Техникалық жабдыққа қойылатын талаптарды және оны қолдану тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 наурыздағы № 228 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 сәуірде № 10892 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 27 ақпандағы № 137 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 27.02.2018 № 137 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 30 маусымдағы Кодексінің 34-бабының 7) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Техникалық жабдыққа қойылатын талаптар және оны қолдану тәртібі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитеті (Д.Е. Ерғожин) заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімдік баспа басылымдарда және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Министр

Б. Сұлтанов


  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2015 жылғы 30 наурыздағы
№ 228 бұйрығымен
бекітілген

Техникалық жабдыққа қойылатын талаптар және оны қолдану тәртібі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Техникалық жабдыққа қойылатын талаптар және оны қолдану тәртібі "Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 30 маусымдағы Кодексінің 34-бабының 7) тармақшасына сәйкес әзірленген.

      2. Осы Техникалық жабдыққа қойылатын талаптарда және оны қолдану тәртібінде мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:

      1) абоненттік терминал – байланыс желілері бойынша дабыл беру арқылы объектінің орналасу орнын айқындауға мүмкіндік беретін спутниктік навигация жүйесінің техникалық жабдығы;

      2) диспетчерлік орталық – Қазақстан Республикасында тіркелген спутниктік навигация қызметтерін көрсету операторы;

      3) штаттық режим – белгіленген уақыт параметрлеріне сәйкес көлік құралының орналасқан жері туралы дабыл берілетін абоненттік терминалдың жұмыс режимі;

      4) штаттан тыс режим – көлік құралының орналасқан жерін анықтау мүмкіндігі болмаған не дабыл беру белгіленген уақыт параметрлері бұзылған жағдайдағы абоненттік терминалдың жұмыс режимі.

2. Техникалық жабдыққа қойылатын талаптар

      3. Абоненттік терминал мынадай талаптарға сәйкес келуі тиіс:

      1) терминалдың пайдалану сапасын сыртқы жағдай әсерінен (атмосфера әсерінен, температураның ауытқуы, жоғары ылғалдылық, дірілдеу) жұмыс істеу қалпында сақтауына мүмкіндік беретін берік материалдардан жасалған корпусының болуы;

      2) рұқсатсыз алуды болдырмау мақсатында және оны көлік құралының ішіне стационарлық бекітуге сәйкестендіру құралдарын салуға мүмкіндік беретін конструкциясының болуы;

      3) кедендік бақылаудағы тауарлардың өткізілуіне бүкіл бағыт бойы тұрақты дабыл беруді қамтамасыз етуі.

3. Техникалық жабдықты қолдану тәртібі

      4. Кедендік тасымалдаушы кедендік бақылауда тасымалдау үшін пайдаланылатын әрбір көлік құралын абоненттік терминалмен жарақтандырады.

      5. Көлік құралына қондырылған абоненттік терминал көлік құралының орналасқан жері туралы дабыл беруді Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында қамтамасыз етеді.

      6. Абоненттік терминал қондырылған көлік құралын пайдалану басталғанға дейін кедендік тасымалдаушыны тіркеген мемлекеттік кірістер органы абоненттік терминалға пломба салады.

      Кедендік тасымалдаушының осындай қызметті жүзеге асыру үшін Кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында көзделген шарттар мен міндеттерді сақтамауы, оның ішінде абоненттік терминалдың болмауы не оның ақаулы болуы, сонымен қатар сәйкестендіру құралдарын жою, алып тастау, өзгерту, зақымдау не жоғалту 2014 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодекісінің 523 бабына сәйкес жауапкершілікке тартылады.

      7. Абоненттік терминал диспетчерлік орталықтардың біріне қосылады. Кедендік тасымалдаушы логин және ақпараттық жүйеге поролды ұсыну жолымен диспетчерлік орталық арқылы мемлекеттік кірістер органына көлік құралының өткізілуі туралы ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз етеді.

      8. Кедендік тасымалдаушы мемлекеттік кірістер органына диспетчерлік орталық арқылы, нақты уақыт режимінде мынадай ақпаратты ұсынуды қамтамасыз етеді:

      1) абоненттік терминалдың қабылданған дабылдары негізінде көлік құралының тұрған жерін анықтау;

      2) абаненттік терминалды қосу және сөндіру күні мен уақыты;

      3) көлік құралы туралы ақпарат;

      4) көлік құралының қозғалысы туралы аналитикалық есеп.

      9. Кедендік тасымалдаушы диспетчерлік орталық арқылы қамтамасыз етеді:

      1) көлік құралына орнатылған абоненттік терминалдың дабылдарын қабылдау мен өңдеуді;

      2) пароль белгілеу, есепке алу жазбаларын әкімшілендендіру арқылы ақпаратқа қол жеткізуді шектеуді;

      3) көлік құралы туралы ақпаратты 3 жыл ішінде мұрағаттау мен сақталуын қамтамасыз етеді.

      10. Абоненттік терминалдың техникалық параметрлері шығарушы зауыттың техникалық шарттары мен параметрлеріне сәйкес белгіленеді.

      11. Штаттық режимде жұмыс істейтін кедендік бақылаудағы тауарлар өткізілетін көлік құралдарына қондырылған абоненттік терминалдардың дабылы үшін көлік құралының орналасқан жері туралы абоненттік терминалдың дабыл беру арақашықтығы 10 минуттан аспайды.

      12. Абоненттік терминал штаттан тыс жұмыс істеу режимнің функциясын ұстайды, ол автоматты режимде мынадай жағдайларда енгізіледі:

      1) көлік құралының орналасқан жерін анықтау мүмкін болмаса;

      2) көлік құралында қондырылған абоненттік терминалдың белгіленген штаттық режимі бұзылғанда.

