"Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді көлік құралдарының (шетелдік көліктерді қоса алғанда) жүріп өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 мамырдағы № 672 және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 739 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 9 ақпанда № 13029 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 7 қазандағы № 518 және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2020 жылғы 12 қазандағы № 992 бірлескен бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 07.10.2020 № 518 және ҚР Қаржы министрінің 12.10.2020 № 992 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      "Автомобиль көлігі туралы" 2004 жылғы 4 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 19-11-бабы 2-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді көлік құралдарының (шетелдік көліктерді қоса алғанда) жүріп өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр салмақты және (немесе) iрi көлемді көлік құралдарының (шетелдiктердi қоса алғанда) жүрiп өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2014 жылғы 25 сәуірдегі № 276 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 198 бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9489 болып тіркелген, 2015 жылғы 5 ақпандағы № 23 (28501) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 3-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының

Инвестициялар және даму министрі

_____________ Ә. Исекешев

Қазақстан Республикасының

Қаржы министрі

_____________ Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
2015 жылғы 29 мамырдағы
№ 672
және Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 739 бірлескен бұйрығымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді көлік құралдарының (шетелдік көліктерді қоса алғанда) жүріп өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді көлік құралдарының (шетелдік көліктерді қоса алғанда) жүріп өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Көлік комитетінің аумақтық органдарымен (бұдан әрі – 1-көрсетілетін қызметті беруші) және Кеден одағының кедендік шекарасымен тұспа-тұс келетін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы автокөлік құралдарын өткізу пункттеріндегі мемлекеттік кіріс органдарымен (бұдан әрі – 2-көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді көлік құралдарының жүріп өтуі үшін арнайы рұқсат (бұдан әрі – арнайы рұқсат) және оған бақылау талоны, немесе Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 557 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу реестріңде № 11476 тіркелген) "Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді көлік құралдарының (шетелдік көліктерді қоса алғанда) жүріп өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің (қызметкерлердің) құрылымдық
бөлімшелерінің іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. 9-тармағында көзделген өтініш беру мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1-көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

      отандық көрсетілетін қызметті алушы үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын ақпараттық жүйеге автоматты түрде тіркеу;

      2) 2 (екі) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен ұсынылған құжаттардың 2015 жылғы 27 ақпандағы Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің № 206 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11395 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасының аумағында ірі габаритті және ауыр салмақты жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру және оның жүзеге асыру қағидаларымен (бұдан әрі – Қағидалар) белгіленген талаптарына сәйкестігін қарау;

      3) 1 (бір) жұмыс күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің аралық нәтижесін жіберу:

      Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздердің жоқтығы кезінде Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуіне алым сомасын төлеу үшін хабарлама жіберіледі;

      Стандарттың 10-тармағында ұсынылған негіздердің болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап жіберіледі;

      4) 4 (төрт) сағат ішінде алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың тексеруі:

      төленген соманың сәйкестігі кезінде 2 (екі) сағат ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы қолы қойылған арнайы рұқсат және оған бақылау талоны рәсімделеді;

      төленген соманың сәйкессіздігі кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап электрондық түрде рәсімделеді;

      көрсетілетін қызметті алушыға хабарланған күннен 10 (он) жұмыс күн ішінде алымдардың сомаларын төленгенін растайтын құжаттарының жоқтығы болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімделеді;

      5) 2 (екі) сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру:

      арнайы рұқсат және оған бақылау талоны курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға;

      мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап Мемлекеттік корпорацияға немесе көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне электрондық түрде;

      шетелдік көрсетілетін қызметті алушы үшін:

      1) 1 (бір) сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тіркеу;

      2) 2 (екі) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен ұсынылған құжаттардың Қағидаларымен белгіленген талаптарына сәйкестігін қарау;

      3) 1 (бір) жұмыс күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің аралық нәтижесін жіберу:

      Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздердің жоқтығы кезінде Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуіне алым сомасын төлеу үшін хабарлама жіберіледі;

      Стандарттың 10-тармағында ұсынылған негіздердің болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап жіберіледі;

