"Шиелі аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Қызылорда облысы Шиелі ауданы әкімдігінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 415 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 13 ақпанда № 4870 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы Шиелі ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 24 маусымдағы № 835 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Шиелі ауданы әкімдігінің 24.06.2016 № 835 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңының 18-бабының 8) тармақшасына сәйкес Шиелі ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Шиелі аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Шиелі ауданы әкімінің орынбасары Б.Ысмағұловқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
      Шиелі ауданының әкімі Қ. Сәрсенбаев

  Шиелі ауданы әкімдігінің
2015 жылғы "30" қаңтардағы
№ 415 қаулысымен бекітілген

"Шиелі аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Шиелі аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Бөлім) Шиелі ауданының әлеуметтік бағдарламалар, жұмыспен қамту және азаматтық хал актілерін тіркеу саласында басшылықты жүзеге асыратын жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын мемлекеттік орган болып табылады.
      2. Бөлімнің құрылтайшысы Шиелі ауданының әкімдігі болып табылады. Бөлімге қатысты коммуналдық меншік құқығы субъектісінің құқықтарын "Шиелі ауданының қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады.
      3. Бөлім өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiне, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге, сондай-ақ, осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Бөлім мемлекеттiк мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттiк тiлде өз атауы бар мөрi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      5. Бөлім азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      6. Бөлім егер заңнамаға сәйкес осыған уәкiлеттiк берiлген болса, мемлекеттiң атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Бөлім өз құзыретiнiң мәселелерi бойынша заңнамада белгiленген тәртiппен Бөлім басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актiлермен ресiмделетiн шешiмдер қабылдайды.
      8. Бөлімнің құрылымы мен штат санының лимитi қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекiтiледi.
      9. Заңды тұлғаның тұрған жерi: индексі 120700, Қазақстан Республикасы, Қызылорда облысы, Шиелі кенті, М.Шоқай көшесі, №53.
      10. Мемлекеттік органның толық атауы – "Шиелі аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
      11. Осы Ереже Бөлімнің құрылтай құжаты болып табылады.
      12. Бөлімнің қызметiн қаржыландыру аудандық бюджеттен жүзеге асырылады.
      13. Бөлімге кәсiпкерлiк субъектiлерiмен Бөлімнің функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Бөлімге заңнамалық актiлермен кiрiстер әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, онда осындай қызметтен алынған кiрiстер мемлекеттік бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

