Жергілікті атқарушы органдар көрсететін арнайы білім беру саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 22 қыркүйектегі № 107-1662 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 23 қазанда № 957 болып тіркелді. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 9 қазандағы № 107-2157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 09.10.2020 № 107-2157 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 37 бабына, 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16 бабының 1 тармағына, 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мыналар:

      1) 1-қосымшаға сәйкес "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) 2-қосымшаға сәйкес "Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      3) 3-қосымшаға сәйкес "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      4) 4-қосымшаға сәйкес "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      5) 5-қосымшаға сәйкес "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Астана қаласының Білім басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейтін интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Е.Ә. Аманшаевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Астана қаласының әкімі

Ә. Жақсыбеков

  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 107-1662 қаулысына
1-қосымша

"Мүмкіндіктері шектеулі балаларды
психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және оларға
консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялармен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Осы "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 бұйрығымен бекітілген "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі ұсынылатын оқыту, медициналық және әлеуметтік қызметтерді, білім беру бағдарламасының нысаны көрсетілген жазбаша қорытынды болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылды) басталуы үшін Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылды) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1 – іс-қимыл – құжаттарды қабылдау, қарастыру, Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес еркін түрдегі ата-аналардың (өзге заңды өкілдерінің) өтінішін медициналық статисттің алдын ала жазылу журналына тіркеу және көрсетілетін қызметті берушісінің басшысына құжаттар пакетін тапсыру – 15 минуттан аспайды;

      2 – іс-қимыл – қызмет берушісінің басшысы тапсырылған құжат пакетімен танысып, мемлекеттік қызмет алушыны психологиялық-медициналық-педагогикалық тексерілу үшін күту кезегіне қойылады – 30 (отыз) күнтізбелік күн;

      3 – іс-қимыл – алғашқы психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеруді өткізу – 1 (бір) сағат;

      4 – іс-қимыл – қызметтің нәтижесі ұсынылатын оқыту, медициналық және әлеуметтік қызметтерді, білім беру бағдарламасының нысаны көрсетілген мемлекеттік жазбаша қорытынды беріледі – 15 минуттан аспайды.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) бірінші іс-қимылдың нәтижесі, құжаттарды қабылдау, қарастыру, Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес еркін түрдегі ата-аналардың (өзге заңды өкілдерінің) өтінішін медициналық статистің алдын ала жазылу журналына тіркеп, құжат пакетін танысуға қызмет беруші басшысына жіберіледі;

      2) екінші іс-қимылдың нәтижесі, қызмет беруші басшысы тапсырылған құжат пакетімен танысып, алғашқы психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеруге және психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация мамандарының кеңесіне жіберіледі;

      3) үшінші іс-қимылдың нәтижесі, психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация мамандары тексеруі және оқыту, медициналық және әлеуметтік қызметтерді, білім беру бағдарламасының нысаны көрсетілген қызмет ұсынымы жөнінде ортақ қорытындыға қол қойылады;

      4) төртінші іс-қимылдың нәтижесі, қызметтің нәтижесі ұсынылатын оқыту, медициналық және әлеуметтік қызметтерді, білім беру бағдарламасының нысаны көрсетілген мемлекеттік жазбаша қорытынды беріледі.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясының медициналық статисі;

      2) психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация басшысы;

      3) психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация мамандары.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимыл) ұзақтығын көрсете отырып көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) реттілігінің сипаттамасы:

      1) құжаттарды қабылдау, қарастыру, Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес еркін түрдегі ата-аналардың (өзге заңды өкілдерінің) өтінішін медициналық статисттің алдын ала жазылу журналына тіркеу, мемлекеттік қызметті берушіге құжаттарды тапсыру – 15 минуттан аспайды;

      2) мемлекеттік қызметті беруші тапсырылған құжат пакетімен танысып, психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру алу мақсатында күту кезегіне қойылады – 30 (отыз) күнтізбелік күн;

      3) мемлекеттік қызметтің жазбаша қорытындысын алу үшін, алғашқы психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеруден өту – 1 (бір) сағат;

      4) қызметтің нәтижесі ұсынылатын оқыту, медициналық және әлеуметтік қызметтерді, білім беру бағдарламасының нысаны көрсетілген мемлекеттік жазбаша қорытынды беріледі – 15 минуттан аспайды

      Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-қимылының (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара іс-қимылының сипаттамасы әкімшілік іс-қимылы (рәсімді) орындау уақытын көрсетумен регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) өзге көрсетілетін қызметке жүгіну қарастырылмаған.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгіну қарастырылмаған.

