Қолданыстағы кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдауды жүзеге асыру мониторингін жүргізу әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 13 тамыздағы № 606 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 19 қыркүйекте № 12086 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 24 маусымдағы № 59 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 24.06.2019 № 59 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасын бекіту, "Бизнестің жол картасы – 2020" іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 10 маусымдағы № 556 қаулысына өзгерістер енгізу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 168 қаулысының 292–тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қолданыстағы кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдаудың жүзеге асырылуына мониторинг жүргізу әдістемесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Кәсіпкерлікті дамыту департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) Осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберілуін;

      3) Осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Ұлттық экономика министрі

Е. Досаев


  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 13 тамыздағы
№ 606 бұйрығымен бекітілді

Қолданыстағы кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдауды жүзеге асыру мониторингін жүргізу әдістемесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қолданыстағы кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдауды жүзеге асыру мониторингін жүргізу әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасын бекіту, "Бизнестің жол картасы – 2020" іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 10 маусымдағы № 556 қаулысына өзгерістер енгізу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 168 қаулысымен бекітілген (бұдан әрі – Қаулы) "Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасының 292 – тармағына сәйкес әзірленді және жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік қызметті жүргізуге сервистік қолдау көрсетудің (бұдан әрі – сервистік қолдау) мониторингін жүргізу үшін арналған.

      2. Осы Әдістемеде мына анықтамалар мен түсініктер пайдаланылады:

      клиент – сервистік қолдауды іске асырудың шеңберінде қызмет алған шағын және орта кәсіпкерлік субъектісі;

      кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі - КҚО) – жеке кәсіпкерлік субъектілеріне және кәсіпкерлік бастамасы бар тұрғындарға мемлекеттік қолдау шараларын көрсету үшін, қаржы агенттігінің өңірлік филиалдарының жанында құрылған және (немесе) жергілікті бюджет қаражаты болған жағдайда облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы, жергілікті атқарушы органдардағы кәсіпкерлер палаталарының жанында құрылатын инфрақұрылымдық кешен;

      кәсіпкерлікті қолдау орталығы (бұдан әрі – КҚО) – оның негізінде шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің жобаларына экономикалық және технологиялық сараптама жүргізу, консультациялық және маркетингтік қызмет көрсету, ақпараттық қамтамасыз ету, оқыту жүзеге асырылатын инфрақұрылымдық кешен;

      кәсіпкерлікті қолдаудың ұтқыр орталықтары (бұдан әрі – КҚҰО) – шағын және орта кәсіпкерлік субъектілеріне және ауылдағы тұрғылықты мекендердегі кәсіпкерлік бастамасы бар тұрғындарға кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік қолдау құралдары жөніндегі ақпараттық және консультациялық жылжымалы қызметтерін көрсетуге бағытталған қаржы агенттігінің арнайы жабдықталған автобустары;

      қаржылық емес қолдау операторы – "Сыртқы консультанттарды тарту арқылы алдыңғы қатарлы кәсіпорындардың консультациялық жобаларын бірлесіп қаржыландыру (Қазақстан Республикасының шағын және орта кәсіпкерлігін қолдау жөніндегі Еуразиялық Қайта Құру және Даму банкінің бағдарламасы)", "Шағын және орта кәсіпкерліктің топ-менеджментін оқыту" құрамдауыштарын қоспағанда, бағдарламаның төртінші бағыты шеңберінде кәсіпкерлерге мемлекеттік қаржылық емес қолдауды жүзеге асыратын Ұлттық кәсіпкерлер палатасы;

      қаржылық агенттігі – "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамы;

      өңірлік кәсіпкерлер палаталары (бұдан әрі – ӨКП) – облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың кәсіпкерлер палаталары;

      уәкілетті орган – кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган.

2. Сервистік қолдаудың мониторингін жүргізу тәртібі

      3. Қаржылық емес қолдау операторы және (немесе) ӨКП Қаулының 287-289-тармақтарына сәйкес сервистік қолдауды іске асырады.

      4. Қаржылық агенттік сервистік қолдауды іске асыруды мониторингілеуді жүзеге асырады.

      5. Сервистік қолдауды іске асырылуын мониторингілеу мыналарды көздейді:

      1) мына көрсеткіштерді тексеруді және өңдеуді қамтитын статистикалық көрсеткіштерді талдау:

      өңірлік бөліністе қызмет алған клиенттер саны;

      өңірлер бойынша экономика салалары бөлінісінде қызмет алған клиенттер саны;

      өңірлер бойынша ұйымдық-құқықтық нысанды бөлінісінде клиент кәсіпорындардың саны;

      өңірлер бойынша гендерлік бөліністе қызмет алған клиенттер саны;

      жас санаттары бойынша клиенттер саны;

      өңірлік бөліністе кәсіпкерлік субъектісі санаты бойынша қызмет алған клиенттер саны;

      өңірлік бөліністе көрсетілген қызметтер тізбесі бойынша сандық көрсеткіштер;

      қаржылық емес қолдау операторы және (немесе) ӨКП, сервистік компаниялармен көрсетілген қызметтер саны.

