Байланыс формасы

"Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру бойынша кейбір шаралар туралы

Жаңартылған

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2015 жылғы 22 мамырдағы № 318 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 3 маусымда № 11258 тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 11 маусымдағы № 573 қаулысымен бекітілген "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерді іріктеу және "Болашақ" халықаралық стипендиясын жұмсау бағыттарын айқындау қағидаларын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Болашақ" халықаралық стипендиясы тағайындалуына үміткерлер үшін мемлекеттік және шет тілдерін білуінің, сондай-ақ пәндік емтихандардың қажетті ең төменгі деңгейі;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жұмыс орнын сақтау шартымен маман даярлауға жұмыс беруші өтінімінің нысаны;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу үшін үміткер сауалнамасының үлгілік нысаны;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес тағылымдамадан өту бағдарламасына қойылатын талаптар;

      5) осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін бағалар баламалығы кестесі;

      6) осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес "Болашақ" халықаралық стипендиясы тағайындалуына үміткерлердің Тәуелсіз сараптамалық комиссия мүшелерімен жеке әңгімелесуін бағалау парағының үлгілік нысаны;

      7) осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес тілдік курстар ұзақтығының кестесі бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 23.05.2017 № 239 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) "Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2012 жылғы 6 сәуірдегі № 149 бұйрығы (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7549 болып тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2012 жылғы 05 мамырдағы № 210-215 (272891) санында жарияланған);

      2) "Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2012 жылғы 6 сәуірдегі № 149 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 маусымдағы № 287 бұйрығы (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7747 болып тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2012 жылғы 30 маусымдағы № 360-364 (27438) санында жарияланған);

      3) "Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2012 жылғы 6 сәуірдегі № 149 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 25 ақпандағы № 57 бұйрығы (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9215 болып тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2014 жылғы 20 наурыздағы № 54 (28278) санында жарияланған).

      3. Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім және халықаралық ынтымақтастық департаменті (С.С. Ысмағұлова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты ресми жариялауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Т.О. Балықбаевқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушы
Т. Балықбаев

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 318 бұйрығына 1-қосымша

"Болашақ" халықаралық стипендиясы тағайындалуына үміткерлер үшін мемлекеттік және шет тілдерін білуінің, сондай-ақ пәндік емтихандардың қажетті ең төменгі деңгейі

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 06.03.2019 № 104 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

"Болашақ" халықаралық стипендиясы тағайындалуына үміткерлер үшін мемлекеттік тілді білуінің қажетті ең төменгі деңгейі

Тест блоктары

Тест тапсырмаларының жалпы саны

Жеткілікті болып табылатын дұрыс жауаптардың саны

Пайыздық ара қатынас

Тыңдалым

150

75

50%

Лексика-грамматикалық тест

Оқылым

      Ескерту: мемлекеттік тіл бойынша емтиханды (КАЗТЕСТ) А2 және одан жоғары деңгеймен тапсырғаны туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Ұлттық тестілеу орталығы" РМК берген ресми сертификатты ұсынған тұлғалар мемлекеттік тілді білу деңгейін анықтау бойынша тестілеуден босатылады.

"Болашақ" халықаралық стипендиясы тағайындалуына үміткерлер үшін шет тілін білуінің қажетті ең төменгі деңгейі

Болжалды оқу елі

Санаттар

Оқу тілі

Бірінші межелік деңгей

Мамандық бағыты*

Екінші межелік деңгей

Үшінші межелік деңгей

Ескерту

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1.

Аустралия

Тағылымдама

Ағылшын

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

_


Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5 TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79

2.

Аустрия Республикасы, Германия Федеративтік Республикасы***

Тағылымдама

Ағылшын /Неміс

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

_

Германия Федеративтік Республикасында академиялық бағдарламалар бойынша оқуға үміткерлер YKI комиссиясымен әңгімелесуге жіберіледі.
Кейбір ЖОО-дағы "магистратура" бағдарламасына түскенде (мамандыққа байланысты) GMAT емтиханын тапсыру керек.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
Goethe-Zertifikat А1
DAAD
OnSet А2

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
Goethe-Zertifikat C1
Test-DaF 4; DSH 2

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

_

IELTS: 9.0-ден 6.5 TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
Goethe-Zertifikat C1
Test-DaF 4; DSH 2

3.

Бельгия Корольдігі, Бразилия Федеративтік Республикасы, Ұлыбритания, Дания Корольдігі, Үндістан Республикасы, Ирландия, Латвия Республикасы, Литва Республикасы, Макао, Мексика Құрама Штаттары, Жаңа Зеландия, Сингапур Республикасы, Тайвань, Чили Республикасы, Швеция Корольдігі, Эстония Республикасы, Оңтүстік Африка Республикасы***

Тағылымдама

Ағылшын

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

Дания Корольдігі, Бельгия Корольдігі, Латвия Республикасы "Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен" санаты бойынша ғана.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5 TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79

4.

Италия Республикасы***

Тағылымдама

Ағылшын /Итальян

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

_

Итальян тілінде оқуға үміткерлер конкурсқа қатысуға CILS, CELI сертификаттары болғанда ғана жіберіледі.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
CILS A2/CELI 1

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
CILS Tre-C1/CELI 4

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
CILS Tre-C1/CELI 4

5.

Канада, Америка Құрама Штаттары

Тағылымдама

Ағылшын

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

_

"Магистратура", "докторантура" бағдарламаларына түскенде GRE, GMAT емтихандарын тапсыру керек (мамандыққа және бағдарламаға байланысты). Жарамды IELTS сертификаты болмаған жағдайда, үміткерлер конкурстық іріктеудің ІІ туры шеңберінде шет тілін меңгеру деңгейін анықтау үшін TOEFL ITP тестін тапсырады.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79

6.

Қытай Халық Республикасы***

Тағылымдама

Ағылшын /Қытай

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

Қытай тілінде оқуға үміткерлер конкурсқа қатысуға HSK сертификаты болғанда ғана жіберіледі.
"Резидентура" бағдарламасы бойынша оқу қытай тілінде ғана жүзеге асырылады.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
HSK 6-дан
3-деңгейі

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
HSK 6-дан
6-деңгейі

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5 TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
HSK 6-ншыдан 5-деңгейі

7.

Нидерланд Корольдігі***

Тағылымдама

Ағылшын /Голланд

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

Голланд тілінде оқуға үміткерлер конкурсқа қатысуға PTIT, PAT сертификаттары болғанда ғана жіберіледі.
"Магистратура" бағдарламасына түскенде GRE, GMAT (мамандыққа байланысты) емтиханың тапсыру керек.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
PTIT (А2)

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
PAT (C1)

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
PAT (C1)

8.

Норвегия Корольдігі***

Тағылымдама

Ағылшын /Норвег

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

Норвег тілінде оқуға үміткерлер конкурсқа қатысуға Norskprøve, Bergentest сертификаттары болғанда ғана жіберіледі.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз
бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
Norskprøve 2 (А2)

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
Bergentest (С1)

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5 TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
Bergentest (С1)

9.

Ресей Федерациясы

Инженерлік-техникалық қызметкер
Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

Орыс

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

Пәндік емтихандар


10.

Финляндия Республикасы***

Тағылымдама

Ағылшын
/Фин

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

_

Фин тілінде оқуға үміткерлер конкурсқа қатысуға YKI сертификаты болғанда ғана жіберіледі.

Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
YKI 3 (B1)

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
YKI 5 (C1)

11.

Француз Республикасы***

Тағылымдама

Ағылшын /Француз

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық


Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
TCF 100
DELF A1

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
TCF 500
DALF C1


Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5 TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
TCF 500
DALF C1

12.

Швейцария Конфедерациясы ***

Тағылымдама

Ағылшын /Француз /Неміс

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

Француз тілі бойынша тілдік курстардан өту Француз Республикасында жүзеге асырылады.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
TCF 100
DELF A1
Goethe-Zertifikat А1
DAAD 10-нан 5.0
OnSet А2

IELTS: 9.0-ден 7.0
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 600,
IBT 120-дан 100
TCF 500
DALF C1
Goethe-Zertifikat C1;
Test-DaF 4; DSH 2

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
Goethe-Zertifikat C1;
Test-DaF 4; DSH 2

13.

Корей Республикасы***

Тағылымдама

Ағылшын /Корей

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

Корей тілінде оқуға үміткерлер конкурсқа қатысуға Test of Proficiency in Korean (TOPIK) сертификаты болғанда ғана жіберіледі).

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
TOPIK (level 1)

IELTS: 9.0-ден 6.5
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
TOPIK (level 5)

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

 
IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

IELTS: 9.0-ден 6.5
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
TOPIK (level 4)

14.

Жапония***

Тағылымдама

Ағылшын /Жапон

IELTS: 9.0-ден 5.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 417,
IBT 120-дан 35

Гуманитарлық, Техникалық, Медициналық

_

Жапон тілінде оқуға үміткерлер конкурсқа қатысуға Nouryekushiken сертификаты болғанда ғана жіберіледі.

Инженерлік-техникалық қызметкер
Докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен

IELTS: 9.0-ден 6.0
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 500,
IBT 120-дан 60
Nouryekushiken 5-деңгейі

IELTS: 9.0-ден 6.5
TOEFL:
ITP**/PBT 677-ден 550,
IBT 120-дан 79
Nouryekushiken
1-деңгейі

Мемлекеттік қызметші
Ғылыми-педагог қызметкер
Мәдениет қызметкері, шығармашыл қызметкер
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері

IELTS: 9.0-ден 5.5
TОEFL:
ITP**/PBT 677-ден 457,
IBT 120-дан 46

Жалпы конкурс

      Ескерту:

      Шет тіл бойынша емтиханды ресми сертификатты ұсынған тұлғалар шет тілді білу деңгейін анықтау бойынша тестілеуден босатылады.

      Шетелдік жоғары оқу орындарынан шартсыз шақыру хатын алу үшін ағылшын тілі деңгейін көтеру қажет болған жағдайда конкурста "Жалпы конкурс" санаты бойынша қатысқан үміткерлер тіл деңгейін өз есебінен жоғарылатады.

      * Техникалық бағыт – "Шетелде кадрлар даярлау жөнiндегi республикалық комиссия туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 12 қазандағы № 470 Жарғысына сәйкес Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссиясы жыл сайын бекітетін "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін Басым мамандықтар тізбесінің (бұдан әрі - Тізбе) мына бөлімдеріндегі мамандықтар: Техникалық ғылымдар мен технологиялар; Жаратылыстану ғылымдары; Ауыл шаруашылығы ғылымдары.

      Гуманитарлық бағыт –Тізбесінің мына бөлімдеріндегі мамандықтар: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес; Гуманитарлық ғылымдар; Өнер.

      Медициналық бағыт – Тізбесінің мына бөлімдеріндегі мамандықтар: Денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандыру (медицина).

      **Бұл санаттың сертификаттары "Болашақ" халықаралық стипендиясына конкурс шеңберінде тестілеуден өту нәтижесінде алынған жағдайда қабылданады.

      ***Көрстетілген елдер үшін ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту Ұлыбританиядағы тілдік мектептерде жүзеге асырылады.

      Бірінші сатылық деңгей – Қазақстан Республикасының аумағындағы тілдік курстарға жіберу үшін.

      Екінші сатылық деңгей – шетелдегі тілдік курстарға жіберу үшін.

      Үшінші сатылық деңгей – академиялық оқуға жіберу үшін.

      Қазақстан Республикасының аумағындағы мерзімі 3 (үш) айдан аспайтын тілдік курстар аяқталғаннан кейін шетелдегі тілдік курстарға жіберу үшін CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) шет тілін меңгеру бойынша жалпы еуропалық біліктіліктер стандарттарына сәйкес ағылшын тілін B2 деңгейінде білу деңгейін анықтауға арналған бақылау тестін тапсыру мүмкін.

