"Райымбек ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің регламентін бекіту туралы

Алматы облысы Райымбек ауданы әкімдігінің 2015 жылғы 07 шілдедегі № 272 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2015 жылы 13 шілдеде № 3278 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы Райымбек ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 28 қыркүйектегі № 282 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы Райымбек ауданы әкімдігінің 28.09.2016 № 282 қаулысымен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 37-бабына және "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабына сәйкес Райымбек ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Райымбек ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкiмi аппаратының басшысы Тақабаев Олжас Маратұлына жүктелсiн.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Аудан әкімі Ж.Тажиев

  Райымбек ауданы әкімдігінің 2015 жылғы 07 шілдедегі № 272 қаулысымен бекітілген қосымша

Райымбек ауданы әкімі аппаратының Регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Аудан әкімінің аппараты (бұдан әрі - аппарат) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес Райымбек ауданы әкімдігі, әкімінің ұйымдастыру-құқықтық, ақпараттық-талдау, материалдық-техникалық және басқа да қамтамасыз етілуін, оның Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігімен, Премьер-министрі Кеңсесімен, Парламенттің Сенат және Мәжілісінің аппараттарымен, министрліктермен және ведомстволармен, олардың аумақтық органдарымен, облыстық және аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдармен, жергілікті мәслихатпен, аудан аумағында және одан тыс жерлерде орналасқан өзге де ұйымдармен және кәсіпорындармен өзара іс-қимылын жүзеге асырады.
      2. Аудан әкімі, оның орынбасарлары және аппарат басшысының арасындағы міндеттерді бөлу аудан әкімімен бекітіледі.
      3. Аппараттың құрылымдық бөлімшелерінде істерді қалыптастыру аудан әкімі аппаратының басшысы жыл сайын бекітетін істердің номенклатурасына сәйкес жүзеге асырылады.

2. Аудан әкімінің, әкімдіктің актілерін дайындау тәртібі, олардың орындалуын ұйымдастыру

      4. Аудан әкімдігі қаулыларының, аудан әкімі шешімдерінің, өкімдерінің жобаларын (бұдан әрі - аудан әкімдігі мен әкімінің актілері) дайындауды аппараттың тиісті құрылымдық бөлімшелерімен келісе отырып аппараттың бөлімдері мен аудандық атқарушы органдары қолданыстағы заңнамаға сәйкес жүзеге асырады.
      5. Аудан әкімдігі мен әкімінің актілерін дайындаудағы міндетті талаптар: дұрыстық, құзырлық, заңдылық болып табылады. Аудан әкімдігі мен әкімінің актілерінің деңгейiн, нысаны мен реттеу мәнiн бейнелейтiн атауы және қолданыстағы заңдарға сәйкес болуы керек, қаралатын мәселенің жағдайына берілген бағалауды, нақты міндеттерді, орындалу мерзімдері мен жауапты орындаушыларды көрсету тиіс.
      6. Аудан әкімдігі мен әкім актілерінің мәтіндері нақты тұжырымдалған және бiрыңғай қарiппен, бояусыз және түзетусiз, орфографиялық және грамматикалық қатесіз басылуға тиiс.
      7. Аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің мәтiнi әдеби тіл нормалары, заң терминологиясы және заң техникасы сақтала отырып жазылады, оның ережелері барынша қысқа болуға, нақты және әртүрлі түсіндіруге жатпайтын мағынаны қамтуға тиіс. Аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің мәтінінде мағыналық және құқықтық жүктемесі жоқ декларативтік сипаттағы ережелер қамтылмауға тиіс.
      8. Көнерген және көп мағыналы сөздер мен сөз орамдарын, эпитеттердi, метафораларды қолдануға, сөздердi қысқартуға жол берiлмейдi.
      9. Аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің мәтінінде мемлекеттік органдар мен өзге де ұйымдардың атаулары ресми атауына сәйкес толық және бүкіл мәтін бойынша бірізді жазылуға тиіс.
      10. Аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің мәтінінің қарапайым және ықшам болуын қамтамасыз ету мақсатында аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің мәтінінің өзінде қысқартудың не аббревиатураның мағынасын таратып жаза отырып, мемлекеттік органдар мен өзге де ұйымдардың атауларын қысқартуға жол беріледі.
      11. Аудан әкімдігі мен әкімі актілеріндегі тапсырмалар оны шығаратын органға бағынысты мемлекеттік органдарға, не қажет болғанда, олардың басшыларына жолдануға тиіс.
      Оған (олардың басшыларына) бағынысты емес өзге де мемлекеттік органдарға қатысты аудан әкімдігі мен әкімі актілеріндегі тапсырмалар ұсынымдық нысанда және олармен келісім бойынша жазылуға тиіс. Мұндай жағдайда мемлекеттік органның атауынан кейін "(келісім бойынша)" деп көрсетіледі.
      12. Аудан әкімдігі мен әкім актілерінің жобалары Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес аудан әкімдігінің және әкімінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша дайындалады, ал актілер қабылдау талап етілмейтін мәселелер бойынша бөлімдер іс-шаралар жоспарларын әзірлейді және оларды аудан әкімінің орынбасарларымен келіседі.
      13. Аудан әкімдігі мен әкім актілерінің жобалары мемлекеттік тілде әзірленеді (қажет болған жағдайда орыс тіліндегі нұсқасы қоса беріледі).
      Аудан әкімдігі қаулыларының жобаларын дайындау рәсімі Райымбек ауданы әкімдігінің регламентімен айқындалған тәртіпке сәйкес жүзеге асырылады.
      14. Шешім мен өкім жобалары:
      осы мәселе қарауына енген аудан әкімінің орынбасары;
      аппарат басшысы;
      аудан әкімі аппаратының жалпы бөлімінің басшысы – заң сараптамасынан өткізу және жобаның Қазақстан Республикасының Конституциясына, нормативтік құқықтық актілеріне сәйкестігінің қамтамасыз етілгендігі туралы;
      аппараттың тиісті салалық бөлімі басшысымен келісіледі және қол қойылады. Жобаға, сондай-ақ, орындаушының қолы қойылады.
      15. Қаулының жобасы жоғарыда көрсетілген лауазымды тұлғаларға қосымша аудан әкімдігі дербес құрамының мүшелерімен және жобаның қаржылық тұрғыда мақсатқа сай болуы және қамтамасыз етілуі жөніндегі мәселелер бойынша экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі басшысымен келісіледі және қол қойылады. Аудан әкімдігі дербес құрамы мүшелерінің бірде-бір мүшесі болмаған жағдайда, оның орнына қол қоюға жол берілмейді.
      Қажет болған жағдайда жобалар құзыреттеріне қарай мүдделі атқарушы органдармен немесе министрліктер мен ведомстволардың аумақтық органдарымен келісілуі мүмкін.
      Қолдар құжаттың аудан әкімінің қолы қойылған парағының астыңғы жағына қойылады. Аппараттың жалпы бөлімінің басшысы жұмыста болмаған жағдайда, жобаға оның міндетін атқарушы тұлға қол қояды.
      16. Аудан әкімдігі мен әкімі актілеріне аудан әкімі, ал ол болмаған кезде аудан әкімінің міндетін атқарушы қол қояды. Шешімдер мен өкімдердің қосымшаларына құжатты әзірлеген органның бірінші басшысы немесе оның міндетін атқарушы тұлға немесе аппараттың бөлім басшысы қол қояды.
      Әкім нормативтік құқықтық сипаттағы шешімдер және әкімшілік-басқарушылық, жедел және дербес сипаттағы мәселелер бойынша өкімдер шығарады.
      17. Аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің жобалары мен олардың қосымшаларының баяндалған мәселенің мәнін ашатын бірыңғай тақырыбы болуы тиіс.
      Жобаларға және оның мәтінінде аталған барлық анықтамалық және тиісті түрде қол қойылған өзге де материалдар қоса беріледі.
      Қазақстан Республикасының Заңдары, Президенті мен Үкіметінің актілері негізінде және оларды орындау үшін дайындалған аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің жобаларында міндетті түрде құжаттың толық атауы, күні, нөмірі көрсетілген оларға сілтеме қамтылуы керек.
      18. Құжаттың жобасы мұқият тексеріліп, мемлекеттік тілде (қажет болған жағдайда орыс тіліндегі нұсқасы қоса беріледі) түзетусіз, жақсы басылуы керек.
      Аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің жобалары бір интервалмен аудан әкімінің қолы және орындаушылардың қолдары қойылатын орын көрсетіле отырып, белгіленген үлгідегі фирмалық бланкілерде басылады.
      19. Құжаттардың жобалары аудан әкімі аппаратының тиісті құрылымдық бөлімшесіне тапсырылады және әрі қарай осы Регламентке сәйкес ресімделеді.
      20. Аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің жобалары барлық келісулерден және қолдар қойылғаннан кейін аудан әкімінің қарауына енгізіледі.
      21. Жобаға қол қойылғаннан кейін жобаны дайындаған бөлім оларды
      жөнелту үшін (аталған құжат орындалу үшін кімге жіберу керектігі көрсетіле отырып) тізілім жасайды және жалпы бөлімге өткізеді. Тізілімге сәйкес құжаттардың қажетті даналары көбейтіледі және әрбір данасына құжатты алушының атауы, оның пошталық мекен-жайы көрсетіледі және оған сәйкес, шұғылдарын қоспағанда, құжатқа қол қойылғаннан кейін 3 күннен кешіктірілмей орындаушыға жолданады. Құжаттарды орындаушыларға уақытылы жеткізу үшін жауапкершілік аппараттың жалпы бөліміне жүктеледі.
      22. Қол қойылған аудан әкімдігі мен әкімі актілерінің тұпнұсқа данасы мұрағатқа өткізілгенге дейін аппараттың жалпы бөлімінде сақталады.
      23. Құжаттардың орындалуын ұйымдастыру аудан әкімдігі мен әкімі актілерінде көрсетілген лауазымды тұлғаларына, сондай-ақ тиісті жұмыс учаскесіне жетекшілік ететін аудан әкімінің орынбасарларына жүктеледі. Егер де құжатты орындау мерзімі аудан әкімдігі мен әкімі актілерінде көзделмеген жағдайда орындау мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленеді.
      24. Әкiмдiктің нормативтiк құқықтық қаулылары мен әкiмнің нормативтiк құқықтық шешiмдерi, мемлекеттік құпияларды қамтитын актілерді қоспағанда, Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлігінің аумақтық органдарында мемлекеттiк тiркелуге және заңнамада айқындалған тәртіппен ресми жариялауға жатады.
      Құжатқа қол қойғаннан кейін аудан әкімі аппараттың жалпы бөлімінің басшысымен 3 күндік мерзімде ол бойынша анықтама-негіздеме дайындалады және аппараттың жалпы бөліміне тапсырылады. Аппараттың жалпы бөлімі аудан әкімдігі мен әкімінің әділет органдарында мемлекеттік тіркеуге жататын актілерін тіркеуге қажетті құжаттарымен қоса бере отырып, үш күндік мерзімде әділет органдарына жібереді.
      25. Аппараттың жалпы бөлімі актінің тіркелгендігі туралы әділет органдарының қорытындысын алғаннан кейін дереу оны белгіленген тәртіпте мерзімді баспасөз құралдарында және Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған интернет-ресурста ресми жариялануын қамтамасыз ету үшін аппараттың жалпы бөліміне береді.
      Аудан әкімдігі мен әкімінің актілерін ресми жариялауға жолдауды олардың түскен күнінен бастап 3 күн мерзімде аппараттың жалпы бөлімімен жүзеге асырылады.
      26. Мүдделі тұлғаларға аудан әкімдігі мен әкімінің қабылдаған мемлекеттік құпияны немесе заңмен қорғалатын құпияны қамтитын актілерінен басқа нормативтік құқықтық актілерімен танысуы үшін рұқсат беру міндетті болып табылады және Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындалған тәртіппен жүзеге асырылады.