      Абоненттік терминалдың қауіпті дабылдар беруінің басталуы штаттан тыс режим енгізілген сәттен бастап 5 минуттан аспауға тиіс.

      13. Абоненттік терминал кедендік бақылаудағы тауарларды бүкіл өткізу кезеңіне жұмыс істейтін қалыпта және дабыл беру режимінде болады.

      14. Абоненттік терминалды қосу тауарлар кедендік транзит кедендік рәсіміне орналастырылғаннан кейін қамтамасыз етіледі, ал кедендік транзит кедендік рәсімі аяқталғаннан кейін абоненттік терминалды сөндіруге жол беріледі.

Об утверждении требований к техническому оборудованию и порядка его применения

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 марта 2015 года № 228. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 апреля 2015 года № 10892. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 февраля 2018 года № 137 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 27.02.2018 № 137 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 7) статьи 34 Кодекса Республики Казахстан от 30 июня 2010 года "О таможенном деле в Республике Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые требования к техническому оборудованию и порядок его применения.

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (Ергожин Д.Е.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр

Б. Султанов

  Утверждены
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 30 марта 2015 года № 228

Требования к техническому оборудованию
и порядок его применения
1. Общие положения

      1. Настоящие Требования к техническому оборудованию и порядок его применения разработаны в соответствии с подпунктом 7) статьи 34 Кодекса Республики Казахстан от 30 июня 2010 года "О таможенном деле в Республике Казахстан".

      2. В настоящих Требованиях к техническому оборудованию и порядке его применения используются следующие понятия:

      1) абонентский терминал – техническое оборудование системы спутниковой навигации, позволяющее определять местоположение транспортного средства посредством передачи сигнала по каналам связи;

      2) диспетчерский центр – оператор предоставления услуг спутниковой навигации, зарегистрированный в Республике Казахстан;

      3) штатный режим – режим работы абонентского терминала, при котором сигнал о местонахождении транспортного средства передается в соответствии с установленными временными параметрами;

      4) нештатный режим – режим работы абонентского терминала в условиях отсутствия возможности определения местонахождения транспортного средства либо нарушения установленных временных параметров передачи сигнала.

2. Требования к техническому оборудованию

      3. Абонентский терминал должен соответствовать следующим требованиям:

      1) иметь корпус из прочного материала, позволяющий сохранять эксплуатационные качества терминала в рабочем состоянии под воздействием внешних условий (атмосферные влияния, перепады температур, повышенная влажность, вибрация);

      2) иметь конструкцию, позволяющую его стационарное крепление, внутри транспортного средства и наложение средств идентификации (пломбирование) в целях исключения несанкционированного снятия;

      3) обеспечивать устойчивую передачу сигналов на протяжении всего маршрута перемещения товаров под таможенным контролем.

3. Порядок применения технического оборудования

      4. Таможенный перевозчик оснащает каждое используемое для перевозок под таможенным контролем транспортное средство абонентским терминалом.

      5. Абонентский терминал, установленный на транспортное средство, обеспечивает передачу сигнала о местонахождении транспортного средства на всей территории Республики Казахстан.

      6. До начала эксплуатации транспортного средства с установленным абонентским терминалом, абонентский терминал опломбировывается органом государственных доходов регистрации таможенного перевозчика.

      Несоблюдение таможенным перевозчиком условий и обязанностей, предусмотренных таможенным законодательством Таможенного союза и/или Республики Казахстан для осуществления такой деятельности, в том числе отсутствие либо неисправность абонентского терминала, уничтожение, удаление, изменение, повреждение либо утрата средств идентификации влекут за собой ответственность в соответствии со статьей Кодекса 523 Республики Казахстан "Об административных правонарушениях" от 5 июля 2014 года.

      7. Абонентский терминал подключается к одному из диспетчерских центров. Таможенный перевозчик обеспечивает доступ органу государственных доходов к информации о перемещении транспортного средства посредством диспетчерского центра путем предоставления логина и пароля к информационной системе.

      8. Таможенный перевозчик обеспечивает передачу органу государственных доходов посредством диспетчерских центров, в режиме реального времени следующей информации:

      1) определение местонахождения транспортного средства на основании принятых сигналов абонентского терминала;

      2) даты и времени включения и выключения абонентского терминала;

      3) информации о транспортных средствах;

      4) аналитического отчета о движение транспортных средств.

      9. Таможенный перевозчик обеспечивает посредством диспетчерских центров:

      1) прием и обработку сигналов абонентского терминала, установленного на транспортном средстве;

      2) ограничение доступа к информации посредством установления паролей, администрирование учетных записей;

      3) архивацию и хранение информации о транспортном средстве в течение 3 лет.

      10. Технические параметры абонентского терминала устанавливаются в соответствии с техническими условиями и параметрами завода изготовителя.

      11. Для сигналов абонентских терминалов, работающих в штатном режиме, установленных на транспортных средствах перемещающих товары под таможенным контролем, периодичность передачи сигнала абонентского терминала о местонахождении транспортного средства, составляет не более 10 минут.

      12. Абонентский терминал поддерживает функцию нештатного режима работы, который вводится в автоматическом режиме в следующих случаях:

      1) невозможности определения местонахождения транспортного средства;

      2) нарушения установленного штатного режима абонентского терминала, установленного на транспортном средстве.

      Начало передачи тревожных сигналов абонентского терминала не должно превышать 5 минут с момента введения нештатного режима.

      13. Абонентский терминал находится в исправном состоянии и режиме передачи сигнала на весь период перемещения товаров под таможенным контролем.

      14. Включение абонентского терминала обеспечивается после помещения товаров под таможенную процедуру таможенного транзита, а отключение допускается после завершения таможенной процедуры таможенного транзита.