"Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 16 наурыздағы № 237 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 22 мамырда № 11132 тіркелді. Күші жойылды- Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 28 наурыздағы № 261 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 28.03.2020 № 261 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу" мемлекеттік қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Әкімшілік полиция комитеті (И.В. Лепеха):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында осы бұйрықты орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Облыстардың, Астана және Алматы қалалары ішкі істер департаменттерінің бастықтары осы бұйрықты тиісті қызметтер қызметкерлерінің зерделеуін ұйымдастырсын және оны бұлжытпай орындауды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ішкі істер министрінің орынбасары полиция генерал-майоры Е.З. Тургумбаевқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Қ. Қасымов

      "КЕЛІСІЛДІ":

      Қазақстан Республикасы

      Инвистициялар және даму министрі

      ____________________ Ә. Исекешев

      2015 жылғы "___" ______________

      "КЕЛІСІЛДІ":

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрі

      _________________ Е. Досаев

      201 жылғы "___" _________

      "КЕЛІСІЛДІ":

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрінің

      міндетін атқарушы

      _________________ М. Құсайынов

      201 жылғы "___" _________



  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 16 наурыздағы
№ 237 бұйрығымен бекітілген

"Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет – "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу" (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрлік (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz немесе веб-портал www.elicense.kz (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      1) порталға құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 20 күнтізбелік күн;

      2) құжаттарды тапсыру үшін рұқсат берілетін ең ұзақ уақыт – 15 (он бес) минут;

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруге міндетті. Ұсынылған құжаттардың толық емес фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімдерде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап береді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: электрондық түрде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі мамандандырылған оқу орталығын белгілеу туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бұйрығы (бұдан әрі – бұйрық) не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың себептерін көрсете отырып, дәлелді жауап.

      Көрсетілетін қызметті берушінің берген рұқсаттары туралы мәліметтер "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесіне енгізіледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      Порталда мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған хабарлама нысанында бұйрықтың электрондық көшірмесін қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 15.03.2017 № 189 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      7. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Порталдың жұмыс кестесі – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталған соң, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) мәліметтер нысанымен толтырылған көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлінісінің көрсетілетін қызмет алушыда оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларында көзделген арнайы және техникалық құралдардың бар-жоғын растайтын тексеру актісінің электрондық көшірмесі;

      3) тиісті теориялық, практикалық білімдері және өзінің кәсіби құзыреті саласында білім беру дағдылары бар оқытушылардың және оқыту процесіне тартылатын күзет қызметі саласында кәсіби жұмыс тәжірибесі бар мамандардың бар-жоғын растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (еңбек қызметін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері);

      4) көрсетілетін қызметті алушының басшысы бекіткен жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларының электрондық көшірмелері.

      Көрсетілетін қызметті алушының барлық құрылтайшылары (қатысушылары) мен басшыларының жеке басын, заңды тұлғаның жарғысынан, соттылығының жоқтығы туралы, қылмыстық жауапкершіліктен және ақталмайтын негіздер бойынша жазадан босатылғаны туралы анықтамаларды; көрсетілетін қызметті алушының барлық құрылтайшылары (қатысушылары) мен басшыларына қатысты қозғалған қылмыстық істер, ақталмайтын негіздер бойынша тоқтатылған қылмыстық істер және ақталмайтын негіздер бойынша қылмыстық істерді қозғаудан бас тарту туралы, психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан (медициналық анықтамалар), атыс даярлығы бойынша сабақтар өткізуге арналған меншік құқығындағы атыс тирінің бар-жоғын, санитарлық нормаларға лайықты сабақтар өткізуге арналған үй-жайдың бар-жоғын растайтын мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Порталға құжаттарды тапсырғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет нәтижесін алу күні мен уақытын көрсете отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну үшін өтініштің қабылданғандығы туралы белгі пайда болады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9-1. Мыналар:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарында деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің және (немесе) толық еместігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы;

      4) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер болып табылады.

      Ескерту. Стандарт 9-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Ішкі істер министрінің 15.03.2017 № 189 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселелері бойынша Министрліктің және (немесе) оның лауазымды тұлағаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым:

      1) Министрліктің Әкімшілік полиция комитеті (бұдан әрі – ӘПК) басшысының атына;

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 11-тармағында көрсетілген Министрлік басшысының атына беріледі.

      Шағым жазбаша нысанда пошта, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы немесе көрсетілген қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде), пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі.

      Шағымның қабылданғанын растау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефондары арқылы алуға болады.

      Шағымдарды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" көрсетілетін қызметті берушінің шағымды өңдеуі барысында (шағымды жеткізу, тіркеу, орындау, қарау немесе қараудан бас тарту туралы белгілер) жаңартылатын ақпарат қолжетімді болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеу күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға немесе Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте шағыммен сотқа жүгінеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 15.03.2017 № 189 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 06.03.2019 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің мекенжайы Министрліктің www.mvd.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылады.