      2) ұсынылатын мемлекеттік қолдау құралдарының қажеттілігін талдау және клиенттердің қанағаттануын бағалау жолымен сервистік қолдауды іске асыру сапасына (бұдан әрі – сапа аудиті) мынадай критерийлер бойынша аудит жүргізу:

      алынған қызмет/консультациялар сапасын бағалау және қанағаттану дәрежесі бойынша сапалық көрсеткіштер;

      қызмет алуға клиенттердің жүгіну мақсаты бойынша көрсеткіштер;

      клиенттер арасындағы мемлекеттік қолдаудың қаржылық және қаржылық емес құралдарының қажеттілігі бойынша көрсеткіштері;

      3) өзінің өңірлік филиалдарының желісі арқылы қаржы агенттігінің клиенттерге жүргізген телефон арқылы сұрастыруы (бұдан әрі – телефон арқылы сұрастыру).

      6. Мониторинг жүргізуге арналған көздер:

      қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП-нің қаржы агенттігіне осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Excel электрондық форматында ұсынатын сервистік қолдауды іске асыру барысы туралы ақпараты (бұдан әрі – Ақпарат);

      сервистік компанияның консультанттары және (немесе) менеджер-консультанттары ұсынатын осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша клиенттерге толтыруға арналған көрсетілген қызмет сапасын бағалау сауалнамасы (бұдан әрі – Сауалнама);

      қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП қаржы агенттігіне ұсынатын және көрсетілген қызметті растайтын жасалған шарттардың және көрсетілген қызметтер актілерінің көшірмелері болып табылады.

      7. Қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП ілеспе хатпен Ақпаратты есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 дейінгі мерзімде, ал қорытынды Ақпаратты есептік жылдың 10 желтоқсанынан кешіктірмей қаржы агенттігінің өңірлік филиалдарына береді. Қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП сервистік қолдаудың іске асырылуы туралы деректерді қаржы агенттігінің өңірлік филиалдарына ай сайын келесі айдың 10-нан кешіктірмей жібереді.

      8. Қаржы агенттігі статистикалық көрсеткіштерге талдау жүргізу мақсатында деректерді Ақпаратқа енгізу дұрыстығын, толтыру сапасы мен берілген ақпараттың толықтығын тексереді.

      9. Қаржы агенттігі ұсынылған Ақпараттың сапасыз толтырылуы және (немесе) деректерді дұрыс енгізбеуі фактілерін анықтаған жағдайда қаржылық емес қолдау көрсету операторына және (немесе) ӨКП-ке ескертулері бар хатты Ақпаратты алған күннен 2 (екі) жұмыс күні ішінде жолдайды.

      Қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП ұсынған Ақпаратта осы Әдістеменің 5-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген статистикалық көрсеткіштерді талдауға арналған деректердің біреуінің болмауы сапасыз толтырылған болып табылады.

      10. Қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП ескертуді жояды және хат келген күннен 3(үш) жұмыс күні ішінде Ақпаратты қаржы агенттігіне қайта жібереді.

      11. Қаржы агенттігіне қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП ұсынған Ақпаратта көрсетілген жасалған шарттар мен көрсетілген қызметтер актілерінің көшірмелері ұсынылады.

      12. Қаржы агенттігі жасалған шарттардың және көрсетілген қызметтер актілерінің көшірмелерінің ресімделу дұрыстығын және олардың ұсынылған Ақпаратта көрсетілген қызметтердің көрсетілген күніне, көрсетілген қызметтердің тізбесіне сәйкестігін тексереді.

      Егер, Ақпаратта көрсетілген деректер тиісті шарттармен және көрсетілген қызметтер актілерімен расталмаған, сондай-ақ оларда көрсетілген қызметтердің күніне және (немесе) тізбесіне сәйкес келмеген жағдайда, осы деректер берілген Ақпараттан алып тасталады және қаржы агенттігімен есепті қалыптастыру кезінде есепке алынбайды.

      13. Қаржы агенттігі осы Әдістемеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тоқсан сайын сервистік қолдауды іске асыруды мониторингілеу туралы есепті (бұдан әрі - есеп) есептік тоқсаннан кейінгі айдың 30-ы күнінен кешіктірмей, ал қорытынды есепті есептік жылдың 25-желтоқсанынан кешіктірмей уәкілетті органға жолдайды.

      14. Есеп қаржы агенттігімен қағаз және электронды тасығышта ұсынылады. CD немесе DVD форматындағы диск және (немесе) сыртқы жады картасы электрондық тасығыш болып танылады. Есеп уәкілетті органға кеңседе тіркеле отырып, ресми хат арқылы беріледі.

      15. Қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП осы Әдістеменің 11-тармағын орындамаған және (немесе) Ақпаратты ұсыну мерзімін бұзған жағдайда, қаржы агенттігі 5 (бес) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға белгіленген мерзімде мониторинг жөніндегі тоқсан сайынғы есепті дайындаудың мүмкін еместігі туралы хабарлама хат жібереді.