      4) 4 (төрт) сағат ішінде алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың тексеруі:

      төленген соманың сәйкестігі кезінде 2 (екі) сағат ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы қолы қойылған арнайы рұқсат және оған бақылау талоны рәсімделеді;

      төленген соманың сәйкессіздігі кезінде 2 (екі) сағат ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап рәсімделеді;

      көрсетілетін қызметті алушыға хабарланған күннен 10 (он) жұмыс күн ішінде алымдардың сомаларын төленгенін растайтын құжаттарының жоқтығы болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімделеді;

      5) 2 (екі) сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру;

      2-көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

      1) 1 (бір) сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тіркеу;

      2) 2 (екі) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен ұсынылған құжаттардың Қағидаларымен белгіленген талаптарына сәйкестігін қарау;

      3) 1 (бір) жұмыс күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің аралық нәтижесін жіберу:

      Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздердің жоқтығы кезінде Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуіне алым сомасын төлеу үшін хабарлама жіберіледі;

      Стандарттың 10-тармағында ұсынылған негіздердің болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап жіберіледі;

      4) 4 (төрт) сағат ішінде алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың тексеруі:

      төленген соманың сәйкестігі кезінде 2 (екі) сағат ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы қолы қойылған арнайы рұқсат және оған бақылау талоны рәсімделеді;

      төленген соманың сәйкессіздігі кезінде 2 (екі) сағат ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап рәсімделеді;

      көрсетілетін қызметті алушыға хабарланған күннен 10 (он) жұмыс күн ішінде алымдардың сомаларын төленгенін растайтын құжаттарының жоқтығы болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімделеді;

      5) 2 (екі) сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 25.02.2016 № 230 және ҚР Қаржы министрінің 04.03.2016 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдар) нәтижесі мынадай рәсімді (іс-қимылдар) орындауды бастау үшін негіз болады 1-көрсетілетін қызметті беруші жүгінген кезде:

      1) отандық көрсетілетін қызметті алушы үшін:

      электрондық өтінішті ақпараттық жүйеде тіркеу;

      ұсынылған құжаттарды қарастыру;

      мемлекеттік қызметті көрсетудің аралық нәтижесін жіберу;

      алым сомасын төлегенін растайтын құжаттарды тексеру;

      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін рәсімдеу;

      арнайы рұқсатты және оған бақылау талонын Мемлекеттік корпорацияға курьер арқылы беру.

      2) шетелдік көрсетілетін қызметті алушы үшін:

      көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркеу;

      ұсынылған құжаттарды қарастыру;

      мемлекеттік қызметті көрсетудің аралық нәтижесін жіберу;

      алым сомасын төлегенін растайтын құжаттарды тексеру;

      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін рәсімдеу;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру.

      Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдар) нәтижесі мынадай рәсімді (іс-қимылдар) орындауды бастау үшін негіз болады 2-көрсетілетін қызметті беруші жүгінген кезде:

      көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркеу;

      ұсынылған құжаттарды қарастыру;

      мемлекеттік қызметті көрсетудің аралық нәтижесін жіберу;

      алым сомасын төлегенін растайтын құжаттарды тексеру;

      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін рәсімдеу;

      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 25.02.2016 № 230 және ҚР Қаржы министрінің 04.03.2016 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1-көрсетілетін қызметті беруші жүгінген кезде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы.

      2-көрсетілетін қызметті беруші жүгінген кезде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелігінің сипаттамасы:

      1-көрсетілетін қызметті беруші жүгінген кезде:

      отандық көрсетілетін қызметті алушы үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын ақпараттық жүйеге автоматты түрде тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен ұсынылған құжаттардың Қағидаларымен белгіленген талаптарына сәйкестігін қарау - 2 (екі) жұмыс күн;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің аралық нәтижесін жіберу - 1 (бір) жұмыс күн:

      Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздердің жоқтығы кезінде Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуіне алым сомасын төлеу үшін хабарлама жіберіледі;

      Стандарттың 10-тармағында ұсынылған негіздердің болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап жіберіледі;

      4) алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың тексеруі - 4 (төрт) сағат:

      төленген соманың сәйкестігі кезінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы қолы қойылған арнайы рұқсат және оған бақылау талоны рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      төленген соманың сәйкессіздігі кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап электрондық түрде рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      көрсетілетін қызметті алушыға хабарланған күннен 10 (он) жұмыс күн ішінде алымдардың сомаларын төленгенін растайтын құжаттарының жоқтығы болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      5) арнайы рұқсат және оған бақылау талоны курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға жолдау - 2 (екі) сағат;

      шетелдік көрсетілетін қызметті алушы үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тіркеу - 1 (бір) сағат;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен ұсынылған құжаттардың Қағидаларымен белгіленген талаптарына сәйкестігін қарау - 2 (екі) жұмыс күн;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің аралық нәтижесін жіберу - 1 (бір) жұмыс күн:

      Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздердің жоқтығы кезінде Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуіне алым сомасын төлеу үшін хабарлама жіберіледі;

      Стандарттың 10-тармағында ұсынылған негіздердің болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап жіберіледі;

      4) алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың тексеруі - 4 (төрт) сағат:

      төленген соманың сәйкестігі кезінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы қолы қойылған арнайы рұқсат және оған бақылау талоны рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      төленген соманың сәйкессіздігі кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      көрсетілетін қызметті алушыға хабарланған күннен 10 (он) жұмыс күн ішінде алымдардың сомаларын төленгенін растайтын құжаттарының жоқтығы болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      5) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру - 2 (екі) сағат;

      2-көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тіркеу - 1 (бір) сағат;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен ұсынылған құжаттардың Қағидаларымен белгіленген талаптарына сәйкестігін қарау - 2 (екі) жұмыс күн;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің аралық нәтижесін жіберу - 1 (бір) жұмыс күн:

      Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздердің жоқтығы кезінде Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуіне алым сомасын төлеу үшін хабарлама жіберіледі;

      Стандарттың 10-тармағында ұсынылған негіздердің болған кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап жіберіледі;

      4) алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың тексеруі - 4 (төрт) сағат:

      төленген соманың сәйкестігі кезінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы қолы қойылған арнайы рұқсат және оған бақылау талоны рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      төленген соманың сәйкессіздігі кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тартылуы туралы дәлелді жауап рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      көрсетілетін қызметті алушыға хабарланған күннен 10 (он) жұмыс күн ішінде алымдардың сомаларын төленгенін растайтын құжаттарының жоқтығы болған кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімделеді - 2 (екі) сағат;

      5) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру - 2 (екі) сағат.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 25.02.2016 № 230 және ҚР Қаржы министрінің 04.03.2016 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде Мемлекеттік
корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібі, сондай-ақ ақпараттық
жүйені пайдалану тәртібін сипаттау

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 25.02.2016 № 230 және ҚР Қаржы министрінің 04.03.2016 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      9. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өтініштері мен өзге де құжаттарын Мемлекеттік корпорацияға және (немесе) портал көрсетілетін қызметті берушіге өтініш беру тәртібінің сипаттамасы қызмет көрсету барысындағы функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграмма, портал арқылы № 2 диаграммада осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес келтірілген.";

      Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде рәсімдерінің (іс-қимылдарының) дәйектілігі мен ұзақтығы:

      Мемлекеттік корпорация арқылы:

      1-үдеріс – өтінішті және құжаттарды қабылдау;

      1-шарт – ұсынылған құжаттарын тексеру;

      2-үдеріс – өтінішті қабылдаудан бас тарту;

      3-үдеріс – өтінішті тіркейуі және ақпараттық жүйелер арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жіберу;

      2-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен ұсынылған құжаттардың белгілеген талаптарға сәйкестігін тексеру;

      4-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ақпараттық жүйелер арқылы жіберуі;

      5-үдеріс – автокөлік құралдарының жүріп өтуіне алым сомасын төлеу үшін хабарлама жіберу;

      6-үдеріс – алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың қабылдау;

      3-шарт – алым сомасының төленгенін растайтын құжаттардың тексеру;

      7-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ақпараттық жүйелер арқылы жіберу;

      8-үдеріс – арнайы рұқсат және оған бақылау талоны курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға жіберу.

      портал арқылы:

      1 үдеріс – көрсетiлетін қызметті алушының Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, оның құрылымы мен форматты талаптарды ескере отырып (деректерді енгізу), көрсетiлетін қызметті алушының тіркеу куәліктерін алуға электрондық сұрау салудың нысанын толтыруы;

      2 үдеріс – көрсетiлетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салуды ЭҮШ арқылы жіберу;

      1 шарт – көрсетiлетін қызметті алушы туралы деректердің болуын тексеру;

      3 үдеріс – көрсетiлетін қызметті алушы туралы деректердің жо болуына байланысты деректерді алу мүмкінсіздігі себепті сұрау салынып отырған қызметті көрсетуден бас тарту;

      4 үдеріс – электрондық сұрау салуды Ақпараттық жүйеде тіркеу;

      2 шарт – Көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының тұлғасын тексеруі (сәйкестендіруі) және өтінішті сәйкестігіне тексеруі;

      5 үдеріс – көрсетiлетін қызметті алушыға Көрсетiлетін қызметті берушіге жіберу үшін оның электрондық пошта мекенжайына бірегей нөмірі көрсетілген өтініш келіп түседі;

      6 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы құжаттар қоса берілген бірегей нөмірі бар өтінішті Көрсетілетін қызметті берушіге жібереді;

      7 үдеріс – 2 шартта орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту;

      3 шарт – ақпараттық жүйе Көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының ЭЦҚ куәландырылған көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуын тексеруді жүзеге асырады;

      8 үдеріс – Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өзінің ЭЦҚ куәландыру арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуын растайды және оны Ақпараттық жүйеге жібереді;

      9 үдеріс – 3 шартта орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту;

      10 үдеріс – куәлікті беру және көрсетілетін қызметті алушыға оның электрондық пошта мекенжайына куәліктің дайын болғаны туралы хабарлама жіберу;

      4 шарт – ақпараттық жүйе көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының ЭЦҚ куәландырылған көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуын тексеруді жүзеге асырады;

      11-процесс – порталда электрондық құжатты тіркеу;

      12-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ұйымдастырылған қызмет қорытындысын алу. Электронды құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдану арқылы жасалынады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 25.02.2016 № 230 және ҚР Қаржы министрінің 04.03.2016 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Қазақстан Республикасының аумағы
арқылы ауыр салмақты және (немесе)
iрi көлемді көлiк құралдарының
(шетелдiктердi қоса алғанда) жүрiп
өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы электронды қызмет көрсетуде
функционалды өзара әрекеттесу № 1 диаграммасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 25.02.2016 № 230 және ҚР Қаржы министрінің 04.03.2016 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
     


Портал арқылы электронды қызмет көрсетуде функционалды өзара
әрекеттесу № 2 диаграммасы


      Шартты белгілер:



  "Қазақстан Республикасының аумағы
арқылы ауыр салмақты және (немесе)
iрi көлемді көлiк құралдарының
(шетелдiктердi қоса алғанда) жүрiп
өтуі үшін арнайы рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы "Қазақстан Республикасының аумағы арқылы ауыр
салмақты және (немесе) iрi көлемді көлік құралдарының
(шетелдiктердi қоса алғанда) жүріп өтуі үшін арнайы
рұқсат беру"

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 25.02.2016 № 230 және ҚР Қаржы министрінің 04.03.2016 № 103 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
     


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача специального разрешения на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных транспортных средств (включая иностранные) по территории Республики Казахстан"

Совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 мая 2015 года № 672 и Министра финансов Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 739. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 февраля 2016 года № 13029. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 7 октября 2020 года № 518 и Министра финансов Республики Казахстан от 12 октября 2020 года № 992.

      Сноска. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 07.10.2020 № 518 и Министра финансов РК от 12.10.2020 № 992 (вводится в действие после по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 19-11 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года "Об автомобильном транспорте" и подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить регламент государственной услуги "Выдача специального разрешения на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных транспортных средств (включая иностранные) по территории Республики Казахстан".

      2. Признать утратившим силу совместный приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 25 апреля 2014 года № 276 и Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра финансов Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 198 "Об утверждении Регламента государственной услуги "Выдача специального разрешения на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных транспортных средств (включая иностранные) по территории Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9489, опубликованный в газете "Казахстанская правда" 5 февраля 2015 года № 23 (27899).

      3. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 3 настоящего приказа.

      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующих вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан и вице-министра финансов Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.


Министр
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
_____________ А. Исекешев

Министр финансов
Республики Казахстан
_____________ Б. Султанов

  Утвержден
совместным приказом
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 29 мая 2015 года № 672
и Министра финансов
Республики Казахстан
от 31 декабря 2015 года № 739

Регламент государственной услуги "Выдача специального
разрешения на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных
транспортных средств (включая иностранные) по территории
Республики Казахстан"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача специального разрешения на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных транспортных средств (включая иностранные) по территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается территориальными органами Комитета транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – услугодатель 1) и таможенными органами в пунктах пропуска автотранспортных средств через Государственную границу Республики Казахстан, совпадающую с таможенной границей Таможенного союза (далее – услугодатель 2).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – специальное разрешение на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных транспортных средств по территории Республики Казахстан (далее – специальное разрешение) и контрольный талон к нему, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача специального разрешения на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных транспортных средств (включая иностранные) по территории Республики Казахстан", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 557 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11476) (далее – Стандарт).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие электронного запроса или заявления (далее – документы) услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      при обращении к услугодателю 1:

      для отечественного услугополучателя:

      1) автоматическая регистрация документов услугополучателя в информационной системе;

      2) рассмотрение ответственным исполнителем услугодателя представленных документов на соответствие требованиям, установленным Правилами организации и осуществления перевозок крупногабаритных и тяжеловесных грузов на территории Республики Казахстан, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 206 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11395) (далее – Правила) в течение 2 (двух) рабочих дней;

      3) направление промежуточного результата оказания государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня:

      при отсутствии оснований предусмотренных в пункте 10 Стандарта, направляется уведомление для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан;

      при наличии оснований представленных в пункте 10 Стандарта, направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов в течение 4 (четырех) часов:

      при соответствии уплаченных сумм оформляется специальное разрешение и контрольный талон к нему, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего в течение 2 (двух) часов;

      при несоответствии уплаченных сумм оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в электронном виде;

      в случае отсутствия документов подтверждающих оплату суммы сборов в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня уведомления услугополучателя оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю в течение 2 (двух) часов:

      специальное разрешение и контрольный талон к нему в Государственную корпорацию через курьера;

      мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в Государственную корпорацию или личный кабинет услугополучателя в электронном виде;

      для иностранного услугополучателя:

      1) регистрация документов услугополучателя в течение 1 (одного) часа;

      2) рассмотрение ответственным исполнителем услугодателя представленных документов на соответствие требованиям, установленным Правилами в течение 2 (двух) рабочих дней;

      3) направление промежуточного результата оказания государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня:

      при отсутствии оснований предусмотренных в пункте 10 Стандарта, направляется уведомление для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан;

      при наличии оснований представленных в пункте 10 Стандарта, направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов в течение 4 (четырех) часов:

      при соответствии уплаченных сумм оформляется специальное разрешение и контрольный талон к нему, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего в течение 2 (двух) часов;

      при несоответствии уплаченных сумм оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего в течение 2 (двух) часов;

      в случае отсутствия документов подтверждающих оплату суммы сборов в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня уведомления услугополучателя оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю в течение 2 (двух) часов;

      при обращении к услугодателю 2:

      1) регистрация документов услугополучателя в течение 1 (одного) часа;

      2) рассмотрение ответственным исполнителем услугодателя представленных документов на соответствие требованиям, установленным Правилами в течение 2 (двух) рабочих дней;

