Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 3 желтоқсандағы № 987 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 23 желтоқсанда № 12472 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 11 маусымдағы № 461 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 11.06.2020 № 461 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 6 қаңтардағы № 380 Заңының 12-бабы 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру қағидалары бекітілсін.

      2. Комитеттер төрағалары, департаменттер, Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі дербес басқармаларының, ішкі істер, қылмыстық-атқару жүйесі, төтенше жағдайлар департаменттерінің, Ішкі істер министрлігінің білім беру ұйымдарының және ведомстволық бағынысты мекемелерінің бастықтары осы Қағидалардың зерделенуін ұйымдастырсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Кадр жұмысы департаменті (А.Ү. Әбдіғалиев) заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрілігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалғаны туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ішкі істер министрінің бірінші орынбасары полиция генерал-лейтенанты М.Ғ. Демеуовке және Ішкі істер министрлігінің Кадр жұмысы департаментіне (А.Ү. Әбдіғалиев) жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Министр


полиция генерал-полковнигі

Қ.Қасымов


  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 3 желтоқсандағы
№ 987 бұйрығына
қосымша

Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 12-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі түсініктер пайдаланылады:

      1) жас қызметкерлер – ішкі істер органдарына алғаш қабылданған адамдар немесе ведомставлық білім беру ұйымдарын аяқтаған жас мамандар;

      2) жас қызметкерлерді бейімдеу – жас қызметкерлердің кәсіби дағдыны игеру процесі, ұйымдастырушылық (корпоративтік) мәдениетке баулу, ІІО-дағы қызметке адалдығын қалыптастыру;

      3) тәлімгер – жас қызметкердің кәсіби қалыптасуына көмек көрсетуге тағайындалған, практикалық тәжірибесі бар ішкі істер органдарының қызметкері;

      4) Ішкі істер органдарының тәлімгерлер кеңесі (бұдан әрі – Тәлімгерлер кеңесі) – тәлімгерлердің жұмысын үйлестіретін, кәсіби ортаны, ІІО-ғы ұрпақтар сабақтастығын нығайтуға арналған Қазақстан Республикасы ішкі істер органының тұрақты жұмыс істейтін алқалық органы.

2. Жас қызметкерлерді бейімдеу тәртібі

      3. Тәлімгер функционалдық міндеттерін, жұмыс ерекшелігін, зияткерлік даму деңгейін, дене шынықтыру, білімі мен арнайы кәсіби даярлығын ескере отырып, тікелей бастығының басшылығымен жас қызметкердің ай сайынғы жұмыс жоспарын жасайды.

      4. Жас қызметкерлерді бейімдеу мақсатында тәлімгерге мынадай міндеттер жүктеледі:

      1) жас қызметкерлердің қолданыстағы заңнаманы және ІІО қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілерді, қызмет өткеру және кәсіби даярлығы мәселелерін білуі және дұрыс қолдануы;

      2) жас қызметкердің таңдап алған мамандығын меңгеруіне көмек көрсету, функционалдық міндеттерін түсіндіру, жеке өзінің үлгісінде қызметтік міндеттер мен тапсырмаларды сапалы орындаудың практикалық тәсілдері мен әдістерін көрсету, жол берілген кемшіліктерді анықтау, жою және бірлесіп талдау;

      3) талап қоя білу, тәртіпсіздік көріністеріне уақтылы және қағидатты ден қою, бұл ретте сенім әдістерін, ұжымның ықпалын пайдалану;

      4) кішіпейілділік пен ұқыптылық таныту, тәкаппарлыққа жол бермеу, жас қызметкердің жұмыс нәтижелеріне дұрыс баға беру;

      5) жас қызметкерге жеке жұмыс жоспарын дайындауға көмек көрсету, оның орындалуын күнделікті бақылауды жүзеге асыру;

      6) қызмет өткеру кезінде жас қызметкердің моральдық-психологиялық тұрақтылығын нығайту;

      7) жас қызметкердің қызметтік және қоғамдық жұмысымен, қызметтен тыс уақыттағы жүріс-тұрысымен байланысты мәселелерді талқылауға қатысу, бастығына, ІІО басшылығына оны көтермелеу, тәрбие және тәртіптік ықпал ету шараларын қолдану туралы ұсыныстар енгізу;

      8) Тәлімгерлер кеңесінде жас қызметкердің атқарған жұмысы туралы тоқсан сайын есеп беру, ІІО басшыларына оның бейімделу процесі, тәртібі мен жүріс-тұрысы және дұрыс қалыптасуына жеке ықпалының нәтижелері туралы жүйелі түрде баяндау;

      9) жас қызметкердің жігерлі, іскерлік және моральдық-адамгершілік қасиеттерін, оның қызметке, ұжымға, азаматтарға қарым-қатынасын, тұрмыстық жағдайын, әуестігін, бейімін, бос уақыттағы байланыстарын жан-жақты зерделеу, әлеуметтік мәселелерді белсенді талқылауға қатысу;

      10) жас қызметкерді ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатыстыру, салауатты өмір салтын қалыптастыруға тарту, жалпы мәдени және кәсіби ой-өрісін дамытуға көмек көрсету, патриотизмге баулу;

      11) оның еңбегіне қажетті жағдайлар жасауға көмек көрсету.

      5. Лауазымға сапалы ену және бейімделу кезеңінен өту мақсатында жас қызметкерге мынадай міндеттер жүктеледі:

      1) заңдылық пен тәртіпті қатаң сақтау;

      2) теориялық білімін нақты және дұрыс қолдану, қызметтік жұмыстың практикалық дағдыларын тұрақты меңгеру;

      3) іс-шараларды жеке жұмыс жоспарына дәл сәйкестікте орындау;

      4) идеялық және мәдени деңгейін, ұйымшылдығын, тәртібін жоғарылату үшін жеке жұмыс жүргізу;

      5) өзінің азаматтармен, қызметтестерімен, ұжымдар мен жұртшылық өкілдерімен қарым-қатынасын, кәсіби, сауатты және әдепті қалыптастыруға үйрену;

      6) тәлімгердің нұсқаулары мен ұсынымдарын орындау, одан қойылған міндеттерді практикалық шешуді үйрену;

      7) қызметте және қызметтен тыс уақытта өзін абыроймен ұстау, ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысу.

3. Тәлімгерлікті жүзеге асыру тәртібі

      6. Тәлімгерлік мынадай санаттағы тұлғаларға:

      1) ішкі істер органдарына қызметке бірінші рет қабылданғандарға;

      2) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің ведомстволық білім беру ұйымдарын аяқтаған жас мамандарға белгіленеді.

      7. Тәлімгерліктің ұзақтығы бастапқы арнайы оқыту курстарында, емделуде, еңбек демалысында, бала тууы бойынша демалыста және тағлымдамада болуын есептемей, бір жылға дейін белгіленеді.