      Қаржылық емес қолдау көрсету операторының және (немесе) ӨКП-нің Ақпаратты ұсыну мерзімдерін сақтамауы мониторинг жүргізу процесін бұзу болып табылады, оны қаржы агенттігі есепте көрсетеді.

      16. Сапа аудиті клиентерді сауалнамалық сұрастыру арқылы жүзеге асырылады және сауалнамаларды талдауды қамтиды.

      17. Қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП сервистік компаниялардың және (немесе) менеджер-консультанттардың осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілген қызметтердің сапасын бағалау бойынша сауалнаманы (бұдан әрі - Сауалнама) ұсынуын қамтамасыз етеді. Бұл ретте әрбір клиент өзі алған әрбір қызметке жеке Сауалнама толтырады.

      18. Қаржы агенттігі қаржылық емес қолдау көрсету операторы және (немесе) ӨКП ұсынатын Ақпаратта көрсетілген қызметтер санына сәйкес толтырылған Сауалнамалар санын тексереді.

      19. Егер қаржы агенттігі мониторингілеу барысында Сауалнамалар санының Ақпаратта көрсетілген қызметтер санымен сәйкессіздігін анықтаған жағдайда, онда аталған факт есепте көрсетіледі. Қаржы агенттігі есепте алынған Сауалнамалардың жалпы санын, толтырылмаған Сауалнамалар санын және ішінара толтырылған Сауалнамалар санын көрсетеді.

      20. Төменде көрсетілген деректердің біреуі бойынша ақпарат берілмеген Сауалнамалар ішінара толтырылған деп есептеледі:

      клиенттің тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда);

      қызмет көрсететін сервистік компанияның атауы;

      көрсетілген қызмет түрінің және (немесе) кіші түрінің атауы;

      көрсетілген қызмет сапасының бағасы;

      клиенттің қолы және көрсетілген қызмет күні.

      21. Қаржы агенттігі КҚКО-да, КҚО-да және КҚМО-да Сауалнамаларға арналған урнаны және (немесе) жәшікті орнатады және оларға сүргі соғады. Қаржы агенттігінің өңірлік филиалдарындағы менеджер тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 15-не дейінгі мерзімде қаржылық емес қолдау көрсету операторының және (немесе) ӨКП өкілдерінің қатысуымен Сауалнамаларға арналған урнаны/жәшікті бірігіп ашады.

      22. Жәшікті және (немесе) урнаны ашу нәтижесі бойынша осы Әдістемеге 4-қосымшаға сәйкес нысанмен сауалнамаларға арналған урнаны/жәшікті ашу хаттамасы 2 (екі) данада толтырылады. Бір данасы қаржылық емес қолдау көрсету операторына және (немесе) ӨКП-ке, екінші данасы – қаржы агенттігіне беріледі. Сауалнамаларға арналған жәшікті/урнаны ашу хаттамасында ашу күні, есепті кезеңдегі сауалнамалардың жалпы саны, толтырылған және толтырылмаған Сауалнамалардың саны, ішінара толтырылған Сауалнамалар саны көрсетіледі.

      23. Қызметтерді алған клиенттер Сауалнамаларды толтырады және оларды сауалнамаларға арналған урнаға және (немесе) жәшікке салады.

      24. Телефон арқылы сұрастыру сұрастыру нәтижелерін талдау және өңдеу жолымен сервистік қолдаудың іске асырылу тиімділігін талдау мен пайдаланылған қызмет сапасын бағалауды көздейді.

      25. Қаржы агенттігі осы Әдістеменің 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша телефон арқылы сұрастыруға арналған сұрақтардың тізбесіне сәйкес есепті кезеңде көрсетілетін қызметтерді пайдаланушы клиенттердің жалпы санының кемінде 5% көлемін телефон арқылы сұрастыруды тоқсан сайын жүзеге асырады.

      26. Қаржы агенттігі мониторинг жөніндегі есепке клиенттердің телефон арқылы сұрастыру нәтижелерін талдау деректерін қосады.

  Жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік қызметті
жүргізуге сервистік қолдау көрсетудің жүзеге
асырылуына мониторинг жүргізу әдістемесіне
1–қосымша

      нысан

Сервистік қолдаудың іске асырылу барысы туралы ақпарат

Облыс /қала

Қызмет көрсетілген елді мекен (аумақтық бөлініс)

Қызмет көрсету орны

Клиенттің кәсіпорнының атауы

Клиенттің тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда)

Қызметке жүгінген ЖК ЖСН, заңды тұлғаның БСН

Клиенттің жынысы

Клиенттің туған күні

Клиенттің жасы

Клиенттің мүгедектігі

Кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысаны


      кестенің жалғасы

Кәсіпкерлік субъектісінің санаты

Клиент кәсіпорнының ЭҚЖЖ бойынша саласы

Клиент кәсіпорнының ЭҚЖЖ бойынша кіші саласы

Мамандандырылған қызмет атауы

Мамандандырылған қызметтің кіші түрінің атауы

Қызмет көрсеткен компанияның атауы

Жүгіну/ қызметтің басталу күні

Қызметтің аяқталған / біткен күні

Клиенттің үй/жұмыс телефоны

Клиенттің ұялы телефоны

Клиенттің электронды мекенжайы

  Жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік қызметті
жүргізуге сервистік қолдау көрсетудің жүзеге
асырылуына мониторинг жүргізу әдістемесіне
2-қосымша

