"Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 15 шілдедегі № 262 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 5 тамызда № 4449 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 480 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 31.12.2015 № 480 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 4-5/545 "Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Ақтөбе облысы әкімдігінің 2014 жылғы 16 шілдедегі № 235 "Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3983 тіркелген, 2014 жылғы 12 тамызда "Ақтөбе" және "Актюбинский вестник" газеттерінде жарияланған) қаулысының күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары М.С.Жұмағазиевке жүктелсін.
      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 4-5/545 "Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.
      Облыс әкімі А.Мұхамбетов

  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2015 жылғы 15 шілдедегі
№ 262 қаулысымен бекітілген

"Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін беру:
      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      заңды тұлғаның (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда, "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесі – мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия (бұдан әрі –лицензия) беру, лицензияны қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқасын беру немесе Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 4-5/545 "Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      Көрсетілетін қызметті алушы лицензияны алу үшін қағаз жеткізгіште жүгінген жағдайда лицензия электрондық нысанда рәсімделеді, басып шығарылады, мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолымен куәландырылады.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекеттерінің тәртібін сипаттау

      4. Мыналар:
      Стандарттың 1 және 3-қосымшаларына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтініші;
      портал арқылы ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу мемлекеттiк көрсетілетін қызметті көрсету жөніндегі рәсімдерді бастауға негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызметті көрсету үдерісінің құрамына кiретiн әрбiр рәсiмнiң (іс-әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы.
      Лицензия беру кезінде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы (бұдан әрі – кеңсе маманы) Стандарттың 9-тармағының 1)-тармақшасында көрсетілген қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушы берген сәттен бастап 30 (отыз) минуттың ішінде қабылдайды және оларды тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі – құжаттар көрсетілетін қызметті берушінің басшысына (бұдан әрі – басшы) бұрыштама қоюға жолданады.
      2) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын (бұдан әрі – жауапты орындаушы) белгілейді.
      Нәтижесі – құжаттар жауапты орындаушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін жіберіледі.
      3) жауапты орындаушы 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде тапсырылған құжаттардың толықтығын қарайды және лицензияны немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды.
      Нәтижесі – рәсімделген лицензия немесе дәлелді жауап басшыға қол қоюға беріледі.
      4) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде лицензияға немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды.
      Нәтижесі – қол қойылған лицензия немесе дәлелді жауап кеңсе маманына жолданады.
      5) кеңсе маманы 30 (отыз) минуттың ішінде көрсетілетін қызметті алушыға лицензияны немесе дәлелді жауапты береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға лицензия немесе дәлелді жауап беріледі.
      Лицензияны қайта рәсімдеу кезінде:
      1) кеңсе маманы Стандарттың 9-тармағының 2)-тармақшасында көрсетілген қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушы берген сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде қабылдау және оларды тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі – құжаттар басшыға бұрыштама қоюға жолданады.
      2) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді.
      Нәтижесі – құжаттар жауапты орындаушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін жолданады.
      3) жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарап шығады, лицензияны қайта рәсімдейді немесе дәлелді жауап рәсімдейді.
      Нәтижесі – қайта рәсімделген лицензия немесе дәлелді жауап басшыға қол қоюға беріледі.
      4) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде қайта рәсімделген лицензияға немесе дәлелді жауапқа қол қояды.
      Нәтижесі – қол қойылған қайта рәсімделген лицензия немесе дәлелді жауап кеңсе маманына жолданады.
      5) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға қайта рәсімделген лицензияны немесе дәлелді жауапты береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға қайта рәсімделген лицензия немесе дәлелді жауап беріледі.
      Лицензияның телнұсқасын беру кезінде:
      1) кеңсе маманы Стандарттың 9-тармағының 3)-тармақшасында көрсетілген қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушы берген сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде қабылдау және оларды тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі – құжаттар басшыға бұрыштама қоюға жолданады.
      2) басшы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны белгілейді.
      Нәтижесі – құжаттар жауапты орындаушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін жолданады.
      3) жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды, лицензияның телнұсқасын немесе дәлелді жауапты дайындайды.
      Нәтижесі – лицензияның телнұсқасы немесе дәлелді жауап басшыға қол қоюға беріледі.
      4) басшы 4 (төрт) сағат ішінде лицензияның телнұсқасына немесе дәлелді жауапқа қол қояды.
      Нәтижесі - қол қойылған лицензияның телнұсқасы немесе дәлелді жауап кеңсе маманына жолданады.
      5) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға лицензияның телнұсқасын немесе дәлелді жауапты береді.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға лицензияның телнұсқасы немесе дәлелді жауап беріледі.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызметті көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара іс-әрекеттерінің тәртiбiн сипаттау

      6. Мемлекеттiк көрсетілетін қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесі:
      1) басшы;
      2) кеңсе маманы;
      3) жауапты орындаушы;
      4) мүдделі орган.
      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) орындалу ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау.
      Лицензия беру кезінде:
      1) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды қабылдайды және тіркейді.
      2) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны белгілейді.
      3) жауапты орындаушы 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде тапсырылған құжаттардың толықтығын тексереді, лицензия немесе дәлелді жауапты дайындайды және басшыға қол қоюға береді.
      4) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде лицензияға немесе дәлелді жауапқа қол қояды және оларды кеңсе маманына береді.
      5) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға лицензияны немесе дәлелді жауапты береді.
      Лицензияны қайта рәсімдеу кезінде:
      1) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды қабылдайды және тіркейді.
      2) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді.
      3) жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды, лицензияны қайта рәсімдейді немесе дәлелді жауапты дайындайды және басшыға қол қоюға береді.
      4) басшы 1 (бір) жұмыс күні ішінде қайта рәсімделген лицензияға немесе дәлелді жауапқа қол қояды және кеңсе маманына береді.
      5) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға қайта рәсімделген лицензияны немесе дәлелді жауапты береді.
      Лицензияның телнұсқасын беру кезінде:
      1) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде құжаттарды қабылдайды және тіркейді.
      2) басшы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны белгілейді.
      3) жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды, лицензияның телнұсқасын немесе дәлелді жауапты дайындайды және басшыға қол қоюға береді.
      4) басшы 4 (төрт) сағат ішінде лицензияның телнұсқасына немесе дәлелді жауапқа қол қояды және кеңсе маманына береді.
      5) кеңсе маманы 30 (отыз) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға лицензияның телнұсқасын немесе дәлелді жауапты береді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-әрекетінің тәртібі, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау.
      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютердегі интернет-браузерінде сақталып тіркелген өзінің ЭЦҚ куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс – компьютердің интернет-браузеріне көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен паролін порталға енгізу (авторизациялау үдерісі);
      3) 1 шарт – бизнес сәйкестендіру номері (бұдан әрі – БСН) мен пароль логині арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушының деректерінің дұрыстығын порталда тексеру;
      4) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарды порталдың қалыптастыруы;
      5) 3 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушымен нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына электрондық түрдегі қажетті құжаттарды қоса беру;
      6) 4 үдеріс – "электрондық үкіметтің" төлем шлюзіне (бұдан әрі – ЭҮТШ) көрсетілетін қызметтің ақысын төлеу, ал содан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасыгың ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - ЕЛ МДБ АЖ) келіп түседі;
      7) 2 шарт – ЕЛ МДБ АЖ-да қызмет көрсету үшін төлем дерегін тексеру;
      8) 5 үдеріс – ЕЛ МДБ АЖ-да қызмет көрсету үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;
      9) 6 үдеріс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының тіркелген ЭЦҚ куәлігін таңдау;
      10) 3 шарт – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және оның кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы теңестіру деректерінің сәйкестігін порталда тексеру;
      11) 7 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;
      12) 8 үдеріс – қызметті көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      13) 9 үдеріс – ЕЛ МДБ АЖ-да электрондық құжатты тіркеу (көрсетілетін қызметті алушының сұранысы) және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасының автоматтандырылған жұмыс орнының ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ЕЛ МДБ АЖО АЖ-де) сұранысты өңдеу;
      14) 4 шарт – көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемелерге сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      15) 10 үдеріс – ЕЛ МДБ АЖО АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;
      16) 11 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЕЛ МДБ АЖО АЖ-мен қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.
      9. Көрсетілетін қызметті берушінің портал арқылы мемлекеттiк көрсетілетін қызметті көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбiнің толық сипаттамасы осы регламенттiң 1-қосымшасында ұсынылады.
      10. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау.
      1) 1 үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерімен мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін ЕЛ МДБ АЖО АЖ-ға логин мен пароль енгізу (авторизациялау үдерісі);
      2) 1 шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын ЕЛ МДБ АЖО АЖ-да логин мен пароль арқылы тексеру;
      3) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЕЛ МДБ АЖО АЖ-бен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;
      4) 3 үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерінің осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерімен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу;
      5) 4 үдеріс – "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер базасына (бұдан әрі – ЗТ МДБ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салу;
      6) 2 шарт – ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің болуын тексеру;
      7) 5 үдеріс – ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің жоқтығына байланысты деректерді алу мүмкін болмауы туралы хабарды қалыптастыру;
      8) 6 үдеріс – сұрау салу нысанының құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы белгі соғу бөлігін толтыру және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерімен көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканирлеу және оларды сұрау салу нысанына қоса беру;
      9) 7 үдеріс – ЕЛ МДБ АЖО АЖ-да сұранысты тіркеу және көрсетілетін қызметті өңдеу;
      10) 3 шарт –көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемелерге сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      11) 8 үдеріс – ЕЛ МДБ АЖО АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;
      12) 9 үдеріс – ЕЛ МДБ АЖО АЖ-да қалыптастырылған көрсетілетін қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) көрсетілетін қызметті алушының алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып жасалады.
      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-әрекеттердің), көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекеттері реттілігінің толық сипаттамасы осы регламенттің 2 (лицензия беру кезінде), 3 (лицензияны қайта рәсімдеу кезінде), 4 (лицензияның телнұсқасын беру кезінде) қосымшаларына сәйкес, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында бейнелеп көрсетіледі. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Мақта қолхаттарын беру
арқылы қойма қызметі бойынша
қызметтер көрсетуге лицензия
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттiк көрсетілетін қызметті көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбi



  "Мақта қолхаттарын беру
арқылы қойма қызметі бойынша
қызметтер көрсетуге лицензия
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы
(лицензия беру кезінде)


  "Мақта қолхаттарын беру
арқылы қойма қызметі бойынша
қызметтер көрсетуге лицензия
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 3-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы
(лицензияны қайта рәсімдеу кезінде)


  "Мақта қолхаттарын беру
арқылы қойма қызметі бойынша
қызметтер көрсетуге лицензия
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 4-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы
(лицензияның телнұсқасын беру кезінде)



Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок"

Постановление акимата Актюбинской области от 15 июля 2015 года № 262. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 5 августа 2015 года № 4449. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 31 декабря 2015 года № 480

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 31.12.2015 № 480.
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 18 июня 2015 года № 4-5/545 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок".
      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Признать утратившим силу постановление акимата Актюбинской области от 16 июля 2014 года № 235 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок" (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3983, опубликованное 12 августа 2014 года в газетах "Ақтөбе" и "Актюбинский вестник").
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Джумагазиева М.С.
      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие приказа Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 18 июня 2015 года № 4-5/545 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок".
      Аким области А.Мухамбетов

  Утвержден постановлением
акимата Актюбинской области
от 15 июля 2015 года № 262

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок"

1. Общие положения

      1. Государственную услугу "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок" (далее – государственная услуга) оказывает государственное учреждение "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" (далее - услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
      канцелярию услугодателя;
      веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее - портал) при условии наличия у юридических лиц (далее – услугополучатель) электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок (далее – лицензия), переоформление лицензии, выдача дубликата лицензии либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 18 июня 2015 года № 4-5/545 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок" (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугополучателя за получением лицензии на бумажном носителе лицензия оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является:
      заявление услугополучателя по форме согласно приложениям 1 и 3 к Стандарту;
      посредством портала запрос в форме электронного документа подписанного ЭЦП.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения.
      При выдаче лицензии:
      1) специалист канцелярии услугодателя (далее - специалист канцелярии) с момента подачи услугополучателем необходимых документов указанных в подпункте 1) пункта 9 Стандарта в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием и их регистрацию.
      Результат – документы направляются руководителю услугодателя (далее - руководитель) на резолюцию.
      2) руководитель в течение 1 (одного) рабочего дня ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя (далее - ответственный исполнитель).
      Результат – документы направляются ответственному исполнителю для оказания государственной услуги.
      3) ответственный исполнитель в течение 8 (восьми) рабочих дней проверяет полноту представленных документов, готовит лицензию или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
      Результат - оформленная лицензия или мотивированный ответ передается руководителю для подписи.
      4) руководитель в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает лицензию или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
      Результат – подписанная лицензия или мотивированный ответ направляется специалисту канцелярии.
      5) специалист канцелярии в течение 30 (тридцати) минут услугополучателю выдает лицензию или мотивированный ответ.
      Результат – лицензия или мотивированный ответ выдается услугополучателю.
      При переоформлении лицензии:
      1) специалист канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов указанных в подпункте 2) пункта 9 Стандарта в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием и их регистрацию.
      Результат – документы направляются руководителю на резолюцию.
      2) руководитель в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя.
      Результат – документы направляются ответственному исполнителю для оказания государственной услуги.
      3) ответственный исполнитель в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает документы, переоформляет лицензию или оформляет мотивированный ответ.
      Результат – переоформленная лицензия или мотивированный ответ передается руководителю для подписи.
      4) руководитель в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает переоформленную лицензию или мотивированный ответ.
      Результат – подписанная переоформленная лицензия или мотивированный ответ направляется специалисту канцелярии.
      5) специалист канцелярии выдает в течение 30 (тридцати) минут услугополучателю переоформленную лицензию или мотивированный ответ.
      Результат – переоформленная лицензия или мотивированный ответ выдается услугополучателю.
      При выдаче дубликата лицензии:
      1) специалист канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов указанных в подпункте 3) пункта 9 Стандарта в течение 30 (тридцати) минут осуществляет прием и их регистрацию.
      Результат – документы направляются руководителю на резолюцию.
      2) руководитель в течение 4 (четырех) часов ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя.
      Результат – документы направляются ответственному исполнителю для оказания государственной услуги.
      3) ответственный исполнитель в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает документы и готовит дубликат лицензии или мотивированный ответ.
      Результат – дубликат лицензии или мотивированный ответ передается руководителю для подписи.
      4) руководитель в течение 4 (четырех) часов подписывает дубликат лицензии или мотивированный ответ.
      Результат – подписанный дубликат лицензии или мотивированный ответ направляется специалисту канцелярии.
      5) специалист канцелярии выдает в течение 30 (тридцати) минут услугополучателю дубликат лицензии или мотивированный ответ.
      Результат –дубликат лицензии или мотивированный ответ выдается услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель;
      2) специалист канцелярии;
      3) ответственный исполнитель;
      4) заинтересованный орган.
      7. Описание последовательности процедур (действий) необходимых для оказания государственной услуги между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности выполнения каждой процедуры (действия).
      При выдаче лицензии:
      1) специалист канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов в течение 30 (тридцати) минут.
      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя в течение 1 (одного) рабочего дня.
      3) ответственный исполнитель проверяет полноту представленных документов, готовит лицензию или мотивированный ответ в течение 8 (восьми) рабочих дней.
      4) руководитель подписывает и передает специалисту канцелярии лицензию или мотивированный ответ в течение 1 (одного) рабочего дня.
      7) специалист канцелярии выдает услугополучателю лицензию или мотивированный ответ в течение 30 (тридцати) минут.
      При переоформлении лицензии:
      1) специалист канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов в течение 30 (тридцати) минут.
      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя в течение 1 (одного) рабочего дня.
      3) ответственный исполнитель рассматривает документы, переоформляет лицензию или готовит мотивированный ответ в течение 1 (одного) рабочего дня и передает руководителю для подписи.
      4) руководитель подписывает и передает специалисту канцелярии переоформленную лицензию или мотивированный ответ в течение 1 (одного) рабочего дня.
      5) специалист канцелярии выдает услугополучателю переоформленную лицензию или мотивированный ответ в течение 30 (тридцати) минут.
      При выдаче дубликата лицензии:
      1) специалист канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов в течение 30 (тридцати) минут.
      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя в течение 4 (четырех) часов.
      3) ответственный исполнитель рассматривает документы, готовит дубликат лицензии или мотивированный ответ и передает руководителю для подписи в течение 1 (одного) рабочего дня.
      4) руководитель подписывает и передает специалисту канцелярии дубликат лицензии или мотивированный ответ в течение 4 (четырех) часов.
      5) специалист канцелярии выдает услугополучателю дубликат лицензии или мотивированный ответ в течение 30 (тридцати) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения услугополучателя и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через портал.
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера регистрационного свидетельства ЭЦП услугополучателя, ввод услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале правильности данных услугополучателя, зарегистрированных через логин бизнес идентификационный номер (далее - БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежный шлюз "электронного правительства" (далее - ПШЭП), а затем эта информация поступает в информационную систему государственная база данных "Е-лицензирование" (далее - ИС ГБД ЕЛ);
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД ЕЛ факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД ЕЛ;
      9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП услугополучателя и его отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД ЕЛ и обработка запроса в информационную систему автоматизированное рабочее место государственная база данных" "Е-лицензирование" (далее - ИС АРМ ГБД ЕЛ);
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД ЕЛ;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС АРМ ГБД ЕЛ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.
      9. Подробное описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал представляется в приложении 1 к настоящему регламенту.
      10. Описание порядка обращения услугополучателя и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через услугодателя.
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС АРМ ГБД ЕЛ для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС АРМ ГБД ЕЛ подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС АРМ ГБД ЕЛ сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ПШЭП в государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса и обработка услуги в ИС АРМ ГБД ЕЛ;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД ЕЛ;
      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС АРМ ГБД ЕЛ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 2 (при выдаче лицензии), 3 (при переоформлении лицензии), 4 (при выдаче дубликата лицензии) к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание
услуг по складской
деятельности с выдачей
хлопковых расписок"

Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал



  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание
услуг по складской
деятельности с выдачей
хлопковых расписок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
(при выдаче лицензии)


  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание
услуг по складской
деятельности с выдачей
хлопковых расписок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
(при переоформлении лицензии)


  Приложение 4 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на оказание
услуг по складской
деятельности с выдачей
хлопковых расписок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
(при выдаче дубликата лицензии)