      Емтихандардың атаулары бойынша ақпарат:

      IELTS (International English Language Testing System – Интернэйшэнал Инглиш Лэнгуич Тестинг Систэм) – ағылшын тілін білуді тестілеудің халықаралық жүйесі;

      TCF (Test de connaissance du français - Тест де конэсонс дью фронсэ) – француз тілін білу тесті;

      DELF (Diplome d'Etudes en Langue Francaise – Дипломэ тьюд он Лонг Фронcэз) – француз тілін білуі туралы диплом;

      DALF (Diplоme Approfondi de Langue Franсaise – Дипломэ Апрофонди ду Лонг Фронсез) – француз тілін терең білуі туралы диплом;

      HSK (Hanyu Shuiping Kaoshi - Ханьюй Шуйпин Каоши) – шетелдіктерді, қытай эмигранттарды және аз ұлттар өкілдерін қоса алғанда, қытай тілінде сөйлемейтін адамдардың қытай тілін білу деңгейін сертификаттауға арналған ҚХР мемлекеттік емтиханы;

      Nouryekushiken (НорҰкущикэн) - жапон тілін білу деңгейін анықтау емтиханы;

      TOPIK (Test of Proficiency in Korean – Тест оф Профишэнси ин Кориан) – корей тілін білу деңгейін анықтау емтиханы;

      GRE (Graduate Record Examination – Градьюэйт Рекорд Экзаминэйшн) – нақты мамандық бойынша негізгі білімін тестілеу;

      GMAT (General Management Admission Test – Дженерал Мэнэджмент Адмишэн Тест) – менеджмент саласындағы білім деңгейі мен біліктілігін анықтаудың электрондық тесті;

      DELE (Diplomas de Español como Lengua Extranjera – Дипломас дэ Эспаньол комо Лингуа Икстранхера) – шет тілі ретінде испан тілін білу сертификаты;

      CILS (Certificazione di Italiano come Lingua Straniera – Цертификационе ди Итальяно комэ Лингуа Страниера) – шет тілі ретінде итальян тілін білу деңгейін растаушы сертификат;

      CELI (Certificatos di Conoscenza della Lingua Italiana – Цертификатос ди Коношэнза делльа Лингуа Итальяна) – шет тілі ретінде итальян тілін білу сертификаты;

      Norskprøve, Bergentest (Нуржкпрэва, Баргентест) – шет тілі ретінде норвег тілін білу сертификаты;

      PTIT (Profile Tourist and Informal Language Proficiency – Профайл Турист энд Информал Лэнгуич Профишэнси) – шет тілі ретінде голланд тілін білу сертификаты;

      PAT (Profile academic and professional language proficiency - Профайл Акадэмик энд Профэшэнал Лэнгуич Профишэнси) – академиялық голланд тілін меңгеру деңгейін анықтау бойынша емтихан;

      TestDaF (Test Deutsch als Fremdsprache – Тест Дойч альс Фремдшпрахэ) – Тест DaF Германияда оқу үшін қажетті неміс тілі деңгейін тексеретін тест. Бұл емтиханды әлем бойынша лицензияланған орталықтарда, сонымен қатар, Қазақстанда тапсыруға болады;

      Goethe-Zertifikat (ГҰте Цертификат) – Неміс тілін білуін растау үшін қажетті ГҰте-Институтының сертификаты. ГҰте-институтында сертификат алу үшін емтиханды ГҰте-институттарында да, біздің әріптестеріміз болып табылатын емтихан алу орталықтарында да тапсыруға болады;

      OnSet (ОнСэт) – неміс тілі деңгейін анықтауға арналған тест;

      DSH (Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang – Дойч Шпрахпрюфунг фюр ден Хохшульцуганг) – DSH емтиханы Германиядағы жоғары оқу орындарының біріне түсу үшін қажет. DSH емтиханы Германия жоғары оқу орындарында кезекті семестрлер басталғанға дейін 3-4 апта бұрын тапсырылады;

      TOEFL (Test of English as a Foreign Language - Тест оф Инглиш ас э Форейн Лэнгуич) – шет тілі ретінде ағылшын тілі бойынша тест мынадай түрлерге бөлінеді;

      ITP (Institutional Testing Program - Инститьюшэнал Тестинг Програм) – үміткерлердің тілдік дайындығын алдын ала анықтауға арналған бейресми тест;

      PBT (Paper-based test – Пэйпер-бэйзд тест) – қағаз жеткізгіштегі ресми тест;

      IBT(Internet-based test – Интернет-бейзд тест) – Интернет арқылы тапсырылатын ресми тест.

      CEFR (Common European Framework of Reference for Languages – Камон Еуропиан Фрэмворк оф Рэфэрэнс фор Лэнгуэджэс) - Шет тілін меңгеру бойынша жалпы еуропалық біліктіліктер стандарттар.

      YKI (Yleiset Kielitutkinnot – Уляиссэт Киелитуткиннот) – фин тілін меңгеру деңгейін анықтау бойынша емтихан;

      DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst – Дойчэ Акадэмишер Аустаушдинст) – неміс академиялық алмасу қызметі;

      PMT (Profile societal language proficiency – Профайл Сосайэтал Лэнгуич Профишэнси) – ауызекі голланд тілін меңгеру деңгейін анықтау бойынша емтихан;

      PPT (Profile professional language proficiency - Профайл Профэшэнал Лэнгуич Профишэнси) – кәсіби голланд тілін меңгеру деңгейін анықтау бойынша емтихан.

"Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындауға үміткерлер үшін пәндік емтихандардың қажетті ең төменгі деңгейі

Емтихан атауы

Бастапқы балл

Орыс тілі

"Жақсы" бағасынан кем емес

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 318 бұйрығына
2-қосымша

Жұмыс орнын сақтау шартымен жұмыс берушінің маман даярлауға өтінімі

      Ескерту. 2-қосымшаның тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 24.07.2018 № 371 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 23.05.2017 № 239 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

№ ______________                                     "___" _________20___ жылы/года Ұйымның атауы/Название организации







































Почталық индексі, мекен-жайы/Почтовый индекс, адрес







































      Код/телефон ___________________________________ факс___________________

      e-mail _________________________________________________________________

Үміткердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/
Ф.И.О. направляемого претендента (при наличии)
(Заполняется печатными буквами, согласно документу, удостоверяющему личность/жеке
басын куәландыратын құжатқа сәйкес бас әріптермен толтырылады)






























































"Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу ақпараты/Информация по участию в конкурсе на присуждение международной стипендии "Болашак"

Академиялық оқу/Академическое обучение

Тағылымдамадан өту/ Прохождение стажировки

Мемлекеттік қызметшілер
Государственный служащий


Ғылыми немесе педагог қызметкерлер


Научный или педагогический работник
Инженерлік-техникалық қызметкерлер


Инженерно-технический работник
Мәдениет қызметкерлері, шығармашылық қызметкерлер


Работник культуры, творческий работник
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкерлері


Работник редакции средств массовой информации

Указать категорию претендента/
Үміткердің санатын белгілеу
_________________________________________
_________________________________________
 

Бағыттаушы ұйымдағы жұмыс өтілі/Стаж работы в направляющей организации: _____________________________________________________________________

Үміткер жұмыс істейтін құрылымдық бөлімше/ Структурное подразделение: __________________________________________________________________

Үміткердің лауазымы/Должность претендента: __________________________________________________________________

Конкурсқа қатысу туралы деректер (үміткер толтырады)/
Данные для участия в конкурсе (заполняется претендентом)

Оқу елі/
Страна обучения

Оқу бағдарламасы/ Программа обучения

Оқу мамандығы/ Специальность обучения

Оқу тілі/ Язык обучения



Код ____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
___________________________


Жұмысқа орналастыру/Трудоустройство

Бағыттаушы ұйым басшысының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) /
Фамилия, имя, отчество руководителя направляющей организации (при наличии) ______________________________________________________________________________
Жұмыс орнын сақтауды қамтамасыз етуге міндеттенемін/
Обязуюсь обеспечить сохранение места работы ______________________________________________________________________________

(Басшысының қолы/Подпись руководителя)
М.О/М.П

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі
міндетін атқарушының
2015 ж. 23 мамырдағы
№ 318 бұйрығына 3-қосымша

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ МАМАНДАР ДАЯРЛАУҒА ӨТІНІМІ/
ЗАЯВКА ВЫСШЕГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН НА ПОДГОТОВКУ
СПЕЦИАЛИСТА

      Ескерту. 3-қосымша алып тасталды - ҚР Білім және ғылым министрінің 29.03.2016 № 226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 318 бұйрығына 3-қосымша

      Ескерту. 4-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 24.07.2018 № 371 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Үміткердің "болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу үшін сауалнамасы/
Анкета претендента для участия в конкурсе на присуждение международной
стипендии "Болашак"

      Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 23.05.2017 № 239 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Тегі/Фамилия Аты/Имя/ Әкесінің аты/Отчество (болған жағдайда/при наличии)
(жеке басын куәландыратын құжатқа сәйкес бас әріптермен толтырылады/
заполняется печатными буквами согласно документу, удостоверяющему личность)





















Фотография
3,5 × 4,5
(міндетті түрде)
(обязательно)
 









































Болжанып отырған оқу/тағылымдамадан өту елін көрсетіңіз/
Укажите предполагаемую страну обучения/прохождения стажировки









































Болжанып отырған оқу/тағылымдамадан
өту тілін көрсетіңіз/
Укажите предполагаемый язык обучения/
прохождения стажировки





















Оқу бағдарламасы/тағылымдама / Программа обучения/стажировка
Магистратура Докторантура Резидентура Тағылымдама/Стажировки

Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін басым мамандықтар тізбесіне сәйкес
мамандықтың толық атауы және коды/ Полное наименование специальности и код согласно Перечню приоритетных специальностей для присуждения международной стипендии "Болашак"

Код
















































 

Шетелдегі жоғары оқу орны/шетелдік ұйым/Высшее учебное заведение за рубежом/зарубежная организация*


























* Шетелдік жоғары оқу орындарына/мекемелерге оқу/тағылымдамадан өту үшін өз беттерінше түскен тұлғалар толтырады
* Заполняется лицами, самостоятельно поступившими в зарубежные вузы/организации на академическое обучение/для прохождения стажировки

"Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу бойынша ақпарат/
Информация по участию в конкурсе на присуждение международной стипендии "Болашак"

Академиялық оқу/Академическое обучение

Тағылымдамадан өту/ Прохождение стажировки

Өз бетінше түскен


Самостоятельно поступивший
Жалпы конкурс


Общий конкурс
Мемлекеттік қызметші


Государственный служащий
Ғылыми немесе педагог қызметкер


Научный или педагогический работник
Инженерлік-техникалық қызметкер


Инженерно-технический работник
Мәдениет қызметкері, шығармашылық қызметкер


Работник культуры, творческий работник
Бұқаралық ақпарат құралдары редакциясының қызметкері


Работник редакции средств массовой информации

Указать категорию претендента/
Үміткердің санатын белгілеу
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________


Бұл кестені "Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ қызметкерлері толтырады/
Данная таблица заполняется сотрудниками АО "Центр международных программ"

Ескертпелер/Замечания:
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Тексерді/Проверил: ___________________________________________________________________

(жауапты қызметкердің аты-жөні (болған жағдайда), лауазымы/Ф.И.О. (пр наличии), должность
ответственного сотрудника)

Қолы/Подпись_______________________
Тексерген күні/Дата проверки___________________

1. Жеке ақпарат*/Личная информация*

1. Жеке куәліктің деректері/Данные удостоверения личности
Нөмірі/ Номер










Берген мекеме/Кем выдан







Берілген күні - қолданылу мерзімі/Дата выдачи - срок действия

















 

2. Төлқұжат деректері / Паспортные данные
Нөмірі/ Номер










Берген мекеме/Кем выдан







Берілген күні - қолданылу мерзімі/Дата выдачи - срок действия

















 

3. Сәйкестендіру нөмірі/ Идентификационный номер













 

4. Туған күні/айы/жылы/День/месяц/год рождения









 

5. Туған жері/место рождения:
Ауыл /село


Қала/город


6. Ұлты/Национальность ________________________________
7. Отбасылық жағдайы /Семейное положение _______________

* Байланыс деректеріңіз өзгерген жағдайда ол туралы 5 жұмыс күн ішінде "Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ-ның қызметкерлеріне ескерту қажет.
* В случае изменения контактных данных в течение 5 рабочих дней необходимо оповестить сотрудников АО "Центр международных программ".