      3) направление промежуточного результата оказания государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня:

      при отсутствии оснований предусмотренных в пункте 10 Стандарта, направляется уведомление для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан;

      при наличии оснований представленных в пункте 10 Стандарта, направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов в течение 4 (четырех) часов:

      при соответствии уплаченных сумм оформляется специальное разрешение и контрольный талон к нему, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего в течение 2 (двух) часов;

      при несоответствии уплаченных сумм оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего в течение 2 (двух) часов;

      в случае отсутствия документов подтверждающих оплату суммы сборов в течение 10 (десяти) рабочих дней оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю в течение 2 (двух) часов.

      Сноска. Пункт 5 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 25.02.2016 № 230 и Министра финансов РК от 04.03.2016 № 103 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) при обращении к услугодателю 1:

      1) для отечественного услугополучателя:

      регистрация электронного запроса в информационной системе;

      рассмотрение представленных документов;

      направление промежуточного результата оказания государственной услуги;

      проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов;

      оформление результата оказания государственной услуги;

      передача специального разрешения и контрольного талона к нему в Государственную корпорацию через курьера;

      2) для иностранного услугополучателя:

      регистрация заявления услугополучателя;

      рассмотрение представленных документов;

      направление промежуточного результата оказания государственной услуги;

      проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов;

      оформление результата оказания государственной услуги;

      выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю;

      Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) при обращении к услугодателю 2:

      регистрация заявления услугополучателя;

      рассмотрение представленных документов;

      направление промежуточного результата оказания государственной услуги;

      проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов;

      оформление результата оказания государственной услуги;

      выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

      Сноска. Пункт 6 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 25.02.2016 № 230 и Министра финансов РК от 04.03.2016 № 103 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      при обращении к услугодателю 1:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя либо лицо, его замещающее;

      при обращении к услугодателю 2:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя либо лицо, его замещающее.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      при обращении к услугодателю 1:

      для отечественного услугополучателя:

      1) регистрация электронного запроса в информационной системе – автоматически;

      2) рассмотрение ответственным исполнителем услугодателя представленных документов на соответствие требованиям, установленным Правилами – 2 (два) рабочих дня;

      3) направление промежуточного результата оказания государственной услуги в Государственную корпорацию или личный кабинет услугополучателя в электронном виде – 1 (один) рабочий день:

      при отсутствии оснований предусмотренных в пункте 10 Стандарта, направляется уведомление для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан;

      при наличии оснований представленных в пункте 10 Стандарта, направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов – 4 (четыре) часа:

      при соответствии уплаченных сумм оформляется специальное разрешение и контрольный талон к нему, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего – 2 (два) часа;

      при несоответствии уплаченных сумм направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в Государственную корпорацию или личный кабинет услугополучателя в электронном виде – 2 (два) часа;

      в случае отсутствия документов подтверждающих оплату суммы сборов в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня уведомления услугополучателя направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в Государственную корпорацию или личный кабинет услугополучателя в электронном виде – 2 (два) часа;

      5) направление специального разрешения и контрольного талона к нему в Государственную корпорацию через курьера сотрудником канцелярии услугодателя – 2 (два) часа;

      для иностранного услугополучателя:

      1) регистрация заявления сотрудником канцелярии услугодателя – 1 (один) час;

      2) рассмотрение ответственным исполнителем услугодателя представленных документов на соответствие требованиям, установленным Правилами – 2 (два) рабочих дня;

      3) направление ответственным исполнителем услугодателя промежуточного результата оказания государственной услуги услугополучателю – 1 (один) рабочий день:

      при отсутствии оснований предусмотренных в пункте 10 Стандарта, направляется уведомление для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан;

      при наличии оснований представленных в пункте 10 Стандарта, направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов – 4 (четыре) часа:

      при соответствии уплаченных сумм оформляется специальное разрешение и контрольный талон к нему, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего – 2 (два) часа;

      при несоответствии уплаченных сумм услугополучателю направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего – 2 (два) часа;