      8. Тәлімгерлер резервіне ІІО басшылығының ұсынымдары бойынша анағұрлым тәжірибелі қызметкерлер енгізіледі.

      9 Қызметкерді тәлімгер ретінде бекіту жас қызметкерді лауазымға тағайындаумен бір уақытта, ІІО бастығының бұйрығымен жүргізіледі.

      10. Тәлімгер ретінде тағайындау үшін тікелей бастықтың Тәлімгерлер кеңесімен келісілген баянаты негіз болып табылады.

      11. Тәлімгерге тек бір жас қызметкерді бекітіледі.

      12. Атқарылған жұмыс туралы тоқсан сайын есеп беру үшін жас қызметкердің қалыптасуына жеке ықпалының нәтижелері және жас қызметкерді бейімдеу процесінде осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес "Тәлімгер күнделігі" жүргізіледі.

      13. Тәлімгерлік қызметтің нәтижелері Тәлімгерлер кеңесінің жиналысында бағаланады.

      14. Жас қызметкермен жүргізілген жұмыс нәтижелері қызметкер-тәлімгерлердің қызметтік мінездемелерінде көрсетіледі және сыныптық біліктілік беру кезінде ескеріледі.

      15. Тәлімгерлікті тоқтату ІІО бастығының бұйрығымен:

      1) Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарындағы қызметі тоқтаған;

      2) тәлімгерді немесе жас қызметкерді ІІО-ның басқа аумақтық бөлінісіне ауыстырған (тағайындаған);

      3) тәлімгерді немесе жас қызметкерді қызметтік ерекшелігі басқа лауазымға ауыстырған;

      4) бірлескен қызметті тоқтату туралы Тәлімгерлер кеңесінің шешімі бойынша;

      5) жас қызметкердің кәсіби қалыптасу процесін жүзеге асыруға кедергі келтіретін басқа да жағдайларда жүргізіледі.

      16 Қызметтік міндеттерін үлгілі орындағаны, қызметкерлердің кәсіби қалыптасуына және оларды тәрбиелеуге маңызды үлес қосқаны үшін тәлімгерлер мынадай көтермелеу түрлерімен ынталандырылуы мүмкін:

      1) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің, Комитет төрағасының, Ішкі істер, Төтенше жағдайлар, Қылмыстық-атқару жүйесі департаменттерінің, білім беру ұйымдарының және Ішкі істер министрлігінің дербес бөліністері бастықтарының бұйрықтарымен алғыс жариялау;

      2) кемінде бес қызметкер (әскери қызметші) дайындап шығарған адамдар, Ішкі істер министрлігінің, Комитеттің, Ішкі істер, Төтенше жағдайлар, Қылмыстық-атқару жүйесі департаменттерінің, білім беру ұйымдарының және Ішкі істер министрлігінің дербес бөліністерінің грамотасымен марапаттауға ұсынылуы мүмкін;

      3) тәлімгерлік жұмысы ішінде өздерін жоғары көрсеткіштерге қол жеткізген білікті мамандар ретінде көрсеткен кемінде он қызметкер (әскери қызметші) дайындап шығарған адамдар Ішкі істер министрлігінің Құрмет грамотасымен марапаттауға ұсынылады.

4. Тәлімгерлікті басқару

      17. Тәлімгерлік қызметін ұйымдастыру үшін жауапкершілік кадр аппаратына, ішкі істер органдарының бастықтарына, тиісті қызметтердің басшыларына жүктеледі, олар:

      1) жаңадан қабылданған немесе тағайындалған қызметкерді жеке құрамға таныстырады, тәлімгердің тағайындалғаны туралы бұйрықты жариялайды;

      2) тәлімгерлерді жеке-тәрбие жұмыстарының қолданбалы нысандары мен әдістеріне, педагогика және психология негіздеріне жоспарлы оқытуды ұйымдастыруға, оларға жас қызметкердің жұмыс жоспарларын құрастыруға әдістемелік және практикалық көмек көрсетеді, олардың орындалуын пәрменді бақылайды;

      3) тәлімгердің жас қызметкермен бірлесіп қызмет өткеруі, олардың қызметтік міндеттерді орындауы үшін қажетті жағдайлар жасайды, жас қызметкермен нормативтік құқықтық актілерді және қосымша әдебиеттерді зерделейді;

      4) тәлімгерлікті ұйымдастырудың оң тәжірибелерін тарату, жоғары тұрған ішкі істер органдарына бағыныстылық тәртібінде алдағы тәлімгерлік жұмысты жетілдіру туралы ұсыныс енгізеді, олардың қызметтік міндеттерді шешудегі рөлін арттырады, заңдылықты сақтайды.

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 3 желтоқсандағы
№ 987 бұйрығымен бекітілген
  "Қазақстан Республикасының ішкі
істер органдарында жас қызметкерлерді
бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге
асыру қағидаларына" қосымша

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
ІШКІ ІСТЕР МИНИСТРЛІГІ
ТӘЛІМГЕР КҮНДЕЛІГІ

      ____________________________________________________________

      лауазымы, атағы,

      ____________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты

      ____________________________________________________________

      бөлініс

      200___ ж. ____________________ басталды

      200___ ж. ____________________ аяқталды

      Құрметті ___________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Біздің ұжымға қызметке 20____ жылғы ____________________ №_____

      бұйрықпен жас қызметкер қабылданды. Сіз оған тәлімгер ретінде

      бекітілдіңіз.

      Тәлімгер күнделікті қызметкердің қызмет атқарған алғашқы

      жылында жүргізеді. Тәлімгерлік жұмыс жүргізілген кезеңге басқарма,

      бөлім (батальон, рота, взвод командирі) бастығы бекітетін жоспар

      құрылады.

      Күнделікке Сіздің жұмысыңызды тексеретін және оның алдағы

      уақытта жақсаруына шаралар ұсынатын адамдар жазба жүргізуі мүмкін.

      Күнделіктер тәлімгерде не қызметтердің (бөліністердің)

      тәлімгерлік жұмыс жоспарларының орындалуын бақылауға, тексеруге және

      күнделіктің мазмұнымен кез келген уақытта танысуға міндетті

      бастықтарында сақталады.

      Қамқорлық жұмыс аяқталғаннан кейін талдау, жинақтау және

      тәлімгерлікті жетілдіру бойынша шаралар қабылдау үшін күнделік

      Тәлімгерлер кеңесіне тапсырылады.

Тәлімгер туралы мәлімет

      Т.А.Ә.______________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Атағы ______________________________________________________________

      Лауазымы ___________________________________________________________

      Білімі _____________________________________________________________

      Ішкі істер органдарында ____________________________________ бастап

      Лауазымда __________________________________________________ бастап

Тәлімгерліктегі қамқорлыққа алынушы туралы мәлімет

      Т.А.Ә.______________________________________________________________

      Атағы ______________________________________________________________

      Лауазымы ___________________________________________________________

      Білімі _____________________________________________________________

      Жас қызметкерге тәлімгерді бекіту туралы орган бастығының 200__ жылғы

      "___"_____________бұйрығы №________________________________________.