8. Байланыс деректері/Контактные данные

Коды, үй телефоны /Код, домашний телефон












 

Ұялы телефонының нөмірі /Номер мобильного телефона












 

Коды, жұмыс телефоны /Код, рабочий телефон












 

Қосымша байланыс телефондары/
Дополнительные контактные телефоны












 

e-mail




















(Электрондық почтаңызды үнемі тексеру қажет/ Необходимо регулярно проверять электронную почту)
Қосымша e-mail/Дополнительный e-mail




















 

9. Тұрғылықты орны (толық мекенжайы, индексі)
Место проживания (полный адрес, индекс)
Ел/Страна
_______________________________________
Облысы/Область
_______________________________________
Аудан/Район
______________________________________
Қала/ауыл
Город/село
_______________________________________
Көше/Улица
______________________________________
Үй/Дом_______ Блок/Блок______ Пәтер/Квартира_____
 

10. Тіркелген орны (толық мекенжайы, индексі)
Место прописки (полный адрес, индекс)
Ел/Страна
____________________________________
Облысы/Область
____________________________________
Аудан/Район
____________________________________
Қала/ауыл
Город/село
______________________________________
Көше/Улица
_____________________________________
Үй/Дом_______ Блок/Блок______ Пәтер/Квартира _____
 

*Міндетті түрде толтырылады/*Заполняется в обязательном порядке


11. Жақын туған-туысқандары/ата-аналары/жұбайы/балалары туралы мәліметтер:
Сведения о ближайших родственниках/родители/супруг(а)/дети:

Туысқандық дәрежесі
Степень родства

Аты-жөні, әкесінің аты (болған жағдайда)/ФИО (пр наличии) Туған жылы//Год рождения

Жұмыс/оқу орны, қызметтік телефоны
Место работы /учебы/,
телефон, код

Мекен-жайы, телефоны, қаланың/өңірдің
коды
Домашний адрес, код города/региона, телефон

Ата-анаңыздың қызмет ету саласын көрсетіңіз/Укажите сферу деятельности родителей:

Әкесі/
Отец
 





Әскери қызметші/Военнослужащий

Мемлекеттік қызметші/Государственный служащий

Бюджеттік ұйым қызметкері/Работник бюджетной организации

Жеке құрылым қызметкері/Работник частной структуры

Мемлекеттік кәсіпорын қызметкері/ Работник государственного предприятия

Зейнеткер/Пенсионер
Жұмыссыз/Безработный

Ата-анасы жоқ/Нет родителей

Басқа/другое ______________

Анасы/
Мать





Әскери қызметші/Военнослужащий

Мемлекеттік қызметші/Государственный служащий

Бюджеттік ұйым қызметкері/Работник бюджетной организации

Жеке құрылым қызметкері/Работник частной структуры

Мемлекеттік кәсіпорын қызметкері/

Работник государственного предприятия

Зейнеткер/Пенсионер
Жұмыссыз/Безработный

Ата-анасы жоқ/Нет родителей

Басқа/другое ______________

Жұбайы/
Супруг(а)





Балалары/
Дети






2.Білімі/Образование

12. Жоғары білім/Высшее образование

Жоғары оқу орнының атауы/Наименование вуза
 

Жоғары оқу орнының орналасқан жері/Местонахождение вуза


Область:

Оқу бағдарламасы/ Программа обучения
Маман/Специалист

Бакалавриат


Диплом қосымшасы бойынша орташа балы/
Средний балл по приложению к диплому ,


Мамандығы/ Специальность _____________________________________________________________

Оқу шарттары/Условия обучения


Мемлекеттік білім беру гранты/


Государственный образовательный грант Бюджет Ақылы бөлім/платное отделение


Оқу мерзімдері/Сроки обучения
Түскен жылы/Год поступления


Бітірген жылы/ Год окончания


Оқу тілі/Язык обучения
Қазақ/ Казахский


Орыс/ Русский


Басқа/Другое __________


3. Кәсіби қызметі/Профессиональная деятельность

13. Еңбек ету қызметі/Трудовая деятельность

Айы және жылы/Месяц и год

Жұмыс орнының атауы/ Наименование места работы

Лауазымы/
Должность

Жұмыс орнының орналасқан жері/
Адрес места работы

Келген/Приема

Кеткен/Ухода





















4. Конкурсқа қатысу туралы ақпарат/Информация по участию в конкурсе

14.Бұған дейін Сіз шетел тілі бойынша арнайы емтихан немесе тест (TOEFL, IELTS, GMAT, GRE, DSH, DELF жəне т.б.) тапсырдыңыз ба?/
Сдавали ли Вы раньше специализированные экзамены или тесты (TOEFL, IELTS, GMAT, GRE, DSH, DELF и др.) по иностранному языку?

Иә/Да


Жоқ/Нет


Егер тапсырсаңыз, онда келесі кестені толтырыңыз/ Если сдавали, то заполните следующую таблицу:

Тесттің ресми атауы/
Официальное наименование теста

Нәтижесі/
Результат

Тапсырған күні/
Дата сдачи







15. Конкурс бойынша тілдік тестілеуден өтуге ниет білдірілген орын/ Астана


Место желаемого прохождения языкового тестирования по конкурсу Алматы


16. Бұған дейін Сіз мемлекеттік тілді білу деңгейін анықтайтын арнайы емтихан (ҚАЗТЕСТ) тапсырдыңыз ба?/
Сдавали ли Вы раньше специализированный экзамен по определению уровня знания государственного языка (КАЗТЕСТ)?

Иә/Да


Жоқ/Нет


Егер тапсырсаңыз, онда келесі кестені толтырыңыз/ Если сдавали, то заполните следующую таблицу:

Тесттің ресми атауы/
Официальное наименование теста

Нәтижесі/
Результат

Тапсырған күні/
Дата сдачи




Шетелдік жоғары оқу орындарына/мекемелерге оқу/тағылымдамадан өту үшін өз беттерінше түскен тұлғалар толтырады/Заполняется лицами, самостоятельно поступившими в зарубежные вузы/организации на академическое обучение/для прохождения стажировки

17. Тағылымдамадан өту, оқу мерзімдері/Сроки обучения / прохождения стажировки__________________________

18. Бұдан бұрын Сізге "Болашақ" халықаралық стипендиясы тағайындалды ма?/
Присуждалась ли Вам ранее международная стипендия "Болашак"?
Жасалған шарттар бойынша орындалмаған міндеттемелер бар ма?/ Имеются ли невыполненные обязательства по заключенным договорам?
Бар болған жағдайда, қандай?/Если есть, то какие обязательства?
_____________________________________________________________________