3. Аудан әкімі мен әкімдігінің аудандық мәслихаттың сессиясына енгізетін құжаттарды дайындау

      27. Аудан әкімі мен әкімдіктің аудандық мәслихаттың сессиясына енгізетін құжаттардың жобаларын дайындау белгіленген тәртіпте аппараттың бөлімдерімен, жергілікті атқарушы органдармен жүзеге асырылады және барлық келісулерден кейін аппарат басшысына тапсырады.
      28. Аппарат басшысының тапсырмасы бойынша аппараттың тиісті бөлімі аудан әкімі аудандық мәслихаттың сессиясына енгізетін барлық мәселелер бойынша шешімдердің жобаларына қажетті ілеспе құжаттар дайындайды. Маслихат шешімдердің жобалары мен басқа да материалдар, аудан әкімімен келісілгеннен және қол қойылғаннан кейін, сессия өтетін күннен екі аптадан кем емес мерзімде аудандық мәслихатқа жолданады.

4. Құжаттың орындалуын бақылауды ұйымдастыру

      29. Аппаратта Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің нормативтік құқықтық актілері, Президенттің, Президент Әкімшілігінің, Премьер-министрдің және оның орынбасарларының, Премьер-министрдің Кеңсесінің, министрліктер мен ведомстволардың тапсырмалары, Премьер-министірдің жедел тапсырмалары, сондай-ақ, облыс, аудан әкімдігінің қаулылары, облыс, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдері, тапсырмалары және мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалардың өзге де тапсырмалары мен құжаттары бақылауға алынады.
      30. Осы Регламенттің 33-тармағында көрсетілген тапсырмалардың уақытылы және сапалы орындалуына жауаптылық, оларға орындауға жіберілген аппарат бөлімдерінің басшыларына, атқарушы органдардың бірінші басшыларына жүктеледі.
      31. Оларды жүзеге асыруды талап ететін Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметі актілері бойынша олардың құзыреттілігіне сәйкес аудан әкімдігінің қаулылары, аудан әкімінің шешімдері, өкімдері қабылданады немесе аудан әкімі немесе оның орынбасарлары бекітетін іс-шаралар жасалады.
      32. Жоғарғы органдардың актілері мен тапсырмалары құжаттарда белгіленген мерзімдерде орындалады.
      33. Қазақстан Республикасы Президентінің, Премьер-министрінің, Үкіметінің жиналыстарының хаттамалық тапсырмаларын орындау мерзімі тапсырма аппаратқа түскен күннен бастап есептеледі.
      34. Қазақстан Республикасы Президент әкімшілігінің тапсырмалары мен сұраулары, егерде Қазақстан Республикасы Президент әкімшілігімен басқа да мерзімдер белгіленбесе, оларды алған күннен бастап бір айдан аспайтын мерзімде орындалуы тиіс.
      Премьер-Министрдің, оның орынбасарларының және Премьер-Министр Кеңсесінің тапсырмалары егер тапсырмаларда өзге мерзім белгіленбесе, бір ай мерзімнен кешіктірілмей, ал "өте шұғыл" деген белгі болған кезде - 3 (үш) жұмыс күні ішінде, "шұғыл" немесе "жеделдетілсін" деген белгі болғанда - 10 (он) жұмыс күні ішінде орындалады.
      Премьер-Министрдің жедел тапсырмалары, егер Премьер-Министр өзгеше белгілемесе, тапсырма келіп түскен күннен бастап екі аптадан аспайтын мерзімде орындалады.
      35. Тапсырмаларды аппараттың бірнеше бөлімі немесе атқарушы органдары орындаған кезде басшысы тапсырмада бірінші болып көрсетілген бөлім, орган жауапты болып табылады. Оның бірлесіп орындаушылармен келісілгеннен кейін орындалу мерзімін ауыстыру туралы ұсынысты енгізуге құқығы бар.
      36. Орындауға белгіленген мерзімдер бұзылған жағдайда, тапсырманың орындалуына жауапты аппараттың бөлімі немесе атқарушы орган тапсырманың орындалу мерзімінің бұзылуына кінәлі аппарат бөлімінің немесе атқарушы органның бірлесіп орындаушылары болып табылатын нақты лауазымды тұлғаларды жазалау туралы ұсыныс енгізуге құқылы.
      37. Қазақстан Республикасының Президенті, Президент Әкімшілігі, Премьер-министрі, оның орынбасарлары, Премьер-министрінің Кеңсесі, министрліктер мен ведомстволардың тапсырмалары, Премьер-министірдің жедел тапсырмаларының орындау мерзімін екі реттен артық ұзарту туралы ұсыныс енгізілген жағдайда, заңнамада белгіленген тәртіппен тапсырманың орындалуына жауапты аппараттың бөлімінің басшылары және атқарушы органдардың бірінші басшыларын жазалау туралы мәселе қаралады.
      38. Әкімнің және оның орынбасарларының тапсырмаларында құжаттардың орындалу мерзімі белгіленеді. Мерзімі белгіленбеген жағдайда құжат түскен күннен бастап саналатын бір ай орындау мерзімі, ал "шұғыл" деген грифі бар болса – он күн мерзім белгіленеді.
      39. Егерде тапсырманы белгіленген мерзімде орындау мүмкін болмаса, онда тапсырманы орындауға жауапты бөлімнің басшысы немесе атқарушы органның бірінші басшысы (немесе оның міндетін атқарушы тұлға) кешіктіру себебін хабарлауы және белгіленген тәртіпте оның орындалу мерзімін ұзарту туралы өтініш жасауы қажет. Тапсырманың орындалу мерзімін ұзартуға екі рет жол беріледі.
      40. Құжатты сапасыз орындағаны немесе орындалмағаны анықтаған кезде аппараттың жалпы бөлімі тиісті бөліммен бірлесе отырып тапсырманы берген лауазымды тұлғаның атына қызметтік жазбахат дайындайды.
      Қызметтік жазбахатта:
      1) тапсырманы қамтитын құжаттың атауы (хаттама, қаулы, өкім және тағы басқа), құжаттың нөміріне, күніне және тапсырманың тармағына сілтеме;
      2) жауапты орындаушы, бірлесіп орындаушылар;
      3) бастапқы орындау мерзімі;
      4) орындаудың ұзартылған мерзімдерінің күндері (егер олар болса);
      5) "орындалды", "ішінара орындалды", "орындалған жоқ" деген нақты тұжырымдармен тапсырманы орындау нәтижелері бойынша бағалау;
      6) орындау мерзімін ұзарту немесе орындаудың жаңа мерзімін белгілеу туралы ұсыныс көрсетіледі.
      41. Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің, министрліктер мен ведомстволардың актілері мен тапсырмалары, Премьер-министірдің жедел тапсырмалары, облыс, аудан әкімдігінің қаулылары, облыс, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерінің орындалу мерзіміне бақылауды аппараттың жалпы бөлімі жүзеге асырады.
      42. Егерде тапсырмадағы мәселені бірнеше атқарушы органдардың бірлесіп қарауы көзделсе, онда қорытындылауға және ақпараттар мен материалдарды ұсынуға тапсырмада бірінші көрсетілген атқарушы органның басшысы жауапты болып табылады.
      43. Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің және Премьер-министр Кеңсесінің құжаттары орындалу фактісі негізінде бақылаудан алынады.
      Аудан әкімдігінің қаулылары, аудан әкімінің шешімдері, өкімдері, тапсырмалары аудан әкімімен немесе өзге уәкiлеттi лауазымды тұлғамен бақылаудан алады.
      44. Құжатты орындауды ұйымдастырушы аппараттың бөлімі немесе аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган құжатты бақылаудан алу үшін аудан әкімінің атына әкім орынбасарларының, аппарат басшысының қолымен тапсырмалардың орындалуы туралы дәлелді мәліметтерді қамтитын қызметтік жазбахат дайындайды.
      Сонымен қатар, тапсырмалар (соның ішінде, әкімдіктің қаулыларымен, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерімен, жиналыстар мен мәжілістердің хаттамаларымен қарастырылғандар) апталық мәжілісте қаралу нәтижесі бойынша хаттамалық шешімге сәйкес алынуы мүмкін.
      45. Аппараттың құрылымдылық бөлімшелерімен жетекшілік ететін мәселелер бойынша құжаттар мен тапсырмалардың орындалу барысына талдау және мониторинг жүзеге асырылады.
      Құжаттар мен тапсырмалардың мерзімінде орындалуына бақылауды аппараттың жалпы бөлімімен жүзеге асырылады.
      46. Аудан әкімі аппаратының бірыңғай персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) және ұйымдастыру бөлімінің басшысы мен маманы ай сайын және тоқсан сайын (мәселенің басылымдылығына байлынысты) атқарушы органдардың аппараттарында Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің тапсырмаларының, Премьер-министірдің тапсырмалары мен жедел тапсырмаларының, облыс, аудан әкімдігінің қаулылары, облыс, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерінің, тапсырмаларының орындалуының сапасына талдауды жүзеге асырады, оның нәтижесі бойынша аудан әкімі, аппарат басшысының атына қызметтік жазбахат әзірлейді.

5. Мәжілістер және басқа іс-шараларды өткізу

      47. Кеңестер және мәжілістер аудан әкімімен және оның орынбасарларымен өткізіледі.
      48. Жиналыстар мен мәжілістерді өткізу мерзімділігі Райымбек ауданы әкімдігінің, аудан әкімінің және оның орынбасарларының жұмыс кестелеріне сәйкес белгіленеді және реттеледі.
      Әр аптаның дүйсенбісінде – жоғары органдардан келіп түскен тапсырмалардың орындалу барысы туралы және олар бойынша тиісінше тапсырмалар беру. Аппарат жиынына аудандық мекемелердің бірінші басшылары шақырылады.
      Аудан әкімдігінің мәжілістерінде қаралатын мәселелер тізбесіне сәйкес белгіленген мерзімдерде әкімдік мәжілістерін өткізеді.
      49. Жиналыстар мен мәжілістерде талқылауға қорытынды шешім қабылдауды талап ететін, тек мұқият зерделенген мәселелер шығарылады.
      50. Жиналыстың, мәжілістің өткізілуіне жауапты аппараттың бөлімдері жиналысқа, мәжіліске шешім қабылдауға өкілетті, құзырлы тұлғалардың қатысуын қамтамасыз етеді.
      51. Техникалық мүмкіндік жағдай болған жағдайда, жиналыстар мен мәжілістер селекторлық режимде немесе бейнеконференция нысанында өткізіледі.
      52. Мәжілістер мен кеңестердің материалдарын аппарат бөлімдері дайындайды және олардың өткізілуіне дейін 2 күннен кешіктірілмей - аудан әкіміне және 3 күннен кешіктірілмей жетікшілік ететін аудан әкімінің орынбасарына тапсырылады.
      53. Кеңестер мен мәжілістерді дайындау және өткізу, хаттамаларын рәсімдеу және оларды жіберу талқыланатын мәселелерге байланысты аппараттың бөлімдеріне жүктеледі. Аудан әкімі өткізетін активтердің, кеңестер мен мәжілістердің хаттамаларын 3 күн мерзімде аппараттың жалпы бөлімімен рәсімделеді және жалпы бөлімде сақталады.
      Хаттамада қатысушылардың құрамы, талқыланған мәселелер және олар бойынша қабылданған шешімдер, баяндамашылар, шығып сөйлеушілер көрсетіледі және олардың айтқан сын-ескертпелері мен ұсыныстарының қысқаша мазмұны баяндалады. Қажет болған жағдайда хаттамаға аудио, видео таспалар тіркелуі мүмкін.
      54. Кеңеске, мәжіліске талқылауға мәселені енгізген аппараттың құрылымдық бөлімшесі хаттамада көрсетілген сын-ескертпелер, ұсыныстар және ұсынымдар негізінде іс-шаралар жасайды, оларды жетекшілік ететін аудан әкімінің орынбасарымен келіседі және олардың орындалуын ұйымдастырады.
      55. Аудан әкімінің тапсырмасымен және аудан әкімінің тікелей қатысуымен өтетін мәжілістердің және өзге де іс-шаралардың дайындалуын аудан әкімі аппаратының бірыңғай персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) және ұйымдастыру бөлімі үйлестіреді. Мәжілістердің техникалық қамтамасыз етілуін (мәжіліс өткізілетін орынды, дыбыстандыру және дыбыстық жазба жүйелерін дайындауды) аппараттың жалпы бөлімі жүзеге асырады.
      56. Мәжілістерде, кеңестерде қаралған мәселелерді бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау аудан әкімінің баспасөз хатшысына жүктеледі.
      57. Аудан әкімі өткізетін кеңестердің қатысушыларын, оның өткізілу орны және уақыты туралы хабарлауды аудан әкімі аппаратының бірыңғай персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) және ұйымдастыру бөлімі немесе аудан әкімі орынбасарының тапсыруымен аппараттың бөлімдері жүзеге асырады.
      58. Аудан әкімінің орынбасарлары өткізетін жиналыстарды, мәжілістерді, іс-шараларды дайындауды, қатысушыларға хабарлауды, жиналыс хаттамаларын рәсімдеуді аппараттың жалпы бөлімі аппараттың тиісті бөлімдерімен бірлесе жүзеге асырады.
      59. Министрліктер мен ведомтволардың аумақтық органдары өткізетін жиналыстарға атқарушы органдардың басшыларын, олардың орынбасарларын шақыру міндетті түрде аппараттың басшысымен немесе аудан әкімінің орынбасарымен келісіледі.