      Ескертпе: Тәлімгерлік аяқталғаннан кейін тәлімгер күнделігі

      тәлімгерлік жүзеге асырылған қызметкердің жеке ісіне тігіледі.

Қамқорлыққа алынушы туралы деректер

      Т.А.Ә.______________________________________________________________

      Туған күні _________________________________________________________

      Туған жері _________________________________________________________

      Ұлты _______________________________________________________________

      Білімі (не бітірді, қашан, қайда оқиды) ____________________________

      Атағы ______________________________________________________________

      атағы, қашан берілді, бұйрық

      Лауазымы ___________________________________________________________

      Қарулы Күштердегі қызметі __________________________________________

      Ішкі істер органдарына қызметке түскен күні ________________________

      Қандай көтермелері бар және не үшін ________________________________

      Қандай жазалары бар және не үшін ___________________________________

      Алғашқы даярлықтан өтуі ____________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (қашан, қайда, қай кезеңде)

      Жас қызметкерді психологиялық тексерудің нәтижелері _______________

      ____________________________________________________________

      (жеке істегі ІІД ОӘДК-нің қорытындысы бойынша)

      Жеке істің нөмірі, қайда сақталады _________________________________

      Ішкі істер органдарына қызметке түскенге дейін қайда жұмыс істеді___

      Қандай жазалары бар _______________________________________________

      Тұрғылықты орны (мекенжайы, үй телефоны) ___________________________

      Тұрғын үй-тұрмыстық жағдайы ________________________________________

      Отбасылық жағдайы (үйленген, үйленбеген, ажырасқан) ________________

      Жақын туған-туыстары (Т.А.Ә., туған жылы, мекенжайы, жұмыс немесе

      оқу орны):

      Зайыбы (жұбайы)_____________________________________________________

      Балалары ___________________________________________________________

      Әкесі ______________________________________________________________

      Шешесі _____________________________________________________________

      Отбасындағы өзара қарым-қатынасы ___________________________________

      ____________________________________________________________________

      Жұмыс және тұрғылықты орны бойынша жақын достары ___________________

      ____________________________________________________________________

      Жеке автокөлігінің бар-жоғы (маркасы, мемлекеттік нөмірі) __________

      ____________________________________________________________________

      Жеке меншігінде атыс қаруының бар-жоғы (түрі, қару, нөмірі) ________

      ____________________________________________________________________

Танысу әңгімелерінің нәтижелері

      Әңгіме жүргізілген күн _____________________________________________

Тәлімгердің сұрақтары

Жас қызметкердің түсінігі

Ішкі істер органдарына қызметке түсу себептері (біреуін немесе бірнешеуін сызу немесе толықтырып жазу)

- құқық бұзушыларға төзбеушілік;

- өз еркімен бекіту;

- материалдық себеп (еңбекақы

төлеу, тұрақтылық);

- ішкі істер органдарындағы қызметтердің беделі;

- полиция әулетін жалғастыру;

- кәсіби романтизм;

- әскердегі қызметтің баламасы;

- өзге де себептер

Қызығушылық, әуестену ортасы, хобби


Спорттың қандай түрлерімен айналысты (айналысады)


Көркем өнерпаздықтың қандай жанрына қатыса алады


Тұрмыстағы, отбасындағы бар проблемалар


Бұрынғы жұмыс орнынан кету себептері (егер бұрын жұмыс істесе)


Болашаққа көзқарас, жоспарлар, қондырғылар


Басқа да мәселелер


Тәлімгерді бақылаудың нәтижелері (сырт келбетінің мұнтаздайлығы, әңгімелесу уақытындағы өзін өзі ұстауы, тұйықтылық немесе ашықтылық т.б). Ескертулерді көрсету және толықтыру.

- мұнтаздай;

- мұнтаздайлық емес;

- байсалды

- күйгелек;

- ашық;

- тұйық;


      "Бекітемін"

      ________________________

      Ішкі істер органының, бөлінісінің

      ________________________

      бастығы (командирі)

      20___ жылғы "___"_______

Тәлімгердің қызметтің 1, 2, 3 айында лауазымға (көрсетілсін) қабылданған қамқорлыққа алынушымен (Т.А.Ә) жұмысының үлгі жоспары

р/с №

Іс-шаралар

Орындалуы туралы белгі

1.

Жеке өмірі, отбасылық қарым-қатынасы, қызығушылық саласы, таныстары туралы қамқорлыққа алынушымен танысу әңгімелесу кешенін жүргізу. Жас қызметкердің анықталған қызығушылықтары мен әуестіктерін ескере отырып, қамқорлыққа алынушыны қоғамдық өмірге және бөлімнің, бөлімшенің, топтың және т.б. қызметтік жұмысына тарту жөніндегі іс-шаралар белгілеу және жүргізу.

 Орындалу мерзімі:


2.

"Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары туралы" Қазақстан Республикасының Заңын және ішкі істер органдарының қызметін регламенттейтін өзге де нормативтік құжаттарды зерделеу.

 Орындалу мерзімі:


3.

Жас қызметкерге ол қызмет атқарып жүрген бөліністің орны мен рөлі туралы айту, органның, бөліністің тарихымен, ең жақсы қызметкерлерімен таныстыру.

 Орындалу мерзімі:


4.

Осы қызметтегі жұмыстың ерекшеліктері туралы әңгімелесу жүргізу. Жұмысты регламенттейтін бұйрықтардың талаптарын зерделеу. Олардың орындалуын қызметті, жұмысты бірлесіп өткеру жолымен практикада көрсету.

 Орындалу мерзімі:


5.

ІІО құрылымымен және оның бөліністерімен таныстыру, полиция қызметкерінің құқықтары мен міндеттерін түсіндіру.

 Орындалу мерзімі:


6.

Жас қызметкердің отбасына бару, тұрмыстық жағдайымен танысу, қиындықтарын анықтау, оларды жоюға көмек көрсету.

 Орындалу мерзімі:


7.

Жас қызметкермен тәртіп пен заңдылықты қатаң сақтаудың қажеттілігі туралы әңгімелесу жүргізу.

 Орындалу мерзімі.



      Тәлімгер ____________________________________________

      (атағы, ТАӘ, лауазымы)

      "Келісілді"

      _____________________________________

      (Ардагерлер кеңесі төрағасының Т.А.Ә.)

      20___ жылғы "___"___________

      Бекітемін"

      _________________________________

      Ішкі істер органының, бөлінісінің

      _________________________________

      бастығы (командирі)

      20___ жылғы "___"________________

Тәлімгердің қызметтің 4, 5, 6 айында лауазымға (көрсетілсін) қабылданған қамқорлыққа алынушымен (Т.А.Ә) жұмысының үлгі жоспары

р/с

Іс-шаралар

Орындалуы туралы белгі

1.

ІІО-ның қатардағы және басшы құрамының ант қабылдауының мағынасы мен талаптарын түсіндіру.

 Орындалу мерзімі:


2.

Қамқорлыққа алынушыны қала мен аудан бойынша жедел жағдаймен таныстыру.

 Орындалу мерзімі:


3.

Қамқорлыққа алынушыны ауданның аумағымен, жедел аймақпен, патрульдеу бағытымен (саптық бөліністер үшін) таныстыру. Көрсетілген аумақтың ерекшеліктерін, осал жерлерін зерделеу.

 Орындалу мерзімі:


4.

Қамқорлыққа алынушымен бірге Қазақстан Республикасының Конституциясын зерделеу. Оның жауынгерлік және қызметтік даярлық жүйесіндегі сабақтарға қатысуын бақылау.

 Орындалу мерзімі:


5.

Қамқорлыққа алынушының қару қолдану, азаматтарды ұстау және ІІО-ға жеткізу қағидасының тәртібі туралы білімін тексеру, сынақтар қабылдауды ұйымдастыру.

 Орындалу мерзімі:


6.

Жас қызметкерге ІІО қызметкерінің Ар-намыс кодексінің талаптарын түсіндіру.

 Орындалу мерзімі:


7.

Қамқорлыққа алынушымен бірге зардап шеккендерге дәрігер келгенге дейінгі алғашқы көмек көрсету шараларын зерделеу.

 Орындалу мерзімі:


8.

Қамқорлыққа алынушыға ішкі істер органдарының қарулануындағы жедел техникамен жұмыс істеуді игеруіне көмектесу.

 Орындалу мерзімі:


9.

Қамқорлыққа алынушымен бірге ІІО-ның қатардағы және басшы құрамның қызмет өткеруі туралы ережені зерделеу.

 Орындалу мерзімі:


10.

Қамқорлыққа алынушының өз функциялық міндеттерін білуін тексеру.

 Орындалу мерзімі:



      Тәлімгер ____________________________________________

      (атағы, ТАӘ, лауазымы)

      "Келісілді"

      _____________________________________

      (Ардагерлер кеңесі төрағасының Т.А.Ә.)

      20___ жылғы "___"___________

      "Бекітемін"

      _________________________________

      Ішкі істер органының, бөлінісінің

      _________________________________

      бастығы (командирі)

      20___ жылғы "___"_________

Тәлімгердің қызметтің 7, 8, 9 айында лауазымға (көрсетілсін) қабылданған қамқорлыққа алынушымен (Т.А.Ә) жұмысының үлгі жоспары

р/с

Іс-шаралар

Орындалуы туралы белгі

1.

Қарудың материалдық бөлігін, қолдану, күту және сақтау ережелерін практикалық білуін тексеру.

 Орындалу мерзімі:


2.

Қызмет көрсететін учаскедегі (аумақтың, жедел аймақтың, маршруттың) жедел жағдайын білуін тексеру.

 Орындалу мерзімі:


3.

Қамқорлыққа алынушыға "дабыл" сигналдарын алған кезде әрекеттері туралы түсіндіру.

 Орындалу мерзімі:


4.

Қамқорлыққа алынушының дене шынықтыру даярлығы бойынша сабақтарға қатысуын және нормативтерді тапсыруын тексеру, қажет болған жағдайда самбо және қоян-қолтық ұрыс тәсілдерін қолдануды және әртүрлі жағдайларда қылмыскерлерді ұстау кезінде полиция қызметкерінің қалай әрекет етуін түсіндіру және іс жүзінде көрсету.

 Орындалу мерзімі:


5.

Тәлімгерлер кеңесінің (не ұжымның жиналысында) алдында жас қызметкермен өткізген жұмысы, оның нәтижелері туралы есеп беру.

 Орындалу мерзімі:



      Тәлімгер ____________________________________________

      (атағы, ТАӘ, лауазымы)

      "Келісілді"

      ______________________________________

      (Ардагерлер кеңесі төрағасының Т.А.Ә.)

      20___ жылғы "___"___________

      "Бекітемін"

      _________________________________

      Ішкі істер органының, бөлінісінің

      _________________________________

      бастығы (командирі)

      20___ жылғы "___"_________

Тәлімгердің қызметтің 10, 11, 12 айында лауазымға (көрсетілсін) қабылданған қамқорлыққа алынушымен (Т.А.Ә) жұмысының үлгі жоспары

р/с №

Іс-шаралар

Орындалуы туралы белгі

1.

Қамқорлыққа алынушының бекеттегі, маршруттағы, жедел аймақтағы жұмысын тексеру. Кемшіліктерді анықтау және жою мақсатында жұмыс күнін талқылауды жүргізу.

 Орындалу мерзімі:


2.

Он күндікке, айға, тоқсанға, жарты жылға жұмыс жоспарын жасауға көмек көрсету.

 Орындалу мерзімі:


3.

Мысал ретінде ҚІІБ, АІІБ, АІІб-нің және т.б. басқа да қызметтерімен өзара іс-қимыл жасасу нысандарын көрсету.

 Орындалу мерзімі:


4.

ІІМ-нің оқу орындарында және басқа да жоғары оқу орындарында оқу жолымен жалпы білім беру және кәсіби деңгейін одан әрі арттыру туралы кеңес беру.

 Орындалу мерзімі:


5.

Қамқорлыққа алынушының басшылық, ұжым берген қоғамдық тапсырмаларды орындауын тексеру.

 Орындалу мерзімі:


6.

Жас қызметкердің дербес жұмыс жасауға, қақтығыс жағдайларда дұрыс шешім қабылдай алуына, жедел қиын жағдайларда әрекет ете білу даярлығын кешенді тексеруді жүргізу.

 Орындалу мерзімі:


7.

Азаматтардың орындауға келіп түскен материалдарының, шағымдарының, өтініштерінің орындалу сапасы мен тәртібін тексеру.

 Орындалу мерзімі:


8.

Қамқорлыққа алынушылардың азаматтарды қабылдауға қатысуы. Оның іс-әрекетіне талқылау жасау.

 Орындалу мерзімі:


9.

Қамқорлыққа алынушы туралы бір жылға сын пікір әзірлеу. Өз жұмысының нәтижелерін жинақтау және Тәлімгерлер кеңесі отырыстарында баяндау.

 Орындалу мерзімі:



      Тәлімгер ____________________________________________

      (атағы, ТАӘ, лауазымы)

      "Келісілді"

      ___________________________________

      (Ардагерлер кеңесі төрағасының Т.А.Ә.)

      20___ жылғы "___"___________

Қамқорлыққа алынушының жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерделеу бойынша ұсыным

      Еңбекте

      1. Қызметке саналы түрде қарауы, тәртіптілігі, жауапкершілігі_______

      ____________________________________________________________________

      2. Қызметке қызығушылығы ___________________________________________

      3. Өзін өзі бақылауы, қойған мақсатына жетудегі табандылығы_________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      4. Басқалармен тату жұмыс істеу қабілеттілігі, жолдасына көмектесуі__

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      5. Еңбегінің нәтижесіне: кәсіби шеберлігінің өсуіне, өзінің дамуына,

      жалақысына және т.б. қызығушылық____________________________________

      ____________________________________________________________________

      Қоғамдық өмірде

      1. Қоғамдық істерге қатысуы ________________________________________

      ____________________________________________________________________

      2. Ұжымдық тапсырмаларды пайдалану кезінде бастамашылық танытуы ____

      ____________________________________________________________________

      3. Тапсырмаларды орындау кезінде басқалармен ынтымақтаса білуі _____

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      4. Қандай тапсырмалар ұнайды _______________________________________

      5. Қоғамдық жұмыстарды есіне салусыз орындауы ______________________

      ____________________________________________________________________

      Тұрмыста

      1. Жас қызметкердің отбасы__________________________________________

      ____________________________________________________________________

      2. Ата-анасымен қарым-қатынасы _____________________________________

      ____________________________________________________________________

      3. Кіммен дос, достары қалай жұмыс істейді және оқиды, немен

      әуестенеді ____

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      4. Оның әуесі ________________________________________________

      5. Демалу түрлері __________________________________________________

      6. Өмірдің қай жақтары оны қызықтырады _____________________________

      ____________________________________________________________________

      Қамқорлыққа алынушының жеке басын зерделеу бойынша ұсыным

      1. Жеке басының жалпы психологиялық сипаты:

      - мақсатқа ұмтылуы____________________________________________

      - өзіне ие болуы _____________________________________________

      - табандылығы ________________________________________________

      - ұстамдылығы ________________________________________________

      - борыштық сезімі ____________________________________________

      - жауапкершілігі _____________________________________________

      - шыншылдығы _________________________________________________

      - принципшілдігі _____________________________________________

      - идеяшылдығы ________________________________________________

      - тәртіптілігі _______________________________________________

      - шынайылығы _________________________________________________

      - бастамашылдығы _____________________________________________

      - қызығушылық танытуы ________________________________________

      - шешім қабылдауы ____________________________________________

      - қайраттылығы _______________________________________________

      - батылдығы __________________________________________________

      2. Қызметкердің өзіне деген көзқарасы:

      - өз адамгершілігі сезімі ____________________________________

      - қарапайымдылығы ____________________________________________

      - тәкаппарлығы _______________________________________________

      - ұялшақтығы _________________________________________________

      - өкпешілдігі ________________________________________________

      - өзімшілдігі_________________________________________________

      - өзіне көп көңіл бөлінетін ортада болуға тырысуы ____________

      - өз-өзіне сенімді болуы _____________________________________

      - өз-өзін сынауы _____________________________________________

      - өзіне өзі талап қоюы _______________________________________

      3. Қызметкердің оны қоршаған қызметтестерімен қарым-қатынасы:

      - ұжымшылдығы _____________________________________________

      - жітілігі __________________________________________________

      - қайырымдылығы _______________________________________________

      - ашықтығы ____________________________________________________

      - әуес болуы __________________________________________________

      4. Заттарға қарым-қатынасы:

      - ұқыптылығы _________________________________________________

      - күтіп ұстауы________________________________________________

      - сәнді киімдерге қызығушылығы _______________________________

      5. Қабілеттілік бағасы:

      - жылдам ойлауы_______________________________________________

      - жалпы жетілуі_______________________________________________

      - шығармашылық ойлауы ________________________________________

      - ой-өрісі ___________________________________________________

      - еңбек сүйгіштігі ___________________________________________

      6. Басқа да мәліметтер:_____________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Қамқорлыққа алынушыны тәрбиелеуде не нәрсемен жұмыс істеу қажет:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ҚОРЫТЫНДЫЛАР

      (қызметкерге тәлімгерлік кезеңіне мінездеме және қамқоршылыққа

      алынушының бұдан әрі жұмыс жасауы туралы ұсыным беріледі)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Тәлімгер "КЕЛІСЕМІН"

      ___________________________

      тікелей бастық

      20___ жылғы "___"___________

Об утверждении Правил адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в органах внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 3 декабря 2015 года № 987. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 декабря 2015 года № 12472. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 июня 2020 года № 461

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 11.06.2020 № 461 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в органах внутренних дел Республики Казахстан.

      2. Председателям комитетов, начальникам департаментов, самостоятельных управлений Министерства внутренних дел Республики Казахстан, Департаментов внутренних дел, уголовно-исполнительной системы, по чрезвычайным ситуациям, организаций образования и подведомственных учреждений Министерства внутренних дел организовать изучение настоящих Правил.

      3. Департаменту кадровой работы Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Абдигалиев А.У.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      5) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого заместителя Министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-лейтенанта полиции Демеуова М.Г. и Департамент кадровой работы Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Абдигалиев А.У.).

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечению десяти календарных дней со дня его официального опубликования.

Министр


генерал-полковник полиции

К. Касымов


  Утверждены приказом
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 3 декабря 2015 года № 987

Правила
адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества
в органах внутренних дел Республики Казахстан
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в органах внутренних дел Республики Казахстан (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе" и определяют порядок адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в органах внутренних дел Республики Казахстан.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) молодые сотрудники – лица, впервые принятые в органы внутренних дел либо молодые специалисты, окончившие ведомственные организации образования;

      2) адаптация молодых сотрудников – процесс овладения молодым сотрудником профессиональными навыками, приобщения к организационной (корпоративной) культуре, формирования приверженности службе в ОВД;

      3) наставник – сотрудник органов внутренних дел, имеющий практический опыт, назначенный для оказания помощи в профессиональном становлении молодого сотрудника;

      4) Совет наставников органов внутренних дел (далее – Совет наставников) – постоянно действующий коллегиальный орган внутренних дел Республики Казахстан, координирующий деятельность наставников, призванный укреплять профессиональное ядро, преемственность в ОВД.

2. Порядок адаптации молодых сотрудников

      3. Наставником с учетом функциональных обязанностей, специфики работы, уровня интеллектуального развития, физической, образовательной и специальной профессиональной подготовки, под руководством непосредственного руководителя, составляется ежемесячный план работы с молодым сотрудником.

      4. В целях адаптации молодых сотрудников на наставника возлагаются следующие задачи:

      1) знание и умелое применение норм действующего законодательства и нормативных правовых актов, регламентирующих деятельность ОВД, вопросы прохождения службы и профессиональной подготовки молодых сотрудников;

      2) оказывать помощь молодому сотруднику в овладении избранной профессией, разъяснять функциональные обязанности, на личном примере показывать практические приемы, способы и методы качественного выполнения служебных задач и поручений, выявлять, устранять и совместно анализировать допущенные ошибки;

      3) быть требовательным, своевременно и принципиально реагировать на проявления недисциплинированности, используя при этом методы убеждения, воздействия коллектива;

      4) проявлять чуткость и внимательность, не допускать высокомерия, в корректной форме давать оценку результатам работы молодого сотрудника;

      5) оказывать помощь молодому сотруднику в подготовке индивидуального плана работы, осуществлять повседневный контроль его выполнения;

      6) укреплять морально-психологическую устойчивость молодого сотрудника при несении службы;

      7) участвовать в обсуждении вопросов, связанных со служебной и общественной деятельностью, поведением вне службы молодого сотрудника, вносить предложения начальнику, руководителям ОВД о его поощрении, применении мер воспитательного и дисциплинарного воздействия;

      8) ежеквартально отчитываться о проделанной работе с молодым сотрудником на Совете наставников, периодически докладывать руководителю ОВД о процессе его адаптации, дисциплине и поведении, результатах своего личного влияния на становление;

      9) всесторонне изучать волевые, деловые и морально-нравственные качества молодого сотрудника, его отношение к службе, коллективу, гражданам, бытовые условия, увлечения, наклонности, круг досугового общения, принимать активное участие в обсуждении социальных вопросов;

      10) привлекать молодого сотрудника к активному участию в общественной жизни коллектива, формировать здоровый образ жизни, содействовать развитию общекультурного и профессионального кругозора, прививать патриотизм;

      11) оказывать содействие в создании необходимых условий его труда.

      5. В целях качественного вхождения в должность и прохождения периода адаптации на подшефных возлагаются следующие задачи:

      1) строгое соблюдение законности и дисциплины;

      2) четкое и умелое применение теоретических знаний, овладение практическими навыками служебной деятельности;

      3) выполнение мероприятий в четком соответствии с индивидуальным планом работы;

      4) проведение индивидуальной работы над повышением идейного и культурного уровня, организованности, дисциплины;

      5) профессиональное, грамотное и тактичное построение своих отношений с гражданами, сослуживцами, представителями коллективов и общественности;

      6) выполнение указаний и рекомендации наставника, обучение у него практическому решению поставленных задач;

      7) достойное поведение на службе и вне службы, активное участие в общественной жизни коллектива.

3. Порядок осуществления наставничества

      6. Наставничество устанавливается для следующей категории лиц:

      1) впервые поступивших на службу в органы внутренних дел;

      2) молодых специалистов, окончивших ведомственные организации образования Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      7. Наставничество устанавливается продолжительностью до одного года без учета времени пребывания на курсах специального первоначального обучения, болезни, трудового отпуска, декретного отпуска и стажировки.

      8. В резерв наставников включаются наиболее опытные сотрудники по рекомендации руководства ОВД.

      9. Утверждение сотрудника в качестве наставника производится приказом начальника ОВД одновременно с назначением молодого сотрудника на должность.

      10. Основанием для назначении в качестве наставника является рапорт непосредственного начальника, согласованный с Советом наставников.

      11. За наставником, закрепляется только один молодой сотрудник.

      12. Для подготовки ежеквартального отчета о проделанной работе, процессе адаптации молодого сотрудника и результатах своего личного влияния на его становление наставником ведется "Дневника наставника" согласно приложения к настоящим Правилам;

      13. Результаты наставнической деятельности оцениваются собранием Совета наставников.

      14. Результаты работы с подшефными отражаются в служебных характеристиках сотрудников-наставников и учитывается при присвоении классной квалификаций.

      15. Прекращение наставничества осуществляется приказом начальника ОВД в следующих случаях:

      1) прекращения службы в органах внутренних дел Республики Казахстан;

      2) перевода (назначения) наставника или молодого сотрудника в другое территориальное подразделение ОВД;

      3) перевода наставника или молодого сотрудника, на другую должность, связанную с другой спецификой деятельности;

      4) по решению Совета наставников о прекращении совместной деятельности;

      5) в других случаях при наличии обстоятельств, препятствующих осуществлению процесса профессионального становления молодого сотрудника.

      16. За образцовое выполнение служебного долга, значительный вклад в профессиональное становление и воспитание сотрудников предусматриваются следующие виды поощрений наставников:

      1) объявление благодарности приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан, председателя Комитета, начальника Департамента внутренних дел, по чрезвычайным ситуациям, уголовно-исполнительной системы, организаций образования и самостоятельных подразделений Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      2) подготовившие не менее пяти сотрудников (военнослужащих), могут быть представлены к награждению Грамотой Министерства внутренних дел Республики Казахстан, Комитета, Департамента внутренних дел, по чрезвычайным ситуациям, уголовно-исполнительной системы, самостоятельных подразделений Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      3) подготовившие не менее десяти сотрудников (военнослужащих), которые в течение наставнической деятельности проявили себя квалифицированными специалистами, с высокими показателями, могут быть представлены к награждению Почетной грамотой Министра внутренних дел Республики Казахстан.

4. Руководство наставничеством

      17. Организация деятельности наставничества возлагается на кадровый аппарат, начальников ОВД, руководителей соответствующих служб, которые:

      1) представляют вновь принятого или назначенного сотрудника личному составу, объявить приказ о назначении наставника;

      2) организовывают планомерное обучение наставников передовым формам и методам индивидуально-воспитательной работы, основам педагогики и психологии, оказывать им методическую и практическую помощь в составлении планов работы с подшефными, обеспечивать действенный контроль за их выполнением;

      3) создают необходимые условия для совместного несения службы наставника с подшефным, выполнения ими служебных задач, изучения подшефным нормативных правовых актов и дополнительной литературы;

      4) распространяют положительный опыт организации наставничества, вносят предложения в вышестоящие органы внутренних дел в порядке подчиненности о дальнейшем совершенствовании наставнической работы, повышении ее роли в решении служебных задач, соблюдении законности.

  Приложение
к "Правилам адаптации молодых сотрудников
и осуществления наставничества в органах
внутренних дел Республики Казахстан",
утвержденным приказом Министра внутренних дел
от 3 декабря 2015 года № 987

МИНИСТЕРСТВО ВНУТРЕННИХ ДЕЛ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
ДНЕВНИК НАСТАВНИКА

      _______________________________________________________

      должность, звание,

      _______________________________________________________

      фамилия, имя, отчество

      _______________________________________________________

      подразделение

      Начат _________________ 20__ г.

      Окончен _______________ 20__ г.

      Уважаемый _____________________________________________

      В наш коллектив принят на службу молодой сотрудник

      ______________________ приказом ______________________ от ________

      20___ г. N ____ Вы закреплены за ним в качестве наставника.

      Дневник ведется наставником в течение первого года службы

      сотрудника. На период проведения наставнической работы составляется

      план, который утверждается начальником управления, отдела (командиром

      батальона, роты, взвода).

      В дневнике могут производиться записи лицами, проверяющими Вашу

      работу и предлагающими меры по дальнейшему ее улучшению.