Иә/Да


Жоқ/Нет


Иә/Да


Жоқ/Нет


19. Мен _____________________________________________, "Болашақ" халықаралық стипендиясына үміткерлер
(Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) толық)
осы сауалнамада көрсетілген барлық ақпараттың толық және нақты болып табылатынын растаймын.
Біле тұра жалған немесе толық емес деректерді беру конкурстан шығып қалуыма, сондай-ақ тағайындалған жағдайда "Болашақ" халықаралық стипендиясынан айыруға әкеп соғатыны маған мәлім.
Мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 11 маусымдағы № 573 қаулысымен бекітілген "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерді іріктеу қағидасының және "Болашақ" халықаралық стипендиясын жұмсау бағыттарының талаптарымен таныстым.
Мен "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысуым барысында "Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ алған менің сауалнамалық деректерімді, тестілеу мен әңгімелесу нәтижелерін Тәуелсіз сараптамалық комиссия мен Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия мүшелеріне және шетелдік серіктестерге, мемлекеттік органдарға, ғылыми-зерттеу институттарына, сарапшыларға және өзге де мүдделі ұйымдарға, "Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ іріктеу конкурсы нәтижелерінің ресми сайтында орналастыру жолымен берілуіне қарсы емеспін.
Я______________________________________________________________, претендент(ка) международную (Фамилия, Имя, Отчество (при наличии) полностью)
стипендию "Болашак" подтверждаю, что вся информация, представленная мною в данной анкете является полной и достоверной.
Мне известно, что предоставление заведомо ложных или неполных данных ведет к исключению из конкурса, а также к лишению международной стипендии "Болашак" в случае ее присуждения.
Я ознакомлен(а) с требованиями Правил отбора претендентов для присуждения международной стипендии "Болашак" и Направлениями расходования международной стипендии "Болашак", утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 июня 2008 года № 573.
Я не возражаю о передаче моих анкетных данных, результатов тестирований и собеседований, полученных АО "Центр международных программ" в ходе моего участия в конкурсе на присуждение международной стипендии "Болашак", членам Независимой экспертной комиссии и Республиканской комиссии по подготовке кадров за рубежом, зарубежным партнерам, государственным органам, научно-исследовательским институтам, экспертам и иным заинтересованным организациям, а также путем размещения на официальном сайте результатов конкурсного отбора АО "Центр международных программ".
Төменде өзіңіздің қолыңызбен мынадай мәтінді жазыңыз:
Осы қосымшаны мен өз қолыммен толтырдым, әрбір парағы дәйектелді. Жоғарыда жазылған шарттармен және талаптармен таныстым және келісемін (жеке қолыммен нақтылаймын)
Пожалуйста, напишите ниже собственноручно прописью текст, выделенный курсивом:
Настоящее приложение заполнено мною собственноручно, каждая страница личного листа запарафирована.
С вышеперечисленными условиями и требованиями ознакомлен и согласен (подтверждаю личной подписью)
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны қамтитын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісемін/Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.
Үміткердің қолы/ Күні (құжаттарды тапсырған кезде көрсетіледі)/
Подпись претендента ____________ Дата (указывается на момент подачи документов) "___"___ 20___ жылы/года.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 318 бұйрығына 4-қосымша

Тағылымдамадан өту бағдарламасына қойылатын талаптар

      Ескерту. 5-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы және тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 24.07.2018 № 371 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. 5-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 23.05.2017 № 239 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Тағылымдамадан өту бағдарламасында келесі тармақтар көзделеді:

      1. Өту елі;

      2. Шетелдік ұйым;

      3. Ұзақтық;

      4. "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін басымдық мамандықтар тізбесіне сәйкес мамандық";

      5. Тақырып;

      6. Өзектілік пен жаңалық;

      7. Мақсат;

      8. Міндеттер;

      9. Өту кезеңдері;

      10. Зерттеу объектісі;

      11. Зерттеуде пайдаланылатын әдістер;

      12. Қажетті материалдық-техникалық құралдар;

      13. Күтілетін нәтижелер;

      14. Шетелде тағылымдамадан өту жоспар-кестесі.

      Нысан

Тағылымдаманың жоспар-кестесі:

Іс-шаралар атауы

Іс-шараларды өткізу мерзімдері

Зерттеуде пайдаланылатын технологиялар мен әдістер

Есептілік нысаны






  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 318 бұйрығына 5-қосымша

      Ескерту. 6-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 24.07.2018 № 371 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

"Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін
бағалар баламалылығы кестесі

      Ескерту. 6-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 23.05.2017 № 239 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Дәстүрлі жүйе бойынша баға

Кредиттік жүйе бойынша баға

Бағаның сандық баламасы

Бағаның әріптік баламасы

%-дық мөлшері

Өте жақсы

4,0 (4,33)

A (А+)

95-100

3,67

A-

90-94

Жақсы

3,33

B+

85-89

3,0

B

80-84

2,67

B-

75-79

Қанағаттанарлық

2,33

C+

70-74

2,0

C

65-69

1,67

C-

60-64

1,33

D+

55-59

1,0

D

50-54

Қанағаттанарлықсыз

0

F

0-49

      Осы Бағалар баламалылығы кестесіне сәйкес кредиттік жүйе бойынша 3,30 балл дәстүрлі жүйенің 4,30 балына сәйкес келеді.

      Ескерту: осы тізімге кірмеген орташа балының баламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігімен жеке тәртіпте қарастырылады.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 318 бұйрығына 6-қосымша

      Ескерту. 7-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 24.07.2018 № 371 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Үлгілік нысан

"Болашақ" халықаралық стипендиясы тағайындалуына үміткерлердің
Тәуелсіз сараптамалық комиссия мүшелерімен жеке әңгімелесуін бағалау парағы

      Ескерту. 7-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 23.05.2017 № 239 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1 . Үміткер туралы жалпы ақпарат

Үміткер коды:


Білім туралы құжаттың орташа балы:


Диплом бойынша мамандық:


Оқу орны:


Бағдарлама, мамандық, оқу курсы:


Ағымдағы үлгерім:


Жұмыс орны:


Лауазым:


2. Конкурс бойынша ақпарат

Үміткер санаты:


Оқу елі:


Оқу тілі:


Академиялық оқу үшін шетелдік жоғары оқу орны/ Тағылымдамадан өту үшін шетелдік ұйым


Оқу бағдарламасы:


Болжамды мамандық:


3. Конкурстық іріктеу нәтижелері

Шет тілін білу бойынша тестілеу нәтижесі:


Мемлекеттік тілді білу бойынша тестілеу нәтижесі:


Кешенді тестілеу нәтижесі:


Уәждемелік және ұсыным хаттарды бағалау нәтижелері:



4. Жеке әңгімелесу бағалары

1. Үміткердің кәсіби даярлық деңгейі (тәжірибелік дағдылары)



5 – өте жақсы



4 - жақсы



3 - қанағаттанарлық



2 – қанағаттанарлықсыз

2. Таңдаған оқу мамандығы бойынша базалық білім деңгейі (теориялық дағдылары)



5 – өте жақсы



4 – жақсы



3 - қанағаттанарлық



2 – қанағаттанарлықсыз

3. Мамандық таңдауды түсіну, дәлелділік деңгейі



5 – өте жақсы



4 – жақсы



3 - қанағаттанарлық



2 – қанағаттанарлықсыз

4. Таңдаған мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын білу деңгейі



5 – өте жақсы



4 - жақсы



3 - қанағаттанарлық



2 – қанағаттанарлықсыз

5. Жағдайлық тапсырмаларды шешу дағдыларының деңгейі



5 – өте жақсы



4 - жақсы



3 - қанағаттанарлық



2 – қанағаттанарлықсыз

5. Тәуелсіз сараптамалық комиссия мүшесінің әңгімелесу нәтижелері бойынша ұсынымдары

"Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін ұсынамын

"Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін ұсынбаймын

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

(қысқаша түсініктеме)

____________________________________________________ 20__ жылғы "____" _______
(Тәуелсіз сараптамалық комиссия мүшесінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) (қолы)

6. Қорытынды баға

Осы бөлімді жеке әңгімелесу қорытындысы бойынша "Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ қызметкері толтырады
______________________________________________________________________________
(Қорытынды баға) ("Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ қызметкері Т.А.Ә. (болған жағдайда) (қолы)

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндеттерін атқарушының
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 318 бұйрығына 8-қосымша

Тілдік курстар ұзақтығының кестесі

      Ескерту. 8-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 24.07.2018 № 371 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Тілдік курстардан өту елі

Мамандық бағыты

Бағдарлама

Тіл

Тілді білу деңгейі

Тілдік курстардан өту мерзімі

Қазақстан Республикасында*

шетелде**

1.

Аустралия,
Ұлыбритания,
Ирландия,
Канада,
Америка Құрама Штаттары

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура
Докторантура Резидентура

Ағылшын

***IELTS 5.0;
TOEFL ITP/PBT 417-456;
TOEFL IBT 35-45

6 ай

6 ай

IELTS 5.5;
TOEFL ITP/PBT 457-499;
TOEFL IBT 46-59

3 ай

6 ай

IELTS 6.0; TOEFL ITP/PBT 500-549; TOEFL IBT 60-78

-

6 ай

****IELTS 6.5; TOEFL ITP/PBT 550-599; TOEFL IBT 79-99

-

3 ай

2.

Аустрия Республикасы,
Германия Федеративтік Республикасы, Швейцария Конфедерация

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура
Докторантура
Резидентура

Неміс

Goethe-Zertifikat А1
SD2: Start Deutsch 2
OnSet A2
DAAD 5.0 из 10

-

12 ай

Goethe-Zertifikat А2
OnSet А2

-

9 ай

Goethe-Zertifikat В1
OnSet B1

-

6 ай

3.

Италия Республикасы

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура
Докторантура
Резидентура

Итальян

CILS A2/CELI 1

-

12 ай

CILS B1/CELI 2

-

9 ай

CILS B2/CELI 3

-

6 ай

4.

Қытай Халық Республикасы

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура Резидентура Докторантура

Қытай

HSK 3 HSK 6-дан

-

12 ай

HSK 4 HSK 6-дан

-

9 ай

HSK 5 HSK 6-дан


6 ай

5.

Нидерланд Корольдігі

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура Докторантура Резидентура

Голланд

PTIT (A2)

-

12 ай

PMT (B1)

-

9 ай

PPT (B2)

-

6 ай

6.

Норвегия Корольдігі

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура Докторантура Резидентура

Норвег

Norskprøve 2 (A2)

-

12 ай

Norskprøve 3 (B1)

-

9 ай

Bergentest (B2)

-

6 ай

7.

Финляндия Республикасы

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Докторантура
Резидентура

Фин

YKI 3 (B1)

-

12 ай

YKI 4 (B2)

-

9 ай

8.

Француз Республикасы

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура Докторантура Резидентура

Француз

DELF A1/TCF 100-199

-

12 ай

DELF B1/TCF 200-299

-

9 ай

DELF B2/TCF 300-399

-

6 ай

9.

Корей Республикасы

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура Докторантура Резидентура

Корей

TOPIK (level 1)

-

12 ай

TOPIK (level 2)

-

9 ай

TOPIK (level 3)

-

6 ай

10.

Жапония

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура Докторантура Резидентура

Жапон

Nouryekushiken 5-деңгей

-

12 ай

Nouryekushiken 4-деңгей

-

9 ай

11.

Магистратура алдындағы дайындық (Pre-Sessional Course)*****

Техникалық
Медициналық Гуманитарлық

Магистратура

Ағылшын

IELTS 9.0-ден 6.5 дейін және қоса; TOEFL: ITP/PBT 550 дейін және қоса;
IBT 79 дейін және қоса

-

2 ай

Голланд

PAT (C1)

Итальян

CILS Tre - C1/CELI 4

Қытай

HSK 5 HSK 6-дан

Корей

TOPIK (level 4)

Неміс

Goethe-Zertifikat C1
Test-DaF 4; DSH 2

Норвег

Bergentest (С1)

Француз

TCF 500
DALF C1

Жапон

Nouryekushiken 1-деңгейі

Ағылшын

IELTS 9.0-ден 7,0 дейін және қоса (әр блок бойынша кемінде 6.5); TOEFL: ITP/PBT 600 дейін және қоса;
IBT 100 дейін және қоса

-

1 ай

Итальян

CILS Quattro - C2/CELI5

Қытай

HSK 6 HSK 6-ден

Корей

TOPIK (level 5)

Неміс

Goethe-Zertifikat C2
Test-DaF 4; DSH 2

Норвег

Bergentest (С1)

Француз

TCF 500
DALF C2

      Ескерту:

      *тағылымдамадан өту санаты бойынша үміткерлер үшін тілдік курстардан өту ұзақтығы – 6 ай. Тағылымдамадан өтуге шақыру хатында тілдік курстардың одан аз мерзімі көрсетілген жағдайда, тілдік курстардың ұзақтығы шақыру хатына сәйкес белгіленеді.