2. Бөлімнің миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Бөлімнің миссиясы: әлеуметтік бағдарламалар, халықты жұмыспен қамту және азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу саясатын iске асыру.
      15. Міндеттері:
      1) әлеуметтік бағдарламалар, жұмыспен қамту және азаматтық хал актілерін тіркеу саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асыру;
      2) аудан әкімдігінің бөлімдерімен бірігіп аудандық бағдарламаларды әзірлеу және оларды іске асыру;
      3) жұмыссыздық деңгейін түсіру және кедейшілік ауқымын қысқарту жөніндегі мемлекеттік саясатты жүзеге асыруға қатысу;
      4) берілген құзырет шеңберінде жұмыспен қамту заңнамасының сақталуына бақылау жасау;
      5) уәкілетті орган және жұмыспен қамту агенттігі арқылы еңбек делдалдығын ұйымдастыру;
      6) халықты жұмыспен қамту бағытындағы мемлекеттік саясатты аудандық деңгейде жүзеге асыру;
      7) мүгедектерді және ардагерлерді оңалту;
      8) халықты атаулы әлеуметтік қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асыру, аудандық бағдарламаларға сәйкес аз қамтылған азаматтарды, мүгедектерді, көп балалы отбасыларын қорғау және қолдау үшін бюджеттен тыс қаржыларды тарту;
      9) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу, халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту бағдарламасын жүзеге асыруды қамтамасыз ету.
      16. Функциялары:
      1) заңнамалық және нормативтік құжаттарды іске асыру, еңбек жағдайларын нормалау, еңбек ақы төлеу бойынша белгіленген мемлекеттік нормативтерді пайдалану тәртібін түсіндіру;
      2) әлеуметтік және еңбек қатынастары саласы бойынша әлеуметтік әріптестік жүйесін реттеу жөнінде ұсыныстарды жүзеге асыру, әлеуметтік әріптестік бойынша үш жақты комиссияның жұмысын қамтамасыз ету және үйлестіру;
      3) мекемелердің және мемлекеттік кәсіпорындардың еңбек ақы төлеу жүйесі бойынша шараларды жүзеге асыру;
      4) өмір сүру деңгейін талдау және болжамдау негізінде халықтың аз қамтылған бөлігіне әлеуметтік көмек көрсетудің бағдарламасын жасау, сондай-ақ аудандық бағдарламалар жасауға әдістемелік ұсыныстарды даярлау;
      5) жалғызбасты азаматтарды және мүгедектерді, мүмкіндігі шектеулі балаларды арнайы интернат үйлеріне орналастыру шараларын қабылдау, жалғыз басты азаматтарға, мүгедектерге, мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы әлеуметтік қызметтер көрсету үшін жолдамалар беру;
      6) мемлекеттік және қайырымдылық негізінде қолдауға мұқтаж адамдарды, әлеуметтік қорғаудың кешенді жүйесін жасауға, күрделі өмір тәлкегіне кезіккендерге психологиялық, медициналық-әлеуметтік қызметтер көрсететін мамандандырылған мекемелер мен қызметтер кешендерінің өркендеуіне ықпал жасау;
      7) халықты жұмыспен қамтудың бағдарламаларын жасау және жүзеге асыру;
      8) еңбек рыногындағы жағдайды, жұмыс күшінің сұранысы мен ұсынымын болжамдау;
      9) жұмыссыздарды және жұмыспен қамтылмаған азаматтарды даярлау және қайта даярлаудың жүйесін қалыптастыру;
      10) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, тұрғын үй көмегін және 18 жасқа дейінгі балалар жәрдемақысын тағайындау және төлеу жұмыстарын ұйымдастыруды және әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру;
      11) ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алуға әлеуметтік көмек тағайындау;
      12) үйде тәрбиеленетін және оқылатын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету;
      13) халықтың әлеуметтік аз қорғалған санаттары, оның ішінде мүгедектер үшін қосымша жұмыс орындарын құруға ықпал жасау;
      14) жұмыссыздарды тіркеу және есепке алу және жаңа жұмыс орындарын іздестіруде компьютерлендірілген бағдарламаларды енгізу;
      15) аудан еңбек рыногындағы жағдайды ескере отырып жұмыс берушілерге шетел жұмыс күшін тартуға ықпал жасау;
      16) аудан құрлысы саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыруға қатысу, инфрақұрылым объектілерінің мүгедектер мен қарттарға қолайлы болуына ықпал жасау;
      17) мүгедектерді оңалтуға қажетті өндірістік және тұрмыстық арнаулы қозғалыс құралдарының, техникалық жабдықтарының қажеттілігін анықтау, олармен қамтамасыз етуге сұраныс жасау;
