Автомобиль көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 қарашадағы № 218 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 25 қарашада № 5228 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қызылорда облысы әкімінің орынбасары С. Ж. Сүлейменовке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Қызылорда облысының әкімі Қ. Көшербаев

  Қызылорда облысы әкімдігінің
  2015 жылғы "20" қарашадағы
№ 218 қаулысымен бекітілген

"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: "Қызылорда облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – Орталық);
      2) www.elicense.kz, www.e.gov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – халықаралық техникалық байқау сертификаты (бұдан әрі – халықаралық сертификат) немесе "Автомобиль көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 557 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 11476 нөмірімен тіркелген) бекітілген "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен Орталықтың іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының Орталыққа стандарттың 1-қосымшасына сәйкес белгіленген нысанда өтініш ұсынуы немесе портал арқылы электронды құжат нысанындағы сұраныс жолдауы.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі Орталыққа стандарттың 9-тармағына сәйкес келесі құжаттарды ұсынады:
      жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);
      стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      халықаралық сертификатты беруге мемлекеттік баждың төленгені туралы түбіртек, "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі арқылы төлеген жағдайдағыны қоспағанда;
      техникалық байқаудан өту туралы диагностикалық картасы;
      2) Орталық қызметкері құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді немесе көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді (жиырма минуттан аспайды);
      Орталық қызметкері Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді мемлекеттік қызметті көрсету кезінде пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады;
      3) Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (бір жұмыс күні ішінде, мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (жиырма минут ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды (жиырма минуттан аспайды);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы сертификатты немесе стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тартуды (бұдан әрі – дәлелді бас тарту) дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (екі жұмыс күні ішінде);
      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы сертификатқа немесе дәлелді бас тартуға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (жиырма минуттан аспайды);
      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері сертификатты немесе дәлелді бас тартуды тіркейді және Орталыққа жолдайды (бір сағат ішінде);
      9) Орталық қызметкері сертификатты немесе дәлелді бас тартуды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді (жиырма минуттан аспайды);
      Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесінің (рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі және оның басқа құрылымдық бөлімшеге берілу тәртібі көрсетіле отырып) сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызмет берушінің орындаушысы;
      4) Орталық қызметкері;
      5) Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдардың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимылдары реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілетін қызметті берушілер және (немесе) Орталықпен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Қызылорда облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің, Қызылорда облысы әкімдігінің, Қызылорда қаласы және аудан әкімдіктерінің ресми интернет-ресурстарында орналастырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы әрекеттерінің (іс-қимылдарының) кезектілігі мен жүгіну тәртібінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі порталда тіркеледі және көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электронды құжат нысанындағы сұраныс (бұдан әрі – электрондық сұраныс) пен стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы электрондық сұраныс пен құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні көрсетіле отырып, құжаттардың қабылданғандығы туралы хабарлама жолдайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (жиырма минуттан аспайды);
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды (жиырма минуттан аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы сертификатты немесе дәлелді бас тартуды дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (екі жұмыс күні ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы сертификатқа немесе дәлелді бас тартуға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды (жиырма минуттан аспайды);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің "жеке кабинетіне" жолдайды (жиырма минуттан аспайды).
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

  "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  1-қосымша

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесінің (рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі және оның басқа құрылымдық бөлімшеге берілу тәртібі көрсетіле отырып) сипаттамасы

1
Рәсімнің
(іс-қимылдың) нөмірі
1
2
3
4
5
6
 
7
8
2
Құрылымдық бөлімшелердің атауы
Орталық
қызметкері
Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
Орталық
қызметкері
3
Рәсімнің
(іс-қимылдың) атауы және олардың сипаттамасы
құжаттарды тіркейді
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды
құжаттарды тіркейді
құжаттарды қарайды
сертификатты немесе дәлелді бас тартуды дайындайды
сертификатқа немесе дәлелді бас тартуға қол қояды
сертификат
ты немесе дәлелді бас тартуды тіркейді
сертификатты немесе дәлелді бас тартуды тіркейді
4
Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесі
көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне құжаттардың қабылданғаны не құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің
басшысына ұсынады
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушы сына жолдайды
сертификатты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады
сертификат
ты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды
сертификат
ты немесе дәлелді бас тартуды Орталыққа жолдайды
сертификатты немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті алушыға
не оның өкіліне береді
5
Орындалу мерзімі
20 минуттан аспайды
1 жұмыс күні ішінде, мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді
 
20 минуттан аспайды
20 минуттан аспайды
2 жұмыс күні ішінде
 
20 минуттан аспайды
1 сағат ішінде
20 минуттан аспайды

  "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  2-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы

      


  "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      


  "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      кестенің жалғасы
      


Шартты белгілемелер:

      


  Қызылорда облысы әкімдігінің
2015 жылғы "20" қарашадағы
№ 218 қаулысымен бекітілген

"Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: "Қызылорда облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – Орталық);
      2) www.elicense.kz, www.e.gov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тудің нәтижесі – жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру (бұдан әрі – лицензия) немесе "Автомобиль көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі №557 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 11476 нөмірімен тіркелген) бекітілген "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) (бұдан әрі – оның өкілі) Орталыққа стандарттың 1, 2 немесе 3, 4–қосымшаларына сәйкес нысандарда өтініш ұсынуы немесе портал арқылы электрондық құжат нысанындағы сұраныс жолдауы.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі Орталыққа стандарттың 9-тармағына сәйкес келесі құжаттарды ұсынады:
      лицензия алу үшін:
      стандарттың 1,2- қосымшаларына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, лицензияны қайта ресімдеу үшін лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі;
      стандарттың 5–қосымшасына сәйкес өтініш берушінің қосалқы қызмет түріне байланысты біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;
      лицензияны қайта ресімдеу үшін:
      стандарттың 3, 4-қосымшаларына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, лицензияны қайта ресімдеу үшін лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі;
      стандарттың 5–қосымшасына сәйкес өтініш берушінің қосалқы қызмет түріне байланысты біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;
      лицензияның телнұсқасын алу үшін (егер ертеректе берілген лицензия қағаз нұсқада ресімделген болса):
      еркін түрде өтініш;
      лицензияның телнұсқасын беру үшін лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі;
      жеке тұлғаны куәландыратын құжаттар, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелгендігі (қайта тіркелгендігі), жылжымайтын мүлікке меншік құқығын растайтын құжат, көрсетілетін қызметті алушының бюджетке төленген алым сомасы туралы мәліметтерді ("электрондық үкіметтің" төлем шлюзі арқылы төленген жағдайда) көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады;
      көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді;
      егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады:
      2) Орталық қызметкері құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді немесе көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді (жиырма минуттан аспайды);
      3) Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (бір жұмыс күні ішінде, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (жиырма минуттан аспайды);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды (жиырма минуттан аспайды);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап (бұдан әрі – өтінішті қараудан бас тарту) дайындайды, құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда лицензияны дайындайды немесе ұсынылған құжаттар стандарттың 10-тармағында көзделген негіздемелер және жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап (бұдан әрі – дәлелді бас тарту) дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады:
      өтінішті қараудан бас тарту беру кезінде – екі жұмыс күні ішінде;
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде (бұдан әрі – лицензия беру) - он үш жұмыс күні ішінде;
      лицензияны қайта ресімдеу және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде (бұдан әрі – лицензияны қайта ресімдеу) – үш жұмыс күні ішінде;
      лицензияның телнұсқасын беру және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын беру кезінде (бұдан әрі – телнұсқа беру) – екі жұмыс күні ішінде;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті қараудан бас тартуға немесе лицензияға немесе дәлелді бас тартуға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (жиырма минуттан аспайды);
      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды тіркейді және Орталыққа жолдайды (бір сағат ішінде);
      9) Орталық қызметкері өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді (жиырма минуттан аспайды).
      Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесінің (рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі және оның басқа құрылымдық бөлімшеге берілу тәртібі көрсетіле отырып) сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен өзге ұйымдардың тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы;
      4) Орталық қызметкері;
      5) Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимылдары реттілігінің сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілетін қызметті берушілер және (немесе) Орталықпен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Қызылорда облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің, Қызылорда облысы әкімдігінің, Қызылорда қаласы және аудан әкімдіктерінің ресми интернет-ресурстарында орналастырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) кезектілігі мен жүгіну тәртібінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі порталда тіркеледі және көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс (бұдан әрі – электрондық сұраныс) пен стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы электрондық сұраныс пен құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің жеке "кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні көрсетіле отырып, құжаттардың қабылданғандығы туралы хабарлама жолданады (жиырма минуттан аспайды);
      3) электрондық сұраныс пен құжаттарды қабылдағаннан кейін мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары осы регламенттің 6-тармағының 2-8) тармақшаларына сәйкес жүзеге асырылады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің "жеке кабинетіне" жолдайды (жиырма минуттан аспайды).
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

  "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық
  (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен,
  шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды
  халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен
  тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  1-қосымша

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесінің (рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі және оның басқа құрылымдық бөлімшеге берілу тәртібі көрсетіле отырып) сипаттамасы

1
Рәсімнің (іс-қимылдың) нөмірі
1
2
3
4
5
6
 
7
8
2
Құрылымдық бөлімшелердің атауы
Орталық
қызметкері
Орталықтың жинақтау бөлімінің қызметкері
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері
Орталық
қызметкері
3
Рәсімнің (іс-қимылдың) атауы және олардың сипаттамасы
құжаттарды тіркейді
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды
құжаттарды тіркейді
құжаттарды қарайды
ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда өтінішті қараудан бас тартуды дайындайды, көрсетілетін қызметті алушымен не оның өкілімен құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда лицензияны немесе дәлелді бас тартуды дайындайды
өтінішті қараудан бас тартуға немесе лицензияға немесе дәлелді бас тартуға қол қояды
өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды тіркейді
өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды тіркейді
4
Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім
(іс-қимыл) нәтижесі
көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне тиісті құжаттардың қабылданғаны не құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің
басшысына ұсынады
құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды
өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады
өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды
өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды Орталыққа жолдайды
өтінішті қараудан бас тартуды немесе лицензияны немесе дәлелді бас тартуды көрсетілетін қызметті алушыға
не оның өкіліне береді
5
Орындалу мерзімі
20 минуттан аспайды
1 жұмыс күні ішінде, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді
 
20 минуттан аспайды
20 минуттан аспайды
өтінішті қараудан бас тартуды беру кезінде – 2 жұмыс күні ішінде;
лицензия беру кезінде –
13 жұмыс күні ішінде;
лицензияны қайта ресімдеу кезінде –
3 жұмыс күні ішінде;
телнұсқа беру кезінде –
2 жұмыс күні ішінде
20 минуттан аспайды
1 сағат ішінде
20 минуттан аспайды

  "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық
  (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен,
  шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды
  халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен
  тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  2-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы

      


  "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық
  (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен,
  шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды
  халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен
  тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру"
  мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
  3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      


      


  "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық
  (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен,
  шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды
  халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен
  тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру"
  мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
  3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      кестенің жалғасы
      


Шартты белгілемелер:

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта

Постановление акимата Кызылординской области от 20 ноября 2015 года № 218. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 28 ноября 2015 года № 5228. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 6 февраля 2020 года № 163

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 06.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра";
      2) регламент государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Кызылординской области Сулейменова С.Ж.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким Кызылординской области К. Кушербаев

  Утвержден
постановлением акимата Кызылординской области
от "20" ноября 2015 года № 218

Регламент государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра"

1. Общие положения

      1. Наименование услугодателя: государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Кызылординской области") (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – Центр);
      2) веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz , www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – международный сертификат технического осмотра (далее – международный сертификат) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года №557 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11476) (далее – стандарт).
      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      При обращении услугополучателя через портал результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: предоставление услугополучателем (либо его уполномоченным представителем) (далее – его представитель) в Центр заявления по форме согласно приложению 1 к стандарту либо направление запроса в форме электронного документа через портал.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      1) услугополучатель либо его представитель предоставляет в Центр следующие документы согласно пункту 9 стандарта:
      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);
      заявление по форме согласно приложению 1 к стандарту;
      документ, подтверждающий уплату государственной пошлины за выдачу международного сертификата, за исключением в случае уплаты через платежный шлюз "электронного правительства";
      диагностическую карту технического осмотра;
      2) сотрудник Центра регистрирует документы, выдает услугополучателю либо его представителю расписку о приеме соответствующих документов либо в случае предоставления услугополучателем либо его представителем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, выдает расписку об отказе в приеме документов (не более двадцати минут);
      сотрудник Центра получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственной услуги, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;
      3) работник накопительного отдела Центра направляет документы услугодателю (в течение одного рабочего дня, не входит в срок оказания государственной услуги);
      4) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и предоставляет документы руководителю услугодателя (не более двадцати минут);
      5) руководитель услугодателя рассматривает и направляет документы исполнителю услугодателя (не более двадцати минут);
      6) исполнитель услугодателя рассматривает документы, подготавливает сертификат либо в случаях и по основаниям, указанным в пункте 10 стандарта – мотивированный отказ в оказании государственной услуги (далее – мотивированный отказ) и предоставляет руководителю услугодателя (в течение двух рабочих дней);
      7) руководитель услугодателя подписывает и направляет сертификат либо мотивированный отказ сотруднику канцелярии услугодателя (не более двадцати минут);
      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет сертификат либо мотивированный отказ в Центр (в течение одного часа);
      9) работник Центра регистрирует и выдает услугополучателю либо его представителю сертификат либо мотивированный отказ (не более двадцати минут).
      Описание результата процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (с указанием результата процедуры (действия) и порядка его передачи в другое структурное подразделение) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) исполнитель услугодателя;
      4) работник Центра;
      5) работник накопительного отдела Центра.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.      
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с другими услугодателями и (или) Центром и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальных интернет-ресурсах государственного учреждения "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Кызылординской области", акимата Кызылординской области, акиматов районов и города Кызылорды.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании услуги через портал:
      1) услугополучатель либо его представитель регистрируется на портале и направляет запрос в форме электронного документа (далее – электронный запрос), удостоверенный ЭЦП услугополучателя и документы согласно пункту 9 стандарта;
      2) исполнитель услугодателя принимает электронный запрос и документы, направляет в "личный кабинет" услугополучателя либо его представителя уведомление о принятии документов с указанием даты получения результата оказания государственной услуги и предоставляет документы руководителю услугодателя (не более двадцати минут);
      3) руководитель услогодателя рассматривает и направляет документы исполнителю услогодателя (не более двадцати минут);
      4) исполнитель услугодателя подготавливает и предоставляет сертификат либо мотивированный отказ руководителю услугодателя (в течение двух рабочих дней);
      5) руководитель услугодателя подписывает и направляет сертификат либо мотивированный отказ исполнителю услугодателя (не более двадцати минут);
      6) исполнитель услугодателя регистрирует и направляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя либо его представителя (не более двадцати минут).
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача международного сертификата технического осмотра"

Описание результата процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (с указанием результата процедуры (действия) и порядка его передачи в другое структурное подразделение)

1

Номер действия (действия)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование структурных подразделений

Работник
Центра

Работник накопительного отдела Центра

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Исполнитель услугодателя

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугода
теля

Работник Центра

3

Наименование процедур
(действий) и их описание

регистрирует документы
 

 
направляет документы услугода
телю

регистрирует документы

рассматри
вает документы

подготавливает сертификат либо мотивированный отказ

подписывает сертификат либо мотивированный отказ

регистри
рует сертификат либо мотивированный отказ

регистрирует
сертификат либо мотивированный отказ

4

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия)

выдает услугополучателю
либо его представителю расписку о приеме документов либо об отказе в приеме документов

предоставля ет документы руководите лю услугодателя

направляет документы исполнителю услугодателя
 

направляет сертификат либо мотивированный отказ руководителю услугодателя

направляет сертификат либо мотивированный отказ сотруднику канцелярии услугодателя

направляет сертификат либо мотивированный отказ
в Центр

выдает сертификат либо мотивированный отказ
услугополучателю либо его представителю

5

Срок исполнения
 

не более 20 минут

в течение
1 рабочего дня, не входит в срок оказания государственной услуги

не более
20 минут

не более
20 минут

в течение 2 рабочих дней

не более
20 минут

в течение 1 часа

не более
20 минут
 

  Приложение 2
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача международного сертификата технического осмотра"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

     


  Приложение 3
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача международного сертификата технического осмотра"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме

     


  Приложение 4
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача международного сертификата технического осмотра"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


      продолжение таблицы
     


Условные обозначения:

     


  Утвержден
  постановлением акимата Кызылординской области
  от "20" ноября 2015 года № 218

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении"

1. Общие положения

      1. Наименование услугодателя: государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Кызылординской области" (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – Центр);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении (далее – лицензия) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года №557 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11476) (далее – стандарт).
      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      При обращении услугополучателя через портал результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: предоставление услугополучателем (либо его уполномоченным представителем) (далее – его представитель) в Центр заявления по форме согласно приложениям 1, 2 либо 3, 4 к стандарту либо направление запроса в форме электронного документа через портал.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      1) услугополучатель либо его представитель предоставляет в Центр следующие документы согласно пункту 9 стандарта:
      для получения лицензии:
      заявление по форме согласно приложениям 1, 2 стандарту;
      копию документа, подтверждающего уплату лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через платежный шлюз "электронного правительства";
      документы, подтверждающие соответствие заявителя квалификационным требованиям согласно приложению 5 к стандарту, в зависимости от подвида деятельности;
      для переоформления лицензии:
      заявление по форме согласно приложению 3,4 к стандарту;
      копию документа, подтверждающего уплату лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через платежный шлюз "электронного правительства";
      документы, подтверждающие соответствие заявителя квалификационным требованиям согласно приложению 5 к стандарту, в зависимости от подвида деятельности;
      для получения дубликата лицензии (если ранее выданная лицензия была оформлена в бумажной форме):
      заявление в произвольной форме;
      копию документа, подтверждающего оплату в бюджет лицензионного сбора за выдачу дубликата лицензии;
      сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, документа, подтверждающего право собственности на недвижимое имущество, документа, подтверждающего оплату услугополучателем в бюджет суммы сбора (в случае оплаты через платежный шлюз "электронного правительства") услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства";
      истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается;
      при оказании государственной услуги услугополучатель предоставляет письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;
      2) работник Центра регистрирует документы и выдает услугополучателю либо его представителю расписку о приеме соответствующих документов либо в случае предоставления услугополучателем либо его представителем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов (не более двадцати минут);
      3) работник накопительного отдела Центра направляет документы услугодателю (в течение одного рабочего дня, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      4) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и предоставляет документы руководителю услугодателя (не более двадцати минут);
      5) руководитель услугодателя рассматривает и направляет документы исполнителю услугодателя (не более двадцати минут);
      6) исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов подготавливает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления (далее – отказ в рассмотрении заявления), в случае предоставления полного пакета документов, подготавливает лицензию либо в случаях и основаниях, предусмотренных пунктом 10 стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее – мотивированный отказ) и предоставляет руководителю услугодателя:
      при выдаче отказа в рассмотрении заявления – в течение двух рабочих дней;
      при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии (далее – выдача лицензии) – в течение тринадцати рабочих дней;
      при переоформлении лицензии и (или) приложении к лицензии (далее – переоформление лицензии) – в течение трех рабочих дней;
      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии (далее – выдача дубликата) – в течение двух рабочих дней;
      7) руководитель услугодателя подписывает и направляет отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ сотруднику канцелярии услугодателя (не более двадцати минут);
      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ в Центр (в течение одного часа);
      9) работник Центра регистрирует и выдает услугополучателю либо его представителю отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ (не более двадцати минут).
      Описание результата процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (с указанием результата процедуры (действия) и порядка его передачи в другое структурное подразделение) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) исполнитель услугодателя;
      4) работник Центра;
      5) работник накопительного отдела Центра.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 3 к настоящему регламенту.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с другими услугодателями и (или) Центром и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальных интернет-ресурсах государственного учреждения "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Кызылординской области", акимата Кызылординской области, акиматов районов и города Кызылорды.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании услуги через портал:
      1) услугополучатель либо его представитель регистрируется на портале и направляет запрос в форме электронного документа (далее - электронный запрос), удостоверенный ЭЦП услугополучателя и документы согласно пункту 9 стандарта:
      2) исполнитель услугодателя принимает электроный запрос и документы, в "личный кабинет" услугополучателя либо его представителя направляется уведомление о принятии документов с указанием даты получения результата оказания государственной услуги (не более двадцати минут);
      3) после принятия электронного запроса и документов, действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с подпунктами 2-8) пункта 6 настоящего регламента;
      4) исполнитель услугодателя регистрирует и направляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя либо его представителя (не более двадцати минут).
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке
  пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,
  межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях,
  а также регулярной перевозке пассажиров автобусами,
  микроавтобусами в международном сообщении"

Описание результата процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (с указанием результата процедуры (действия) и порядка его передачи в другое структурное подразделение)

1

Номер процедуры (действия)

1

2

3

4

5

6
 

7

8

2

Наименование структурных подразделений

Работник
Центра

Работник накопительного отдела Центра
 

Сотрудник канцелярии
услугодателя

Руководитель услугодателя

Исполнитель услугодателя

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Работник Центра

3

Наименование процедур (действий) и их описание

регистрирует документы

направляет документы услугодателю

регистрирует документы

рассматривает документы

проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов, подготавливает отказ в рассмотрении заявления, в случае предоставления услугодателем либо его представителем полного пакета документов подготавливает лицензию либо мотивированный отказ

подписывает отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ

регистрирует отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивирован ный отказ

регистрирует отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ

4
 

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия)

выдает услугополучателю
либо его представителю расписку о принятии соответствую щих документов либо об отказе в приеме документов

предоставляет документы руководителю услугодателя

направляет документы исполнителю услугодателя

предоставляет отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ руководителю услугодателя

направляет отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ
сотруднику канцелярии услугодателя
 

направляет отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивирован ный отказ в Центр

выдает отказ в рассмотрении заявления либо лицензию либо мотивированный отказ услугополучате
лю либо его представителю

5

Срок исполнения

не более 20 минут

в течение
1 рабочего дня, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги

не более 20 минут

не более 20 минут
 

при выдаче отказа в рассмотрении заявления – в течение 2 рабочих дней;
при выдаче лицензии – в течение 13 рабочих дней;
при переоформлении лицензии – в течение 3 рабочих дней;
при выдаче дубликата – в течение 2 рабочих дней
 

не более 20 минут

в течение
1 часа

не более 20 минут
 

  Приложение 2
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке
  пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,
  межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях,
  а также регулярной перевозке пассажиров автобусами,
  микроавтобусами в международном сообщении"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

     


  Приложение 3
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке
  пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,
  межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях,
  а также регулярной перевозке пассажиров автобусами,
  микроавтобусами в международном сообщении"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме

     


     


  Приложение 4
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке
  пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном,
  межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях,
  а также регулярной перевозке пассажиров автобусами,
  микроавтобусами в международном сообщении"

Справочник бизнес – процессов оказания государственной услуги

     


      продолжение таблицы
     


Условные обозначения: