"Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша жұмыстармен кеткен және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және жолдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2015 жылғы 19 қарашадағы № 11-1-2/517 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 8 қаңтарда № 12830 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 3 маусымдағы № 11-1-4/183 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сыртқы істер министрінің 03.06.2020 № 11-1-4/183 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге уақытша жұмыстармен кеткен және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және жолдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті:

      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткізгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімдік баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды Қазақстан Республикасының Сыртқы істер Министрінің бірінші орынбасары Р.С. Жошыбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Министр

Е.Ыдырысов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ________________Е. Досаев

      2015 жылғы 2 желтоқсан

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрі

      _______________Қ. Қасымов

      2015 жылғы 7 желтоқсан



  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2015 жылғы 19 қарашадағы
№ 11-1-2/517 бұйрығымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша жұмыстармен кеткен
және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан
Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және жолдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша жұмыспен кеткен және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және жолдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасының шетелдердегі мекемелерімен және Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру Қазақстан Республикасының шетелдердегі мекемелері арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттiк қызметті көрсету тәртiбi

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған күнінен бастап 3 (үш) айдан аспайды.

      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 60 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 минут;

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес, жеке адамның (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) паспортына тұрғылықты тұруға рұқсат алу туралы жазбаны енгізу.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Кодексінің (Салық кодексі) 552-бабында белгіленген консулдық алым мөлшерлемелері бойынша ақылы негізде көрсетілетін қызметті алушыларға көрсетіледі.

      Консулдық алым сомасын төлеу қолма-қол ақшалай немесе қолма-қол ақшасыз түрде екінші дәрежелі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүргізіледі.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.

      Құжаттарды қабылдау сағат 09.30-дан 12.30-ға дейін, ал мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 16.00-ден 17.00-ге дейін жүзеге асырылады. Сәрсенбі қабылдамайтын күн.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) мемлекеттік қызмет берушінің басшысының атына арыз;

      2) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес, белгіленген нысандағы сауалнама;

      3) болу елінің құзыретті органдарының тұрақты тұруға берген рұқсаты;

      4) 4 х 5 сантиметр көлеміндегі екі фото сурет;

      5) ұлттық паспорттың ксерокөшірмесі;

      6) консулдық алымның төленгенін растайтын құжаттың түпнұсқасы.

      Он сегіз жасқа толмаған Қазақстан Республикасының азаматтары ата-анасының бiрімен (қамқоршысымен, қорғаншысымен) бiрге тұрақты тұруға қалған кезде Қазақстан Республикасының аумағында тұратын екiншi ата-анасының нотариалды түрде расталған келiсiмi. Ата-анасының бiрiнiң келiсiмi болмаған кезде, кәмелет жасқа толмағанның кетуі сот тәртiбiмен шешiледi.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде, қағаз жеткізгіштегі өтініштің көшірмесіндегі қабылдау күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты және құжаттар топтамасын қабылдаған уақыты көрсетілген белгі оның қабылданғанын растау болып табылады.

3. Орталық мемлекеттік органның, сондай-ақ көрсетілетін
қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының
мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі шешімдеріне,
әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртiбi

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол немесе пошта арқылы жазбаша түрде қабылданады.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілген қызметті алушының шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты, почта мекенжайы шығыс нөмірі және уақыты көрсетіледі. Шағымда көрсетілетін қызметті алушының қол таңбасы болу керек.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере
отырып қойылатын өзге талаптар

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.mfa.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен оның мәртебесі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.mfa.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде көрсетілген, мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының нөмірі - 1414, 8 800 080 7777.

  "Қазақстан Республикасынан тыс жерге
уақытша жұмыспен кеткен және сол жерде
тұрғылықты тұруға ниет білдірген
Қазақстан Республикасы азаматтарының
құжаттарын қабылдау және жолдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша

      нысан

      _____________________________________тұрғылықты тұруға рұқсат етілді.

      (мемлекеттің атауы)

      20__ жылғы "_____" _______________

      _____________________________________________________________________

      (консулдық лауазымды тұлғаның Т.А.Ә-ы және лауазымы)

  "Қазақстан Республикасынан тыс жерге
уақытша жұмыспен кеткен және сол жерде
тұрғылықты тұруға ниет білдірген
Қазақстан Республикасы азаматтарының
құжаттарын қабылдау және жолдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша

      _____________________________________________________________________

      (мемлекетті көрсетіңіз)

      тұрғылықты тұруға рұқсат беру туралы өтініш білдірушілер үшін

1

Фамилиясы, аты-жөні, әкесінің аты (бар болса).

Егер басқа фамилиясы, аты-жөні, әкесінің аты (бар болса) болса, оларды көрсетіңіз.


2

Туған жері, күні, айы, жылы.


3

Ұлттық паспорттың нөмірі, берілген күні және берген мемлекеттік орган.


4

Соңғы тіркелім орныңыз.


5

Кетер алдында Қазақстан Республикасында тікелей тұрған мекен-жайыңыз.


6

Соңғы 5 жылдағы жұмыс (оқу, қызмет) орныңыз. Соңғы жұмыс (қызмет) орныңызды қоса алғанда, Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпияларына рұқсаттың болуы.


7

Қашан, кімге және қандай мерзімге келдіңіз.


8

Сіздің шетелдік мекен-жайыңыз, телефон нөміріңіз.


9

Сізбен бірге келген 16 жасқа дейінгі балалар (Фамилиясы, аты-жөні, әкесінің аты).


10

Сіздің жеке куәлігіңіздің, әскери билетіңіздің және Сіздің еңбек жолы туралы қуаттайтын құжаттардың орналасқан жері.

Егер бұл құжаттар Сіздің қолыңызда болса, оларды сауалнамаға қоса тіркеу керек.

Егер Қазақстан Республикасында болса, онда кімде екені және оның нақты мекен-жайын көрсетіңіз.

Егер зейнеткер болсаңыз, онда қай уақыттан бері екені, сондай-ақ зейнеткердің мәртебесін растайтын құжатты (бар болса), оның нөмірін, берілген күнін көрсетіңіз.


11

Қазақстанда немесе Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының елдерінде тұратын Сіздің жақын туыстарыңыздың (әке-шешесі, жұбайы, туған аға-қарындастары, балалары) аты-жөндері, мекен-жайлары.


12

Тұрғылықты тұруға қалуға Сіздің шешіміңіздің себептері.


13

Қосымша:



      _____________ (мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының қолы)

      20__ жылғы " __ " _____________

Об утверждении стандарта государственной услуги "Прием и направление документов граждан Республики Казахстан, выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство"

Приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 19 ноября 2015 года № 11-1-2/517. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 января 2016 года № 12830. Утратил силу приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 3 июня 2020 года № 11-1-4/183 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра иностранных дел РК от 03.06.2020 № 11-1-4/183 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Прием и направление документов граждан Республики Казахстан, выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство".

      2. Департаменту консульской службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства иностранных дел Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя Министра иностранных дел Республики Казахстан Жошыбаева Р.С.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр

Е. Идрисов

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _________________Е. Досаев

      2 декабря 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр внутренних дел

      Республики Казахстан

      _________________К. Касымов

      7 декабря 2015 года



  Утвержден приказом
Министра иностранных дел
Республики Казахстан
от 19 ноября 2015 года № 11-1-2/517

Стандарт государственной услуги
"Прием и направление документов граждан Республики Казахстан, выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием и направление документов граждан Республики Казахстан, выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство" (далее - государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством иностранных дел Республики Казахстан (далее - Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается загранучреждениями Республики Казахстан и Министерством внутренних дел Республики Казахстан.

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через загранучреждения Республики Казахстан (далее – услугодатель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) со дня сдачи пакета документов услугодателю – 3 (три) месяца;

      2) максимально допустимое время ожидания в очереди для сдачи пакета документов – 60 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 10 минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – внесение в паспорт физического лица (далее – услугополучатель) записи о получении разрешения на постоянное место жительство за границей, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается услугополучателям на платной основе по ставкам консульского сбора, установленным в соответствии со статьей 552 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)".

      Оплата консульского сбора осуществляется в наличной или безналичной форме через банки второго уровня или организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.

      8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием документов осуществляется с 09:30 до 12:30 часов, а выдача результатов оказания государственной услуги с 16:00 до 17:00 часов. Среда – неприемный день.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю:

      1) заявление на имя руководства услугодателя;

      2) анкета установленной формы, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      3) разрешение на постоянное место жительство, выданное компетентными органами страны пребывания;

      4) две фотографии размером 4х5 сантиметров;

      5) ксерокопия национального паспорта;

      6) оригинал документа, подтверждающего оплату консульского сбора.

      При оставлении граждан Республики Казахстан, не достигших восемнадцати лет, совместно с одним из родителей (опекуном, попечителем) - нотариально заверенное согласие другого родителя, проживающего на территории Республики Казахстан. При отсутствии согласия одного из родителей выезд несовершеннолетнего может быть разрешен в судебном порядке.

      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов услугодателю подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии с указанием даты его получения, фамилии, имени, отчества принявшего лица и времени приема пакета документов.

3. Порядок обжалования, действий (бездействий) центрального государственного органа, а также услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      В жалобе услугополучателя указывается его фамилия, имя, отчество, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Жалоба подписывается услугополучателем.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя либо Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет ресурсе Министерства: www.mfa.gov.kz.

      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством единого контакт центра по вопросам оказания государственных услуг.

      14. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет ресурсе www.mfa.gov.kz., раздел "Государственные услуги", единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Прием и направление документов граждан
Республики Казахстан, выехавших за пределы
Республики Казахстан по временным делам
и изъявивших желание остаться там
на постоянное место жительство"

      форма

      Разрешено постоянное жительство в______________________________

      (наименование государства)

      "_____"______________20___ года

      _______________________________________________________________

      (Ф.И.О. и должность консульского должностного лица)

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Прием и направление документов граждан
Республики Казахстан, выехавших за пределы
Республики Казахстан по временным делам
и изъявивших желание остаться там
на постоянное место жительство"

Анкета для ходатайствующих о разрешении
на постоянное жительство в ____________________________________________________________________

1

Фамилия, имя, отчество (при его наличии).

Если имели другую фамилию, имя, отчество (при его наличии), укажите их.


2

Число, месяц, год и место рождения.


3

Номер, дата выдачи национального паспорта и наименование государственного органа, выдавший его.


4

Последнее место прописки в Республике Казахстан.


5

Адрес проживания в Республике Казахстан непосредственно перед выездом за рубеж.


6

Последнее место работы (учебы, службы) за последние 5 лет. Наличие допуска к государственным секретам Республики Казахстан, в том числе по прежним местам работы (службы).


7

Когда, к кому и на какой срок прибыли.


8

Адрес проживания за рубежом, номер телефона.


9

Дети до 16 лет, приехавшие с Вами (фамилия, имя, отчество).


10

Местонахождение Ваших удостоверения личности, военного билета и документов, подтверждающих трудовую деятельность.

Если эти документы находятся у Вас на руках, их следует приложить к анкете.

Если в Республике Казахстан, то указать у кого и его точный адрес.

Если пенсионер, то указать с какого времени, а также номер документ, подтверждающий статус пенсионера (при его наличии), его номер, дату выдачи.


11

Фамилия, имя, отчество, адреса проживания Ваших близких родственников в Республике Казахстан и Содружества Независимых Государств (родители, супруг(-а), родные братья и сестры, дети).


12

Причины, по которым Вы решили остаться на постоянное жительство.


13

Приложение:


      _______________ (подпись услугополучателя)

      " __ " _____________ 20__ года