      Нысан

Көрсетілген қызметтердің сапасын бағалау сауалнамасы

Клиенттің тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда)

_______________________________

Қызмет көрсеткен сервистік компанияның атауы:

_______________________________


      Сізге көрсетілген мамандандырылған қызмет түрінің және кіші түрінің атауын көрсетіңіз:________________________________________________

      Көрсетілген қызметтің/консультацияның сапасын бағалаңыз:

Аспектілер

Баға

Алынған консультацияның пайдалылық дәрежесі

1 2 3 4 5

Консультация беру процесін ұйымдастыру сапасы

1 2 3 4 5

Алынған консультация үмітіңізді қаншалықты ақтады?

1 2 3 4 5

Қызметтердің сапасына қанағаттануыңыздың дәрежесі

1 2 3 4 5


      Жүгіну мақсатыңыз (қажеттісінің астын сызыңыз):


Бизнесте жаңа бағыт ашу;

Өндіріс көлемін ұлғайту;

Жаңа нарықтарды игеру;

Тауарлар мен қызметтердің сапасын арттыру.

      Қандай қаржылай қолдау алғыңыз келеді (қажеттісін белгілеңіз)?

Сыйақының пайыздық мөлшерлемесін субсидиялау

Кредит алу үшін кепілдіктер беру

Гранттық қаржыландыру алу

Ісін жаңа бастаған кәсіпкерлерге кепілдіктер беру






      Қандай қаржылай емес қолдау алғыңыз келеді (қажеттісін белгілеңіз)?

Кәсіпкерлікті қолдау бағдарламаларына қатысу жөнінде консультация алу


"Бизнес-Кеңесші" жобасы бойынша кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздерін қысқа мерзімде оқыту


"Бизнес-Өсу" жобасы бойынша кәсіпкерлік қызметті дамытудың функционалдық бағыттарын қысқа мерзімде оқыту


"Жас кәсіпкер мектесі" жобасына қатысу


Кәсіпорындар мамандарының, топ-менеджерлерінің біліктілігін арттыру


Шетелдік әріптестермен іскерлік байланыстар орнату


Жаңа басқару әдістерін, өндіріс, жабдықтар технологияларын және персоналды оқыту әдістерін енгізу мәселелері бойынша жоғары білікті шетелдік мамандарды тарту ("Аға сеньорлар")


Сырттан консультанттар тарту арқылы жетекші кәсіпорындардың консультациялық жобаларын қоса қаржыландыру



      Толтырылған күні: Клиенттің тегі, аты және

      әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы:

  Жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік қызметті
жүргізуге сервистік қолдау көрсетудің жүзеге
асырылуына мониторинг жүргізу әдістемесіне
3-қосымша

      Нысан

Сервистік қолдаудың іске асырылуын мониторингілеу бойынша есеп

      1. Кіріспе: "Жұмыс істеп тұрган кәсіпкерлік қызметті жүргізуге сервистік қолдау көрсету" құралының іске асырылуы жөніндегі жалпы ақпарат.

      2. Көрсетілген мамандандырылған қызметтердің саны және тізбесі, сондай-ақ қызметтерді пайдаланған клиенттер жөніндегі статистикалық көрсеткіштерді талдау:

      өңірлік бөліністе қызмет алған клиенттер саны;

      өңірлер бойынша экономика салалары бөлінісінде қызмет алған клиенттер саны;

      өңірлер бойынша ұйымдық-құқықтық нысанды бөлінісінде клиент кәсіпорындардың саны;

      өңірлер бойынша гендерлік бөліністе қызмет алған клиенттер саны;

      жас санаттары бойынша клиенттер саны;

      өңірлік бөліністе кәсіпкерлік субъектісі санаты бойынша қызмет алған клиенттер саны;

      өңірлік бөліністе көрсетілген қызметтер тізбесі бойынша сандық көрсеткіштер;

      қаржылық емес қолдау операторы және (немесе) ӨКП, сервистік компаниялармен көрсетілген қызметтер саны.

      3. Қызметтерді пайдаланушылардың қанағаттануын және ұсынылатын мемлекеттік қолдау құралдарының талап етілуін бағалауға бағытталған Құралдың іске асырылу сапасына аудит жүргізу:

      алынған қызмет/консульациялар сапасын бағалау және қанағаттану дәрежесі бойынша сапалық көрсеткіштер;

      қызмет алуға клиенттердің жүгіну мақсаты бойынша көрсеткіштер;

      клиенттер арасындағы мемлекеттік қолдаудың қаржылық және қаржылық емес құралдарының

      қажеттілігі бойынша көрсеткіштері;

      4. Қорытынды: негізгі қорытындылар және ұсыныстар.

  Жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік қызметті
жүргізуге сервистік қолдау көрсетудің жүзеге
асырылуына мониторинг жүргізу әдістемесіне
№ 4 қосымшасы

      Нысан

Сауалнамаларға арналған урнаны/жәшікті ашу хаттамасы

      Қызмет көрсету күні: 2015 ж.____ бастап ____ қоса алғанда

      Қызмет көрсетілген елді мекен атауы: ______________

      __________________________________________________________________

      Көрсетілген қызмет орнын таңдаңыз:

Қаржы агенттігінің КҚКО

Қаржылық емес қолдау бойынша Оператордың КҚКО

Моноқалалардағы және аудан орталықтарындағы КҚО

МКҚО


      Жәшіктерден/урналардан алынған сауалнамалардың жалпы саны: __________

      Клиенттер толтырған саны: _______________

      Клиенттер толтырмаған сауалнамалардың саны:______________________

      Клиенттер ішінара толтырған сауалнамалардың саны:________________

      Жәшіктерді/урналарды ашу күні:_________

      Құралдың іске асырылуына мониторингті жүзеге асыратын қаржы агенттігі менеджерінің қолы _______________________________________________

      Қаржылық емес қолдау операторының және (немесе) ӨКП өкілдерінің қолы: _________________________________________________________________

  Жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік қызметті
жүргізуге сервистік қолдау көрсетудің жүзеге
асырылуына мониторинг жүргізу әдістемесіне
№ 5 қосымшасы

      нысан

Сервистік қолдаудың іске асырылуына мониторингілеу шеңберінде жүргізілетін телефон арқылы сұрастыруға арналған сұрақтардың тізбесі

      1. Сізге _______ (КҚКО, КҚО атауы немесе қызмет КҚМО арқылы көрсетілсе онда елді мекеннің атауы) ____ күні консультация берілді ме немесе қызмет көрсетілді ме?

      2. Қандай сервистік қызметті пайдаландыңыз немесе консультация алдыңыз?

      3. Көрсетілген қызметке және (немесе) кеңес беру қызметіне 5 балдық шкала бойынша қандай баға бересіз?

      4. Сервистік қолдау қызметін пайдаланғаннан кейін қаржылық институттарға (Қорлар, ЕДБ, лизингілік компаниялар, шағын несие ұйымдары) мемлекеттік қолдау жөнінде хабарластыңыз ба?

      5. Көрсетілген қызмет және/немесе консультация қызметі бизнесіңізге көмектесті ме?


Жоқ, көрсетілген қызметтен және/немесе консультация қызметінен ешқандай пайда болған жоқ;

Иә, біраз көмектесті;

Иә, айтарлықтай көмектесті;

Жауап беруге қиналамын.

      6. Көрсетілетін сервистік қызметтердің сапасын арттыру жөнінде қандай ұсыныстарыңыз бар?

Об утверждении Методики проведения мониторинга осуществления сервисной поддержки ведения действующей предпринимательской деятельности

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 августа 2015 года № 606. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 сентября 2015 года № 12086. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 июня 2019 года № 59 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 24.06.2019 № 59 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 292 Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 168 "Об утверждении Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 10 июня 2010 года № 556 "О некоторых мерах по реализации Программы "Дорожная карта бизнеса 2020" и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить Методику проведения мониторинга осуществления сервисной поддержки ведения действующей предпринимательской деятельности.

      2. Департаменту развития предпринимательства Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Министр


национальной экономики


Республики Казахстан

Е. Досаев


  Утверждена
приказом министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 13 августа 2015 года № 606

Методика проведения
мониторинга осуществления сервисной поддержки ведения
действующей предпринимательской деятельности
1. Общие положения

      1. Настоящая Методика проведения мониторинга осуществления сервисной поддержки ведения действующей предпринимательской деятельности (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 292 Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 168 "Об утверждении Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 10 июня 2010 года № 556 "О некоторых мерах по реализации Программы "Дорожная карта бизнеса 2020" и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" (далее – Постановление) и предназначена для проведения мониторинга предоставления сервисной поддержки ведения действующей предпринимательской деятельности (далее – сервисная поддержка).

      2. В настоящей Методике используются следующие понятия и определения:

      клиент – субъект малого и среднего предпринимательства, получивший услуги в рамках реализации сервисной поддержки;

      центр обслуживания предпринимателей (далее – ЦОП) – это инфраструктурный комплекс для оказания мер государственной поддержки субъектам частного предпринимательства и населению с предпринимательской инициативой, созданный при региональных филиалах финансового агентства и (или) создаваемый при палатах предпринимателей областей, города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органах при наличии средств местного бюджета;

      центр поддержки предпринимательства (далее – ЦПП) – инфраструктурный комплекс, на базе которого осуществляются обучение, информационное обеспечение, оказание консультационных и маркетинговых услуг, проведение экономической и технологической экспертизы проектов субъектов малого и среднего предпринимательства;

      мобильные центры поддержки предпринимательства (далее – МЦПП) – это специально оборудованные автобусы финансового агентства, направленные на предоставление субъектам малого и среднего предпринимательства и населению с предпринимательской инициативой сельских населенных пунктов выездных информационных и консультационных услуг по инструментам государственной поддержки предпринимательской деятельности;

      оператор нефинансовой поддержки – Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан, осуществляющая государственную нефинансовую поддержку предпринимателям в рамках четвертого направления программы, за исключением компонентов "Софинансирование консультационных проектов передовых предприятий путем привлечения внешних консультантов (Программа Европейского Банка Реконструкции и Развития по поддержке малого и среднего предпринимательства Республики Казахстан)", "Обучение топ-менеджмента малого и среднего предпринимательства";

      финансовое агентство – Акционерное общество "Фонд развития предпринимательства "Даму";

      региональные палаты предпринимателей (далее – РПП) – палаты предпринимателей областей, городов республиканского значения и столицы;

      уполномоченный орган – уполномоченный орган по предпринимательству.

2. Порядок проведения мониторинга сервисной поддержки

      3. Оператор нефинансовой поддержки и (или) РПП реализуют сервисную поддержку в соответствии с пунктами 287-289 Постановления.

      4. Финансовое агентство осуществляет мониторинг реализации сервисной поддержки.

      5. Мониторинг реализации сервисной поддержки предусматривает:

      1) анализ статистических показателей, включающий в себя проверку и обработку следующих показателей:

      количество клиентов, получивших услуги в региональном разрезе;

      количество клиентов, получивших услуги в разрезе отраслей экономики по регионам;

      количество предприятий клиентов в разрезе организационно-правовой формы по регионам;

      количество клиентов, получивших услуги в гендерном разрезе по регионам;

      количество клиентов по возрастной категории;

      количество клиентов, получивших услуги по категории субъекта предпринимательства в разрезе регионов;

      количественные показатели по перечню оказанных услуг в региональном разрезе;

      количество услуг, оказанных сервисными компаниями, оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП;

      2) аудит качества реализации сервисной поддержки проводимый путем оценки удовлетворенности клиентов и анализа востребованности предлагаемых инструментов государственной поддержки (далее – аудит качества) по следующим критериям:

      качественные показатели по оценке качества полученных услуг/консультаций и степень удовлетворенности;

      показатели по цели обращения клиентов за услугами;

      показатели по востребованности среди клиентов финансовых и нефинансовых инструментов государственной поддержки;

      3) телефонный опрос клиентов финансовым агентством через свою региональную филиальную сеть (далее – телефонный опрос).

      6. Источниками для проведения мониторинга являются:

      информация о ходе реализации сервисной поддержки по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике (далее – Информация) в электронном формате Excel, представляемая оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП финансовому агентству;

      анкета оценки качества оказанных услуг по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике (далее – Анкета), предоставляемая менеджерами-консультантами и (или) консультантами сервисных компаний клиентам для заполнения;

      копии заключенных договоров и актов оказанных услуг, подтверждающие оказание услуги и предоставляемые оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП финансовому агентству.

      7. Оператор нефинансовой поддержки и (или) РПП предоставляют Информацию с сопроводительным письмом в региональные филиалы финансового агентства в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, а итоговую Информацию не позднее 10 декабря отчетного года. Оператор нефинансовой поддержки и (или) РПП ежемесячно не позднее 10 числа, следующего месяца, направляют сведения о реализации сервисной поддержки в региональные филиалы финансового агентства.

      8. Финансовое агентство в целях проведения анализа статистических показателей проверяет данные на правильность их внесения в Информацию, качество заполнения и полноту представленной информации.

      9. Финансовое агентство направляет оператору нефинансовой поддержки и (или) РПП в течении 2 (двух) рабочих дней со дня получения Информации письмо с замечаниями в случае выявления фактов неправильного внесения данных и (или) некачественного заполнения представленной Информации.

      Некачественным заполнением считается отсутствие в представленной оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП Информации одного из данных для анализа статистических показателей, указанных в подпункте 1) пункта 5 настоящей Методики.

      10. Оператор нефинансовой поддержки и (или) РПП устраняет замечания и в течении 3 (трех) рабочих дней со дня поступления письма повторно направляет Информацию финансовому агентству.

      11. Финансовому агентству предоставляются копии заключенных договоров и актов оказанных услуг, отраженные в Информации, представляемой оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП.

      12. Финансовое агентство проверяет правильность оформления копий заключенных договоров и актов оказанных услуг, и их соответствие дате оказания услуг, перечню оказанных услуг, указанных в представляемой Информации.

      В случае если данные, указанные в Информации, не подтверждены соответствующими договорами и актами оказанных услуг, а также не соответствуют дате и (или) перечню оказанных услуг, указанных в них, то эти данные исключаются из представленной Информации и не учитываются при формировании финансовым агентством отчета.

      13. Финансовое агентство ежеквартально не позднее 30 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, а итоговый отчет – не позднее 25 декабря отчетного года, направляет в уполномоченный орган отчет о мониторинге реализации сервисной поддержки по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике (далее – отчет).

      14. Отчет предоставляется финансовым агентством на бумажном и электронном носителях. Электронным носителем признается диск CD или DVD формата и (или) внешняя карта памяти. Отчет предоставляется в уполномоченный орган официальным письмом с регистрацией в канцелярии.

      15. Финансовое агентство в случае нарушения оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП срока предоставления Информации и (или) невыполнения пункта 10 настоящей Методики направляет в течение 5 (пяти) рабочих дней письмо-уведомление в уполномоченный орган о невозможности подготовки отчета.

      Несоблюдение оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП сроков предоставления Информации является нарушением процесса проведения мониторинга, что отражается финансовым агентством в отчете.

      16. Аудит качества осуществляется через анкетный опрос клиентов и включает в себя анализ Анкет.

      17. Оператор нефинансовой поддержки и (или) РПП обеспечивает предоставление менеджерами-консультантами и (или) сервисными компаниями Анкеты по оценке качества оказанных услуг по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике (далее - Анкета). При этом каждый клиент заполняет на каждую полученную им услугу отдельную Анкету.

      18. Финансовое агентство проверяет количество заполненных Анкет, которое соответствует количеству услуг, указанных в Информации, представляемой оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП.

      19. В случае если финансовое агентство в ходе мониторинга выявляет несоответствие количества Анкет количеству оказанных услуг, указанных в Информации, то данный факт отражается в отчете. Финансовое агентство в отчете указывает общее количество изъятых Анкет, количество незаполненных Анкет и количество частично заполненных Анкет.

      20. Частично заполненными считаются Анкеты, где отсутствует информация по одному из указанных данных:

      фамилия, имя и отчество (при наличии) клиента;

      наименование сервисной компании оказавшей услугу;

      наименование вида и (или) подвида полученной услуги;

      оценка качество полученной услуги;

      подпись клиента и дата полученной услуги.

      21. Финансовое агентство устанавливают в ЦОП, ЦПП и МЦПП урну и (или) ящик для Анкет и опечатывает их. Менеджер финансового агентства в региональных филиалах ежеквартально в срок до 15 числа, следующего за отчетным кварталом, осуществляет изъятие Анкет с участием представителей оператора нефинансовой поддержки и (или) РПП путем совместного вскрытия урны/ящика для Анкет.

      22. По результатам вскрытия урны и (или) ящика составляется протокол вскрытия урны/ящика для Анкет по форме согласно приложению 4 к настоящей Методике в 2 (двух) экземплярах. Один экземпляр передается оператору нефинансовой поддержки и (или) РПП, второй экземпляр – финансовому агентству. В протоколе вскрытия урны/ящика для Анкет указывается дата вскрытия, общее количество Анкет за отчетный период, количество заполненных и незаполненных Анкет, частично заполненных Анкет.

      23. Клиенты, получившие услуги заполняют Анкеты и опускают их в урну и (или) ящик для Анкет.

      24. Телефонный опрос предусматривает оценку качества полученной услуги и анализ эффективности реализации сервисной поддержки путем обработки и анализа результатов опроса.

      25. Финансовое агентство ежеквартально осуществляет телефонный опрос в объеме не менее 5% от общего количества клиентов, получивших услуги за отчетный период согласно перечню вопросов для телефонного опроса, проводимого в рамках мониторинга реализации сервисной поддержки по форме согласно приложению 5 настоящей Методики.

      26. Финансовое агентство включает данные анализа результатов телефонного опроса клиентов в отчет.

  Приложение 1
к Методике проведения мониторинга
осуществления сервисной поддержки
ведения действующей
предпринимательской деятельности

      форма

      Информация о ходе реализации сервисной поддержки

Область /город

Населенный пункт (территориальное деление) где оказана услуга

Место оказания услуги

Наименование предприятия клиента

Фамилмя, имя и отчество (при наличии) клиента

ИИН ИП /БИН юр.лица, обратившегося за услугой

Пол клиента

Дата рождения клиента

Возраст клиента

Инвалидность клиента

Организационно-правовая форма предприятия


      продолжение таблицы

Категория субъекта предпринимательства

Отрасль по ОКЭД предприятия клиента

Подотрасль по ОКЭД предприятия клиента

Наименование специализированной услуги

Наименование подвида специализированной услуги

Наименование компании, оказавшей услугу

Дата обращения/ начала услуги

Дата завершения / окончания услуги

Телефон раб./дом. Клиента

Мобильный телефон клиента

Электронный адрес клиента

  Приложение 2
к Методике проведения мониторинга
осуществления сервисной поддержки
ведения действующей
предпринимательской деятельности

      форма

      Анкета оценки качества оказанных услуг

Фамилия, имя и отчество (при наличии) клиента

______________________________

Наименование сервисной компании, оказавшей услугу:

_______________________________


      Укажите наименование полученного вида специализированной услуги и

      подвида: ____________________________________________________________

      Оцените качество полученной услуги/консультации:

Аспекты

Оценка

Степень полезности полученной консультации

1 2 3 4 5

Качество организации процесса оказания консультаций

1 2 3 4 5

В какой степени оправдались ваши ожидания от полученной консультации?

