Арнайы білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 167 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 22 маусымда № 4367 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2020 жылғы 18 ақпандағы № 55 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 18.02.2020 № 55 қаулысымен (алғашқы ресми жариялаған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      4) "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      5) "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Нұрқатоваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.

      Облыс әкімі А.Мұхамбетов

  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 167 қаулысымен
бекітілді

"Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық - медициналық - педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық - медициналық - педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі мемлекеттік қызмет) психологиялық - медициналық - педагогикалық консультациялар (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметтің нәтижесі ұсынылатын оқыту, медициналық және әлеуметтік қызметтерді, білім беру бағдарламасының нысаны көрсетілген мемлекеттік жазбаша қорытынды болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының телефон және/немесе тікелей жүгіну арқылы алдын ала жазылуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-әрекетті бастау үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны және оны орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11047 тіркелген бұйрығымен бекітілген "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық - медициналық - педагогикалық тексеру және оларға консультациялық көмек көрсету" стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды. Көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші Стандарттың 9-1-тармағына сәйкес өтініштерді қабылдаудан бас тартады және Стандарттың қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Нәтиже: көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау немесе құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде бұрыштама қояды, тексеру күні мен уақытын анықтайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды.
      Нәтиже: мемлекеттік қызмет көрсетудің күні мен уақытын анықтау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде құжаттар ұсынылған кезден 1 (бір) сағат ішінде кеңес береді және қорытынды жобасын дайындайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен көрсетілетін қызмет нәтижесі жобасының дайындалуы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде қорытындыға қол қояды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызмет нәтижесіне қол қоюы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 5 (бес) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтиже: мемлекеттік қызмет көрсетушінің кеңсе қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі.
      Ескерту. 5 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы әкімдігінің 11.03.2019 № 94 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау.
      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде құжаттарды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде құжаттармен танысады, бұрыштама қояды, мемлекеттік қызмет көрсету күнін және уақытын анықтайды. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде тексеру жүргізеді, 1 (бір) сағат ішінде кеңес береді және қорытынды жобасын дайындайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде қорытындыға қол қояды және оны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 5 (бес) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға дайын нәтижені береді.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің), өзара іс-әрекеттері реттілігінің нақты сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Мүмкіндіктері шектеулі
балаларды психологиялық -
медициналық – педагогикалық
тексеру және оларға
консультациялық көмек
көрсету" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы



  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 167 қаулысымен
бекітілді

"Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) оңалту орталықтары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: жеке, топ бөлігіндегі және топтық сабақтар мен консультациялар.

      3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11047 тіркелген бұйрығымен бекітілген "Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысанындағы анықтаманы беру мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
      Ескерту. 3 тармақ жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 11.03.2019 № 94 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының өтініші (еркін нысанда) мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-әрекетті бастау үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны және оның нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды. Көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші Стандарттың 9-1-тармағына сәйкес өтініштерді қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Нәтиже: көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау немесе құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен 15 (он бес) минут ішінде танысады, 5 (бес) минут ішінде жауапты орындаушыны анықтайды және 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушымен келісімшарт жасайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысының жауапты орындаушыны тағайындауы және оған көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жолдауы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы күнтізбелік 90 (тоқсан) күннен 365 (үш жүз алпыс бес) күнге дейін бағдарлама дайындайды, дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеуді жүргізеді және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі бойынша анықтаманы дайындайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдердің оңалту және әлеуметтік бейімдеуді жүргізуі және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындауы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде анықтамаға қол қояды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 (он) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі.
      Ескерту. 5 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы әкімдігінің 11.03.2019 № 94 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау.
      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 15 (он бес) минут ішінде құжаттармен танысады, 5 (бес) минут ішінде жауапты орындаушыны анықтайды және 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушымен келісімшарт жасайды. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 90 (тоқсан) күннен 365 (үш жүз алпыс бес) күнге дейін бағдарлама дайындайды, дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеуді жүргізеді және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі бойынша анықтаманы дайындайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде анықтамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметтің дайын нәтижесін береді.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің), өзара іс-әрекеттері реттілігінің нақты сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Дамуында проблемалары бар
балалар мен жасөспірімдерді
оңалту және әлеуметтік
бейімдеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы



  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 167 қаулысымен
бекітілді

"Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) оңалту орталықтары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі мүмкіндігі шектеулі бала тәрбеиелеп отырған отбасына жазбаша ұсыным беру болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті беру үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі №174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға консультациялық көмек көрсету" стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар тізбесін ұсынуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-әрекетті бастау үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны және оның нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері қажетті құжаттар тапсырылған сәттен бастап 10 (он) минут ішінде қабылдау, тіркеу жұмыстарын жүргізеді және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде бұрыштама қояды, жауапты орындаушыны анықтайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысының жауапты орындаушыны анықтауы және оған көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жолдауы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы 30 (отыз) минут ішінде консультациялық көмек береді және ұсыным жобасын дайындайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушыға консультациялық көмек беруі және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде ұсынымға қол қояды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 (он) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау.
      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауды, оны тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде құжаттармен танысады, бұрыштама қояды және жауапты орындаушыны белгілейді. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 30 (отыз) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға консультациялық көмек береді және ұсыным жобасын дайындайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде анықтамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға дайын нәтижені береді.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің), өзара іс-әрекеттері реттілігінің нақты сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Мүмкіндігі шектеулі балаларды
тәрбиелеп отырған отбасыларға
консультациялық көмек
көрсету" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы



  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 167 қаулысымен
бекітілді

"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарымен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау туралы қолхат (еркін нысанда);

      2) үйде жеке тегін оқытуға қабылдау туралы бұйрық.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
      Ескерту. 3 тармақ жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 11.03.2019 № 94 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының өтініші (еркін нысанда) мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-әрекет бастау үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әректтің) мазмұны және оның орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11047 тіркелген бұйрығымен бекітілген "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды. Көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші Стандарттың 9-1-тармағына сәйкес өтініштерді қабылдаудан бас тартады және Стандарттың қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Нәтиже: көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау немесе құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде құжаттармен танысады және оларды жауапты орындаушыға жолдайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны анықтауы және оған көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жолдауы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы 10 (он) минут ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттарды қабылдау туралы қолхатты (еркін нысанда) көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі;
      4) көрсетілетін қызметті беруші құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күн ішінде бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастырады.
      Ескерту. 5 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы әкімдігінің 11.03.2019 № 94 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде құжаттарды қабылдайды, оларды тіркеу жұмыстарын жүргізеді және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарау үшін жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен 5 (бес) минут ішінде танысады және жауапты орындаушыға жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы 10 (он) минут ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттарды қабылдау туралы қолхат (еркін нысанда) көрсетілетін қызметті алушыға береді. Көрсетілетін қызметті беруші құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күн ішінде бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке, тегін оқытуды ұйымдастырады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің), өзара іс-әрекеттері реттілігінің нақты сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Бастауыш, негізгі орта, жалпы
орта білім беру ұйымдарына
денсаулығына байланысты ұзақ
уақыт бойы бара алмайтын
балаларды үйде жеке тегін
оқытуды ұйымдастыру үшін
құжаттарды қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметіне

Мемлекеттік көрсетілетін қызметі бизнес-үдерістерінің анықтамалығы



  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 мамырдағы
№ 167 қаулысымен
бекітілді

"Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) арнайы білім беру ұйымдары, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі арнайы білім беру ұйымына немесе бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрық болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының өтініші (еркін нысанда) мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-әрекетті бастау үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны және оның нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 5 (бес) минут ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 174 "Арнайы білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11047 тіркелген бұйрығымен бекітілген "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды. Көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші Стандарттың 9-1-тармағына сәйкес өтініштерді қабылдаудан бас тартады және Стандарттың қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Нәтиже: көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау немесе құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны анықтайды және оған көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жолдайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысының жауапты орындаушыны анықтауы және көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жолдауы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 (он) минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі бойынша бұйрық жобасын дайындайды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде қабылдау туралы бұйрыққа қол қояды.
      Нәтиже: көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолы қойылған көрсетілетін қызмет нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 5 (бес) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Нәтиже: көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беруі.
      Ескерту. 5 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы әкімдігінің 11.03.2019 № 94 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау.
      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 5 (бес) минут ішінде құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде құжаттармен танысады, бұрыштама қояды және жауапты орындаушыны белгілейді. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 (он) минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі бойынша бұйрық жобасын дайындайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 5 (бес) минут ішінде бұйрыққа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 5 (бес) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметтің дайын нәтижесін береді.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің), өзара іс-әрекеттері реттілігінің нақты сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Арнайы жалпы білім беретін
оқу бағдарламалары бойынша
оқыту үшін мүмкіндіктері
шектеулі балалардың
құжаттарын қабылдау және
арнайы білім беру ұйымдарына
қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы



Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере специального образования

Постановление акимата Актюбинской области от 22 мая 2015 года № 167. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 22 июня 2015 года № 4367. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 18 февраля 2020 года № 55

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 18.02.2020 № 55 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Обследование и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями";
      2) регламент государственной услуги "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии";
      3) регламент государственной услуги "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями";
      4) регламент государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования";
      5) регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам".
      2. Государственному учреждению "Управление образования Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нуркатову С.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие приказа Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами".

      Аким области А.Мухамбетов

  Утвержден постановлением
акимата Актюбинской области
от 22 мая 2015 года № 167

Регламент государственной услуги "Обследование и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Обследование и оказание психолого - медико - педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями" (далее - государственная услуга) оказывается психолого - медико -педагогическими консультациями (далее - услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является письменное заключение с указанием рекомендуемых образовательных, медицинских и социальных услуг, типа образовательной программы.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предварительная запись по телефону и/или непосредственное обращение услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и регистрацию представленных документов услугополучателя согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Обследование и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи детям с ограниченными возможностями" (далее - Стандарт), утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11047 и направляет их на рассмотрение руководителю услугодателя. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия для получения государственной услуги услугодатель согласно пункта 9-1 Стандарта отказывает в оказании государственной услуги и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению к Стандарту.

      Результат: принятие документов услугополучателя, направление их руководителю услугодателя либо выдача расписки об отказе в приеме документов;;
      2) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут накладывает резолюцию, определяет дату и время обследования и отправляет документы ответственному исполнителю услугодателя.
      Результат: определение даты и времени оказание государственной услуги;
      3) ответственный исполнитель услугодателя проводит обследование в течение 30 (тридцати) календарных дней, оказывает консультацию в течение 1 (одного) часа с момента подачи документов и готовит проект заключения.
      Результат: подготовка ответственным исполнителем услугодателя проекта результата государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает заключение.
      Результат: подписание руководителем услугодателя результата государственной услуги;
      5) работник канцелярии услугодателя в течение 5 (пяти) минут выдает готовый результат государственной услуги услугополучателю.
      Результат: выдача результата государственной услуги услугополучателю работником канцелярии услугодателя.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 11.03.2019 № 94 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия).
      Работник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием документов услугополучателя, регистрирует их и отправляет на резолюцию руководителю услугодателя. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут ознакамливается с документами, накладывает резолюцию и определяет дату и время оказания государственной услуги. Ответственный исполнитель услугодателя проводит обследование в течение 30 (тридцати) календарных дней, оказывает консультацию в течение 1 (одного) часа и готовит проект заключения. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает заключение и направляет их работнику канцелярии услугодателя. Работник канцелярии услугодателя в течение 5 (пяти) минут выдает готовый результат государственной услуги услугополучателю.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению настоящего регламента. Справочник бизнес-процессов размещается на интернет –ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Обследование и оказание
психолого-медико-
педагогической
консультативной помощи
детям с ограниченными
возможностями"

Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги



  Утвержден постановлением
акимата Актюбинской области
от 22 мая 2015 года № 167

Регламент государственной услуги "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии" (далее - государственная услуга) оказывается реабилитационными центрами, кабинетами психолого-педагогической коррекции (далее - услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: индивидуальные, подгрупповые и групповые занятия и консультации.

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Реабилитация и социальная адаптация детей и подростков с проблемами в развитии" (далее - Стандарт), утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11047.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      Сноска. Пункт 3 – в редакции постановления акимата Актюбинской области от 11.03.2019 № 94 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя (в произвольной форме).
      5. Содержание каждой процедуры (действия) и ее результат, входящей в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и регистрацию представленных документов услугополучателя согласно пункта 9 Стандарта и направляет их на рассмотрение руководителю услугодателя. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов для получения государственной услуги услугодатель согласно пункта 9-1 Стандарта отказывает в оказании государственной услуги и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 Стандарта.

      Результат: принятие документов услугополучателя, направление их руководителю услугодателя либо выдача расписки об отказе в приеме документов;
      2) руководитель услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут ознакамливается с документами, в течение 5 (пяти) минут определяет ответственного исполнителя и заключает договор с услугополучателем в течение 10 (десяти) минут.
      Результат: назначение руководителем услугодателя ответственного исполнителя и направление ему документов услугополучателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя составляет программу, проводит реабилитацию и социальную адаптацию детей и подростков с проблемами в развитии и готовит справку по итогам оказания государственной услуги от 90 (девяноста) до 365 (триста шестидесяти пяти) календарных дней.
      Результат: проведение ответственным исполнителем услугодателя реабилитации и социальной адаптации детей и подростков с проблемами в развитии и подготовка проекта результата государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает справку.
      Результат: подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги;
      5) работник канцелярии услугодателя в течение 10 (десяти) минут выдает готовый результат государственной услуги услугополучателю.
      Результат: выдача результата государственной услуги услугополучателю работником канцелярии услугодателя.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 11.03.2019 № 94 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия).
      Работник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием документов услугополучателя, регистрирует их и направляет на рассмотрение руководителю услугодателя. Руководитель услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут ознакамливается с документами, в течение 5 (пяти) минут определяет ответственного исполнителя и в течение 10 (десяти) минут заключает договор с услугополучателем. Ответственный исполнитель услугодателя составляет программу, проводит реабилитацию и социальную адаптацию детей и подростков с проблемами в развитии, готовит справку по итогам оказания государственной услуги от 90 (девяноста) до 365 (трехсот шестидесяти пяти) календарных дней. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает справку и направляет его работнику канцелярии услугодателя. Работник канцелярии услугодателя в течение 10 (десяти) минут выдает готовый результат государственной услуги услугополучателю.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению настоящего регламента. Справочник бизнес-процессов размещается на интернет – ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Реабилитация и социальная
адаптация детей и подростков с
проблемами в развитии"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



  Утвержден постановлением
акимата Актюбинской области
от 22 мая 2015 года № 167

Регламент государственной услуги "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями" (далее - государственная услуга) оказывается реабилитационными центрами, кабинетами психолого-педагогической коррекции (далее - услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является письменная рекомендация семье, воспитывающей ребҰнка с ограниченными возможностями.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем пакета документов согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Оказание консультативной помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами" для оказания государственной услуги.
      5. Содержание каждой процедуры (действия) и его результат, входящий в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя с момента подачи необходимых документов в течение 10 (десяти) минут осуществляет их прием, регистрацию и направляет на резолюцию руководителю услугодателя.
      Результат: принятие у услугополучателя документов и передача их руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут накладывает резолюцию, определяет ответственного исполнителя.
      Результат: назначение руководителем услугодателя ответственного исполнителя и направление ему документов услугополучателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя оказывает консультативную помощь и готовит проект рекомендации – в течение 30 (тридцати) минут.
      Результат: оказание ответственным исполнителем услугодателя консультативной помощи услугополучателю и подготовка проекта результата государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает рекомендацию.
      Результат: подписание руководителем услугодателя результата государственной услуги;
      5) работник канцелярии услугодателя в течение 10 (десяти) минут выдает готовый результат государственной услуги услугополучателю.
      Результат: выдача результата государственной услуги услугополучателю работником канцелярии услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия).
      Работник канцелярии услугодателя в течение 10 (десяти) минут осуществляет прием документов услугополучателя, регистрирует их и отправляет на резолюцию руководителю услугодателя. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут ознакамливается с документами, накладывает резолюцию и определяет ответственного исполнителя услугодателя. Ответственный исполнитель услугодателя в течение 30 (тридцати) минут оказывает консультативную помощь и готовит рекомендации услугополучателю. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает рекомендацию и направляет работнику канцелярии услугодателя. Работник канцелярии услугодателя в течение 10 (десяти) минут выдает готовый результат услугополучателю.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению настоящего регламента. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Оказание консультативной
помощи семьям,
воспитывающим детей с
ограниченными
возможностями"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



  Утвержден постановлением
акимата Актюбинской области
от 22 мая 2015 года № 167

Регламент государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями начального, основного среднего, общего среднего образования (далее - услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      1) расписка о приеме документов (в произвольной форме);

      2) приказ о зачислении на индивидуальное бесплатное обучение на дому.

      Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      Сноска. Пункт 3 – в редакции постановления акимата Актюбинской области от 11.03.2019 № 94 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя (в произвольной форме).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и регистрацию представленных документов услугополучателя согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее - Стандарт), утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11047 и направляет их на рассмотрение руководителю услогодателя. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия для получения государственной услуги услугодатель согласно пункта 9-1 Стандарта отказывает в оказании государственной услуги и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению к Стандарту.

      Результат: принятие документов услугополучателя, направление их руководителю услугодателя либо выдача расписки об отказе в приеме документов;
      2) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут ознакамливается с документами и направляет их ответственному исполнителю;
      Результат: назначение руководителем услогодателя ответственного исполнителя и направление ему документов услугополучателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 (десяти) минут рассматривает поступившие документы, выдает расписку (в произвольной форме) услугополучателю о принятии документов.
      Результат: выдача результата государственной услуги услугополучателю работником канцелярии услугодателя;
      4) услугодатель с момента сдачи услугополучателем пакета документов в течение 3 (трех) рабочих дней организует индивидуальное бесплатное обучение на дому детей, которые по состоянию здоровья не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 11.03.2019 № 94 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) работник канцелярии.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия). Работник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием документов, их регистрацию и направляет документы для рассмотрения руководителю услугодателя. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут ознакамливается и направляет документы ответственному исполнителю. Ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 (пятнадцати) минут рассматривает поступившие документы, выдает расписку (в произвольной форме) услугуполучателю о принятии документов. Услугодатель с момента сдачи услугополучателем пакета документов в течение 3 (трех) рабочих дней организует индивидуальное бесплатное обучение на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению настоящего регламента. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Прием документов для
организации индивидуального
бесплатного обучения
на дому детей, которые по
состоянию здоровья в течение
длительного времени не могут
посещать организации
начального, основного
среднего, oбщего среднего
образования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



  Утвержден постановлением
акимата Актюбинской области
от 22 мая 2015 года № 167

Регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" (далее – государственная услуга) оказывается специальными организациями образования, организациями начального, основного среднего, общего среднего образования (далее - услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является приказ о зачислении в специальную организацию образования или организацию начального, основного среднего, общего среднего образования.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя (в произвольной форме).
      5. Содержание каждой процедуры (действия) и ее результат, входящий в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 5 (пяти) минут осуществляет прием и регистрацию представленных документов услугополучателя согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" (далее - Стандарт), утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 174 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере специального образования, оказываемых местными исполнительными органами", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11047 и направляет их на рассмотрение руководителю услугодателя. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия для получения государственной услуги услугодатель согласно пункта 9-1 Стандарта отказывает в оказании государственной услуги и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению к Стандарту.

      Результат: принятие документов услугополучателя, направление их руководителю услугодателя либо выдача расписки об отказе в приеме документов;
      2) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут ознакамливается с документами, определяет ответственного работника и направляет ему документы услугополучателя.
      Результат: назначение руководителем услугодателя ответственного исполнителя и направление ему документов услугополучателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 (десяти) минут готовит проект приказа по итогам оказания государственной услуги.
      Результат: подготовка проекта результата государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает приказ о зачислении.
      Результат: результат государственной услуги, подписанный руководителем услугодателя;
      5) работник канцелярии услугодателя в течение 5 (пяти) минут выдает готовый результат государственной услуги услугополучателю.
      Результат: выдача результата государственной услуги услугополучателю работником канцелярии услугодателя.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 11.03.2019 № 94 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных единиц подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия).
      Работник канцелярии услугодателя в течение 5 (пяти) минут осуществляет прием документов услугополучателя, регистрирует их и направляет на рассмотрение руководителю услугодателя. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя. Ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 (десяти) минут готовит проект приказа по итогам оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя в течение 5 (пяти) минут подписывает приказ и направляет его работнику канцелярии услугодателя. Работник канцелярии услугодателя в течение 5 (пяти) минут выдает готовый результат государственной услуги услугополучателю.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению настоящего регламента. Справочник бизнес-процессов размещается на интернет –ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Прием документов и
зачисление в специальные
организации образования
детей с ограниченными
возможностями для обучения
по специальным
общеобразовательным учебным
программам"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги