Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Аэроғарыш комитеті көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 мамырдағы № 668 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 14 шілдеде № 11667 тіркелді

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Мына:
      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес «Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі көрсететін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі төрағасының 2014 жылғы 12 наурыздағы № 33/НҚ бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9314 тіркелген, 2014 жылғы 18 сәуірде «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде, 2014 жылғы 31 шілдеде № 147 (28371) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Аэроғарыш комитеті (Т.А. Мұсабаев):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттiк тiркелуiн;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оның мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауына көшірмелерін жіберуді;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналасуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 3-тармағындағы 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынылуын қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсiн.
      5. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму
      министрі                                     Ә. Исекешев

Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің   
2015 жылғы 29 мамырдағы
№ 668 бұйрығына
1-қосымша    

«Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті
жүзеге асыруға лицензия беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Аэроғарыш комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) www.egov.kz, www.elicense.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
      ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензия және (немесе) лицензияға қосымша;
      ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға қайта ресімделген лицензия және (немесе) лицензияға қосымша;
      ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасы;
      мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процсеінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2015 жылғы 11 маусымдағы № 11320 тіркелген «Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Аэроғарыш комитеті көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 534 бұйрығымен бекітілген «Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес өтініш немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрауын (бұдан әрі – өтінім) ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар), оның орындалу ұзақтығы:
      1) өтінімді көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің тіркеу нөмірі мен күнін он бес минут ішінде белгілеумен қабылдауы (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      2) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы порталға өтінімді бір сағат ішінде өңдеуі және жолдауы (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құрылымдық бөлімше мен порталдағы өтінімді қарауға жауапты орындаушыны төрт сағат ішінде белгілеуі;
      4) жауапты орындаушы өтінімді толықтығын және мәліметтердің дұрыстығын тексереді.
      Бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда жауапты орындаушы:
      лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны тоғыз жұмыс күні ішінде ресімдеуді;
      лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны екі жұмыс күні ішінде қайта ресімдеуді;
      лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын бір жұмыс күні ішінде ресімдеуді қамтамасыз етеді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы және оны порталға жіберуі.
      6. Мынадай рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінде өтінімді тіркеу және электрондық нұсқасын көшіру (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      2) порталда өңделген өтінімді орналастыру (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      3) порталдағы көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;
      4) өтінімді жауапты орындаушының қарауы;
      5) жауапты орындаушы порталдағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ресімдеуі;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы порталдағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      2) өтінімді қарауға жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы;
      3) жауапты орындаушы;
      4) кеңсе қызметкері.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан өтінім түскен сәттен бастап он бес минут ішінде өтінімді қабылдайды, ашады және Электрондық құжат айналымның бірыңғай жүйесінде тіркейді, оның электрондық нұсқасын көшіреді, және оларды жауапты орындаушының қарауына тапсырады;
      2) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінен өтінім түскен сәттен бастап бір сағат ішінде өтінімді өңдейді және оны порталға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы порталдан өтінім түскен сәттен бастап төрт сағат ішінде оны қарауға құрылымдық бөлімшенің басшысына тапсырады;
      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің басшысынан тапсырма түскен сәттен бастап екі сағат ішінде өтінімді қарайды және оны орындауға жауапты орындаушыға жолдайды;
      5) жауапты орындаушы өтінімнің толықтығын және мәліметтердің дұрыстығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы толық емес құжаттар пакетін ұсынбаған жағдайда, бір жұмыс күні ішінде өтінішті бұдан әрі қараудан дәлелденген бас тарту береді.
      Бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда жауапты орындаушы:
      лицензия және (немесе) лицензияға қосымша тоғыз жұмыс күні ішінде ресімдеуді;
      лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны екі жұмыс күні ішінде қайта ресімдеуді;
      лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын бір жұмыс күні ішінде ресімдеуді қамтамасыз етеді.
      Бас тарту үшін негіздердің біреуі болған жағдайда жауапты орындаушы:
      өтінім түскен сәттен бастап он жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелденген бас тартуды дайындауды қамтамасыз етеді.
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін құрылымдық бөлімше басшысымен келіседі, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды және көрсетілетін қызметті алушыға порталға жолдайды.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      Ескерту. 4-тараудың атауы жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 16.02.2016 № 193 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) жүгіну тәртібі мен реттілігі осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары № 1 диаграммасында көрсетілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегiмен порталда тiркелуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (порталда тiркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталға көрсетілетін қызметті алушының паролін енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН/БСН)) мен пароль арқылы порталда тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерi бұзылуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрату нысанын экранға шығару және қажетті құжаттарды электрондық түрде сұратуға тіркей отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтыруы (деректерді енгізу);
      6) 4-процесс – қызмет көрсетуге «электрондық үкімет» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы төленеді, кейін осы ақпарат «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-ға түседі, не түбіртектің электронды (сканирленген) түрі бекітіледі;
      7) 2-шарт – көрсетілген қызметке төленгені туралы деректі «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-дан тексеру;
      8) 5-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да көрсетілген қызметке төлемнің болмауына байланысты, сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұратуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – порталда ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің ішінде болмауын, сондай-ақ сұратуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның дұрыстығы расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – қызметті көрсетуге сұратуға толтырылған нысанды (енгiзiлген деректердi) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы растауы (қол қоюы);
      13) 9-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұратуы) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да сұратуды өңдеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарға және негіздерге сәйкес келетінін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      15) 10-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің бұзылуына байланысты сұратылған қызметінен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да ұйымдастырылған қызмет қорытындысын (электронды лицензия) алу. Электронды құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдану арқылы жасалады.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері (қызмет көрсету кезінде функционалдық іс-қимылының № 2 диаграммасы) мына түрде жүзеге асырылады:
      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызметті көрсету үшін «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-ға логині мен паролін енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      2) 1-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген жауапты орындаушысы туралы деректердің дұрыстығын логин мен пароль арқылы «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тексеру;
      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің орындаушы деректерiнің бұзылуына байланысты «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызметтi көрсету үшiн сұрату нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;
      5) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі - ЗТ МДҚ) электрондық үкіметтің шлюзі арқылы (бұдан әрі – ЭҮШ) сұратуды жолдау;
      6) 2-шарт – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЗТ МДҚ-да болуын тексеру;
      7) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЗТ МДБ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-процесс – құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгі қою бөлігінде сұрату нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерден өткізіп, оларды сұрату нысанына қосуы;
      9) 7-процесс – сұратуды «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да тіркеу және қызметті «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да өңдеу;
      10) 3-шарт – лицензия беру үшін көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкес келетінін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      11) 8-процесс – «Е-лицензиялауда» МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің бұзылуына байланысты сұратқан қызметінен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының «Е-лицензиялауда» МДҚ АЖ-да қалыптасқан қызмет қорытындысын (электрондық лицензия) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін және мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестер анықтамалығында көрсетілген.

«Ғарыш кеңістігін пайдалану
саласындағы қызметті жүзеге
асыруға лицензия беру» 
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне   
1-қосымша         

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық іс-қимылдарының № 1 диаграммасы

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету
кезінде функционалдық іс-қимылдың № 2 диаграммасы

 

«Ғарыш кеңістігін пайдалану
саласындағы қызметті жүзеге
асыруға лицензия беру»  
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне  
2-қосымша       

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесінің
анықтамалығы «Ғарыш кеңістігін пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыруға
лицензия беру»
(мемлекеттік қызметтің атауы)

Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің     
2015 жылғы 29 мамырдағы
№ 668 бұйрығына   
2-қосымша       

«Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Аэроғарыш комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) www.egov.kz, www.elicense.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
      ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік (бұдан әрі – Куәлік);
      Куәліктің телнұсқасы;
      мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2015 жылғы 11 маусымдағы № 11320 тіркелген «Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Аэроғарыш комитеті көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 534 бұйрығымен бекітілген «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес өтініш немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрауын (бұдан әрі – өтінім) ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар), оның орындалу ұзақтығы:
      1) өтінімді көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің тіркеу нөмірі мен күнін он бес минут ішінде белгілеумен қабылдауы (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      2) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы порталға өтінімді бір сағат ішінде өңдеуі және жолдауы (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құрылымдық бөлімше мен порталдағы өтінімді қарауға жауапты орындаушыны төрт сағат ішінде белгілеуі;
      4) жауапты орындаушы өтінімді толықтығын және мәліметтердің дұрыстығын тексереді.
      Бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда жауапты орындаушы:
      Куәлікті төрт жұмыс күні ішінде ресімдеуді;
      Куәліктің телнұсқасын бір жұмыс күні ішінде ресімдеуді қамтамасыз етеді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы және оны порталға жіберуі.
      6. Мынадай рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінде өтінімді тіркеу және электрондық нұсқасын көшіру (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      2) порталда өңделген өтінімді орналастыру (өтінім қағаз тасығышта берілсе);
      3) порталдағы көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;
      4) өтінімді жауапты орындаушының қарауы;
      5) жауапты орындаушы порталдағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ресімдеуі;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы порталдағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      2) өтінімді қарауға жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы;
      3) жауапты орындаушы;
      4) кеңсе қызметкері.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан өтінім түскен сәттен бастап он бес минут ішінде өтінімді қабылдайды, ашады және Электрондық құжат айналымның бірыңғай жүйесінде тіркейді, оның электрондық нұсқасын көшіреді, және оларды жауапты орындаушының қарауына тапсырады;
      2) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінен өтінім түскен сәттен бастап бір сағат ішінде өтінімді өңдейді және оны порталға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы порталдан өтінім түскен сәттен бастап төрт сағат ішінде оны қарауға құрылымдық бөлімшенің басшысына тапсырады;
      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің басшысынан тапсырма түскен сәттен бастап екі сағат ішінде өтінімді қарайды және оны орындауға жауапты орындаушыға жолдайды;
      5) жауапты орындаушы өтінімнің толықтығын және мәліметтердің дұрыстығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы толық емес құжаттар пакетін ұсынбаған жағдайда, бір жұмыс күні ішінде өтінішті бұдан әрі қараудан дәлелденген бас тарту береді.
      Бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда жауапты орындаушы:
      Куәлікті төрт жұмыс күні ішінде ресімдеуді;
      Куәліктің телнұсқасын бір жұмыс күні ішінде ресімдеуді қамтамасыз етеді.
      Бас тарту үшін негіздердің біреуі болған жағдайда жауапты орындаушы:
      өтінім түскен сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелденген бас тартуды дайындауды қамтамасыз етеді.
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін құрылымдық бөлімше басшысымен келіседі, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды және көрсетілетін қызметті алушыға порталға жолдайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      Ескерту. 4-тараудың атауы жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 16.02.2016 № 193 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) жүгіну тәртібі мен реттілігі осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары № 1 диаграммасында көрсетілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегiмен порталда тiркелуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (порталда тiркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталға көрсетілетін қызметті алушының паролін енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН/БСН)) мен пароль арқылы порталда тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерi бұзылуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрату нысанын экранға шығару және қажетті құжаттарды электрондық түрде сұратуға тіркей отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтыруы (деректерді енгізу);
      6) 4-процесс – қызмет көрсетуге «электрондық үкімет» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы төленеді, кейін осы ақпарат «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-ға түседі, не түбіртектің электронды (сканирленген) түрі бекітіледі;
      7) 2-шарт – көрсетілген қызметке төленгені туралы деректі «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-дан тексеру;
      8) 5-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да көрсетілген қызметке төлемнің болмауына байланысты, сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұратуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – порталда ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің ішінде болмауын, сондай-ақ сұратуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның дұрыстығы расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – қызметті көрсетуге сұратуға толтырылған нысанды (енгiзiлген деректердi) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы растауы (қол қоюы);
      13) 9-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұратуы) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да сұратуды өңдеу;
      14) 4-шарт – Куәлік беру үшін ғарыш қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының заңнама талаптарына сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      15) 10-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің бұзылуына байланысты сұратылған қызметінен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да ұйымдастырылған қызмет қорытындысын (электронды Куәлік) алу. Электронды құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдану арқылы жасалады.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері (қызмет көрсету кезінде функционалдық іс-қимылының № 2 диаграммасы) мына түрде жүзеге асырылады:
      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызметті көрсету үшін «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-ға логині мен паролін енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      2) 1-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген жауапты орындаушысы туралы деректердің дұрыстығын логин мен пароль арқылы «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тексеру;
      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің орындаушы деректерiнің бұзылуына байланысты «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызметтi көрсету үшiн сұрату нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;
      5) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі - ЗТ МДҚ) электрондық үкіметтің шлюзі арқылы (бұдан әрі – ЭҮШ) сұратуды жолдау;
      6) 2-шарт – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЗТ МДҚ-да болуын тексеру;
      7) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЗТ МДБ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-процесс – құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгі қою бөлігінде сұрату нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерден өткізіп, оларды сұрату нысанына қосуы;
      9) 7-процесс – сұратуды «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да тіркеу және қызметті «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да өңдеу;
      10) 3-шарт – ғарыш қызметі саласындағы заңнама талаптарына сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      11) 8-процесс – «Е-лицензиялауда» МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің бұзылуына байланысты сұратқан қызметінен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының «Е-лицензиялауда» МДҚ АЖ-да қалыптасқан қызмет қорытындысын (электрондық Куәлік) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін және мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестер анықтамалығында көрсетілген.

«Ғарыш объектілерін және оларға
құқықтарды мемлекеттік тіркеу»
мемлекеттік көрсетілетін    
қызмет регламентіне     
1-қосымша            

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық іс-қимылдарының № 1 диаграммасы

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету
кезінде функционалдық іс-қимылдың № 2 диаграммасы

      

 

«Ғарыш объектілерін және оларға
құқықтарды мемлекеттік тіркеу»
мемлекеттік көрсетілетін  
қызмет регламентіне    
2-қосымша         

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесінің
анықтамалығы «Ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу»
(мемлекеттік қызметтің атауы)

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Аэрокосмическим комитетом Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 мая 2015 года № 668. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июля 2015 года № 11667

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги «Выдача лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства» согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) регламент государственной услуги «Государственная регистрация космических объектов и прав на них» согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Признать утратившим силу приказ Председателя Национального космического агентства Республики Казахстан от 12 марта 2014 года № 33/НҚ «Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Национальным космическим агентством Республики Казахстан» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 9314, опубликованный в информационно-правовой системе «Әділет» 18 апреля 2014 года, в газете «Казахстанская правда» 31 июля 2014 года № 147 (27768).
      3. Аэрокосмическому комитету Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Мусабаев Т.А.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему «Әділет»;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 3 настоящего приказа.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр
      по инвестициям и развитию
      Республики Казахстан                       А. Исекешев

Приложение 1     
к приказу Министра  
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан 
от 29 мая 2015 года № 668

Регламент государственной услуги
«Выдача лицензии на осуществление деятельности
в сфере использования космического пространства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства» (далее – государственная услуга) оказывается Аэрокосмическим комитетом Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      лицензия и (или) приложение к лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства;
      переоформленная лицензия и (или) приложение к лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства;
      дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства;
      мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление заявления или электронного запроса услугополучателя (далее – заявка) согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги «Выдача лицензии на осуществление деятельности в сфере использования космического пространства», утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 534 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Аэрокосмическим комитетом Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан», зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11320 от 11 июня 2015 года (далее - Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием работником канцелярии услугодателя заявки с присвоением регистрационного номера и даты в течение пятнадцати минут (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      2) обработка и отправление заявки на портал ответственным исполнителем структурного подразделения услугодателя в течение часа (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      3) определение руководством услугодателя структурного подразделения и исполнителя, ответственного за рассмотрение заявки на портале в течение четырех часов;
      4) ответственный исполнитель рассматривает заявку на полноту и достоверность сведений.
      В случае отсутствия оснований для отказа ответственный исполнитель обеспечивает:
      оформление лицензии и (или) приложения к лицензии в течение девяти рабочих дней;
      переоформление лицензии и (или) приложения к лицензии в течение двух рабочих дней;
      оформление дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии в течение одного рабочего дня;
      5) подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги и направление его на портал.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация и копирование электронной версии заявки в канцелярии услугодателя (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      2) размещение обработанной заявки на портале (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      3) резолюция руководства услугодателя на портале;
      4) рассмотрение заявки ответственным исполнителем;
      5) оформление результата оказания государственной услуги на портале ответственным исполнителем;
      6) подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги на портале.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель услугодателя;
      2) руководитель структурного подразделения, ответственного за рассмотрение заявки;
      3) ответственный исполнитель;
      4) работник канцелярии.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявки от услугополучателя, производит прием, вскрытие и регистрацию заявки в Единой системе электронного документооборота, копирование его электронной версии, и передачу их на рассмотрение ответственному исполнителю;
      2) ответственный исполнитель в течение часа с момента поступления заявки от работника канцелярии услугодателя, обрабатывает заявку и отправляет ее на портал;
      3) руководитель услугодателя в течение четырех часов с момента поступления заявки с портала поручает ее рассмотрение руководителю структурного подразделения;
      4) руководитель структурного подразделения в течение двух часов с момента поручения от руководителя услугодателя рассматривает заявку и направляет его для исполнения ответственному исполнителю;
      5) ответственный исполнитель рассматривает заявку на полноту и достоверность сведений. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов услугодатель в течение одного рабочего дня дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.
      В случае отсутствия оснований для отказа ответственный исполнитель обеспечивает:
      оформление лицензии и (или) приложения к лицензии в течение девяти рабочих дней;
      переоформление лицензии и (или) приложения к лицензии в течение двух рабочих дней;
      оформление дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии в течение одного рабочего дня.
      В случае наличия одного из оснований для отказа ответственный исполнитель обеспечивает:
      подготовку мотивированного отказа в оказании государственной услуги в течение десяти рабочих дней с момента поступления заявки.
      6) согласование результата оказания государственной услуги с руководителем структурного подразделения, подписание руководителем услугодателя и направление услугополучателю на портал.

4. Описание порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Название главы 4 в редакции приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 16.02.2016 № 193 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода пользователем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном пользователе через логин (бизнес идентификационный номер (далее - БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных пользователя;
      5) процесс 3 – выбор пользователем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение пользователем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежном шлюзе «электронного правительства» (далее – ПШЭП), а затем эта информация поступает в информационную систему государственной базы данных (далее - ИС ГБД) «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 - выбор пользователем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП пользователя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) осуществляется следующим образом:
      1) процесс 1 – ввод ответственным исполнителем услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном ответственном исполнителе услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных ответственного исполнителя услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор ответственным исполнителем услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод ответственным исполнителем услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственной базе данных «юридических лиц» (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование ответственным исполнителем услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1       
к Регламенту государственной
услуги «Выдача лицензии  
на осуществление деятельности
в сфере использования  
космического пространства»

          Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
        информационных систем, задействованных в оказании
                    государственной услуги

   Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
     электронной государственной услуги через услугодателя

      Условные обозначения:

Приложение 2       
к Регламенту государственной
услуги «Выдача лицензии  
на осуществление деятельности
в сфере использования  
космического пространства»

                         Справочник
       бизнес-процессов оказания государственной услуги
    «Выдача лицензии на осуществление деятельности в сфере
          использования космического пространства»
              (наименование государственной услуги)

Приложение 2     
к приказу Министра  
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан 
от 29 мая 2015 года № 668