  "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды
психологиялық-медициналық-
педагогикалық тексеру және оларға
консультациялық көмек көрсету"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 107-1662 қаулысына
2-қосымша

"Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді
оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы оңалту орталықтарымен, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Осы "Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 бұйрығымен бекітілген "Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі Стандартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша анықтама (бұдан әрі – анықтама) беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимыл) басталуы үшін Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылды) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзетуге және әлеуметтік оңалтуға құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – 60 минут:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау және қарастыру, ата-аналардың (өзге заңды өкілдерінің) өтінішін медициналық статисттің алдын ала жазылу журналына жазу арқылы түзету көмегін алу үшін кезекке қою;

      2 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің арасында психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсы бойынша келісім-шарт жасасу;

      3 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мүмкіндігі шектеулі балаларды күнтізбелік 90 күннен бастап күнтізбелік 365 күнге дейін психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсынан өтеді;

      4 - іс-қимыл – мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсынан кейін мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі осы Стандартқа қосымшаға сәйкес берілген нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолы қойылған анықтама беріледі.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      бірінші іс-қимылдың нәтижесі, көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау және қарастыру, ата-аналардың (өзге заңды өкілдерінің) өтінішін медициналық статисттің алдын ала жазылу журналына жазу арқылы түзету көмегін алу үшін кезекке қою;

      екінші іс-қимылдың нәтижесі, көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің арасында психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсы бойынша келісім-шарт жасасу;

      үшінші іс-қимылдың нәтижесі, мемлекеттік қызметті беруші келісім-шарт жасалғаннан кейін, мүмкіндігі шектеулі балалар психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсынан өтеді;

      төртінші іс-қимылдың нәтижесі, мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсынан кейін мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі осы стандартқа қосымшаға сәйкес берілген нысан бойынша анықтама беріледі.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) оңалту орталық, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің медициналық статисі;

      2) оңалту орталық, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің басшысы;

      3) оңалту орталық, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің мамандары.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзетуге және әлеуметтік оңалтуға құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – 60 минут:

      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау және қарастыру, ата-аналардың (өзге заңды өкілдерінің) өтінішін медициналық статисттің алдын ала жазылу журналына тіркеп, қызметті көрсету туралы келісім-шарт бланкісін беру, көрсетілетін қызметті алушымен толтырылған келісім-шартты көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсыру болып табылады;

      2) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті беруші басшы арасында келім-шарт жасасу;

      3) мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсы – күнтізбелік 90 күннен бастап күнтізбелік 365 күнге дейін өтеді;

      4) мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту курсынан кейін мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі осы стандартқа қосымшаға сәйкес берілген нысан бойынша анықтама беріледі.

      Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара іс-қимылының сипаттамасы әкімшілік іс-қимылды (рәсімді) орындау уақытын көрсетумен Регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

5. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) өзге көрсетілетін қызметке жүгіну қарастырылмаған.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгіну қарастырылмаған.

  "Дамуында проблемалары бар балалар мен
жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік
бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 107-1662 қаулысына
3-қосымша

"Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға
консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы оңалту орталықтарымен, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Осы "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 бұйрығымен бекітілген "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі мүмкіндіктері шектеулі баланы тәрбиелеп отырған отбасыға жазбаша түрдегі ұсыным болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылды) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1 - іс-қимыл – ата-аналарға (өзге заңды өкілдеріне) көмек көрсету үшін еркін нысандағы өтінішін қабылдау, құжаттарын қарастыру, көрсетілетін қызметті берушінің медициналық статист журналына тіркеу – 15 минуттан аспайды;

      2 - іс-қимыл – мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің консультациялық көмек көрсетуі – 60 (алпыс) минуттан аспайды;

      құжаттар пакетін тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 15 минуттан аспайды:

      3 - іс-қимыл – оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің арнаулы мамандарының консультациялық көмек көрсету жөніндегі жазбаша ұсынымы;

      4 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің арнаулы мамандарының консультациялық көмек көрсету жөніндегі жазбаша ұсынымы.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) бірінші іс - қимылдың нәтижесі, ата-аналарға (өзге заңды өкілдеріне) көмек көрсету үшін еркін нысандағы өтінішін қабылдау, құжаттарын қарастыру, көрсетілетін қызметті берушінің медициналық статист журналына тіркеу;

      2) екінші іс-қимылдың нәтижесі, мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің консультациялық көмек көрсетуі;

      3) үшінші іс-қимылдың нәтижесі, оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің арнаулы мамандарының консультациялық көмек көрсету жөніндегі жазбаша ұсынымы;

      4) төртінші іс-қимылдың нәтижесі, көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің арнаулы мамандарының консультациялық көмек көрсету жөніндегі жазбаша ұсынымы.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде құрылымдық
бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету ппроцессіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің медициналық статист;

      2) оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің арнаулы мамандары;

      3) оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің басшысы;

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:

      1) ата-аналарға (өзге заңды өкілдеріне) көмек көрсету үшін еркін нысандағы өтінішін қабылдау, құжаттарын қарастыру, көрсетілетін қызметті берушінің медициналық статист журналына тіркеу – 15 минуттан аспайды;

      2) мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің консультациялық көмек көрсетуі – 60 (алпыс) минуттан аспайды;

      құжаттар пакетін тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 15 минуттан аспайды

      3) оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің арнаулы мамандарының консультациялық көмек көрсету жөніндегі жазбаша ұсынымы;

      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған оңалту орталығы, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің арнаулы мамандарының консультациялық көмек көрсету жөніндегі жазбаша ұсынымы.

      Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-қимылдың (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара іс-қимылының сипаттамасы әкімшілік іс-қимылы (рәсімді) орындау уақытын көрсетумен Регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) өзге көрсетілетін қызметке жүгіну қарастырылмаған.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгіну қарастырылмаған.

  "Мүмкіндігі шектеулі балаларды
тәрбиелеп отырған отбасыларға
консультациялық көмек көрсету"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 107-1662 қаулысына
4-қосымша

"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына ұзақ
уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды
денсаулығына байланысты ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мелекеттік көрсетілетін қызмет) Астана қаласының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы көрсетіледі.

      Осы "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 бұйрығымен бекітілген "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: құжаттарды қабылдау туралы қолхат (еркін нысанда) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылды) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе жауапты қызметкері ата-аналардан (өзге заңды өкілдерінен) үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құжаттарды қоса берген еркін нысандағы өтінішін қабылдау және тіркеу – 15 (он бес) минуттан аспайды;

      2 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қызметті беруші басшысының қарастыруы және бұйрық шығаруы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) бірінші іс-қимылдың нәтижесі, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе жауапты қызметкері ата-аналардан (өзге заңды өкілдерінен) үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құжаттарды қоса берген еркін нысандағы өтінішін қабылдау және тіркеу, бұйрық шығару үшін көрсетілетін қызметті берушіге қарастыруына береді;

      2) екінші іс-қимылдың нәтижесі, көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қызметті беруші басшы құжаттарды қарастырып ұйымдастыру туралы бұйрық шығарады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде құрылымдық
бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету іс-қимылына қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) жалпы орта білім беру ұйымының жауапты қызметкері;

      2) жалпы орта білім беру ұйымының басшысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе жауапты қызметкері ата-аналардан (өзге заңды өкілдерінен) үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құжаттарды қоса берген еркін нысандағы өтінішін қабылдау және тіркеу – 15 (он бес) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қызметті беруші басшысының қарастыруы және бұйрық шығаруы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.

      Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-қимылының (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара іс-қимылының сипаттамасы әкімшілік іс-қимылды (рәсімді) орындау уақытын көрсетумен Регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) өзге көрсетілетін қызметке жүгіну қарастырылмаған.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгіну қарастырылмаған.

  "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта
білім беру ұйымдарына ұзақ уақыт
бойы бара алмайтын балаларды үйде
жеке тегін оқытуды денсаулығына
байланысты ұйымдастыру үшін
құжаттарды қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 107-1662 қаулысына
5-қосымша

"Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту
үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және
арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) арнайы білім беру ұйымдарымен, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы көрсетіледі.

      Осы "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 бұйрығымен бекітілген "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: арнайы ұйымға немесе бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрық.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізімге сәйкес көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады. арнайы білім беру ұйымына, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау үшін – 30 тамыздан кешіктірмей, бірінші сыныпқа – 1 шілдеден бастап 30 тамыз аралығында қабылданады.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылды) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты қызметкерімен құжаттарды қабылдау, құжаттарды қарастыру және ата-аналардан (өзге заңды өкілдерінен) Стандарттың 9-тармағында қарастырылған тізімге сәйкес еркін нысандағы өтінішін тіркеу – 15 (он бес) минуттан аспайды;

      2 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші басшысы көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды тексеру, білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрықты дайындау – 15 (он бес) минуттан аспайды.

      5. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) бірінші іс-қимылдың нәтижесі, көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты қызметкерімен құжаттарды қабылдау, құжаттарды қарастыру және ата-аналардан (өзге заңды өкілдерінен) Стандарттың 9-тармағында қарастырылған тізімге сәйкес еркін нысандағы өтінішін тіркеу;

      2) екінші іс-қимылдың нәтижесі, көрсетілетін қызметті беруші басшысы көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды тексеру, білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрықты дайындау.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) арнайы жалпы орта білім беру ұйымының кеңсесінің жауапты қызметкері;

      2) арнайы жалпы орта білім беру ұйымының басшысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты қызметкерімен ата-аналардың (өзге заңды өкілдерінің) өтінішін қабылдау, құжаттарын қарастыру және тіркеп, көрсетілетін қызметті беруші басшысына беру – 15 (он бес) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшы білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрыққа қол қояды – 15 (он бес) минуттан аспайды.

      Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-қимылының (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара іс-қимылының сипаттамасы әкімшілік іс-қимылды (рәсімді) орындау уақытын көрсетумен Регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) өзге көрсетілетін қызметке жүгіну қарастырылмаған.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгіну қарастырылмаған.

  "Арнайы жалпы білім беретін оқу
бағдарламалары бойынша оқыту
үшін мүмкіндіктері шектеулі
балалардың құжаттарын қабылдау
және арнайы білім беру ұйымдарына
қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами

Постановление акимата города Астаны от 22 сентября 2015 года № 107-1662. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 23 октября 2015 года № 957. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 9 октября 2020 года № 107-2157.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 09.10.2020 № 107-2157 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии cо статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республики Казахстан", пунктом 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1.Утвердить:

      1) Регламент государственной услуги "Обследование и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями" согласно приложению 1;

      2) Регламент государственной услуги "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии" согласно приложению 2;

      3) Регламент государственной услуги "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями" согласно приложению 3;

      4) Регламент государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" согласно приложению 4;

      5) Регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" согласно приложению 5.

      2. Руководителю Государственного учреждения "Управление образования города Астаны" обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Аманшаева Е.А.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким города Астаны

А. Джаксыбеков

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Астаны
от 22 сентября 2015 года
№ 107-1662

Регламент государственной услуги
"Обследование и оказание психолого-медико-педагогической
консультативной помощи детям с ограниченными возможностями"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Обследование и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями" (далее – государственная услуга) оказывается психолого-медико-педагогическими консультациями города Астаны (далее – услугодатель) через канцелярию услугодателя.

      Настоящий Регламент государственной услуги "Обследование и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями" (далее – Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Обследование и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является письменное заключение с указанием рекомендуемых образовательных, медицинских и социальных услуг, типа образовательной программы.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – прием, рассмотрение документов, регистрация заявления родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, постановка на очередность в журнале предварительной записи и передача документов услугополучателя руководителю услугодателя медицинским статистом – не более 15 (пятнадцати) минут;

      действие 2 – ознакомление руководителем услугодателя с документами и направление услугополучателя на ожидание очереди психолого-медико-педагогического обследования– 30 (тридцать) календарных дней;

      действие 3 – проведение первичного психолого-медико-педагогического обследования и консультирования специалистами психолого-медико-педагогической консультации – 1 (один) час.