      в случае отсутствия документов подтверждающих оплату суммы сборов в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня уведомления услугополучателя оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего – 2 (два) часа;

      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю – 2 (два) часа;

      при обращении к услугодателю 2:

      1) регистрация заявления сотрудником канцелярии услугодателя – 1 (один) час;

      2) рассмотрение ответственным исполнителем услугодателя представленных документов на соответствие требованиям, установленным Правилами – 2 (два) рабочих дня;

      3) направление ответственным исполнителем услугодателя промежуточного результата оказания государственной услуги услугополучателю – 1 (один) рабочий день:

      при отсутствии оснований предусмотренных в пункте 10 Стандарта, направляется уведомление для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан;

      при наличии оснований представленных в пункте 10 Стандарта, направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов – 4 (четыре) часа:

      при соответствии уплаченных сумм оформляется специальное разрешение и контрольный талон к нему, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего – 2 (два) часа;

      при несоответствии уплаченных сумм услугополучателю направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего – 2 (два) часа;

      в случае отсутствия документов подтверждающих оплату суммы сборов в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня уведомления услугополучателя оформляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, за подписью руководителя услугодателя, либо лица, его замещающего – 2 (два) часа;

      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю – 2 (два) часа.

      Сноска. Пункт 8 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 25.02.2016 № 230 и Министра финансов РК от 04.03.2016 № 103 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной
корпорацией, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Название главы 4 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 25.02.2016 № 230 и Министра финансов РК от 04.03.2016 № 103 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию указан в диаграмме № 1, через портал в диаграмме № 2 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Подробное описание последовательности и длительности процедур (действий) при оказании государственной услуги:

      через Государственную корпорацию:

      процесс 1 – прием заявления и документов;

      условие 1 – проверка перечня представленных документов;

      процесс 2 – отказ в приеме заявления;

      процесс 3 – регистрация запроса на портале и направление услугодателю посредством информационной системы;

      условие 2 – проверка услугодателем представленных документов на соответствие установленным требованиям;

      процесс 4 – направление мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги посредством информационной системы;

      процесс 5 – направление уведомления для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств;

      процесс 6 – прием документов, подтверждающих оплату суммы сборов;

      условие 3 – проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов;

      процесс 7 – направление мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги посредством информационной системы;

      процесс 8 –направление специального разрешения в Государственную корпорацию через курьера;

      через портал:

      процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП и ввод услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер (далее – ИИН/БИН) и пароль;

      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем, прикрепление к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 6 – удостоверение (подписание) запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;

      процесс 7 – регистрация электронного запроса услугополучателя в портале;

      условие 3 – проверка услугодателем представленных документов на соответствие установленным требованиям;

      процесс 8 – направление мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги посредством информационной системы;

      процесс 9 – направление уведомление для оплаты суммы сбора за проезд автотранспортных средств;

      процесс 10 – прием документов, подтверждающих оплату суммы сборов;

      условие 4 – проверка документов, подтверждающих оплату суммы сборов;

      процесс 11 – направление мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги посредством информационной системы;

      процесс 12 – получение услугополучателем уведомления о выдаче иностранного разрешения (электронное письмо), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Сноска. Пункт 9 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 25.02.2016 № 230 и Министра финансов РК от 04.03.2016 № 103 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача специального
разрешения на проезд тяжеловесных
и (или) крупногабаритных
транспортных средств
(включая иностранные) по территории
Республики Казахстан"

      Сноска. Приложение 1 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 25.02.2016 № 230 и Министра финансов РК от 04.03.2016 № 103 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
при оказании государственной услуги через Государственную
корпорацию


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия
при оказании государственной услуги через портал



  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача специального разрешения
на проезд тяжеловесных
и (или) крупногабаритных
транспортных средств
(включая иностранные) по
территории Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача специального разрешения на проезд тяжеловесных и (или)
крупногабаритных транспортных средств (включая иностранные) по
территории Республики Казахстан"

      Сноска. Приложение 2 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 25.02.2016 № 230 и Министра финансов РК от 04.03.2016 № 103 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).