      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы ақпарат Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығының телефоны (1414) арқылы ұсынылуы да мүмкін.

Об утверждении стандарта государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 237. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 11132. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 марта 2020 года № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 28.03.2020 № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации".

      2. Комитету административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Лепеха И.В.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      3. Начальникам департаментов внутренних дел областей, городов Астаны и Алматы организовать изучение настоящего приказа сотрудниками соответствующих служб и обеспечить его неукоснительное исполнение.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел генерал-майора полиции Тургумбаева Е.З.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

Министр

К. Касымов


      "СОГЛАСОВАНО":

      Министр по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      _________________ А. Исекешев

      "___" _____________ 201 года

      "СОГЛАСОВАНО":

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ____________________Е. Досаев

      "___" ______________ 201 года

      "СОГЛАСОВАНО"

      Исполняющий обязанности

      Министра национальной экономики

      Республики Казахстан

      ____________________ М. Кусаинов

  "___" ______________ 201 года Утвержден
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 16 марта 2015 года № 237

Стандарт государственной услуги
"Определение уполномоченным органом специализированного
учебного центра по подготовке и повышению квалификации
работников, занимающих должности руководителя и охранника
в частной охранной организации"
Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Государственная услуга – "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством внутренних дел Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается Министерством (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz или веб-портал www.elicense.kz (далее – портал).

      Сноска. Пункт 3 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 2 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента подачи документов на портал – 20 календарных дней;

      2) максимально допустимое время для подачи документов – 15 (пятнадцать) минут.

      Услугодатель в течение двух рабочих дней с момента получения документов услугополучателя обязан проверить полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.


      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная.

      6. Результат оказания государственной услуги – приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должность руководителя и охранника в частной охранной организации" (далее – приказ) или мотивированный ответ с указанием причин отказа в оказании государственной услуги.

      Сведения о выданных разрешениях услугодателем вносятся в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование".

      Форма представления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме уведомления, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя с приложением электронной копии приказа.

      Сноска. Пункт 6 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 15.03.2017 № 189 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным приказом Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы портала – круглосуточно за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      Сноска. Пункт 8 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги:

      1) заявление в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя, с заполненной формой сведений;

      2) электронная копия акта проверки услугополучателя территориальным подразделением услугодателя, подтверждающий наличие специальных и технических средств, предусмотренных учебными программами и учебными планами;

      3) электронные копии документов, подтверждающих наличие преподавателей, обладающих соответствующими теоретическими, практическими знаниями и навыками преподавания в области своей профессиональной компетенции, и привлекаемых к процессу обучения специалистов, имеющих профессиональный опыт работы в области охранной деятельности (электронные копии документов, подтверждающих трудовую деятельность);

      4) электронные копии учебных программ и учебных планов по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации, утвержденные руководителем услугополучателя.

      Сведения, подтверждающие личности всех учредителей (участников) и руководителей услугополучателя, из устава юридического лица, об отсутствии судимости, об освобождении от уголовной ответственности и наказания по нереабилитирующим основаниям, о возбужденных уголовных делах, прекращенных по нереабилитирующим основаниям и об отказе в возбуждении уголовных дел по нереабилитирующим основаниям на всех учредителей (участников) и руководителей услугополучателя, из психоневрологической и наркологической организаций (медицинские справки), наличие на праве собственности стрелкового тира для проведения занятий по огневой подготовке, наличие помещения для проведения занятий соответствующего санитарным нормам сотрудник услугодателя получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      После подачи документов на портал в "личном кабинете" услугополучателя появляется отметка о принятии заявления для предоставления государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      Сноска. Пункт 9 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9-1. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверных и (или) неполных сведений (данных) в документах, представленных услугополучателем для получения государственной услуги;

      2) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги;

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;

      4) услугополучатель и (или) представленные материалы, объекты, данные и сведения, необходимые для оказания государственной услуги не соответствуют требованиям, установленным нормативными правовыми актами в сфере охранной деятельности.

      Сноска. Приказ дополнен пунктом 9-1 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 15.03.2017 № 189 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      Сноска. Заголовок главы 3 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Жалоба на решения, действия (бездействие) Министерства и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг подается:

      1) на имя руководителя Комитета административной полиции Министерства (далее – КАП);

      2) на имя руководителя Министерства, указанного в пункте 11 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба принимается в письменной форме по почте, посредством веб-портала "электронного правительства" либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      В жалобе физического лица указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, контактный телефон.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефонам Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг – 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте или посредством веб-портала "электронного правительства" либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг либо в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      Сноска. Пункт 10 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 15.03.2017 № 189 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 4 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 06.03.2019 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Адрес мест оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсе Министерства www.mvd.gov.kz.

      12. Информация о государственной услуге может быть также представлена по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг (1414).