      действие 4 – выдача письменного заключение с указанием рекомендуемых образовательных, медицинских и социальных услуг, типа образовательной программы – не более 15 (пятнадцати) минут.

      6. Результат процедуры (действия), по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) в результате первого действия, прием документов и регистрация услугополучателя в журнале медстатиста и направляется на ознакомление документов руководителю услугодателя;

      2) в результате второго действия, руководитель рассматривает документы услугополучателя и направляет на проведение первичного психолого-медико-педагогического обследования и консультирования специалистами психолого-медико-педагогической консультации;

      3) в результате третьего действия, специалисты психолого-медико-педагогической консультации обследуют и подписывают общее заключение с указанием рекомендуемых образовательных, медицинских, социальных услуг;

      4) в результате четвертого действия, услугополучателю выдается письменное заключение с указанием рекомендуемых образовательных, медицинских, социальных услуг, типа образовательной программы услугодателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) психолого-медико-педагогической консультации медицинский статист;

      2) руководитель психолого-медико-педагогической консультации;

      3) специалисты психолого-медико-педагогической консультации.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) прием, рассмотрение документов, регистрация заявления родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, постановка на очередность в журнале предварительной записи, заполнение карты развития ребенка и передача документов услугополучателя руководителю услугодателя медицинским статистом – не более 15 (пятнадцати) минут;

      2) ознакомление руководителем услугодателя с документами и направление услугополучателя на ожидание психолого-медико-педагогического обследования– 30 (тридцать) календарных дней;

      3) проведение первичного психолого-медико-педагогического обследования и консультирования специалистами психолого-медико-педагогической коррекции – 1 (один) час.

      4) выдача письменного заключения психолого-медико-педагогической коррекции с указанием рекомендуемых услугне более 15 (пятнадцати) минут.

      Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее – СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центры обслуживания населения и (или) к иным услугам.

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через веб-портал "электронного правительства".

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Обследование и оказание
психолого-медико-педагогической
консультативной помощи
детям с ограниченными
возможностями"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги



      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя;



  Приложение 2
к постановлению акимата
города Астаны
от 22 сентября 2015 года
№ 107-1662

Регламент государственной услуги
"Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии" (далее – государственная услуга) оказывается реабилитационными центрами, кабинетами психолого-педагогической коррекции (далее – услугодатель) через канцелярию услугодателя.

      Настоящий Регламент государственной услуги "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии" (далее – Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги – индивидуальные, подгрупповые и групповые занятия и консультации.

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки по форме согласно приложению к Стандарту (далее – справка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      с момента сдачи пакета документов для заключения договора на психолого-медико-педагогическую коррекцию и социальную реабилитацию детей с ограниченными возможностями – 60 минут:

      действие 1 – прием и рассмотрение пакета документов услугополучателя, постановка на очередь для получения коррекционной помощи путем внесения записи медицинским статистом в журнале регистрации, направление и выдача бланка договора об оказании услуг родителю (иному законному представителю), сдача заполненного услугополучателем государственной услуги договора руководителю услугодателя.

      действие 2 – заключение договора между услугодателем и услугополучателем на психолого-медико-педагогическую коррекцию и социальную реабилитацию детей с ограниченными возможностями;

      действие 3 – прохождения курса психолого-медико-педагогической коррекции и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями – от 90 (девяноста) до 365 (трехсот шестидесяти пяти) календарных дней.

      действие 4 – после прохождения курса психолого-медико-педагогической коррекции и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями с подписью руководителя реабилитационного центра и кабинета психолого-педагогической коррекции выдает справку по форме, согласно приложению Стандарта.

      6. Результат процедуры (действия), по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) в результате первого действия, прием, регистрация, рассмотрение пакета документов для получения бланка договора с услугополучателем для прохождения курса на психолого-медико-педагогическую коррекцию и социальную реабилитацию детей с ограниченными возможностями;

      2) в результате второго действия, заключает договор между услугодателем и услугополучателем на психолого-медико-педагогическую коррекцию и социальную реабилитацию детей с ограниченными возможностями;

      3) в результате третьего действия, после составления договора, пройдет курс психолого-медико-педагогической коррекции и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями;

      4) в результате четвертого действия, после прохождения курса психолого-медико-педагогической коррекции и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями с подписью руководителя реабилитационного центра и кабинета психолого-педагогической коррекции выдает справку по форме, согласно приложению Стандарта.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) медицинский статист реабилитационных центров, кабинетов психолого-педагогической коррекции;;