      18) халыққа протезді-ортопедиялық көмек көрсетуді ұйымдастыруды қамтамасыз ету және техникалық көмекті қажет ететін адамдарға уақытылы анықтауға бағытталған іс-шараларды жүзеге асыру;
      19) өз құзыры аясында бөлім және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеу және нормалауды ұйымдастыру және жетілдіру;
      20) халыққа әлеуметтік көмек көрсету бағдарламасын қаржыландыру мақсатында мемлекеттік, қоғамдық, діни және қайырымдылық ұйымдардың, мекемелер мен кәсіпорындардың, шетелдік фирмалар мен біріккен кәсіпорындардың бірлесіп әрекет жасауын қамтамасыз ету;
      21) бөлімдегі кадрларды қайта даярлауға және біліктігін арттыруға бағытталған шараларды ұйымдастыру;
      22) өз құзырындағы мәселелер бойынша бөлімге азаматтардан түскен арыздар мен шағымдарды, ұсыныстарды белгіленген тәртіпте қарау;
      23) арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету туралы тиісті шешімдер қабылдау;
      24) жекелеген санаттағы азаматтарға, оның ішінде атаулы күндер мен мерекелік күндерге әлеуметтік көмектер ұйымдастыру;
      25) орташа табысы Қызылорда облысы бойынша ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен табыстары бар отбасылардың тұлғаларына тұрмыстық қажеттіліктерге әлеуметтік көмектер ұйымдастыру;
      26) мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған, туберкулезден емделудің сүйемелдеу сатысындағы азаматтарға, қосымша тамақтануға әлеуметтік көмектер ұйымдастыру;
      27) өңірге қажет мамандықтар бойынша әлеуметтік тұрғыдан халықтың осал тобы қатарынан Қазақстан Республикасының оқу орындарында бакалавр академиялық дәрежесін алу үшін студенттерге оқу ақысын төлеуге әлеуметтік көмектер ұйымдастыру;
      28) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтірілген жағдайда не әлеуметтік мәні бар аурулары болған жағдайда, орташа табысы Қызылорда облысы бойынша ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен азаматтарға әлеуметтік көмектер көрсетілуін ұйымдастыру;
      29) туу, қайтыс болу, неке қию (ерлі-зайыпты болу), некені (ерлі-зайыптылықты) бұзу, бала асырап алу, әке (ана) болуды анықтау, атын, әкесінің атын және тегін өзгерту жөніндегі азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыру;
      30) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен азаматтық хал актілерін тіркеу туралы мәліметтерді Жеке тұлғалар туралы мемлекеттік дерекқорға енгізу;
      31) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы бастапқы және қайтадан куәліктер беру;
      32) азаматтық хал актілерінің жазбаларын өзгерту, толықтыру және түзету, азаматтық хал актілерінің жазбаларын қалпына келтіру және жою;
      33) Қазақстан Респуликасының заңнамаларында көзделген әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарайды;
      34) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.
      17. Құқықтары:
      1) егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға;
      2) Бөлім құзыры аясындағы мәселелер бойынша меншік түрінде, шаруашылық жүргізу жағдайына қарамастан өндіріс орындарынан, ұйымдар мен мекемелерден қажетті мәліметтерді, есептерді сұратуға және алуға;
      3) ұйымдарда қоғамдық жұмыстар дайындау мен өткізу, жұмыссыздар мен жұмыспен қамтылмаған халықты дайындау мен қайта дайындау азаматтық хал актілерін тіркеу жөнінде ұсыныстарды жергілікті атқарушы органдарға енгізуге;
      4) халықты әлеуметтік қолдауға байланысты бағдарламалар, қоғамдық акциялар өткізуді ұйымдастыруға;
      5) белгіленген тәртіп бойынша жұмыспен қамту мәселелері бойынша конференциялар, семинарлар және жиналыстар өткізуге;
      6) өзіндік ақпарат-анықтама бюллетендер, плакаттар, буклеттер, әдістемелік материалдар шығаруға және жарнама тақталар жасақтауға;
      7) азаматтық хал актілерін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік органдарға (мекемелерге) және ұйымдарға сұраулар жолдауға;
      8) Қазақстан Республикасының заңдарына қайшы келмейтін өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

3. Бөлімнің қызметін ұйымдастыру

      18. Бөлімге басшылықты Бөлімге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      19. Бөлімнің бірінші басшысын аудан әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      20. Бөлімнің бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасары болады.
      21. Бөлімнің бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) өз қызметін жүзеге асыру кезінде аудан әкімі мен жетекшілік ететін аудан әкімінің орынбасарына есеп береді;
      2) орынбасарының және қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіліктерін анықтайды;
      3) қызметкерлерді қызметке тағайындайды және босатады;
      4) заңнамада белгіленген тәртіппен қызметкерлерді ынталандыруды жүзеге асырады;
      5) заңнамада белгіленген тәртіппен қызметкерлерге тәртіптік жаза қолданады;
      6) өз құзыреті шегінде бұйрықтар шығарады, нұсқаулар береді, қызметтік және қаржы құжаттарына қол қояды;
      7) секторлардың ережелерін бекітеді;
      8) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда сенімхатсыз Бөлімнің мүддесін білдіреді;
      9) сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған шараларды қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды қолданбағаны үшін дербес жауапкершілікте болады;
      10) гендерлік теңдік стратегиясын іске асыру;
      11) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттілікті жүзеге асырады.
      Бөлімнің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
      22. Бірінші басшы өз орынбасарының өкілеттігін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.
      23. Бөлім аппаратын Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын Бөлім басшысы басқарады.
      24. Бөлімнің жұмыс режимі:
      дүйсенбі – жұма күндері сағат 9.00-ден 19.00-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін, демалыс күндері: сенбі – жексенбі.

4. Бөлімнің мүлкi

      25. Бөлімнің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      Бөлімнің мүлкi оған меншік иесі берген мүлiк, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      26. Бөлімге бекiтiлген мүлiк аудандық коммуналдық меншiкке жатады.
      27. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Бөлім өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Бөлімді қайта ұйымдастыру және тарату

      28. Бөлімді қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
      Таратылған жағдайда Бөлімнің мүлкiн пайдалану Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

"Шиелі аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қарамағындағы мемлекеттік мекемелердің тізбесі.

      1. "Шиелі ауданының халықты жұмыспен қамту орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Об утверждении Положения коммунального государственного учреждения "Шиелийский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния"

Постановление Шиелийского районного акимата Кызылординской области от 30 января 2015 года № 415. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 13 февраля 2015 года № 4870. Утратило силу постановлением Шиелийского районного акимата Кызылординской области от 24 июня 2016 года № 835

      Сноска. Утратило силу постановлением Шиелийского районного акимата Кызылординской области от 24.06.2016 № 835 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года “О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан” и подпунктом 8) статьи 18 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года “О государственном имуществе” акимат Шиелийского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение коммунального государственного учреждения "Шиелийский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Шиелийского района Ысмагулова Б.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.
      Аким Шиелийского района К. Сарсенбаев

  Утверждено постановлением
акимата Шиелийского района
от "30" января 2015 года № 415

Положение коммунального государственного учреждения "Шиелийский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния"

1. Общие положения

      1. Коммунальное государственное учреждение "Шиелийский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" (далее - Отдел) является государственным органом, осуществляющим руководство в сфере занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния Шиелийского района, финансируемое из средств местного бюджета.
      2. Учредителем Отдела является акимат Шиелийского района. Права субъекта права коммунальной собственности в отношении Отдела осуществляет государственное учреждение "Шиелийский районный финансовый отдел".
      3. Отдел осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Отдел является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      5. Отдел вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Отдел имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Отдел по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Отдела и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности Отдела утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение юридического лица: индекс 120700, Республика Казахстан, Кызылординская область, поселок Шиели, улица М.Шокая, № 53.
      10. Полное наименование государственного органа – коммунальное государственное учреждение "Шиелийский районный отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния".
      11. Настоящее Положение является учредительным документом
      Отдела.
      12. Финансирование деятельности Отдела осуществляется из районного бюджета.
      13. Отделу запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Отдела.
      Если Отделу законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Отдела

      14. Миссия Отдела: реализация политики занятости, социальной защиты населения и государственной регистрации актов гражданского состояния.
      15. Задачи:
      1) реализация государственной политики в сфере труда, занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния;
      2) разработка и реализация совместно с другими отделами районного акимата районных программ;
      3) участие в реализации государственной политики по снижению уровня безработицы и сокращению масштабов бедности;
      4) осуществление контроля за соблюдением законодательства по вопросам занятости в пределах предоставленных полномочий;
      5) организация трудового посредничества через уполномоченный орган и частное агенство занятости;
      6) реализация государственной политики занятости населения на районном уровне;
      7) реабилитация инвалидов и ветеранов;
      8) реализация мер по адресной социальной защите населения, привлечение, внебюджетных средств для защиты и поддержки малоимущих граждан, инвалидов, многодетных семей согласно разработанным районным программам;
      9) обеспечение государственной регистрации актов гражданского состояния, а также реализации программ в сфере занятости и социальной защиты населения;
      16. Функции:
      1) реализация законодательных и нормативных документов, разъяснение порядка применения установленных государственных нормативов по условиям труда, оплате и нормированию труда;
      2) реализация предложений по регулированию системы социального партнерства в области социальных и трудовых отношений, координация и обеспечение работы трехсторонных комиссий по социальному партнерству;
      3) реализация мер по системе оплаты труда организаций и государственных предприятий;
      4) разработка программы оказания социальной помощи малоимущим слоям населения, на основе анализа и прогнозирования уровня жизни, а также подготовка методических рекомендаций по разработке районных и городских программ;
      5) принятие мер по направлению одиноких граждан и инвалидов, детей с ограниченными возможностями в специальные дома интернаты, выдача направлений для престарелых, инвалидов в том числе детей-инвалидова для оказания специальных социальных услуг;
      6) содействие в создании комплексной сети социальной защиты лиц, нуждающихся в поддержке на государственной и благотворительной основе, в развитии комплекса специализированных учреждений и служб, оказывающих психологические, медико-социальные услуги лицам, попавшим в сложные жизненные ситуации;
      7) разработка и реализация программ обеспечения занятости населения;
      8) прогнозирование ситуации на рынке труда, спроса и предложений рабочей силы;
      9) формирование сети подготовки и переподготовки безработных и незанятого населения;
      10) осуществление организации и методическое обеспечение работы по назначению и выплате государственной адресной социальной помощи, жилищной помощи и государственных пособий детям до 18 лет;
      11) назначение социальной помощи на приобретение топлива специалистам социальной сферы проживающим в сельской местности;
      12) организация материального обеспечения детей инвалидов воспитывающихся и обучающихся на дому;
      13) содействие и стимулирование создания дополнительных рабочих мест для социально-слабо защищенных категорий населения, в том числе инвалидов;
      14) внедрение компьютезированных программ регистрации и учета безработных, поиска рабочих мест;
      15) содействие работодателям на привлечение иностранной рабочей силы с учетом ситуации на рынке труда района;
      16) участие в формировании государственной политики в области градостроительства, обеспечивающей доступность объектов инфраструктуры для инвалидов и престарелых граждан;
      17) определение потребности и осуществление заказа на поставку специальных передвижных средств, приспособлений производственного и бытового характера, других технических средств реабилитации инвалидов;
      18) обеспечение организации протезно-ортопедической помощи населению, осуществление мероприятий, направленных на своевременное выявление лиц, нуждающихся в протезно-ортопедической и технической помощи;
      19) совершенствование и организация нормирования и оплаты труда работников отдела и его структурных подразделений в пределах своей компетенции;
      20) обеспечение взаимодействия государственных, общественных, религиозных и благотворительных организаций, учреждений и предприятий, а также иностранных фирм и совместных предприятий в работе по привлечению средства для финансирования программ социальной помощи населению;
      21) организация переподготовки и повышения квалификации кадров отдела;
      22) рассмотрение в установленном порядке предложений, заявлений и жалоб граждан по вопросам, входящими в компетенцию отдела;
      23) принятие соответствующих решений о предоставлении специальных социальных услуг;
      24) организация социальной поддержки и помощи отдельным категориям граждан, в том числе к праздничным и памятным дням;
      25) организация социальной помощи лицам из семей, имеющих среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума по Кызылординской области на бытовые нужды;
      26) организация социальной помощи лицам, находящимся на поддерживающей стадии лечения туберкулеза, выписанным из специализированной противотуберкулезной медицинской организации, на дополнительное питание;
      27) организация социальной помощи студентам из числа социально уязвимых слоев населения, обучающимся по востребованным в регионе специальностям, для оплаты образовательных услуг для получения академической степени бакалавра в учебных заведениях Республики Казахстан;
      28) организация оказания социальной помощи при причинении ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо при наличии социально значимого заболевания, для лиц, имеющих среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума по Кызылординской области;
      29) осуществление государственной регистрации рождения, смерти, заключения брака (супружества), расторжения брака (супружества), усыновления, установления отцовства (материнства), перемены имени, отчества и фамилии;
      30) внесение сведений о регистрации актов гражданского состояния в Государственную базу данных о физических лицах в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      31) выдача первичных и повторных свидетельств о государственной регистрации актов гражданского состояния;
      32) внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния, восстановление и аннулирование записей актов гражданского состояния;
      33) рассмотрение дел об административных правонарушениях в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      34) осуществляет в интересах местного государственного управления иные полномочия, возлагаемые на местные исполнительные органы законодательством Республики Казахстан.
      17. Права:
      1) выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством;
      2) запрашивать и получать любую информацию и отчеты от предприятий, организаций и учреждений независимо от форм собственности и хозяйствования по вопросам, относящимся к компетенции отдела;
      3) вносить в местные исполнительные органы предложения по подготовке и проведению общественных работ в организациях, подготовки и переподготовки безработных и незанятого населения;
      4) организовывать проведение общественных акций и программ, связанных с социальной поддержкой населения;
      5) проводить в установленном порядке конференции, семинары и совещания по проблемам занятости;
      6) издавать собственные информационно-справочные бюллетени, плакаты, буклеты, методические материалы, иметь рекламно-стендовое хозяйство;
      7) направлять запросы в государственные органы (учреждения) и организации по вопросам регистрации актов гражданского состояния;
      8) осуществлять иные права, не противоречащие законодательству Республики Казахстан.

3. Организация деятельности Отдела.

      18. Руководство Отдела осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Отдела задач и осуществление им своих функций.
      19. Первый руководитель Отдела назначается на должность и освобождается от должности акимом района.
      20. Первый руководитель Отдела имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      21. Полномочия первого руководителя Отдела:
      1) в процессе реализации своих полномочий отчитывается акиму района и курирующему заместителю акима района;
      2) определяет обязанности и полномочия своего заместителя и своих сотрудников;
      3) назначает и освобождает от должности сотрудников;
      4) в установленном законодательством порядке осуществляет поощрение сотрудников;
      5) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников;
      6) в пределах своей компетенции издает приказы, дает указания, подписывает служебную и финансовую документацию;
      7) утверждает положения секторов;
      8) без доверенности представляет Отдела в государственных органах и иных организациях;
      9) принимает необходимые меры по противодействию коррупции и несет персональную ответственность за неприятие антикоррупционных мер;
      10) реализация программ стратегии гендерного равенства
      11) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Исполнение полномочий первого руководителя Отдела в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.
      22. Первый руководитель определяет полномочия своего заместителя в соответствии с действующим законодательством.
      23. Аппарат Отдела возглавляется руководителем Отдела назначаемым на должность и освобождаемым от должности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      24. Режим работы Отдела:
      понедельник - пятница с 9.00 часов до 19.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 15.00 часов, выходные дни: суббота - воскресенье.

4. Имущество Отдела

      25. Отдел может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество Отдела формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      26. Имущество, закрепленное за Отделам, относится к районной коммунальной собственности.
      27. Отдел не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Отдела

      28. Реорганизация и упразднение Отдела осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Использование имущества в случае ликвидации Отдела осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень государственных учреждений, находящихся в ведении коммунального государственного учреждения "Шиелийский отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния"

      1. Коммунальное государственное учреждение "Центр занятости населения Шиелийского района".