"Шитті мақта сапасының куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 4-5/544 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 17 қыркүйекте № 12069 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 11 қыркүйектегі № 283 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 11.09.2020 № 283 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Шитті мақта сапасының куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру мен қайта өңдеу және фитосанитариялық қауіпсіздік департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ауыл шаруашылығы министрі

А. Мамытбеков

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ________________ Е. Досаев

      2015 жылғы 13 тамыз



  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрінің
2015 жылғы 18 маусымдағы
№ 4-5/544 бұйрығымен
бекітілген

"Шитті мақта сапасының куәлігін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Шитті мақта сапасының куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті аккредиттелген сынақ зертханалары (орталықтар) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) өтініш тапсырған күннен бастап – 3 (үш) жұмыс күні;

      2) құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: шитті мақта сапасының куәлігі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі беру нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) ақысыз көрсетіледі.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі - демалыс және мереке күндерінен басқа күндері, дүйсенбі - жұма аралығында, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат

      9.00-ден 18.30-ға дейін көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш ұсынады.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтініштің бланкісін Министрліктің www.minagri.gov.kz интернет-ресурстарында немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде алуға болады.

      Құжаттар топтамасын қабылдау уақыты мен күні және өтінімді қабылдаған жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты (жеке басты куәландыратын құжатта бар болса), сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты және тұлғалар үшін – жеке басын куәландыратын құжаты бар болса немесе заңды тұлғалар үшін атауы көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде оның көшірмесіне тіркеу туралы белгі қою қағаз жеткізгіштегі өтініштің қабылданғанын растау болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының немесе Министрлік басшысының атына мына мекенжай бойынша: 010000, Астана қаласы, Кенесары көшесі, 36, телефон: 8 (7172) 555995, 555763 беріледі.

      Шағым жазбаша нысанда почта арқылы немесе Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген жағдайларда электрондық түрде не жұмыс күндері көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымда:

      1) жеке тұлғаның – оның тегі, аты, сондай-ақ қалауы бойынша әкесінің аты, почталық мекенжайы көрсетіледі;

      2) заңды тұлғаның – оның атауы, почталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні. Шағымға көрсетілетін қызметті алушы қол қоюы тиіс.

      Шағымды қабылдаған лауазымды адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, оның көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тізаңркеген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы, 1-тармағы 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге талаптар

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.minagri.gov.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алу мүмкіндігі бар.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.minagri.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

  "Шитті мақта сапасының куәлігін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
қосымша

      20__ жылғы "___" ____________

Шитті мақта сапасына сараптама жүргізуге
№ _____ өтінім

      Өтінім беруші _______________________________________________________

      Мекенжайы____________________________________________________________

      Телефон, факс _______________________________________________________

      _______________________________ мақта өңдеу ұйымында сақтауда тұрған,

      (атауы)

      ___________________________________________________________ арналған,

      (мақсаты көрсетілсін)

      массасы _______________________________________________________ тонна

      (жазбаша)

      шитті мақта партиясының сапасына сараптама жүргізуді сұраймын.

      Сынақтар мынадай сынақ көрсеткіштері мен әдістері бойынша

      жүргізіледі:

      _____________________ ________________________________ _____________

      (көрсеткіш атауы) (стандарттың нөмірі және күні) (норма)

      Ұсынылған ақпараттың шынайылығын растаймын және жалған

      мәліметтерді ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес

      жауапкершілік туралы хабардармын.

      20__ жылғы "___" _____________ ______________________________________

      (өтінім беру күні) (қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Өтінім беруші ______________ ________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Мөр орны (бар болған жағдайда)

      Зертхана (орталық) маманына___________________ орындауға жіберілді.

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Орындалуы туралы белгі: _____________________________________________

Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача удостоверения качества хлопка-сырца"

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 18 июня 2015 года № 4-5/544. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 сентября 2015 года № 12069. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 11 сентября 2020 года № 283.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 11.09.2020 № 283 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить стандарт государственной услуги "Выдача удостоверения качества хлопка-сырца".

      2. Департаменту производства и переработки растениеводческой продукции и фитосанитарной безопасности Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр сельского хозяйства


Республики Казахстан

А. Мамытбеков

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _________________ Е. Досаев

      13 августа 2015 года



  Утвержден
приказом Министра
сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 18 июня 2015 года № 4-5/544

Стандарт государственной услуги
"Выдача удостоверения качества хлопка-сырца"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача удостоверения качества хлопка-сырца" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается аккредитованными испытательными лабораториями (центры) (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) со дня подачи заявления – 3 (три) рабочих дня;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – удостоверение качества хлопка-сырца.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Для получения государственной услуги услугополучатель либо его представитель по доверенности представляет заявление по форме согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги.

      Бланк заявления на оказание государственной услуги можно получить на интернет-ресурсе Министерства – www.minagri.gov.kz или в канцелярии услугодателя.

      Подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, фамилии, имени, отчества (при наличии в документе, удостоверяющем личность) ответственного лица, принявшего заявку, а также фамилии, имени, отчества (при наличии в документе, удостоверяющем личность – для физических лиц, или наименования для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственной услуги

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Астана, ул. Кенесары, 36, телефон: 8(7172) 555995, 555763.

      Жалоба подается в письменной форме по почте или в электронном виде в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, либо нарочно через канцелярию услугодателя в рабочие дни.

      В жалобе:

      1) физического лица – указываются его фамилия, имя, а также по желанию отчество, почтовый адрес;

      2) юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение должно быть подписано услугополучателем.

      Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или Министерства с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срок и места получения ответа на поданную жалобу.

      Информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра: 1414.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугополучателя.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства – www.minagri.gov.kz.

      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

      14. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz и единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение
к стандарту государственной услуги
"Выдача удостоверения
качества хлопка-сырца"

      Форма

      "__" ___________ 20 ___ года

Заявление
на проведение экспертизы качества хлопка-сырца № ___

      Заявитель ___________________________________________________________

      Адрес _______________________________________________________________

      Телефон, факс _______________________________________________________

      Прошу провести экспертизу качества партии хлопка-сырца массой

      ____________________________________________________ тонн, хранящейся

      (прописью)

      в хлопкоперерабатывающей организации _______________________________,

      (наименование)

      предназначенного для _______________________________________________.

      (указать предназначение)

      Испытания проводятся по следующим показателям и методам

      испытаний:

      __________________________ ___________________ ______________________ (наименование показателя) (номер и дата стандарта) (норма)

      Подтверждаю достоверность представленной информации и

      осведомлен об ответственности за предоставление недостоверных

      сведений в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      __________ 20 ____ года _____________________________________________

      (дата подачи заявки) (подпись, фамилия, имя, отчество (при его

      наличии))

      Заявитель ____________ ______________________________________________

      (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Место печати (при наличии)

      Направлена для исполнения специалисту лаборатории (центра)

      _____________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Отметка об исполнении: ______________________________________________