Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 2 қазандағы № 585 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 3 қарашада № 12231 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 25 наурыздағы № 217 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 25.03.2016 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларының 27-тармағына және Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 86 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10130 болып тіркелген) бекітілген «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың үлгілік әдістемесінің 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі бекітілсін.
      2. Әкімшілік департаменті (А. Қайырбекова) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн мерзімде «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурстарында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Жауапты хатшысына жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Білім және ғылым министрі                  А. Сәрінжіпов

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 2 қазандағы  
№ 585 бұйрығымен      
бекітілген         

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің
«Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл
сайынғы бағалау әдістемесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) «Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 Жарлығын, «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың үлгілік әдістемесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 86 бұйрығын (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10130 болып тіркелген) іске асыру үшін әзірленді және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік) және оның ведомстволарының «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу әдістерін айқындайды.
      2. Қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын айқындау үшін жүргізіледі.
      3. Бағалау мемлекеттік қызметте болған әрбір жыл өткен сайын, көрсетілген мерзім басталған күннен бастап үш айдан кешіктірілмей, бірақ осы лауазымға орналасқан күннен бастап алты айдан ерте емес мерзімде жүргізіледі.
      4. Қызметшілерді бағалау мыналардан тұрады:
      1) қызметшінің тікелей басшысының бағалауы;
      2) айналмалы бағалау (қызметшінің қарамағындағы немесе олардың әріптестерінің бағалауы).
      Қызметшінің тікелей басшысы оның лауазымдық нұсқаулығына сәйкес өзі бағынатын тұлға болып табылады.
      5. Бағалау нәтижелері бойынша қызметшілер қызметіндегі кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар әзірленеді, олардың қызметіндегі жақсартуды қажет ететін бағыттар айқындалады, тағылымдамадан өткізу, мансаптық ілгерілету бойынша ұсыныстар әзірленеді.
      6. Қызметшінің соңғы үш жыл бойы екі «қанағаттанарлықсыз» деген баға алуы, оны аттестаттаудан өткізуге негіз болып табылады.
      Аттестаттаудан өткізу туралы шешім қабылдау кезінде алдыңғы аттестаттаудан өткізуге негіз болған бағалау нәтижелері ескерілмейді.
      7. «Қанағаттанарлықсыз» деген баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш қабылданған тұлғаға тәлімгер ретінде бекітілмейді.
      8. Қызметшінің қорытынды бағасын тұрақты жұмыс істейтін Бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) бекітеді, оны қызметшіні лауазымға тағайындау және лауазымнан босату құқығы бар адам құрады.
      9. Комиссия кемінде үш мүшеден, оның ішінде төрағадан тұрады.
      10. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
      Комиссия төрағасы болып Министрліктің жауапты хатшысы, ведомстволарда комитет төрағасы немесе төрағаның орынбасары болып табылады.
      Комиссия хатшысы Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасының, ведомстволарда Персоналды басқару қызметінің (кадр қызметі) (бұдан әрі – Персоналды басқару қызметі) қызметкері болып табылады. Комиссия хатшысы дауыс беруге қатыспайды.
      Егер Комиссия құрамына оған қатысты бағалау жүргізілетін қызметшінің тікелей басшысы, сондай-ақ осы Әдістеменің 4-тармағы 2) тармақшасында көрсетілген қызметшілер кіретін болса, олар осы қызметшіге қатысты дауыс беруге және шешім қабылдауға қатыспайды.

2. Бағалау жүргізуге дайындық

      11. Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі:
      1) Комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалау жүргізу кестесін әзірлейді;
      2) бағалау жүргізуге дейін бір айдан кешіктірмей бағаланатын қызметшіге, сондай-ақ осы Әдістеменің 4-тармағында көрсетілген тұлғаларға бағалау жүргізілетіні туралы хабарлайды және оларға толтыру үшін бағалау парағын жібереді.

3. Тікелей басшының бағалауы

      12. Тікелей басшы:
      1) осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бағалау парағын Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасынан, ведомстволарда Персоналды басқару қызметінен алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде толтырады;
      2) қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстырады және екі жұмыс күні ішінде толтырылған бағалау парағын Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасына, ведомстволарда Персоналды басқару қызметіне жолдайды.
      Қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы құжаттарды Комиссия отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда Әкімшілік департаменті кадр жұмысы басқармасының, ведомстволарда Персоналды басқару қызметінің қызметкері және тікелей басшы танысудан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.

4. Айналмалы бағалау

      13. Айналмалы бағалау қызметшінің қарамағындағы адамдардың, ал қарамағындағы адамдар болмаған жағдайда – қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде лауазымды атқаратын адамның (олар болған жағдайда) бағалауын білдіреді.
      Мұндай адамдардың тізбесін (үш адамнан аспайтын) қызметшінің лауазымдық міндеттері және қызметтік өзара әрекеттестігіне қарай Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі бағалау жүргізілгенге дейін бір айдан кешіктірмей анықтайды.
      14. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалар осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес нысанда айналмалы бағалау парағын толтырады.
      15. Толтырылған бағалау парақтары оларды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасына, ал ведомстволарда Персоналды басқару қызметіне жіберіледі.
      16. Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалардың орташа бағасын есептейді.
      17. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалардың бағалауы жасырын түрде жүргізіледі.

5. Қызметшінің қорытынды бағасы

      18. Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі қызметшінің қорытынды бағасын мына формула бойынша Комиссия отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:
                            а = b + с
      а - қызметшінің қорытынды бағасы,
      b - тікелей басшының бағасы,
      с - айналмалы баға.
      19. Қорытынды баға мына шкала бойынша қойылады:
      21 балдан төмен - «қанағаттанарлықсыз»,
      21-ден 33 балға дейін - «қанағаттанарлық»,
      33 балдан жоғары - «тиімді».

6. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      20. Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес Бағалау нәтижелерін қарау жөніндегі комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.
      Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі Комиссияның отырысына мына құжаттарды ұсынады:
      1) тікелей басшы толтырған бағалау парағы;
      2) толтырылған айналмалы бағалау парағы;
      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығы;
      4) осы Әдістемеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қорытынды баға көрсетілген Комиссия отырысы хаттамасының жобасы.
      21. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін қабылдайды:
      1) бағалау нәтижелерін бекіту;
      2) бағалау нәтижелерін қайта қарау.
      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда Комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен келесі жағдайларда бағаны түзетеді:
      1) егер қызметшінің қызмет тиімділігі бағалау нәтижесінен көп болса, бұл ретте қызметшінің жұмыс нәтижесіне құжаттамалық растау беріледі;
      2) Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі қызметшінің бағалау нәтижесін есептеуде қате жіберсе.
      Бұл ретте қызметшінің бағасын төмендетуге жол берілмейді.
      22. Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасы, ведомстволарда Персоналды басқару қызметі қызметшіні бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң бес жұмыс күні ішінде таныстырады.
      Қызметшіні бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасының, ведомстволарда Персоналды басқару қызметінің қызметкері танысудан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.
      23. Бағалау нәтижелері қызметшінің қызметтер тізіміне енгізіледі.
      24. Осы Әдістеменің 20-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ Комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы Әкімшілік департаментінің кадр жұмысы басқармасында, ведомстволарда Персоналды басқару қызметінде сақталады.

7. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      25. Комиссия шешіміне қызметшінің мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
      26. Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган қызметшінің шағымын түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде қарайды және бұзушылықтар анықталған жағдайда, Министрлікке Комиссия шешімінің күшін жою туралы ұсыныс жасайды.
      27. Қабылданған шешім туралы ақпаратты Министрлік екі апта ішінде мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға береді.

Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрлігінің
«Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін жыл 
сайынғы бағалаудың      
үлгілік әдістемесіне     
1-қосымша           

нысан             

Тікелей басшының бағалау парағы

Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда):________________
Бағаланатын қызметшінің лауазымы:____________________________________


р/с

Өлшем

Көрсеткіштің мәні
(саны)

Баға
(балл)

1.

Бастамашылығы

2-ден 5-ке дейін


2.

Лауазымды міндеттерін орындау сапасы

2-ден 8-ге дейін


3.

Әрекеттестікке икемділігі

2-ден 5-ке дейін


4.

Қызметтік этиканы сақтауы

2-ден 5-ке дейін


БАРЛЫҒЫ (барлық бағалардың бағасы)



Таныстым:
Қызметші                            Тікелей басшы
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)        Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
_______________________________     ______________________________
күні___________________________     күні__________________________
қолы___________________________     қолы__________________________

Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрлігінің
«Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін жыл 
сайынғы бағалаудың      
үлгілік әдістемесіне     
2-қосымша           

нысан             

Айналмалы бағалау парағы

Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда):________________
Бағаланатын қызметшінің лауазымы:____________________________________


р/с

Өлшем

Көрсеткіштің мәні
(саны)

Баға
(балл)

Бағынышты адам

1.

Жұмысты жоспарлай алу қабілеті

2-ден 5-ке дейін


2.

Жұмысқа ынталандыру қабілеті

2-ден 5-ке дейін


3.

Қызметтік этиканы сақтауы

2-ден 5-ке дейін



Барлығы (барлық бағалардың бағасы)



Әріптесі

1

Топта жұмыс істей алу қабілеті

2-ден 5-ке дейін


2

Қызметтік этиканы сақтауы

2-ден 5-ке дейін


3

Лауазымды міндеттерін орындау сапасы

2-ден 5-ке дейін



Барлығы (барлық бағалардың бағасы)



Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрлігінің
«Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін жыл 
сайынғы бағалаудың      
үлгілік әдістемесіне     
3-қосымша           

нысан             

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, оның ішінде ведомстволары
(мемлекеттік органның атауы)


р/с

Қызметшінің Т.А.Ә.
(бар болған жағдайда)

Тікелей басшының бағасы

Айналмалы баға

Қорытынды баға

1





...





Комиссия қорытындысы:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Тексерген:
Комиссия хатшысы:_____________________________ Күні:_________________
                (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Комиссия төрағасы:____________________________ Күні:_________________
                (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
Комиссия мүшесі:______________________________ Күні:_________________
                (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)

Об утверждении Методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства образования и науки Республики Казахстан

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 2 октября 2015 года № 585. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 ноября 2015 года № 12231. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 25 марта 2016 года № 217

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 25.03.2016 № 217 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 27 Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 и пунктом 2 Типовой методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б», утвержденной приказом Председателя Агенства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 29 декабря 2014 года № 86 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10130) ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемую Методику ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» Министерства образования и науки Республики Казахстан.
      2. Административному департаменту (А. Каирбекова) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан официальное опубликование настоящего приказа в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства образования и науки Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
      Республики Казахстан                       А. Саринжипов

Утверждена            
приказом Министра образования  
и науки Республики Казахстан   
от 2 октября 2015 года № 585   

Методика
проведения ежегодной оценки деятельности административных
государственных служащих корпуса «Б» Министерства образования и
науки Республики Казахстан

1. Общие положения

      1. Настоящая методика ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» (далее – Методика) разработана в реализацию Указа Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 «Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих», приказа Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 29 декабря 2014 года № 86 «Об утверждении Типовой методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10130) и определяет методы ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса «Б» (далее – служащие) Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство) и его ведомств.
      2. Ежегодная оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.
      3. Оценка проводится по истечении каждого года пребывания на государственной службе, не позднее трех месяцев со дня его наступления, но не ранее шести месяцев со дня занятия данной должности.
      4. Оценка служащего складывается из:
      1) оценки непосредственного руководителя служащего;
      2) круговой оценки (оценки подчиненных или коллег служащего).
      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому он подчиняется согласно своей должностной инструкции.
      5. По результатам оценки вырабатываются предложения по устранению недостатков в деятельности служащих, определяются направления их деятельности, требующие улучшения, вырабатываются предложения по карьерному продвижению и стажировке служащих.
      6. Получение служащим двух оценок «неудовлетворительно» в течение последних трех лет является основанием для проведения аттестации.
      При принятии решения о проведении аттестации не учитываются результаты оценки, которые являлись основанием для проведения предыдущей аттестации.
      7. Служащий, получивший оценку «неудовлетворительно», не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.
      8. Итоговая оценка служащего утверждается постоянно действующей Комиссией по оценке (далее – Комиссия), которая создается лицом, имеющим право назначения на должности и освобождения от должностей служащих.
      9. Комиссия состоит не менее чем из трех членов, в том числе председателя.
      10. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя комиссии является решающим.
      Председателем Комиссии является Ответственный секретарь Министерства, в ведомствах председатель либо заместитель председателя комитета.
      Секретарем Комиссии является сотрудник управления кадровой работы Административного департамента, в ведомствах сотрудник Службы управления персоналом (кадровая служба) (далее – Служба управления персоналом). Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.
      В случае, если в состав Комиссии входят непосредственный руководитель служащего, в отношении которого проводится оценка, а также служащие, указанные в подпункте 2) пункта 4 настоящей Методики, они не принимают участия в голосовании и принятии решений по данному служащему.

2. Подготовка к проведению оценки

      11. Управление кадровой работы Административного департамента, в ведомствах Служба управления персоналом:
      1) формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии;
      2) уведомляет служащего, подлежащего оценке, а также лиц, указанных в пункте 4 настоящей Методики, о проведении оценки не позднее одного месяца до проведения оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

3. Оценка непосредственного руководителя

      12. Непосредственный руководитель:
      1) заполняет оценочный лист по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике в течение трех рабочих дней со дня его получения от управления кадровой работы Административного департамента, в ведомствах Служба управления персоналом;
      2) ознакамливает служащего с заполненным оценочным листом и направляет заполненный оценочный лист в управление кадровой работы Административного департамента, в ведомствах в Службы управления персоналом в течение двух рабочих дней.
      Ознакомление служащего с заполненным оценочным листом осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии. В этом случае работником управления кадровой работы Административного департамента, а в ведомствах Службы управления персоналом, и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

4. Круговая оценка

      13. Круговая оценка представляет собой оценки подчиненных служащего, а в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (в случае их наличия).
      Перечень таких лиц (не более трех) определяется управлением кадровой работы Административного департамента, а в ведомствах Службы управления персоналом, не позднее одного месяца до проведения оценки, исходя из должностных обязанностей и служебных взаимодействий служащего.
      14. Лица, указанные в пункте 13 настоящей Методики, заполняют лист круговой оценки по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике.
      15. Заполненные листы круговой оценки направляются в управление кадровой работы Административного департамента, а в ведомствах в Службы управления персоналом, в течение двух рабочих дней со дня их получения.
      16. Управление кадровой работы Административного департамента, а в ведомствах Службы управления персоналом, осуществляют расчет средней оценки лиц, указанных в пункте 13 настоящей Методики.
      17. Оценка лицами, указанными в пункте 13 настоящей Методики, осуществляется на анонимной основе.

5. Итоговая оценка служащего

      18. Итоговая оценка служащего вычисляется управлением кадровой работы Административного департамента, в ведомствах Службами управления персоналом, не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по следующей формуле:
      a = b + c
      где a - итоговая оценка служащего,
      b - оценка непосредственного руководителя,
      c - круговая оценка.
      19. Итоговая оценка выставляется по следующей шкале:
      менее 21 балла - «неудовлетворительно»,
      от 22 до 33 баллов - «удовлетворительно»,
      выше 33 баллов - «эффективно».

6. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      20. Управление кадровой работы Административного департамента, а в ведомствах Службы управления персоналом, обеспечивают проведение заседания Комиссии по рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.
      Управление кадровой работы Административного департамента, в ведомствах Служба управления персоналом предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:
      1) заполненный оценочный лист непосредственного руководителя;
      2) заполненный лист круговой оценки;
      3) должностную инструкцию служащего;
      4) проект протокола заседания Комиссии с указанием итоговой оценки по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике.
      21. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:
      1) утвердить результаты оценки;
      2) пересмотреть результаты оценки.
      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку с соответствующим пояснением в протоколе в следующих случаях:
      1) если эффективность деятельности служащего превышает результат оценки, при этом представляется документальное подтверждение результатов работы служащего;
      2) при допущении ошибки управлением кадровой работы Административного департамента, а в ведомствах Службы управления персоналом, при расчете результата оценки служащего.
      При этом не допускается снижение оценки служащего.
      22. Управление кадровой работы Административного департамента, а в ведомствах Службы управления персоналом, ознакамливают служащего с результатами оценки в течение пяти рабочих дней со дня ее завершения.
      Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае работником управления кадровой работы Административного департамента, в ведомствах Службами управления персоналом, в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.
      23. Результаты оценки вносятся в послужные списки служащих.
      24. Документы, указанные в пункте 20 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии, хранятся в управлении кадровой работы Административного департамента, в ведомствах в Службе управления персоналом.

7. Обжалование результатов оценки

      25. Обжалование решения Комиссии служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы и противодействию коррупции осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения.
      26. Уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции в течение десяти рабочих дней со дня поступления жалобы служащего осуществляет ее рассмотрение и в случаях обнаружения нарушений рекомендует Министерству отменить решение Комиссии.
      27. Информация о принятом решении представляется Министерством в течение двух недель в уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции.

Приложение 1            
к Методике ежегодной оценки     
деятельности административных    
государственных служащих       
корпуса «Б» Министерства образования  
и науки Республики Казахстан      

форма           

           Оценочный лист непосредственного руководителя

Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего______________________
_____________________________________________________________________
Должность оцениваемого служащего ____________________________________

п/п

Критерий

Значение показателя

Оценка (баллы)

1.

Инициативность

от 2 до 5


2.

Качество исполнения должностных обязанностей

от 2 до 8


3.

Способность к сотрудничеству

от 2 до 5


4.

Соблюдение служебной этики

от 2 до 5


ИТОГО (сумма всех оценок):



Ознакомлен(а):


Служащий
Ф.И.О. (при его наличии) _________
__________________________________

Непосредственный руководитель Ф.И.О. (при его наличии) _________________________________
_________________________________

Дата___________________________

Дата_____________________________

Подпись________________________

Подпись__________________________

Приложение 2             
к Методике ежегодной оценки     
деятельности административных    
государственных служащих       
корпуса «Б» Министерства образования  
и науки Республики Казахстан      

форма           

Лист круговой оценки

Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего______________________
_____________________________________________________________________
Должность оцениваемого служащего ____________________________________

п/п

Критерий

Значение показателя

Оценка (баллы)

Подчиненный

1.

Умение планировать работу

от 2 до 5


2.

Умение мотивировать к работе

от 2 до 5


3.

Соблюдение служебной этики

от 2 до 5



Итого (сумма всех оценок)


Коллега

1.

Умение работать в команде

от 2 до 5


2.

Соблюдение служебной этики

от 2 до 5


3.

Качество исполнения должностных обязанностей

от 2 до 5



Итого (сумма всех оценок)



Приложение 3           
к Методике ежегодной оценки     
деятельности административных    
государственных служащих       
корпуса «Б» Министерства образования  
и науки Республики Казахстан      

форма           

Протокол заседания Комиссии по оценке

   Министерства образования и науки Республики Казахстан, в том числе
                              ведомств
                 (наименование государственного органа)

п/п

Ф.И.О. (при его наличии)служащего

Оценка непосредственного руководителя

Круговая оценка

Итоговая оценка

1









      Заключение Комиссии:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Проверено:
Секретарь Комиссии: _____________________________Дата: _____________
                    (Ф.И.О., (при его наличии) подпись)
Председатель Комиссии:__________________________ Дата: _____________
                    (Ф.И.О., (при его наличии) подпись)
Член комиссии:__________________________________ Дата: _____________
                    (Ф.И.О., (при его наличии) подпись