"Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 30 шілдедегі № 171 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 1 қыркүйекте № 2742 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 249 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 24.11.2022 № 249 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі-Басқарма) ережесі бекітілсін.
      2. Басқарма заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға жіберуге;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурстарында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 наурыздағы №76 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №2209 болып тіркелген, 2014 жылғы 15 мамырдағы № 70-71 (17927-17928).
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облысы әкімдігінің орынбасары А. Нұралиевке жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "30" шілдедегі
№171 қаулысымен бекітілген

"Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (әрі қарай - Басқарма) тұрғын халықтың аман - сау, қауіпсіз және қолайлы өмір сүруінің негіздері ретінде қоршаған ортаны қорғау саласында мемлекеттік саясатты қалыптастыру және жүзеге асыру, табиғи ресурстарды тиімді, орнықты пайдалану, орман - тоғайлы аумақтарды ұлғайту және өсімдіктер мен жануарлар әлемінің биоалуандығын сақтау, қоршаған ортаның сапасын жақсарту, су объектілерін ұтымды пайдалану мен қорғау саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. Басқарманың ведомстволары жоқ.
      3. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және Заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік - құқықтық актілерге, сондай - ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Басқарма мемлекеттік мекеме ұйымдық - құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай - ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      5. Басқарма азаматтық - құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. Басқарма егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық - құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіпппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      8. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Почталық индекс 080012, Қазақстан Республикасы, Жамбыл облысы, Тараз қаласы, Абай даңғылы, 133 "А".
      10. Мемлекеттік органның толық атауы – ""Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі".
      11. Осы ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.
      12. Басқарма қызметін қаржыландыру республикалық және жергілікті бюджеттерінен жүзеге асырылады.
      13. Басқарма кәсіпкерлік субьектілерімен Басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Басқарманың миссиясы:

      тұрғын халықтың аман – сау, қауіпсіз және қолайлы өмір сүруінің негіздері ретінде қоршаған ортаны қорғау саласында мемлекеттік саясатты қалыптастыру және жүзеге асыру, табиғи ресурстарды тиімді, орнықты пайдалану, орман-тоғайлы аумақтарды ұлғайту және өсімдіктер мен жануарлар әлемінің биоалуандығын сақтау, қоршаған ортаның сапасын жақсарту, су объектілерін ұтымды пайдалану мен қорғау.

      15. Міндеттері:
      1) міндеттелеген функциялар мен өкілеттікке сәйкес бюджеттік бағдарламалар әкімшісі функциясын атқаруға;
      2) орман, су, аң шаруашылығы және қоршаған ортаны қорғау салаларында мемлекеттік саясатты жүзеге асыруға қатысу;
      3) табиғат қорғау іс - шаралары стратегиясын әзірлеу жөніндегі жұмысты үйлестіру. Қоршаған ортаны қорғауға, жақсартуға, су, орман және аңшылық ресурстарын, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің өзге де ресурстарын реттеу мен тиімді пайдалануға халықтың экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған басымды аймақтық - экологиялық бағдарламалар мен іс - шараларды қаржыландыру.
      16. Функциялары:
      1) мемлекеттік орман саясатын қалыптастыру және оны іске асыру жөніндегі ұсыныстарды тұжырымдауға қатысады;
      2) ормандарды күзетудi, қорғауды, молықтыру мен орман өсiрудi ұйымдастырады және қамтамасыз етедi, мемлекеттiк орман қоры аумағында орман пайдалануды реттейдi;
      3) орман мекемесінің аумағында орман өрттерінің алдын алу және олармен күресу жөніндегі іс – шараларын әзірлеуді және олардың орындалуын іске асыруды ұйымдастырады;
      4) жеке және заңды тұлғаларды, сондай – ақ ұйымдардың өрт сөндіру техникаларын, көліктері мен басқа да құралдарын ормандағы өрттерді сөндіруге тарту тәртібін айқындайды, осы жұмысқа тартылған жеке тұлғаларды жүріп – тұру өрт сөндіру құралдарымен, тамақпен және медициналық көмекпен қамтамасыз етеді;
      5) орман мекемесінің аумағындағы өрттерді сөндiру үшiн өрт қауіпі бар маусымға жанар - жағар май материалдарының резервiн жасайды;
      6) шаруа және фермер қожалықтары мен өзге де ауыл шаруашылығы ұйымдарының орман қорына іргелес аумақтардағы ауыл шаруашылығы алқаптарында, жайылымдық және шабындық жерлерде сабантүбін, аңыздарды және өзге де өсімдік қалдықтарын өртеуіне, қау шөбін өртеуіне бақылау жасауды қамтамасыз етеді;
      7) өртке қарсы насихатты, ормандарды сақтау, орман мекемесі аумағында өрт қауiпсiздiгi ережесін орындау туралы мәселелердiң бұқаралық ақпарат құралдарында жүйелі түрде көрініс тауып тұруын ұйымдастырады;
      8) облыс аумағында ормандағы өртке қарсы күрес жөнiндегi жұмыстарды үйлестiредi, қажет болған жағдайда осы мақсатта арнайы комиссиялар құрады;
      9) орман зиянкестері мен ауруларын, олардың түр құрамын, санын және таралуын анықтау жөніндегі жұмысты жүзеге асырады, зиянды жәндіктер мен аурулар ошақтарының жүйелі есебін жүргізеді;
      10) орман зиянкестерi мен ауруларына қарсы күресте авиахимиялық, авиабиологиялық және аэрозольдық iс - шаралар жүргiзген кезде, сондай - ақ орманда өрт қаупi жоғары болып тұрған кезеңдерде жеке тұлғалардың мемлекеттiк орман қоры аумағында болуына тыйым салу туралы, орман пайдалану құқығын шектеу туралы қаулының жобасын әзірлейді;
      11) уәкілетті органға беру үшін өздерінің функционалдық қарауындағы орман қорының мемлекеттік есебі, мемлекеттік орман кадастры, мемлекеттік орман мониторингі жөнінде материалдар әзірлейді;
      12) мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман пайдаланғаны үшін төлемақы мөлшерлемелерін (сүректі түбірімен босату үшін мөлшерлемелерді қоспағанда) жобаларын әзірлейді;
      13) уәкілетті органның және облыстың жергілікті өкілді органының қатысуымен өздерінің қарауындағы мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман ресурстарын ұзақ мерзімді пайдалануға беру жөнінде тендерлер ұйымдастырады және өткізеді;
      14) өздерінің функционалдық қарауындағы мемлекеттiк орман қоры учаскелерiнде орман пайдалану құқығын, сондай - ақ ормандардың жай - күйiне және молықтырылуына қауiп төндiретiн жұмыстарды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тоқтата тұрады, шектейдi, тоқтатады;
      15) орман ресурстары сауықтыру, рекреациялық, тарихи - мәдени, туристік және спорттық мақсаттар; аңшылық шаруашылығының мұқтаждықтары; жанама орман пайдалану үшін ұзақ мерзімді орман пайдалануға берілген, өз қарауындағы мемлекеттік орман қоры жерлерінде орман пайдаланушыларға құрылыс объектілерін салуға учаскелер береді және осы учаскелерді осындай объектілер салу үшін пайдалануға рұқсат береді;
      16) мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеуді жүзеге асырады;
      17) мемлекеттік орман қоры аумағында аң аулау мен балық аулау ережелерін сақтауды қамтамасыз ету;
      18) биотехникалық іс – шараларды жүргізу;
      19) жануарлар дүниесінің есебін жүргізуді қамтамасыз етеді;
      20) жергілікті маңызы бар балық шаруашылығы су айдындарының және (немесе) учаскелерінің тізбесінің жобасын бекітеді.
      21) жануарлар дүниесiн пайдаланушыларға Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерiн бекiтiп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу шешімдер жобаларын дайындайды;
      22) уәкілетті органмен келісе отырып, жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту жөнінде шешімдердің жобаларын дайындайды;
      23) жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану жөніндегі өздеріне ведомстволық бағыныстағы органдар мен ұйымдардың қызметін үйлестіру мен бақылауды жүзеге асырады;
      24) бір облыстың аумағында орналасқан, жергілікті, халықаралық және республикалық маңызы бар балық шаруашылығы су айдындарын бекітіп беру бойынша конкурстар өткізеді;
      25) аңшылық шаруашылығының мұқтаждықтары үшін жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптарды бекітіп беру бойынша конкурстар өткізеді;
      26) сирек кездесетiн және құрып кету қаупi төнген жануарлар түрлерiн интродукциялау, реинтродукциялау және будандастыру, сондай-ақ қолдан өсiру жөнiндегi қызметтi ұйымдастырады;
      27) балық шаруашылығы су айдындарының және (немесе) учаскелерiнiң резервтiк қорын қорғауды ұйымдастырады және қамтамасыз етедi;
      28) ғылыми ұсынымдар негізінде балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін паспорттауды жүргізеді;
      29) рекреациялық балық аулау аймағын белгілейді;
      30) балық шаруашылығы учаскелерінің шекараларын белгілейді, ұйықтарды (ұйықтық учаскелерді) ашады және жабады;
      31) екі және одан да көп облыс аумағында орналасқан балық шаруашылығы су айдындарында ғылыми – зерттеу үшін аулау, сондай – ақ сирек кездесетін және құрып бара жатқан жануарлар түрін қоспағанда, жануарлар әлемін пайдалануға рұқсат береді;
      32) уәкілетті органмен келісе отырып, өздерінің қарауындағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды басқару жоспарларын әзірлейді және бекітеді, оларды күзетуді, қорғауды және қалпына келтіруді, сондай – ақ ғылыми зерттеулер жүргізуді қамтамасыз етеді;
      33) жануарларға ауырып қалған, бекітіліп берілмеген аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарында және (немесе) учаскелерінде олардың қырылу қаупі төнген жағдайда оларға көмек көрсету жөніндегі іс - шараларды ұйымдастырады;
      34) өздерінің қарауындағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды басқару жоспарларын әзірлейді және бекітеді, оларды күзетуді, қорғауды және қалпына келтіруді, сондай - ақ ғылыми зерттеулер жүргізуді қамтамасыз етеді;
      35) ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту жөнiндегi жаратылыстану - ғылыми және техникалық - экономикалық негiздемелерiнің әзiрлеу, сондай – ақ техникалық – экономикалық негіздемені түзету тәртібін;
      36) қоршаған ортаны қорғау саласындағы инвестициялық жобаларды әзірлейді және оларды қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органга табыс етеді;
      37) қоршаған ортаны қорғау саласында құжаттар әзірлеу жөнінде ұсыныстар енгізеді, мұндай құжаттардың бастамашылық жобаларын қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның қарауына береді;
      38) келісімшарт жасасу кезінде өңір халқының әлеуметтік -экономикалық және экологиялық мүдделерінің сақталумен байланысты мәселелерді шешу үшін жер қойнауын пайдаланушымен келіссөздерге қатысады;
      39) аумақтарды әлеуметтік дамыту бөлігінде жер қойнауын пайдаланушылардың келісімшарттық міндеттемелерді орындауының мониторингін жүзеге асыруға қатысады;
      40) пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге, бірлескен барлау мен өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығын беру жөніндегі тікелей келіссөздерді жүргізетін жұмыс тобының құрамын бекітеді;
      41) кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды немесе өндіруді жүргізуге арналған жер қойнауын пайдалану құқығын беру үшін конкурстарды дайындайды және ұйымдастырады;
      42) жер қойнауын мемлекеттік геологиялық зерттеу жөніндегі жұмыстарды жүргізуге арналған жобалау - сметалық құжаттаманың сараптамасын қоспағанда, барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған, кең таралған пайдалы қазбалар бойынша жобалау құжаттарына сараптама жүргізуді ұйымдастырады;
      43) кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге және барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттарды жасасады, тіркейді және сақтайды;
      44) жер қойнауын пайдалану құқығын табыс етуге арналған рұқсаттарды береді, сондай - ақ кең таралған пайдалы қазбалар бойынша жер қойнауын пайдалану құқығын кепілге салу жөніндегі мәмілелерді тіркейді;
      45) жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарын, теміржолдарды және гидроқұрылыстарды салу (реконструкциялау) және жөндеу кезінде жер қойнауын пайдалану құқығына рұқсат береді;
      46) жер қойнауын пайдалану мәселелері жөніндегі сарапшылық комиссиясының ұсынысы негізінде кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға немесе өндіруге және барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттың орындалуын және қолданысының тоқтатылуын қамтамасыз етеді;
      47) жер қойнауын пайдаланумен байланысты экологиялық, ғылыми, тарихи - мәдени және рекреациялық маңызы бар объектiлердiң сақталуына жәрдемдеседi;
      48) кең таралған пайдалы қазбаларды барлау мен өндіруге және барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттардың қолданысын қайта бастау туралы шешімдер қабылдайды;
      49) кең таралған пайдалы қазбалар және барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану бойынша келісімшарттық міндеттемелердің орындалуына мониторинг пен бақылауды жүзеге асырады;
      50) құрамында кең таралған пайдалы қазбалар бар, тендерге немесе аукционға шығаруға жататын жер қойнауы учаскелерінің тізбесін бекітеді;
      51) пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыс салуға, сондай-ақ олар жатқан орындарда жерасты құрылыстарын орналастыруға рұқсат береді;
      52) өз құзыреті шегінде шаруашылық қызмет объектілерінің мемлекеттік экологиялық сараптамсын ұйымдастырады және жүргізеді;
      53) қоршаған ортаны қорғау саласындағы жұмыстарды орындауды және қызметтер көрсетуді жүзеге асыратын сыртқы сарапшыларды (жеке және заңды тұлғаларды) сараптамалық жұмыстар жүргізуге тартады;
      54) өз құзыреті шегінде қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсаттар береді, оларда қоршаған ортаға эмиссияларға лимиттер белгілейді;
      55) қоршаған ортаны қорғау саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асырады;
      56) өз құзыреті шегінде қоршаған ортаны қорғау саласында келісімдер және меморандумдар бекітеді;
      57) коммуналдық меншiктегi су шаруашылығы құрылыстарын басқарады, оларды қорғау жөнiндегi шараларды жүзеге асырады;
      58) су қорын пайдалану мен қорғау, сумен жабдықтау және су бұру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырады;
      59) бассейндік су шаруашылығы басқармаларымен, халықтың санитарлық – эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша ауыз сумен жабдықтау көздерінің су қорғау аймақтарын, белдеулерін және санитарлық қорғау аймақтарын белгілейді;
      60) бассейндік су шаруашылығы басқармаларының келісімімен су қорғау аймақтары мен белдеулерін шаруашылық пайдаланудың режимі мен ерекше жағдайларын белгілейді;
      61) конкурстық негізде Қазақстан Республикасының Үкіметі белгіленген тәртіппен су объектілерін оқшау немесе бірлесіп пайдалануға береді;
      62) бассейндік кеңестердің жұмысына және бассейндік келісімге қатысады, су объектілерін ұтымды пайдалану және қорғау, елді мекендерді сумен жабдықтау, су бұру жөніндегі ұсыныстарды бассейндік кеңестердің қарауына енгізеді, бассейндік кеңестердің ұсынымдарын зерделейді, оларды іске асыру жөнінде шаралар қолданады;
      63) су объектілерін ұтымды пайдалану және қорғау, елді мекендерді сумен жабдықтау, су бұру жөніндегі, оның ішінде жерді гидромелиорациялау, су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі іс – шаралардың іске асырылуын қамтамасыз етеді;
      64) жер үсті көздеріндегі су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы ставкаларын әзірлейді;
      65) су пайдаланушылар арасында су пайдалану лимиттерін бөледі;
      66) жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарында ауызсу және шаруашылық – тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат береді;
      67) су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға береді;
      68) су қорғау аймақтары мен белдеулерін орнату және оларды шаруашылықта пайдалану бойынша облыс әкімдігі қаулысының жобасын әзірлейді;
      69) бюджеттік бағдарламаның администраторы 004 "Ерекше авариялы су шаруашылығы құрылыстары мен гидромелиорациялық жүйелерді қалпына келтіру";
      70) бюджеттік бағдарламаның администраторы 003 "Коммуналдық меншіктегі су шаруашылығы құрылыстарының жұмыс істеуін қамтамасыз ету";
      71) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      17. Құқықтары мен міндеттері.

      Құқықтары:

      1) мемлекттік сатып алудың ұйымдастырушысы болуға;
      2) жеке және заңды тұлғалардан орман қоры мен жануарлар дүниесін және өзге де өсімдіктер ресурстарын пайдалануға белгіленген ережелер, нормалар мен шектеулерді сақтауды талап етуге және бұзушылықтарға жол берілген жағдайда табиғат пайдалану құқығын тоқтату туралы тыйым салуға;
      3) мемлекеттік органдардан, басқа ұйымдар мен жеке тұлғалардан мекеме құзырына жататын мәселелер бойынша ақпарат және құжаттар сұрауға және алуға;
      4) нормативтік - құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуге қатысуға;
      5) сотта талапкер және жауапкер болуға;
      6) басқармаға қарасты мекемелерді құру, қайта құру және тарату бойынша ұсыныстар енгізуге;
      7) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес негізгі міндеттері мен функцияларын жүзеге асыру үшін қажетті өзге де құқықтарды жүзеге асыруға.

      Міндеті:

      Басқарма өз функцияларын қолданыстағы заңнамалардың талаптарына сәйкес жүзеге асыруға міндетті.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      18. Басқарма басшылықты Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      19. Басқарманың бірінші басшысын облыс әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      20. Басқарманың бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
      21. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттілігі:
      1) өзінің бұйрығымен мекеме қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады, оларға тәртіптік жаза қолданады, сыйақылар береді, материалдық көмек көрсетеді, іссапар құжаттарын рәсімдейді, жыл сайынғы еңбек демалыстарын береді;
      2) басқарманың құрылымдық бөлімшелерінің ережелерін және қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулығын бекітеді;
      3) басқарманың ішкі еңбек тәртібін белгілейді;
      4) басқарманың шығыстар сметасын бекітеді және оның шегінде қаржыға иелік етеді;
      5) азаматтарды жеке қабылдауды жүзеге асырады;
      6) заңда белгіленген тәртіппен басқармаға қарасты мекемелердің штаттық кестесі мен құрылымын бекітеді;
      7) заңда белгіленген тәртіппен қарамағындағы мекемелердің басшысын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      8) заңда белгіленген тәртіппен қарамағындағы мекеме басшыларының орынбасарларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      9) бас бухгалтерлерін, орманшыларын, аңшылықтанушыларын, барлық санаттағы орман инженерлерін қызметке тағайындау мен босатуға келісім береді;
      10) қарамағындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың директорының біліктілік талаптары мен лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      11) мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
      12) барлық органдарда Мекеме мүддесін қорғайды;
      13) банкте есепшоттар ашады және мәмілелер жасайды.

      Басқарма басшысына дербес жауаптылық белгілене отырып сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс - қимыл үшін тікелей міндет жүктеледі.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      22. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      23. Басқарманың заңнамадағы көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік есебінен қалыптастырылады.

      24. Басқармада бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      25. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма, өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      26. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.

"Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қарамағындағы мемлекеттік мекемелердің, кәсіпорындардың тізбесі

      1) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Ақкөл ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      2) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Ақыртөбе ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      3) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Байзақ ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      4) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Бұрыл - Байтал ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      5) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Жамбыл ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      6) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Жуалы ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      7) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Көктерек ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      8) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Қарақоңыз ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      9) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Қосқұдық ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      10) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Қордай ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      11) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Луговой ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      12) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Меркі ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      13) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Мойынқұм ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      14) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Сарысу ормандарды және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      15) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының ормандарды қорғау жедел қызметі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      16) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының "Жамбыл су қоймалары" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      17) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Байзақ ауданынының "Базарбай" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны;
      18) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Жамбыл ауданынының "Талас - Аса" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны;
      19) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Қордай ауданынының "Қордай берекесі" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны;
      20) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Меркі ауданынының "Аспара" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны;
      21) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Шу ауданынының "Тасөткел" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны;
      22) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Талас ауданынының "Талас" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны;
      23) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Т.Рысқұлов ауданынының "Құлан - су" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны.
      24) Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы Сарысу ауданынының "Мұрап" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны.

Об утверждении положения коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области"

Постановление акимата Жамбылской области от 30 июля 2015 года № 171. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 1 сентября 2015 года № 2742. Утратило силу постановлением Жамбылского областного акимата от 24 ноября 2022 года № 249

      Сноска.Утратило силу постановлением Жамбылского областного акимата от 24.11.2022 № 249 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 1 марта 2012 года "О государственном имуществе" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое положение коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (далее - Управление).
      2. Управлению в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;
      3. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 27 марта 2014 года № 76 "Об утверждении Положения коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2209, опубликовано в газете "Знамя труда" от 15 мая 2014 года №50 (17923).
      4. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области А. Нуралиева.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
№ 171 от "30" июля 2015 года

ПОЛОЖЕНИЕ

о коммунальном государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области"

1. Общие положения

      1. Коммунальное государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере формирования и реализации государственной политики в области охраны окружающей среды, эффективного, устойчивого использования природных ресурсов, повышение лесистости и сохранение биологического разнообразия видов флоры и фауны, улучшение качества окружающей среды, рационального использования и охраны водных объектов как основы для благополучной, безопасной и комфортной жизни населения.
      2. Управление ведомств не имеет.
      3. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      5. Управление вступает в гражданско - правовые отношения от собственного имени.
      6. Управление имеет право выступать стороной гражданско - правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, почтовый индекс 080012, Жамбылская область, город Тараз, проспект Абая, 133 "А".
      10. Полное наименование государственного органа – коммунальное государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области".
      11. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.
      12. Финансирование деятельности Управления осуществляется из республиканского и местных бюджетов.
      13. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Управления.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      14. Миссия Управления:

      формирование и реализация государственной политики в области охраны окружающей среды, эффективное, устойчивое использование природных ресурсов, повышение лесистости и сохранение биологического разнообразия видов флоры и фауны, улучшение качества окружающей среды, рациональное использование и охрана водных объектов как основы для благополучной, безопасной и комфортной жизни населения.

      15. Задачи:
      4) осуществление функций Администратора бюджетных программ согласно возложенным функциям и полномочиям;
      5) участие в реализации государственной политики по вопросам лесного, водного и охотничьего хозяйства, охраны окружающей среды;
      6) координация работ по выработке стратегии природоохранных мероприятий. Финансирование приоритетных экологических - региональных программ и мероприятий, направленных на охрану, улучшение окружающей среды, водными, лесными и охотничьими ресурсами, иными ресурсами растительного и животного мира, экологической безопасности населения.
      16. Функции:
      1) участвуют в выработке предложений по формированию государственной лесной политики и ее реализации;
      2) организовывают и обеспечивают охрану, защиту, воспроизводство лесов и лесоразведение, регулируют лесопользование на территории государственного лесного фонда, находящегося в ведении лесного учреждения;
      3) организовывает разработку и реализацию выполнения мероприятий по профилактике лесных пожаров и борьбе с ними на территории лесного учреждения;
      4) определяют порядок привлечения физических и юридических лиц, а также противопожарной техники, транспортных и других средств организаций для тушения лесных пожаров, обеспечивают привлекаемых к этой работе физических лиц средствами передвижения, пожаротушения, питанием и медицинской помощью;
      5) создает резерв горюче - смазочных материалов на пожароопасный сезон для тушения пожаров на территории лесного учреждения;
      6) обеспечивают контроль за проведением крестьянскими и фермерскими хозяйствами и иными сельскохозяйственными организациями сжигания стерни, пожнивных и иных растительных остатков на сельскохозяйственных полях, пастбищах и сенокосах, отжигов травянистой растительности на территориях, прилегающих к лесному фонду;
      7) организовывают противопожарную пропаганду, регулярное освещение в средствах массовой информации вопросов о сбережении лесов, выполнении правил пожарной безопасности на территории лесного учреждения;
      8) координируют работу по борьбе с лесными пожарами на территории области с созданием в необходимых случаях для этой цели специальных комиссий;
      9) осуществляет работы по выявлению вредителей и болезней леса, их видовому составу, численности и рапространению, ведет систематический учет очагов вредных насекомых и болезней;
      10) разрабатывает проект постановления о запрещении пребывания физических лиц на территории государственного лесного фонда, об ограничении права лесопользования при проведении авиахимических, авиабиологических и аэрозольных мероприятий по борьбе с вредителями и болезнями леса, а также в периоды высокой пожарной опасности в лесу;
      11) подготавливают материалы по государственному учету лесного фонда, государственному лесному кадастру, государственному мониторингу лесов, находящихся в их функциональном ведении, для представления их уполномоченному органу;
      12) разрабатывают проекты ставок платы за лесные пользования на участках государственного лесного фонда (за исключением ставок за древесину, отпускаемую на корню);
      13) организовывают и проводят тендеры по предоставлению лесных ресурсов в долгосрочное лесопользование на участках государственного лесного фонда, находящихся в их функциональном ведении, с участием уполномоченного органа и местного представительного органа области;
      14) приостанавливают, ограничивают, прекращают право лесопользования на участках государственного лесного фонда, а также работы, представляющие опасность для состояния и воспроизводства лесов, в соответствии с законодательством Республики Казахстан в лесах, находящихся в их функциональном ведении;
      15) предоставляют лесопользователям участки под объекты строительства на землях государственного лесного фонда, находящихся в их ведении, где лесные ресурсы предоставлены в долгосрочное лесопользование для оздоровительных, рекреационных, историко-культурных, туристских и спортивных целей; нужд охотничьего хозяйства; побочного лесного пользования, и выдают разрешения на использование этих участков под строительство таких объектов;
      16) осуществляют государственную регистрацию договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда;
      17) обеспечивание соблюдения правил охоты и рыболовства на территории государственного лесного фонда;
      18) проведение биотехнических мероприятий;
      19) обеспечивают учет лесов и животного мира;
      20) утверждение проекта перечня рыбохозяйственных водоемов и (или) участков местного значения;
      21) готовят проекты решении по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйств в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      22) готовят проекты решения по созданию и расширению особо охраняемых природных территорий местного значения по согласованию с уполномоченным органом;
      23) осуществляют координацию и контроль и надзор за деятельностью подведомственных им органов и организаций в области охраны, воспроизводства и использования животного мира;
      24) проводят конкурсы по закреплению рыбохозяйственных водоемов местного, международного и республиканского значения расположенных на территории одной области;
      25) проводят конкурсы по закреплению охотничьих угодий за пользователями животным миром для нужд охотничьего хозяйства;
      26) организуют деятельность по интродукции, реинтродукции и гибридизации, а также по искусственному разведению редких и находящихся под угрозой исчезновения видов животных;
      27) организуют и обеспечивают охрану в резервном фонде рыбохозяйственных водоемов и (или) участков;
      28) на основании научных рекомендаций ведут паспортизацию рыбохозяйственных водоемов и (или) участков;
      29) устанавливают зоны рекреационного рыболовства;
      30) устанавливают границы рыбохозяйственных участков, открывают и закрывают тони (тоневые участки);
      31) выдают разрешения на пользование животным миром, за исключением научно – исследовательского лова на рыбохозяйственных водоемах, расположенных на территории двух и более областей, а также редких и находящихся под угрозой исчезновений видов животных;
      32) осуществляет координацию и контроль за деятельностью подведомственных им органов и организаций в области охраны, воспроизводства и использования животного мира;
      33) организуют мероприятия по оказанию помощи животным в случае их заболеваний, угрозы их гибели на незакрепленных охотничьих угодьях и рыбохозяйственных водоемах и (или) участках;
      34) разрабатывают и утверждают по согласованию с уполномоченным органом планы управления особо охраняемыми природными территориями, находящимися в их ведении, обеспечивают проведение их охраны, защиты и восстановления, а также научных исследований;
      35) организуют разработку и обеспечивают проведение государственной экологической экспертизы естественно - научных и технико - экономических обоснований по созданию и расширению особо охраняемых природных территорий местного значения;
      36) разрабатывают и представляют уполномоченному органу в области охраны окружающей среды инвестиционные проекты в области охраны окружающей среды;
      37) вносят предложения по разработке документов в области охраны окружающей среды, передают на рассмотрение уполномоченного органа в области охраны окружающей среды инициативные проекты таких документов;
      38) принимают участие в переговорах с недропользователями для решения вопросов, связанных с соблюдением социально - экономических и экологических интересов населения региона при заключении контракта;
      39) принимают участие в осуществлении мониторинга исполнения контрактных обязательств недропользователями в части социального развития территорий;
      40) утверждают состав рабочей группы, которая проводит прямые переговоры по предоставлению права недропользования на разведку, добычу, совмещенную разведку и добычу полезных ископаемых;
      41) подготавливают и организуют конкурсы для предоставления права недропользования на проведение разведки или добычи общераспространенных полезных ископаемых;
      42) организуют проведение экспертизы проектных документов по общераспространенным полезным ископаемым, на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей, за исключением экспертизы проектно - сметной документации на проведение работ по государственному геологическому изучению недр;
      43) заключают, регистрируют и хранят контракты на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых и строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей;
      44) выдают разрешения на передачу права недропользования, а также регистрируют сделки по передаче права недропользования в залог по общераспространенным полезным ископаемым;
      45) выдают разрешения на право недропользования при строительстве (реконструкции) и ремонте автомобильных дорог общего пользования, железных дорог и гидросооружений;
      46) на основании предложений экспертной комиссии по вопросам недропользования обеспечивают исполнение и прекращение действия контрактов на разведку или добычу общераспространенных полезных ископаемых и строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей;
      47) содействуют сохранению объектов, связанных с недропользованием, имеющих экологическое, научное, историко - культурное и рекреационное значение;
      48) принимают решения о возобновлении действия контрактов на разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых и строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей;
      49) осуществляют мониторинг и контроль за исполнением контрактных обязательств по общераспространенным полезным ископаемым и строительству и (или) эксплуатации подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей;
      50) утверждают перечень участков недр, содержащих общераспространенные полезные ископаемые, подлежащих выставлению на тендер или аукцион;
      51) выдает разрешение на застройку площадей залегания полезных ископаемых, а также размещение в местах их залегания подземных сооружений;
      52) организуют и проводят в пределах своей компетенции государственную экологическую экспертизу объектов хозяйственной деятельности;
      53) привлекают для проведения экспертных работ внешних экспертов (физических и юридических лиц), имеющих лицензии на выполнение работ и оказание услуг в области охраны окружающей среды;
      54) в пределах своей компетенции выдают разрешения на эмиссии в окружающую среду, устанавливают в них лимиты на эмиссии в окружающую среду;
      55) реализует государственную политику в области охраны окружающей среды;
      56) заключают в пределах компетенции соглашения и меморандумы в области охраны окружающей среды;
      57) управляет водохозяйственными сооружениями, находящимися в коммунальной собственности, осуществление мер по их защите;
      58) реализует государственную политику в области использования и охраны водного фонда, водоснабжения и водоотведения;
      59) устанавливает водоохранные зоны, полосы и зоны санитарной охраны источников питьевого водоснабжения по согласованию с бассейновыми водохозяйственными управлениями, уполномоченным органом в области санитарно – эпидемиологического благополучия населения;
      60) устанавливает режим и особые условия хозяйственного использования водоохранных зон и полос по согласованию с бассейновыми водохозяйственными управлениями;
      61) предоставляет водные объекты в обособленное или совместное использование на конкурсной основе в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан;
      62) принимает участие в работе бассейновых советов и бассейновом соглашении, вносят на рассмотрение бассейновых советов предложения по рациональному использованию и охране водных объектов, водоснабжению, водоотведению населенных пунктов, изучают рекомендации бассейновых советов, принимают меры по их реализации;
      63) обеспечивает реализацию мероприятий по рациональному использованию и охране водных объектов, водоснабжению, водоотведению населенных пунктов, в том числе по гидромелиорации земель, обеспечению безопасности водохозяйственных систем и сооружений;
      64) разрабатывает ставки платы за пользование водными ресурсами поверхностных источников;
      65) распределяет лимиты водопользования среди водопользователей;
      66) выдает разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно – бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества;
      67) предоставляет водные объекты в обособленные или совместные пользование на конкурсной основе в порядке, определяемом уполномоченным органом;
      68) подготавливает проект постановления акимата области по установлению водоохранных зон, полос и режим их хозяйственного использования;
      69) администратор бюджетной программы 004 "Восстановление особо аварийных водохозяйственных сооружений и гидромелиоративных систем";
      70) администратор бюджетной программы 003 "Обеспечение функционирования водохозяйственных сооружений, находящихся в коммунальной собственности";
      71) осуществляют в интересах местного государственного управления иные полномочия, возлагаемые на местные исполнительные органы законодательством Республики Казахстан.
      17. Права и обязанности:

      Права:

      1) выступать организатором и заказчиком государственных закупок;
      2) требовать от физических и юридических лиц соблюдения установленных правил, норм и ограничений на пользование лесным фондом и животным миром и иными растительными ресурсами и налагать запреты о прекращении права природопользования;
      3) запрашивать и получать у государственных органов, иных организаций и физических лиц информацию и документы, в соответствии с действующим законодательством;
      4) участвовать в разработке проектов нормативных правовых актов;
      5) быть истцом и ответчиком в суде;
      6) вносить предложения по созданию, реорганизации и ликвидации подведомственных Управлению организаций;
      7) осуществлять иные права, необходимые для реализации основных задач и функций в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Обязанность:

      Управление обязано осуществлять свои функции в соответствии с требованиями действующего законодательства

3. Организация деятельности государственного органа

      18. Руководство Управления осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций.
      19. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом области.
      20. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      21. Полномочия первого руководителя Управления:
      1) своим приказом назначает на должность и освобождает от должности работников учреждения, налагает на них дисциплинарные взыскания, премирует, оказывает материальную помощь, оформляет командировочные документы, представляет ежегодные трудовые отпуска;     
      2) утверждает положения отделов и должностные инструкции работников Управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области;
      3) устанавливает внутренний трудовой распорядок в Управлении;
      4) утверждает смету расходов Управления и в ее пределах распоряжается финансовыми средствами;
      5) осуществляет личный прием граждан;
      6) в соответствии с законодательством утверждает штатное расписание и структуру государственных учреждений, находящихся в ведении Управления;
      7) в соответствии с законодательством назначает и освобождает от должности директоров государственных юридических лиц, находящихся в ведении Управления;
      8) в соответствии с законодательством назначает на должность и освобождает от должности заместителя директора государственных юридических лиц, находящихся в ведении Управления;
      9) дает согласие на назначение и освобождение от должности главных бухгалтеров, лесничих, охотоведов, инженеров всех категорий;
      10) утверждает квалификационные требования и должностные инструкции директоров коммунальных государственных предприятий;
      11) без доверенности действует от имени учреждения;
      12) представляет интересы учреждения во всех органах;
      13) открывает банковские счета и совершает сделки.

      На руководителя Управления возлагается непосредственная обязанность по противодействию коррупции с установлением персональной ответственности.

      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      22. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

4. Имущество государственного органа

      23. Коммунальное государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником.

      24. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности.
      25. Управления не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      26. Реорганизация и упразднение Управления осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень государственных учреждений, предприятии находящихся в ведении коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области"

      1) Коммунальное государственное учреждение "Аккольское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      2) Коммунальное государственное учреждение "Акыртюбинское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      3) Коммунальное государственное учреждение "Байзакское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      4) Коммунальное государственное учреждение "Бурыл-Байталское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      5) Коммунальное государственное учреждение "Жамбылское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      6) Коммунальное государственное учреждение "Жуалинское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      7) Коммунальное государственное учреждение "Коктерекское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      8) Коммунальное государственное учреждение "Караконузское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      9) Коммунальное государственное учреждение "Коскудукское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      10) Коммунальное государственное учреждение "Кордайское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      11) Коммунальное государственное учреждение "Луговское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      12) Коммунальное государственное учреждение "Меркенское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      13) Коммунальное государственное учреждение "Мойынкумское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      14) Коммунальное государственное учреждение "Сарысуское учреждение по охране лесов и животного мира управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      15) Коммунальное государственное учреждение "Оперативная служба по охране лесов управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      16) Коммунальное государственное учреждение "Жамбыл су қоймалары" управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области";
      17) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Базарбай" Байзакского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области;
      18) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Талас-Аса" Жамбылского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области;
      19) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Қордай берекесі" Кордайского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области;
      20) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Аспара" Меркенского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области;
      21) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Тасөткел" Шуского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области;
      22) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Талас" Таласского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области;
      23) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Құлан-су" Т.Рыскуловского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области.
      24) Коммунальное государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Мұрап" Сарысуского района управления природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области.