6. Кіріс және шығыс корреспонденциялармен жұмыс істеу

      60. Аппараттағы құжаттардың есепке алынуына және дер кезінде өтуіне жауаптылық жалпы бөлімге жүктеледі. Құжаттардың және онда қамтылған қызметтік ақпараттың сақталуына жауаптылық жалпы бөлімге және бөлімдердің басшыларына жүктеледі. Бұл ретте, құжаттардың құпиялылық режимін қамтамасыз ету бойынша заңнама талаптарының сақталуы міндетті.
      61. Аудан әкіміне, оның орынбасарларына және аппаратқа түсетін барлық корреспонденцияларды аппараттың жалпы бөлімі қабылдайды. Бөлімдерден жіберілетін барлық құжаттар жалпы бөлім арқылы жіберіледі.
      62. Тіркелмейтін құжаттардың тізбесіне енгізілген құжаттардан басқа барлық корреспонденциялар келіп түскен күні тіркелуге жатады. Келіп түскен және жіберілетін құжаттар іс жүргізу жөніндегі нұсқаулық талаптарына сәйкес тіркеледі. Аппараттың сұрау салуы бойынша келіп түскен құжаттарға сол сұрау салған құжатқа қойылған тіркеу нөмірі қойылады.
      63. Кіріс корреспонденциялары қарау үшін аудан әкіміне немесе функционалдық міндеттерге сәйкес оның орынбасарларына беріледі, ал кейбір жағдайларда жалпы бөлімінің басшысымен аппараттың құрылымдық бөлімшелеріне берілуі мүмкін. "Шұғыл" деген грифі бар корреспонденцияларды жалпы бөлім тез арада тікелей аудан әкімінің немесе оның орынбасарларының қарауына апарады. Бұл туралы ескертпелер аппараттың жалпы бөлімімен жұмыс күнінің ішінде жасалады.
      Басқа корреспонденция күні бойында бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы аудан әкімі орынбасарларына, аппарат басшысына қарауына (танысуға) жіберіледі.
      64. Аппараттың жалпы бөлімімен аудан әкімі орынбасарларының қарауына (танысуына) берілген корреспонденциялар екі күндік мерзімнен кешіктірілмей қайтарылуы тиіс. Аудан әкімінің орынбасарларынан және аппараттың бір құрылымдық бөлімшесінен екіншісіне құжаттар аппараттың жалпы бөлімі арқылы жіберіледі.
      65. Аудан әкімі және оның орынбасарларының бұрыштамасымен қорреспонденция бөлімдерге орындауға жолданады. Бұрыштамада тәртіп бойынша тапсырма мазмұны, мерзімі, орындауға жауаптылар белгіленеді. Міндетті түрде күні көрсетіледі және қол қойылады. Бұрыштаманың мерзімі бойынша орындалуын бақылауды жалпы бөлім жүзеге асырады.
      66. Орындаушыларға берілетін және бақылауға алуға жататын және аппараттың жалпы бөліміне қайтаруға жататын құжаттарға "Бақылауға қойылды", "Қайтарылуға тиісті" деген мөртабан қойылады.
      67. Аудан әкімінің, оның орынбасарларының, аппарат басшысының нақты құжаттар бойынша тапсырмаларын орындау туралы жазбаша ақпараттар тапсырылады. Кейбір жағдайларда тапсырманың орындалуы басшыларға ауызша түрде, құжаттың бос жеріне орындау туралы белгі қойыла отырып, баяндалуы мүмкін. Орындалу мерзімін ұзарту аудан әкімінің, әкім орынбасарының, аппарат басшысының рұқсатымен жүзеге асырылады.
      68. Бланкіде басылған құжаттың тақырыбы, лауазым иесінің қолы болуы керек. Шығыс құжаттың көшірмесіне лауазымды тұлға оның түпнұсқасымен бір мезгілде қол қояды.
      69. Шығыс құжаттың екінші данасында - орындаушының және аппараттың тиісті бөлімі басшысының қолы, жоғарғы органдарға жолданатындарға - осы бағытқа жетекшілік ететін әкім орынбасарының қолы болуы тиіс.
      70. Дайындалған құжатта орындаушының аты-жөні және оның қызметтік телефонының нөмірі көрсетілуі тиіс.
      71. Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне және Премьер-министр Кеңсесіне жіберілетін құжаттарға аудан әкімі, ал ол жоқ кезде міндетін атқарушы тұлға қол қояды.
      72. Қазақстан Республикасы Үкіметіне ақпарат енгізген жағдайда ілеспе хатта міндетті түрде тапсырманың нөмірі мен күніне (Қазақстан Республикасы Президенті және Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысының, Үкіметінің және Кеңсе басшысының актілері бойынша – тапсырманың нөмірі, күні және нақты тармағы, оның мазмұны) сілтеме жасалады.
      Бақылаудағы, сонымен қатар, құпия сипаттағы тапсырмалардың орындалуы туралы Премьер-Министрі Кеңсесіне жолданатын есептер белгіленген орындалу мерзімдеріне сәйкес міндетті түрде қамтамасыз ету керек:
      1) егер тапсырма толық көлемде және сапалы орындалғанда, бақылаудан алу туралы сұрау;
      2) егер тиісті актпен немесе тапсырмамен мерзімді ақпарат беру көзделсе, құжат ақпарат ретінде енгізілсе;
      3) міндетті түрде ақпарат ұсынудың мерзімділігін және орындалудың нақты мерзімін көрсете отырып, орта мерзімді немесе ұзақ мерзімді бақылауға ауыстыру туралы сұрау;
      4) егер объективтік себептермен тапсырманы белгіленген мерзімде орындау мүмкін болмаған жағдайда, жаңа нақты мерзімін көрсете отырып, орындау мерзімін ұзарту туралы сұрау.
      73. Қазақстан Республикасының министрліктері мен ведомстволарына жіберілетін материалдарға аудан әкімі, аудан әкімінің орынбасарлары қол қояды, сонымен қатар, аудан әкімі немесе оның орынбасары қол қойған және аппарат бөлімінің басшысы мен орындаушының қолы бар құжаттың екінші данасы жалпы бөлімде сақталады. Аудандық мекемелер мен ұйымдарға жіберілетін ақпараттық сипаттағы құжаттарға аппарат басшысы қол қоюы мүмкін.
      74. Нақты мекен-жайға жіберілуі тиісті құжатта (атқарушы органдардың басшыларына жіберілетін бірыңғай мазмұндағы құжаттардан басқасына) орындаушымен құжатты алушының аты және міндетті түрде оның пошталық мекен-жайын көрсетілуі тиіс. Егер құжат бірнеше мекен-жайға жіберілетін болса, онда орындаушы алушылардың санына қарай осы құжатты көбейтеді және әрқайсысына пошталық мекен-жайын жазады да, одан кейін құжаттың барлық даналарын аппараттың жалпы бөліміне көрсетілген мекен-жайға сәйкес корреспонденцияларды дер кезінде жіберуі үшін өткізеді.
      75. Құжаттарды басу кезінде іс жүргізу және құпиялылық режимін қамтамасыз ету жөніндегі нұсқаулықтардың талаптарын сақтау қажет.
      76. Құжаттарды қызметтік бланкілерге басу кезінде оларды есепке алу жөніндегі талаптар сақталуы керек.

7. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау

      77. Аппаратта жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, азаматтарды қабылдауды ұйымдастыру "Әкімшілік рәсімдер туралы" және "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштері қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жүргізіледі.
      78. Аппаратқа келіп түскен өтініштер аппараттың жалпы бөлімінде тіркеледі. Берілген нөмір бір мезгілде шығыс, кіріс нөмірі болып табылады, өтініш бойынша келіп түскен барлық материалдар, оған жауаптар осы нөмірмен тіркеледі.
      Жеке тұлғалардың өтініштері аудан әкіміне, оның орынбасарларына, аппарат басшысына қарауға жіберіледі, одан кейін олардың тапсырмаларымен орындауға аппаратының бөлімдеріне және атқарушы органдарға жіберіледі.
      79. Жоғарғы органдардан келіп түскен жеке және заңды тұлғалардың жазбаша өтініштері немесе аппарат қызметкерлеріне жазылған шағымдарды, әдеттегідей, аудан әкімі немесе оның тапсыруымен аппарат басшысы қарайды.
      80. Лауазымды тұлғаларға жазылған шағымдарды қарауды әрекеті (әрекетсіздігі) шағымданып жатқан лауазымды тұлғаларға жіберуге тыйым салынады.
      81. Аудан әкімінің және оның аппаратының құзыретіне жатпайтын азаматтардың арыздары, шағымдары және ұсынымдары тиісті мекемелерге жіберіледі, бұл жөнінде өтініш иесіне заңнамада белгіленген уақыт ішінде хабарлайды.
      82. Аппарат бөлімдерінен орындалу үшін басқа ұйымдарға жіберілуге тиісті хаттар бөлімде екі күннен артық жатпауы тиіс.
      Хаттарды уақытылы және толығымен қарау жауапкершілігі аппараттың бөлімдеріне жүктеледі.
      83. Қарау үшiн өзге субъектiлерден, лауазымды адамдардан ақпарат алу не жергiлiктi жерге барып тексеру талап етiлмейтiн жеке және (немесе) заңды тұлғаның өтiнiшi субъектіге, лауазымды адамға келіп түскен күнінен бастап күнтiзбелiк он бес күн iшiнде қаралады.
      Қарау үшiн өзге субъектiлерден, лауазымды адамдардан ақпарат алу не жергiлiктi жерге барып тексеру талап етiлетiн жеке және (немесе) заңды тұлғаның өтiнiшi субъектiге, лауазымды адамға келiп түскен күнінен бастап күнтiзбелiк отыз күн iшiнде қаралады және ол бойынша шешiм қабылданады.
      Қосымша зерделеу немесе тексеру жүргiзу қажет болған жағдайларда, қарау мерзiмi күнтiзбелiк отыз күннен аспайтын мерзiмге ұзартылады, бұл туралы қарау мерзiмi ұзартылған күннен бастап күнтiзбелiк үш күн iшiнде өтініш берушiге хабарланады.
      84. Бақылаудағы хатты немесе ауызша өтінішті қарау нәтижесі туралы тапсырма берген аудан әкіміне, аудан әкімінің орынбасарына, аппарат басшысына баяндалады, қажет болған жағдайда аппарат бөлімі немесе атқарушы орган басшысының қолы қойылған, орындаушысы көрсетіле отырып, анықтама беріледі.
      85. Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігіне, Премьер-министрдің Кеңсесіне, Қазақстан Республикасы Парламенті Сенатына және Мәжілісіне бақылауға алынған және жауап беруді талап ететін хаттарды қарау нәтижесі туралы аудан әкімі немесе аудан әкімінің бірінші орынбасары қол қойған ақпарат тапсырылады.
      86. Өтініш иесіне жауап жазбаша немесе ауызша нысанда беріледі. Жауапқа аудан әкімі, аудан әкімінің орынбасары, аппарат басшысы қол қояды. Егер жауапта хат авторының өтінішін қанағаттандырудан бас тарту болса, онда бас тартудың себебі көрсетілуі тиіс.
      87. Хаттар бақылаудан аудан әкімінің, оның орынбасарының немесе аппарат басшысының бұрыштамасымен алынады.
      88. Аудан әкімімен, әкім орынбасарларымен, аппарат басшысымен азаматтарды жеке мәселелері бойынша қабылдау кестеде белгіленген күндері және сағатта жүргізіледі. Аппараттың бөлім басшылары азаматтарды олардың жүгінуіне қарай қабылдайды.
      89. Аппараттың жалпы бөлімі азаматтарды аудан әкімінің, оның орынбасарлары және аудан әкімі аппараты басшысының қабылдауына алдын-ала жазуды жүргізеді.
      90. Жеке тұлғаларды қабылдау азаматтарды қабылдауды есепке алу карточкасында рәсімделеді.
      91. Азаматтардың ауызша өтініштері жазбаша өтініштер қаралатын тәртіппен қаралады. Қабылданған азаматтар туралы мәліметтер азаматтарды қабылдауды есепке алу карточкаларының нақты санына негізделе отырып жасалады.
      92. Бөлімдер орындалған жазбаша және ауызша өтініштерді, олардың қаралуы туралы материалдармен қоса аппараттың жалпы бөліміне береді.
      93. Аудан әкімдігінің ресми сайтында орналастырылған аудан әкімінің "Әкімге сұрақ" блогына келіп түскен сұрақтар мен өтініштер аппараттың жалпы бөлімімен қабылданады. Жауап заңнамамен белгіленген мерзімдерде аудан әкімінің блогына жауапты орналастыру жолымен беріледі.
      Орындалу бойынша ақпарат жинақтау және жауаптарды орналастыру аппараттың жалпы бөлімі жүзеге асырылады.

8. Құжаттарды істерге жинақтау, оларды мұрағатқа өткізу

      94. Аппарат бөлімдеріндегі құжаттар істердің жинақталған номенклатурасына сәйкес істерге топтастырылады.
      95. Құжаттарды істерге тігу және оларды мұрағатқа өткізуге дайындау Қазақстан Республикасы заңнамалары талаптарын сақтай отырып жүзеге асырылады.

9. Аудан әкімі аппаратындағы жұмыс уақыты

      96. Аппаратың мемлекеттік қызметшілері үшін жұмыс уақытының ұзақтығы "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңында қарастырылған ерекшеліктер ескеріле отырып, еңбек заңнамасына сәйкес анықталады.
      97. Аппарат қызметшілерінің қызметтік іссапарға шығулары қолданыстағы заңнамаға сәйкес рәсімделеді және төленеді.
      98. Аппарат қызметшілеріне еңбек демалысы мемлекетік қызмет туралы заңнамаларға сәйкес және бекітілген демалыстар кестесі негізінде беріледі.

Об утверждении регламента государственного учреждения "Аппарат акима Райымбекского района"

Постановление акимата Райымбекского района Алматинской области от 07 июля 2015 года № 272. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 13 июля 2015 года № 3278. Утратило силу постановлением акимата Райымбекского района Алматинской области от 28 сентября 2016 года № 282

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Райымбекского района Алматинской области от 28.09.2016 № 282.
      В соответствии со статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Райымбекского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственного учреждения "Аппарат акима Райымбекского района" согласно приложения к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Такабаева Олжаса Маратовича.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Акима района Ж.Тажиев

  Приложение утвержденное постановлением акимата Райымбекского района от 07 июля 2015 года № 272

Регламент аппарата акима Райымбекского района

1. Общие положения

      1. Организационно - правовое, информационно - аналитическое, материально-техническое и иное обеспечение деятельности аппарата акима Райымбекского района (далее - аппарат), его взаимодействие с Администрацией Президента, Канцелярией Премьер-Министра, аппаратами Сената и Мажилиса Парламента Республики Казахстан, министерствами и ведомствами, их территориальными органами, исполнительными органами, финансируемыми из областного и районного бюджетов, местными маслихатами, другими организациями и предприятиями, расположенными на территории района и за ее пределами осуществляет аппарат акима района (далее - аппарат) в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      2. Распределение обязанностей между акимом района, его заместителями и руководителем аппарата утверждается акимом района.
      3. Формирование дел в структурных подразделениях аппарата осуществляется в соответствии с номенклатурой дел утверждаемой руководителем аппарата акима района.

2. Порядок подготовки актов акимата, акима района, организация их исполнения

      4. Подготовка проектов постановлений акимата района, решений, распоряжений акима района (далее – акты акимата и акима района) осуществляется отделами аппаратаи исполнительными органами района по согласованию с соответствующими структурными подразделениями аппарата, в соответствии с действующим законодательством.
      5. Обязательными требованиями к подготовке актов акимата и акима района являются: объективность, компетентность, правомочность. Акты акимата и акима района должны иметь наименование, отражающее его уровень, форму и предмет регулирования, соответствовать действующему законодательству, содержать оценку состояния рассматриваемого вопроса, конкретные задачи, сроки исполнения и ответственных исполнителей.
      6. Тексты актов акимата и акима района должны быть четко сформулированы и напечатаны единым шрифтом, без помарок и исправлений, орфографических и грамматических ошибок.
      7. Текст актов акимата и акима района излагается с соблюдением норм литературного языка, юридической терминологии и юридической техники, его положения должны быть предельно краткими, содержать четкий и не подлежащий различному толкованию смысл. Текст актов акимата и акима района не должен содержать положения декларативного характера, не несущие смысловой и правовой нагрузки.
      8. Не допускается употребление устаревших и многозначных слов и выражений, эпитетов, метафор, сокращений слов.
      9. В тексте актов акимата и акима района наименования государственных органов и иных организаций излагаются полностью в соответствии с официальным названием и единообразно по всему тексту.
      10. В целях обеспечения простоты и лаконичности текста актов акимата и акима района допускается сокращение наименований государственных органов и иных организаций с расшифровкой значения сокращения либо аббревиатуры в самом тексте актов акимата и акима района.
      11. Поручения в актах акимата и акима района должны адресоваться государственным органам, подчиненным органу, их издающему, либо при необходимости, их руководителям.
      По отношению к государственным органам (их руководителям), не подчиненным органу или лицу, дающему поручение, поручения в актах акимата и акима района должны излагаться в рекомендательной форме и по согласованию с ними. В этом случае после наименования государственного органа указывается "(по согласованию)".
      12. Проекты актов акимата и акима района подготавливаются по вопросам, входящим в компетенцию акимата и акима района в соответствии с законодательством Республики Казахстан, а по вопросам, не требующим принятия актов, отделы разрабатывают планы мероприятий и согласовывают их с заместителями акима района.
      13. Проекты актов акимата и акима района разрабатываются на государственном языке (в случае необходимости прикладывается вариант на русском языке).
      Процедура подготовки проектов постановлений акимата района осуществляется в соответствии с требованиями, определенными Регламентом акимата Райымбекского района.
      14. Проекты решений, распоряжений согласовываются и визируются:
      заместителем акима района, в ведении которого находится данный вопрос;
      руководителем аппарата;
      руководителем общем отделе - о проведении юридической экспертизы и обеспечения соответствия
      проекта Конституции и нормативным правовым актам Республики Казахстан;
      руководителем соответствующего отраслевого отдела аппарата. Проект также подписывается исполнителем.
      15. Проекты постановлений дополнительно к вышеуказанным должностным лицам согласовываются и визируются членами персонального состава акимата района и руководителем отдела экономики и бюджетного планирования по вопросам финансовой целесообразности и обеспеченности проекта. В случае отсутствия кого-либо из членов персонального состава акимата района, визирование проекта другим лицом не допускается.
      В случае необходимости, проекты могут согласовываться с заинтересованными, в силу их компетенции, исполнительными органами или территориальными органами министерств и ведомств.
      Визы ставятся в конце листа документа, на котором ставится подпись акима района. В случае отсутствия на работе руководителя общем отделе аппарата, проект визируется лицом, исполняющим его обязанности.
      16. Акты акимата и акима района подписываются акимом района, а в его отсутствии - исполняющим обязанности акима района. Приложения к решениям, распоряжениям визируются первым руководителем органа, разработавщего документ либо лицом, исполняющий его объязанности или руководителем отдела аппарата.
      Аким издает решения нормативного правового характера и распоряжения по вопросам административно-распорядительного, оперативного и индивидуального характера.
      17. Проекты актов акимата и акима района и записки к ним должны иметь идентичные заголовки, раскрывающие суть излагаемого вопроса.
      К проектам прилагаются все упомянутые в тексте справочные и иные материалы, завизированные соответствующим образом.
      Проекты актов акимата и акима района, подготовленные на основании и во исполнение законов, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, должны в обязательном порядке содержать ссылку на них с указанием полного названия, даты, номера документа.
      18. Проект документа должно быть тщательно отредактировано, отпечатано без помарок на государственном языке (в случае необходимости прикладывается вариант на русском языке).
      Проекты актов акимата и акима печатаются на фирменных бланках установленного образца через один интервал с указанием места для подписи акима района и виз исполнителей.
      19. Проекты документов представляются в соответствующее структурное подразделение аппарата акима района и далее оформляются в соответствии с настоящим Регламентом.
      20. Проекты актов акимата и акима района после всех согласований и визирований вносятся на рассмотрение акима района.
      21. После подписания проекта отдел подготовившие проект, составляет реестр для его рассылки (с указанием кому должен быть направлен для исполнения данный документ) и сдает в общий отдел. Согласно реестру размножается необходимое количество экземпляров документов и на каждом экземпляре указывается наименование адресата и почтовый адрес, по которому документы высылаются исполнителям в срок, не позднее 3 дней после подписания, за исключением срочных. Ответственность за своевременное доведение документов до исполнителей возлагается на общий отдел аппарата.
      22. Подлинный экземпляр подписанного акта акимата и акима района до сдачи в архив, хранится в общем отделе аппарата.
      23. Организация исполнений документов возлагается на указанных в актах акимата и акима района должностных лиц, а также на курирующих соответствующий участок работы заместителей акима района. В случае, если не установлен срок исполнения в актах акимата и акима района, то сроки исполнения устанавливаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      24. Нормативные правовые постановления акимата и нормативные правовые решения акима за исключением актов, содержащих государственные секреты, подлежат государственной регистрации в территориальных органах Министерства юстиции Республики Казахстан и официальному опубликованию в порядке, определяемом законодательством.
      Руководителем общем отделе аппарата отдела аппарата акима района в 3-х дневный срок после подписания документа подготавливается справка-обоснование по нему и предоставляется в общий отдел аппарата. Общим отделом аппарата акты акимата и акима района, подлежащие государственной регистрации в органах юстиции, с приложением необходимых для регистрации документов в трехдневный срок направляются в органы юстиции.
      25. Общий отдел аппарата после получения письменного заключения органов юстиции о регистрации акта незамедлительно передает его в общий отдел аппарата для обеспечения официального опубликования его в периодических печатных изданиях и на интернет-ресурсе определяемом Правительством Республики Казахстан в установленном порядке.
      Направление актов акимата и акима района на официальное опубликование осуществляется в 3-х дневный срок со дня их поступления общим отделом аппарата.
      26. Предоставление доступа заинтересованным лицам для ознакомления с принятыми акиматом и акимом района нормативными правовыми актами, кроме тех актов, которые содержат государственные секреты или охраняемую законом тайну, является обязательным и осуществляется в порядке, определяемым законодательством Республики Казахстан.

3. Подготовка документов, вносимых акимом и акиматом района на сессию районного маслихата

      27. Подготовка проектов документов, вносимых акимом и акиматом района на сессию районного маслихата, осуществляется отделами аппарата, местными исполнительными органами в установленном порядке и после всех согласований предоставляются руководителю аппарата.
      28. По поручению руководителя аппарата соответствующий отдел аппарата подготавливает необходимые сопроводительные документы к проектам решений по всем вопросам, вносимым акимом района на сессию районного маслихата. Проекты решений маслихата и другие материалы направляются в районный маслихат в срок не позднее чем за две недели до даты проведения сессии после согласования и подписания акимом района.

4. Организация контроля исполнения документа

      29. На контроль в аппарате ставятся нормативные правовые акты Президента и Правительства, поручения Президента, Администрации Президента, Премьер-Министра и его заместителей, Канцелярии Премьер-Министра, Министерств и ведомств Республики Казахстан, оперативные поручения Премьер-Министра, а также постановления акимата области, района, решения и распоряжения, поручения акима области, района и иные поручения и документы государственных органов и должностных лиц.
      30. Ответственность за своевременное и качественное исполнение поручений указанных в пункте 33 настоящего Регламента возлагается на руководителей отделов аппарата, первых руководителей исполнительных органов, которым направлены на исполнение.
      31. По актам Президента и Правительства Республики Казахстан, требующим их реализации принимаются постановления акимата района, решения, распоряжения акима района или составляются планы мероприятий, утверждаемые акимом района или его заместителями.
      32. Акты и поручения вышестоящих органов исполняются в сроки, указанные в документах.
      33. Сроки исполнения протокольных поручений совещаний Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра, протоколах заседаний Правительства, исчисляются со дня поступления поручения в аппарат.
      34. Поручения и запросы Администрации Президента Республики Казахстан подлежат исполнению не более чем в месячный срок со дня их получения, если Администрацией в них не установлены иные сроки.
      Поручения Премьер-Министра, его заместителей и Канцелярии Премьер-Министра исполняются не позднее месячного срока, если в поручениях не установлены иные сроки, а при наличии пометки "весьма срочно" - в течении 3 (трех) рабочих дней, при наличии пометки "срочно" или "ускорить" - в течении 10 (десяти) рабочих дней.
      Оперативные поручения Премьер-Министра исполняются не более чем в двухнедельный срок со дня поступления поручения, если иное не установлено Премьер-Министром.
      35. При исполнении поручений несколькими отделами аппарата или исполнительными органами, ответственным является отдел, орган руководитель которого указан в поручении первым. Он имеет право вносить предложения о переносе срока исполнения после согласования с соисполнителями.
      36. В случае нарушения установленных сроков исполнения отдел аппарата или исполнительный орган, ответственный за исполнение поручения, вправе вносить предложения о наказании конкретных должностных лиц структурных подразделений аппарата акима или исполнительных органов, являющихся соисполнителями, по вине которых нарушены сроки исполнения поручений.
      37. В случае внесения предложения о продлении срока исполнения поручений Президента, Администрации Президента, Премьер-Министра, его заместителей, Канцелярии Премьер-Министра, Министерств и ведомств Республики Казахстан, оперативных поручений Премьер-Министра на срок более двух раз, в установленном законодательством порядке рассматривается вопрос о наказании руководителей отделов аппарата и первых руководителей исполнительных органов, ответственных за исполнение поручения.
      38. В поручении акима и его заместителей устанавливаются сроки исполнения документов. В случае не установления сроков, определяется месячный срок исполнения, исчисляемый со дня поступления документа, а при наличии грифа "срочно" - в десятидневный срок.
      39. Если поручение не может быть выполнено в установленные сроки, то руководитель отдела или первый руководитель исполнительного органа, ответственного за исполнения поручения (либо лицо, исполняющее его обязанности), должен сообщить о причинах задержки и в установленном порядке ходатайствовать о продлении срока его исполнения. Продление срока исполнения поручения допускается не более двух раз.
      40. При установлении некачественного исполнения или неисполнения документа, общий отдел совместно с соответствующим отделом аппарата готовит служебную записку в адрес должностного лица, давшего поручение.
      В служебной записке указывается:
      1) наименование документа (протокол, постановление, распоряжение и другие), содержащего поручение, ссылка на номер, дату документа и пункт поручения;
      2) ответственный исполнитель, соисполнители;
      3) первоначальный срок исполнения;
      4) даты продленных сроков исполнения (если они имеются);
      5) оценка по результатам исполнения поручения с конкретными формулировками:
      "выполнено", "выполнено частично", "не выполнено";
      6) предложение о продлении срока исполнения или об установлении нового срока исполнения.
      41. Контроль за сроками исполнения актов и поручений Президента и Правительства, министерств и ведомств Республики Казахстан, оперативных поручений Премьер-Министра, постановлений акимата области, района, решений и распоряжений акима области, района осуществляется общим отделом аппарата.
      42. Если в поручении предусматривается совместное рассмотрение вопроса несколькими исполнительными органами, то ответственным за обобщение и предоставление информации и материалов является руководитель исполнительного органа, указанный в поручении первым.
      43. Документы, поступившие из Администрации Президента и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан, снимаются с контроля по факту исполнения.
      Постановления акимата района, решения, распоряжения, поручения акима района, снимаются с контроля акимом района либо иным уполномоченным должностным лицом.
      44. Для снятия с контроля отдел аппарата или исполнительный орган, финансируемый из районного бюджета, организующий исполнение документа, готовит на имя акима района за подписью заместителя акима, руководителя аппарата служебную записку с объективными данными о выполнении поручений по документу. Также поручения (в том числе, предусмотренные постановлениями акимата, распоряжениями и решениями акима района, протоколами заседаний и совещаний) могут быть сняты по итогам рассмотрения на еженедельном совещании в соответствии с протокольным решением.
      45. Анализ и мониторинг хода исполнения документов и поручений по курируемым вопросам осуществляется структурными подразделениями аппарата.
      Контроль за своевременностью исполнения документов и поручений осуществляется общим отделом аппарата.
      46. Руководитель и специалист организационного отдела и управления персоналом (кадровой службы) аппарата акима ежемесячно и ежеквартально (в зависимости от приоритетности вопросов) осуществляют анализ качества исполнения, поручений Президента и Правительства Республики Казахстан, поручений и оперативных поручений Премьер-Министра, постановлений акимата области, района, решений, распоряжений, поручений акима области, района, по результатам которых готовят на имя акима района, руководителя аппарата служебные записки.

5. Проведение совещаний и других мероприятий

      47. Совещания и заседания проводятся акимом района и его заместителями.
      48. Периодичность проведения совещаний и заседаний устанавливается и регулируется в соответствии с графиками работы акимата Райымбеккого района, акима района и его заместителей.
      В каждый понедельник - о ходе выполнения поручения поступивших с высших органов и дать соответствующее поручения по ним. На собрание аппарата по необходимости будут приглашены первые руководители учреждении района;
      Согласно перечню вопросов рассматриваемых на совещаниях акимата района в установленные сроки проводятся совещания акимата.
      49. На обсуждение в совещания и заседания выносятся только тщательно проработанные вопросы, требующие принятия окончательного решения.
      50. Отделы аппарата, ответственные за проведение совещания, заседания обеспечивают участие в совещаниях, заседаниях компетентных лиц, уполномоченных на принятие решений.
      51. При наличии технической возможности, совещания и заседания проводятся в селекторном режиме или форме видеоконференций.
      52. Материалы заседаний и совещаний готовятся отделами аппарата и представляются не позднее 2-х дней акиму района и не позднее 3-х дней до их проведения курирующему заместителю акима.
      53. Подготовка и проведение совещаний и заседаний, оформление протоколов и их рассылка возлагается на отделы аппарата в зависимости от обсуждаемых вопросов. Протоколы активов, совещаний и заседаний, проводимых акимом района в 3-х дневный срок оформляются общим отделом аппарата и хранятся в общем отделе аппарата.
      В протоколе отражается состав участников, краткое изложение обсуждаемых вопросов и решения принятые по ним, докладчики и выступающие, их замечания и предложений. При необходимости к протоколу могут прилагаться аудио, видео кассеты.
      54. Структурное подразделение аппарата, внесшее на обсуждение совещания, заседания вопрос, на основании отраженных в протоколе критических замечаний, предложений и рекомендаций, разрабатывает мероприятия, согласует их с курирующим заместителем акима района и организует их реализацию.
      55. Подготовку совещаний и других мероприятий, проводимых по поручению акима района и при непосредственном участии акима района, координирует организационного отдела и управления персоналом (кадровой службы) аппарата акима. Техническое обеспечение заседаний (подготовка помещений, озвучивающих и звукозаписывающих систем) осуществляет общий отдел аппарата.
      56. Освещение в средствах массовой информации вопросов, рассмотренных на заседаниях, совещаниях возлагается на пресс-секретаря акима района.
      57. Оповещение участников совещания, проводимых акимом района о месте и времени его проведения осуществляет организационный отдел и управления персоналом (кадровой службы) аппарата акима или по поручению заместителя акима района отделы аппарата.
      58. Подготовку совещаний, заседаний, мероприятий, проводимых заместителями акима района оповещение участников, оформление протокольных совещаний осуществляют общий отдел аппарата совместно с соответствующими отделами аппарата.
      59. Приглашение руководителей исполнительных органов, их заместителей, на совещание, проводимые территориальными органами министерств и ведомств, в обязательном порядке согласовывается с руководителем аппарата или заместителем акима района.

6. Работа с входящей и исходящей корреспонденцией

      60. Ответственность за учет и своевременное прохождение документов в аппарате акима района, возлагается на общий отдел. Ответственность за сохранность документов и содержащейся в них служебной информации, возлагается на общий отдел и на руководителей отделов. При этом, объязательно должны соблюдаться требования законодательства по обеспечению режима секретности документов.
      61. Корреспонденция, адресованная акиму района, заместителям акима района и аппарату, принимается общем отделом. Все исходящие документы из отделов отправляются через общий отдел.
      62. Регистрации подлежит вся корреспонденция в день поступления, за исключением документов, включенных в перечень нерегистрируемых документов. Поступающие и отправляемые документы регистрируются в соответствии с требованиями инструкции по делопроизводству. На документах, поступивших по запросу аппарата, проставляется тот же регистрационный номер, что и на запросе.
      63. Входящая корреспонденция передается для рассмотрения акиму района или его заместителям согласно функциональным обязанностям, а в отдельных случаях может руководителем общего отдела передаваться в структурные подразделения аппарата. Корреспонденция с грифом "срочно" общем отделом доставляется на рассмотрение непосредственно акиму района или его заместителям незамедлительно. Напоминания о ней делаются общем отделом в течение рабочего дня. Остальная корреспонденция в течение дня, посредством Единой системы электронного документооборота, направляется на рассмотрение (ознакомление) заместителям акима района, руководителю аппарата акима.
      64. Корреспонденция, переданная общем отделом аппарата на рассмотрение заместителям акима района, должна быть возвращена не позднее чем в 2-х дневный срок. Отправка документов от заместителей акима района и из одного структурного подразделения аппарата в другой производится через общий отдел аппарата.
      65. Корреспонденция с резолюцией акима района и его заместителей направляется на исполнение отделам. В резолюции, как правило, определяется содержание поручения, срок, ответственные за исполнение. В обязательном порядке указывается дата и ставится подпись. Выполнение резолюции по срокам контролируется общем отделом.
      66. На документах, передаваемых исполнителям и подлежащих контролю и возврату в общий отдел аппарата ставятся штампы "Взято на контроль", "Подлежит возврату".
      67. О выполнении поручений акима района, его заместителей, руководителя аппарата по конкретным документам представляются письменные информации. В отдельных случаях исполнение поручения может быть доложено руководству устно, с отметкой об исполнении на свободном месте в документе. Продление срока исполнения производится с разрешения акима района, заместителя акима, руководителя аппарата.
      68. Отпечатанный на бланке документ должен иметь заголовок, подпись должностного лица. Копия исходящего документа подписывается должностным лицом одновременно с подлинником.
      69. На втором экземпляре исходящего документа должны быть визы исполнителя и руководителя соответствующего отдела аппарата, а на адресованном в вышестоящие органы – визы заместителя акима района, курирующего данное направление.
      70. Подготовленный документ должен иметь фамилию исполнителя и номер его служебного телефона.
      71. Документы, направляемые в Администрацию Президента и Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан подписываются акимом района, а в его отсутствие лицом, исполняющим обязанности.
      72. При внесении информации в Правительство Республики Казахстан в сопроводительном письме в обязательном порядке делается ссылка на номер и дату поручения (по актам Президента Республики Казахстан и Руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства и Руководителя Канцелярии - на номер, дату и конкретный пункт поручения, его содержание).
      Отчеты об исполнении контрольных поручений, в том числе секретного характера, направляемых в Канцелярию Премьер-Министра в соответствии с установленными сроками исполнения в обязательном порядке должны содержать:
      1) просьбу о снятии с контроля, если поручение исполнено в полном объеме и качественно;
      2) документ вносится в порядке информации, если соответствующим актом или поручением предусмотрено представление периодической информации;
      3) просьбу о переводе на среднесрочный или долгосрочный контроль с обязательным указанием периодичности предоставления информации и конкретным сроком исполнения;
      4) просьбу о продлении срока исполнения с указанием нового конкретного срока, если поручение не может быть выполнено в установленный срок по объективным причинам.
      73. Направляемые в министерства и ведомства Республики Казахстан материалы подписываются акимом, заместителями акима района, при этом, подписанный второй экземпляр документа с подписью акима или его заместителя и визами руководителя отдела аппарата и исполнителя хранится в общем отделе. Документы информационного характера, направляемые в районные учреждения и организации могут подписываться руководителем аппарата.
      74. На документе, подлежащем отправке конкретному адресату (кроме документов единого содержания, направляемых руководителям исполнительных органов) исполнителем, указывается наименование адресата и обязательно его почтовый адрес. Если документ направляется нескольким адресатам, исполнителем данный документ размножается по числу адресатов и на каждом пишутся почтовые адреса, после чего все экземпляры документа сдаются в общий отдел аппарата для своевременной отправки корреспонденции в соответствии с указанными адресами.
      75. При печатании документов необходимо соблюдать требования инструкций по делопроизводству и обеспечению режима секретности.
      76. При печатании документов на служебных бланках должны соблюдаться требования по их учету.

7. Рассмотрение обращений физических и юридических лиц

      77. Рассмотрение обращений физических и юридических лиц, организация приема граждан в аппарате производится в соответствии с Законами Республики Казахстан "Об административных процедурах" и "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц".
      78. Поступившие в аппарат обращения регистрируются в общем отделе аппарата. Присвоенный номер является одновременно входящим и исходящим номером, все поступающие материалы по обращению, ответы на него регистрируются под этим же номером.
      Обращения граждан направляются акиму района, его заместителям, руководителю аппарата на рассмотрение, затем с их поручениями направляются на исполнение в отделы аппарата и исполнительные органы.
      79. Письменные обращения физических и юридических лиц, поступающие из вышестоящих органов или, содержащие жалобы на работников аппарата, как правило, рассматриваются акимом района или по его поручению руководителем аппарата.
      80. Запрещается направлять жалобу на рассмотрение должностным лицам, действие (бездействие) которых обжалуются.
      81. Предложения, заявления и жалобы граждан, не относящиеся к компетенции акима района и и его аппарата, направляются в соответствующие организации с информированием об этом заявителя в течении срока, установленного законодательством.
      82. Письма, подлежащие пересылке из отделов аппарата на исполнение в другие организации, не должны находиться в отделе более двух дней.
      Ответственность за своевременное и полное рассмотрение писем возлагается на отделы аппарата.
      83. Обращение физического и (или) юридического лица, для рассмотрения которого не требуются получение информации от иных субъектов, должностных лиц либо проверка с выездом на место, рассматривается в течение пятнадцати календарных дней со дня поступления субъекту, должностному лицу.
      Обращение физического и (или) юридического лица, для рассмотрения которого требуются получение информации от иных субъектов, должностных лиц либо проверка с выездом на место, рассматривается и по нему принимается решение в течение тридцати календарных дней со дня поступления субъекту, должностному лицу.
      В тех случаях, когда необходимо проведение дополнительного изучения или проверки, срок рассмотрения продлевается не более чем на тридцать календарных дней, о чем сообщается заявителю в течение трех календарных дней со дня продления срока рассмотрения.
      84. О результатах рассмотрения письма или устного обращения, находящегося на контроле, докладывается акиму района, заместителю акима района, руководителю аппарата, давшему поручение, при необходимости представляется справка, подписанная руководителем отдела аппарата или исполнительного органа с указанием исполнителя.
      85. В Администрацию Президента и Канцелярию Премьер-Министра
      Республики Казахстан, Сенат и Мажилис Парламента Республики Казахстан о результатах рассмотрения письма, взятого на контроль и требующего ответа, представляется информация, подписанная акимом района или первым заместителем акима.
      86. Заявителю дается ответ в письменной и устной форме. Ответ подписывается акимом района, заместителем акима, руководителем аппарата. Если в ответе содержится отказ в удовлетворении просьбы автора письма, тогда необходимо указать причины отказа.
      87. С контроля письмо снимается визой акима района, его заместителя
      или руководителя аппарата.
      88. Прием граждан по личным вопросам проводится акимом района, заместителями акима, руководителем аппарата в установленные графиком дни и часы. Руководители отделов аппарата принимают граждан по мере обращения к ним.
      89. Общий отдел аппарата ведет предварительную запись граждан на прием к акиму района, его заместителям и руководителю аппарата акима.
      90. Прием физических лиц оформляется на карточках приема граждан.
      91. Устные обращения граждан рассматриваются в том же порядке, как и письменные заявления. Данные о числе принятых граждан составляются исходя из наличия карточек учета приема граждан.
      92. Отделы исполненные письменные и устные обращения вместе с материалами об их рассмотрении передают в общий отдел аппарата.
      93. Вопросы и обращения, поступившие на блог акима района "Вопрос акиму", размещенный на официальном сайте акимата района, принимаются общим отделом аппарата и незамедлительно направляются на электронный адрес отдела аппарата и исполнительного органа, в компетенцию которых входит решение данного вопроса. Ответы даются путем размещения ответов на блоге акима района в установленные законодательством сроки.
      Сбор информации по исполнению и размещение ответов осуществляется общим отделом аппарата.

8. Формирование документов в дела, сдача их в архив

      94. Документы в отделах аппарата группируются в дела согласно сводной номенклатуры дел.
      95. Подшивка документов в дела и подготовка их к сдаче в архив осуществляется с соблюдением требований законодательства Республики Казахстан.

9. Рабочее время в аппарате акима района

      96. Для государственных служащих аппарата продолжительность
      рабочего времени определяется в соответствии с трудовым законодательством, с учетом особенностей, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О государственной службе".
      97. Выезды работников аппарата акима района в служебные командировки оформляются и оплачиваются в соответствии с действующим законодательством.
      98. Трудовой отпуск работникам аппарата предоставляется в соответствии с законодательством о государственной службе и на основании утвержденного графика отпусков.