"Шетелге, оның ішінде "Болашақ" халықаралық стипендиясы шеңберінде оқуға жіберу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 1 маусымдағы № 346 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 желтоқсандағы № 687 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 12 қаңтарда № 12853 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 26 мамырдағы № 222 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 26.05.2020 № 222 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Шетелге, оның ішінде "Болашақ" халықаралық стипендиясы шеңберінде оқуға жіберу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 1 маусымдағы № 346 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімінде 2015 жылы 2 шілдеде № 11533 болып тіркелген, 2015 жылғы 15 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Болашақ" халықаралық стипендиясы стипендиатының мәртебесі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім және халықаралық ынтымақтастық департаменті (С.М. Өмірбаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзiмдi баспа басылымдарында және "Әділет" құқықтық-ақпараттық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Т.О. Балықбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Білім және ғылым министрі

А. Сәрінжіпов


  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 8 желтоқсандағы
№ 687 бұйрығына
қосымша

      Қазақстан Республикасы

      Білім және ғылым министрінің

      2015 жылғы 1 маусымдағы

      № 346 бұйрығы

"Болашақ" халықаралық стипендиясы стипендиатының мәртебесі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11195 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 187 бұйрығымен бекітілген "Болашақ" халықаралық стипендиясы стипендиатының мәртебесі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде "Халықаралық бағдарламалар орталығы" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚКО);

      3) www.egov.kz "электронды үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзінде.

      3. Көрсетілетін қызметті берушіде, ХҚКО-да және порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі "Болашақ" халықаралық стипендиясы стипендиатының мәртебесі туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама) болып табылады.

2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтінішті ұсынуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесі осы регламенттің

      1-қосымшасында көрсетілген мынадай рәсімдерден (іс-әрекеттерден) тұрады:

      1-рәсім – көрсетілетін қызметті алушыдан келіп түскен өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің немесе ХҚКО-ның қабылдауы және тіркеуі;

      2-рәсім – "Болашақ" халықаралық стипендиясының стипендиаты мәртебесін тексеру және анықтаманы ресімдеу;

      3-рәсім – анықтамаға қол қою;

      4-рәсім – анықтаманы тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға не ХҚКО-ға беру.

      Өтінішті Астана қаласындағы ХҚҚО арқылы тапсырған жағдайда, ХҚКО қызметкерлері осы күн ішінде қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге тапсырады.

      Өтінішті басқа өңірлердегі ХҚҚО арқылы тапсырған жағдайда, ХҚКО қызметкерлері құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге 4 (төрт) жұмыс күні ішінде курьерлік байланыс арқылы қағаз түрінде жіберуді қамтамасыз етеді.

      Осы мерзімдерде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін курьерлік байланыс арқылы ХҚКО-ға жіберуді қамтамасыз етеді.

      6. Төмендегі рәсімдерді орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің нәтижелері:

      1) тіркелген өтініш және орындауға тапсыру;

      2) "Болашақ" халықаралық стипендиясы стипендиатының мәртебесі;

      3) басшылықтың анықтамаға қол қоюы;

      4) көрсетілетін қызметті алушының анықтаманы алуы.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері қатысады:

      1) құжаттар қабылдау жөніндегі бөлімше;

      2) түлектермен жұмыс жөніндегі бөлімше (бұдан әрі – ТЖБ);

      3) оқуды ұйымдастыру жөніндегі бөлімше (бұдан әрі – ОҰБ);

      4) басшылық.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері арасында мынадай рәсімдерден тұрады:

      1-рәсім – құжаттарды қабылдау жөніндегі бөлімшенің қызметкері 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыдан не ХҚКО-дан келіп түскен өтінішті тіркеп, сол күні өтініштің келіп түскен нысаны бойынша стандартқа 1 және 2-қосымшаларда көрсетілген құзырет бойынша ТЖБ-ға не ОҰБ-ға орындау үшін тапсырады;

      2-рәсім – ТЖБ және ОҰБ қызметкерлері 1 (бір) жұмыс күні ішінде өз құзыреттері шеңберінде "Болашақ" халықаралық стипендиясының стипендиаты мәртебесін тексереді, анықтама ресімдеп, сол күні оны басшылыққа қол қоюға тапсырады.

      3-рәсім – анықтама ресімделген күні басшылықта анықтамаға қол қою және құжаттарды қабылдау жөніндегі бөлімшеге тапсыру 30 минут ішінде жүзеге асырылады;

      4-рәсім – құжаттарды қабылдау жөніндегі бөлімшенің қызметкері 15 минут ішінде анықтаманы тіркейді және басшылықта оған қол қойылған күні көрсетілетін қызметті алушыға не ХҚКО-ға береді.

      9. Құрылымдық бөлімшелердің және ХҚКО арасындағы рәсімдер реттілігінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де қызмет көрсетушілермен өзара іс-қимыл жүргізу, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жүргізбейді.

      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының өтініш жасау және рәсімдерінің (әрекеттерінің) реттілігі тәртібінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің электронды цифрлық қолы (бұдан әрі - ЭЦҚ) көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады;

      2) 1-рәсім – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу сертификатын, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталға алушының парольді енгізу процесін бекіту;

      3) 1-шарт – порталда жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) логині және пароль арқылы тіркелген алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      4) 2-рәсім – порталда көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама жасау;

      5) 3-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының порталда "Білім" бөліміндегі таңдауы, экранға қызмет көрсету үшін сауал нысанын шығару және көрсетілетін қызмет алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын есепке алып, толтыруы (деректерді енгізу);

      6) 4-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының сауалды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу сертификатын таңдауы;

      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу сертификатының әрекет ету мерзімін және тізімде шақыртып алынған (жойылған) тіркеу сертификаттарының болмауын, сондай-ақ сауалда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу сертификатында көрсетілген ЖСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;

      8) 5-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау;

      9) 6-рәсім – қызмет көрсетуге арналған сауалнаманың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) алушының ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру (қол қою);

      10) 7-рәсім – "Жеке кабинет"/"Қызмет алу тарихы" бөлімінде 1 (бір) жұмыс күнінен кейін мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу.

      Портал арқылы қадамдық әрекеттер мен шешімдер осы регламентке 3-қосымшаға сәйкес диаграмма түрінде келтірілген.

      12. Рәсімдердің (әрекеттердің) реттілігінің нақты сипаттамасы, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара іс-қимылдарының, сондай-ақ ХҚКО-мен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 4-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

  "Болашақ" халықаралық стипендиясы
стипендиатының мәртебесі туралы
анықтама беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету процесі

Рәсімдер

(іс-әрекеттер) №

1

2

3

4

Атауы

Көрсетілетін қызметті беруші құжаттар қабылдау жөніндегі бөлімше немесе ХҚКО

Түлектермен жұмыс жөніндегі бөлімше (ТЖБ) не Оқуды ұйымдастыру жөніндегі бөлімше (ОҰБ)

Басшы

Құжаттар қабылдау жөніндегі бөлімше

Рәсім сипаттамасы

көрсетілетін қызметті алушыдан келіп түскен өтінішті қабылдау және тіркеу

"Болашақ" халықаралық стипендиясы стипендиатының мәртебесін тексеру және анықтама ресімдеу

анықтамаға қол қою

анықтаманы тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға не ХҚКО-ға беру

Орындау мерзімдері

Өтініш келіп түскен күні 15 минут ішінде

1 жұмыс күні

анықтаманы ресімдеген күні 30 минут ішінде

басшылықтан анықтаманы алған күні 15 минут ішінде

  "Болашақ" халықаралық стипендиясы
стипендиатының мәртебесі туралы
анықтама беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

Құрылымдық бөлімшелер және ХҚКО арасындағы рәсімдер (әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы



  "Болашақ" халықаралық стипендиясы
стипендиатының мәртебесі туралы
анықтама беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне
3-қосымша

Портал арқылы қадамдық әрекеттер мен шешімдер (диаграмма)



  "Болашақ" халықаралық стипендиясы
стипендиатының мәртебесі туралы
анықтама беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне
4-қосымша

"Болашақ" халықаралық стипендиясы стипендиатының мәртебесі туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес-процесінің анықтамалығы



О внесении изменения в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 1 июня 2015 года № 346 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам направления на обучение за рубеж, в том числе в рамках международной стипендии "Болашак"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 декабря 2015 года № 687. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 января 2016 года № 12853. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 26 мая 2020 года № 222.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 26.05.2020 № 222 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 1 июня 2015 года № 346 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам направления на обучение за рубеж, в том числе в рамках международной стипендии "Болашак" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан 2 июля 2015 года за № 11533, опубликованный в Информационно-правовой системе "Әділет" 15 июля 2015 года) следующее изменение:

      Регламент государственной услуги "Выдача справки о статусе стипендиата международной стипендии "Болашак", утвержденный указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту высшего, послевузовского образования и международного сотрудничества (Омирбаев С.М.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Балыкбаева Т. О.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


образования и науки


Республики Казахстан

А. Саринжипов


  Приложение
к приказу Министра образования и
науки Республики Казахстан
от 8 декабря 2015 года № 687
Утвержден
приказом Министра образования и
науки Республики Казахстан
от 1 июня 2015 года № 346

Регламент государственной услуги
"Выдача справки о статусе стипендиата международной стипендии
"Болашак"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается акционерным обществом "Центр международных программ" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Выдача справки о статусе стипендиата международной стипендии "Болашак" (далее – стандарт), утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 187, зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11195.

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) услугодателя;

      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результатом оказываемой государственной услуги у услугодателя, ЦОН и на портале является справка о статусе стипендиата международной стипендии "Болашак" (далее – справка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем заявления согласно пункту 9 стандарта.

      5. Процесс оказания государственной услуги состоит из следующих процедур (действий), которые отражены в приложении 1 к настоящему регламенту:

      процедура 1 – прием и регистрация услогодателем или ЦОН заявления, поступившего от услугополучателя;

      процедура 2 – проверка статуса стипендиата международной стипендии "Болашак" и оформление справки;

      процедура 3 – подписание справки;

      процедура 4 – регистрация и выдача справки услугополучателю либо ЦОН.

      В случае подачи заявления через ЦОН по городу Астана, работники ЦОН в течение этого же дня передают принятые документы услугодателю.

      В случае подачи заявления через ЦОН других регионов, работники ЦОН обеспечивают направление документов услугодателю в бумажном виде через курьерскую связь в течение 4 (четыре) рабочих дней.

      В эти же сроки услугодатель обеспечивают направление результата государственной услуги через курьерскую связь в ЦОН.

      6. Результаты процедур по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур:

      1) зарегистрированное заявление и передача на исполнение;

      2) статус стипендиата международной стипендии "Болашак";

      3) подписанная руководством справка;

      4) получение услугополучателем справки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие подразделения услугодателя:

      1) подразделение по приему документов;

      2) подразделение по работе с выпускниками (далее – ПРВ);

      3) подразделение по организации обучения (далее – ПОО);

      4) руководство.

      8. Процесс оказания государственной услуги состоит из следующих процедур между структурными подразделениями услугодателя:

      процедура 1 – сотрудник подразделения по приему документов в течение 15 минут регистрирует поступившее заявление от услугополучателя либо ЦОН и в тот же день передает на исполнение в ПРВ либо ПОО по компетенции, в зависимости от поступившей формы заявления, указанного в приложениях 1 и 2 к стандарту;

      процедура 2 – сотрудники ПРВ и ПОО в течение 1 (один) рабочего дня, в рамках своих компетенции, проверяют статус стипендиата международной стипендии "Болашак", оформляют справку и в тот же день передают ее на подпись руководству;

      процедура 3 – подписание справки у руководства в день оформления справки и передача в подразделение по приему документов осуществляется в течение 30 минут;

      процедура 4 – сотрудник подразделения по приему документов в течение 15 минут регистрирует и выдает услугополучателю либо ЦОН справку в день подписания ее у руководства.

      9. Описание последовательности процедур между структурными подразделениями и ЦОН отражено в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      10. Услугодатель в процессе оказания государственной услуги не взаимодействует с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями.

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своей электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), которая хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя;

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного сертификата ЭЦП, процесс ввода получателем пароля на портал для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем на портале в разделе "Образование", вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;

      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного сертификата ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного сертификата ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных сертификатов, а также соответствия идентификационных данных между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном сертификате ЭЦП);

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 – получение результата оказания государственной услуги через 1 (один) рабочий день в разделе "Личный кабинет"/"История получения услуг".

      Пошаговые действия и решения через портал приведены в форме диаграммы согласно приложения 3 к настоящему регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с ЦОН и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки о статусе
стипендиата международной
стипендии "Болашак"

Процесс оказания государственной услуги

№ процедуры (действия)

1

2

3

4

Наименование

Подразделение по приему документов услугодателя либо ЦОН

Подразделение по работе с выпускниками (ПРВ) либо Подразделение по организации обучения (ПОО)

Руководитель

Подразделение по приему документов

Описание процедуры

прием и регистрация поступившего заявления от услугополучателя

проверка статуса стипендиата международной стипендии "Болашак" и оформление справки

подписание справки

регистрация и выдача справки услугополучателю либо ЦОН

Сроки исполнения

в течение 15 минут в день поступления заявления

1 рабочий день

в течение 30 минут в день оформления справки

в течение 15 минут в день получения справки от руководства

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки о статусе
стипендиата международной
стипендии "Болашак"

Описание последовательности процедур (действий) между
структурными подразделениями и ЦОН


  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки о статусе
стипендиата международной
стипендии "Болашак"

Пошаговые действия и решения через портал (диаграмма)


  Приложение 4
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки о статусе
стипендиата международной
стипендии "Болашак"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача справки о статусе стипендиата международной стипендии
"Болашак"