Регламент государственной услуги
«Государственная регистрация космических объектов
и прав на них»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Государственная регистрация космических объектов и прав на них» (далее – государственная услуга) оказывается Аэрокосмическим комитетом Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      свидетельство о государственной регистрации космических объектов и прав на них (далее – Свидетельство);
      дубликат Свидетельство;
      мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление заявления или электронного запроса услугополучателя (далее – заявка) согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги «Государственная регистрация космических объектов и прав на них», утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 534 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Аэрокосмическим комитетом Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан», зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11320 от 11 июня 2015 года (далее - Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием работником канцелярии услугодателя заявки с присвоением регистрационного номера и даты в течение пятнадцати минут (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      2) обработка и отправление заявки на портал ответственным исполнителем структурного подразделения услугодателя в течение часа (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      3) определение руководством услугодателя структурного подразделения и исполнителя, ответственного за рассмотрение заявки на портале в течение четырех часов;
      4) ответственный исполнитель рассматривает заявку на полноту и достоверность сведений.
      В случае отсутствия оснований для отказа ответственный исполнитель обеспечивает:
      оформление Свидетельства в течение четырех рабочих дней;
      оформление дубликата Свидетельства в течение одного рабочего дня.
      5) подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги и направление его на портал.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация и копирование электронной версии заявки в канцелярии услугодателя (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      2) размещение обработанной заявки на портале (в случае подачи заявки на бумажном носителе);
      3) резолюция руководства услугодателя на портале;
      4) рассмотрение заявки;
      5) оформление результата оказания государственной услуги на портале ответственным исполнителем;
      6) подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги на портале.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель услугодателя;
      2) руководитель структурного подразделения, ответственного за рассмотрение заявки;
      3) ответственный исполнитель;
      4) работник канцелярии.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявки от услугополучателя, производит прием, вскрытие и регистрацию заявки в Единой системе электронного документооборота, копирование его электронной версии, и передачу их на рассмотрение ответственному исполнителю;
      2) ответственный исполнитель в течение часа с момента поступления заявки от работника канцелярии услугодателя, обрабатывает заявку и отправляет ее на портал;
      3) руководитель услугодателя в течение четырех часов с момента поступления заявки с портала поручает ее рассмотрение руководителю структурного подразделения;
      4) руководитель структурного подразделения в течение двух часов с момента поручения от руководителя услугодателя рассматривает заявку и направляет его для исполнения ответственному исполнителю;
      5) ответственный исполнитель рассматривает заявку на полноту и достоверность сведений. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов услугодатель в течение одного рабочего дня дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.
      В случае отсутствия оснований для отказа ответственный исполнитель обеспечивает:
      оформление Свидетельства в течение четырех рабочих дней;
      оформление дубликата Свидетельства в течение одного рабочего дня.
      В случае наличия одного из оснований для отказа ответственный исполнитель обеспечивает:
      подготовку мотивированного отказа в оказании государственной услуги в течение пяти рабочих дней с момента поступления заявки.
      6) согласование результата оказания государственной услуги с руководителем структурного подразделения, подписание руководителем услугодателя и направление услугополучателю на портал.

4. Описание порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Название главы 4 в редакции приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 16.02.2016 № 193 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода пользователем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном пользователе через логин (бизнес идентификационный номер (далее - БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных пользователя;
      5) процесс 3 – выбор пользователем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение пользователем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежном шлюзе «электронного правительства» (далее – ПШЭП), а затем эта информация поступает в информационную систему государственной базы данных (далее - ИС ГБД) «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 - выбор пользователем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП пользователя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан в области космической деятельности и основаниям для выдачи Свидетельства;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронное Свидетельство), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) осуществляется следующим образом:
      1) процесс 1 – ввод ответственным исполнителем услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном ответственном исполнителе услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных ответственного исполнителя услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор ответственным исполнителем услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод ответственным исполнителем услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственной базе данных «юридических лиц» (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование ответственным исполнителем услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия требованиям законодательства в области космической деятельности;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (электронное Свидетельство) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1      
к Регламенту государственной
услуги «Государственная  
регистрация космических  
объектов и прав на них»  

          Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
        информационных систем, задействованных в оказании
                   государственной услуги

        Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при
           оказании электронной государственной услуги
                      через услугодателя

      Условные обозначения:

Приложение 2      
к Регламенту государственной
услуги «Государственная  
регистрация космических  
объектов и прав на них»  

                         Справочник
      бизнес-процессов оказания государственной услуги
         «Государственная регистрация космических
                 объектов и прав на них»
             (наименование государственной услуги)