      2) руководитель реабилитационных центров, кабинетов психолого-педагогической коррекции;

      3) специалисты реабилитационных центров, кабинетов психолого-педагогической коррекции.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      с момента сдачи пакета документов для заключения договора на психолого-медико-педагогическую коррекцию и социальную реабилитацию детей с ограниченными возможностями – 60 минут:

      1) прием и рассмотрение пакета документов услугополучателя, постановка на очередь для получения коррекционной помощи путем внесения записи медицинским статистом в журнале регистрации, направление и выдача бланка договора об оказании услуг родителю (иному законному представителю), сдача заполненного услугополучателем государственной услуги договора руководителю услугодателя;

      2) заключает договор между услугодателем и услугополучателем на психолого-медико-педагогическую коррекцию и социальную реабилитацию детей с ограниченными возможностями;

      3) прохождения курса психолого-медико-педагогической коррекции и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями – от 90 (девяноста) до 365 (трехсот шестидесяти пяти) календарных дней;

      4) после прохождения курса психолого-медико-педагогической коррекции и социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями с подписью руководителя реабилитационного центра и кабинета психолого-педагогической коррекции выдает справку по форме, согласно приложению Стандарта.

      Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее – СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центры обслуживания населения и (или) к иным услугам.

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через веб-портал "электронного правительства".

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Реабилитация и социальная адаптация
детей и подростков с проблемами в развитии"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги



      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя;



  Приложение 3
к постановлению акимата
города Астаны
от 22 сентября 2015 года
№ 107-1662

Регламент государственной услуги
"Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей
с ограниченными возможностями"
1. Общие положения

      Государственная услуга "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями" (далее – государственная услуга) оказывается реабилитационными центрами, кабинетами психолого-педагогической коррекции (далее – услугодатель) через канцелярию услугодателя.

      Настоящий Регламент государственной услуги "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями" (далее – Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является письменная рекомендация семье, воспитывающей ребҰнка с ограниченными возможностями.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      с момента сдачи пакета документов для консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями – не более 60 минут:

      действие 1 – прием, рассмотрение, регистрация заявления для оказания консультативной помощи родителям (иным законным законным представителям) в произвольной форме в журнале медицинского статиста услугодателя;

      действие 2 – консультативная помощь семьям, воспитывающих детей с ограниченными возможностями оказывается специалистами реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции – не более 60 (шестидесяти) минут;

      действие 3 – письменная рекомендация специалистов реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции, с указанием рекомендуемых услуг;

      действие 4 – выдача письменной рекомендации специалистов реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции с подписью руководителем реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции.

      6. Результат процедуры (действия), по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) в результате первого действия, регистрация заявления родителей (иных законных представителей) в произвольной форме медицинским статистом услугодателя для получения консультативной помощи семьи, воспитывающих детей с ограниченными возможностями;

      2) в результате второго действия, консультативная помощь специалистов реабилитационных центров, кабинетов психолого-педагогической коррекции, для получения письменной рекомендации с указанием рекомендуемых услуг;

      3) в результате третьего действия, письменная рекомендация и консультации специалистов реабилитационных центров, кабинетов психолого-педагогической коррекции, с указанием рекомендуемых услуг с подписью руководителем реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции;

      4) в результате четвертого действия, выдача письменной рекомендации специалистов реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции с подписью руководителей реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) медицинский статист реабилитационных центров и кабинета психолого-педагогической коррекции;

      2) специалисты реабилитационных центров, кабинетов психолого-педагогической коррекции;

      3) руководитель реабилитационных центров и кабинета психолого-педагогической коррекции.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) прием, рассмотрение, регистрация заявления для оказания консультативной помощи родителям (иным законным законным представителям) в произвольной форме в журнале медицинского статиста услугодателя – не более 15 (пятнадцати) минут;

      2) консультативная помощь семьям, воспитывающих детей с ограниченными возможностями оказывается специалистами реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции – не более 60 (шестидесяти) минут;

      3) письменная рекомендация специалистов реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции, с указанием рекомендуемых услуг – не более 15 (пятнадцати) минут;

      4) выдача письменной рекомендации специалистов реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции с подписью руководетелем реабилитационных центров и кабинетов психолого-педагогической коррекции.

      Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее – СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центры обслуживания населения и (или) к иным услугам.

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через веб-портал "электронного правительства".

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Оказание консультативной
помощи семьям, воспитывающим
детей с ограниченными возможностями"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги



      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя;



  Приложение 4
к постановлению акимата
города Астаны
от 22 сентября 2015 года
№ 107-1662

Регламент государственной услуги
"Прием документов для организации индивидуального бесплатного
обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение
длительного времени не могут посещать организации начального,
основного среднего, общего среднего образования"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями основного среднего, общего среднего образования города Астаны (далее – услугодатель) через канцелярию услугодателя.

      Настоящий Регламент государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее – Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: расписка о приеме документов (в произвольной форме).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – прием и регистрация заявления от родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, с приложением необходимых документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому, ответственным работником канцелярии услугодателя – не более 15 (пятнадцати) минут;

      действие 2 – рассмотрение документов услугополучателя, оформление и подписание приказа руководителем услугодателя – в течение 3 (трех) рабочих дней.

      6. Результат процедуры (действия), по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) в результате первого действия, прием и регистрация заявления от родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, с приложением необходимых документов для получения государственной услуги, ответственным работником канцелярии услугодателя и передача документов для рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) в результате второго действия, оформление и подписание приказа об оказании государственной услуги руководителем услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) ответственный работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель организации среднего образования.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) прием и регистрация заявления от родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, с приложением необходимых документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому, ответственным работником канцелярии услугодателя – не более 15 (пятнадцать) минут;

      2) оформление и подписание приказа руководителем организации образования – в течение 3 (трех) рабочих дней.

      Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее – СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центры обслуживания населения и (или) к иным услугам.

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через веб-портал "электронного правительства".

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Прием документов
для организации индивидуального
бесплатного обучения на дому
детей, которые по состоянию
здоровья в течение длительного
времени не могут посещать
организации начального,
основного среднего, общего
среднего образования"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги



      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя;



  Приложение 5
к постановлению акимата
города Астаны
от 22 сентября 2015 года
№ 107-1662

Регламент государственной услуги
"Прием документов и зачисление в специальные организации
образования детей с ограниченными возможностями для обучения
по специальным общеобразовательным учебным программам"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" (далее – государственная услуга) оказывается специальными организациями образования, организациями начального, основного среднего, общего среднего образования (далее – услугодатель) через канцелярию услугодателя.

      Настоящий Регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" (далее – Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: приказ о зачислении в специальную организацию или организацию начального, основного среднего, общего среднего образования.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта для

      зачисление в специальную организацию образования, организацию начального, основного среднего, общего среднего образования – не позднее 30 августа, в первый класс – с 1 июня по 30 августа.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – прием, рассмотрение документов и регистрация заявления родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, ответственным работником канцелярии услугодателя – не более 15 (пятнадцати) минут;

      действие 2 – оформление и подписание приказа руководителем услугодателя о зачислении в организацию образования – не более 15 (пятнадцати) минут.

      6. Результат процедуры (действия), по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) в результате первого действия, прием, рассмотрение документов и регистрация заявления родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, ответственным работником канцелярии услугодателя и передача документов руководителю услугодателя;

      2) оформление и подписание приказа руководителем услугодателя о зачислении в специальную организацию образования, организациям начального, основного среднего, общего среднего образования на основание прилагаемых документов услугополуателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) ответственный работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель организации среднего образования.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) прием, рассмотрение документов и регистрация заявления родителей (иных законных представителей) в произвольной форме, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, ответственным работником канцелярии услугодателя – не более 15 (пятнадцати) минут;

      2) оформление и подписание приказа руководителем услугодателя о зачислении в специальную организацию образования, организациям начального, основного среднего, общего среднего образования на основание прилагаемых документов услугополуателя – не более 15 (пятнадцати) минут.

      Описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее – СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центры обслуживания населения и (или) к иным услугам.

      10. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя через веб-портал "электронного правительства".

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Прием документов и
зачисление в специальные
организации образования детей
с ограниченными возможностями
для обучения по специальным
общеобразовательным
учебным программам"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги



      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя;