:

      1) тұрғын үй сатып алуға/салуға бюджеттік кредит түрінде әлеуметтiк қолдау шараларын алған күннен бастап 60 жұмыс күні iшiнде комиссияның Әкімшіге бюджет қаражатының мақсатты пайдаланылғаны туралы растау құжаттарын беруге;

      2) меншiгiне сатып алынған/салынған жылжымайтын мүлiктi әдiлет органдарында тiркегеннен кейiн Әкімшіге тұрғын үй құжаттарының түпнұсқаларын алған бюджеттік кредитті толық өтегенге дейін осы Келiсiмдi кемiнде үш жыл мерзiмге қамтамасыз ету жөнiндегi кепiл ретiнде беруге;

      3) Әкімшіге тоқсан сайын жұмыс орнынан анықтама ұсынуға;

      4) жыл сайын Әкімшіге мекенжай анықтамасын ұсынуға;

      5) осы Келiсiмнiң шарттары орындалмаған жағдайда әлеуметтiк қолдау шаралары ретiнде алынған бюджет қаражатын толық көлемде қайтаруды қамтамасыз етуге мiндеттi.

      2.5 Сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң (агент):

      1) алушымен есеп айырысуды жүргiзуге;

      2) алушының қаржылық жағдайына мониторинг жүргiзуге құқығы бар.

      2.6 Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент):

      1) Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасына сәйкес бюджеттiк кредитке қызмет көрсетуге;

      2) кредиттiк шарт бойынша әлеуметтiк қолдау шараларын алған маман мiндеттемелерiнiң орындалуына мониторинг жүргiзуге;

      3) Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасына сәйкес осы Келiсiмнiң шарттары орындалмаған және орындаудан бас тартылған жағдайда алушыдан берешектi өндiрiп алуды жүзеге асыруға мiндеттi.

3. Дауларды шешу

      3.1 Осы Келiсiмдi орындау кезiнде туындауы мүмкiн барлық мәселелер мен келiспеушiлiктер мүмкiндiгiне қарай Тараптардың арасында келiссөздер жолымен шешiлетiн болады.

      3.2 Егер даулар мен келiспеушiлiктер келiссөздер жолымен реттелмейтiн болса, олар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес сот тәртiбiмен шешiлуге тиiс.

4. Келiсiмнiң қолданылу мерзiмi

      4.1 Осы Келiсiм тараптар қол қойған күннен бастап күшiне енедi.

      Келiсiм 20___ жылғы "__"____________ бастап қолданылады.

      4.2 Келiсiм әр тарап үшін бiрдей заң күшi бар үш данада жасалды.

5. Тараптардың заңды мекенжайлары

      Әкiмшi                                     Алушы                  Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент)

      __________________       _______________       __________________________

      __________________       _______________       __________________________

      __________________       _______________       __________________________


  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
мамандарына әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 2-қосымша 
  Нысан
  ____________________________
облысы
_________________________
ауданының (облыстық маңызы
бар қаланың) әкiмi
____________________________
тегi, аты-жөнi
____________________________
мекенжайы бойынша тұратын
____________________________
жұмыс орны, лауазымы
____________________________
өтiнiш берушiнiң тегi, аты,
әкесiнiң аты (болған жағдайда)
(бұдан әрі –Т.А.Ә.)

Өтініш

      Сiзден Келiсiмде (қоса берiледі) көрсетілген мөлшерде және шарттарда маған көтерме жәрдемақы төлеуiңiздi және/немесе тұрғын үй сатып алуға/салуға (қажеттісін сызу) бюджеттiк кредит ресiмдеуге құқық беруiңiздi сұраймын.

      __________ ____________

      күнi қолы

      Құжаттар қабылданды:

      20__ жылғы "___" _______

      ________ ____________________________________________________

      қолы             құжаттарды қабылдаған лауазымды тұлғаның Т.А.Ә.

      ____________________________________________________________________

      (кесу сызығы)

      Өзгерiстер туындаған жағдайда, олар туралы 15 жұмыс күн iшiнде хабарлауға мiндеттенемiн. Дұрыс емес мәлiметтер және/немесе жасанды құжаттар бергенiм үшiн жауапкершiлiк туралы ескертiлдiм.

      Азамат ____________ өтiнiшi қоса берiлген саны ________ дана құжаттармен бiрге 20__жылғы "__"_________________ қабылданды.

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      ________ ___________________________________________________

      қолы             құжаттарды қабылдаған лауазымды тұлғаның Т.А.Ә.

  "Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға
келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт
және агроөнеркәсіптік кешен
мамандарына әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 3-қосымша 
  Нысан

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, _____________________________________ облысы _________________________ ауданының (облыстық маңызы бар қаланың) әкiмдігi / Мемлекеттік корпорация ________________________ (мекенжайын көрсету керек), Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға байланысты, __________________________ мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1) ______________________;

      2) ______________________;

      3) ….

      Осы қолхат әрбір тарап үшін бір-бірден екі данада құрастырылған.

      _____________________________                        _____________

      (Мемлекеттік корпорация жұмыскерінің)                        (қолы)

      тегі,аты,әкесінің аты (болған жағдайда)                             

      (бұдан әрі – Т.А.Ә.)

      Орындаушы: Т.А.Ә.____________

      Телефон нөмірі____________

      Қабылдадым: Т.А.Ә. / қызметті алушының қолы

      "___" ___________ 20__ ж.



Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Приказ и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 275. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 апреля 2015 года № 10805. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 мая 2020 года № 43.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 27.05.2020 № 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. В заголовок приказа внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется, в соответствии с приказом Министра национальной экономики РК от 20.06.2016 № 270 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты".

      Сноска. В пункт 1 внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется, в соответствии с приказом Министра национальной экономики РК от 20.06.2016 № 270 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Департаменту региональной политики и развития местного самоуправления Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра

М. Кусаинов


  Утвержден
приказом исполняющего
обязанности Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 27 марта 2015 года № 275

Стандарт государственной услуги
"Предоставление мер социальной поддержки специалистам
в области здравоохранения, образования, социального
обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

      Сноска. Стандарт в редакции приказа Министра национальной экономики РК от 07.12.2017 № 396 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством национальной экономики Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается уполномоченными органами в области развития сельских территорий местных исполнительных органов районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи или поступления из Государственной корпорации пакета документов услугодателю:

      выплата подъемного пособия – в течение 27 (двадцати семи) рабочих дней;

      предоставление бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья – в течение 47 (сорока семи) рабочих дней.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги. Услугодатель обеспечивает доставку результата государственной услуги в Государственную корпорацию не позднее чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов услугополучателем услугодателю и в Государственную корпорацию – 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя у услугодателя – 30 минут, в Государственной корпорации – 20 минут.

      5. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      6. Результатом оказания государственной услуги при обращении:

      1) к услугодателю является заключение соглашения о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги (далее – Соглашение) или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным статьей 19-1 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон);

      2) в Государственную корпорацию является уведомление о необходимости обращения услугополучателя к услугодателю (с указанием адреса и контактных данных) для заключения Соглашения или письменный мотивированный ответ о постановке на учет и очередность или об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным статьей 19-1 Закона.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется с 09-00 до 17-30 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно в соответствии с графиком работы с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается в порядке "электронной" очереди без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя или его представителя по нотариально удостоверенной доверенности:

      к услугодателю:

      1) при получении подъемного пособия:

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      копия документа, удостоверяющего личность услугополучателя;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      адресная справка с места жительства, подтверждающая проживание в соответствующем населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      2) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на приобретение жилья:

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      копия документа, удостоверяющего личность;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      акт оценки приобретаемого недвижимого имущества;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      адресная справка с места жительства, подтверждающая проживание в соответствующем населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      справка об отсутствии (наличии) недвижимого имущества у специалиста, его(ее) супруги(-а) и детей в данном сельском населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      3) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на строительство жилья:

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      копия документа, удостоверяющего личность;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      адресная справка с места жительства, подтверждающая проживание в соответствующем населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      справка об отсутствии (наличии) недвижимого имущества у специалиста, его(ее) супруги(-а) и детей в данном сельском населенном пункте (в случае отсутствия сведений из соответствующих государственных информационных систем);

      акт на право пользования земельным участком, предоставленным на строительство жилья на имя специалиста;

      акт оценки залогового имущества;

      договор страхования залогового имущества;

      письменное согласие на софинансирование части строительства жилья, превышающей размер выдаваемого кредита;

      в Государственную корпорацию:

      1) при получении подъемного пособия:

      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      2) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на приобретение жилья:

      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      акт оценки приобретаемого недвижимого имущества;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае заключения брака до 2008 года);

      3) при получении подъемного пособия и бюджетного кредита на строительство жилья:

      документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      копия трудовой книжки, заверенная кадровой службой по новому месту работы;

      копия диплома об образовании;

      сведения о предыдущем месте прописки из миграционной службы;

      копия свидетельства о браке (для специалистов, состоящих в браке) (в случае заключения брака до 2008 года);

      акт на право пользования земельным участком, предоставленным на строительство жилья на имя специалиста;

      акт оценки залогового имущества;

      договор страхования залогового имущества;

      письменное согласие на софинансирование части строительства жилья, превышающей размер выдаваемого кредита.

      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются услугополучателю в день подачи заявления.

      Подтверждением принятия заявления услугополучателя является расписка, в которой указываются фамилия, имя, отчество (при наличии), почтовый адрес, номер телефона, дата подачи заявления и подпись лица, принявшего заявление.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, свидетельства о заключении брака (в случае заключения брака после 2008 года), адресной справки с места жительства услугополучателя, справки об отсутствии (наличии) недвижимого имущества у специалиста и его(ее) супруги(-а) и детей в данном сельском населенном пункте работник Государственной корпорации и услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Услугодатель и работник Государственной корпорации получают согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      10. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, услугодатель или работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги (далее – Расписка).

      Расписка готовится в двух экземплярах, по одному для каждой из Сторон.

      В случаях представления услугополучателем недостоверных данных (сведений), содержащихся в пакете документов, указанных в пункте 9 настоящего стандарта государственной услуги, а также несоответствия услугополучателя требованиям пункта 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий", услугодатель отказывает в предоставлении государственной услуги.

      При отказе в предоставлении мер социальной поддержки услугодатель в течение трех рабочих дней после рассмотрения документов услугополучателя направляет мотивированный ответ об отказе в предоставлении мер социальной поддержки:

      специалисту (если услугополучатель подал документы услугодателю);

      в Государственную корпорацию (если услугополучатель подал документы через Государственную корпорацию).

      При недостатке бюджетных средств для оказания государственной услуги услугодатель формирует очередность из числа претендентов на получение государственной услуги по дате подачи заявления услугополучателем.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя Министерства, услугодателя, либо на имя соответствующего местного исполнительного органа по адресам, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба оформляется в письменной форме. В жалобе указываются фамилия, имя, отчество (при наличии), почтовый адрес, номер телефона, дата подачи жалобы и подпись лица, подавшего жалобу.

      Жалоба принимается в письменной форме по почте, посредством веб-портала "электронного правительства" (далее – портал) либо нарочно через канцелярию в рабочие дни.

      Подтверждением принятия жалобы, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      Услугополучателю в подтверждение о принятии его жалобы на копии жалобы ставится штамп, в котором указывается входящий номер, дата, фамилия и инициалы лица, принявшего жалобу, контактный телефон соответствующей канцелярии.

      О результатах рассмотрения жалобы услугополучателю сообщается в письменном виде по почте.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба на действия (бездействие) работника Государственной корпорации направляется к руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель имеет право обратиться в суд согласно Закону Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой через Государственную корпорацию

      12. Услугополучателям, имеющим в установленном законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться, прием документов для оказания государственной услуги производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства, посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      13. Адреса мест оказания государственной услуги размещен на:

      1) интернет-ресурсе Министерства www.economy.gov.kz, в подразделе "Государственные услуги в сфере региональной политики" раздела "Государственные услуги";

      2) интернет-ресурсе Государственной корпорации – www.gov4c.kz.

      14. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: www.economy.gov.kz, Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Предоставление мер
социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта и
агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и
проживания в сельские
населенные пункты"
  Форма

                                    Соглашение
      о предоставлении мер социальной поддержки специалистам в области
      здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и
агропромышленного комплекса, прибывшим для работы и проживания в сельские
                              населенные пункты

      Населенный пункт _________________ "___"___________ 20__ года

      Государственное учреждение "___________________________" в лице руководителя
______________________________, именуемое в дальнейшем "Администратор", с одной
стороны, получатель социальной помощи, ________________________________, именуемый
в дальнейшем "Получатель", с другой стороны и __________________________________,
именуемый в дальнейшем "Поверенный (агент)", с третьей стороны заключили настоящее
Соглашение взаимных обязательств о нижеследующем:

1. Предмет Соглашения

      Стороны, учитывая взаимную ответственность и согласие, без принуждения ни с чьей
стороны принимают на себя обязательства, которые должны быть исполнены в полном
объеме сторонами, а именно:

      1.1 Администратор на основании решения маслихата ______________

      (№ ____ от "___" _______ 20__ года) принимает на себя обязательства предоставить
меры социальной поддержки в виде:

      1) подъемного пособия в размере _______________________________
_______________________________________________________ тенге;

      2) бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья в сумме
_________________________________________________________ тенге сроком на ____ лет.

      1.2 Получатель принимает на себя обязательства при получении вышеуказанных мер
социальной поддержки не менее трех лет отработать в организации __________________
(здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта,
агропромышленного комплекса), расположенной в сельском населенном пункте
_____________.

      1.3 Поверенный (агент) принимает на себя обязательства на основе договора
поручения совершать от имени и за счет администратора и в соответствии с его указаниями
определенные поручения, связанные с бюджетным кредитованием.

2. Права и обязанности сторон

      2.1 Администратор вправе:

      1) требовать от получателя добросовестного и надлежащего исполнения обязательств,
взятых на себя в соответствии с настоящим Соглашением.

      2.2 Администратор обязан:

      1) в течение десяти рабочих дней после принятия постановления акимата района
(города областного значения) и на основании настоящего Соглашения перечислить
назначенную сумму подъемного пособия на индивидуальный лицевой счет получателя.

      2.3 Получатель имеет право:

      1) добровольного выбора мер социальной поддержки при предоставлении
необходимых документов;

      2) сохранять право на полученные меры социальной поддержки при переводе на
работу в другие сельские населенные пункты (или в пределах одного сельского населенного
пункта) до истечения трехлетнего срока, связанного с производственными условиями или по
инициативе администрации, принимая обязательства по дополнительному соглашению.

      2.4 Получатель обязан:

      1) в течение 60 рабочих дней со дня получения мер социальной поддержки в виде
бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья представить Администратору
комиссии подтверждающие документы о целевом использовании бюджетных средств;

      2) после регистрации в органах юстиции приобретенной в собственность/построенной
недвижимости представить оригиналы документов на жилье Администратору в качестве
залога по обеспечению данного Соглашения сроком не менее чем на три года до полного
погашения полученного бюджетного кредита;

      3) ежеквартально представлять Администратору справку с места работы;

      4) ежегодно представлять Администратору адресную справку с места жительства;

      5) обеспечить возврат в полном объеме полученных в качестве мер социальной
поддержки бюджетных средств при неисполнении условий данного Соглашения.

      2.5 Поверенный (агент) имеет право:

      1) проводить расчеты с получателем;

      2) проводить мониторинг финансового состояния получателя.

      2.6 Поверенный (агент) обязан:

      1) обслуживать бюджетный кредит в соответствии с бюджетным законодательством
Республики Казахстан;

      2) осуществлять мониторинг выполнения обязательств специалиста, получившего
меры социальной поддержки по кредитному договору;

      3) осуществлять взыскание при неисполнении и отказе от исполнения условий
данного Соглашения с получателя в соответствии с бюджетным законодательством
Республики Казахстан.

3. Разрешение споров

      3.1 Все вопросы и разногласия, которые могут возникнуть при исполнении
настоящего Соглашения, будут по возможности решаться путем переговоров между
Сторонами.

      3.2 В случае если споры и разногласия не могут быть урегулированы путем
переговоров, они подлежат разрешению в судебном порядке в соответствии с действующим
законодательством Республики Казахстан.

4. Срок действия Соглашения

      4.1 Настоящее Соглашение вступает в силу со дня его подписания сторонами.

      Начало действия Соглашения с "___" _________ 20__ года.

      4.2 Соглашение составлено в трех экземплярах, имеющих одинаковую юридическую
силу, для каждой из сторон.

5. Юридические адреса сторон

      Администратор             Получатель             Поверенный (агент)

      __________________       ________________       __________________

      __________________       ________________       __________________

      __________________       ________________       __________________

  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Предоставление мер
социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта и
агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и
проживания в сельские
населенные пункты"
  Форма

                                                                        Акиму
                                                      ____________________ района
                                                      (города областного значения)
                                                      ___________________ области
                                                      ___________________________
                                                            фамилия, инициалы
                                                      от ________________________
                              фамилия, имя, отчество (при его наличии) (далее – Ф.И.О.)
                                                      ________________________
                                                      место работы, должность
                                                _________________________________
                                                заявителя, проживающего по адресу
                                                _________________________________

                                    Заявление

      Прошу Вас выплатить мне подъемное пособие и/или предоставить право на
оформление бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья (нужное
подчеркнуть) в размере и на условиях Соглашения (прилагается).
      ________ _________________
      (дата)       (подпись)
      Документы приняты:
      "____" ________ 20____ года
      _______________ _______________________________________________
      Подпись Ф.И.О.       должностного лица, принявшего документы
      ____________________________________________________________________
                                    (линия отреза)

      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение 15 рабочих дней сообщить о
них. Предупрежден(-а) об ответственности за представление недостоверных сведений и/или
поддельных документов.
      Заявление гражданина(-ки) ____________________ с прилагаемыми документами в
количестве ____________ штук принято "____" __________ 20____ года.
      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
      ____________ __________________________________________________
      Подпись Ф.И.О.      должностного лица, принявшего документы

  Приложение 3
к стандарту государственной
услуги "Предоставление мер
социальной поддержки
специалистам в области
здравоохранения, образования,
социального обеспечения,
культуры, спорта и
агропромышленного комплекса,
прибывшим для работы и
проживания в сельские
населенные пункты"
  Форма

                                    Расписка
                        об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан
от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", Акимат ____________________ района
(города областного значения) ________________ области / Государственная корпорация
___________________ (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание
государственной услуги __________________________________ ввиду представления Вами
неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом
государственной услуги, а именно:
      Наименование отсутствующих документов:
      1) ________________________________________;
      2) ________________________________________;
      3) ….
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
      _____________________________________       ________________________
      фамилия, имя, отчество (при его наличии)            (подпись)
      (далее – Ф.И.О.) (работника Государственной корпорации)
      Исполнитель Ф.И.О._____________
      Номер телефона__________
      Получил: Ф.И.О. / подпись услугополучателя
      "___" _________ 20__ г.