1 2 3 4 5

Степень удовлетворенности качеством услуг

1 2 3 4 5


      Цель обращения (нужное подчеркнуть):


Открыть новое направление в бизнесе

Увеличить объем производства

Освоить новые рынки

Повышение качества товаров и услуг

      Какую финансовую поддержку хотели бы получить (нужное отметить)?

Субсидирование процентной ставки вознаграждения

Предоставление гарантий для получения кредита

Получение грантового финансирования

Предоставление гарантий для начинающих предпринимателей






      Какую нефинансовую поддержку хотели бы получить (нужное отметить)?

Получение консультации по участию в программах поддержки предпринимательства


Краткосрочное обучение основам ведения предпринимательской деятельности по проекту "Бизнес – Советник"


Краткосрочное обучение по функциональным направлениям развития предпринимательской деятельности по проекту "Бизнес-Рост".


Участие в проекте "Школа молодого предпринимателя"


Повышение квалификации специалистов, топ-менеджеров предприятий


Установление деловых связей с иностранными партнерами


Привлечение высококвалифицированных иностранных специалистов по вопросам внедрения новых методов управления, технологий производства, оборудования и обучения персонала ("Старшие сеньоры")


Софинансирование консультационных проектов передовых предприятий путем привлечения внешних консультантов



      Дата заполнения: Фамилия, имя и отчество (при наличии) и

      подпись клиента:

      _________________________ __________________________

  Приложение 3
к Методике проведения мониторинга
осуществления сервисной поддержки
ведения действующей
предпринимательской деятельности

      форма

      Отчет о мониторинге реализации сервисной поддержки

      1. Введение: общая информация о реализации инструмента "Предоставление сервисной поддержки ведения действующей предпринимательской деятельности".

      2. Анализ статистических показателей по количеству и перечню оказанных специализированных услуг, а также количеству клиентов, получивших услуги:

      количество клиентов, получивших услуги в региональном разрезе;

      количество клиентов, получивших услуги в разрезе отраслей экономики по регионам;

      количество предприятий клиентов в разрезе организационно-правовой формы по регионам;

      количество клиентов, получивших услуги в гендерном разрезе по регионам;

      количество клиентов по возрастной категории;

      количество клиентов, получивших услуги по категории субъекта предпринимательства в разрезе регионов;

      количественные показатели по перечню оказанных услуг в региональном разрезе;

      количество услуг, оказанных сервисными компаниями, Оператором нефинансовой поддержки и (или) РПП.

      3. Аудит качества реализации Инструмента, направленный на оценку удовлетворенности получателей услуг и востребованности предлагаемых инструментов государственной поддержки:

      качественные показатели по оценке качества полученных услуг/консультаций и степень удовлетворенности;

      показатели по цели обращения клиентов за услугами;

      показатели по востребованности среди клиентов финансовых и нефинансовых инструментов государственной поддержки.

      4. Заключение: ключевые выводы и предложения.

  Приложение 4
к Методике проведения мониторинга
осуществления сервисной поддержки
ведения действующей
предпринимательской деятельности

      форма

      Протокол вскрытия урны/ящика для Анкет

      Дата оказания услуг: с "__" _____ 2015 г. по "__" ______ 2015 г.

      Наименование населенного пункта, где оказывалась услуга: ____________

      _____________________________________________________________________

      Выберите место оказания услуги:

ЦОП Финансового агентства

ЦОП Оператора по нефинансовой поддержке

ЦПП в моногородах и районных центрах

МЦПП






      Общее количество изъятых с урны\ящика Анкет: ______________

      Количество заполненных Анкет клиентами: _______________

      Количество незаполненных Анкет клиентами: _____________

      Количество частично заполненных Анкет клиентами: __________

      Дата вскрытия урны/ящика:_________

      Подпись менеджера финансового агентства, осуществляющего мониторинг

      реализации Инструмента ______________________________________________

      Подпись представителя Оператора нефинансовой поддержки и\или

      РПП: ________________________________________________________________

  Приложение 5
к Методике проведения мониторинга
осуществления сервисной поддержки
ведения действующей
предпринимательской деятельности

      форма

      Перечень вопросов для телефонного опроса, проводимого

      в рамках мониторинга реализации сервисной поддержки

      1. Получали ли Вы консультацию либо услугу ____ числа в _____ (наименование ЦОП, ЦПП или населенного пункта, если услуга оказана через МЦПП).

      2. Какую сервисную услугу или консультацию вы получили?

      3. Как вы оцениваете качество полученной услуги и (или) консультации по 5 бальной шкале?

      4. Вы обращались за государственной поддержкой в финансовые институты (Фонды, БВУ, лизинговые компании, микрокредитные организации) после получения услуги по сервисной поддержке?

      5. Помогла ли вам полученная услуга и (или) консультация в Вашем бизнесе?


Нет, не было никакой пользы от полученной услуги и (или) консультации;

Да, помогла частично;

Да, помогла в значительной мере;

Затрудняюсь ответить.

      6. Какие у вас рекомендации для улучшения качества оказываемых сервисных услуг?