      **жоғары оқу орындарына түсу үшін қажетті деңгейіне дейін, бірақ осы кестеде көрсетілген мерзімінен аспай. Cтипендиат тілдік курстардың толық курсының қорытындысы бойынша академиялық оқуға шетелдік университеттерге түсу үшін қажетті деңгейді растау үшін бақылау тестінен өтеді ("Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерге шет тілін білудің ең аз деңгейіне, екінші межелік деңгейге сәйкес).

      ***"Инженерлік-техникалық қызметкер", "докторантураға/резидентураға өз бетімен түскен", тағылымдама санаттары бойынша ғана.

      **** "Жалпы конкурс", "магистратураға өз бетімен түскен" санаттары бойынша ғана.

      ***** "Жалпы конкурс" және "магистратураға өз бетінше түскендер" санаттары бойынша ғана, сондай-ақ "Болашақ" бағдарламасы шеңберінде шетелде мерзімі 6 айдан аспайтын тілдік курстардан өткен басқа санаттардағы стипендиаттар үшін.

      Емтихандардың атаулары бойынша ақпарат:

      IELTS (International English Language Testing System – Интернэйшэнал Инглиш Лэнгуич Тестинг Систэм) – ағылшын тілін білуді тестілеудің халықаралық жүйесі;

      TCF (Test de connaissance du français - Тест де конэсонс дью фронсэ) – француз тілін білу тесті;

      DELF (Diplome d'Etudes en Langue Francaise – Дипломэ тьюд он Лонг Фронcэз) – француз тілін білуі туралы диплом;

      DALF (Diplоme Approfondi de Langue Franсaise – Дипломэ Апрофонди ду Лонг Фронсез) – француз тілін терең білуі туралы диплом;

      HSK (Hanyu Shuiping Kaoshi - Ханьюй Шуйпин Каоши) – шетелдіктерді, қытай эмигранттарды және аз ұлттар өкілдерін қоса алғанда, қытай тілінде сөйлемейтін адамдардың қытай тілін білу деңгейін сертификаттауға арналған ҚХР мемлекеттік емтиханы;

      Nouryekushiken (НорҰкущикэн) - жапон тілін білу деңгейін анықтау емтиханы;

      TOPIK (Test of Proficiency in Korean – Тест оф Профишэнси ин Кориан) – корей тілін білу деңгейін анықтау емтиханы;

      CILS (Certificazione di Italiano come Lingua Straniera – Цертификационе ди Итальяно комэ Лингуа Страниера) – шет тілі ретінде итальян тілін білу деңгейін растаушы сертификат;

      CELI (Certificatos di Conoscenza della Lingua Italiana – Цертификатос ди Коношэнза делльа Лингуа Итальяна) – шет тілі ретінде итальян тілін білу сертификаты;

      Norskprøve, Bergentest (Нуржкпрэва, Баргентест) – шет тілі ретінде норвег тілін білу сертификаты;

      PTIT (Profile Tourist and Informal Language Proficiency – Профайл Турист энд Информал Лэнгуич Профишэнси) – шет тілі ретінде голланд тілін білу сертификаты;

      PAT (Profile academic and professional language proficiency - Профайл Акадэмик энд Профэшэнал Лэнгуич Профишэнси) – академиялық голланд тілін меңгеру деңгейн анықтау бойынша емтихан;

      TestDaF (Test Deutsch als Fremdsprache – Тест Дойч альс Фремдшпрахэ) – Тест DaF Германияда оқу үшін қажетті неміс тілі деңгейін тексеретін тест. Бұл емтиханды әлем бойынша лицензияланған орталықтарда, сонымен қатар, Қазақстанда тапсыруға болады;

      Goethe-Zertifikat (ГҰте Цертификат) – Неміс тілін білуін растау үшін қажетті ГҰте-Институтының сертификаты. ГҰте-институтында сертификат алу үшін емтиханды ГҰте-институттарында да, біздің әріптестеріміз болып табылатын емтихан алу орталықтарында да тапсыруға болады;

      OnSet (ОнСэт) – неміс тілі деңгейін анықтауға арналған тест;

      DSH (Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang – Дойч Шпрахпрюфунг фюр ден Хохшульцуганг) – DSH емтиханы Германиядағы жоғары оқу орындарының біріне түсу үшін қажет. DSH емтиханы Германия жоғары оқу орындарында кезекті семестрлер басталғанға дейін 3-4 апта бұрын тапсырылады;

      TOEFL (Test of English as a Foreign Language - Тест оф Инглиш ас э Форейн Лэнгуич) – шет тілі ретінде ағылшын тілі бойынша тест мынадай түрлерге бөлінеді;

      ITP (Institutional Testing Program - Инститьюшэнал Тестинг Програм) – үміткерлердің тілдік дайындығын алдын ала анықтауға арналған бейресми тест;

      PBT (Paper-based test – Пэйпер-бэйзд тест) – қағаз жеткізгіштегі ресми тест;

      IBT(Internet-based test – Интернет-бейзд тест) – Интернет арқылы тапсырылатын ресми тест.

      YKI (Yleiset Kielitutkinnot – Уляиссэт Киелитуткиннот) – фин тілін меңгеру деңгейін анықтау бойынша емтихан;

      DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst – Дойчэ Акадэмишер Аустаушдинст) – неміс академиялық алмасу қызметі;

      PMT (Profile societal language proficiency – Профайл Сосайэтал Лэнгуич Профишэнси) – ауызекі голланд тілін меңгеру деңгейін анықтау бойынша емтихан;

      PPT (Profile professional language proficiency - Профайл Профэшэнал Лэнгуич Профишэнси) – кәсіби голланд тілін меңгеру деңгейін анықтау бойынша емтихан.

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады