"Қызылорда облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2015 жылғы 06 ақпандағы № 846 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 04 наурызда № 4898 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2016 жылғы 19 мамырдағы № 461 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 19.05.2016 № 461 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Қызылорда облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі бекітілсін.
      2. "Қызылорда облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын шараларды қабылдасын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қызылорда облысы әкімінің орынбасары Р. Кенжеханұлына жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Қызылорда облысының әкімі Қ. Көшербаев

  Қызылорда облысы әкімдігінің
2015 жылғы "6" ақпандағы № 846 қаулысымен
бекітілген

"Қызылорда облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Қызылорда облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) ведомстволық бағыныстағы аумақта білім саласы қызметін мемлекеттік реттеу функцияларын орындауға уәкілеттілік алған, облыстық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган болып табылады.
      2. Басқарманың құрылтайшысы Қызылорда облысының әкімдігі болып табылады. Басқармаға қатысты коммуналдық меншік құқығы субьектісінің құқықтарын "Қызылорда облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады.
      3. Басқарма өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiне, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге, сондай-ақ, осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Басқарма мемлекеттiк мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттiк тiлде өз атауы бар мөрi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      5. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      6. Басқарма, егер заңнамаға сәйкес осыған уәкiлеттiк берiлген болса, мемлекеттiң атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Басқарма өз құзыретiнiң мәселелерi бойынша заңнамада белгiленген тәртiппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актiлермен ресiмделетiн шешiмдер қабылдайды.
      8. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимитi қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекiтiледi.
      9. Заңды тұлғаның тұрған жері: Қазақстан Республикасы, Қызылорда облысы, 120003, Қызылорда қаласы, Бейбарыс Сұлтан көшесі, құрылыс 1.
      10. Мемлекеттiк органның толық атауы – "Қызылорда облысының білім басқармасы" мемлекеттiк мекемесi.
      11. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.
      12. Басқарманың қызметiн қаржыландыру облыстық бюджеттен жүзеге асырылады.
      13. Басқармаға кәсiпкерлiк субъектiлерiмен Басқарманың функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Басқармаға заңнамалық актiлермен кiрiстер әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, онда осындай қызметтен алынған кiрiстер мемлекеттік бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

2. Басқарманың миссиясы, негiзгi мiндеттерi, функциялары, құқықтары мен мiндеттерi

      14. Басқарманың миссиясы:
      облыс аумағында білім саласының дамуының негізгі мақсаттарын іске асыру және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге негізделген білім берудің тиімді және біртұтас жүйесін қалыптастыру, білім беру, сонымен қатар, бала құқықтары туралы Конвенция мен Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларында көрсетілген заңды құқықтарды сақтау негізінде баланың үйлесімді дамуына жағдай жасау, қоғамда адамгершілік басымдықтар мен рухани бағдарларды қалыптастыру, сондай-ақ, балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ведомствоаралық үйлестірудің тиімді жүйесін құру.
      "15. Функциялары:
      1) білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырады;
      2) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беруді қамтамасыз етеді;
      3) балаларды арнайы оқу бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз етеді;
      4) мамандандырылған білім беру ұйымдарында дарынды балаларды оқытуды қамтамасыз етеді;
      5) білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттардың бланкілеріне тапсырыс беруді және негізгі орта, жалпы білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын солармен қамтамасыз етуді ұйымдастырады және олардың пайдаланылуына бақылауды жүзеге асырады;
      6) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімі бар мамандарды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын әзірлеп, облыс әкімдігіне бекіту үшін ұсынады;
      7) Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының ұсыныстарын ескере отырып, техникалық және кәсіптік білімі бар мамандарды даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастырады;
      8) білім алушылардың ұлттық бірыңғай тестілеуге қатысуын ұйымдастырады;
      9) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын, сондай-ақ мамандандырылған жалпы білім беретін және арнайы оқу бағдарламаларын (қылмыстық-атқару жүйесінің түзеу мекемелеріндегі білім беру ұйымдарын қоспағанда) іске асыратын мемлекеттік білім беру ұйымдарын материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады;
      10) мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге жалпы білім беретін мектептерді ағымдағы ұстауға бөлінетін бюджет қаражатының кемінде бір пайызы мөлшерінде қаржылай және материалдық көмек көрсетуге қаражат жұмсайды;
      11) мемлекеттік тапсырыс негізінде техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын, сондай-ақ мамандандырылған жалпы білім беретін және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін жыл сайын 1 тамызға дейін қағаз және электрондық жеткізгіштерде оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерін сатып алуды және жеткізуді қамтамасыз етеді;
      12) облыс ауқымында жалпы білім беретін пәндер бойынша мектеп олимпиадаларын және ғылыми жобалар конкурстарын, орындаушылар конкурстары мен кәсіби шеберлік конкурстарын ұйымдастыруды және өткізуді қамтамасыз етеді;
      13) балаларға облыстық деңгейде жүзеге асырылатын қосымша білім беруді қамтамасыз етеді;
      14) бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын мемлекеттік білім беру ұйымдарының кадрларын қайта даярлауды және қызметкерлердің біліктілігін арттыруды ұйымдастырады;
      15) дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалтуды және әлеуметтік бейімдеуді қамтамасыз етеді;
      16) жетім балаларды, ата-анаcының қамқорлығынсыз қалған балаларды белгіленген тәртіппен мемлекеттік қамтамасыз етуді жүзеге асырады;
      17) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен білім алушылардың жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұйымдастырады;
      18) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын мемлекеттік білім беру тапсырысының негізінде бітірген адамдарды жұмысқа орналастыруды қамтамасыз етеді;
      19) берілген өтінімдерге сәйкес кейіннен жұмысқа орналастыра отырып, ауылдық жердің кадрлар қажетсінуі туралы өтінімді білім беру және денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органдарға жыл сайын 15-ші сәуірге дейін ұсынады;
      20) білім алушылардың қоғамдық көлікте жеңілдікпен жол жүруі туралы мәслихатқа ұсыныс енгізеді;
      21) білім беру мониторингін жүзеге асырады;
      22) кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының жұмыс істеуін қамтамасыз етеді;
      23) кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарында ұсталатын адамдарға жағдай жасайды;
      24) қамқоршылық кеңестерге жәрдем көрсетеді;
      25) мемлекеттік білім беру ұйымдарының кадрмен қамтамасыз етілуін ұйымдастырады;
      26) конкурс жеңімпаздарына - мемлекеттік орта білім беру мекемелеріне "Орта білім беретін үздік ұйым" грантын төлейді;
      27) мамандандырылған және арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқытуға рұқсат береді;
      28) облыстық деңгейдегі әдістемелік кабинеттердің материалдық-техникалық базасын қамтамасыз етеді;
      29) орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын әзірлеп, облыс әкімдігіне бекіту үшін ұсынады;
      30) білім беру ұйымдарының ішкі тәртіптемесінің үлгілік қағидасын әзірлеп, облыс әкімдігіне бекіту үшін ұсынады;
      31) балаларға арналған әлеуметтік инфрақұрылымды қалыптастыруға қатысады;
      32) баланың құқықтары мен заңды мүдделерiн қорғау жөнiндегi консультацияларды хабарлау мен өткiзу, iс-шараларды жүзеге асыру тәртiбiн белгiлейді;
      33) тәрбие, бiлiм беру, денсаулық сақтау, ғылым, мәдениет, дене тәрбиесi мен спорт, әлеуметтiк қызмет көрсету және отбасын әлеуметтiк қорғау саласында балалар мүдделерiне орай орталық атқарушы органдар айқындаған мемлекеттiк саясатты iске асыру жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асырады;
      34) жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды міндетті түрде жұмысқа орналастыруды және тұрғын үймен қамтамасыз етуді белгіленген тәртіппен жүзеге асырады;
      35) өз құзыреті шегінде жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру саласындағы шараларды іске асырады.
      36) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын, мамандандырылған жалпы білім беретін және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын мемлекеттік білім беру ұйымдарын, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдердің спорт мектептерін білім беру саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен құрады, қайта ұйымдастырады және таратады;
      37) балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығын зерттеп-қарауды және психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялық көмек көрсетуді қамтамасыз етеді;
      38) дуальды оқыту бойынша білікті жұмысшы кадрлар мен орта буын мамандарын даярлауды ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
      39) құқық бұзушылық жасауға итермелейтін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі шаралар қолданады;
      40) азаматтардың құқықтық тәрбиесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
      41) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - Қызылорда облысы әкімдігінің 07.04.2016 № 430 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      16. Құқықтары мен мiндеттерi:
      1) Басқарма өзiне жүктелген мiндеттердi және өзiнiң функцияларын жүзеге асыру барысында заңнамада бекiтiлген тәртiппен:
      мемлекеттiк органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан заңнамамен бекітілген тәртіппен қажеттi ақпараттар мен материалдарды сұрауға және алуға;
      өз құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестер, семинарлар, конференциялар өткізуге;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында қарастырылған өзге де құқықтарды атқаруға құқылы.
      2) Басқарма:
      заңды және негiзделген шешiмдер қабылдауға;
      қабылданған шешiмдердiң орындалуын бақылауды қамтамасыз етуге;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында қарастырылған өзге де міндеттерді іске асыруға міндетті.

3. Басқарманың қызметiн ұйымдастыру

      17. Басқармаға басшылықты Басқармаға жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бiрiншi басшы жүзеге асырады.
      18. Басқарманың бірінші басшысын облыс әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      19. Басқарманың бiрiншi басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
      20. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) өз өкілеттігін жүзеге асыру кезінде облыс әкімі мен жетекшілік ететін облыс әкімінің орынбасарына есеп береді;
      2) өз құзыреті шегінде барлық мемлекеттiк органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарманы бiлдiредi;
      3) еңбек қатынастары мәселелері өз құзыретіне жататын Басқарма қызметкерлерін заңнамаға сәйкес қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      4) стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың әзірленуін қамтамасыз етеді;
      5) еңбек қатынастары мәселелері өз құзыретіне жататын Басқарма қызметкерлеріне заңнамада белгіленген тәртіппен тәртіптік жаза қолданады және көтермелеу шараларын қабылдайды;
      6) бұйрықтарға қол қояды;
      7) Басқарма атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
      8) шарттар жасасады;
      9) сенімхаттар береді;
      10) сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша дербес жауапты болады;
      11) Басқарманың жұмысын ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды;
      12) облыс әкімдігі мен әкімінің актiлерi мен тапсырмаларын орындайды;
      13) Басқарманың құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелердi бекiтедi;
      14) құзыретi шегiнде нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын әзiрлеудi ұйымдастырады;
      15) қызметтік этика нормаларының сақталуын қамтамасыз етеді;
      16) гендерлік теңдік саясатын жүзеге асырады;
      17) жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдау кестесін бекітеді;
      18) Қазақстан Республикасы заңнамасымен көзделген басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
      21. Бiрiншi басшы өз орынбасарларының өкiлеттiктерiн қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгiлейдi.
      22. Басқарманың жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.
      23. Басқарма мен облыс әкімдігі, Басқарма әкімшілігі мен оның еңбек ұжымы арасындағы өзара қарым-қатынастар қолданыстағы Қазақстан Республикасының заңнамасымен реттеледі.
      24. Басқарманың жұмыс режимі:
      1) Басқарма дүйсенбі және жұма аралығында аптасына 5 (бес) күн жұмыс істейді;
      2) Басқарманың жұмыс уақыты: жергілікті уақыт бойынша сағат 09-00-де басталып, сағат 19-00-де аяқталады. Сағат 13-00-ден сағат 15-00-ге дейін үзіліс;
      3) Басқарма сенбі және жексенбі күндері, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген мереке күндері жұмыс істемейді.

4. Басқарманың мүлкi

      25. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкiн.
      Басқарманың мүлкі оған меншiк иесi берген мүлiк, сондай-ақ, өз қызметi нәтижесiнде сатып алынған мүлiк (ақшалай кiрiстердi коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебiнен қалыптастырылады.
      26. Басқармаға бекiтiлген мүлiк облыстық коммуналдық меншiкке жатады.
      27. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзiне бекiтiлген мүлiктi және қаржыландыру жоспары бойынша өзiне бөлiнген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi өз бетiмен иелiктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      28. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
      Басқарма таратылған жағдайда оның мүлкін пайдалану Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении положения государственного учреждения "Управление образования Кызылординской области"

Постановление акимата Кызылординской области от 06 февраля 2015 года № 846. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 04 марта 2015 года № 4898. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 19 мая 2016 года № 461

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 19.05.2016 № 461 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое положение государственного учреждения "Управление образования Кызылординской области".
      2. Государственному учреждению "Управление образования Кызылординской области" принять меры, вытекающие из настоящего постановления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Кызылординской области Р. Кенжеханулы
      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.
      Аким Кызылординской области К. Кушербаев

  Утверждено
постановлением акимата Кызылординской области
от "6" февраля 2015 года № 846

Положение государственного учреждения "Управление образования Кызылординской области"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление образования Кызылординской области" (далее - Управление) является исполнительным органом, финансируемым из областного бюджета, уполномоченным на выполнение функций государственного регулирования образовательной деятельности на подведомственной территории.
      2. Учредителем Управления является акимат Кызылординской области. Права субьекта права коммунальной собственности в отношении Управления осуществляет государственное учреждение "Управление финансов Кызылординской области".
      3. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      5. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, Кызылординская область, 120003, город Кызылорда, улица Бейбарыс Султан, строение 1.
      10. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Управление образования Кызылординской области".
      11. Настоящее Положение является учредительным документом Управления образования.
      12. Финансирование деятельности Управления осуществляется из областного бюджета.
      13. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Управления.
      Если Управлению образования законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доход деятельность, то доход, полученный от такой деятельности, направляется в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      14. Миссия Управления:
      осуществление функций по внедрению и развитию целостной и эффективной системы образования, ориентированной на достижение стратегических целей и реализацию приоритетных задач по обеспечению развития образовательного процесса на территории области, создание условий для гармоничного развития личности ребенка на основе соблюдения всех законных прав, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан и Конвенцией о правах ребенка, формирование нравственных приоритетов и духовных ориентиров в обществе, а также создание эффективной системы межведомственной координации по вопросам защиты прав детей.
      15. Функции:
      1) реализует государственную политику в области образования;
      2) обеспечивает предоставление технического и профессионального, послесреднего образования;
      3) обеспечивает обучение детей по специальным учебным программам;
      4) обеспечивает обучение одаренных детей в специализированных организациях образования;
      5) организует заказ и обеспечение организаций образования, реализующих общеобразовательные учебные программы основного среднего, общего среднего образования и образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования, бланками документов государственного образца об образовании и осуществляет контроль за их использованием;
      6) разрабатывает государственный образовательный заказ на подготовку специалистов с техническим и профессиональным, послесредним образованием и вносит на утверждение акимата области;
      7) размещает государственный образовательный заказ на подготовку специалистов с техническим и профессиональным образованием с учетом предложений Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан;
      8) организует участие обучающихся в едином национальном тестировании;
      9) осуществляет материально-техническое обеспечение государственных организаций образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования, а также специализированные общеобразовательные и специальные учебные программы (за исключением организаций образования в исправительных учреждениях уголовно-исполнительной системы);
      10) направляет средства на оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных учреждений образования из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в семьях, детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций, и иным категориям обучающихся и воспитанников, определяемым коллегиальным органом управления организации образования, в размере не менее одного процента от бюджетных средств, выделяемых на текущее содержание общеобразовательных школ;
      11) ежегодно до 1 августа обеспечивает приобретение и доставку учебников и учебно-методических комплексов на бумажных и электронных носителях для организаций образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального образования, а также специализированные общеобразовательные и специальные учебные программы на основе государственного заказа;
      12) обеспечивает организацию и проведение школьных олимпиад и конкурсов научных проектов по общеобразовательным предметам, конкурсов исполнителей и конкурсов профессионального мастерства областного масштаба;
      13) обеспечивает дополнительное образование детей, осуществляемое на областном уровне;
      14) организует переподготовку кадров и повышение квалификации работников государственных организаций образования, финансируемых за счет бюджетных средств;
      15) обеспечивает реабилитацию и социальную адаптацию детей и подростков с проблемами в развитии;
      16) осуществляет в установленном порядке государственное обеспечение детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей;
      17) организует бесплатное и льготное питание отдельных категорий обучающихся в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан;
      18) содействует трудоустройству лиц, окончивших на основе государственного образовательного заказа организации образования, реализующие профессиональные учебные программы технического и профессионального, послесреднего образования;
      19) ежегодно до 15 апреля представляет в уполномоченные органы в области образования и здравоохранения заявки о потребности в кадрах в сельской местности с последующим трудоустройством согласно представленным заявкам;
      20) вносит предложения в маслихат о льготном проезде обучающихся на общественном транспорте;
      21) осуществляет образовательный мониторинг;
      22) обеспечивает функционирование Центров адаптации несовершеннолетних;
      23) обеспечивает условия лицам, содержащимся в Центрах адаптации несовершеннолетних;
      24) оказывает содействие попечительским советам;
      25) организует кадровое обеспечение государственных организаций образования;
      26) выплачивает победителям конкурса – государственным учреждениям среднего образования грант "Лучшая организация среднего образования";
      27) выдает разрешение на обучение в форме экстерната в организациях образования, реализующих специализированные и специальные общеобразовательные учебные программы;
      28) обеспечивает материально-техническую базу методических кабинетов областного уровня;
      29) разрабатывает правила деятельности психологической службы в организациях среднего образования и вносит на утверждение акимата области;
      30) разрабатывает образец типовых правил внутреннего распорядка организаций образования и вносит на утверждение акимата области проект;
      31) участвует в формировании социальной инфраструктуры для детей;
      32) определяет порядок информирования и проведения консультаций, осуществления мероприятий по защите прав и законных интересов ребенка;
      33) осуществляет мероприятия по реализации государственной политики в интересах детей в области воспитания, образования, здравоохранения, науки, культуры, физической культуры и спорта, социального обслуживания и социальной защиты семьи, определенных центральными исполнительными органами;
      34) осуществляет в установленном порядке обязательное трудоустройство и обеспечение жильем детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей;
      35) в пределах своей компетенции реализует мероприятия в сфере мобилизационной подготовки и мобилизации.
      36) создает, реорганизует и ликвидирует в установленном законодательством Республики Казахстан порядке по согласованию с уполномоченным органом в области образования государственные организации образования, реализующие образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования, специализированные общеобразовательные и специальные учебные программы, а также детские юношеские спортивные школы;
      37) обеспечивает обследование психического здоровья детей и подростков и оказание психолого-медико-педагогической консультативной помощи;
      38) обеспечивает организацию подготовки квалифицированных рабочих кадров и специалистов среднего звена по дуальному обучению;
      39) принимает меры по устранению причин и условий, способствующих совершению правонарушений;
      40) обеспечивает организацию правового воспитания граждан;
      41) осуществляет в интересах местного государственного управления иные полномочия, возлагаемые на местные исполнительные органы законодательством Республики Казахстан.
      Сноска. Пункт 15 с изменениями, внесенными постановлением акимата Кызылординской области от 07.04.2016 № 430 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).
      16. Права и обязанности:
      1) Управление для реализации возложенных на него задач и осуществления своих функций имеет право в установленном законодательством порядке:
      запрашивать и получать от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;
      проводить совещания, семинары, конференции по вопросам, входящим в его компентенцию;
      осуществлять иные права, предусмотренные действующим законодательством Республики Казахстан.
      2) Управление обязано:
      принимать законные и обоснованные решения;
      обеспечивать контроль за исполнением принятых решений;
      исполнять иные обязанности, предусмотренные действующим законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности Управления

      17. Руководство Управлением осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций.
      18. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом области.
      19. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должность и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      20. Полномочия первого руководителя Управления:
      1) в процессе реализации своих полномочий отчитывается акиму области и курирующему заместителю акима области;
      2) представляет Управление в государственных органах и иных организациях в пределах своей компетенции;
      3) в соответствии с законодательством назначает на должность и освобождает от должности работников Управления, вопросы трудовых отношений которых отнесены к его компетенции;
      4) обеспечивает разработку стратегических и программных документов;
      5) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания и применяет меры поощрения на сотрудников Управления, вопросы трудовых отношений которых отнесены к его компетенции;
      6) подписывает приказы;
      7) действует без доверенности от имени Управления;
      8) заключает договора;
      9) выдает доверенности;
      10) несет персональную ответственность за работу по борьбе с коррупцией;
      11) организует, координирует и контролирует работу Управления;
      12) исполняет поручения и акты акима и акимата области;
      13) утверждает положения о структурных подразделениях Управления;
      14) организует разработку проектов нормативных правовых актов в пределах компетенции;
      15) обеспечивает соблюдение норм служебной этики;
      16) реализует политику гендерного равенства;
      17) утверждает график личного приема физических лиц и представителей юридических лиц;
      18) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим, в соответствии с действующим законодательством.
      21. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.
      22. Режим работы Управления устанавливается правилами внутреннего трудового распорядка и не должен противоречить нормам трудового законодательства.
      23. Взаимоотношения между Управлением и акиматом области, администрацией Управления и его трудовым коллективом регулируются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      24. Режим работы Управления:
      1) Управление работает с понедельника по пятницу 5 (пять) дней в неделю;
      2) время работы Управления: с 09-00 часов до 19.00 часов местного времени. Перерыв: с 13-00 часов до 15-00 часов;
      3) в субботу и воскресенье, а также в установленные законодательством Республики Казахстан праздничные дни, Управление не работает.

4. Имущество Управления

      25. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      26. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к областной коммунальной собственности.
      27. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      28. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Использование имущества в случае ликвидации Управления осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.