      Дневники хранятся у наставников либо у начальников службы

      (подразделения), которые обязаны контролировать выполнение планов

      наставнической работы, проверять и знакомиться в любое время с

      содержанием дневника.

      По окончании шефской работы дневник сдается в Совет наставников

      для анализа, обобщения и принятия мер по совершенствованию

      наставничества.

Сведения о наставнике

      Ф.И.О.________________________________________________________

      ______________________________________________________________

      Звание________________________________________________________

      Должность_____________________________________________________

      Образование___________________________________________________

      В ОВД с_______________________________________________________

      В должности с_________________________________________________

Сведения о наставляемом подшефном

      Ф.И.О.________________________________________________________

      Звание________________________________________________________

      Должность_____________________________________________________

      Образование___________________________________________________

      Приказ начальника органа № _______________ ___________________

      от "_" _______ 20__ года о закреплении наставника за молодым

      сотрудником.

      Примечание: По окончании наставничества дневник наставника

      приобщается к личному делу сотрудника, в отношении которого

      осуществлялось наставничество.

Данные о подшефном

      Ф.И.О.______________________________________________________

      Дата рождения_______________________________________________

      Место рождения______________________________________________

      Национальность______________________________________________

      Образование (что окончил, когда, где учится)________________

      Звание _____________________________________________________

      звание, когда присвоено, приказ

      Должность___________________________________________________

      Служба в ВС ________________________________________________

      Дата поступления на службу в ОВД ___________________________

      Какие имеет поощрения и за что _____________________________

      Какие имеет взыскания и за что _____________________________

      Прохождение первичной подготовки ___________________________

      ____________________________________________________________

      (когда, где, какой период)

      Результаты психологического обследования молодого сотрудника

      ____________________________________________________________

      (по заключению ОВВК ДВД в личном деле):

      Номер личного дела, где хранится ___________________________

      Где работал до поступления на службу в ОВД__________________

      Какие имеет взыскания ______________________________________

      Место жительства (адрес, домашний телефон)__________________

      Жилищно-бытовые условия_____________________________________

      Семейное, положение (женат, холост, разведен)_______________

      Близкие родственники (Ф.И.О., год рождения, адрес, место работы или учебы):

      Жена (муж)____________________________________________________

      Дети__________________________________________________________

      Отец__________________________________________________________

      Мать__________________________________________________________

      Взаимоотношения в семье_______________________________________

      ______________________________________________________________

      Близкие друзья по работе и месту жительства___________________

      ______________________________________________________________

      Наличие личного автотранспорта (марка, госномер) _____________

      ______________________________________________________________

      Наличие в личной собственности огнестрельного оружия (вид,

      оружия, номер)________________________________________________

Результаты ознакомительной беседы

      Дата проведения беседы_______________________________________

Вопросы наставника

Пояснения молодого сотрудника

Мотивы поступления на службу в ОВД (подчеркнуть одно или несколько, или дописать)

- нетерпимость к нарушителям;

- самоутверждение;

- материальный мотив (оплата труда, стабильность);

- престиж службы в ОВД;

- продолжение полицейской династии;

- романтизм профессии;

- альтернатива службе в армии;

- иные мотивы

Круг интересов, увлечения, хобби


Какими видами спорта занимался (занимается)


В каком жанре художественной самодеятельности может принять участие


Имеющиеся проблемы в быту, семье


Мотивы ухода с прежнего места работы (если ранее работал)


Взгляды на будущее, планы, установки


Другие вопросы


Результаты наблюдения наставника (опрятность внешнего вида, поведение во время беседы, замкнутость или открытость и т. д.). Подчеркнуть замеченное свойство и дополнить.

- опрятный;

- неопрятный;

- спокойный;

- нервозный;

- откровенный;

- замкнутый;


      "Утверждаю"

      _______________________

      Начальник (командир) органа,

      _____________________________

      подразделения внутренних дел

      "___" ______ 201_ года

Примерный план
работы наставника с подшефным (ФИО),
принятым на должность (указать) на 1, 2, 3 месяца службы

№№ п/п

Мероприятия

Отметка о выполнении

1.

Провести комплекс ознакомительных бесед с подшефным: о личной жизни, семейных отношениях, окружении, сфере интересов, круге знакомых. С учетом выявленных интересов и увлечений молодого сотрудника наметить и провести мероприятия по вовлечению подшефного в общественную жизнь и служебную деятельность отдела, отделения, группы и т.д.

Срок исполнения:


2

Изучить Закон Республики Казахстан "Об органах внутренних дел РК" и иные нормативные документы, регламентирующие деятельность органов внутренних дел.

Срок исполнения:


3

Рассказать молодому сотруднику о месте и роли подразделения, в котором он проходит службу, ознакомить с историей органа, подразделения, лучшими сотрудниками.

Срок исполнения:


4

Провести беседу об особенностях работы в данной службе. Изучить требования приказов, регламентирующих работу. Показать на практике их выполнение путем совместного несения службы, работы.

Срок исполнения:


5

Ознакомить со структурой ОВД и его подразделений, разъяснить права и обязанности сотрудника полиции.

Срок исполнения:


6

Посетить семью молодого сотрудника, ознакомиться с бытовыми условиями, выявить трудности, оказать содействие в их устранении.

Срок исполнения:


7

Провести беседу с молодым сотрудником о необходимости строго соблюдения дисциплины и законности

Срок исполнения:


      Наставник __________________________________________

      (звание, ФИО, должность)

      ____________________________________________________

      "Согласовано"

      _______________________________

      (Ф.И.О. Председателя Совета ветеранов)

      "___"____________20__ г.

      "Утверждаю"

      _______________________

      Начальник (командир) органа,

      _____________________________

      подразделения внутренних дел

      "___" ______ 201_ года

Примерный план
работы наставника с подшефным (ФИО),
принятым на должность (указать) на 4, 5, 6 месяцев

№№

Мероприятия

Отметка овыполнении

1

Разъяснить смысл и требования Присяги рядового и начальствующего состава ОВД.

Срок исполнения:


2

Ознакомить подшефного с оперативной обстановкой по городу и району.

Срок исполнения:


3

Ознакомить подшефного с территорией района, оперативной зоной, маршрутом патрулирования (для строевых подразделений). Изучить особенности указанных территорий, их уязвимые места.

Срок исполнения:


4

Изучить с подшефным Конституцию Республики Казахстан. Контролировать посещение им занятий в системе боевой и служебной подготовки.

Срок исполнения:


5

Проверить знания подшефного о порядке применения оружия, правил задержания и доставления в ОВД граждан, организовать принятие зачетов.

Срок исполнения:


6

Разъяснить молодому сотруднику требования Кодекса чести сотрудника ОВД.

Срок исполнения:


7

Изучить с подшефным меры оказания пострадавшим первой доврачебной помощи.

Срок исполнения:


8

Помочь подшефному в овладении, имеющейся на вооружении ОВД, опертехникой.

Срок исполнения:


9

Изучить с подшефным Положение о прохождении службы рядовым и начальствующим составом ОВД.


10

Проверить знание подшефным своих функциональных обязанностей.

Срок исполнения:


      Наставник _______________________________________

      (звание, ФИО, должность)

      _________________________________________________

      "Согласовано"

      _______________________________

      (Ф.И.О. Председателя Совета ветеранов)

      "___"____________20__ г.

      "Утверждаю"

      _______________________

      Начальник (командир) органа,

      _____________________________

      подразделения внутренних дел

      "___" ______ 201_ года

Примерный план
работы наставника с подшефным (ФИО),
принятым на должность (указать) на 7, 8, 9 месяцев

№№ п/п

Мероприятия

Отметка овыполнении

1

Проверить практические знания материальной части оружия, правил применения, ухода и хранения.

Срок исполнения:


2

Проверить знание оперативной обстановки на обслуживаемом участке (территории, оперзоне, маршруте).

Срок исполнения:


3

Разъяснить подшефному о действиях при получении сигналов "Тревога".

Срок исполнения:


4

Проверить посещение занятий по физической подготовке и сдачи подшефным нормативов, при необходимости разъяснить и показать практически применение приемов самбо и рукопашного боя и как должен действовать сотрудник полиции при задержании преступников в различных ситуациях.

Срок исполнения:


5

Отчитаться перед Советом наставников (либо на собрании коллектива) о проводимой работе с молодым сотрудником, ее результатах.

Срок исполнения:


      Наставник________________________________________

      (звание, ФИО, должность)

      __________________________________________________

      "Согласовано"

      _______________________________

      (Ф.И.О. Председателя Совета ветеранов)

      "___"____________20__ г.

      "Утверждаю"

      _______________________

      Начальник (командир) органа,

      _____________________________

      подразделения внутренних дел

      "___" ______ 201_ года

Примерный план
работы наставника с молодым сотрудником (ФИО),
принятым на должность (указать) на 10, 11, 12 месяцев

№№ п/п

Мероприятия

Отметка о выполнение

1

Провести проверку работы подшефного на посту, маршруте, оперзоне. Провести разбор рабочего дня с целью выявления и устранения недостатков.

Срок исполнения:


2

Оказать помощь в составлении плана работы на декаду, месяц, квартал, полугодие.

Срок исполнения:


3

На примере показать формы взаимодействия с другими службами ГОВД, РУВД, РОВД и т.д.

Срок исполнения:


4

Дать совет о дальнейшем повышении общеобразовательного и профессионального уровня путем учебы в учебных заведениях МВД и других ВУЗах.

Срок исполнения:


5

Проверить выполнение подшефным общественных поручений, данных ему руководством, коллективом.

Срок исполнения:


6

Провести комплексную проверку подготовленности молодого сотрудника для самостоятельной работы, умения правильно решать конфликтные ситуации, действовать в условиях сложной оперативной обстановки.

Срок исполнения:


7

Проверить качество и порядок исполнения поступивших на исполнение материалов, жалоб, заявлений граждан.

Срок исполнения:


8

Присутствовать на приеме граждан подшефным. Провести разбор его действий.

Срок исполнения:


9

Подготовить отзыв о подшефном за год. Результаты своей работы обобщить и доложить на заседаниях Совета наставников.

Срок исполнения:



      Наставник _________________________________________________________

      (звание, ФИО, должность)

      _________________________________________________________________________________

      "Согласовано"

      _______________________________

      (Ф.И.О. Председателя Совета ветеранов)

      "___"____________201_ г.

Рекомендации
по изучению индивидуально-психологических
особенностей подшефного
В труде

      1. Сознательное отношение к службе, дисциплинированность,

      ответственность ___________________________________________________

      _____________________________________________________________

      2. Интерес к службе _______________________________________________

      3. Самоконтроль, настойчивость в достижении намеченной цели _______

      _____________________________________________________________

      _____________________________________________________________

      _____________________________________________________________

      4. Способность дружно работать с другими, помогать товарищу _______

      _____________________________________________________________

      5. Интерес к результатам труда: росту профессионального мастерства,

      своему развитию, зарплате и т.д. __________________________________

      _____________________________________________________________

В общественной жизни

      1. Участие в общественных делах ___________________________________

      _____________________________________________________________

      2. Проявление инициативы при использовании коллективных заданий

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      3. Умение сотрудничать с другими при выполнении поручений _________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      4. Какие нравятся поручения _______________________________________

      5. Выполнение общественной работы без напоминаний _________________

      ___________________________________________________________________

В быту

      1. Семья молодого сотрудника ______________________________________

      ___________________________________________________________________

      2. Отношение к родителям __________________________________________

      ___________________________________________________________________

      3. С кем дружит, как работают и учатся друзья, их увлечения _______

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      4. Его увлечения __________________________________________________

      5. Виды отдыха ____________________________________________________

      6. Какие стороны жизни его интересуют _____________________________

Рекомендации
по изучению личности подшефного

      1. Общий психологический склад личности :

      - целеустремленность ________________________________________

      - владение собой ____________________________________________

      - настойчивость _____________________________________________

      - упорство __________________________________________________

      - чувство долга ____________________________________________

      - ответственность ___________________________________________

      - честность _________________________________________________

      - принципиальность __________________________________________

      - идейность _________________________________________________

      - дисциплинированность ______________________________________

      - искренность _______________________________________________

      - правдивость _______________________________________________

      - инициативность ____________________________________________

      - любознательность __________________________________________

      - решительность _____________________________________________

      - мужественность ____________________________________________

      - смелость __________________________________________________

      2. Отношение сотрудника к самому себе:

      - чувство собственного достоинства __________________________

      - скромность ________________________________________________

      - гордость __________________________________________________

      - застенчивость _____________________________________________

      - обидчивость _______________________________________________

      - эгоизм ____________________________________________________

      - стремление быть в центре внимания _________________________

      - уверенность в себе ________________________________________

      - самокритичность ___________________________________________

      - требовательность к себе ___________________________________

      3. Отношение сотрудника к окружающим его сослуживцам:

      - коллективизм ______________________________________________

      - чуткость __________________________________________________

      - доброта ___________________________________________________

      - откровенность _____________________________________________

      - увлечение _________________________________________________

      4. Отношение к вещам:

      - аккуратность _____________________________________________

      - бережливость ______________________________________________

      - интерес к модным вещам ____________________________________

      5. Оценка способностей:

      - сообразительность _________________________________________

      - общее развитие ____________________________________________

      - творческое воображение ____________________________________

      - кругозор __________________________________________________

      - трудолюбие ________________________________________________

      6. Другие сведения: _______________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Над чем необходимо работать по воспитанию подшефного:

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

ВЫВОДЫ
(дается характеристика сотруднику за период
наставничества и рекомендации о дальнейшей работе подшефного)

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Наставник

      "СОГЛАСЕН"

      __________________________

      непосредственный начальник

      "___ " __________ 201__ г.